Na łowach…


215 Responses to Na łowach…

  1. pstro pisze:

    ta bez uprzedniej podniesienia ręki to turlak hahahahahaha

  2. alkacja79 pisze:

    Sama wiesz jaka jesteś, dla świętego spokoju Tobie lepiej przytaknąć:P

  3. pstro pisze:

    no fakt, upierdliwa bywam, ale już nie musisz tak o tym trąbić na forum tak?:P

  4. alkacja79 pisze:

    nie muszę, wszyscy i tak wiedzą:P

  5. pstro pisze:

    Ala widzę, ze Ty mnie przedstawiasz w nad wyraz jasnym świetle /tuli/ taka przyjaciółka to jest skarb :P

  6. duch_i_mrok pisze:

    Pstrunia już obecny…a zatem..w udo jak się..”udo” :P

  7. pstro pisze:

    Mroku, Ty się chociaż przez moment czuj zapolowany co? :P

  8. duch_i_mrok pisze:

    Pstrunia dla Ciebie wszystko.. czuj się jakbym był zapolowany :P

  9. pstro pisze:

    Mroku, Ciebie to ja na „tlenie” najdłużej znam, to już moge tego polowania nie pamiętać :D:P

  10. duch_i_mrok pisze:

    To przypomnę Ci Pstrunia , że to polowanie było szalenie ekscytujące… pod każdym względem :P
    Najdłużej powiadasz??Czyli znamy sie jak łyse konie :D

  11. pstro pisze:

    Mroku, jakby nie patrzeć, trochę włosów mam, nawet po depilacji :P:D

  12. duch_i_mrok pisze:

    A mi nic tak nie wyszło jak…włosy :P

  13. maskana pisze:

    :D:D:D
    Byłam na polowaniu, ale com upolowała tom zezarła:D

  14. duch_i_mrok pisze:

    Dobry wieczór Maskano…i warto było?? :P

  15. maskana pisze:

    Pstro. Pstrooo. Pstroooo
    No gdzie Ty jesteś? Mówiłaś, ze będziesz vive versa mnie:D

  16. maskana pisze:

    Cmok w polik Mroku:)
    Pewnie, ze warto… szlifuję techniki polowań. Dziś było „na robaka”:):P
    Jędza mówi, że tylko ćwicząc można osiągnąć miSZcza:)

  17. pstro pisze:

    ja to jestem vice versa i beetween :D

  18. maskana pisze:

    Beetween przy moich gabarytach to żaden wyczyn:D:P

  19. duch_i_mrok pisze:

    Maskano a ja pozwolę sobie w OBA poliki…:)
    Polecam metodę „na żywca” większe okazy mozna upolować:P

  20. maskana pisze:

    Przeczytałam CBA i zaczęłam się rozglądać za agentem Tomaszem:D
    Mroku, możesz mi powiedzieć coś więcej o tej metodzie?:)

  21. pstro pisze:

    Mroku, jakbyś widział, jak Jędza bierze na żywca (i nie o piwie tu mowa) to też byś zazdraszczał :D

  22. duch_i_mrok pisze:

    Maskano metoda jedna z wielu na połów , zakładasz na kotwiczkę ewentualnie haczyk „zywczyka” i..czekasz na jelenia..tzn…. dużą rybe :P
    Pstrunia już żałuję , że nie widzę i…zazdraszczam :)

  23. duch_i_mrok pisze:

    Maskano..odnośnie CBA,,, agent Tomasz spalony :D

  24. maskana pisze:

    Mroku ale mnie interesują wyłącznie duże okazy (ukaz Pstrusi) a teraz to można wyłącznie okonia złapać:)
    Sezon na sandacze zaczyna się 1 czerwca. Więc do czerwca masz czas, zeby mnie przeszkolić:) Łódke mam, echolokator się załatwi i do boju:D

  25. duch_i_mrok pisze:

    Pokaże Ci Maskano jak się wiąże przypony na krętlikach i…linke kewlarową :P No i parę innych”sztuczek” :D

  26. maskana pisze:

    Spalony? Jak Andrzej L?:D

  27. duch_i_mrok pisze:

    Bynajmniej nie na solarce :)

  28. maskana pisze:

    A pokażesz mi też jak się robi troki boczne na tych krętlikach? no i pytanie podstawowe – będziemy łowić czy grać w siatkówkę?:D

