Lustro …

W rzeczywistości nasze myśli i uczucia to my. One są częścią nas. Mamy skłonność, by traktować je, a przynajmniej niektóre z nich, jako wrogie siły, które przeszkadzają w koncentracji i zakłócają jasność umysłu. Lecz naprawdę, kiedy złościmy się, to my sami jesteśmy złością. Kiedy jesteśmy szczęśliwi, to my sami jesteśmy szczęściem. Kiedy mamy jakieś myśli, to my sami jesteśmy tymi myślami. Jesteśmy jednocześnie strażnikiem i gościem. Jesteśmy zarówno umysłem, jak i obserwatorem tego umysłu. Zatem odganianie myśli lub też rozkoszowanie się nią jest nieistotne. Ważne jest, by być świadomym tej myśli.

frag. z „Cud uważności”

277 Responses to Lustro …

  1. alkacja79 pisze:

    Lustereczko powiedz przecie, kto jest najpiękniejszy w świecie? Tyś Alu piękna jak gwiazda na niebie i żadna nie jest piękniejsza od ciebie…

  2. pstro pisze:

    i tutaj pojawia się /jak w każdej baśni/ ta druga, znaczy pstro … no i żyli dlugo i szczęśliwie /tak w skrócie/

  3. alkacja79 pisze:

    i żyli długo i szczęśliwie w poliamorii…
    [pst, wiem, wiem, ale spoko, użyj gugli]

  4. pstro pisze:

    już tak nie cwaniacz

    22:48:17 ~ Ala : Pstro, zerknij w google, czy błędu nie popełniłam, jak przepisywałam ten wyraz, znałaś taki? bo ja nie

  5. alkacja79 pisze:

    No i Ty:

    22:49:17 ~ Ala, szacun! Myślisz, ze jak zobaczą, że się kolegujemy, to też mnie będą za mądrą mieli?

  6. pstro pisze:

    no i Ty:

    22:49:20 ~ guglaj, nie zagaduj, jeszcze wyjdę vis a vis z Tobą na niekumatą

  7. pstro pisze:

    chciałam dodać, ze tuba jest zaje…fajna

  8. alkacja79 pisze:

    22:50:20 ~Pstro: no ok, ok, w końcu „jak Cię piszą tak Cię widzą”…

  9. Widzę, że wszyscy czytamy te same artykuły ;)

  10. alkacja79 pisze:

    Valuś, też masz startową onetu? Nie doczytałam do końca.

  11. pstro pisze:

    Valuś ale jakie? o poliamorii ? :>

  12. maskana pisze:

    A mnie się ta policośtam wogóle nie podoba. Nic a nic:)

  13. alkacja79 pisze:

    Maskana, ani mnie, ale co tam…im się podoba i gra.

  14. pstro pisze:

    no tak, wyjzie, że mi sie podoba …draństwo!! :P

  15. sprawa7 pisze:

    Pst, poguglałam i mnie się też podoba.

  16. pstro pisze:

    Mela /tuli/ w samą porę :D

  17. Też mam onet na startowej stronie i właśnie o artykuł o poliamorii mi chodziło.
    Zdaję sobie sprawę, że są ludzie, którzy mogliby się odnaleźć w takim związku ale ja do nich nie należę. Chyba mogę o sobie powiedzieć, że mam dość liberalne poglądy ale konserwatyzm w pewnych kwestiach nie jest zły.

  18. maskana pisze:

    Alutka, ja lubię być w opozycji. Sarmacka natura:)

  19. maskana pisze:

    Cześć Valuś:) Nie czytałam artykułu, ale sama nazwa mnie odstrasza…

  20. sprawa7 pisze:

    Maskano:*
    Nazwa jest piękna, Maskano, oznacza wiele miłości, albo wielomiłość.;)

  21. Nie jest to rzecz, po której nie można by zasnąć a przeczytać warto, bo lepiej jest wiedzieć z czym ma się do czynienia :) cześć Maskano :)
    W ogóle to witajcie wszystkie, bo mnie się dość często zdarza ostatnio tak bez dobry wieczór i w ogóle…

  22. pstro pisze:

    Valuś domyślamy się, że jest dobry …:)

  23. Ostatni dzień wolny a weekend pracujący. Aż kusi by wziąć jakiś urlop na żądanie a najlepiej 4 od razu ;)

  24. maskana pisze:

    Melu, pewnie egoizm przez mnie przemawia, ale ja się nie lubię dzielic:) Relacje miłosne preferuję w stosunku jeden do jednego. Troje to już dla mnie tłok. Reklamówka albo walizeczka(w zależności od stanu posiadania), buziak, życzenia samych szczęśliwych chwil, numer telefonu na kartce na wypadek gdybym mogła w czymś pomóc i miło było ale się skończyło, dziękuję, dowidzenia. No, ewentualnie drobne na bilet autobusowy:)

  25. sprawa7 pisze:

    Ja się wszędzie spóźniam, nawet tu./mur/ Tak mnie Pst namawiała:”Wpadnij, zobaczysz jakich cudownych menów, mamy na blogasku”. Wpadam już któryś raz i co? I nic, nie ma, ani jednej sztuki. Valusia nie liczę, bo za bardzo oswojony.;)

  26. pstro pisze:

    ja weekend po krótce też mam zaplanowany, sobota urodziny znajomego, kawiarniany spęd na naście osób… niedziela, dogorywanie…:D

  27. pstro pisze:

    Mela, Onufrzak bronkuje, Maciej był sie zabujał, hrabia mial do Krakowa się udać a tam smok niekoniecznie wawelski może na niego czekał, Kemik wyszedł wczoraj do klubu i tyle go widzieli…Odarty czort jeden wie gdzie… Piotr też nie wiem, a Mroku to dopiero nie wiem :D

  28. sprawa7 pisze:

    Maskano, oczywiście, nazwa nie jest adekwatna do sytuacji partnerów pozostających w związku poliamorycznym, tam nie ma miłości.

