Maskana na 40-stkach

151 Responses to Maskana na 40-stkach

  1. pstro pisze:

    hahahaahahhaha, Ala, stara wyga czatowa. Ciebie to nic nie ruszy :D:D

  2. alkacja79 pisze:

    Wyjadaczka. To właśnie zaskoczenie Maskany było dla mnie szokiem:P

  3. duch_i_mrok pisze:

    Cześć i tu… witam „lwice” czatowe :P

  4. pstro pisze:

    Ala, ladnie wyglądasz w trwałej…twarzowa taka :P:D

  5. alkacja79 pisze:

    No, utleniłam sobie…

  6. pstro pisze:

    Mroku, uścisnijmy się w trójkącie :D

  7. duch_i_mrok pisze:

    Pstrunia a wypada tak.. „trójkowo” ?? Te trójki jakos mi się źle kojarzą ( historycznie) :P

  8. alkacja79 pisze:

    Historycznie? Pst, kumasz?

  9. duch_i_mrok pisze:

    Ala i tu i tam… dobry wieczór :)

  10. pstro pisze:

    historycznie? Mroku rozwiń temat :>… zapytalam, bo Ala się wstydzi :P:D

  11. pstro pisze:

    „l” Ci wcięło Jędza :P

  12. duch_i_mrok pisze:

    Ala może nie pamietać słynnych „trójek” , które chodzily kiedy generał zamiast teleranka wystapił :P

  13. Jędz@ pisze:

    ja nadal czekam aż mi pstrusia odpisze

  14. alkacja79 pisze:

    całkiem możliwe, że Ala wtedy na płocie kolana rozbijała.

  15. duch_i_mrok pisze:

    Ala.. zaiste tak być mogło :)

  16. maskana pisze:

    No co? Ja sie dopiero uczę.

  17. pstro pisze:

    Maskana cudnie Ci w tym zdziwieniu :D

  18. maskana pisze:

    Ala ale wiesz co? zdjęcie to mogłaś jakieś inne wybrać, no wiesz, takie an face, żeby wszyscy widzięli jakie mam twarzowe okulary:D

  19. maskana pisze:

    Co jak co Pstrusiu, ale dziwić to ja się ładnie umiem, prawda?:D

  20. maskana pisze:

    Mroku – ustem w polik:)

  21. alkacja79 pisze:

    Słuchaj, Maskana, sama mnie w błąd wprowadziłaś, powiedziałaś „Ala, chodź na 40stki, dziś czuję się piękna”:P

  22. duch_i_mrok pisze:

    Maskano tymże w one :)

  23. maskana pisze:

    Bo sie taka czułam… depilowałam się tego dnia, pod nosem:D

    Mroku, w oba?:)

  24. duch_i_mrok pisze:

    Maskano a jakżeby inaczej… zdecydowanie w oba… jak iść na całość to na całość :D

  25. alkacja79 pisze:

    Tylko pod nosem? Nie kumam jak mogłaś się czuć piękna, a co z brodą, cyckami, brzuchem?

    Pst, patrz jaka z niej wyzwolona kobietka:P

  26. maskana pisze:

    Trzeba tylko uważać na zonka:)

  27. maskana pisze:

    Myślałam, że w dzisiejszych czasach tylko pod nosem jest absolutną koniecznoscią…

  28. alkacja79 pisze:

    No ja tam nie wiem, Mask, ja nie muszę absolutnie nic!:P

  29. maskana pisze:

    Ala, bo Ty za Woodsa, po tym jak wyszły na jaw jego zdolności, kontrakt z Gillette podpisałaś. Pstro za Henry’ego, jak ten zaczął rękami kopać -wskoczyła. Oni wszystko za Was usuwają, to Wy nic nie musicie. A co ja poradzę, że Federer taki grzeczny? sama wszystko muszę:P

  30. pstro pisze:

    no pod nosem golnie na szybko, żeby z WC damskiego skorzystać…a potem to sama po sobie wiesz Ala… donoszą wosku i donoszą …

  31. alkacja79 pisze:

    Najdziwniejszy komplement(?) jaki w życiu usłyszałam brzmiał: „jesteś podobna do Federrera”

  32. pstro pisze:

    pita to jutro po nas pojedzie, po całości, czuję, że w dwa komcie się nie zmieści z treścią :D

  33. alkacja79 pisze:

    Pst z kolei do Rooney’a:P

  34. pstro pisze:

    Ala masz na podorędziu jego fotkę? bo nie kojarzę, a nie chce mi sięwstać i zerknąć w lustro :P:

  35. alkacja79 pisze:

    Pst, chciałaś chyba napisać, że na pitę to jutro pójdziemy:P

  36. Bosh… neurony w ruchu.. ;)

  37. pstro pisze:

    to swoją drogą Ala , do tego kebab, podwójna porcja frytek i surówka …

  38. alkacja79 pisze:

    chyba zestaw surówek…Odchudzasz się, czy jak?

