Szanowna Redakcjo.

Jestem mężczyzną wypalonym przez patriarchat. Jestem mężczyzną, który czuje strach przed przejęciem władzy przez żądne zemsty feministki. Jestem mężczyzną świadomym faktu, że to preferencje kobiet decydują o tym, jak zachowują się mężczyźni. I w związku z tym mam pytanie – jakiego mężczyznę pragnie kobieta? Z poważaniem, czytelni(c)k.

Drogi Czytelni(c)ku.

Nie mogę wypowiadać się za wszystkie kobiety, mogę jedynie, bazując na własnych dziewczęcych fantazjach i  obserwacjach, podzielić się z Tobą subiektywnym wyobrażeniem mężczyzny idealnego.

Pragnę mężczyzny, który lubi po męsku się spocić i po męsku napić, który ma czasem ochotę iść na łowy, odkryć nowe, być odważnym i stanąć w obronie, bo ma niewymuszoną wolę pomagania… mężczyzny, który się nie napina na życie i na karierę, ma zmiksowane w równych proporcjach pokorę i ambicję, który nie filozofuje i lubi to co mu się przydarza… mężczyzny, który nie przejmuje się pierdołami, który wie, że życie nie jest warte strachu, a jeśli się już boi to potrafi stawić czoła swoim lękom, jednocześnie potrafi ekscytować się drobiazgami, bo wie, że nic nie trwa wiecznie… mężczyzny, który nie jest duchowym bankrutem, nie udaje kogoś kim nie jest, nie wchodzi w nieswoją rolę i nie robi nic wbrew sobie… mężczyzny, który popełnia błędy, ale wyciąga wnioski i na nich się uczy bo ma świadomość, że życie idzie w parze ze smiercią… mężczyzny, który nie boi się okazywania uczuć, bo wie, że to oznaka siły, który jest romantykiem i nie boi się śmieszności, który ma poczucie humoru i nie kryje się za patosem, który nie jest czarnowidzem i zawsze wypatruje światła… mężczyzny, który pielęgnuje w sobie to co wolne i nieokiełznane a nie tylko sztywnosć i konceptualność.

Pragnę mężczyzny z kręgosłupem, ale bez napięcia w karku. Pragnę mężczyzny, który pragnie kobiety, nie Ksantypy. Pragnę mężczyzny, który dla mnie, wejdzie na najwyższą gruszę i zerwie napiekniejszy owoc nie zastanawiając się nad tym, że można ją ściąć, gruszki sprzedać, a z drewna zrobić meble…

Na moje szczęście wiem, że pogoń za ideałem może wyrządzic dużo zła, bo wymaga koncentracji nad tym „co być powinno” a nie nad tym „co jest”.  Dlatego nie podam Ci gotowej recepty, powiem jedynie, że prawdziwego mężczyznę powinieneś poszukać w sobie. Nawet jeśli Twoja psychika jest mniej lub bardziej sfeminizowana, to Twoje ciało jest efektem milionów lat ewolucji. Wybierz to co masz w sobie najlepszego, a staniesz się „idealny”.

225 Responses to Szanowna Redakcjo.

  1. pstro pisze:

    a Onufrzak od razu

    15:44:08 ~ Onufry : Pstro nie wydaje Ci się, że to ja jestem opisany? widzisz, jak przemyciła wiadomość dla mnie w słowach „spocić się” , o parnik chodziło

    ps. świetna notka, mówiłam, że masz lekkośc słowa? mówiłam… mówił Odarty, że masz? mówił …no ;)… żebyś Ty tylko teraz zdązyłam odpisywać na maile :D

  2. onufry69 pisze:

    Mask, przejrzałaś mnie na wskroś, myślałem, że coś zdołam ukryć…:P:D
    No widzisz Pstro, zastanów się kogo masz u swego boku :P

  3. pstro pisze:

    się zastanowię ;P

  4. onufry69 pisze:

    A tak w ogóle to mistrzostwo świata, Mask :)

  5. maskana pisze:

    Onufry, ale przyznaj, że mimo astygmatyzmu, to całkiem nieźle Cie widzę, nie?:P:D

  6. maskana pisze:

    Mówiłam Wam już, że też Was kocham?:)

  7. pstro pisze:

    coś kiedyś wspominałaś, ale możesz powtórzyć :D

  8. onufry69 pisze:

    Mask, zważywszy, że pole widzenia jest lekko zniekształcone, to widzisz mnie dobrze…no jestem prawie idealny :P:D
    Pstro, oby szybko się zastanawiaj, bo kolejka się za duża zrobi :P

  9. maskana pisze:

    16:02:58 ~ Pstro : tylko teraz nie pisz, ze mnie kochasz, bo już to mówiłaś

    16:03:01 ~ Onufry : mask, jak będziesz chciała napisać, ze mnie kochasz, to pisz śmiało, lubię jak sie powtarzasz

    Aaaa to już Wam mówiłam:D:D:D

  10. pstro pisze:

    Ty mnie kolejką nie strasz, bo się nabrać nie dam, zreszta z tej po urodę mnie wypchnęli i jakoś wzięłam się w garść, to i teraz kilka seansów psychoterapeutycznych i jakos dam radę (jak wypchają :P)

  11. chemik pisze:

    A kto to tak pojechal z ta notka? Przypomina mi to liste prac Utrzymania Ruchu – same zyczenia :P

    A powiedz mi maskaneczko, jak nic z tego co tam napisane w sobie nie znajduje to kim jestem? Bo jakos faceci tez mnie nie pragna :P

  12. onufry69 pisze:

    kolejka jest w Twoją mańkę, więc nie wiem co Ty rozdajesz, bo buraki jeszcze nie wzeszły :P

  13. pstro pisze:

    Kemik, jak listę się spełnia, to ruch w interesie jest, więc jakby Twoje swierdzenie, że to lista Utrzymania Ruchu jest poprawne :P

  14. onufry69 pisze:

    chemik, na moje to jesteś przeciętną kobietą w takim układzie :P

  15. chemik pisze:

    No nie mow pstrokatko, ze mi cos wyszlo…oprocz wlosow :P

  16. pstro pisze:

    Onufrzak, bo ja nie mam łupieżu :P

  17. chemik pisze:

    Onufry to moze ja do Brazylii skocze i machne sie na transa? :P

  18. chemik pisze:

    Tylko, ze ja nawet i glos mam piskliwy, olera… :|

  19. pstro pisze:

    Kemik, na moje oko astygmatyczne, to mogło :P:D

  20. onufry69 pisze:

    nie masz pstrego łupieżu :P

  21. chemik pisze:

    Ze kogo zmoglo pstrokatko? :O

  22. chemik pisze:

    A jak to jest, bo ja sie nie znam. Jak ktos machnie notke to potem ile lezy i odpoczywa? :P

  23. onufry69 pisze:

    chemik…jak mnie nie ma, to zawsze dłużej leży :P

  24. pstro pisze:

    Kemik, aż płyny ustrojowe wrócą do normy, poliki nabiorą kolorów, zniknie szum w uszach i suchość w gardle :P

  25. maskana pisze:

    Nie leży i nie odpoczywa, tylko obiad zajada. Bo notka w przerwie miedzy pierwszym a drugim daniem powstawała:)
    Dmitrij, jak nic w sobie nie znajdujesz, z tego co w notce napisane, to moze pozwól, ze ja poszukam. Jak sie zawezmę, to nie tylko wszystko znajdę. Ja znadje o wiele więcej:)

  26. maskana pisze:

    Odpierając zarzuty o „liste życzeń” powiem, że za marzenia nie karają:P

  27. pstro pisze:

    zacytuję Onufrzaka : chemik, jak mnie nie ma, to zawsze dłużej leży :P ….golonka, dodaj :P

  28. onufry69 pisze:

    Pstro, miałem Ciebie na myśli :P…cielęcinko :P

  29. pstro pisze:

    bykiem ? skoro już uzwierzęcamy :P

  30. onufry69 pisze:

    zawsze sobie wyobrażam….leżysz jak łania :P

  31. pstro pisze:

    jeszcze zatęsknisz do cielęcinki, robaczku :P

  32. maskana pisze:

    Leśne opowieści?:P

  33. onufry69 pisze:

    już całkiem niedługo, ale tylko na chwilkę :P:D

  34. pstro pisze:

    opowieści mchu i paproci :D

  35. onufry69 pisze:

    leśne opowieści dziwnej treści :P

  36. maskana pisze:

    Jak tylko powiedziałam, że Dmitrija przeszukam, to tyle Go widzieli:)

  37. maskana pisze:

    opowieści z krypty:P

  38. onufry69 pisze:

    chemik poszedł się ubrać na cebulę, żeby więcej szukania było :P

  39. odarty pisze:

    Kochany pamiętniku jestem ukształtowany przez tysiące męskich pokoleń, przez tysiące ich słów, przez tysiące ich zachowań… Ta wiedza często mnie obciąża, i nie wiem czy to dar, czy przekleństwo ;)

  40. maskana pisze:

    Onufry, jesteś pewnien, że to chodziło o więcej szukania, a nie o to, żebym się łzami zalała?:P

    Odarty, jeśli potrafisz wyłowić z tego jeziora, tylko sandacze, jednocześnie odrzucając te, które nie spełniają norm (są poniżej 50 cm – przyp. redakcja) to jest to zdecydowanie dar… Błogosławiony:)

  41. onufry69 pisze:

    Odarty, przyjmij to na klatę i żyj z tym jak na faceta przystało ;)

  42. odarty pisze:

    maskana, to zależy chyba od przynęty ;)
    onufry69 więc dlaczego tego sam nie zrobisz ;)

  43. onufry69 pisze:

    Odarty…ja już dawno się przestałem mazać :P

    Mask, Ty płacz masz na końcu nosa przed każdym dziesiątym jak tylko księgową Kryśkę widzisz:P:D