  29. sprawa7 pisze:

    Nie ma rady, Pst, musisz się zakręcić i jakąś świeżyznę dostarczyć.

  30. maskana pisze:

    Valuś, samo pojęcie jest mi znane. Pewnie w mniejszym niż w większym stopniu, ale jednak. O przeczytanie artukułu może się pokuszę, jeśli znajdę chwilkę:) Nie przepadam za tekstami, które próbują oswoić mnie ze zjawiskami, na które się nie godzę. Ot, taka ignorancja z mojej strony.

  31. pstro pisze:

    tiaaa…kiedy sami fajni juz tu są …ale dla Ciebie Mela, no kurde, na rzęsach stanę

  32. maskana pisze:

    Mela, nowe poli? Kurcze, google mi się zapalą:D

  33. alkacja79 pisze:

    Pst z pojęć zaczynających się na „poli” kojarzy jedynie polifoniczny dzwonek:P

  34. maskana pisze:

    I jeszcze „poli” Raksy. Kiedyś mówiła, że widziała jej zdjęcia:P

  35. maskana pisze:

    Też widziałam, wyguglałam.

  36. maskana pisze:

    Ło matko, Onufciu! Spać nie mozesz?:>

  37. onufry69 pisze:

    Ja nigdy nie śpię Mask, czuwam :D

  38. onufry69 pisze:

    no co Ty, siwek hasa po mieście :P

  39. onufry69 pisze:

    Mask, czekałaś jak rozumiem? :P

  40. onufry69 pisze:

    Na siwka ma się rozumieć :P

  41. maskana pisze:

    Jak rano zadzwonisz, z prośbą, żebym za Ciebie na ranną zmianę poszła, to odbiorę słowami „abonent czasowo niedostępny”:P

  42. maskana pisze:

    Dobrze rozumiesz. Na siwka:P

  43. onufry69 pisze:

    Nie, no ten głos mnie nie zmyli, nie przesadzaj :P

  44. onufry69 pisze:

    Nawet sobie sprawy nie zdajesz Mask jak ja świetnie rżę :P

  45. onufry69 pisze:

    A Pstro myślałem, że będzie, a ona już śpi ;)

  46. maskana pisze:

    Nie piłam dziś, to nie poznasz:P:D

  47. maskana pisze:

    Doczekać sie na CIebie nie mogła. Zasypiała na stojaco… Dyche mi dała, żebym na Ciebie poczekała i zebym Ci powiedziała, że czekała, i drugą, zebym Jej nie wydała, ze o 11:40 już chrapała. Mam Ci powiedzieć że minutkę przed Tobą wyszła:P

  48. onufry69 pisze:

    Ja wiem,że głos już nie ten sam, biorąc pod uwagę ligę mistrzów :D

  49. onufry69 pisze:

    Powiem Ci, że Ty już po piątce widzisz Pstro śpiącą :P

  50. maskana pisze:

    Spokojnie… do finału będę ćwierkać jak skowronek:)
    Ja po piątce? Chyba pięćdziesiątce (bez popitki):P:D

  51. onufry69 pisze:

    Ty Mask weź czasem głowę podnieś w tym avatarze ;)

  52. onufry69 pisze:

    Skowronki są fajne na początku lata, a potem też, kiedy już przychodzi jesień :D

  53. maskana pisze:

    Podnoszę… jak nikt nie widzi. Jak widzą to się wstydzę:)

  54. maskana pisze:

    Ornitologia jest mi obca. Znaczy odróżniam orła od samolotu:) O ile jest to boeing:)

  55. onufry69 pisze:

    a myślisz, że ja jestem kimś? Ja jestem nikt ;)….też wstydu tylko czasem nie mam :D:P

  56. onufry69 pisze:

    Ja byłem orłem w szkole, ale nie wiem, czy to dobrze :D
    z zachowania oczywiście :P

  57. maskana pisze:

    Tak, tak myślę. Kimsiu bezwstydnisiu:P

  58. maskana pisze:

    Pewnie dobrze, to taki szlachetny ptak:D

  59. onufry69 pisze:

    Podoba mi się Mask u Ciebie ta bezwzględność..jesteś ja Lara Croft, tyle, że kolanami przysłonięta :P:D

  60. onufry69 pisze:

    Szlachetni są też ludzie, tylko mało postrzegani :)

  61. maskana pisze:

    Bezwzględność? Onufciu, kiedy ja taka (nie)winna:D

  62. maskana pisze:

    Ja myślę, ze to nie kwestia postrzegania. Raczej wstydu i prób dopasowania się do otoczenia. I tak jeden za drugim, często wbrew sobie, płyną…

  63. onufry69 pisze:

    Bezwzględność, to kiedy bujasz czasem w obłokach, a winna to jesteś jak wpadniesz w czarne porzeczki :P:D

  64. onufry69 pisze:

    Otoczenie ma się dopasować do Ciebie, Twoja ewentualna elastyczność może się ukazać co najwyżej dla kilku/jednej osoby :)

  65. maskana pisze:

    No wiesz… z moja masą to raczej ciężko się unieść. A grawitacja nie pomaga:D:P
    Pamietam wino z czarnych porzeczek, które robił mój Dziadek. Początkowo rozlewał do butelek z nakretkami. Po pewnym czasie wydało sie, dlaczego mój Brat tak chętnie chodził do piwnicy, po ziemniaki. Nie trzeba Go było dwa razy prosić. I Dziadziuś wziął się na sposób i od następnego roku szyjki butelek w wosku zamaczał:D

  66. maskana pisze:

    Uff, dobrze, że zaznaczyłeś „ewentualna”, bo już zaczynałam się martwić i akcję poszukiwawczą planować:)

  67. onufry69 pisze:

    Z woskiem można sobie poradzić, miałem to samo :D
    A co do grawitacji, to jest z nią różnie…czasem nam sprzyja, a czasem nie. Można tu dużo gadać na temat środka ciężkości bywających tutaj kobiet. Chyba to nie jest tak ważne :)

  68. onufry69 pisze:

    Mask, Rutkowski to moje drugie imię, poszukamy, a jak trzeba będzie to Twoją siłą poszczujemy :D

  69. maskana pisze:

    Zdecydowanie nie ważne. Ja tutaj to jestem długowłosą blĄdynką z nogami do nieba, na która grawitacja zupełnie nie ma wpływu. Mogę, prawda?:)

  70. maskana pisze:

    Wiedziałam, ze na Ciebie to zawsze mogę liczyć:* Jak uznam, że elastyczność mogłaby mi się przydać, od razu do Ciebie zadzwonię:)

  71. onufry69 pisze:

    Mask, możesz wszystko na co masz tylko ochotę, adminko :P

  72. maskana pisze:

    Wiem, Onufry, że to „przez Ciebie”:P

  73. onufry69 pisze:

    wiesz…z tym liczeniem jest tak….Pstro na mnie liczy, Ala na mnie liczy, Ty na mnie liczysz….to już jest chyba Was siedem, mylę się ? :P

  74. onufry69 pisze:

    Przeze mnie?….samo nic się nie dzieje…strach mnie ogarnął :P

  75. maskana pisze:

    A z kond ja mogę wiedzieć? Ale poczekaj, kalkulator znajdę:D:P
    Trza być twardym a nie miętkim:) A Ty silny jesteś, dasz radę:)

  76. onufry69 pisze:

    Mask…ja wiem, że ja onufry, a nie zawisza….wyjścia nie macie :P:D

  77. maskana pisze:

    No, ja nie wiem co się działo… do mnie tylko siwy dym doleciał:) I nie bój się, ja sama w strachu:P

  78. maskana pisze:

    Nie chcemy mieć… Jest dobrze i nie trza psuć:D:P

  79. onufry69 pisze:

    to Ty omamiona jesteś w ty siwym dymie :D

  80. maskana pisze:

    Ano jestem. Dlatego na siwka czekałam, żeby mnie uratował:D

  81. onufry69 pisze:

    Psuć nikt nie chce, a naprawiać nie trza będzie :D

  82. maskana pisze:

    Nie wiem jak Ty, ale ja za 4 godziny powinnam się obudzić. Taki mam plan, więc muszę szybko spać:)
    Chono tu, niech Cię nocnie uściskam:)
    Kolorowych snów:)

  83. onufry69 pisze:

    Kolorowych Mask, a cztery godziny to góóóóóra czasu :D

  84. pstro pisze:

    ktoś tu dziś będzie zdychał kole południa :P

    czołem miluchy ! – krzyknęła w przelocie ;)

  85. onufry69 pisze:

    Zdychanie mam we krwi, miałem być komandosem :P

    Dzień dobry :)

  86. pstro pisze:

    przypomnę Ci to w swoim czasie :P:D

  87. onufry69 pisze:

    wiem, wiem na literakach mam słabe szanse, ale kiedyś trzeba w końcu przegrać :P

  88. Mirażyk pisze:

    Cześć :D

  89. onufry69 pisze:

    Miraż, cześć….no cudny ten Twój avatar :P:D

  90. Mirażyk pisze:

    No nie? :D

  91. onufry69 pisze:

    We wszystkim taka zielona jesteś? :D

  92. Mirażyk pisze:

    Nieee, czasem zielona, czasem niebieska, a czasem namiętnie czerwona ;]

  93. onufry69 pisze:

    Czyli uniwersalna, prawie jak head&shoulders :P:D

  94. Mirażyk pisze:

    lepiej! z czym Ty mnie porównujesz :P

  95. onufry69 pisze:

    Miraż, droczę się z Tobą, czaisz? :P

  96. maskana pisze:

    Dzień dobry. Ktoś mi wiosnę oddał:) Fajny ten ktoś:)

  97. onufry69 pisze:

    Do mnie tez przyszła, ale jakaś niezdecydowana jeszcze ;)….cześć Mask :)

  98. Mirażyk pisze:

    Czaję! >:)

  99. Mirażyk pisze:

    /poszła na zajęcia/

  100. onufry69 pisze:

    ten teledysk zawsze dla mnie rządził :)

