Punkt widzenia …

Trzy kobiety szły do studni, aby zaczerpnąć z niej wody. Na kamiennej ławce, w pobliżu fontanny, siedział starszy człowiek i przysłuchiwał się ich rozmowom. Każda z kobiet wychwalała swego syna.
„Mój syn”, mówiła pierwsza, „jest tak zwinny i bystry, że nikt nie jest w stanie mu dorównać”.
„Mój syn”, mówiła druga, „śpiewa jak słowik”. Nie ma nikogo na świecie, kto mógłby się poszczycić tak pięknym głosem, jak on”.
„A ty, co powiesz o swoim synu?”, zapytały trzecią kobietę, która nic nie mówiła.
„Sama nie wiem, czy mogę powiedzieć coś niezwykłego o moim dziecku”, odpowiedziała tamta. „Jest dobrym chłopcem, tak jak wielu innych. Nie robi jednak nic specjalnego…”.
Kiedy dzbany były już pełne, kobiety skierowały się w stronę domów. Podążył za nimi również starzec. Naczynia były ciężkie i ramiona kobiet uginały się się od wysiłku. W pewnym momencie zatrzymały się, aby móc troszkę odpocząć. Podbiegło do nich wtedy trzech młodzieńców. Pierwszy rozpoczął natychmiast jakieś widowisko: oparł dłonie na ziemi i zaczął wywijać koziołki, wierzgając nogami w górze, a potem zaczął wykonywać salta. Kobiety przyglądały się mu z zachwytem: „Ach, jaki zręczny!”. Drugi chłopiec zaraz zaintonował jakąś piosenkę. Głos miał tak piękny, jak słowik! Kobiety przysłuchiwały się mu ze wzruszeniem w oczach: „Ach, cóż to za anioł!”.
Trzeci z chłopców podszedł do matki, zarzucił sobie ciężką amforę na ramiona i zaczął ją dźwigać przy jej boku. Wtedy kobiety zwróciły się do starca: „Co powiesz o naszych synach?”. „O synach?”, zawołał ze zdziwieniem starzec. „Widziałem tylko jednego”. / by Bruno Ferrero

Dla odmulenia  jak znalazł …:)

258 Responses to Punkt widzenia …

  1. maskana pisze:

    Merytorycznie (prawie):
    – nie mam syna, choć chciałam… co nie oznacza, że nucę swojej Córci „córeczko, wolałabym żebys była chłopcem”, bo nie nucę.
    – studnię mam przed chałupą, ufff.

    A przypowieść cudna…

  2. pstro pisze:

    za to syn marnotrawny (ten blogowy) się spóźnia, ja czuję, że jak on Ci tego wigry zakosił, to nie zauważył, ze tam łańcucha nie ma :D

  3. maskana pisze:

    Aaaa i wybieram bramkę numer 3. Co prawda zbyt cukierkowy, ale w więzieniu siedział, to podatny na resocjalizację:D:P

  4. maskana pisze:

    Łańcuch to pół biedy.
    Siodełka też nie było:D

  5. pstro pisze:

    wiesz…zamiast teczkę z kanapkami przywiązać paskiem do bagażnika, to Se siodełko zrobił, ale ten łańcuch, znaczy nie , że go całkiem nie bylo…ale co 15sta zębatka to się namacha strasznie :D

  6. pstro pisze:

    cukierkowy, ale dobrze mu z oczu patrzyło, przenikliwie aż do dreszczy :D

  7. onufry69 pisze:

    Komu tutaj się słodkości zachciewa? :P

    Dobry wieczór :)

  8. onufry69 pisze:

    Pstro, lubię jak masz tą gęsią skórkę, kiedy rozmawiamy…wtedy mówisz…mam dreszcze, proszę o jeszcze :P:*

  9. pstro pisze:

    a potem mi się przypomina, że okno mam uchylone i stad ta gęsia skórka :P:* /tuli/ no wreŚcie :D

  10. onufry69 pisze:

    W tym momĘcie nie jest nam potrzebny widok z okna :P

  11. Dobry wieczór. Ściga mnie komitet olimpijski.

  12. onufry69 pisze:

    Mnie tam zawsze komitet powitalny, kwiatów nie ma końca :P

  13. pstro pisze:

    Valuś chowaj się pod obrus, Maskana dopiero co wyprany na powitanie Onufrego załozyła, żeby miał jak u mamy :D

  14. maskana pisze:

    Onufry już nie wyjeżdżaj bo


    :D

  15. A na mnie się rzucili z grabiami i kijami. Chciałem wam pokazać jeden z ładniejszych momentów przedstawienia na otwarcie olimpiady i okazało się, że nie mam praw autorskich do dźwięku. Śmiechu warte, bo obraz mogę wam pokazać ale dźwięku nie usłyszycie. Do kitu to wszystko.

