Odmienne stany pożądania …

Kiedy rozum śpi, budzą się demony – jeśli wierzyć powiedzeniu.  Coś w tym musi być, bo wtedy wyobraźnia zaczyna wędrówki niezbyt grzecznymi ścieżkami. Zaczyna sobie folgować w swoich obrazach, których pokłady są niezmierzone. Prowadzona diabelskimi podszeptami układa scenariusz zdarzeń … krok po kroku … dotyk po dotyku …

262 Responses to Odmienne stany pożądania …

  1. Mirażyk pisze:

    Pierwsza!

  2. sprawa7 pisze:

    No dobra. Jestem i tu.

  3. maskana pisze:

    Cudna ta notka… i tuba cudna…

  4. pstro pisze:

    Maskana i jak Cię nie kochać? no nie da się normalnie inczej… tube wybrał Onufrzak, tez mi się podoba

  5. pstro pisze:

    Mela /szampan, kawior i schaboszczak… się częstuj/ :D

  6. alkacja79 pisze:

    Onufrzak wybrał tubę, tak myślałam, słychać w tle jakby warkot snopowiązałki.

  7. maskana pisze:

    Jeszcze wódka Mela, specjalnie dla Ciebie:D

  8. Mirażyk pisze:

    Ja mam wino :>

  9. pstro pisze:

    ja mam to co Maskana zaserwowala Meli, bo mi podebrała :P

  10. maskana pisze:

    Tobie Pstro coś podebrać to od razu z wrzaskiem lecisz:P
    A ja mam Bacardi. I dość też już mam. Chyba:P

  11. onufry69 pisze:

    Ala…warczy Ci w uszach, bo na kawie u mnie byłaś, a to tylko młockarnia…ale Cię kiedyś zabiorę na snopowiązałkę, wypijemy po winie i zobaczysz jaki to warrrkot…

  12. alkacja79 pisze:

    Onufry, a wiesz, że zawsze chciałam mieć z Tobą zdjęcie pod kombajnem?

  13. Mirażyk pisze:

    Ja wino też komuś podebrałam, ale nie wiem komu, nikt nie krzyczy ;>

  14. onufry69 pisze:

    Ala, rozumie Cię…mam ksywę Kombajn…

  15. onufry69 pisze:

    Maskana, daj tego Bacardi trochę, bo mi zaschło :D

  16. alkacja79 pisze:

    wiem, młócisz jak leci:P

  17. pstro pisze:

    Maskana a bo wiesz…do rana daleko, a jak Ala sie dosiadła, to na bank braknie

  18. maskana pisze:

    Ulotna, przyznaj się, to wino Dmitrija, zgadza się?
    On nie krzyczy, bo mnie po świecie szuka:D

  19. pstro pisze:

    Ulotna, Ty już się tak nie wybielaj, bo Ty masz tego wina na gąsiory :P

  20. Mirażyk pisze:

    Ano wino kemika, ale ciii :D Maskana, bo jak sie dowie, to najlepsze wino z barku, trzeba wypić i karton schować :P

  21. maskana pisze:

    Onufry, z colą, limonką i lodem?

    Pstrusiu, nie braknie, czego jak czego, ale procentów u mnie pod dostatkiem:)

  22. onufry69 pisze:

    Ala, nie myl z młockarnią, bo kombajn to dopiero gra wstępna. :P

    Pstro…byleby Tobie nie brakło, bo będę musiał dowieźć :P

  23. Mirażyk pisze:

    Pstro, ano w domu na gąsiory, ale gąsiory puste :D

  24. maskana pisze:

    Nie bój się Ulotna… jakoś Go ugłaskam:D

  25. onufry69 pisze:

    Mask, dokładnie tam….smaka narobiłaś, kiedyś w Chorwacji będąc, rwaliśmy limonki do drinów prosto z drzewa :D

  26. alkacja79 pisze:

    Ojeju, Onufry, w Chorwacji byłeś. I miałeś limonki prosto z drzewa:P

  27. pstro pisze:

    Onufry ! helloU !! o jakiej Chorwacji Ty, jak najdalej co się wypuściłeś to trzy gminy, bo siwek prawie padł bez ducha :P

  28. pstro pisze:

    Ala, ale nie pytaj gdzie Chorwacja bo wiesz…

  29. maskana pisze:

    Łojej Dziewczyny djcie SE Chłopakowi pomarzyć:P:D

  30. Mirażyk pisze:

    Trzy gminy, to Cię Pstro wydała, a Ten sobie Chorwację wymarzył, hahaha :D

  31. onufry69 pisze:

    Ala, przejęzyczyłem się…miałem na myśli lima, bo była zadyma w sąsiedniej wsi dostałem sztachetą w głowę, to wydawało mi się, że gdzieś byłem.
    Pstro, czasem czekając na Ciebie, aż raczysz wstać, to czytam sobie na necie i ostatnio Chorwacja mi wpadła w oczy i tak se napisałem..

  32. alkacja79 pisze:

    Pamiętam jak mi Onufry opowiadał jak do Chorwacji jechał i nie miał pewności, czy go wpuszczą, bo koń paszportu nie miał.

  33. maskana pisze:

    12:54:40 ~ Pstro: mask wyguglaj co to ta Chorwacja i gdzie leży bo czuje że mnie Ala zaraz zapyta

  34. pstro pisze:

    gdyby nie ten net, to dalej byś myślał, że ziemia jest płaska, Onufrzak

  35. alkacja79 pisze:

    Ala, przejęzyczyłem się…miałem na myśli lima
    Onufry? Tobie się Chorwacja z Peru pomyliła.

  36. onufry69 pisze:

    Siwek prychał jak cholera, ale dał radę…jak przybyliśmy na miejsce, to trza było już wracać..zdążyłem tylko lmonke jedna zerwać :P

  37. maskana pisze:

    Ala, nie koń i nie paszportu tylko Onufry i badań sanitarno-epidemiologicznych. Ty to wszystko pokręcisz.

  38. pstro pisze:

    Maskana, a prosiłam o dyskrecję tak ? prosiłam…

  39. onufry69 pisze:

    Ala, przesadziłaś….ja mam swoje włosy.

  40. alkacja79 pisze:

    Prawda jest taka, że gdyby nie net, to Onufry dalej myślałby, że Europa jest stolicą.

  41. Mirażyk pisze:

    :D ale tu dziś jak na rynku :D

  42. onufry69 pisze:

    rozuniem, pst, peru…dałaś mi teraz..

  43. alkacja79 pisze:

    Maskana, Onufry musiał przejść kwarantannę?:D

  44. onufry69 pisze:

    Ala Ty mi się nie dziw, bo mi Pstro wszystko przysłania..

  45. onufry69 pisze:

    Ala, kwarantannę to ja będę jutro miał po tych 8 bronkach :D

  46. pstro pisze:

    Onufry bo wyskoczyłeś jak Filip z konopii z peru_ką…czekaj, też mi się google zawieszają ;P

  47. pstro pisze:

    Onufry, to nie kwarantanna, Tobie się pomyliło z karawaną co to do wodopoju :P

  48. maskana pisze:

    Musiał, Ala, musiał. Za każdym razem jak wieś opuszcza to Go zamykają na 24. Jak wraca, to na 48. Mówi, że to FBI ale wszyscy wiedzą że NFZ.