  39. maskana pisze:

    Pstro ja to nie wiem czy dam radę jutro laptoka otworzyć… Aż się boję pomyśleć do jakiego specjalisty Pita nas wyśle. Bo że mnie karnet u kosmetyczki wykupi i podaruje, to jestem pewna:D

  40. pstro pisze:

    Valuś, sam widzisz…no nie zatrzymasz :D

  41. alkacja79 pisze:

    Przepraszam Pst, że bez uprzedniego podniesienia ręki, ale kim jest Pita?

  42. pstro pisze:

    Ala, nie odchudzam, ale ponoć pizza w promocji do jutra jest, to wiesz…

  43. alkacja79 pisze:

    kumam, kumam, zamiast zestawu surówek do pity- pizza.
    Powiem Ci, że Ty to masz łeb…

  44. maskana pisze:

    I wszyscy na 40-tki poszli:D

  45. pstro pisze:

    pita się jutro na nas wyżyje za wszystkie czasy, pewno nawet powkleja nam adresy najbliższych placówek jej zdaniem nam pomocnych :D

  46. maskana pisze:

    Ja nie wiem, czy w naszym krają są specjaliści, którzy są w stanie nam pomóc:D:P

  47. pstro pisze:

    moze przy wymianie międzynarodowej … n owiesz… bądźmy dobrej nadziei … nawiasem, gdzie Mroku się zmył?:>

  48. maskana pisze:

    Nie wiem. U mnie Go nie ma:)

  49. maskana pisze:

    Ale nie martw się, ma klucze. Po ostatnim razie, kiedy ja już poszłam a On się zasiedział, tak w drzwi łomotał, że Mu dorobiłam:D:D:D
    Znajdzie sie:D

  50. duch_i_mrok pisze:

    Znalazł się… z kluczami czy też bez :P

  51. maskana pisze:

    Nie mów, że zgubiłeś. To już trzecie w tym tygodniu:D:P

  52. duch_i_mrok pisze:

    Ależ Maskano..strzege ich jak oka w głowie :) Wszak to klucze do… wiadomo kogo i czego ;)

  53. duch_i_mrok pisze:

    Kamień z serca ?? :P

  54. maskana pisze:

    Skała z niech będzie – serca:)

  55. maskana pisze:

    Temu co klucze dorabia jakoś dziwnie z oczu patrzy… Nie wiem czy zobrałabym w sobie tyle odwagi, zeby znów tam pójść:P

  56. duch_i_mrok pisze:

    Wiesz Maskano dla niego to chwila przyjemności, cały dzień w na te klucze patrzec, a tak chwila radości… popatrzy na … petentkę :P

  57. maskana pisze:

    Przypomniał mi się klucznik z Matrixa.
    Zamknięty w pokoiku bez okien… a wokół same klucze. Nic dziwnego, ze fachowcy od dorabiania są dziwni:)

  58. duch_i_mrok pisze:

    Sama widzisz ich zycie to taki swoisty Matrix :)

  59. ulotnamirage pisze:

    Bum. :)

    Buziaczki :*****

  60. maskana pisze:

    Mirage:*
    Mroku zostawiam Cię w dobrych rękach:)
    Teraz się już pożegnam. Dobranoc Państwu:*

  61. ulotnamirage pisze:

    Mrok?! :*

  62. pstro pisze:

    zdziwienie Maskany i znudzenie Ali uśmiecha jak wczoraj :D:D
    piątek mamy – zakomunikowała Pstro jedząc płatki śniadaniowe

  63. maskana pisze:

    Maskana to się do teraz dziwi, spać przez to zdziwienie nie mogła:)

  64. pstro pisze:

    ja to się porządnie wyspałam, jeszcze tylko dwa lezakowania i impreza, ha! :D

  65. widokzokna pisze:

    Cześć :)

  66. pstro pisze:

    Maciej witaj z rana :D

  67. waltz pisze:

    Dzień dobry :)
    Zwłaszcza przy takiej pogodzie :)

  68. pstro pisze:

    Piotr, aż się odwróciłam w stonę okna , znaczy jakiej? bo u mnie pochmurno ale! w plusie i owszem, znaczy że wiosna? bo ja światu musze potem iść się pokazać więc pytam ;)

  69. waltz pisze:

    U mnie słonecznie i baaaardzo ciepło :) Po raz pierwszy w tym roku okna w samochodzie poszły w dół :)

  70. pstro pisze:

    Piotr, w jakim samochodzie co? pewno kumpel Cię podwoził do pracy, bo przecież Ty masz motorynke :P:D

  71. waltz pisze:

    :P

    W dużym, mocnym i szybkim :)

  72. pstro pisze:

    tak samo opisuje Maskana swojego widlaka :D

  73. maskana pisze:

    Cześć Chłopcy:*

    Duży, mocny i szybki – każdy Mężczyzna tak mówi:D:P

  74. pstro pisze:

    no to mi teraz Maskana pojechała, ślepy by zauwazył, że biust mam, a ta cześć chłopcy Ci napisze :P:D

  75. waltz pisze:

    mask – kto jak kto ale Ty ? :)

  76. maskana pisze:

    Pstrusiu, o Twoim biuście to już poematy piszą…
    Ja to „Cześć Chłopcy” do Maćka i Piotra wystosowałam:D
    Poza tym – heloł – widziałyśmy sie rano obok lodówki. Heeeeeelołłłłłłłłł:D

  77. maskana pisze:

    Że co ja? Bo nie żabkam, znaczy kum(k)am? /robienie zdziwionych oczu/

  78. waltz pisze:

    Duży, mocny i szybki :)

  79. pstro pisze:

    no niby racja, ledwo o lodówce wspomniałaś, to jakby mnie lekkie ssanie dopadło :D

  80. waltz pisze:

    Nie jest taki ? :)

  81. waltz pisze:

    Tak przynajmniej zachwalałaś jak Cię ostatnio do remizy podwoziłem :)

  82. maskana pisze:

    Piotr, ja nie wiem o czym Ty do mnie rozmawiasz:D
    Ja nie mówiłam o tym, o czym nie wiem, ze Ty do mnie mówisz:P Nic a nic nie mówiłam:D:P

  83. maskana pisze:

    A do remizy toś mnie składakiem, na ramie, podwoził:D:P
    W dodatku, chłopaki z wioski obok widły Ci pod nogami wbili, jako te dwa nagie miecze, i do domu wracalismy na nogach. Dobrze, że dzwonek, na pamiątkę Ci zostawili:P

  84. waltz pisze:

    :D:D

    oookkkk :)

  85. pstro pisze:

    wiosna kurde mole na całego u mnie !! /pochwalenie się/ zgrzałam się w kurtce jak na saunie ;)

  86. ulotnamirage pisze:

    Puk, puk :)

  87. pstro pisze:

    – puk puk
    – kto tam?
    – co kto tam?
    – co puk puk ?

    :P

  88. Jędz@ pisze:

    to ja też puk puk

  89. maskana pisze:

    Od tego pukania głowa mnie rozbolała:D

  90. pstro pisze:

    Maskana :D:D zabrzmiało dwuznacznie, Ci powiem :D

  91. maskana pisze:

    :D:D:D głodnemu to chlebuś na myśli

  92. pstro pisze:

    tam zaraz, ot rzuciło mi się w oczy :D:P

  93. maskana pisze:

    Pstrusiu, co jutro robi Włoch?