  16. pstro pisze:

    na stół założyła, gwoli ścisłości ;P:D

  17. pstro pisze:

    Maskana a co to za konszachty tubowe z Onufrym ? :P:D

  18. pstro pisze:

    Valuś z kijami i grabiami? Ty im wyjaśnij, ze w avatarze masz kotka, nie ogra :D:P

  19. onufry69 pisze:

    Mask..ja muszę wyjeżdżać, bo Pstro wtedy tęskni :P

  20. maskana pisze:

    Widać kiepskie te konszachty, bo tuba się zepsuła:D

  21. Pstro :D

    Zastanawiam się czy by nie wrzucić tego filmu na jakiś inny serwer i wtedy wam pokazać. Pokombinuję jeszcze.

  22. pstro pisze:

    Maskana, ja myślałam, że Onufremu półmisek z tubami zaserwowałaś ;D

  23. onufry69 pisze:

    Z kijami i z grabiami też, to normalne rekwizyty kobiece naszych blogowych Pań :P

  24. Maskano, tuba działa. Trzeba tylko oddzielić emotki od adresu. :)

  25. maskana pisze:

    Cześć Valuś:)

    Onufry, Ty se jedziesz w świat, a Pstro mi wszystkie rękawy przy bluzkach usmarkała. Zlituj się co? Bo ja w pocieszaniu kiepska jestem… Wisisz mi kase za proszek a sołtysowej za prąd, sie zlitowała i we frani mi te rękawy wyprała.

  26. onufry69 pisze:

    No właśnie….jutro poprzeglądam te tuby :P

  27. pstro pisze:

    Valus, bo Ty jestes obcykany w sprawach technicznych, to ja pusciłam plotkę, że tuba nie działa :D

  28. maskana pisze:

    Dziekuję Valuś:)
    Widzisz Pstrusiu, działa. To juz Onufry będzie wiedział co ja musiałam wysłuchiwać jak Go nie było:D

  29. onufry69 pisze:

    Dzisiaj mi od rana szlochała, a tłumaczę, że już nie jestem wyjechany…cała tęsknotą ociekająca, Pstro :P:*

  30. pstro pisze:

    za to rekwizyty panów to waciak i gumofilce :P

  31. pstro pisze:

    heh, tak szlochałam, że czuję się odwodniona :P:D:*

  32. onufry69 pisze:

    Pstro, nie oszukujmy się..waciak rzucił Ci się w oczy, dopiero potem ja :P

  33. onufry69 pisze:

    Pstro, obiecuję, że będę dbał o Ciebie, kwiatuszku..nie uschniesz :P

  34. pstro pisze:

    se tube otworzyłam :D maUpica :D

  35. onufry69 pisze:

    Pstro, podesłałaś tą tubę Mask? :P:D

  36. maskana pisze:

    też Cię kocham:D

  37. pstro pisze:

    jak będziesz dbał to fru :*

  38. maskana pisze:

    E tam zaraz podesłała. Slochała, szlochała tom chłopców skrzyknęła i mi nagrali. Sie ma te kontakty, nie:D

  39. onufry69 pisze:

    Ona czasem też szlocha jak coś chce :P

  40. pstro pisze:

    cała Maskana, to sernik, to teramisu (czy jak to się pisze) a potem tylko gwizdnie i krzyknie: chłopy ! sprawe mam! i o! ;D

  41. maskana pisze:

    WIem, wiem… ale ja spłukana jestem, wszystko Tobie pożyczyłam, więc ten szloch bezinteresowny był.

  42. pstro pisze:

    nie zapominaj Maskana, że wigry to SE nawet sam pożyczył, ciekawe jka się z tego wytłumaczy, ciekawe :P:D

  43. maskana pisze:

    Przez żołądek do studia nagrań:D
    A czasem, jak nie wyjdzie to do toalety:D

  44. onufry69 pisze:

    Zawsze wracam i obiecuję :*

  45. onufry69 pisze:

    Pstro…na siwku jechałem całą drogę i nawet mu dzisiaj nowy sznurek kupiłem :P

  46. maskana pisze:

    O! Właśnie!
    Onufrzak, chono tu!
    Mówiłam, że mój wigry? mówiłam
    Mówiłam, ze nie pożyczę? mówiłam
    Mówiłam, że siodełka nie ma i łańcuch nie tegeś? nie mówiłam? ups:D no to teraz mówię
    I co?
    Dlaczego mój wigry pod Twoją pupą od piątku, ja się pytam? co??