  101. onufry69 pisze:

    jaki ja byłem młody wtedy :P

  102. pstro pisze:

    lata lecą Onufry :P /ziew/ nooo, o tej porze wiosna jest zdecydowanie fajowsza ;)

  103. pstro pisze:

    że niby Ty, to na tym teledysku ten mały co idzie za nią? byłeś kiedyś murzynem ? :P

  104. onufry69 pisze:

    oszalałaś???….ja jestem tą murzynką co śpiewa :P
    dokładnie Pstro, lecą latka jak ta lala :P

  105. pstro pisze:

    Ty i śpiew, chyba, że jak wracasz z gospody, ale to pod bełkot można, a nawet trzeba podpiąć :P

  106. onufry69 pisze:

    no Twoja wersja „góRRRalu, czy ci nie żal” tez jest niczego sobie :P

  107. pstro pisze:

    Twoja wersja rózni się tym, że w słowie „góralu” jest ok, za to dalej Cy Ci nie Zal ” …odkąd górnej jedynki nie masz brzmi sepleniąco :P

  108. onufry69 pisze:

    yhy i niestety ślina nie ma gdzie sie zatrzymać jak to spiewam :P

  109. maskana pisze:

    Onufry, dostałam telefoksa. Odesłałam. Zerknij, no:)

  110. onufry69 pisze:

    To ja numer faxu podałem gdzieś wczoraj? :P

  111. pstro pisze:

    znając życie, podałeś PIN do karty, numer buta i inne takie :P

  112. maskana pisze:

    Yhym, do Królowej Anglii. Ale nie przejmuj się, zaraz się wykasuje:P

  113. maskana pisze:

    Numer buta znam, przeSZ w moich po magazynie biega:P Numer PIN jest bezużyteczny, no chyba, że po mojej wypłacie:P

  114. onufry69 pisze:

    Mask, a mówiłaś, że za małe będą na mnie te Twoje różowe filcunie :P

  115. maskana pisze:

    Ale sprawdziliśmy, tak? I prawie pasowały, tak? Trochę watki w paluszki i jak na Ciebie zrobione, tak? No!:P

  116. onufry69 pisze:

    Prawie pasowały, ale kolorem do moich rombów na skarpetkach to juz nie bardzo :P

  117. maskana pisze:

    Ale do szelek przy spodenkach idealnie:D

  118. onufry69 pisze:

    yhy, teraz mogę jodłować :P:D

  119. pstro pisze:

    Maskana, weź wytłumacz Onufrzakowi, co miałaś na myśli pisząc „telefoksa” bo on mi żyć nie da, zresztą kazał się zapytać, bo sam jak wiesz, wstydliwy przeokrutnie :P

  120. pstro pisze:

    Maskana, zaczerpnij trochę tlenu :)

  121. maskana pisze:

    Telefoksa wysyłali faceci w rajtuzach, a ja dziś rano w rajtki (czerwone ze słonikami po bokach) wskoczyłam, tlenu zaczerpnęłam, patrzę – telefoks, no to zaakceptowałam, bo ja dziś przyjaźnie do świata nastawiona jestem:) Ale już nie ma tematu. Wykasowałam:)

  122. pstro pisze:

    cały Onufrzak, mnie też po bronkach lubi na zabój :P:D

  123. onufry69 pisze:

    Pstro….ale już nawet po dwóch bronkach :P

  124. pstro pisze:

    tylko tak mówisz, ale kto Cię tam wie :P ale przynajmniej pamiętasz, że mówisz, bo po większej ilości masz zaniki :P

  125. onufry69 pisze:

    każdemu się może zdarzyć, przyganiał kocioł garnkowi :P

  126. pstro pisze:

    może, piszę za wczasu, gdy ponieważ jutro idę na urodziny :P

  127. maskana pisze:

    Kocioły, garnki… co mamy na obiad?:)

  128. Mirażyk pisze:

    Ja mam spagetti ;]

  129. onufry69 pisze:

    Miraż, nie odgapiaj…też mam spagetti :P

    Pstro, rozwiń temat skarbie :P

  130. pstro pisze:

    Ulotna, naprawili Ci kompa?:> ja mam cos, co nazwy nie pamiętam i nie chce mi się zajrzeć na opakowanie :D

  131. pstro pisze:

    że niby skarbie ? że chcesz mnie zakopać? nic z tego, tak łatwo się nie dam :P /już mysli jak się mnei pozbyć :P/

  132. onufry69 pisze:

    dopowiadać to Ty se potrafisz jak ta lala :P

  133. Mirażyk pisze:

    nie naprawili, nie mój komp, Pstrokata ;]

  134. maskana pisze:

    Pomysłu nie miała, ale się ociągaliście z odpowiedzią i już w kotle sie gotuje, więc na spaghetti za późno.
    Ale dzięki za podpowiedz, jutro zrobię:)

  135. maskana pisze:

    Ulotna:* gdzie kompy dają? bo mój commodore już na ostatnim tchnieniu ciagnie?:)

  136. onufry69 pisze:

    Ja jutro też spagetti :P

  137. maskana pisze:

    To nie robię, Onufry. Do Ciebie przyjdę:P

  138. Mirażyk pisze:

    Pstrokata,na ulicy rozdają ;]

  139. onufry69 pisze:

    Mask, weź colę ze sobą, bo lubię do spagetti :P

  140. maskana pisze:

    Colę? Nie ma sprawy, Onufciu. Heńka poproszę, to pod Twóją chałupę tym beczkowozem podjedzie:P