  44. maskana pisze:

    Oczywiście:) Ale przede wszystkim od gościa na kolacji:) Należy wybadać preferencje gościa, znaczy popyt, potem już tylko wejść z połowem w tą niszę:)

  45. maskana pisze:

    Nie jak widzę Kryśkę, tylko Ciebie, Onufry. Bo wiem, że długo się wypłatą cieszyć nie bedę:P:D

  46. pstro pisze:

    ja rozumiem, że każdy z panów widzi w tym siebie i teraz bedzie na łokcie? ;P

  47. odarty pisze:

    onufry69 to dobrze, ciesze się. Tylko co mają wspólnego z męskością rozmowy o krowach i gumofilcach ;)
    maskana, i pewnie od samej kolacji w myśl zasady, że jesteś tym czym się żywisz ;)

  48. odarty pisze:

    pstro, w sumie to mi ta dyskusja do niczego potrzebna nie jest. Szkoda czasu :)

  49. onufry69 pisze:

    Mask, najlepiej zanęcić słowem kilka dni wcześniej wtedy połowy łatwiejsze będą ;)

  50. onufry69 pisze:

    Odarty, nie przeszkadzaj sobie /rzut gumofilcem/ :P

  51. pstro pisze:

    Odarty , gorszy dzień? :>

  52. odarty pisze:

    pstro, nie, skąd. Odpowiedziałem tylko Panu, który się do mnie odniósł (ocenił). Przecież każdy ma prawo wyrazić swoją opinię i mówić co chce. Chyba tak powinno być

  53. odarty pisze:

    sobie nie przeszkadzam, ale chyba troszeczkę Tobie, czy tak onufry?

  54. pstro pisze:

    ależ! nawet trzeba wyrazić swoje ;)

  55. onufry69 pisze:

    onufry69 mówi:

    Odarty, przyjmij to na klatę i żyj z tym jak na faceta przystało ;)

    ja tu nie widzę oceniania :P
    skończyłem temat :P

  56. odarty pisze:

    onufry69, wydaje mi się, ze chcesz lekceważyc ludzi… czyli kończymy ze sobą temat.

  57. onufry69 pisze:

    nikogo nie leckeważe i nigdy nie lekceważyłem, gdybyś mnie trochę poczytał, to dowiedziałbyś się, że ja tutaj mocno żartuję, bawię się, a poważny to jestem w realu i czasem już mi się nie chce.

  58. odarty pisze:

    haha, proszę Cię. Zadaj sobie trud poznać innych, jeśli tego samego oczekujesz. Cóż więcej mogę dodać. Nie znam Cię, Ty nie znasz mnie.
    Nie obraź się, ale ja wolę czytać raczej w innej tonacji

  59. pstro pisze:

    merytorycznie jeszcze moge dodać, że ideałów nie ma, nie było i nie będzie … Liga rządzi, liga radzi, liga nigdy Cię nei zdradzi ! :D

    * liga znaczy administracja bloga :P

  60. odarty pisze:

    pstro, dajecie mi żółtą kartke ;)?

  61. pstro pisze:

    chciałbyś, nic z tego ;) wolność slowa obowiązuje, jest jak najbardziej na „tak” , tak więc można pisać, co kto uważa…:) i powtórzę, można mieć własne zdanie, a nawet należy

  62. onufry69 pisze:

    Odarty, nie ciągnijmy tego tematu już…może kiedyś się polubimy, czas pokaże, tak jak goi rany, więc wyluzujmy już.
    I jeszcze jedno, nie będę zmieniał tonacji dla Ciebie :P

  63. odarty pisze:

    pstro, a można też pisać w temacie?
    chyba sam się wykluczę na 2 min. Dam sobie karę, zwyczajem średniowiecznego mężczyzny ;)

  64. odarty pisze:

    onufry69 nie zmieniaj, bądź sobą, ale licz się z ripostą, jeśli przesadzisz. To mogę Ci obiecac :D
    Polubimy się, czemu nie. Masz w sobie potencjał, więc przyszłość widzę dobrze ;)

  65. pstro pisze:

    Odarty, dasz sobie karę ? pożyczyć Ci mój kabel od prodiża ? :P:D . tylko oddaj, bo wiesz, ja sobie też kary wymierzam czasem ;)

    można Odarty !!! :)

  66. onufry69 pisze:

    Nie, no mówisz jak mój były nauczyciel ze szkoły podstawowej, który mnie uczył Zajęć Praktyczno Technicznych, jak zrobiłem młotek…powiedział, że mam potencjał. :P

  67. pstro pisze:

    jak były, jak podstawówkę dla pracujących teraz kończysz? :P

  68. odarty pisze:

    pstro, no muszę się ukarać jakoś, czuję to, czuję taką potrzebę i konieczność :D Przyślij kuriera i instrukcję ;)
    wbiłem sobie w łepetynkę, że dobrze jest wypowiedzieć się w temacie notki… i czasami to robię. To bywa silniejsze ode mnie. Wygląda mi to na moją słabość, kolejną odkrytą ;)