  47. alkacja79 pisze:

    Dobry wieczór:*
    Onufry, tam gdzie zawsze…
    Maskana, w czółko:P
    Pst, w pierścień:P

  48. onufry69 pisze:

    Mask, bo wszystkie wigry lubią moją pupę :P

  49. maskana pisze:

    Taaa na siwku:D:D:D
    Wigry czerwienią strażacką błyszczy, i tylko kierownicę ma siwą, wiec nie ściemniaj.
    Sznurek??? Znaczy łańcuch mi nowy kupiłeś? Ojej misiaczku Ty mój /by Miś/
    Pożyczenie bez wiedzy i zgody właściciela wybaczone:D

  50. onufry69 pisze:

    Ala, tam gdzie zawsze…:D

  51. onufry69 pisze:

    Mask, pytałem Cie o pożyczenie, ale fakt, że to zaraz po imieninach brygadzistki było możesz nie kojarzyć :P:D

  52. pstro pisze:

    teraz Maskana sprawdzając inwentarz myśli, kiedy te imieniny były i co jeszcze pożyczyła :P:D

    Ala /pstryk w trzeci podbródeczek niech podrży ciut/ :P

  53. maskana pisze:

    Kurcze no, po tych imieninach to ja się wielu rzeczy nie mogę doszukać.
    Onufry, Ty to albo po imprezie, albo jak śpię się pytasz. Cwana bestia:D:P

  54. pstro pisze:

    Maskana, bo pewnikiem Cię przejrzał, znaczy podpatrzył jak spałaś na paletach, a podszedł Zenek, coś szepnął i na śpiąco wyciągnęłas z kieszeni dychę, od tego czasu (siegnij pamięcią) jak wspomnisz, że idziesz się drzemnąć, Onufry mówi, że Cię popilnuje nie ? :D:P

  55. maskana pisze:

    Za każdym razem, jak Onufry mnie tak chętnie pilnował, to Mu „pstrokatego kopa” dawałam, czasem nawet dwa. GUPIa ja…

  56. pstro pisze:

    no gupia gupia, zobacz jak się do tego pstrokatego kopa przyzwyczaił, to nawet pod uzależnienie można podpiąć :D:D

  57. maskana pisze:

    Żebyś wiedziała Pstrusiu. Ty wiesz, że On za mną chodzi i bez przerwy się pyta – mask tak bidnie wyglądasz, zmęczona jesteś, połóż się, prześpij, ja cie popilnuje:D:D:D

  58. pstro pisze:

    fakt, ta jego troska w głosie sprawia, że człowiek robi się senny nie ? :D:D

  59. maskana pisze:

    Ja nie wiem czy to troska, czy oddech po „pstrokatym kopie”:D:D:D

  60. alkacja79 pisze:

    A na kacu można mówić, że ma się pstrokaty oddech:P

  61. pstro pisze:

    na kacu, to się marzy o muśnięciu maskany Ala, żeby nie bolało :P

  62. ulotnamirage pisze:

    Cześć :)

  63. pstro pisze:

    e no Valuś , dla chcącego…:D

  64. pstro pisze:

    Ulotna znowu po ogień ? ;P

  65. Pytanie jak długo to tam zostanie. Zaraz pewnie dostanę zawiadomienie, że łamię prawo i takie tam. No ale nie spróbuję nie być czarnowidzem. :)

  66. pstro pisze:

    a na swojego bloga nie możesz dać ?

  67. maskana pisze:

    Fajnie, że Ci się udało. Kontrast niesamowity…

    Jako że, noc w którą telewizja transmitowała (między innymi) ten fragment, spędziłam z Valusiem (tutaj, zeby nie było) i się rozpoczęcia uroczystości nie doczekałam (bo sen ze mną wygrał), to czuję, że ten fragment Valuś wrzucił specjalnie dla mnie:)

  68. Właściwie mogę ale nie wiem czy chcę. Wrzuciłem to raczej jako ciekawostkę, bo Maskana poprosiła o relację z otwarcia olimpiady a ja wtedy siedziałem do 5tej rano. Ten moment przedstawienia spodobał mi się najbardziej.

  69. duch_i_mrok pisze:

    Z punktu widzenia teologicznego na punkt patrzenia filozoficznego abstrahując od altruistycznych sowizmatów metafizycznego pietyzmu , konkluuduję iż… dobry wieczór :P

  70. pstro pisze:

    Mroku, guglałeś? ;P:D

  71. Dobry wieczór Duchu :)

  72. duch_i_mrok pisze:

    Pstrunia no wiesz… znam to na pamięć , wiesz taki bajer :P

  73. pstro pisze:

    chociaż jak zabiorą, to z bloga też zniknie nie? – przemyślałam to na boku :D

  74. duch_i_mrok pisze:

    Ocean /graba/ brachu :)

  75. pstro pisze:

    Mroku i działa? bo wiesz…też się tego wyuczę, jak przynosi efekty :D

  76. duch_i_mrok pisze:

    Pstrunia…Ciebie pytam..zadziałało?? :D

  77. kadarka pisze:

    Dobry wieczór
    Ale u was wyniośle, a ja oczy na zapałkach, nie nadążę :D.