  141. onufry69 pisze:

    no już takim opojem nie jestem, ale lubię mieć dużo pod ręką :P

  142. maskana pisze:

    Ja jestem duża:D:P

  143. pstro pisze:

    weźcie mnie zaproście co? rum SE już do tej coli przyniosę :P:D

  144. Mirażyk pisze:

    Pstro, a dla mnie też znajdziesz trochę rumu? Też byście mogli mnie zaprosić… ;]

  145. onufry69 pisze:

    Mask podczas grawitacji wszyscy równi :P

    Pstro, no to cho tutaj co? ;):*

  146. maskana pisze:

    Pstro nie idz! Onufry policzył, On, Ty, Ulotna i ja to będzie nas ośmioro. A On tego spaghetti to tylko na dwie, góra trzy osoby przewidział. Do kuchni, jak nic, Cię zagoni:D

  147. onufry69 pisze:

    kto pierwszy ten lepszy :P

  148. pstro pisze:

    ja tak czułam, że mną się chce posłużyć :P

  149. maskana pisze:

    I jeszcze rum by Ci wypił. Uff jak dobrze, że zdążyłam Cię ostrzec:D

  150. pstro pisze:

    Ulotna też lubisz rum?:>

  151. pstro pisze:

    Maskana, dobrze, że on swoje niecne zamiary zdradził Ci na priv , całe szczęście Ci powiem :D

  152. Mirażyk pisze:

    Pstro, rum z kolą? Lepszego trunku nie ma ;]

  153. pstro pisze:

    Ulotna, no chociaż jedna docenia smak tego trunku w połączeniu :D

  154. maskana pisze:

    17:52:34 ~ Onufry : mask, co ty na to żebym Pstrusie zawezwał do siebie i do kuchni zagonił? narobi nam spagetti na 2 dni a my se z Ulotną w parniku posiedzimy, co myślisz? napisać Jej chono tu?

  155. pstro pisze:

    no tak czułam. że pod tym „chono tu” coś się kryje :D

  156. maskana pisze:

    Nie znacie się… Z alkoholi łącząnych z napojami najlepszy jest Southern Comfort z lemoniadą. Mniam:)

  157. pstro pisze:

    ja wszystko łączę z colą albo pepsi, chociaż nie!!! rum z sokiem ananasowym jest py-cho-la ! no!

  158. maskana pisze:

    Southern Comfort colą i lodem też jest smaczny:) I jeszcze z sokiem żurawinowym:) Albo z sokiem jabłkowym:) I dużo lodu… Ojej. Już wiem co mi będzie dziś towarzystwa dotrzymywało:)

  159. pstro pisze:

    kurde, to ja muszę się w rum zaopatrzyć, tak na wszelki wypadek, jakbym tak pozazdrościła trunkowania :D

  160. pstro pisze:

    Onufry poszedł poporcjować spagetti :P

  161. onufry69 pisze:

    Ja lubię nasze krajowe wyroby z chmielu :)

  162. onufry69 pisze:

    nic nie będzie porcjowane, zjemy z jednego gara :P

  163. Mirażyk pisze:

    :) mam widelce :)

  164. maskana pisze:

    Ostatnio jak byłam u Onufrego na obiedzie, to jedliśmy tak:

  165. onufry69 pisze:

    tyle, że łańcuch był złoty :P

  166. pstro pisze:

    Maskana, nie u Onufrego a z Onufrym i akuratnie trafiliście na moją zmianę, sama rozumiesz, nie mogłam Was traktować inaczej :D

  167. maskana pisze:

    Faktycznie! Ty wiesz, że ja nie mogłam skojarzyć skąd ja znam to „prrrrrrrroooooooooooszzzzzzzeee”:D:P
    Ale wiesz, mogłaś nas uprzedzić, ze w tamtym dniu telewizja u Ciebie będzie. Jak ten DUŻY „poprosił” Onufrzaka o miejsce, to jeszcze pół biedy, ale kiedy mnie łychę wyrwał w pół drogi do ust i to na cały kraj poszło, to juz przeżyć nie mogłam.

  168. pstro pisze:

    no mrugałam okiem, ale Ty w ten talerz taka zapatrzona, tez Ci współczułam, że tyle kaszy na zmarnowanie poszło :D

  169. pstro pisze:

    Onufremu przypomniałaś tę kolację i się rozmarzył :P:D

  170. onufry69 pisze:

    Jedyne teraz moje marzenie, to wygrać te piętnaście baniek w lotto i udać się na spoczynek :P

  171. chemik pisze:

    Na kim chcesz spoczac Onufry? ;)

  172. chemik pisze:

    Kto powita chemika?

  173. onufry69 pisze:

    na pewnym dekolcie :P…cześć chemik.