  69. onufry69 pisze:

    Mask, a ty wyłaź mi tu na bloga i się nie bój :P:D

  70. onufry69 pisze:

    były, bo już teraz mam panią od ZPT mUotku :P

  71. pstro pisze:

    nie pisz do mnie mUotku, matołku :P

    Odarty, no i cudnie, jak ktos się wypowie odnosnie notki i tym samym zapoda temat do dyskusji…:)

  72. odarty pisze:

    pstro, może masz rację, że to cudne :) tylko tak z drugiej strony po co obciążać się cieżkimi, jak młotek, myślami ;)

  73. pstro pisze:

    czasem trza Odarty, zeby nie ulecieć w chmury ;)

  74. odarty pisze:

    można młotki włożyć w gumofilce i też się nie wystartuje do chmur ;)

  75. pstro pisze:

    masz na myśli mnie w gumofilcach tak? :D

  76. odarty pisze:

    pstro, pisałaś że kupujesz raczej inne buty, więc nie!
    A czy Ty dla podniesienia swojej męskości będziesz dziś oglądać ”Koszmarnego Chrisa”? :D

  77. odarty pisze:

    pstro, czas na mnie. Do kiedyś ;)
    onufry69 paka :D

  78. pstro pisze:

    Odarty, ja mam imprezę urodzinową, więc film to raczej mi się urwie, niż będzie oglądany :D

    do znowu… i udanego wieczoru ;)

  79. Mirażyk pisze:

    Ehhh, mężczyzny mi potrzeba od zaraz ;]

  80. pstro pisze:

    Ulotna, na gwałt ? :P:D

  81. onufry69 pisze:

    Ulotna, żarówkę pewnie trzeba wymienić :P

  82. Mirażyk pisze:

    Pstro na gwałt, żarówkę trzeba wymienić, rury przeczyścić, :)

  83. maskana pisze:

    /wychyliła się zza winkla/
    można już wyjść?:)

  84. chemik pisze:

    Chwile mnie nie bylo i przegapilem jak sie chlopy miziaja :P
    Odnoszac sie do wpisu Malej z tym chlopem na gwalt to sobie pomyslalem, ze trza podrzucic feministko, ze w sexshopie to se Onufry lalke z gumy kupi, a chemik juz niekoniecznie dostanie gumowego chlopaka ;) Nie to, ze wola jego taka, to wynik poszukiwan maskaneczki. I tak sobie pomyslaolem maskaneczko, ze coz wiecej znalezc mozesz, jak ja tylko slonia robie? Przepraszam, ze pisze niezrozumiale, ale nie moge sobie przypomniec co ja jadlem…
    Komina Mala, co z kominem? :P

  85. maskana pisze:

    Uwielbiam niezapowiedzianych gości. Z racji, że to mieszkańcy bloków, wyciągnęli mnie na taras… i powiem Wam – WIOSNA:)
    Jak będą mnie częściej odwiedzać, to może sie nawet opalę:)

  86. chemik pisze:

    Franz ma Camele maskaneczko :P

  87. onufry69 pisze:

    Mask można już wyjść ;)

    chemik, zdecydowanie jak już, wolę „Renatę” :P

  88. maskana pisze:

    No wiedziałam, że na odrealnioną zołzę wyjdę:P
    Dmitrij, jak znajdę to będziesz pierwszym, który się dowie, co znalazłam:) Jak już mówiłam, jestem pewna, że poszukiwania będą owocne, w związku z czym myśli o gumie możesz zarzucić:) Odrobina wiary, Dmitrij. Wystarczy odrobina:)

  89. Mirażyk pisze:

    Kemik, komin też do przeczyszczenia ;]

    Maskaneczko, a czemu Ty się chowasz? Ja Cię własną piersią bronić będę ;]

  90. maskana pisze:

    Ja palę radomskie, Dmitrij:P

  91. onufry69 pisze:

    nie palę od półtora roku, ale sobie nie przypominam, czy były wtedy Radomskie, kiedyś były…mówiło się na nie, Marlboro z Radomia :P

  92. maskana pisze:

    Onufry, to znów mam wyjść?:P
    Ulotna, no bo tu testosteron na wysokości lamperii latał, a wiesz, że ja się przed testosteronem chować muszę, bo jak wciągnę choćby najmniejszą dawkę, to lata poświęcone na walkę z wąsem pod nosem pójdą na marne:P:D

  93. maskana pisze:

    Onufry, z Radomia to jest zupka chińska:P

  94. onufry69 pisze:

    Mask…spokojnie…ja niedługo idę :P
    Człowiek się poklepał po plecach z drugim człowiekiem i wieki krzyk. :P

  95. Mirażyk pisze:

    Maskana, nawdychaj się damskich hormonów, tak, że już nic w stanie nie będziesz przyjąć ;]

  96. chemik pisze:

    Ja widze maskaneczko, ze Ty to naturalna kobielka jestes ;) Nie powiem, podoba mi sie, podoba…:)
    Wiem, ze bede pierwszym maskaneczko :P, ale czy ostatnim? ;)

    Onufry, tak z glupia frant, masz moze wycior? :P

  97. maskana pisze:

    Niedługo? /w bek/
    Wszystko mnie dziś omija /w bek/
    :D

  98. onufry69 pisze:

    Mask, omija, omija….zacznij biegać :P:D

  99. maskana pisze:

    Ulotna, no wdycham… choć nie powiem, żeby mi się zapach testosteronu nie podobał:)
    Raczej ostatnim, Dmitrij. Ja już tak mam, że jeśli już,to na całe życie:D:P

  100. maskana pisze:

    Wiśta wio łatwo powiedzieć, Onufry:P:D

  101. Mirażyk pisze:

    Maskana, ja powdycham cały testosteron, co byś tego wąsa już nigdy nie miała :)

  102. maskana pisze:

    Ulotna, jesteś kochana, dziekuję:) Tylko wiesz, ja jeszcze może kiedyś do wąsa wrócę… w końcu tak ładnie sie z brodą komponuje:P

  103. onufry69 pisze:

    Nikt Ci nie każe naśladować przesz Bena Johnsona :P:D

  104. Mirażyk pisze:

    Maskuś, będę wdychać, dopóki sama nie zapragniesz powdychać.

  105. onufry69 pisze:

    podzielę się ;) to jest super.

  106. chemik pisze:

    Na cale zycie maskaneczko? :O
    Gdzie to ja mialem torby? :P

  107. Mirażyk pisze:

    ;]Onufry, Pstro już poszła? Ja czekam aż zadzwonisz jak w filmie ;]

  108. Mirażyk pisze:

    Kemik torby u mnie zostawiłeś ;]

  109. maskana pisze:

    Ulotna, a Ty się nie boisz?:)

    Dmitrij, torby? Nie uciekaj bo się spocisz:)

  110. Mirażyk pisze:

    Maskana, la(e)serowa depilacja i żaden wąs mi nie straszny ;]

  111. onufry69 pisze:

    Ulotna, nie mam nic na koncie :P

  112. Mirażyk pisze:

    Onufry, to ja mam dzwonić? Znów?

  113. maskana pisze:

    Ulotna, przelewu jeszcze do Onufcia nie puściłam, więc sama rozumiesz… Musisz poczekać do 10:)

  114. Mirażyk pisze:

    Maskana, ale że do 22? ;]

  115. Mirażyk pisze:

    Znikam na godzinkę, lecę na jakiś spacer pobiegać ;]

  116. onufry69 pisze:

    Mask, tylko piątaka chciałem :P:D….a tak się zapytam, jest tu jakiś cwaniak? :P

  117. maskana pisze:

    Ostatecznie mogę pocwaniakować, tylko wyguglam jak sie to robi:P

  118. onufry69 pisze:

    Mask, to ja Ci pokażę ;)

  119. maskana pisze:

    E no, Onufciu, tak to ja nie umiem:D:P

  120. onufry69 pisze:

    Chciałem Ci tylko przytoczyć genezę tego tekstu…tak, tak, wiem…przeklinają tam bardzo :P:D

  121. maskana pisze:

    Onufry, fakt, że nie używam wulgaryzmów, nie oznacza, że ich nie znam. Bo znam. Teoretycznie:P

  122. onufry69 pisze:

    a ja nawet nie pomyślałem, że nie znasz wulgaryzmów. Teoretycznie :D
    ale faktycznie, kurka wodna nie pasuje w Twoich literkach :P

  123. maskana pisze:

    a co praktycznie pasuje?:P

  124. onufry69 pisze:

    myślę, że „motyla noga” :D

  125. maskana pisze:

    Onufry, bardzo finezyjnie:D:P

  126. maskana pisze:

    Dmitrij pewnie teraz Hongkong mija. Czuję, że Jego celem jest Papua-Nowa Gwinea:)

  127. onufry69 pisze:

    tu się z Tobą zgodzę i dodam, że finezyjnie i z gracją :P:D

  128. onufry69 pisze:

    to on chyba kierunki pomylił, przecież Ty tutaj zaraz pod lasem mieszkasz ;)

  129. onufry69 pisze:

    Miłych rozmów. :)
    Dobranoc.