  78. duch_i_mrok pisze:

    Dobry wieczór Kadarko.. do oczu polecam taśmę samoprzylepną :D

  79. No niestety zniknie ale cieszmy się póki jest :) Zresztą, może jeszcze coś wrzucę. Pomyślę w wolnym czasie.

  80. pstro pisze:

    Maskana już pewnie ze trzeci raz ogląda, no toś jest prezenta sprawił :)

  81. ulotnamirage pisze:

    Nie po ogień, :) przyszłam i jestem :)

  82. ulotnamirage pisze:

    Oceanos :) (Ciebie chyba jeszcze nie znam) :)

  83. pstro pisze:

    Kadarka cześć ;) no jak wyniośle? ja ciut glowe do gory uniosłam, żeby drugi podbrodek zniknął i ciut szczuplejsza się wydać :>

  84. ulotnamirage pisze:

    Duszku /ogromny buziak/ :*

  85. pstro pisze:

    Ulotna, to jest okazja poznać :P , gdzie te kieliszki do brudzia… no gdzie je Ala położyła….;)

  86. kadarka pisze:

    Duchu, pozbawię się owłosienia na brwiach i rzęsach… Maskanę pewnie też oczy bolą ;)

  87. pstro pisze:

    Mroku jak nie jak tak :D, ja pytam o masowe działanie ;P:D

  88. maskana pisze:

    Valuś:* dziękuję.

    Nie trzeci a czwarty, Pstrusiu. Telefon od sąsiada pożyczyłam, ma taki bajerancki, można filmy robić, i sobie nagrałam… Wam zniknie a ja bedę miała na wieczność, a przynajmniej tak długo, jak sąsiad komórki nie odda, za wino.

  89. ulotnamirage pisze:

    Mam te no… kieliszki… Pstro, polej czymś :P

  90. maskana pisze:

    Kadarka, Ulotna, Mroku – niech Was masowo uściskam:)

  91. alkacja79 pisze:

    Valuś, łamiesz prawo?! Nie wierzę:P

  92. I domyśliła się, że to dla niej :)

  93. pstro pisze:

    Ulotna, to Ty masz zawsze wino jakieś na podorędziu :P , nasze to pewno Ala wyżłopała całe ;P

  94. Ulotna miło mi :)

    Alu, Valmont właściwie nie był taki do końca dobry. ;)

  95. kadarka pisze:

    Maskana, w tę późną porę :*

  96. maskana pisze:

    Kadarko, nie bolą a łzawią:)

  97. duch_i_mrok pisze:

    Mirażyku przeogromny/cmok/
    Maskano… ściskaj ściskaj…nawet masowo :P

  98. kadarka pisze:

    Maskano, kropelki, ja mam dziś i te do nosa. Zima wróciła :(.

  99. alkacja79 pisze:

    Valuś, ale za to jak władał słowem! A w filmie dodatkowo przystojny był.
    Wszystko mu wybaczam:P

  100. pstro pisze:

    Kadarka, Ty koniecznie musisz częściej odkażać swój organizm, w procentowym środowisku, żaden zaraz nie ma prawa przezyć ;D, co nie Maskana?:D

  101. maskana pisze:

    Mroku, masowo z racji zimy. Ponoć w grupie cieplej:)

  102. pstro pisze:

    a Ulotna już trzyma Mroka za….nos? już? ;P

  103. kadarka pisze:

    Pstro, procentowym? W sensie bywania wśród ludzi czy picia niektórych trunków (co mi się współmiernie z globusem kojarzy)?

  104. maskana pisze:

    Kadarko, kropelki nie pomogą… to łzy wzruszenia są:)
    I słuchaj Pstrusi. Ona dobrze prawi. Co jak co, ale w naszym środowisku nie jeden zaraz nie przeżyje:) Środowiskiem się podzielimy, prawda Pstrusiu? trzeba ratować Kadarkę:D

  105. kadarka pisze:

    W grupie więcej zaraz się pleni, ale ogólnie cieplej, jak się to to ruszać zacznie ;)

  106. kadarka pisze:

    Ja poproszę jakąś odtrutkę na katar, kaszel i ogólne wkurw życiowy… i więcej snu (co powinnam teraz czynić, a nie prawić)

  107. Alu, chciałbym choć w połowie tak władać słowem jak Valmont.
    O której ekranizacji Valmonta myślisz? Mnie się najbardziej podoba ta Milosa Formana. Zresztą Malkovic (o ile się nie mylę) też go ładnie wykreował.