  49. onufry69 pisze:

    Pstro..u mnie dziś też słabo chodzą dlatego staram się mało pisać…

  50. maskana pisze:

    Pstrusiu, no przeSZ jestem dyskretna. Zauwazyłaś, że Ci pieniadze z konta uciekają? No? zauważyłaś? Nie! No widzisz jaka jestem dyskretna:P

  51. pstro pisze:

    Onufry, zauważyłam, ale wiedz, że Cię nie wydam :P

  52. onufry69 pisze:

    Pstro, nie wydasz, bo ja się nie rozmieniam ;)

    Mask…pepla:D

  53. pstro pisze:

    Maskana, a to nie na paluszki i wodę mineralną wybierasz? znaczy, że skąd całe żarcie na zebraniach administracyjnych? chody masz w masarni? :P

  54. maskana pisze:

    W masarni. I w piekarni. I w spółce polski cukier też. O warzywniaku na rogu nie wspomnę. Albo wspomnę:D:P

  55. onufry69 pisze:

    Maask, dawaj to Bacardi cholera jasna :D

  56. maskana pisze:

    Za cztery godziny muszę wstać. Nie wiem czy wogóle jest sens się położyć.

  57. maskana pisze:

    Tobie na oczy poszło, Onufry? Druga butelkę juz robisz:D Ja bym się na Twoim miejscu jutro nie budziła:D

  58. maskana pisze:

    Jutro umrę. Tylko nie wiem czy rano, razem z budzikiem, czy po południu… Onufry, trzymaj gniazdko w pogotowiu:)
    Kolorowych snów Wam życzę:* Dobranoc

  59. pstro pisze:

    wyśpij się Maskana, bo jutro z wieczora notki będzie trza :D …. kolorowych ;)

  60. onufry69 pisze:

    Mask…to 380 cały czas buczy lekko i jest do dyspozycji :D

  61. onufry69 pisze:

    Pstro, lubię jak w takich słowach fruwasz :*

  62. pstro pisze:

    ha! słowo „fruwasz” jak zerknę na siebie, to odejmuje naście kilo :P:D:*

  63. onufry69 pisze:

    Pstro, nie chudnij, weź przykład z Ali….

  64. maskana pisze:

    Żyje. Jeszcze.
    Dzień dobry, Śpiochy:)

  65. chemik pisze:

    Dzien dobry Maskaneczko :)

    Widzialem tam wyzej, ze glaskac mnie bedziesz :) No to ja caly Twoj… do glaskania :)

  66. maskana pisze:

    Witaj Dmitrij:)
    Jesteś pewien, że wiesz co robisz?:)

  67. onufry69 pisze:

    Dzień dobry, właśnie się obudziłem i mam odbitą klawiaturę na twarzy :D

  68. pstro pisze:

    zerknę pomiędzy jednym snem a drugim oznajmiając, że wiosna u mnie jest, jak pójdę się drzemnąć i ktoś ją zakosi, to nie ręczę za siebie :P

    nie ma to jak pośmiać się z rana z nocnego bajdurzenia :D

  69. pstro pisze:

    Onufrzak, Twoich sześć komentarzy o treści:

    dkajsajuwdfmsdg;thlagm.glgerdlaskao … uznano jako spam
    (na całe szczęście) :P

  70. onufry69 pisze:

    Tylko sześć?…na moje było więcej, bo się strasznie kręciłem :P

  71. pstro pisze:

    mozliwe, że z rana Maskana wykasowała z kilkadziesiąt :P /ziew/ a właśnie, Maskana się przywitała i poszła się drzemnąć do składziku z miotłami ? :P:D

  72. onufry69 pisze:

    Dzisiaj chyba nie sprzątają, więc Mask ma spokój jak cholera w tym składziku :D…do tej pory drzemie :P

  73. pstro pisze:

    cisza taka, Ala gości z Dyrekcji chlebem i solą podejmuje, pewnie się odsztafirowala w niedzielną kieckę nawet :P:D

  74. onufry69 pisze:

    Pewno już dają w palnik przy ogórasku kiszonym..

  75. onufry69 pisze:

    Jak znam Ale, to awans ma już w ręku…jak zwał tak zwał..

