Rozleniwienie …

Święta, święta i po świętach …

116 Responses to Rozleniwienie …

  1. maskana pisze:

    Jak dobrze, że następne świeta dopiero za 8 miesięcy… będzie czas, żeby z pomocą Dukana stracić to, co się przez te dni nadrobiło:)
    Dzień dobry leniwie (marytorycznaM:)) o świcie:)

  2. onufry69 pisze:

    Dzień dobry :)
    I ja się cieszę, że już po świętach…Pstro chyba faktycznie się rozleniwiła ;)

  3. pstro pisze:

    po czym wnosisz, że pstro rozleniwiona?:P /ziew/ no w końcu wtorek, na targ musiałeś jechać to i tutaj jesteś :P:D

  4. onufry69 pisze:

    strzelałem, nie wnosiłem :P
    lubisz jak jeżdżę na targ, więc wiesz….:P:D

  5. pstro pisze:

    strzelałeś, to z procy do kur w zagrodzie przed swiętami, żeby rosół spowolnić ;P

  6. onufry69 pisze:

    miałem nadzieję, że Ty się napatoczysz gdzieś na cel :P

  7. pstro pisze:

    nie po tej zagrodzie strzelałeś ;P

  8. onufry69 pisze:

    zawsze strzelam w tej samej zagrodzie, nie wiem gdzie Ty byłaś :P

  9. pstro pisze:

    ładnie fruwasz :):*

  10. onufry69 pisze:

    zawsze w pobliżu ;)

  11. alkacja79 pisze:

    Pogoda tak piękna, że aż…
    Dzień dobry:*

  12. onufry69 pisze:

    Cześć Ala, piękna że niby co? :P

  13. waltz pisze:

    Witam poświątecznie :)

  14. alkacja79 pisze:

    Cześć Onufry, piękna, że aż chce się:P

  15. onufry69 pisze:

    no chyba, że piękna jak ja :P

  16. onufry69 pisze:

    Ala, dobra przybrałem pozycję :P

    Cześć Piotr.

  17. waltz pisze:

    Cześć Onufry

    Cześć Ala

  18. onufry69 pisze:

    Czy ktoś przytył po świętach? Ręka do góry ;)

  19. waltz pisze:

    Ja nie. Bo się nie ważyłem :)

  20. onufry69 pisze:

    Ty cwaniaku, że ja o tym nie pomyślałem i się zważyłem, 2 kg więcej, ale zrzucę…Pstro obiecała, że pomoże :P

  21. waltz pisze:

    :)

    A jak Ci pomoże ? Zaopiekuje się Twoją lodówką ? :D

  22. onufry69 pisze:

    dokładnie….można na nią liczyć :P

  23. waltz pisze:

    Boski wiatr nie ma zmiłuj :D

  24. onufry69 pisze:

    To raczej będzie przeciąg ;)

  25. Owszem zjadłem dużo ale przytyć nie przytyłem. Strułem się i to wystarczyło by utrzymać swoją wagę.

  26. pstro pisze:

    to ja myslałam, że z czytaniem się nie obrobię do obiadu a tutaj taka cisza? :>

    ale rozleniwienie /merytorycznie/ :P:D

    ja nie wiem czy przytyłam, albowiem boję się stanąć na wagę ;)

  27. waltz pisze:

    Witam ponownie.
    Jaka tu cisza od wczoraj

  28. maskana pisze:

    Cześć Piotr:*
    Wszyscy dogorywają po świetach:)

  29. waltz pisze:

    No widzę właśnie. Nie chce im się nawet podnieść palców nad klawiaturą :)

  30. maskana pisze:

    Bo każdy palec kilogram cięższy… wiesz jak trudno manewrować przy takiej nadwadze?:)

  31. waltz pisze:

    No jak każdy o kg cięższy to piękna nadwaga :)

  32. maskana pisze:

    Mroku mówi: „kochanego ciała nigdy za wiele”:)

  33. waltz pisze:

    Cóż, ja niestety nie podzielam tego zdania :)

  34. maskana pisze:

    Ty optujesz za „małe jest piękne”. Wiem, wiem:)

  35. waltz pisze:

    :D

    właśnie :)

  36. pstro pisze:

    o Maskana ! pewno jakąś noteczkę zrobi w ramach rozruszania palców :P:D

    Piotr, no cześć! niech Cię uscisnę :)