  174. Mirażyk pisze:

    Kemik, /calus/

  175. chemik pisze:

    A slodki aby, Mala? ;)

  176. Mirażyk pisze:

    Kemik, słodki ;>

  177. chemik pisze:

    To zabieram go w takim razie ze soba do klubiku ;)

  178. alkacja79 pisze:

    Dobry wieczór:*

  179. Mirażyk pisze:

    Kemik, zabierz mnie :)

    Alu :*

  180. maskana pisze:

    Mojito jest zdecydowanie smaczniejsze niż bacardi z colą:) Choć i tak się do Southern Comfort nie umywa:) Za to w zestawie fajne szklanki dają i jeszcze fajniejszy muddler:) Tak… dla tego muddlera było warto:P

  181. pstro pisze:

    Ala !! niech Cię uscisnę po terminie :D

    Kemik , klubowicz normalnie, ledwo wrócił już poszedł :P

  182. chemik pisze:

    NIe ma lekko pstrokatko, sa zobowiazania ;)
    Chetnie Mala bym Cie zabral o ile tylko daloby sie jakos rozwiazac problemy logistyczne ;)
    Maskaneczko, raz to trzeba umIC drink zrobi, jestem w turystycznym regionie, ale jak tylko posmakowalem tutejszych drinkow to od raz przeszedlem na Corone lub Carib. No za nic nie umieja. Natomiast maskaneczko jak tylko skonczyliby my kolacje to przygotowalbym Tobie osobiscie caipirinhe z cachacy lub nawet lepiej caipiroske z truskawkami ;)

  183. Mirażyk pisze:

    Dzień dobry, :D

  184. Mirażyk pisze:

    Onufry, :)

  185. chemik pisze:

    O, ludzie sie zeszli, dobry dzien :)

  186. maskana pisze:

    Osobiście, Dmitrij, Caipirinhe? Nie no, dla tego „osobiście”, to nawet warto się w ten turystyczny region pofatygować:)
    Dzień dobry:)

  187. maskana pisze:

    Mam jeszcze pytanie, Dmitrij – sambę też byś dla mnie zatańczył?:)

  188. odarty pisze:

    pstro, muszę pogratulować. Notka jest ciekawa, i to nawet bardzo. Uwielbiam temat: myśli. W nich leżą przyczyny, rozwiązania i klucz do szczęścia.
    Od dawna pamiętam, że ”gdzikolwiek się udasz, tam ze sobą zabierzesz swoje myśli”. Na tym zdaniu można budować wiele życiowych teorii ;)
    maskana, dzień dobry :)

  189. Mirażyk pisze:

    Odarty, :):*

    Maskana :):*

    Kemik, :*:*

  190. odarty pisze:

    Mirażyk :) czy kolejność ma tu jakieś znaczenie, czy jest przypadkowa? ;)

  191. maskana pisze:

    I mamy pierwszy merytoryczny komentarz. Brawo Odarty:) i dzień dobry:)

  192. Mirażyk pisze:

    Odarty, że Ty na pierwszym miejscu, hmmm, za to Kemik dostał dwa buziaki, ;] No nie wiem ;]

  193. odarty pisze:

    maskana, to mój ”konik”, ale publicznie piszę na ten temat bardzo oszczędnie ;) Mogłabyś i Ty się pokusić i przekazanie nam swoich spostrzeżeń, bo na ile mogę Cię znać, uważam że dobrze odbierasz otaczające ludzi zjawiska ;)

  194. chemik pisze:

    Dzien dobry maskaneczko. Z ta samba to moze byc malo ciekawie, albowiem chemik porusza sie w tancu niczym drewniana kloda. Z reguly chadzalem do klubow by siedzac w strategicznym Punkcie Obserwacyjnym karmic zmysly bodzcami ;)
    Rysowac tez nie umiem maskaneczko takze Ciebie tanczacej tez nie namaluje :( JAk jeszzce dodam, ze i zdjecia mi nie wychodza…
    Tak, z tych takich wszystkich „artystycznych” zdolnosci to jedynie „chlanie” mi wychodzi :P

    Temat mysli ciekawy Odarty i owszem zwlaszcza biorac pod uwage o czym? o kim? mysli pstrokatka ;) Dobry, Odarty – a propos ze zludzen? ;)

  195. maskana pisze:

    Ulotna:*
    Odarty, nie wiem czy zauważyłeś, że dostaliśmy tylko po jednym buziaku, podczas, gdy Dmitrij dwa. Nie zazdraszczam /w bek/ tylko zwracam Twoją uwagę, że jakby ilość dominuje nad kolejnością:)

  196. onufry69 pisze:

    A ilość nijak się ma do jakości :P

  197. odarty pisze:

    chemik, tak ten sam ;)
    maskana, to pocałujmy się i będzie każdy miał po dwa :)

  198. maskana pisze:

    Ulotna, umawiałyśmy się, że o ilości to ja miałam napisać, tak? Z Tobą tak się umawiać:P:D

  199. maskana pisze:

    Dmitrij, nic się nie przejmuj… Mnie za to dobrze wychodzi resuscytacja pacjenta po, jak to delikatnie ująłeś, „chlaniu”:) Więc reszta jest jakby nieistotna:)
    Odarty, jesteś jak pomysłowy Dobromir, jak Adam Słodowy i Pan Robótka:D Nie no, dla wyrównania szans, cobyśmy poszkodowani nie byli, musimy sobie sami poradzic – :*

  200. maskana pisze:

    Cześć Onufry:* (ilość:* – sztuk jeden, jakość – bezcenna):P:D

  201. Mirażyk pisze:

    Maskuś, no zawaliłam sprawę ;]

  202. onufry69 pisze:

    …a prawie robi wielką różnicę :P:D

  203. maskana pisze:

    Ulotna, ano zawaliłaś. Zrzucę to na karb młodości:>

  204. Mirażyk pisze:

    Maksuś, dobrze że mam usprawiedliwienie ;]

  205. odarty pisze:

    kemik, skąd taka pewność, że interesuje mnie co Ty myślisz o Adamach Słodowych :D

