Kreatywnie …

Wystarczy mieć dobry pomysł na ” mini za mini”

… by tej wiosny „zatracić się ” w rozmowach telefonicznych …

… co rusz słysząc

114 Responses to Kreatywnie …

  1. maskana pisze:

    Ta mini za mini bardzo mi sie podoba:)

  2. pstro pisze:

    /ziew/ czołem ! ale u mnie lało w nocy, rozryczeli się anieli na dobre, na szczęście już przestali, musi dostali po niebiańskim cukierku ;)

  3. maskana pisze:

    Cześć Pstro:*
    Wiosna poszła… w siną dal. To raz. Dwa – prawybory wygrał Bronisław Komorowski, więc jesienią to Bronek zamieszka w Pałacu Prezydenckim. Trzy – Tusk się tak rozkręcił, że (nie odnosząc się do własnych preferencji partyjnych) uważam, że jest jednym z najlepszych oratorów na naszej scenie politycznej.

  4. pstro pisze:

    Bronek to mi się jednoznacznie kojarzy z Onufrym, Ty wiesz jakim on jest mówcą po 6 bronkach ? :D

  5. maskana pisze:

    No tak, kraso(bronko)mówca:)

  6. pstro pisze:

    kraso, to od krasuli tak? no… jak na łąkę je zagania to też się tak nagada..:D

    tak myslę , ze cała wiosna poszła za Piotrem, żeby ten weekend zaludniony i sloneczny mial… chociaż pogoda barowa na takich wyjazdach to też sprzyja :D

  7. Ene Due pisze:

    Faktycznie, mini-mini fajne; tramwaje też niczego sobie ;-)

  8. pstro pisze:

    no wszelki duch! Due , jak miło Cię widzieć ;)

  9. maskana pisze:

    Mnie też miło. Mnie tez:)

  10. pstro pisze:

    tak sobie pomyślałam jak robiłam wpis : zajrzy Due, na bank zwróci uwagę na tramwaj, to go nie obetnę ;P

    no i panią zostałam, Panią Pstro, trza SE będzie trwałą zrobić i kieckę za kolana kupić, bo jak inaczej ? ;)

  11. maskana pisze:

    Pani Pstro i koniecznie kapelusz, będzie Pani taka hmm dystyngowana:D

  12. Ene Due pisze:

    Zawsze zwracam uwagę na tramwaje; można inaczej, za i przed, de gustibus, no i zależnie od sytuacji :-).

  13. pstro pisze:

    pasuje do waciaka kapelusz? Maskana, no jak myslisz? :D:P

  14. pstro pisze:

    autobusy i tramwajeee /zanucenie/ … nawiasem, mam się pochwalić jakie ja słowa po łacinie znam? mam? :> ;)

  15. maskana pisze:

    do waciaka to nie wiem, sprawdzę w najnowszym PGR FASHION, ale do skarpet frotowych i szpilek napewno pasuje. Mówię Ci Pani Pstro – Paryż to nosi:D

  16. Ene Due pisze:

    Możesz, aby tylko nie za mocno, bo mnie zawstydzisz; ja tylko ze trzy tak znam, a dwa już tu zapodałem.

  17. pstro pisze:

    a to nie Due, bo Cię zawstydzę, dasz dyla, a tego to bysmy nie chciały, co nie Maskana? :>

  18. maskana pisze:

    Duralex pisze się osobno, pamiętaj Pstrusiu:P

  19. maskana pisze:

    Oczywiście, że nie.

  20. pstro pisze:

    i homo sapiens też nie? ;D

  21. pstro pisze:

    Maskana, Ty się przyznaj, że cały dzionek taka kieckę sobie szyłaś co?:>

  22. maskana pisze:

    I się wydało. Jeszcze nie skończyłam bo nie wiem, jak na takim paseczku zmieścić numer telefonu OSP z dopiskiem, żeby od razu mówić, że to nie zgłoszenie o pożarze tylko prywatna rozmowa do mnie, i żeby któryś z chłopaków na plebanię skoczył, żeby ksiądz w dzwon 7 razy uderzył, to ja wtedy będę wiedziała, że telefon do mnie i przybiegnę do remizy skrótem, przez miedze sołtysa.