  37. waltz pisze:

    cześć Bea. tylko wiesz, nie tak jak ostatnio :) ciut lżej, bo brzuch jakby trochę wypchany (mój oczywiście :) )

  38. pstro pisze:

    /zerk na swój/ (nie napiszę, że mój też, bo wyczytałam, że preferuje „małe jest piękne”)…:D … powiedzmy, że ciut mniej, jakby nieśmiało tak :D

  39. waltz pisze:

    :)

    żeby było jasne – nie w każdym miejscu tak preferuje. choć na brzuchu akurat tak :)

  40. pstro pisze:

    a na jakich nie? – zapytała na wdechu :D

  41. maskana pisze:

    Ja tam jestem cała duża. Więc jakby mnie ten problem nie dotyczy:D

  42. maskana pisze:

    Uwielbiam Hołdysa. Ta piosenka jest cudna…

  43. pstro pisze:

    Maskana, jak Ty jesteś duża, to ja już nie znajduje nazewnictwa na mnie :P:D

    utworek faktycznie superowy ;)

  44. maskana pisze:

    Pstrusia kokietka:D

  45. waltz pisze:

    świetna tuba

    Bea – na wdechu mówisz – dobrze kombinujesz :)

  46. pstro pisze:

    Piotr, no jakoś SE radzić trza :D, zauważyłes, że na wdechu mam bardzo wyraziste oczęta ? :D

  47. pstro pisze:

    Maskana, no kobietka, kobietka :D :P

  48. waltz pisze:

    zauważyłem – trudno ich wtedy nie zauważyć. Zresztą nie tylko oczęta :)

  49. pstro pisze:

    /przysiadła i dużymi łykami pije mineralkę/ alez przegonili człeka po nociach :P:D

  50. onufry69 pisze:

    Dobry :)

    Pstro, tylko się nie chwal, bo fory ci dałem :P

  51. pstro pisze:

    o! dotarłeś już? wysmarkałeś nosa po tym jak poszedłeś się wyryczeć do kąta ?:P

    ale rozleniwienie na całego… może pochwal się co kupiłes na targu wczoraj, to wzbudzisz zaciekawienie :P

  52. onufry69 pisze:

    kupiłem Ci koLARE, nie podskakuj tylko, bo to nie te kulki :P
    pociągający jestem już po wczorajszym trzepaniu /tyłka oczywiście/ :P

  53. pstro pisze:

    ja mogę z Tobą w kulki polecieć jak chcesz :P i to w te właśnie :P

  54. onufry69 pisze:

    chęci się zawsze znajdą, powiedz tylko słowo, a dam z siebie wszystko :P….ale od buraków wara:P

  55. pstro pisze:

    cukrowych? znaczy od mężczyzn? bo jak powiadają, mężczyzna jest jak burak cukrowy, slodki, ale i tak burak :P … nie da się , jestem urodzonym gejem ;P

  56. onufry69 pisze:

    widzę, że kumasz w locie…chyba literaki dobrze działają na zwoje :P

  57. pstro pisze:

    parę wygranych i od razu, że mam zwoje, a tak to, że zwój i to kiepściutki ;P

  58. onufry69 pisze:

    jaka skromna, a ja buczę od wczoraj…ciężko mi z tym :P

  59. pstro pisze:

    tak myslałam… otwórz się , przełam nieśmiałość :P

  60. onufry69 pisze:

    nieśmiałość przełamałem już dawno, a Ty dalej te loki kręcisz paluszkiem jak piszesz do mnie :P

  61. pstro pisze:

    i kreśle kółka dużym palcem u nogi po dywanie :P

  62. onufry69 pisze:

    i stąd ten dywan taki wytarty, zastanawiam się skąd te kwadraty na dywanie w drugim pokoju :P

  63. pstro pisze:

    wytarty to jest Twój nos, od tego ślimaczenia się :P

  64. onufry69 pisze:

    raz tylko zaryłem i wielki krzyk, chyba, że masz na myśli ślinienie :P

  65. pstro pisze:

    zaryłes to czołem o blat biurka, jak pierwszy raz w histerię po porażce wpadłeś, za bardzo się bujnąłeś w tym spaźmie ;P

  66. onufry69 pisze:

    „się bujnąłeś w tym spaźmie”, brzmi jakoś męsko….w spamie z Tobą i owszem :P

  67. pstro pisze:

    Ty już nie kombinuj tak? juz mi Hela opowiadała jak potrafisz czarować…znaczy Jadźce opowiadała, a Jadźka Maskanie, a Maskana mi ;P

  68. onufry69 pisze:

    to jeszcze Cie nie oczarowałem?…trochę popracujemy :P
    chyba, że rozczarowałem :P

  69. pstro pisze:

    ja się tak szybko nie oczarowuję bejbe :P … a że podpytam, popracujemy nad czym? :P

  70. maskana pisze:

    Zaczarowałem Onufry, zaczarowałem:P
    Pstro wszystko Ci się pomyliło. Hela opowiadała Jadźce, Jadźka Bronkowi, Bronek mnie i dopiero ja Tobie:) Przy czym Bronek troszke był bełkotliwy, bo po 4 pstrokatych kopach, to może zamiast czaTować powiedział czaRować. Sama nie wiem:)

  71. onufry69 pisze:

    Pstro…ja powiedzmy, że Cie nie znam, a może się nie znam na tym. Popracujemy nad Tobą :P
    Mask, jej się często kićka, wybaczam :P

  72. pstro pisze:

    Maskana, ale Ty wtedy byłaś po nalewce od Onufrzaka, a ta jak wiesz kopa ma, to też mogłaś niedosłyszeć nie? na magazynie trochę głośno jest, szczególnie jak zostawiasz widlaka „na chodzie” żeby zmylić czujność brygadzistki..:D

  73. pstro pisze:

    Onufrzak ale co chcesz dopracować? przecież po piątym bronku mnie lubisz, siebie dopracuj, żeby lubić po 3 :P

  74. onufry69 pisze:

    piszesz o tej nalewce jakby to było bele co :P

  75. pstro pisze:

    no a nie jest? potem leżysz jak bela :P

  76. onufry69 pisze:

    ostatnio mi nawet po pierwszym przez myśl przeszłaś, ale szłaś, szłaś i nie doszłaś :P

  77. pstro pisze:

    ja zazwyczaj dochodzę :P

  78. maskana pisze:

    Mogłam niedosłyszeć… ale nie przez Onufrzakową nalewke, czy mojego widlaka, ale dlatego, ze Onufry wybłagał mój aparat słuchowy: mask nie bądz taka, pożycz, przesz wiesz, że Pstro ma telefon na korbkę, sprzed I wojny, pożycz, bo Ona się drze a ja i tak Jej nie słyszę, no nie bądz taka, obiecała mi bajkę na dobranoc opowiedzieć, pożycz….
    Dobre mam serce, zwłaszcza, ze Onufry miał łzy na końcu nosa, a wiesz, że to mnie zawsze rozczula. Zdjęłam i pożyczyłam. No i jak Bronek mi tę historię opowiadał, to Onufry z moim aparatem na paletach spał. Mogłam niedosłyszeć? no mogłam, no!

  79. onufry69 pisze:

    ale zawsze wtedy prowadze Cię za rączkę :P

  80. onufry69 pisze:

    dlatego Mask, „Fakty” całą wieś z Tobą słyszy :P

  81. maskana pisze:

    Nieprawda Pstro!
    Raz na Ciebie na przystanku czekałam, miałyśmy do miasta, na targ, pojechać. Zadzwoniłam do Ciebie a Ty powiedziałaś, że juz dochodzisz. I nie doszłaś! PKS odjechał a CIebie nie było:P

  82. pstro pisze:

    wiem, że Onufrzak głuchy jak pień, jak z nim rozmawiam a jestem w Realu, to od monopolowego po mięsny mnie słychać, a Onufrzak dalej : co mówisz?!! :P

  83. maskana pisze:

    Żebys wiedział, ze słyszy… i sie cieszą, bo ja jedna we wsi mam telewizor:P
    Za to jak Ty jesteś w chałupie to wszyscy słuchają tego radia od ojca_dyrektora_wszech_wiedzącego:P

  84. pstro pisze:

    zadzwoniłam do Ciebie … tere fere, niby gdzie? przecież ja do budki telefonicznej, tej czynnej przy gospodzie, to mam ze trzy kilometry!