  76. onufry69 pisze:

    ani Ty, więc bierz z niej przykład, bo może Ci się to przyda przy następnej rozmowie kwalifikacyjnej, kiedy się w końcu z tej firmy sprzątającej w Tesco odezwą.:P

  77. onufry69 pisze:

    a jak Ci dadzą rejony w WC, to i jakiegoś papieru toaletowego zawsze przytargasz do domu i trochę mydła w płynie naniesiesz w reklamówce :P

  78. pstro pisze:

    wytrzyj nosa, bo za chwilę zaczynamy :P:D

  79. onufry69 pisze:

    wypłakałem się już na kozetce u psychoanalityka :P

  80. pstro pisze:

    czyli za stodołą na leżaku ? :P

  81. onufry69 pisze:

    nie….w parniku tym razem miałem sesję :P

  82. maskana pisze:

    Fotograficzną?
    Ależ jestem śpiąca. Prawie królewna:P

  83. onufry69 pisze:

    no, takie tam parę aktów ;)
    …a ja jestem śnięty jak karp :D

  84. pstro pisze:

    jeśli Was to pocieszy, to weekend mamy za pasem, więc odeśpicie* nocne rozmowy, czy jak kto woli, rozmowy nocą

    * nie tyczy Onufrzaka :P

  85. Mirażyk pisze:

    Kto odeśpi ten odeśpi ;]

  86. pstro pisze:

    Ulotna, Ty masz czas na odespanie :> …Anioła pozdrów przy okazji ;)

  87. onufry69 pisze:

    fakt…ja się kiedyś wyśpię :P

    Pstro chyba masz ułożony grafik z atrakcjami nocnymi dla mnie :P

  88. pstro pisze:

    yhy, w kolejności alfabetycznej atrakcje nawet :P

  89. onufry69 pisze:

    Ja myslę, że przy „C” na dłużej się zatrzymamy :P

  90. Mirażyk pisze:

    Cześć, :D

  91. pstro pisze:

    yhy i przy „S” napiszesz : spadaj :P

  92. onufry69 pisze:

    przy „S” napiszę sUodka ;)

  93. pstro pisze:

    nic z tego, nie mam ani grosza :P

  94. onufry69 pisze:

    nie masz?!….to po co ja się tu wyginam? :P

  95. onufry69 pisze:

    Dzień dobry :)

    Zgłodniałem i musiałem wstać :D

  96. pstro pisze:

    widzę, że wczoraj, wszyscy odsypiali przedwczoraj :D

    Onufrzak już wszamałeś bułkę z mortadelą ? :P

  97. onufry69 pisze:

    cześć, cześć kochanie :P…mało nie zapomniałem się przywitać z Tobą :P

  98. pstro pisze:

    nawet „kochanie” Ci nie pomoże, nie pożyczę ani grosza, może Maskana, jak się pojawi to zacznij od „Kiciu” albo wiesz…:P:D

  99. pstro pisze:

    no w kropkach zawarta jest Twoja inwencja twórcza :P

  100. onufry69 pisze:

    aleś Ty naiwna..ja i twórczość, inwencja :P

  101. pstro pisze:

    tam zaraz naiwna, zobacz ile wiary we mnie w Ciebie, tak to odczytaj :P

  102. onufry69 pisze:

    Powiem Ci, że nie mam ani złotówki, dotarło? :P

  103. pstro pisze:

    nie ma nikogo? znaczy, że co ? Odarty na urodziny zaprosił wszystkich oprócz mnie tak? no fajnie …

  104. onufry69 pisze:

    strach przed zabraknięciem alkoholu był silniejszy…

  105. maskana pisze:

    Jak tu cicho i spokojnie…:)

  106. onufry69 pisze:

    Cześć Mask :)
    cicho.. jak zawsze :D

  107. maskana pisze:

    Cześć Onufciu:) Połowa pognała już na majówkę, druga u Odartego świetuje… I zostaliśmy sami:)

  108. onufry69 pisze:

    Mask, ja mam prawie zawsze majówkę, więc można na mnie liczyć ;)

  109. maskana pisze:

    Jak na Zagłobie?:)

  110. alkacja79 pisze:

    Łykend!
    Dobry wieczór:*

  111. pstro pisze:

    no! wróciłam zaopatrzona w płyny wszelkiego rodzaju, więc weekend możemy zacząć i przy okazji wypić zdrowie Odartego ;)

  112. pstro pisze:

    Onufra nie ma, znaczy stoi jeszcze w kolejce w monopolowym, Ala mówiła, że od południa do teraz stała

  113. alkacja79 pisze:

    No tak i z tego wszystkiego zapomniałam, że długi łykend i jedyne co mam w lodówce, to sześciopak piwa, dwa wina, 3 x 0,5
    I jutro to nie wiem co będę piła…

  114. pstro pisze:

    Ala i co to jest na dwie ? trzymam kciuki, żeby sąsiadce coś wypadlo i nie przyszła

  115. alkacja79 pisze:

    Nieee, no ona przyniesie swoje, bez jaj, tyle na dwie? Ty chcesz żebym rozdrażniona poszła spać?

  116. pstro pisze:

    Ty to jak Onufrzak, pęknie trochę szkła, a potem trzy dni „enter” masz odcisnięte na czole

  117. alkacja79 pisze:

    Ty kiedyś miałaś spację. Pamiętam, że żłobienie Ci takie zostało, że myślałaś, że o kant stołu wyrżnęłaś.

  118. pstro pisze:

    Ala, mówilam Ci nie raz nie dwa, że super wyszłaś na fotce, którą mi pozwoliłaś zamieścic w notce … inni pewno też tak myślą ale się wstydzą napisać, bo przeciez na bank po udzie Cię poznali

  119. onufry69 pisze:

    łokcie mnie bolą….rozpychałem się na maxa…dobry wieczór.

  120. pstro pisze:

    Onufrzak, sińce pod oczami, to do wesela się zagoją /rozmasowywanie swoich/ :P

  121. alkacja79 pisze:

    Onufry, Ciebie łokcie, a Pstro kolana, brakło jej kasy na ostatnią flaszkę, to klęczała przed ladą i błagała, żeby pani jej dała „na zeszyt”

  122. onufry69 pisze:

    Ty masz je na co dzień, sąsiedzi myślą, że mocno się malujesz, taki makijaż permanentny za darmo :P

  123. pstro pisze:

    Ala, jak doczytałam, że mnie kolana, to zamarłam co w dalszej części wymyślisz…

  124. onufry69 pisze:

    Ala, to normalne….dla Pstro tam mają nie zeszyt, a blok techniczny.

  125. pstro pisze:

    ze słowem „techniczny” to ja mam tyle wspólnego, co Ala z rozmiarem XL

  126. alkacja79 pisze:

    No…Pst, ja pamiętam jak z Dnia Chłopaka wróciłaś i powiedziałaś coś w stylu „Ala…kuźwa, nie wiem od czego mam tak kolana pozdzierane, ale na koniec imprezy połowa facetów z lokalu mówiła do mnie „mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy…”

  127. pstro pisze:

    i na ten chwyt Ala, dziś wzięłaś tego gościa, co to ostatnie 07 zgłoś się brał z półki

  128. onufry69 pisze:

    mam nadzieję, że chodziło im o rekolekcje..

  129. alkacja79 pisze:

    Ja z rozmiarem XL mam tyle wspólnego co z cyberkami: raz jest, raz nie ma.

  130. alkacja79 pisze:

    E, coś bez sensu

  131. onufry69 pisze:

    Ala, nie widzę emotek zadowolenia u Ciebie ostatnio, więc chyba raczej cyberków nie ma…ale co się odwlecze /kaszle/

  132. alkacja79 pisze:

    Onufry, bo ja po prostu nie daję po sobie poznać:P

  133. onufry69 pisze:

    nie bez sensu, bo miałaś na myśli efekt jajo, tfffu….jojo.

  134. onufry69 pisze:

    no muszę przyznać, że robisz to bezbłędnie, nie poznałem się.