  23. Ene Due pisze:

    jak na takim paseczku zmieścić numer telefonu OSP – ROTFL

  24. pstro pisze:

    o! człek dopiero wstał, a Onufry juz z targu wraca :P, no niech Cię uscisnę no! :* … podoba Ci się spódniczka ? :P:D

  25. onufry69 pisze:

    Podoba mi się i musi podobać, cześć czorcie :*:)

  26. onufry69 pisze:

    Poza tym na kacu lubię mini :P
    Bronek był taki koleżeński wczoraj :P

  27. pstro pisze:

    to dobrze, że Ci się podoba, bo Maskana, ze względu, że jakieś pojęcie o szyciu ma (waciak jej wyszedł pierwsza klasa) to takie szyje, na paseczkach się umieści adres bloga i reklama jak ta lala :P:D

  28. pstro pisze:

    domyślam się, że kolega też się zaprzyjaźnił z bronkiem co? a brudzia nie było końca :P

  29. onufry69 pisze:

    Całe szczęście, że Ty już mini się na nosiłaś w życiu, nawet nie wiesz jak się cieszę :P:D

  30. pstro pisze:

    nie no weŚ, administratorki to obowiązkowo,jak mundurek :P:D

  31. onufry69 pisze:

    Obaj laliśmy Bronka w mordę i wydawałoby się, że końca nie będzie, ale wszystko, co dobre kończy się i to tak jest jak się nie ma umiaru :P

  32. pstro pisze:

    a że tak zapytam, przestawiali gdzieś czas ? bo my już nawet Londyńskim na blogu nie jedziemy :P

  33. onufry69 pisze:

    No to sorry, Ala musi Cię wywalić z administracji :P

  34. pstro pisze:

    no tak, a Ty masz jeszcze liczną rodzinę, 6-ściu braci, dwie siostry i 4 przyrodnie, a wypić każdego zdrowie, to trochę tego idzie :P

  35. onufry69 pisze:

    No z czasem to jeszcze jakieś 4 godziny i będziemy bliżej Nowego Jorku :P

  36. onufry69 pisze:

    Tak i tradycyjnie za Twoje stopy :P

  37. pstro pisze:

    jestem „wgapiona” w monitor jak nigdy, bo za moimi plecami oglądają horoł „1408” ponoć straszniejszy niż straszny

  38. onufry69 pisze:

    Myślałem, że to wgapienie ma związek ze mną :P
    Tak czułem :P:*

  39. pstro pisze:

    ale że co ? na Filipinach przestawiali czy jak? :P:D

    po części ma związek z Toba a po części z cyframi 1408 …w tej kolejności ;P

  40. onufry69 pisze:

    Po jaką cholerę piszesz numer pin na ogóle? :P

  41. pstro pisze:

    bo jak mi karteczka zginie i zapomne, to jak znalazł ;P

  42. onufry69 pisze:

    Powiem Ci, że to niezły pomysł…ja zawsze haseł zapominam, więc może odgapię od Ciebie :P

    Tak na marginesie, to się doczekać nie mogę :)

  43. pstro pisze:

    doczekac..? kiedy kumpel ze sklepu wróci ? doskonale Cię rozumiem, kac potrafi siać spustoszenie :P

  44. onufry69 pisze:

    Obiecałem sobie dzisiaj rano, że się na Bronka obrażę….zobaczymy ile wytrzymam :P

  45. onufry69 pisze:

    Doczekać się nie mogę, kiedy piątaka pożyczę od Ciebie, bo kumpel poszedł, ale na krechę już mu nie dali :P

  46. onufry69 pisze:

    Zaraz przyjdzie…:*:)

  47. pstro pisze:

    tak czułam, nawet dyche mam rozmienioną na dwa piątaki, żebyś więcej odemnie nie wysępił :P

  48. pstro pisze:

    usłyszal dźwięk bronka i pobiegł :P:)

  49. pstro pisze:

    wychodzi na to, że jestem taki ranny ptaszek, że oj … wszyscy jeszcze śpią jak widać, pomijając Maskanę, bo ta szyje ;P:D

  50. alkacja79 pisze:

    Dobry wieczór:*
    Boże, jak to dobrze, że jutro poniedziałek i praca!

  51. pstro pisze:

    Ala odpoczniesz od jedzenia nie? bo w pracy przy kumplach to trochę siara takie porcje

  52. alkacja79 pisze:

    No trochę tak, ale już się wzięłam na sposób, mówię, że niby idę po wodę mineralną do sklepu, a biorę kanapki i za rogiem szybko wcinam. No, a później oni do mnie, jak jest pora obiadowa i nie idę, że „Ty Ala, to nic nie jesz”.

  53. pstro pisze:

    znam te numery Ala. a ile się trza nałgać bez zajaknięcie, że sie o chrypkach ryżowych i mineralce drugi tydzień ciągnie,a rozmiar 48 to nie wiedzieć skąd …nie?

  54. alkacja79 pisze:

    No, a jak pytają „jak to możliwe, że nic nie jesz a tak wyglądasz” to ciężko wzdychając odpowiadam „hormony…”

  55. pstro pisze:

    Ala powiem Ci, że patrząc jak sie towarzystwo pochorowało, to doceniam Twój sposób odkażania się, wątroba ciut rozpycha się pod prawym łokciem, no ale jak tydzień dlugi, ani razu nie kichnęłam

  56. alkacja79 pisze:

    I jeszcze na wszelki wypadek wkładam sobie ząbek czosnku w pępek.