  94. maskana pisze:

    Bo bym se Go chciała na kilka godzin pożyczyć:) I nie do trzepania:D

  95. ulotnamirage pisze:

    Cześć, żeby nie było że po ogień :P /Pstro/

  96. maskana pisze:

    Zakupiłam Córci prześlicznej urody mebelki.
    Jutro przywiozą – jupi!
    W paczkach – ło żesz kurka!
    Złożyc mogą, owszem. W poniedziałek! No przecie do poniedziałku nie wytrzymam:D

  97. maskana pisze:

    Mirage:*
    A po co?:D:P

  98. pstro pisze:

    Maskana, chcesz od jutra zacząć dietę 600 kcal ? :D:D … z racji tego, że dziś idziemy na imprezę, to będzie zdychał do południa, a potem jest wolny :D

  99. maskana pisze:

    :D:D:D no wiesz, ja tam na dietę chęć mam zawsze:D

  100. pstro pisze:

    zobacz jaka piękna wiosna, Onufrzak na bank teraz pod geesem Helkę podszczypuje :D

  101. maskana pisze:

    Nic Mu z tego podszczypywania nie przyjdzie, bo Helka przeciwniczką wszelkich diet jest od czasu, kiedy sie Czesiek o jej odchudzaniu z Bronkiem dowiedział, i cała zmiana składała sie na jej nowy uśmiech.
    Coś czuję, że teraz trzeba bedzie zbierać dla Onufrego:D

  102. pstro pisze:

    Maskana, w takich okolicznościach, to Ty SE nigdy na nowy składak nie nazbierasz, juz nie wpsominając o nowych kołach do widlaka :D

  103. maskana pisze:

    Jak zadzwoniłam do Piotra, żeby Go poinformować, że jutro uzbrojony w śrubokręty będzie mi składał meble, to najpierw usłyszałam: mask, m_sk, nie słyszę Cię, c_ś prze_ywa a potem: pip pip pip. No to dzwnie znów i co słyszę? mask abonent jest poza zasięgiem Piotra głosem mówione. No to dzwonię jeszcze raz – mask mówiłem ci że jestem poza zasiegiem.
    Ech Mężczyźni:D:D:D
    To co, pożyczysz Włocha?:D

  104. pstro pisze:

    jak nakarmisz przy okazji, w związku z czym obiadu nie bedę musiala gotować, to ja Ci z rańca go podeślę, jeszcze wczorajszego takiego, bełkotającego ; no to teraz zdrowie gospodarzy ! :D

  105. maskana pisze:

    Wykończy mnie ten Onufrzak… Mówiłam Ci, że znów 2 dychy wyciagnął? A żebyś słyszała jak sie tłumaczył, jak obiecywał, że mi widlaka wyczyści, że nawet w środku… Ja Ci powiem, to bedzie coś grubszego, bo On i od kadrowej i od Jaski co mleko rozwozi pożyczył. Ja myślę, żeOn w końcu te korale dla Ciebie zakupi:D

  106. pstro pisze:

    ja nie wiem czy dla mnie , bo odemnie też dyche wziął, mozliwe, że znowu miastowa do soltysa przyjeżdża, bo coś wspominał, że własnie w niedzielę po sumie u niego zabawi :D … pinda (że tak przeklne) się obłowi na naszej uleglości co do Onufrzanych usmiechów :D

  107. maskana pisze:

    :D:D:D
    No jak nie nakarmie jak nakarmię, jeszcze na drogę dam, dla Ciebie, w ramach wdzieczności:D

  108. ulotnamirage pisze:

    Ja dziś ot tak, dla relaxu :)

  109. pstro pisze:

    Ulotna nie uczysz się? nie może być !! :> … Ty chociaż zaglądasz, bo Kubala przepadł bez wieści…

  110. waltz pisze:

    Mask, ja nie wiem do kogo Ty dzwoniłaś ale mój telefon jest zwarty i gotowy i z niecierpliwością czeka kiedy go zaszczycisz swoim aksamitnym głosem :)

  111. Jędz@ pisze:

    ja jestem w trakcie zamawiania zabudowy przedpokoju.
    czwarty projekt już zmieniam, pani od robienia systemów drzwi przesuwnych chyba mnie nie lubi.
    Ale cóż, życzę sobie mieć pięknie i praktycznie, i niedrogo, i żeby się wszystko zmieściło

  112. maskana pisze:

    Dobra, dobra:) Pod warunkiem, źe ten głos nie obwieszcza: skręcasz jutro u mnie meble:D

  113. maskana pisze:

    Z wyborem nie miałam kłopotów – scedowałam ten proces na Córcię. Cwana matka ze mnie:D

  114. pstro pisze:

    Maskana, jak już do Piotra będziesz dzwoniła, to przy okazji do mnei zadzwoń, to omówimy szczegóły…powiem Ci co lubię, jak już będziesz te jedzenie robiła dla mnie :P:D