  108. duch_i_mrok pisze:

    Maskano w rzeczy samej…w „kupie siła” :P Pstrunia nie trzyma …za nos :P

  109. ulotnamirage pisze:

    Oceanku mi również miło, /kłania się/

  110. pstro pisze:

    Kadarka, procentowe trunki spozywane z procentowo wysokimi zasobami luCkimi… takie ogólne odkażanie się…:D

  111. maskana pisze:

    Pstrusiu, przynieś Kadarce butelkę „pstrokatego kopa” z zaplecza. I od razu „muśnięcie maskany”, na rano będzie miała:D

  112. pstro pisze:

    na zapleczu to się Ala zabarykadowała :D ale dobrze, że Ulotna jest, bo ta tego wińska też gąsiorami pija :P:D

  113. pstro pisze:

    Mroku, a za co? patrz mi w oczy jak piszesz ! :P:D

  114. kadarka pisze:

    Niezła kobiety terapia, trafia do serca i głowy… próbowałyście same? Jak można, to poproszę szlagierowo, „pstrokatego” spod lady ;)

  115. pstro pisze:

    Kadarka a jak! na sobie, co nie Maskana ? jak te kury doświadczalne :D …ale efekt końcowy …tadam!! zdrowe jak rydze !! – napisała Pstro i zakasłała :P:D

  116. duch_i_mrok pisze:

    Mirazyku..powiedzieć Pstruni za co?? czy..nie wypada ?? :P

  117. maskana pisze:

    Kadarko niewypróbowanego sposobu byśmy nie serwowały. Codziennie praktykujemy, możesz nam zaufać:)

  118. Na początek zapytam jednak, cóż to za wino jest?

  119. maskana pisze:

    Mroku, w oczy, nie na podbródek:P

  120. kadarka pisze:

    Pstro, nie infekuj, miej na uwadze wkładkę do trunku…

  121. pstro pisze:

    Valuś co tam wino, jak serwowane przez Ulotną (brunetka) :P:D

  122. duch_i_mrok pisze:

    Maskano..w „te” oczy?? :P

  123. maskana pisze:

    To alternatywne wino, Valuś. Wyborne:D

  124. pstro pisze:

    czasem Kadarke tu mamy nawet :D

  125. Pstro :D Zali w istocie to prawda, że Ulotna jest brunetką?? :D

  126. maskana pisze:

    Pstroooo zdejmij okulary, bo Mroku nie wie, w które oczy patrzeć:D:P

  127. Jędz@ pisze:

    Merytorycznie: (!!!!)
    ten ostatni to cudny jest, ale nie z tych skazańców na śmierć, ino z supernaturalsów. Uwielbiam go.
    Poza tym już nie merytorycznie, odpisałam ci czule.
    Dobry wieczór i dobranoc.
    A tuba cudna, jak zwykle.

  128. pstro pisze:

    trochę większy wybór jest na początku tygodnia, bo Maskana jak sprząta po sumie zachrystię w niedziele, to trochę mszalnego podprowadzi zawsze :D:D

  129. maskana pisze:

    To brunetki są w tym sezonie trendy:)???

  130. pstro pisze:

    Valuś a zaliż…:D:D prawda :D

  131. a alternatywne i mszalne = półsłodkie? ;)

  132. pstro pisze:

    Maskana yhy, więc oddaj jutro farbę do sklepu „wiosenny róż” dzisiaj zakupioną :P:D

  133. „… już mi niosą suknię z welonem..”. ;)

  134. kadarka pisze:

    Wytrawne, nie będziemy wybrzydzać (zawsze można dosłodzić ;))

  135. pstro pisze:

    Jędza ja go też bym mogła do wytrzeszczu tulić…taki…taki chłopczykowaty jest…/oblizanie się/ :D

  136. duch_i_mrok pisze:

    Maskano już ja dobrze wiem w…czyje :P

  137. maskana pisze:

    Dobry wieczór i dobranoc Jędzo:)

    Pstro, musiałaś powiedzieć? musiałaś? no jasne… teraz jeszcze powiedz, że zagrychę to za monety co je z tacy pożyczam, kupujemy. Ten na górze usłyszy i pierwszy kocioł w piekle dostanę:D

  138. pstro pisze:

    na Węgrzech to wszystkie wytrawne, a było ich trochę, piłam z sokiem porzeczkowym, no wchodziło jak z najlepiej naslonecznionych wzgórz Lotaryngii :D

  139. maskana pisze:

    Kurcze, a tak mi się ten dodziasty róż podobał. Pstro, to jaki odcień mam kupić, żeby mi tą zieleń przy odrostach przykryło?

    Mroku, nie nie wiem o czym Ty do mnie rozmawiasz:D:D:D

  140. duch_i_mrok pisze:

    Maskano,,, nic się nie przejmuj..bo sam do końca nie wiem :D

  141. pstro pisze:

    bo Mroku cały rozkojarzony jakiś :P…mi to nawet nie odpisał :P:D jak to myśli, że nie zauważyłam :P

  142. Jędz@ pisze:

    No. Szkoda, że w prawdziwym życiu nie ma takich facetów. No i szkoda, że w prawdziwym życiu my same nie jesteśmy rozmiar 34.
    A żyć trzeba.
    No kurfa, niech mnie ktoś sunie z piąchy i niech sie zamknę, co nie?