  57. pstro pisze:

    przed lustrem dodaj…

  58. alkacja79 pisze:

    i niejednokrotnie z czyjąś pomocą…

  59. Czyli jednak wszyscy chorują. Myślałem, że tylko ja się źle czuję. Dobry wieczór.

  60. maskana pisze:

    Żyję, choć już kolor urny wybrałam:)
    Dobry wieczór.

  61. pstro pisze:

    Valuś część wyjechana, część zachorowana, tak się sprawy mają …;)

    ps. nie powiekszaj fotki, bo i tak numeru nie widać :P:D

  62. ania pisze:

    Niezłe! Całkiem niezłe! Muszę sobie obstalować ;-)

  63. pstro pisze:

    Maskana ! /tuli/ Ty weś tego rosołu siorbnij, tego co jeszcze rankiem po podwórzu biegał :> :D, się wzmocnij dziewczyno no! ..

  64. pstro pisze:

    Ania, od jutra powiadasz zasiadasz do maszyny ? :> :D , fajnie, że zajrzałas, to tak nawiasem, a drugim nawiasem, to świetnie piszesz… (pochwaliła a zazdrość aż dławi) :D

    • ania pisze:

      To nie powinno być trudne. Wystarczy stosownie duży arkusz papieru i zszywacz ;-)

    • pstro pisze:

      że niby z brystolu tak? nie nie! taka spódniczka musi być z lycry , żeby się dobrze prezentowała na tej części ciała, a te numerki, to mizerna robota ręczna, co nie Maskana ?
      lubisz Ania robótki ręczne ? (jakkolwiek zabrzmiało ) ;)

    • ania pisze:

      Oj tam, od razu z lycry. A może papier-mâché? To dopiero uwypukliłoby moje boskie kształty! ;-)

      Robótki ręczne – zawsze. Jest tylko jeden maleńki problem, bo ze mną jest jak z dzieckiem: co do rączki, to do buzi ;-)

  65. maskana pisze:

    Pstrusiu /odtula/ siorbałam, w przerwach między jedna a drugą mini za mini.

  66. pstro pisze:

    Maskana, jedną mini za mini uszyłaś i zamiast poczekać, to wylazłaś w niej w deszcz i masz !! teraz to nie odbieraj telefonu, bo odbierzesz, tym zachrypniętym głosem „halo” powiesz, to pomyślą, że sobie lat odjęłaś z parenaście … czy tam co :D

  67. maskana pisze:

    Myślisz, że pomyślą? eee nieee, choć hmm może masz rację… dziś na moje „halo” (Brat dzwonił) usłyszałam „przepraszam pana, pomyłka”, na co ja – jaka pomyłka, to ja, na co mój Brat – dziadziuś? ja do mask dzwoniłem
    :D

  68. pstro pisze:

    a z innej beczki … mówię dziś do malucha : słuchaj, jesteś zuchem tak ? za chwilę będziesz harcerzem a popatrz, boisz się ciemności, co już wyklucza Cię z zucha, wychodzimy z domu, a Ciebie już za rogiem zaczynają boleć nogi, Ty przynajmniej wiesz jak sie pisze harcerz ? podumał, podumał i mówi: no! przez C H :D

    • ania pisze:

      Młody to w sumie ma sporo racji. W końcu każde dziecko wie, że druh drużynowy jest rączy jak chart. Więc jak ma się pisać CHARCERZ jak nie przez CH…? Toż przecież nie od harców!!!

  69. maskana pisze:

    Jak dobrze wstać skoro świt… lalala.
    Dzień dobry:)

  70. pstro pisze:

    ciut wiosenni, ciut sennie… wszystkie buzie roześmiane ? :> /ziew/

  71. pstro pisze:

    z tymi robótkami Ania, to wypisz wymaluj ja, pod tym wzgledem to też jestem taka dziecinna :D

  72. pstro pisze:

    niejednokrotnie przełożona ? :D

  73. maskana pisze:

    Przyznać się – kto ukradł wiosnę?