  29. duch_i_mrok pisze:

    Maskano… w przerwach pomiędzy..jakąś wędke się zarzuci :) a siatkowka..po :>

  30. maskana pisze:

    Super. Przyjemne z pożytecznym. Tylko kto będzie wiosłował? Bo z brzegu łowić nie bedziemy, a na wodzie nie pogramy:)

  31. duch_i_mrok pisze:

    Maskano…a to już najmniejszy problem.. że tak powiem pójdziemy na … żywioł :P

  32. Obojętnie czy oglądam wasze filmy z bollywoodu czy wasze komiksowe scenki rodzajowe, zawsze zastanawiam się – jak bardzo neurony w waszych mózgach muszą być pokręcone, że zderzają się w taki a nie inny sposób. :)))

    Dobry wieczór wszystkim :)

  33. maskana pisze:

    Dobry wieczór Valuś:)
    W dzisiejszych czasach, żeby nie zwariować, trzeba zwariować:)

  34. duch_i_mrok pisze:

    Maskano…zdaj sie na mnie :)
    /graba/ Ocean :)

  35. pstro pisze:

    Valus, od lat ten sam zwój :D

  36. maskana pisze:

    Dwa Pstrusiu. Dwa. Jeden to ma koń:)

  37. pstro pisze:

    Maskana, znaczy neurony dwa? ale zwój jeden :D

  38. Czuję, że przyszedłem za późno. Oczy mi się kleją. To się chyba nazywa przesilenie przedwiosenne.

  39. pstro pisze:

    Valuś, wszystkich prawie puszcza, a Ty musisz się wyłamać tak? no musisz?? :P:D

  40. maskana pisze:

    Nie Pstruiu. Dwa zwoje… żeby podczas mycia podłogi, wody z wiadra nie wychłeptać:D

  41. Chcecie powiedzieć, że tylko ja jestem zmęczony? Wiosna to naprawdę męczący okres jest..

  42. maskana pisze:

    Dwa neurony trącą niebezpieczeństwem… pomyśl tylko jakia siła rażenia, gdyby się tak niechcący zderzyły:D

  43. maskana pisze:

    Valuś… jeszcze zimę mamy. U mnie na ten przykład, kilka centymetrów śniegu na tarasie. Wiosna to tylko w sercu:)

  44. No fakt. Cały czas zima. Śniegu u mnie niet ale już się nawet nie próbuję z tego cieszyć. Parę tygodni temu ucieszyłem się przedwcześnie.

  45. maskana pisze:

    Podobno wiosna wielkimi krokami nadchodzi… a cierpliwość jest cnotą, też podobno.

  46. Kryzys nie mija. Uciekam spać. Dobrej nocy :)

  47. ja-sama pisze:

    Autorze jesteś wielki.Nie ma to jak dzień zacząć turlakiem:D/turlak/

  48. maskana pisze:

    Dzień dobry Śpiochy:)

  49. pstro pisze:

    pierwsza z pokręconym neuronem mówi dzień dobry :D

  50. pstro pisze:

    ha! …a jednak nie pierwsza :D

  51. maskana pisze:

    Onufry:*
    Mówiłam, żebys nie wstawał, że Ci kawę do no! że przyniosę:D:P

  52. maskana pisze:

    Pstro /ło kurcze/ /ŁO KURCZE I CO TERA??/:D:D:D

  53. pstro pisze:

    a patrze, jakies dwa cienie przemykają obok parnika, to wyjrzałam , mam Was !!:D:D

  54. maskana pisze:

    Śpać miałaś nie wyglądać!!!
    Pstrusiu, Onufry mi tylko pokazywał jak sie w bierki gra. I ja Mu tą kawę z wdzieczności. Jak bumcykkucyk:D

  55. pstro pisze:

    Onufry zemdlał jak mnie zobaczył :P:D

    bierki ? bierki? nie ustaliliście wersji tak? bo mi wciska, że nowe kolekcje znaczków Ci pokazywał :D

  56. maskana pisze:

    Nie no… pewnie, że znaczki. Wiesz Pstrusiu, ja po „pstrokatym kopie” mało co pamiętam:D

  57. onufry69 pisze:

    No właśnie nie wiedziałem, czy to jawa, czy sen :P:D

    Cześć Wam :)

  58. onufry69 pisze:

    Pstro może mnie ocucisz, co? ;):*

  59. pstro pisze:

    Onufrzak, Ty już powinieneś być dobudzony, rozbudzony i jak tylko, ekscytujące jest wspólne oglądanie znaczków co nie Maskana? :D

  60. onufry69 pisze:

    Nie znaczki, tylko znaki drogowe, bo szliśmy po wsi spacerkiem :P:D

  61. maskana pisze:

    Pstro ja nic nie pamiętam:P

  62. pstro pisze:

    to juz nie pierwszy Wasz spacer, ostatnio to mi opowiadałeś : szliśmy wolniutko, śniegu po pas a my siup w zboże :P

  63. maskana pisze:

    Taaa szliśmy… Pstro ja szłam, bo Onufry to tylko na początku szedł, potem trzeba Go było nieść:D:P

  64. onufry69 pisze:

    Mask i dobrze, bo monotematyczny byłem :P

  65. pstro pisze:

    Maskana, to był do przewidzenia, jak z kieszeni waciaka wystają szyjki butelczyn z winem, to w połowie drogi tak jest :D:P

  66. onufry69 pisze:

    Yhy, nieśliśmy się, raz Ty mnie, a raz ja Ciebie Mask :P

    Pstro, nie przesadzaj, bo to było na jesieni przy kampanii buraczanej :P

  67. maskana pisze:

    W zboże? Aaaa wtedy… Pstrusiu, wtedy to chleb miałam upiec. Onufry pomoc ofiarował. No wiesz, wiedział gdzie się mąkę zrywa, i ze jak dam Mu kilka kromek to mnie tam zaprowadzi.

  68. onufry69 pisze:

    Mask podstępem z tym chlebem to zrobiłaś, bo wiesz doskonale, że na chleb mówię bep i chciałaś to usłyszeć…zostało mi z dzieciństwa :P

  69. onufry69 pisze:

    Mono, to nie stereo :P

  70. maskana pisze:

    Onufciu, ale efekt się liczy, nie?:P
    Co poradze, ze mnie to Twoje – mask daj jeszcze pajdę bepka – bawi do łez?:D

  71. pstro pisze:

    nie z dzieciństwa, tylko od czasu jak przed remizą sztachetą oberwałeś i Ci jedynki wypadły, skoro już o tym mówimy :P:D

  72. maskana pisze:

    nie tylko jedynki : jedynki, lewa górna dwójka, dolna prawa dwójka i szóstka, dla sciłosci. Do dziś się zastanawiam, jak On to zrobił z tą szóstką:P:D

  73. onufry69 pisze:

    Pstro, nie sztachetą, tylko piwo Tobie zębami otwierałem, nie pierwsze zresztą :P

    Mask, a ja lubię jak łzy Ci lecą :P

  74. onufry69 pisze:

    Mask, szóstka mi się wytarła jak mućka Zenkowa się zaplątała w łańcuch i musiałem ją uwolnić, to było akurat po tym jak w TVN leciało „Uwolnić orkę”, pomyślałem czemu nie? :P

  75. maskana pisze:

    Lubisz? to ja już teraz wiem, kto mi pineski do gumiaczków wkłada…

  76. pstro pisze:

    piwo to mi otwierałeś, dopóki miałeś zęby wojskowe czyli takie: co drugi to wystąp :P … od czasu potańcówki, jak się do Heli dobierałeś i przyuważył to Czesiek, juz Ci otwieranie tak sprawnie nie idzie :P

  77. onufry69 pisze:

    Mask, ale ten kokon z osami ostatnio to nie ja :P

    Pstro na moje szczęście wolisz piwo kuflowe :P

  78. maskana pisze:

    Taaa nie Ty, dobra, dobra. To jak mi wytłumaczysz ten miodek na torsie? I tą opuchliznę? I jeszcze ten strój ala Gucio? Myślałeś sobie, że jak się ubierzesz w kostium w paski to Cię za swojego wezmą, co?:P
    A tak swoją drogą, to twarzowo Ci było w tych skrzydełkach… tylko to Twoje „bzyk, bzyk” irytujące było.