  143. kadarka pisze:

    Na Węgrzech jest cieplej, to i winogrona lepsze. A u nas tylko kwas… ;)

  144. maskana pisze:

    Pstro, nie na Węgrzech tylko w Węgierskiej Wólce, znów Ci się pomyliło:P

  145. pstro pisze:

    Maskana do tej zieleni to ja bym SE pacła buraczkowy, jak wiosna to wiosna…ale sama widzisz, ze branie sprzed nosa zwieje..:D

  146. duch_i_mrok pisze:

    Pstrunia wybacz…faktycznie rozkojarzony…zerknąłem w „te” oczy i…sama rozumiesz…podziałało..masowo :D

  147. pstro pisze:

    jak Li pisała, że jedzie do Londynu, a wiadomo że nie ma takiego miasta bo jest Lądek Zdrój do tego…to też chciałam przyszpanować ciut, nawiasem są Węgry… pod Opolem :D

  148. pstro pisze:

    oj tak Jędza, rozmiar 34 czy 43, kto by tam zauważył róznice :P:D … co nie Mroku?

  149. maskana pisze:

    Jędzo, jak to nie jesteśmy? No weŚ. Widziałam Cie w basenie, jak nic 34 masz:)
    Ja też (jak bokiem przed lustrem stoję), prawie jak 34:D

  150. i Szwajcaria też jest w Polsce :D ale nie pamiętam gdzie dokładnie.

  151. kadarka pisze:

    Odklejam taśmę klejącą z powiem i lecę w pióra :). Dobranoc Wsiem :)

  152. duch_i_mrok pisze:

    Dobranoc Kadarko…

  153. pstro pisze:

    i widzisz Maskana? Węgry zaliczyłam , teraz Szwajcarię bedę musiała :D

    ja moge potwierdzić, że Maskana Jędzę widziała, bo ja też widziałam, 34 masz jak nic w bicepsie, jeszcze trochę i dorównasz nam , co nie Maskana? Ali nie pytam, bo teraz pakuje …. się do wyra :P:D

  154. maskana pisze:

    Kolorowych snów Kadarko:)

  155. pstro pisze:

    Kadarka śpij i śnij …kolorowo, czy tam pstrokato :D

  156. Idziecie spać? Ja mam w planach Antychrysta ale właściwie nie jestem pewien czy powinienem go oglądać przed snem.

  157. maskana pisze:

    Pstro, ja po tej nocy co moskwicza do Katowic i z powrotem na lince ciagnęłam, to teraz w bicepsie mam ze 40. Więcej:D

  158. pstro pisze:

    ja mam w planach NCIS o północy , to jeszcze pozerkam tu :)

  159. pstro pisze:

    tak czułam Maskana, że lada moment się zaczniesz chwalić :P:D:D

  160. duch_i_mrok pisze:

    Ocean świetny film…świetna rola Dafoe

  161. maskana pisze:

    No wiesz, moskwicz to nie byle jaka fura:D:P

  162. maskana pisze:

    Na tvn leci świetny dokument. O tym jak nas ci na górze robią…

  163. duch_i_mrok pisze:

    Sekielskiego?? Władcy marionetek??

  164. Chyba sobie nagram tego Antychrysta. Pożegnam się. Dobrej nocy dziewczyny :)

  165. pstro pisze:

    ja mam za plecami AXN , zeby nie przegapić …a Ty Mroku gdzie patrzysz? :P:D

  166. duch_i_mrok pisze:

    Chłopacy też mówią dobranoc Ocean :)

  167. Dzięki za rekomendację duchu :) dobrej nocy i tobie.

  168. maskana pisze:

    Dokładnie ten, Mroku

  169. duch_i_mrok pisze:

    Cała przyjemność po mojej stronie… /graba/ brachu i miłego oglądania :)

  170. pstro pisze:

    a ten Antychryst to horror ? że tak zapytam , do znowu Valuś :)

  171. maskana pisze:

    Kolorowych snów Valuś. I jeszcze raz dziękuję:*

  172. duch_i_mrok pisze:

    Pstrunia…patrzę w monitor :P

  173. pstro pisze:

    na mnie? a to ok :P:D

  174. duch_i_mrok pisze:

    Tak Pstrunia to horror… ale nie taki typu „wielka teksanska masakra sekatorem ” czy jakos tak :>

  175. duch_i_mrok pisze:

    Pstrunia nie bądź egoistką…:P Na Ciebie też /cmok/

  176. pstro pisze:

    ja po horrorach boję się do toalety w nocy iść, a mam ze cztery metry (za stodołę) :P:D

  177. maskana pisze:

    A jakiego typu? Jak Constantine?

