Prosto z mostu …

O najważniejszych sprawach najtrudniej opowiedzieć. Są to sprawy, których się wstydzisz, ponieważ słowa pomniejszają je- słowa powodują, iż rzeczy, które wydawały się nieskończenie wielkie, kiedy były w Twojej głowie, po wypowiedzeniu kurczą się i stają zupełnie zwyczajne. Jednak nie tylko o to chodzi, prawda? Najważniejsze sprawy leżą zbyt blisko najskrytszego miejsca twej duszy, jak drogowskazy do skarbu, który wrogowie chcieliby Ci skraść. Zdobywasz się na odwagę i wyjawiasz je, a ludzie dziwnie na Ciebie patrzą, w ogóle nie rozumiejąc, co powiedziałeś, albo dlaczego uważałeś to za tak ważne, że prawie płakałeś mówiąc. Myślę, że to jest najgorsze, kiedy tajemnica pozostaje nie wyjawiona, nie z braku słuchacza, lecz z braku zrozumienia.”

/”Cztery pory roku”- Stephen King/

188 Responses to Prosto z mostu …

  1. maskana pisze:

    Wchodzę na bloga, patrzę „Szpilki Tarantino”. Uwielbiam szpilki, kocham Tarantino – euforia:)
    Myślę sobie – ależ ktoś jest kreatywny:D

    George, uwielbiam to zdjęcie:)

  2. maskana pisze:

    Merytorycznie (prawie) to powiem, że mam problem z mówieniem o emocjach. Zwłaszcza tych negatywnych. Jak już jestem wściekła, to mówienie o tym sprawia, że sama siebie postrzegam jako bardziej śmieszna, niż złą i wtedy wściekam się jeszcze bardziej:)

    Jeśli chodzi o zrozumienie – umiejętność słuchania jest prawdziwą sztuką daną (niestety) nielicznym.

  3. pstro pisze:

    emocjonalnie podchodząc do rzeczy, to wtedy moja racja jest najracniejsza i sluchać za bardzo mi się nie chce, a mówić tym bardziej :D

    nie śpimy jeszcze? :>

  4. maskana pisze:

    Śpimy? w środku dnia?:P

  5. pstro pisze:

    Maskana, a rower stoi już przy furtce, czy tak jak myślałam, przy gospodzie uwiązany na łańcuchu jako zastaw ? :D

  6. maskana pisze:

    Obeszłam całą zagrodę – nie ma. Pewnie jutro z samego rana usłyszę „mask jak chcesz swój rower to pożycz dwie dychy a najlepiej trzy bo jest opcja że bez siodełka wróci”:D

  7. pstro pisze:

    albo z samym łańcuchem przyjdzie i zmyśli na poczekaniu, ze wiesz…ukradli resztę, chociaż to siłą wyrwał, a długi z ostatniego tygodnia, dziwnym zbiegiem okoliczności znikną z zeszytu :D

  8. maskana pisze:

    Jest taka opcja, w końcu to już mój trzeci rower od początku roku:D

  9. maskana pisze:

    p_o_n_i_e_d_z_i_a_ł_e_k jest długi już z samej nazwy.
    Dzień dobry:)

  10. pstro pisze:

    /ziew/ jaki poniedziałek, taki cały tydzień? to wypada wrócić do wyra nie ? ;)

  11. maskana pisze:

    Zdecydowanie wypada, wracaj. Wystarczy, że ja grzeszę:)

  12. pstro pisze:

    zdecydowanie to był dobry pomysł, ta pora sympatyczniejsza, żeby napisać dzień dobry :D

  13. waltz pisze:

    Dobry.

    Bea – a znajdzie się obok miejsce ? :)

    Mask – jak tam meble ? :)

  14. pstro pisze:

    Piotr, na krześle? :> nie (skłamała) ja na kolanach mogę jakby co :P:D

  15. waltz pisze:

    Krześle ? Pisałaś o powrocie do wyra stąd się tak wyrwałem :)

  16. pstro pisze:

    aaaa !! Piotr, mogłeś być taki wyrywny chwile wcześniej tak ? a nie, jak ja przeciągając się, do ładu je doprowadziłam ;)

  17. pstro pisze:

    opowiadaj jak Ci weekend wiosennie minął ;)

  18. waltz pisze:

    Bea – zawsze możemy do niego jeszcze wskoczyć :)

    Weekend – sobota bardzo pracowicie a niedziela leniwie :)

  19. maskana pisze:

    Piotr, jak Onufry przyjedzie i zobaczy, że Ty chcesz sprawdzać miękkość łóżka Pstrusi, to ja nie wiem czy Cię zdołam obronić:D:P
    Meble stoją i oko cieszą. Dok chyba z Hipokratesem się widział, bo wkroczył dziarsko z wkrętarką w dłoni w chwili, kiedy ja się z tyłami szafy mocowałam:D

  20. pstro pisze:

    o Maskana, już miałam pisać Piotrowi, że chodzisz od CPN_u do krzyzówki pod lasem i Onufrego wypatrujesz, a raczej swojego roweru :D

  21. pstro pisze:

    Piotr, jak ja wskoczę ze swoim XXL, to między sprężynami wylądujemy :D

  22. waltz pisze:

    mask – no jak – Twoja pierś to przecież pułk osłoni – a mnie nie dasz rady ? :)

    Bea – to ja wyjmę z samochodu – one mooooooooooooooże dadzą radę :)

  23. pstro pisze:

    jaki no!! zamiast zaprzeczyć albo cuś, to nie :D:P /zrobienie sobie dwóch kanapek/

  24. waltz pisze:

    Jak zobacze to będę mógł zaprzeczać (albo nie będę :) )

  25. pstro pisze:

    / no na bank nawias wybierze, czuję to w kościach, które pod tymi fałdkami gdzieś są/ :D

  26. pstro pisze:

    posluchamy Se jak grają Piotr co ?

  27. waltz pisze:

    posluchamy :)

  28. pstro pisze:

    posłuchaliśmy?:D

  29. onufry69 pisze:

    Prosto z mostu, dzień dobry :)

  30. widokzokna pisze:

    Cześć :)

  31. pstro pisze:

    Onufrzak ! /czekanie z zegarkiem w ręku/ :*

  32. pstro pisze:

    Maciej /uścisk i klepnięcie po tym no…. grzbiecie :P/

  33. widokzokna pisze:

    No mam nadzieję, że klepnięcie miało być po grzbiecie :) Cześć Pstrokatko.

  34. pstro pisze:

    tak do końca , to Ty takiej nadziei nie miej :P , wylądowało na grzbiecie ku Twojej uciesze…

  35. widokzokna pisze:

    i dobrze bo w innym miejscu mogłoby zaboleć :)

  36. pstro pisze:

    ja delikatna jestem wiesz? ;P:D

  37. widokzokna pisze:

    Klepnięcie to klepnięcie no chyba ze bardzo delikatne :)

  38. maskana pisze:

    Taaa, tak jak ja, też jestem delikatna, o ile nie działam z rozpędu:D:P
    Dobry wieczór:)

  39. pstro pisze:

    Maskana, no powiedz MU, że my tylko czasem, czasem częściej , działamy z rozpędu :D

  40. maskana pisze:

    My tylko czasem, czasem częściej działamy z rozpędu:D
    Ale Mu powiedziałam, nie Pstrusiu?:D

  41. pstro pisze:

    ale MU dałaś do myślenia Ci powiem :D

    słyszałas to ? pisk opon, charakterystyczny dla Twojego wigry i jakby swąd przypalanych podeszw od gumofilców, nie powiedziałas Onufremu, że masz hamulec zepsuty? :P:D

  42. onufry69 pisze:

    Łokcie trochę zdarte i kolana, powiem Wam, że szedłem tutaj na kolanach :P

  43. maskana pisze:

    Jak to szedłeś? JAK TO SZEDŁEŚ???
    Gdzie mój wigry ja sieM pytam???

  44. maskana pisze:

    Pstrusiu a koMU ja mówiłam, bo nie wiem?

  45. Jędz@ pisze:

    wracam do początków:
    uwielbiam szpilki, nie znoszę tarantino!

  46. onufry69 pisze:

    No wiem Mask, przepraszam, szłem :P

  47. pstro pisze:

    na kolanach? pewno zgubił piątaka :P …no wreŚcie :*:D

  48. maskana pisze:

    Jędza, weś nie bluźnij!

    Jak to przepraszam? CO? ZA CO PRZEPRASZAM??? Gdzie mój rower??? Gdzie mój wigry?? GDZIE???