  130. maskana pisze:

    Dobranoc Onufry /wrzasnęła ile sił w płucach/

  131. Mirażyk pisze:

    Onufry, zadzwoń, :P jak Ci ten no… Maskana przelew zrobi ;]

  132. chemik pisze:

    Ale jak zostane maskaneczko to chyba tez sie spoce? ;) Jak mowisz? Spocisz chemika? ;)

  133. chemik pisze:

    Ale to byly torby z MacDonald’s Mala :P

  134. maskana pisze:

    A Chemik zainwestuje w antyperspirant? Bo jeśli tak, to maskana bardzo chętnie rower Chemikowi pożyczy:)

  135. Mirażyk pisze:

    Kemik, ale u mnie zostawiłeś, nie ważne jakie, ważne że Kemikowe :P

  136. chemik pisze:

    A nie powodzenia MAskaneczko? NIe pozyczysz chemikowi powodzenia? ;) TAk ogolnie i w pewnych przedsiewzieciach tudziez inwestycjach szczczegolnie? ;)

  137. chemik pisze:

    No nie wiem kurka co powiedziec, Mala… Skad taki entuzjazm? ;) Przeciez to nie Ty weszlas mi wczoraj pod prysznic :P

  138. maskana pisze:

    Dmitrij, powodzenia to ja zawsze pożyczę… I tak ogólnie. I w pewnych przedsięwzięciach. A w inwestycjach to już szczególnie. Poznaj moje dobre serce:)

  139. chemik pisze:

    A sie UDA poznac maskaneczko?;)

  140. Mirażyk pisze:

    Nie ja, ale nic straconego, nie pierwszy i nie ostatni prysznic w Twoim życiu >:) Kemiku :P

  141. chemik pisze:

    Za to kazdy z nich jest inny, a skoro tak to i pierwszy i ostatni ;)

  142. Mirażyk pisze:

    Filozof >:)

  143. maskana pisze:

    Dimitrij, ja mam dwa:) UDA:)
    Z sercem to może być mały problem… bo nawet jesli bije, to tylko po to, żeby pompować krew:)

  144. chemik pisze:

    Nie filozof Mala, a zwyczajnie czlowiek, ktory z woda gorzej sie laczy niz oliwa ;)

  145. chemik pisze:

    No my tu sobie Maskeneczko troche jak cichociemni piszemy, ale ja tak sobie rozszyfrowuje Twoj kalambur o dwojce, ze cokolwiek mi sie przydarzy razy dwa bedzie. A ze ja zazwyczaj drugi to jakos tak sie dobrze sklada ;) Ach, i dziekuje za potwierdzenie. Majac pewnosc w temacie bede mogl pozbyc sie napiecia, bo nie tylko krzyz ostatnio mi zesztywnial :P
    Wiem, ze to malo przyzwoite, ale jest u mnie pol do piatej w nocy, mam 38 stopni, nie moge zasnac a jutro o 8-ej do pracy. Ze jak? Ze usprawiedliwiam sie? Alez skad! To za mnie robila zawsze mama, ja po prostu zdaje sie na kobieca litosc. /;)/
    Ale,ale…Onufry tez cos moze od siebie napisac na pocieszenie :P

  146. chemik pisze:

    PS. Tylko mi nie pisz Onufry, ze to co wypisywales w temacie pstrokatki i Twoim nie jest prawda, bo mnie to nie pocieszy z uwagi na fakt,, ze nie uwierzylem Ci od poczatku do konca :P

  147. chemik pisze:

    Co do serca zas maskaneczko, to ja zawsze cenie sobie u kobiet zdrowy rozsadek, zwlaszcza biorac pod uwage moj stan cywilny :P

  148. onufry69 pisze:

    chemik, pojęcia nie mam o czym do mnie rozmawiasz…nie wiem o co Ci chodzi, a ja nie wiadomo o co chodzi, to zawsze chodzi o pieniądze…ja Ci grosza nie pożyczę. :P
    Poza tym nie pij tyle. :P
    Rozumiem, że nick zobowiązuje, ale nie rób siary chemik :P
    Nie bierz sobie do serca, tego co ja piszę.

  149. pstro pisze:

    wstaliście? no, ja też :D nic nie boli, wiosna za oknem, normalnie żyć się chce !

  150. onufry69 pisze:

    ooo, damessa wstała :P
    nic nie boli, bo chyba jakieś lepsze trunki się piło :P

  151. pstro pisze:

    bo ja wiem czy lepsze? /zapach siarki w powietrzu/ ;P

  152. onufry69 pisze:

    to dobry objaw, znaczy się, że dobrze paruje z organizmu :P

  153. pstro pisze:

    Kemik, a Ty mi poopowiadaj, co Onufrzak Tobie poopowiadał co? tak w skrócie, żeby nie robić wpisu dłuższego niż notka ;P:D

  154. onufry69 pisze:

    wszyscy chyba ostro poimprezowali :)

  155. onufry69 pisze:

    no mogłem nagadać równo, ale nie pamiętam co…cholera :)

  156. pstro pisze:

    ale jak ktoś wchodzi do biura, to nie mówisz : szczęśliwego nowego roku ? :P

  157. onufry69 pisze:

    czasami się zdarza, ale często mówię szczęść boże :P

  158. chemik pisze:

    Wybacz pstrokatko, ale nie moge przekazac Tobie poufnych informacji zdobytych podstepem od Onufrzaka. Przeciez gdybys Ty sama przekazala mi cos w zaufaniu to nie chcialabys zebym opowiadal o tym osobom trzecim. Musze dbac o swoja wiarygodnosc, tym bardziej, ze w Internecie o nia nie latwo. MOzesz byc pewna, ze gdy skonczymy snioadanie bedziemy o tym wiedziec tylko my ;)