  206. pstro pisze:

    no co tam miluchy ? – powiedziała pstro poprawiając kompres na czole :D

    Odarty gratulacje przyjmuje i owszem /obwiązanie ich czerwoną wstążeczką i chowanie do szuflady/ ale to nie Ty mi takie ciekawe podesłałeś? :)

    ja się zgodzę z Odartym, że Maskana dobrze odbiera środowisko, co pewno zaprezentuje w kolejnej notce, bo już chyba trza dać nie? :>

  207. Mirażyk pisze:

    No trzeba ;]

  208. pstro pisze:

    wstała, ku radości wszystkich :P

  209. odarty pisze:

    pstro, nie pamiętam… a jeśli ”podarowałem” tzn, że jest Twoje ;)
    Ty zostaw te czerwone wstążki, bo to atrybut czarodziejek… i związuje się nimi czerwone dwie świeczki ;) Wiadomo po co :D
    Masz rację, że ja mam rację, że maskana ”fajna” jest w słowie, podobnie jak Ty… i kemik tez ;)

  210. onufry69 pisze:

    nie wiem kogo masz na myśli, ale ja się nawet trochę ucieszyłem, bo przesz krowy trza wydoić :P

  211. Mirażyk pisze:

    Kiedyś znajdę dla nas dom… :)

  212. Mirażyk pisze:

    Onufry, wydoj krowy i mleka do kawy przynieś ;]

  213. pstro pisze:

    Odarty, tak nawet stoi w blogowym regulaminie

    1. pstro ma zawsze rację
    2. jesli myślisz, że pstro racji nie ma, patrz punkt pierwszy

    :P:D … nawiasem, atrybut czarodziejek, taki miałam login na skype, liczy się? ;)

  214. Mirażyk pisze:

    Pstro, wiesz że na kawiarni mnie za Ciebie biorą? Już chyba czwarty raz ktoś do mnie Tau napisał ;]

  215. pstro pisze:

    Ulotna, kiedyś znajdzie, narazie znalazłaś blog :>

  216. pstro pisze:

    Ulotna, jestem ciekawa dlaczego, nie nawywijaj czegoś na moj koszt tak? :P

  217. pstro pisze:

    Onufrzak, że niby Ty się nie ucieszyłeś? a kto po zagrodzie biegał i piszczał z radości ? kury to ze dwa dni nie bedą się nieść, takie zestrachane :P

  218. chemik pisze:

    Zaraz chwila. Co to Odarty za „kemik tez”? Probujesz mnie w cos wkrecic? ;) Patrzta cwaniaka :P

  219. odarty pisze:

    pstro i wcale mi to nie przeszkadza. Miej rację, ile chcesz, ile potrzebujesz… ja się pod tym podpisuję, ale nie krwią ;)
    Czarodziejki są nawet urocze, tyle urocze co i niebezpieczne. Coś o tym wiem ;)

  220. Mirażyk pisze:

    Czarownice też :P Szamanki :)

    Pstro, no to się zabawię dziś na czacie ;]

  221. odarty pisze:

    kemik, nic nie próbuję. Pisałem tylko, że masz dobry język pisany. Inna sprawa, że używasz go w specyficzny sposób. A rację i tak ma pstro, a nie Ty :D

  222. onufry69 pisze:

    Pstro, bo ja mam piskliwy głos, a tylko Ci krzyczałem żebyś do parnika zajrzała :P
    Mask, Ty to masz nosa, to nie spisek tylko afera koperkowa :P

  223. odarty pisze:

    Szamanki to starsza wersja Czarodziejek?

  224. Mirażyk pisze:

    Hahaha, rację ma zawsze Pstrokata :)

    Ale czasem Odarty coś mądrego napisze ;]

  225. Mirażyk pisze:

    Odarty, Szamanki to szalone mamuśki czarodziejek ;]

  226. odarty pisze:

    Mirażyk też pisze głęboko, ale ja o tym mam nie wiedzieć i nic nie mówić… w kawiarni ;)

  227. Mirażyk pisze:

    Pstro, ano tak wracając, znalazłam blooga, i jak dobrze że znalazłam :)

  228. Mirażyk pisze:

    Odarty, tu wiedzą, bo mają dostęp, w kawiarni nie wiedzą, :P

  229. Mirażyk pisze:

    Odarty, klikasz na ‚Mirażyk’ droga prosta :) przenoszę tu blooga ;]

  230. odarty pisze:

    Ulotna, to możesz na mnie liczyć… Będę zaglądać, podglądać :)

  231. Mirażyk pisze:

    Odarty, zapraszam :)

  232. Mirażyk pisze:

    Pstro, Ty powiedz, gdzie się avka zmieniało :)

  233. alkacja79 pisze:

    Właśnie! Kawy! Bo jakaś taka wczorajsza jestem…
    Dobry:*

  234. odarty pisze:

    Chętnie skorzystam, bo wraca mi apetyt na pisanie ;)
    Uciekam… miłego dnia dziewczyny ;) … i chłopcy też :)

  235. pstro pisze:

    Ulotna tutaj

    http://pl.gravatar.com/site/login

    Ala! i wczorajsza! jak fajnie, nie czuję się taka osamotniona :*

  236. onufry69 pisze:

    Ala, myślę, że powinnaś od bronka zacząć..piwo z rana jak śmietana…cześć.