    Maskana, własnie dochodziłam, kiedy PKS koło chałupy mignął :D:P

  85. maskana pisze:

    „…w Realu…”
    Dawno w naszej Biedronce nie byłam. Nazwę zmienili???

  86. maskana pisze:

    Oj no przecie sie nie przyznam, że telefoxa wysłałam, a Ty mi w odpowiedzi gołebia. Zadzwoniłam brzmi tak, tak, no tak światowo!

  87. onufry69 pisze:

    Pstro, przyznaj, że z naciskiem na monopolowy, bo koło mięsnego to Ty się smakiem obchodzisz jeśli w ogóle tam dochodzisz :P
    Mask, mam jednego ojca i on na pewno nie jest dyrektorem, chociaż czasem chce rządzić , ale wtedy nie ma nikogo w domu :P

  88. onufry69 pisze:

    u Pstro już ledwo fruwają te gołębie…dzisiaj dwa zjadła…cała Pstro :D

  89. pstro pisze:

    Biedronkę to Ty widzisz tylko z zaplecza Maskana, to też nie dziwota, że nie wiesz, co na szyldzie z przodu jest, czy tam już czasem stonka nie zawisła :D

  90. onufry69 pisze:

    Pstro, Ty się jej nie dziw, ona ziemniaka już dawno nie widziała, a Ty poza sezonem tu ze stonką wyjechałaś :P

  91. pstro pisze:

    normalne, już znalazł punkt zaczepienia, żeby o uprawach popisać, a pochwalić się morgami pod lasem i rozpisać się czego tam nie będzie :P

  92. maskana pisze:

    Jak miałam ziemniaki widzieć, jak mi wszystko z piwnicy wyżarłeś? Nawet słoiki! A i sadzić nie będzie gdzie po tym jak podstępem, te 4 hektary zagrabiłeś? No jak mONdralo?

  93. onufry69 pisze:

    Ty jak pod notką nie przeczytasz chociaż raz słowa PKS, to chora chodzisz :P

  94. onufry69 pisze:

    Mask, to były cztery ary, a miałem na myśli, że lubię papugi, a Ty mi dałaś zaraz ziemię :P

  95. pstro pisze:

    pewno, że chora, bo mi trujesz pół dnia, że nie napisałam :P

  96. onufry69 pisze:

    ale w słowie PKS nie ma „R”, więc nie wiem do czego zmierzasz :P

  97. maskana pisze:

    Onufry, nie ary tylko akry. Akry imperialne. To, że 4 sie zgadza:P

  98. onufry69 pisze:

    ale to cztery było mi ciężko wypowiedzieć, całe szczęście, ześ domyslna :P

  99. pstro pisze:

    a to dlatego mnie Onufry na boku pytał: co to akry imperialne :P

  100. onufry69 pisze:

    a boczki to Ty masz Ci powiem Pstro :P

  101. pstro pisze:

    no, trzy się wędzą w parniku…ale nie wiem czy się do końca uwędza, bo coś ochoczo chodzisz tam podkładać do pieca :P

  102. onufry69 pisze:

    no niedługo nie będzie sensu dokładać, ale chociaż odcinam nożykiem, a nie gryzę i nie leci mi po brodzie później jak Tobie….za delikatny jestem. :P

  103. pstro pisze:

    jeden ząb i to ten do otwierania piwa, na dodatek Cię ostatnio boli, w takich warunkach też bym odcinała :P

  104. onufry69 pisze:

    masz niezłe warunki, ale ni w ząb czasem nie kumam jak piszesz do mnie „Onufrusiu mój” :P

  105. pstro pisze:

    sama bym tego nie kumała, jakbym tak napisała :P

  106. pstro pisze:

    własnie u mnie tak słońce, jak na tej tubie, zaświeci się i gaśnie i tak co chwilę ;)

  107. onufry69 pisze:

    pojawia się i znika jak ja, ale ja już od dawna nie słoneczkuję :P

  108. pstro pisze:

    pamiętam jak słoneczkowałes, siedziałam wtedy w kawiarence trzy stoliki dalej :P

  109. onufry69 pisze:

    ja byłem taki niewinny :P…siedziałaś, a potem wskoczyłaś na kolana od razu :P

  110. pstro pisze:

    nikt w to nie uwierzy ! przecież krzesło by się na ten tychmiast w drzazgi zamieniło, a Ty kolana w gipsie do wakacji byś miał :P

Skomentuj