  159. onufry69 pisze:

    chemik..ja tylko Ci powiedziałem, że jej nie lubię, a Ty zaraz wyskakujesz :P

  160. onufry69 pisze:

    i zacznij szykować już obiad, bo Pstro to lepiej ubierać niż żywić :P:D

  161. pstro pisze:

    Kemik, no wiele racji w tym co napisałeś jest …. no i już wiem, że śniadanie zostanie w tajemnicy /szykowanie propozycji menu/ :P:D

  162. onufry69 pisze:

    można wszystko przewidzieć, menu: chleb ze smalcem i ogórek małosolny :P

  163. chemik pisze:

    Tylko, zeby byly w menu jajka, bo raz, ze lubie a dwa tak jakos w temacie :P
    Onufrzak patrze za wrozke robi, a moze bys tak przewidzial kiedy Nobla dostane? :P /to akurat nie jest trudne :P/

    Co do ubierania pstrokatki Onufrzak to ja wolalbym tak, tak…hmm…bardziej rozbierac :P

    Zauwaze jeszcze na marginesie, ze juz ze dwa dni bez buziaka chodze ;(

    Nie wyrywaj sie Onufry, bo taki sie nie liczy :P

  164. onufry69 pisze:

    to najpierw rozbierzesz, a potem ubierzesz, jajka ogolisz, albo obierzesz ze skorupki i za to dostaniesz może Nobla.:P
    a w ślinę nie polecimy, bo jesteś nieogolony :P

  165. pstro pisze:

    ktora to się nei bała i Ci nie dała Kemik ? pokaż palcem a bana dostanie na dwa dni :D /za wczasu podbiegła i dała po trzy w każdy poliś/ :P

  166. onufry69 pisze:

    ja mu chciałem dać, ale nie chciał :P

  167. onufry69 pisze:

    a zresztą od jutra, to ja se sam bana na dwa dni dam :P

  168. chemik pisze:

    Pstrokatko, jestes kolejna kobieta, ktora caluje jak ciocia albo wujek Onufry. A nie mozna to tak normalnie, jak kobieta z mezczyzna, jak dziewczyna z chlopakiem, jak chlop z baba? :P

    Tak sie zastanawiam czy aby calowanie w policzki przez nie czlonkow rodziny nie jest aby brakiem, czy ja wiem, moze nie szacunku, ale jakby namiastka odrazy? Jak myslisz Onufrzak? :P

    I swoja droga to akurat po trzech dniach dzis sie wlasnie ogolilem :P

    I tak jeszcze Pstrokatko, bo wlasnie przeczytalem Twoj wpis, a ktora to sie odwazyla i chemikowi dala? ;)

  169. onufry69 pisze:

    chemiku, myślę, że całowanie członków jest jak najbardziej na miejscu, ale tu się zgodzę, że nie koniecznie członków rodziny :P

  170. pstro pisze:

    Kemik, a nie dalej jak wczoraj, pisałeś, że jestem jedyna w swoim rodzaju a tu masz … kolejna :P

  171. Mirażyk pisze:

    Kemik, /całus/ :)

    Pstro :*
    Onufry :*

  172. pstro pisze:

    o kurczaczki, ale avatarek :>

  173. onufry69 pisze:

    cześć Ulotna, całujesz chemika jak ciocia :P

  174. chemik pisze:

    No wlasnie Mala, jak ciocia czy jak…? ;)

  175. chemik pisze:

    No wiesz Pstrokatko, oczywistym jest fakt, ze jestes jedyna w swoim rodzaju, ale jednakze calujesz jak ciocia, a ciotek mam wiele stad posluzylem sie „kolejna”.
    A umiesz Ty Pstrokatko o tak jak Onufrzak ma w nicku? :P

  176. chemik pisze:

    Calowac rzecz jasna Pstrokatko :P

  177. pstro pisze:

    jak nie jak tak , Kemik :P

  178. chemik pisze:

    Nie wierze Pstrokatko nawet jak mnie to spotka :P

  179. chemik pisze:

    Dobry wieczor Maskaneczko :)

  180. Licencja pisze:

    Cześć Wam, choć i tak jestem pewna, że wszyscy śpią…

  181. maskana pisze:

    Li:* a właśnie, że nie wszyscy. Ja się juz wyspałam:)

  182. maskana pisze:

    Postanowiłam zdradzić Kubusia Puchatka, na rzecz pozycji, która będzie szybciej usypiała córkę niż matkę. Od jutra Andersen:)

  183. Licencja pisze:

    Ja też ciągle zasypiam przy mojej córce. Przytulam się do niej niby na chwilkę, a potem wstaję o północy :)
    Ale teraz już na bank śpisz, założymy się ?