  135. pstro pisze:

    ten zakasłał i teraz Ala uda, że jej net wywaliło, a numer Onurzaka będzie zajęty :P:D

  136. alkacja79 pisze:

    Z Onufrym są super cyberki, zawsze pisze to samo:
    „…i kiedy tak jechałem ciągnikiem na łąki napoić krowy mym oczom ukazał się niezapomniany widok…”

  137. onufry69 pisze:

    Ala, dodaj, że na wstępie, bo na końcu mówię „już dzisiaj nie dam rady nic wydoić”.
    Pstro, zadzwonisz na drugi i damy radę :D

  138. alkacja79 pisze:

    Onufry, nie gadaj, sąsiada zawsze wydoisz na kasę:P

  139. onufry69 pisze:

    masz szczęście, że nie mieszkasz obok.

  140. pstro pisze:

    bo od kiedy Onufrzak kupił sobie czarny ciągnik, pojemność dwa czterysta, to nawet w cyberku przemyci ten fakt :P

  141. alkacja79 pisze:

    Już widzę jak jedzie nim po wsi, staje koło GSS-u i laski bierze na warkot.

  142. onufry69 pisze:

    widzę Pstro, że z tym „ciągnikiem” coś chcesz od siebie przemycić. :P

  143. alkacja79 pisze:

    Tonę buraków

  144. pstro pisze:

    Onufry pisz jasniej w ten piątkowy wieczór co? :P

  145. pstro pisze:

    Ala, tonę? poznałaś nowych ? i ja nic o tym nie wiem ?

  146. alkacja79 pisze:

    Pst, no nie…ale Ty znasz. No wiesz.
    Burak alfa.

  147. pstro pisze:

    mogą się panowie obrazić, ale tak się mówi i basta, że mężczyzna jest jak burak cukrowy, słodki, ale zawsze burak … nie ja wymysliłam, jeśli któryś sie z tym nei zgadza, proszę pisać uzasadnienia tegoż :P

  148. onufry69 pisze:

    ja się trochę różnię, bo jestem burakiem pastewnym :P

  149. pstro pisze:

    teraz panowie FOCHLI na bank, czuję to w kościach :P chociaż powiadają, że ludzie inteligentni się po primo, nie nudzą, po drugo, nie obrażają :P

  150. chemik pisze:

    Dobry wieczor :)

  151. pstro pisze:

    Kemik!!! kluby pozamykali? :D

  152. pstro pisze:

    czy zatęskniłeś? :> /trzymanie kciuków/

  153. chemik pisze:

    Wlasnie wstalem Pstrokatko, a czy tesknilem? A czy mozna za Toba nie tesknic? :)

  154. pstro pisze:

    a co Ty tak z Kemikiem ramię w ramię?:> /popatrzenie spode łba/ :D

  155. chemik pisze:

    Ze kto z kim Maskaneczko, bom nie w temacie :P

  156. alkacja79 pisze:

    Maskana:*

  157. chemik pisze:

    bok w bok Pstrokatko? Krok w krok? :P

  158. pstro pisze:

    Kemik oczywiście, że nie, ale jak zobaczyłam „wnętrze” tego klubu w którym bywasz, to niepewność we mnie zadrgała :D

  159. chemik pisze:

    NIe laze juz po klubach Pstrokatko, szkoda zdrowia, tyle sie czlowiek naoglada, napatrzy i tak nienawidzi :P

  160. maskana pisze:

    Pstrusiu, no jak „ramię w ramię” jak ja przecież pod…:P:D

  161. chemik pisze:

    Ze jak pod? :O

  162. To na pewno była brunetka :)))

  163. pstro pisze:

    Kemik i slusznie, nie ma to jak stare, dobre alternatywnie :D:P

  164. chemik pisze:

    A jak stare Pstrokatko? :P

  165. maskana pisze:

    Dmitrij nie wiem kto z kim, kroniki nie prowadzę:) ale jak sie dowiem, to Ci powiem:)
    No pod:P

  166. pstro pisze:

    Valuś, wszyscy wolą blondynki, chociaż Ty jeden :D

  167. chemik pisze:

    Kiedy ja tez pod Maskaneczko :O A masz moze pamietnik? Moze taki jak miala Fanny Hill? :P

  168. pstro pisze:

    Kemik, pełnoletnie :D :P

  169. onufry69 pisze:

    chemik, cześć…tylko dotrzymaj Pstro kroku, ale powiem Ci, że zapieprza ostro jak się bronki skończą :P

  170. onufry69 pisze:

    Valuś, siemanderko ;)

  171. Uparcie i nie skrycie wolę brunetki :) chociaż na moim blogu śpiewa dziś blondynka. ;)

  172. maskana pisze:

    Dmitrij, Fanny Hill jest monotematycznie przereklamowana:P

  173. pstro pisze:

    Valuś, ostatnio tez śpiewała blondynka (Ania Dąbrowska) więc coś musi być na rzeczy :D

  174. … ale dla równowagi jest brunet ;)

  175. chemik pisze:

    A Ty mnie o tym przekonasz MAskaneczko? :P

  176. Z Anią tak do końca nie wiadomo, bo ona się farbuje :p ;))

  177. Ene Due pisze:

    Dobry wieczór po dłuższej przerwie. Bardzo przyjemne zdjęcie.

  178. chemik pisze:

    siemanko Onufry, wierz mi chlopie, ze bede sie staral dotrzymac kroku Pstrokatce, a jesli sie nie uda, to w mysl powiedzenia, ze jak juz psadac to z wysokiego konia ;)

  179. maskana pisze:

    Dmitrij ufam, że to było pytanie retoryczne:)

  180. chemik pisze:

    Tyle w Tobie wdzieku Maskaneczko, ze nie sposob Ci odmowic ;)

  181. Właśnie sobie skojarzyłem, że wszystkie trzy administratorki tego bloga są brunetkami :)))

  182. alkacja79 pisze:

    Valuś, ja bywam miejscami ruda:P

  183. pstro pisze:

    Ene Due no co u Ciebie? witaj :)

  184. pstro pisze:

    Valus, czyż to nie cudowne skojarzenie? :P

  185. Zapamiętałem cię jako brunetkę Alu :))

  186. pstro pisze:

    Kemik hahahahhaahah wypada napisać ihaaaaa :P:D

  187. chemik pisze:

    MIejscami, ktore depilujesz Alkacjo? :P

  188. Ene Due pisze:

    Ja tylko jak po ogień. Zajrzałem tu i ówdzie, no i wypadało tę obecność zaznaczyc :-).

  189. Pewnie, że cudne i to o czymś świadczy. Mianowicie o tym, że mogę oglądać się za blondynkami (Scarlett jest niebrzydka) ale ukierunkowania mam jednak alternatywne ;)

  190. chemik pisze:

    Masz takie skorzane spodnie Pstrokatko? Moga byc z naturalnej skory, jedwabistej w dotyku ;)

  191. alkacja79 pisze:

    Valuś, bo jestem, naturalną:P

  192. pstro pisze:

    Ene , Ty jak nasza Ulotna czasem, ale miło, że zajrzałeś i wiedz, że po stronie dobrych uczynków jest Ci plusik postawiony ;)

  193. maskana pisze:

    Dobry wieczór, Ene Due:)

    Dmitrij, ślicznie dziękuję:)

    Valuś, bo my jesteśmy 3xTAK:)

  194. pstro pisze:

    Kemik i pejczyk ? :P:D

  195. Ene Due pisze:

    Och, niemal się wruszyłem. Zapamiętam ten plusik i bedę podglądał :)

  196. pstro pisze:

    Maskana, czerpiesz Ty od czasu do czasu tlenu(a) :P:D

  197. chemik pisze:

    pejczyk to ja juz mam Pstrokatko :P

  198. Ene Due pisze:

    Dobry wieczór, droga Maskano.