  178. maskana pisze:

    „Na Ciebie też”
    To mnie zaintrygowało, bo Mirage nie widzę:D:D:D:P

  179. duch_i_mrok pisze:

    Maskano… powiedzmy… ale nie tak do końca…bardziej w nute psychologiczna..uderza :)

  180. pstro pisze:

    to zadajmy te podchwytliwe pytanie : a na kogo jeszcze Mroku? :P:D

  181. duch_i_mrok pisze:

    Maskano… powiem , że i ja Mirazyka nie widzę.. ale za to Ciebie i Pstrunie… doskonale :P

  182. duch_i_mrok pisze:

    Odpowiedź jak mniemam zadawaląca?? :P

  183. maskana pisze:

    To nie wyczyn Mroku. Nas z kosmosu widać, co nie Pstrusia?:D:D:D

  184. pstro pisze:

    oczywiście, ja cały czas czuję wzrok satelity na sobie :D:D

  185. duch_i_mrok pisze:

    Maskano no ale wiesz… nie zawsze się dostrzega to co oczywiste :P

  186. pstro pisze:

    i czuję, ze patrzy mi prosto w te no…oczy :D:D

  187. maskana pisze:

    A co oczywiste nie jest, Mroku?

  188. maskana pisze:

    To nie satelita Pstruisu. To Gagarin, albo inna Łajka.

  189. duch_i_mrok pisze:

    Oczywistym nie jest tak do końca…te no…oczy Pstruni :P

  190. maskana pisze:

    Pstrusiu, jak się ma plus 14 dioptrii to każdy ma duże:D:P

  191. duch_i_mrok pisze:

    Pstrunia … nie wątpie..choć uwierzę jak..zobaczę :P

  192. pstro pisze:

    jaka Ty musisz być dosłowna , a chciałam poromantycznić ciut :D:D:P

  193. widokzokna pisze:

    Cześć :)

  194. maskana pisze:

    Przy takich wymiarach „ciut” brzmi jak oksymoron:D

  195. widokzokna pisze:

    Oczko :)

  196. duch_i_mrok pisze:

    Dobranoc Państwu spokojnej nocy :)

  197. ulotnamirage pisze:

    Widoczku :)

  198. widokzokna pisze:

    Ulotna :)

  199. pstro pisze:

    /ziew/ a dobry, dobry, a niech mu będzie :D

  200. onufry69 pisze:

    No zgodna jakby parę groszy wyczuła :D:*

  201. pstro pisze:

    zaspana to i nie wie przy czym przytakuje /wybrnięcie z sytuacji/ :P:*

  202. onufry69 pisze:

    No rozumiem, zasłonięte żaluzje masz i w tej ciemności otumaniona jeszcze :P

  203. maskana pisze:

    Jak dobrze wstać skoro świt:) lalala

  204. pstro pisze:

    Maskana jest proszona o dokończenie tego co zaczęła w celu odmulenia bloga…:P:D

  205. maskana pisze:

    Maskana jeszcze śpi. Jak się obudzi to jej przekaże:D:P

  206. pstro pisze:

    o ! o wilku mowa :D

  207. pstro pisze:

    skoro pstro jest na nogach od pół godziny, to Maskana też da radę ! niech się weźmie w garść – dokończyła pstro zajadając płatki sniadaniowe :D

  208. onufry69 pisze:

    O wilku mowa..ja podejrzewam, że Wy razem mieszkacie :P

    Cześć Mask :)

  209. onufry69 pisze:

    Pstro, wiedziałem, że będziesz mi wypominać to branie się w garść…będziesz przemycać w komciach kiedy tylko się da :P

  210. maskana pisze:

    Yhym, taaa, mieszkamy, razem… w lodówce:D:P

  211. maskana pisze:

    Cześć Onufry. Mask jeszcze śpi, jestem jej alter ego. Prawie alter ego, bo ja pisać nie potrafię:D:P

  212. onufry69 pisze:

    No to jak w lodówce, to ja juz widzę to rozpychanie się łokciami :P

  213. pstro pisze:

    jak Ci powiem Maskana, że Onufrzak już McDonalda zaliczył a nie pomyslał o swoich ulubionych spamerkach, to tez zaczniesz nosem pociągać, a chlipać, a żalić się ,, jak ja …

  214. pstro pisze:

    Maskana, tlena zaczerpnij :P:D

  215. onufry69 pisze:

    A wiecie, że ja to nie ja? :P

  216. onufry69 pisze:

    Pstro, ja dbam o Twoją linię chociaż w ten sposób :P

  217. maskana pisze:

    Nie. Nie wierzę. Jak to? W McDonaldzie? Bez nas? Zamiast nas? Nieee. Nie Onufry. Nie On. On by nam tego nie zrobił. Nieeeeee. Buuuuuuu
    Pstro, chcesz pączka? Mniam:D:P

  218. Jędz@ pisze:

    jesu, śniło mi się że z Mlaskaną przez telefon gadam, znaczy tfu, z Maskaną.
    I ona miała taki ciepły szemrzący głosik! Aż mną otrząsło!