  184. maskana pisze:

    Li – wygrałaś:)
    Jak dobrze wstać skoro świt…lalala
    Dzień dobry:)

  185. maskana pisze:

    Na początek tygodnia:

  186. pstro pisze:

    no cudny początek tygodnia się jawi i dźwiękowo tutaj i wiosennie za oknem ;)

  187. waltz pisze:

    Cicho tu strasznie więc się tylko nieśmiało przywitam :)

  188. pstro pisze:

    o Piotr! wypoczęty po weekendzie? cicho to fakt, ale jak u wszystkich tak goraco jak u mnie, to na bank poszli sie opalać (nie tylko papierochami) ;)

  189. waltz pisze:

    No u mnie cieplutko. Nawet w biurze bo klima jeszcze nie działa.

    Ano wypoczęty i równocześnie zmęczony bo wypoczynek był aktywny.

    Tęskniliście coś za mną ?

  190. pstro pisze:

    aktywny wypoczynek znaczy żeglowałeś? :>

    oczywiście, że tęsknilismy, no bo jak inaczej? no nie da się :)

  191. waltz pisze:

    Taaak, jak co sobotę żeglowałem. Choć tym razem mogło trochę wiać bardziej. Ale słoneczko przypiekało równo :)

    No, wiedziałem że na kogo jak na kogo, ale na Ciebie z tęsknotą można liczyć :)

  192. pstro pisze:

    dzis idealn a pogoda na żagle, goraco ale ( u mnie) wieje aż miło :D

  193. waltz pisze:

    U nas wiało wczoraj. I było cieplutko. Dzisiaj „tylko” cieplutko

  194. pstro pisze:

    Piotr, więc wiesz, gdzie na żagle uderzyć :D , a jak już będziesz, to weź dodatkowy kapok, bo ja pływać nie umiem ;)

  195. waltz pisze:

    A jest tam u Was na czym popływać poza stawem za stodołą ? :)

  196. pstro pisze:

    a staw za stodoła nie pasuje? no to będziemy7 musieli się wybrać 14ście gmin dalej, tam są Jeziora Turawskie :P:D …ale to już wyprawa taka, że wiesz…muszę kogoś poprosić, żeby mi w zagrodzie pooporządzał, z Maskaną sie może ugadam, bo Onufry ledwo swoje ogony daje radę :D

  197. waltz pisze:

    Jak na Wasze umiejętności to staw może da rade :)

  198. pstro pisze:

    no, Ty zeglarz a my majtki, popijemy rumu, a potem ściągniesz majtki …z pokładu ;P:D

  199. waltz pisze:

    Nie wiem co byście wolały; z pokładu czy z Was :)

  200. pstro pisze:

    :D:D:D dobre pytanie :P

  201. waltz pisze:

    bardzo istotne bym nawet powiedział :)

  202. maskana pisze:

    Jak ja wczoraj maratończykom w grodzie Kraka kibicowałam, to sobie myślałam, że może Piotra gdzieś wypatrze… na Wiśle… z rękami zaciśniętymi na linie:)

  203. waltz pisze:

    Ehhh, było dać znać że się wybierasz. Choć wczoraj to ja akurat się leżakowałem :)

  204. maskana pisze:

    Jak miałam dać znać, jak telefoksa pożyczył Onufry?
    Poza tym, nie godzi się przerywac leżakowania:)

  205. waltz pisze:

    No nie godzi się ale nie wiedziałaś że się leżakuje.

    Zabrał ze sobą automat z remizy ? To się nazywa mobilna technologia….

  206. Mirażyk pisze:

    Ale się obijacie z tymi notkami ;]

    Cześć, :)

  207. Mirażyk pisze:

    Ale się z tymi notkami obijacie ;]

  208. maskana pisze:

    Nie wiedziałaś, nie wiedziałaś… ale czułaś:)

  209. maskana pisze:

    Ulotna:*
    Masz rację, ale się z notkami obijają:D:P

  210. Mirażyk pisze:

    Hahaha :)

  211. Mirażyk pisze:

    Maskuś :*

  212. pstro pisze:

    wejdzie, łypnie spod okulara i od razu człeka strach oblatuje :P

  213. Mirażyk pisze:

    a no łypnie, bo by notkę ktoś dodał, co Wy myślicie, że co, że mój komputer to tak długo pociągnie?

  214. Mirażyk pisze:

    Pstrokata, a mówiłaś, że mojego avka na wakacje dopiero zobaczysz, już wakacje?

  215. pstro pisze:

    powiem Ci Ulotna, że sama jestem tym faktem zdziwiona, przesz mój atari zawsze działał z opóźnieniem, a tu proszę …siup i jest :P

  216. maskana pisze:

    Ja widzę starego:( znaczy że na wakacje muszę jeszcze poczekać:)

  217. Mirażyk pisze:

    Maskuś, :) Pstrokata, też nie ma wakacji, nie martw się.

  218. SzuflaNdia pisze:

    Idealny facet nie istnieje. A jak sie pojawi, to i tak definicja i oczekiwania sie w miedzy czasie zmienia

Skomentuj