  79. pstro pisze:

    bzyk, bzyk powiadasz? /kaszlnięcie/ :D:D

  80. onufry69 pisze:

    Pstro chyba już coś pyli :P

    Mask, ostatnio jak się przebrałem za krowę, to mnie wydoili ze wszystkich pieniędzy :P

  81. maskana pisze:

    Moich czy Pstro?:P

  82. pstro pisze:

    Maskana, ja czuję, że z Twoich, po moich to się butelki walają w parniku :D

  83. pstro pisze:

    Onufrzak a nie, jeszcze nic nie piłam :P

  84. onufry69 pisze:

    Pstro, hahahahaha….wychylylybymy :P

    Miałem pieniądze jeszcze z SKO :P

  85. onufry69 pisze:

    Pstro…kiedyś sprzedam te butelki i wybierzemy się gdzieś nad jakiś zalew i zalejemy się :D

  86. pstro pisze:

    znaczy dzień jak codzień ;P:D

  87. onufry69 pisze:

    No jak chcemy dojść do perfekcji, to wiesz :P

  88. onufry69 pisze:

    Nasze kochane dzierlatki z blogaska :D

  89. pstro pisze:

    no, Ala jak zwykle dorwała się do laptopka :D

  90. maskana pisze:

    a ta czwarta to kto?:D

  91. onufry69 pisze:

    Ta czwarta, to jakaś znajoma od Poker’A :P:D

  92. onufry69 pisze:

    Ale muszę wam przyznać, że się trzymacie :P

  93. maskana pisze:

    No ba! Nasze balkoniki mają takie specjalne rączki. Do trzymania:)

  94. onufry69 pisze:

    Wygląda mi to na kurczowe trzymanie, ale to zawsze coś :D

  95. maskana pisze:

    Jędzy wypatruję… Myślałam, że swoją superszybkąturbodoładowanąwypasioną bryką (polonez atu gaz/benzyna) pod bramę zajedzie, w porze najpóźniej obiadowej (golonkę w kapuście, fasoli i piwie przygotowałam, jabłecznik sie piecze), a tu nachodzi mnie czarna myśl, że Ona z buta ciągnie i najwcześniej to się Jej mogę w porze kolacji spodziewac. W czerwcowej porze kolacji… bądz co badz kawałek ma.

  96. maskana pisze:

    Onufry, w tym wieku to już wszystkiego sie człowiek kurczowo trzyma… życia przede wszystkim:)

  97. onufry69 pisze:

    To już tego Moskwicza nie ma? :P

  98. onufry69 pisze:

    To, że się kurczy i do ziemi ciągnie też wiem, znam to z autopsji :D

  99. maskana pisze:

    Moskwicz mój jest. Oj Onufry, Onufry… dziury w mózgu Ci sie zrobią, jak nie przestaniesz „pstrokatego kopa” litrami w siebie wlewać:P

  100. maskana pisze:

    Yyyy ale, że co? Kurczy się czy do ziemi ciągnie, bo to mi oksymoronem pachnie:D

  101. pstro pisze:

    w wersi męskiej kurczy się, w wersji żeńskiej do ziemi ciągnie :P:D

  102. onufry69 pisze:

    Mask, dwuznaczne właśnie to miało być :P

    O Pstro, mądra kobieto :P

  103. pstro pisze:

    Onufrzak, co chcesz? ;P

  104. pstro pisze:

    dobry człowieku :) … i jak? sam zobacz, piszesz i masz ;P

  105. maskana pisze:

    Jak się nie ma nic co by się chciało grawitacji poddać, to się dwuznaczności nie wychwyca:P

  106. maskana pisze:

    Toś pani przesadziła… a podbródki?
    Aaaa podbródki, fakt!

    Zapomniałam o podbródkach. Zwłaszcza ten czwarty do ziemi ciągnie. Tak ciagnie, że aż kręgosłup boli:D
    A dwuznacznosci nie wychwyciłam, bo nie!:P

  107. onufry69 pisze:

    Pstro, nie wiem o kim piszesz :P

  108. onufry69 pisze:

    Mask, co miałaś wychwycić, wychwyciłaś, cała reszta podbródków i tym podobnych niech sobie wiszą :P

  109. maskana pisze:

    Też Cię Onufry lubię:P:D

  110. maskana pisze:

    I masz rację: co ma wisieć nie utonie:D

  111. pstro pisze:

    Onufrzak, oj tak SE w eter napisałam, moze się pojawi :P

  112. onufry69 pisze:

    Pstro…za późno na pojawianie się :P

    Mask, bo ja daję się lubić :P

  113. onufry69 pisze:

    Yhy, yhy i przystojny do tego :P

  114. pstro pisze:

    tutaj sami przystojni skromnisie :P:D

  115. onufry69 pisze:

    Jesteśmy sami?Myślałem, że ktoś jeszcze jest :P

  116. pita pisze:

    Psychoanalityk by sie tu przydał. Net to jednak zbieranina durniów. Avatary tu piekne, w realu pewnie straszycie. Ale tu mozna byc pieknym i ładnym. W sumie skoro wam to poprawia samopoczucie i dowartosciowuje to trwajcie w tym.