  49. widokzokna pisze:

    Tarantino jest ok od jednego z jego filmów wziął się mój tatuaż ;)

  50. pstro pisze:

    Jędza jesteś lepsza, bo ja nawet szpilek nie… ja to muszę mieć takie od kołka ciosane obcasy (zaraz mi Onufrzak dowali, że w gumofilcach obcasów nie ma ) :P

  51. maskana pisze:

    Pstrusiu, musisz przekonać sie do takich butów. Powiem Ci, ze moje balerony w szpilkach wyglądają jak nogi:D:P

  52. maskana pisze:

    Tarantino jest bossski, Panie M:)

  53. pstro pisze:

    Maskana no nie pasują mi za chiny, ktoś mi powiedział, że do waciaka sięs zpilek nie nosi i jakoś dał mi do myslenia :D

  54. maskana pisze:

    E tam się nie nosi. No jak sie nie nosi, jak ja jestem najlepszym przykładem na to, że się nosi. Czasem tylko, jak stopy z gumofilców wyjmę i do szpilek włożę, to mnie te frotowe skarpety uciskają, ale to kewstia przyzwyczajenia, znaczy po 5 minutach można się przyzwyczaić.

  55. onufry69 pisze:

    Pstro, dostałem zasiłek, możemy rządzić :P

  56. pstro pisze:

    Maskana, Ty mi nie mydlij frotowymi ócz mych, a powiedz, czemu teraz, akurat TERAZ, Onufrzaka do smarowania łańcucha zagoniłaś hę? jak ja sie GO doczekać nie mogłam :D

  57. pstro pisze:

    zasiłek opiekuńczy na babcie …dodaj :P:D … e no, wraca Onufry przy kasie, to rzecz niespotykana jakby :P

  58. onufry69 pisze:

    Pstro, mało tego to zamknęła mnie w kurniku i wypuścić nie chciała, cała Mask :P

  59. pstro pisze:

    no tak, Tobą się nacieszyć sama chciała, samolubka :D:P

  60. onufry69 pisze:

    Pstro, rzecz niespotykana może, ale się przyzwyczajaj, bo częściej przy kasie będę, teraz sezon na sałatę się zaczyna i jajek na święta się trochę sprzeda :P

  61. pstro pisze:

    dlatego tak wbiegłeś na bloga, ze śpiewem na ustach :P:D

  62. onufry69 pisze:

    tak, bo w końcu mnie do Ciebie wypuściła :P

  63. maskana pisze:

    Boś mi nie chciał wigry oddać, to zamknęłam:P Wypuściłam, bo powiedział, że w gospodzie w sąsiedniej wsi zostawił, i ze jak ureguluję rachunek to mi rower oddadzą.

    Onufry a na którą Babcię, co? Na tą co jeszcze pracuje, czy na tą co w USA siedzi?:P

  64. pstro pisze:

    ja jestem ciekawa, co naobiecywałeś w zamian :P:D

  65. onufry69 pisze:

    Na tą, co w USA siedzi za te cztery donutsy :P

    Pstro, powiedziałem, że ją kombajnem przewiozę w sierpniu :P

  66. pstro pisze:

    tak każdej będziesz obiecywał przejażdżkę, to Ci pól we wsi zabraknie do obrobienia :P

  67. onufry69 pisze:

    Tobie wyjątkowo obiecałem przejażdżkę po lesie :P:*

  68. pstro pisze:

    ciągnikiem Onufry, ja czuję, że po tej przejażdżce, to mój biust bedzie a`la kamień w skarpetce, taki rozciągniety :P

  69. onufry69 pisze:

    Spokojnie, zwiniemy później i będzie jak nowy :P

  70. onufry69 pisze:

    I uroczy jak zwykle zapomniałaś doda ;):*

  71. pstro pisze:

    nie zapomniałam, ale mi się nie wklikło chyba :P:*

  72. onufry69 pisze:

    wklikło, tylko potem zaraz moderowałaś, dzisiaj nie będziesz słodzić :P:*

  73. pstro pisze:

    ale jutro, obiecuję, jakiegoś słodzika zapuszczę :P:D

  74. pstro pisze:

    tylko wspomnieć, to spać pognał, żeby mu szybciej zleciało :P:D

  75. georgeeliot pisze:

    A ja prosto z mostu chcę Wam powiedzieć- pozdrawiam! ;)

  76. pstro pisze:

    Eliot, powiem Ci, że to było COŚ! /uścisk mocny przy okazji/ :)

  77. onufry69 pisze:

    Dzień dobry :)

    Słodziuchu :P:*

  78. pstro pisze:

    Ciebie wysłać po bułki na kolację, to o! nad ranem wrócisz :P:*

  79. onufry69 pisze:

    No, ale zawsze wracam ku Twojej uciesze :P

  80. pstro pisze:

    ot i wymyslił :P

  81. onufry69 pisze:

    Bułki własnoręcznie dla Ciebie robię ;)

  82. pstro pisze:

    teraz mi będziesz mydlił oczy, ze je piekłeś, stąd poslizg parogodzinny, a przecież widziałam, że Cię bronek zaczepiał :P

    patrz, wszyscy jeszcze śpią, tylko my takie ranne ptaszki :D

  83. onufry69 pisze:

    Ja jestem ranniejszym ptaszkiem :D
    Bronek jest spoko, ale ma zły wpływ na mnie, chociaż czasem wylewniejszy przy nim jestem :P

  84. pstro pisze:

    ale Ci co wymieniają okna w bloku się tak tłuką,że spać nie można … chyba są gdzieś na moim poziomie, bo słychac rozbijane ściany… i to tak, jakby pół bloku rozbierali, chyba wyjrzę na balkon, bo moze tak być, że za ścianą od pokoju blok się kończy :D

  85. onufry69 pisze:

    A i przy nim wszystkie te Twoje odcinki wczorajsze obejrzałem, ale nie pytaj mnie o co chodziło :P

  86. onufry69 pisze:

    Nie, no ja myślałem, że jesteś na wyższym poziomie :P:D
    Ty lepiej mi się nie przeciągaj na tym balkonie, dobrze? :D

  87. pstro pisze:

    za późno, już się przeciągŁam :P:D

  88. onufry69 pisze:

    Powiem Ci, że chyba dzień się zaczął, ten no …:P
    Na drugi raz w domu się przeciągaj :P

  89. pstro pisze:

    nie no, łyk świeżego powietrza z rana, działa orzeźwiająco Ci powiem :D:P

  90. onufry69 pisze:

    Tylko dlaczego tam pospadali pracownicy z rusztowania? :P:D

  91. maskana pisze:

    Dzień dobry:)
    Komu wirusa, komu? Zarazem też się podzielć mogę, choć za specjalną dopłatą:D

  92. pstro pisze:

    zaraza to może Onufrowi, będzie miał pretekst , żeby go zalać, znaczy unieszkodliwić ;D

  93. onufry69 pisze:

    Mask, zarażasz drogą kropelkową :P:D

  94. pstro pisze:

    ale ponoć drogą spamową następuje odkażenie nie? Onufry przytaknij, to Maskana po 600 komciów natrzaska :D:P

  95. onufry69 pisze:

    i droga spamowa jest bardzo bezpieczna :P

  96. pstro pisze:

    no, to prawie jak przeciwpożarowa :P

  97. onufry69 pisze:

    Ty jesteś moja droga nie przeciwpożarowa :P

  98. pstro pisze:

    i jak to mnie w czasie postu do łgarstwa namawiają

    14:18:13 ~ Onufry : Pstro, a powiesz, że wygrałem z Tobą w literaki ? no proszę, proszę, prosze (trochę tych „proszę” skrócę, bo ze dwie strony zajmą) i nie wygadaj, że dałem słowo „kżaki” proszę, proszę, prosze (i znowu dwie strony)

  99. onufry69 pisze:

    a ja nie powiem, że u Ciebie, to tylko „cep”, „młockarnia”, „ciągnik” /chodzi o traktor/ :P

  100. pstro pisze:

    no, słowa kluczowe :P:D

  101. onufry69 pisze:

    yhyhyhy, kluczyłaś po całym Kurniku :P:D

  102. pstro pisze:

    hahahahahahaah wredny :*:D

  103. maskana pisze:

    Skoro mówicie, że droga spamowa bezpieczna, to ja Wam wierzę. Zastrzegam jednak, ze nie odpowiadam za treść komentarzy. W skrajnych przypadkach powiem, że ktoś wlazł na moim nicku:D

  104. onufry69 pisze:

    Powiem Ci Mask, że często włażą na moim też :D:P

  105. maskana pisze:

    Tak myślałam. Łobuzy:D:P

  106. onufry69 pisze:

    Maskana, to L-4 chyba od jutra będzie skoro się rozchorowałaś, szkoda tylko widlaka, będzie taki samotny :D

  107. maskana pisze:

    Widlak stoi na podwórku. Se wzięłam:)

  108. onufry69 pisze:

    oho, to chyba cała wioska już się przewinęła, tak myślę, a jak już myślę Mask, to już myślę :D:P

  109. maskana pisze:

    Fiu fiu:D:P
    Nie no, jak już myślisz to myślisz!