  237. alkacja79 pisze:

    Onufry, zaparz Ali śrutówy w szklance…:>
    Pst:*

  238. onufry69 pisze:

    Ala, zrobię Ci taką lurę, że jeszcze takiej nie piłaś…
    tylko będziesz sama ją piła, bo z nikim nie pogadasz, to tzw. plujka.

  239. onufry69 pisze:

    …wiem, wiem, masz wprawę, bo ile razy korek od wina się ukruszy i potem cedzić trzeba .

  240. Mirażyk pisze:

    Pstro, dziękuję :)

  241. Mirażyk pisze:

    Po jakim czasie avk mi się ustawi?

    Odarciuchu, pięknego dnia.

  242. pstro pisze:

    Ulotna, powinien po paru chwilach, chociaż ja na swoim atari zobaczę go w okolicach wakacji :P:D

  243. pstro pisze:

    ładnie fruwasz ;):*

  244. Mirażyk pisze:

    Nowa notka potrzebna od zaraz ;]

  245. chemik pisze:

    No tak, a juz mialem odniesc sie do powyzszej, ech…

  246. Mirażyk pisze:

    Kemik odnieś się do mnie :P

  247. pstro pisze:

    Kemik no odnieś się co?:> jak samopoczucie? balujesz dzis?:>

  248. chemik pisze:

    NIe pstrokatko, nie baluje, wczoraj byl ostatni bal. Trza sie troche ogarnoac, bo mnie z pracy pogonia. Nie mozna sypiac przez kilka tygodni po 3h dziennie, to juz nie te lata ;)

    Co do notki to zwrocilem tylko uwage, ze ktos tu troche utozsamia mysli z emocjami z czym jakos nie moge sie zgodzic. I owszem myslami mozemy i wywolujemy emocje, jednakze dla mnie to sa dwie odrebne kwestie.

    Nie zgadzam sie tez z redukcja czlowieka do mysli. Czlowiek, nie wdajac sie w dyskusje w jakiej mierze czy tez, tak wlasnie pstrokatko, stosunku(sic!) :P jest zlozony nie tylko z mysli, ale i materii fizycznej. O ile moge posluzyc sie malo trafna uwaga to swoja droga czy wg Ciebie pstrokatko ten tam Szymon Slupnik czy jak mu bylo to on z tego slupa tez zaspokajal swoje potrzeby fizjologiczne (chociazby pipi) myslowo? I wcale nie nadinterpretowuje, bo wiem z pewnych zrodel („wiem,…ale nie powiem”), ze emocje sa ta materia fizyczna znajdujac swoje odbicie w reakcji fizjologicznej organizmu, chociaz z drugiej strony gdy wlasnie mysle o tej kolacji z Toba to czuje jak wydzielaja sie endorfiny, zatem dochodze do wniosku, ze i mysli maja odbicie w fizjologii i konkludujac, czy ja sobie sam nie zaprzeczam i o czym ja w ogole pisze, czy tez moze co to ja chcialem… ;)
    Reasumujac tak sobie tylko chcialem cos napisac,, zeby mi Odarty nie pisal, ze ja dziwnie jezyka uzywam :P

  249. chemik pisze:

    Alez MAla, do Ciebie to ja sie nawet odwioze :P

  250. onufry69 pisze:

    chemik…myśląc o kolacji z Pstro, to chyba po za śliną Ci się nic nie wydziela, tak myślę :P

  251. pstro pisze:

    sam widzisz, że nawet myślą mozna podnieść … to i owo, czyli ta myśl, w stosunku (fajne słowo) do fizjonomii, nie jest taka zla nie? :P

  252. chemik pisze:

    I jak tu sie z Toba nie zgodzic Onufry :P

  253. pstro pisze:

    pięć minut do ponabijania się z pstro – poprawiła kompres na czole :P

  254. Mirażyk pisze:

    Kemik nawet odwieziesz, no proszę :)

  255. chemik pisze:

    W komentarzach czy tez uwagach kiedy mam swiadomosc mysli staram sie nie wypowiadac o tym co jest zle a co dobre, bo jakos mam problemy z rozroznieniem… Inaczej mowiac jak kurek na wietrze, lub ladniej ze nie jestem ta krowa co to pogladow nie zmienia ;P

    Powiem tylko tak pstrokatko, ze jesli Ty moglabys byc mysla a ja moglbym byc fizjonomia (wiele mi tak jej nie brakuje ;)/ to moglbym sie postarac wypowiedziec jaki to ma do siebie stosunek,… stosunek /zamyslil sie/ :P

  256. maskana pisze:

    Postaraj się wypowiedzieć, Dmitrij /na brzeżku wersalki ostrożnie przysiadwszy rzuciała, zagryzając popcorn, maskana/ :D

  257. maskana pisze:

    Zamula przeokrutnie, trzeba coś z tym zrobić:)

  258. pstro pisze:

    Kemik, ale tak teoretycznie ? /zerknęła na brzeżek wersalki Maskany/ :P

  259. pstro pisze:

    Maskana, koniecznie !! :D

  260. Mirażyk pisze:

    No zróbcie coś ;]

  261. Mirażyk pisze:

    Chyba zabrały się do pracy ;]

  262. webdesign pisze:

    I really like your site and i genuinely enjoy the outstanding quality articles you are submitting right here for totally free for your online readers. Can you inform us which blog operating system you are utilizing?

Skomentuj