  117. pita pisze:

    z komiksu widac ze marzycie o facetach, tu ich nie znajdziecie.

  118. pstro pisze:

    pita rozlożył/a nas na czynniki pierwsze :D , ale skoro Ci ulżyło, poprawiło samopoczucie i dowartościowało, to trwaj w tym ;)

  119. onufry69 pisze:

    piczka, tfu..przepraszam pita, a Ty chyba od Rydzyka widzę jesteś, bo takim jadem zajeżdża :P

  120. maskana pisze:

    Pita moja droga, zauważam w Ciebie elementarne braki w edukacji – nikt Cię nie nauczył, że rzucanie inwektywami pod stopy ludzi, o których nic nie wiesz, świadczy źle wyłącznie o Tobie, i o poziomie Twojej kultury osobistej? To raz.
    Dwa – udział w Festiwalu Dobrego Humoru dobrze by Ci zrobił, albo przynajmniej w warsztatach, na których mogłabyś sie nauczyć dystansu…
    Pozdrawiam.

  121. maskana pisze:

    Pstro! nie zaglądaj do mnie przez okno bo straszysz:D

    Onufry, choć raz mógłbyś nie robic za durnia:D

    A ja… skoro jestem piekna i ładna, w dodatku z wyjątkowo dowartościowanym samopoczuciem idę zrealizować swoje marzenie i znajdę sobie faceta!

  122. onufry69 pisze:

    Ale co ja zrobię skoro nim jestem, Mask :P

  123. maskana pisze:

    I się nie zmieniaj – przestaniesz do nas pasować:D
    Ekhem
    Onufciu, postaraj się. Dla Pity.

  124. pstro pisze:

    napisze Ci : nie strasz… wiśta wio łatwo powiedzieć wiesz? , tuning by się przydał, ale kasy brak /wywrócenie kieszeni na lewą stronę/ no..? :P:D

  125. pstro pisze:

    jak tak będzie ta pita marudzić, to mnie do tego fast fooda zniechęci :P

  126. onufry69 pisze:

    Pstro, kasy brak u Ciebie?…a miałem być miły :):*

  127. pstro pisze:

    Onufrzak, w podtekscie było do odczytania : nic na weekend nie wysępisz ;P, zrobie Ci na droge kanapki z salcesonem i termos z piciem, pasi ? :P:*

  128. onufry69 pisze:

    No wyjścia nie mam, bo jak nie przyjmę kanapek, to nie będzie gdzie wracać :P

  129. pstro pisze:

    gdzie, to może i będzie :P

  130. onufry69 pisze:

    Jeden pies, wiadomo o co chodzi :P

  131. pstro pisze:

    już Ty tak nie mędrkuj tak ? zacznij już zapewniać, że będziesz tęsknił, bo potem czasu nie starczy :P:D

  132. onufry69 pisze:

    Akurat w tej kwestii zawsze jest tak samo i nic się nie zmienia ;)

  133. onufry69 pisze:

    Kogo Ty pukasz Jędzo? :P

  134. pstro pisze:

    Puk! puk!
    -kto tam?
    -Jean-Claude Van Damme
    -nie znam, spieprzać wszyscy czterej

    tak mi się przypomniało

    Jędza , przeczytała co pita wyżej napisał/a i kulturalną zgrywa :P

  135. widokzokna pisze:

    Cześć :)

  136. Jędz@ pisze:

    no
    taką cudną notkę wstawiłam, że klękajcie narody.
    Jak nie ja.