  74. pstro pisze:

    Maskana, mnie byś mogła podejrzewać, jakby zniknęly ostatnie kanapki z talerza więc na mnie nie patrz, wstałam, to już jej nie było … miałam się iść poopalać i co? deszcz!

    a Piotr wrócił już z tej trzydniówki, czy dalej obraca w palcach literatkę :D … wiemy cos? :D

  75. maskana pisze:

    Pstrusiu, z tego co mi wiadomo, ten weekend Piotr spędził bardziej przyziemnie. Na literatki to jeszcze trzeba poczekać:)

  76. pstro pisze:

    a ja myslałam, że leczy gardło po tym jak pół nocy śpiewał : góralu, czy Ci nie żal!!! :D

  77. maskana pisze:

    Myślę, że śpiewał raczej coś na kształt:
    Kiedy patrzysz w okna domów
    Od piwnic aż po strych
    Nie myślisz pewnie o tym
    Co na cię patrzy z nich
    Że okna to są oczy
    Którymi patrzą w świat
    Jakoby ptaki z klatek
    Twa siostra i twój brat
    Że w każdym takim oknie
    Jest uśmiech albo łza
    Ofiarna mieszka miłość
    Albo nienawiść zła
    Dziś kiedy spojrzysz w okna
    Od piwnic aż po strych
    Zastanów się, co może
    Na ciebie patrzeć z nich
    :)

  78. pstro pisze:

    no, wyobrażam sobie Piotra tak śpiewającego, podpartego łokciem o parapet ;D …literatka rzecz jasna obok :P:D

  79. kadarka pisze:

    :D Dobry wiosennie

  80. kadarka pisze:

    Ale u Was czas się cofnął /strach/

  81. pstro pisze:

    Kadarka wyzdrowianaś? :> … u nas na blogu jesteś młodsza, fajnie nie? :D

  82. maskana pisze:

    Cześć Kadarko:*

  83. onufry69 pisze:

    Dzień dobry :)

    Wszyscy chorzy, plotki takie chodzą po blogosferze, tylko Pstro licho nie bierze :P

  84. pstro pisze:

    bo złego licho nie bierze :P nie znasz powiedzeń ? :P już byś się przestał włóczyć po gminie i przysiadł przed kompem

  85. onufry69 pisze:

    od dziś mów mi licho, biorę Cię :P

  86. pstro pisze:

    w ciemno? :P …znowu sołtysowi nakłamałeś, że mu kaczki kradną i pobiegł zobaczyć, a Ty w tym czasie korzystasz z kompa?:P

  87. onufry69 pisze:

    w ciemności będziesz bardziej otumaniona :P

    sołtys będzie się czuł wykorzystany :P

  88. kadarka pisze:

    Kurde, myślałam, że nikogo nie ma…

  89. onufry69 pisze:

    Cześć Kadarka…ja jestem ;)

  90. pstro pisze:

    Kadarka , ja zaglądam jak przechodze obok kompa, jak ktoś jest to przysiądę nawet ;D

  91. pstro pisze:

    Onufry, ja tam nie wnikam w Twoje układy z sołtysem :P:D

  92. kadarka pisze:

    Pstro, ja tu siedzę murem i nawet do kuchni nie zaglądam :P (po czekoladkę, np.)

  93. pstro pisze:

    Kadarka, czekolada to pokaźne źródło magnezu, afrodyzjak i takie tam, więc skuś się :D

  94. kadarka pisze:

    Skończyła się czekoladka… mogę zrobić budyń (waniliowy). Chcesz?

  95. pstro pisze:

    jejciu! jak ja dawno nie jadłam budyniu … nawiasem, najlepiej smakuje taki zrobiony przez kogoś nie ? :D

  96. kadarka pisze:

    No to zrobią, dla siebie jeśli Ty nie chcesz :P :P.

  97. maskana pisze:

    Kadarko, jak zrobisz sałatkę owocową, ale bez kiwi!, to ja jestem chętna:)

  98. pstro pisze:

    ja zrobiłam nalesniki, będą z jajkiem szynką i serem żółtym … dietetycznie nie? :D

  99. pstro pisze:

    Maskana, a wiemy coś na temat: gdzie nasz ulubiony duch ? może w mroku pobładził i trza pójść po niego z kanapką i pstrokatym kopem ;D

  100. maskana pisze:

    Na temat naszego ulubionego Mrocznego Ducha nic nie wiemy… Obawiam się, że będę musiała pomyśleć nad karą, w myśl zasady – była zbrodnia jest i kara.
    Bo zaniechanie jest zbrodnią, prawda?

  101. maskana pisze:

    Czuje, że Kadarka właśnie arbuza kroi prawą ręką, bo lewą pomarańczę na cząstki rozkłada. Będziemy jeść, Pstrusiu:D

  102. pstro pisze:

    ja się obśliniłam na wzmiankę o kiwi :D

  103. pstro pisze:

    Maskana, no teraz się Mroku nie wywinie tłumaczeniem, że odsnieżał fiata sąsiadce, a ta go zaprosiła na kawę i się zasiedział, ten numer tej wiosny już nie przejdzie :D

Skomentuj