  219. pstro pisze:

    Jędza a mi się śniło, że jakieś komentarze piszę, kopiuję komuś:D ….niedobrze ze mną skoro mi się już komcie śnią …

  220. onufry69 pisze:

    Można podciągnąć pod męski Jędzo? ;)
    Cześć:)

  221. maskana pisze:

    Kurcze, Jędza, ja całą noc jadłam, a jak jem to mlaskam – i nie wszyscy o tym wiedzą – Ty weŚ i sprawdz połączenia wychodzące, bo może my rzeczywiście rozmawiałyśmy, hę?:D
    „Ciepły szemrzący głosik”
    Powiem Ci, że mną też otrząsło!:D

  222. pstro pisze:

    może to nie była Maskana a Onufry… Jędza, skup się bardziej :P

  223. onufry69 pisze:

    Pstro, skopiuj siebie i wyślij do mnie, lepiej zrobisz :P

  224. onufry69 pisze:

    Onufry z oPcymi nie rozmawia :P

  225. maskana pisze:

    Onufrzak, męski głos? Myślisz, ze Jędza o Tobie śniła??? Już Ty się pod Jędzy sny ze mna nie wtryniaj, co? Zazdrość to paskudne uczucie:P

  226. pstro pisze:

    po co Ci kopia, jak masz oryginał? :P:*

  227. onufry69 pisze:

    Pstro, no masz w sumie rację, to moja zachłanność, chciałem Cię mieć na wyjechaniu też :D:*

    Mask, nie jestem zazdrosny, ale jak wygrasz w lotto, to przestanę Cię lubić :P

  228. Jędz@ pisze:

    Onufry, z męskich głosów, to ja śnię wyłącznie o moim zakontraktowanym.
    Wyłącznie powtarzam (Czy Pan Mąż widzi?)
    To był damski szemrzący, typu Kalina Jędrusik

  229. maskana pisze:

    Onufry jak wygram w lotto, to Ci połowę oddam, może wtedy przestaniesz ode mnie pożyczać:D:P
    Jędzo, jeśli to była Kalina Jędrusik z czasów, kiedy była dziewczynką, to mogłam być ja:)

  230. onufry69 pisze:

    Jędza, tak tylko teraz piszesz, a cholera wie, co Ci tam po głowie chodzi :P
    Mask, prosiłem nie rozpowiadaj, a tu juz cała wieś wie o moim pożyczaniu :P

  231. maskana pisze:

    Jak mają nie wiedzieć? no jak? skoro pożyczasz od całej wsi to wiedzą, nie?:D:P

  232. pstro pisze:

    od całej wsi i połowy blogowiska :P:D

  233. Jędz@ pisze:

    Że pożycza, to pal licho, gorzej, że nie oddaje, a jak oddaje to tylko po to, by zaś pożyczyć.

  234. onufry69 pisze:

    Pstro, Ty nie jesteś połową blogowiska skromnisiu :P

  235. pstro pisze:

    widzisz Onufry ? we wszystkich kręgach blogowych jesteś już znany z tej swojej przypadłości :P … o pożyczaniu mowa :P:D

  236. onufry69 pisze:

    To nie przypadłość, a słabość :P

  237. waltz pisze:

    Się przywitać zaglądnąłem – witam wszystkich

  238. pstro pisze:

    Piotr, ile Ci tego kursu zostało ? bo ja już kapok kupiłam :D

  239. waltz pisze:

    cześć onufry
    Bea – jeszcze trochę. Ale one się nie starzeją tak szybko :)

  240. pstro pisze:

    Piotr, ale mogę się do niego nie zmieścić ;D

  241. onufry69 pisze:

    Jak się nie zmieścisz, to jest opcja, że wyporność większa będzie, więc tek będzie ok :P

  242. pstro pisze:

    chociaż z drugiej strony, jak Ty się mieścisz ze swoim rozmiarem 52 to i ja dam radę :P

  243. waltz pisze:

    wiosna i lato idzie – zmieścisz się :)

  244. pstro pisze:

    Piotr, Twój optymizm jest normalnie i na całe szczeście zaraźliwy ;)

  245. onufry69 pisze:

    Wiosna i lato, golfy i długie spódnice :P

  246. pstro pisze:

    wiem, slyszalam, ponoć trendy będą :P:D

  247. maskana pisze:

    Pstrusiu, zaczerpnij tlenu:)

  248. pstro pisze:

    Maskana zaczerpnęłam , pełne płuca , czyń swoją powinność :D

Skomentuj