  137. pstro pisze:

    Maciej, uśmiechniety, wyspany i takie tam zapewne ;)

  138. widokzokna pisze:

    zapewne :) choć róża też ma kolce

  139. onufry69 pisze:

    Maciek…cześć.
    Jakiś wyciszony dzisiaj ;)

  140. pstro pisze:

    pewno zahaczył o kran :D

  141. Jędz@ pisze:

    cześć Macieju, moja ty Pomyłko

  142. widokzokna pisze:

    Na kran to ja uważałem :) na uczucia już nie i się skończyło nim się zaczęło, ot kurwa jego mać życie :)

  143. widokzokna pisze:

    Pomyłko ? a to co w nawiązaniu do mojego wpisu ?

  144. onufry69 pisze:

    Maciek, bo z chujem nie ma żartów :P

  145. pstro pisze:

    wypada banalnie napisać ; samo życie :)

  146. widokzokna pisze:

    Jadąc dalej polszczyzną. Jebać to. Tego kwiatu jest pół światu.

  147. Jędz@ pisze:

    nie, w nawiązaniu do telefonu / do dziś mam wyrzuty/

  148. widokzokna pisze:

    Jędzo już to sobie wyjaśniliśmy wiec spoko :)

  149. onufry69 pisze:

    Maciek masz rację, aleś i tak nie w sosie.

  150. pstro pisze:

    się Onufrzak czepiasz…pare głebszych oddechow zrobi, pare głebszych przechyli i będzie w sosie :P

  151. widokzokna pisze:

    Pstrokatko jestem po 8 Leszkach i nic nawet mnie nie wzięło :)

  152. pstro pisze:

    Maciej, ale dlaczego nie chcesz więcej skoro też siepojawilo pożądanie?:>

  153. Jędz@ pisze:

    kurfa za wcześnie jeszcze, ale chybabym spać poszła

  154. pstro pisze:

    wszyscy jadą polszczyzną a Jędza kulturalnie „kurfa”… i to pewno i tak się zarumieniła :P

  155. widokzokna pisze:

    Pstrokatko bo musi być oś więcej niż pożądanie i emocje tego to ja mam od cholery i trochę. Jak sobie ostatnio pomyślałem to ostanie pół roku można by podzielić przez wszystkich moich znajomych płci brzydkiej i jeszcze by starczyło.

    Emocji i seksu to ja mam dużo nawet bardzo dużo ale kurwa uczuć odwzajemnionych …. no.

  156. pstro pisze:

    no niby racja… te uczucia…

  157. Jędz@ pisze:

    No Pstro powiem ci…
    Kurwa też mi spokojnie codziennie się wymyka, ale tutJ CHCĘ BYĆ BARDZIEJ SUBTELNA

  158. widokzokna pisze:

    Bez uczuć to jest zwykłe pieprzenie i jazdy emocjonalne.

  159. maskana pisze:

    Często to czego chcemy, umyka nam o krok…
    Ech… życie…

  160. onufry69 pisze:

    Jędzo udaje Ci się być subtelną…weź daj parę wskazówek dla Pstro ;)

  161. onufry69 pisze:

    Umyka, ale nie stójmy w miejscu, tylko podążajmy ;)

  162. pstro pisze:

    ja mam długie nogi, to te kroki robię większe i jakoś udaje mi się złapać to co umyka (czasem)
    …. a Wy co tak zamilkli a? :P

    Jędza a ja nie kurwuje z racji mojej nie do końca wykształconej wymowy RRRR …:D

  163. maskana pisze:

    Ileż można podążać, Onufry? W końcu się to nudne robi. Sie odwracam i idę w przeciwnym kierunku. Jak mi „umykające” było dane, to samo mnie znajdzie:)

  164. maskana pisze:

    Ja na ten przykład chciałam być inteligentną, ambitną, kulturalną, biuściastą, szczupłą blondynką. Umknęło mi przy poczęciu.
    Odwróciłam się i czekam aż pewnego dnia sie obudzę i tadam:D

  165. onufry69 pisze:

    Pstro, a ja biegnę przy Tobie żeby dotrzymać Ci kroku ;):*

    Mask może warto jednak iść do przodu, ale trochę zwolnić i bardziej się przyjrzeć :)

  166. pstro pisze:

    Maskana, w tych czasach, być biuściastą szczupłą blondynką to zadna sztuka, te trzy pierwsze przymiotniki też są do wyrobienia, jakby nie patrzeć :D

  167. maskana pisze:

    Ależ Onufry, ja zawsze do przodu:)
    Myślisz, że jak zwolnię to z automatu będę mądrą i piękną? Kurcze, od dziś nie przekraczam 10km/h :D

  168. widokzokna pisze:

    Życie nie stoi w miejscu jest jak rzeka i zatrzymywanie się jest wbrew niemu

  169. pstro pisze:

    Onufrzak, truchtasz? :P:*

  170. maskana pisze:

    Pstrusiu wiem, wiem ale to wymaga pracy. A ja bym chciała tak z przydziału:D

  171. onufry69 pisze:

    Z przewagą mądrości, bo piękność przemija, a mądrość zostaje ;)

  172. onufry69 pisze:

    Truchtam, ale się nie męczę :P

  173. pstro pisze:

    Maskana, wiesz, że bez pracy …….:D, mało która dostała wszystko z urzędu :D

  174. maskana pisze:

    Z urzędu(ów) to ja jedynie list gratulacyjny, wezwanie do zapłaty podatku i prośbę o wsparcie, dostałam. I to tylko w tym roku:D:P
    Aż strach pomyśleć co mi jeszcze dadzą, w ramach rekompensaty, za deficyt na starcie:D

  175. widokzokna pisze:

    Oczko przed nami jeszcze ciepłe miesiące więc …. :) Sama wiesz

  176. maskana pisze:

    Panie M – dostanę Ciebie z urzędu?:)))

  177. widokzokna pisze:

    Jak możesz mnie dostać skoro mnie już masz ? :)

  178. Jędz@ pisze:

    a tak wogle, to tę pieśń mam na swej komórce. Znaczy jak ktoś do mnie dzwoni to słysze:

    Nienawidzę dzisiaj siebie.
    Nie wiem co się ze mną stało.
    Nienawidzę dzisiaj swojej twarzy.
    Myślę że wyglądam dziś gównianie.

  179. onufry69 pisze:

    Nie dzwońcie do Jędzy!

  180. Jędz@ pisze:

    No, niech nikt w końcu nie dzwoni !

  181. alkacja79 pisze:

    Dobry:*

  182. alkacja79 pisze:

    pms też:P

  183. onufry69 pisze:

    Alu, tam gdzie zawsze ;)

  184. maskana pisze:

    Ala, chyba sie wszyscy Ciebie boją:D:P

  185. Jędz@ pisze:

    boją i unikają.
    w sumie dziwne, nie?

  186. alkacja79 pisze:

    :D Nie dziwię się, z moimi gabarytami jak przysadzę…:P

  187. maskana pisze:

    Jest jeszcze jedna ewentualność – Ci co im gabaryty nie straszne do psychoanalityka poszli, se wzieli radę Pity i poszli:D:P

  188. Jędz@ pisze:

    ja na ten przykład siedze u siebie na blogu i napałam się wyrazami uwielbienia
    no tak mam, że lubię pochlebstwa

  189. alkacja79 pisze:

    Sądzę, że po osiedlu rumu szuka:D

  190. Jędz@ pisze:

    kto suka… znaczy szuka?
    jakoś to oszczerczo brzmi.

  191. duch_i_mrok pisze:

    Dobry wieczór :) Nadal polowanie trwa ??

  192. Licencja pisze:

    Pitu-pitu, cześć Wam :)

  193. maskana pisze:

    Chodzicie trójkami?:):*

  194. maskana pisze:

    W 4-minutowych odstępach:)

  195. alkacja79 pisze:

    Maskana, pozwoliłam sobie na małą niedyskrecję notkę wyżej:*
    Li, Valuś;)

  196. duch_i_mrok pisze:

    Buziol w poliki Maskano… nie wiem jak Li i Ocean ale ja już w „trójkach” nie chadzam :P

  197. pstro pisze:

    Mroku, spodobał się wszystkim toast darz bór i nalewka domowej roboty :D

  198. alkacja79 pisze:

    O, i Duch:*

  199. Jędz@ pisze:

    Mam tak, że potrzebuję pięciokrotnego wsparcia. To jeszcze ktoś by się przydał.

  200. alkacja79 pisze:

    Jędza, wagowo, to ja śmiało mogę za 3 osoby robić.

  201. […] Kategorie: Alkacja, Seksi i Stopy Sesja dla Gali, bodajże w Meksyku. Gorąca i seksowna Alkacja Bachleda- […]

Dodaj komentarz