  115. waltz pisze:

    mask – nawet gdyby obwieszczał to byłby bardzo pożądany. nie mniej niż jego właścicielka :)

  116. maskana pisze:

    Piotr, bo jeszcze pomyślę, że mnie lubisz, a przesz oboje wiemy, żeś miły bo Ci stówę już miesiąc wiszę:D

  117. waltz pisze:

    Mask – no jak możesz. No przecież że Cię lubię :)

  118. maskana pisze:

    Pstrusiu – co lubisz?
    Świństewka pomiń:D:P

  119. waltz pisze:

    Czy ja widziałem tu kogoś kto się chciał zaprzyjaźnić ? :)

  120. pstro pisze:

    jak ja Onufrzakowi wisze dłużej niż dwa dni 5 dych, to nawet skarbie pisze,pewno zauważyliście … a mówiłam, nie pisz, bo już wiedzą, kiedy pożyczałam kase od Ciebie i nie oddaję …:D

  121. pstro pisze:

    Maskana, to muszę się zastanowić :P:D

  122. maskana pisze:

    Poczekaj Pstrusiu… W poniedziałek Piotr wejdzie i napisze – mask kochanie:D:P

  123. maskana pisze:

    Tak myślałam, Pstrusiu. Tak myślałam:D:P

  124. Jędz@ pisze:

    Piotr! To ja! Ja! Ja się chcę zaprzyjaźnić!
    zwłaszcza z kimś, kto umie meble skręcać!

  125. waltz pisze:

    No to do dzieła :) Zaprzyjaźniaj się :)

    Umie i wiesz, nawet lubi :)

  126. pstro pisze:

    Maskana i nie wiem czy zauwazyłaś, pewnie tak, że w każdej dedykowanej tubie w słowach jest „zapomniałaś” albo „przypomnij” albo „ostatni raz” i inne temu pochodno przypominające :D

  127. Jędz@ pisze:

    no i teraz jestem w kropce.
    Nie wiem jak zacząć

  128. waltz pisze:

    Od początku najlepiej :)

  129. waltz pisze:

    Noo, raz dwa trzy kolejka mija :) Zbieram się do domu, więc zapoznawanie musi poczekać do poniedziałku.

  130. pstro pisze:

    miłego weekendu Piotr :)

  131. Jędz@ pisze:

    Piotr, dziędobry, jestem Jolka
    /dobrze mi poszło?/

  132. waltz pisze:

    Bea – dzięki i wzajemnie :)

    Jędza – na początek może być. Jam Piotr :)

  133. Jędz@ pisze:

    ZAPOZNAJMY SIĘ
    może niech pstruśka da ci moj nr gg

  134. waltz pisze:

    albo niech da Tobie mojego mejla :)

  135. Jędz@ pisze:

    PSTRUŚKA!!!!!!!!!!!!!!

  136. Jędz@ pisze:

    pacz, jak czeba to jej nie ma

  137. Jędz@ pisze:

    idę psa wysikać, potem będę, a jakby co, to wejdź na mój blog, napisz komcia i będę miała twój adres

  138. pstro pisze:

    Jędza, dałam Ci maila na gg, przetrzyj oczy aa zobaczysz :P … z drugiej strony, to tylko się cieszyć, że są „ślepsze od mię”

  139. Jędz@ pisze:

    nic mi nie dałaś
    chyba masz mi za złe..
    Piotr. Pisz

  140. pstro pisze:

    ja i za złe… Jędza , Ty nie grzesz, bo Ci to wybaczone w niebiosach nie będzie :P – rzekłam !!

  141. maskana pisze:

    Połaziłam po fajnym kulinarnym blogu. Efekt:
    -ludzie jedzą takie rzeczy, o których maskanie się nawet nie śniło,
    -uśliniłam się jak niemowlak w czasie ząbkowania
    -przytyłam z 5 kilo od samego tylko patrzenia.
    Jutro ugotuję to:
    http://monikucha.wordpress.com/2010/01/11/ognisty-kurczak/#more-2096
    Kurczak już nasiąka w lodówce:)

    Pstrusiu, to tak jak się umawiałyśmy?:D

  142. widokzokna pisze:

    Wieczornie witam :)

  143. widokzokna pisze:

    spać mi się chce

  144. maskana pisze:

    To ja też Was witam:)

    Jędzuś już drugi dzień idziesz. Dojdziesz w końcu?:)

Skomentuj