  110. onufry69 pisze:

    to trwało tylko chwilkę Mask :D

  111. pstro pisze:

    cho na literaki Onufrzak, tyłek Ci przetrzepię znowu :P:D

  112. onufry69 pisze:

    żebym ja Tobie nie przetrzepał :P

  113. pstro pisze:

    i kto komu ? hahaha :P

  114. onufry69 pisze:

    nie wiem o czym mówisz :P

  115. alkacja79 pisze:

    Ja jestem the best w literaki:P

  116. alkacja79 pisze:

    Pst jest dobra w literówki, a Onufry w literatki:P

  117. pstro pisze:

    Onufry to w literatki :P:D

  118. onufry69 pisze:

    ja jestem dobry w literatki :P

  119. pstro pisze:

    ahahahaha , a nie mówiłam :P

  120. alkacja79 pisze:

    Z Wami coś nie teges?:P

  121. pstro pisze:

    ja mogę zrobić jaskółkę, nie wiem jak Onufry :P dopiero teraz doczytałam hahahahahhaha

  122. onufry69 pisze:

    Pstro coś chyba już chlapnęła :P

  123. pstro pisze:

    no, u pstro pyli :P

  124. onufry69 pisze:

    Pstro, Ty lepiej zrób może srokę chociaż :P

  125. onufry69 pisze:

    Pstro Ty jesteś durna i vis a vis :P

  126. pstro pisze:

    wychylylybym :D …się spłakałam ze śmiechu głupolu :D

  127. pstro pisze:

    we are the champions /zanucenie i fala…/ :P

  128. onufry69 pisze:

    w którym miejscu ta fala się tworzy? :P

  129. pstro pisze:

    łap Onufrzak :*

  130. waltz pisze:

    Dobry wieczór wszystkim

  131. pstro pisze:

    Piotr ! opowiadaj jak się wiosna zaczęła , wszyscy pognali ją witać i tak zabalowali, że sam widzisz :D

  132. onufry69 pisze:

    Cześć Piter…nie chowaj się między tubami, wychodź ;)

  133. pstro pisze:

    tośmy się Onufrzak po_in_tubowali , super kawałek, tak nawiasem ;)

  134. waltz pisze:

    Nie chowam się onufry. Tylko ledwo żywy wracam z naszej pięknej stolicy.
    A jak się wiosna zaczęła ? Hmmm, już nie pamiętam :) Pracowicie raczej

  135. onufry69 pisze:

    ja oddechu nie mogę jeszcze złapać, Pstro weź coś zrób :D

  136. pstro pisze:

    Piotr, to ja sie pytam, co Ty robiłeś w pociągu hę? że ani słowa TU :> ;)

  137. pstro pisze:

    Onufrzak nie fisiuj tak? numer stary jak świat ;P:D

  138. onufry69 pisze:

    No może numer stary, ale ja nie znam ;P

  139. pstro pisze:

    stary jak świat, żeby nie napisać: stary jak Onufry :P:D

  140. waltz pisze:

    Bea – ja wciąż w nim jestem :) I nic niegrzecznego nie robilem :)

  141. onufry69 pisze:

    no, ale fakt…fajny jak Onufry :P

  142. pstro pisze:

    Piotr, a nie siedziala czasem naprzeciw, jakaś zgrabna brunetka, ubrana wiosennie, czyli w mini za mini? :> :D

  143. onufry69 pisze:

    Piotr, pewno panią z WARSu podszczypywałeś, przyznaj się:>

  144. alkacja79 pisze:

    Dobry:*
    Onufry, tam gdzie zawsze…
    Pst /złapanie za szyję i poczochranie grzywki/

  145. pstro pisze:

    Onufrzak, że Ty tak robisz, to nie znaczy, że każdy tak? ;P

  146. alkacja79 pisze:

    Piotr, witaj;)

  147. onufry69 pisze:

    Alu, tam gdzie zawsze…

    Pstro ja jeżdżę tylko towarowymi :P

  148. waltz pisze:

    Bea – na przeciw nie – to wagon bezprzedziałowy więc ciężko żeby ktoś siedział na przeciw :) A obok jakiś japończyk stuka w telefon.

    onufry – nie, nie podszczypywałem. ale wiesz, warta tego była. Justyna. Ładna

  149. pstro pisze:

    Ala uu uu ! krejzolówa jedna, wyjechana na maksa

  150. alkacja79 pisze:

    Onufry tylko towarowymi i zawsze na gapę, na kopie węgla siada:P

  151. waltz pisze:

    cześć ala

  152. onufry69 pisze:

    Piotr, nazwisko Ładna mi coś mówi, ale czy ona miała Justyna?hmmm…:P

  153. alkacja79 pisze:

    Pst, zdarłaś dziś jakąś dermę z siedzenia w taksówce?
    Ja jedną, jak jechałam do Maćka…

  154. pstro pisze:

    Ala nie na kopie wegla, tylko na węglu jajkami , wszystko Ci sie pokiełbasiło …

  155. onufry69 pisze:

    Ala, ale ja chociaż czekam z wysiadką jak na semaforze się zatrzyma, a nie w czasie jazdy jak Ty :P

  156. alkacja79 pisze:

    Onufry, ale ja za to nie obrzucam maszynisty jabłkami, kiedy pociąg mi ucieknie:P

  157. pstro pisze:

    Ala zawsze się załapie w Warsie na zmywaku, damulka …

  158. onufry69 pisze:

    Pstro, co z tą derma? To już nie pierwszy raz, chyba sobie na kurtkę materiał kombinujesz.

  159. alkacja79 pisze:

    Pst, lepsze to niż krojenie dzieciakom kanapek w pociągu, zadymiara.

  160. onufry69 pisze:

    No damulka i mówi, że duParyża jedzie :P

  161. alkacja79 pisze:

    Onufry, żebyś wiedział, a z racji rozmiaru Pst, w Opolu nie uświadczysz żadnego poloneza z całą tapicerką.

  162. pstro pisze:

    nie na kurtkę Onufry a na spodnie, do waciaka jak znalazł, takie 3/4 potem tylko frotte skarpetki i odgapiłam od Maskany, że do skarpetek mus szpilki trza mieć

  163. onufry69 pisze:

    ostatnio skroiła jakieś dwie kopy jajek gotowanych na twardo.

  164. alkacja79 pisze:

    I ukradła dwie kury nioski sołtysowi.

  165. onufry69 pisze:

    podążaj Pstro za modą….zobacz na moje ortalionki, zawsze modne i wygodne.

  166. onufry69 pisze:

    To, że to były nioski, to ja po pijaku taką famę na wsi puściłem….Pstro chciała sprawdzić, czy dobrze się noszą.

  167. alkacja79 pisze:

    Pst lubi kresz…

  168. pstro pisze:

    taaa …a te paski po bokach to pisakami przeciągasz po praniu, bo już takie wyblakłe …

  169. pstro pisze:

    Ala, my i kresz…bez lycry ani rusz, jak chcemy wbić się w rozmiar 48

  170. alkacja79 pisze:

    Pst i co się nabijasz? Ty te swoje wyjściowe ćwiczki białą kredą smarujesz, kiedy się zabrudzą, a z kolei w plastikach wsadzasz se kamyki w obcasy, żeby stukały, że niby szpilki…

  171. onufry69 pisze:

    bo paski robię w zależności od mojego nastroju, raz to jest Najk, a czasem Abidos .

  172. pstro pisze:

    Onufrzak wiem, Ala Ci doradziła, bo też tak robi..

  173. alkacja79 pisze:

    Ja mam zegarek ‚adibasa’

  174. onufry69 pisze:

    Ala ode mnie pożycza je czasem przed miesiączką jak jej uda puchną.

  175. alkacja79 pisze:

    Uda mi puchną nie od okresu, a od otwierania wina.

  176. onufry69 pisze:

    A mi mówiłaś, że otwierasz wino uderzając dnem butelki w czoło, określ się, bo nie wiem co mam próbować.

  177. alkacja79 pisze:

    W czoło to w liceum, wtedy taka „łebska” jeszcze byłam.

  178. pstro pisze:

    w liceum… helloU !! Ala !! jesteś na blogu a nie na http://www.sympatia.pl

  179. alkacja79 pisze:

    Ej, ale teraz słowo, że to nie mój profil:

    http://alkacja.sympatia.onet.pl/1,niedyskretne.html

  180. pstro pisze:

    yhy /puszczenie oczka/ no jasne …

  181. alkacja79 pisze:

    Pst, tam jak klikniesz jest napisane, że „szczupła”, helou?

  182. pstro pisze:

    Ala, dlatego od razu poznałam, że to nie ta alkacja

Skomentuj