  199. pstro pisze:

    Ene, Ty nie podglądaj, a zostaw ślad literki co? masz je przecież całkiem całkiem ;)

  200. pstro pisze:

    Maskana powiem więcej, my jesteśmy jak : karmel, ciastko, czekolaaaada!!! :D

  201. Ene Due pisze:

    Kiedy, pstro, wolę właśnie podglądać.

  202. Mirażyk pisze:

    A ten no, Ene Due to kto?

    Cześć wszystkim :D

  203. pstro pisze:

    Kiedy, Ene, wolę własnie jak bywasz słowem.

  204. chemik pisze:

    Dobry wieczor Mala :)

  205. Przez chwilę myślałem, że jednak piszesz mi, że jesteś naturalna blondynką ale przeczytałem to zdanie jeszcze raz. Już się wszystko zgadza.

  206. maskana pisze:

    Ene Due, w związku z awansem ze zwyczajnej na drogą, moja próżność postanawia chcieć Cię widzieć u nas częściej. Może chcieć?:)

  207. pstro pisze:

    Ulotna, ciekawska kurde mole :P cześć nocny Marku :P

  208. onufry69 pisze:

    Ta Pstro taka skoczna cholera, nie wiedziałem :P

  209. Mirażyk pisze:

    No ciekawska :D Kemik a czas ucieka, ja nie gonię :D Oceanos, cześć, Maskuś :D Pstro :D

  210. Ene Due pisze:

    Maskana – Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem.

    Mirażyk – na trzecie mam Rabe. Fajnie, nie?

  211. maskana pisze:

    Pstro:D:D:D
    Ja to mam nawet takie triki czy tam tiki, czy tik taki:D:P

    Ulotna:*

  212. onufry69 pisze:

    Ulotna, Ty się ucz…czasem biologii też. :P

  213. Mirażyk pisze:

    Onufry :* )przepraszam zagapienie(

    Ene, no jasne że fajnie :).

  214. Mirażyk pisze:

    Oceanos, lubię Twojego kota, :D

  215. Cieszę się, że się podoba :) Kiedyś miałem trzy takie.

  216. pstro pisze:

    Maskana, bo tylko dwie kalorie? :D

    Onufry, Ty myslisz, że jak się ma XXL, to już nie mozna być skocznym :P

  217. maskana pisze:

    Ene Due, dziękujemy – ja i moja próźność:)

  218. Mirażyk pisze:

    Oceanos, czarne koty są magiczne, (ciekawe czy podryw na koty przejdzie) :D (uśmiech)

  219. onufry69 pisze:

    Pstro, skoczność się wysysa z mlekiem. :P

  220. maskana pisze:

    Pstrusiu, przy mojej masie to wiesz, każda kaloria ma znaczenie:D

  221. To prawda. Są magiczne. :)

    Ja nie umiem podrywać :D

  222. Mirażyk pisze:

    Oceanos, ja się uczę :D Pomagasz czasem edukacji?

  223. Staram się jak mogę. Wiesz ja z gruntu tych nieśmiałych jestem i odczuwam lęk przed publicznymi wystąpieniami :)))

  224. Mirażyk pisze:

    Oceanos, ja Ci nie każę występować publicznie, ze mnie żadna publika, :D

  225. Jak by na to nie patrzeć tutaj jest całkiem spore audytorium :))) w top posts jesteśmy na 60tym miejscu. Ludzie na nas patrzą.. ;))

  226. pstro pisze:

    Valuś , na 60 blogow na 60tej pozycji…nie no, sukces :D

  227. Mirażyk pisze:

    Oceanos, idziemy na spacer? :D

  228. Pstro 60 na 100 to niezły wynik ale kto by sobie głowę zaprzątał takimi drobiazgami ;)

    Mirażyk, onieśmielasz mnie :D

  229. alkacja79 pisze:

    Valuś, na spacerze nigdy nie byłeś?:P

  230. Mirażyk pisze:

    Oceanos, (uśmiech) :D Może jakiegoś kotka spotkamy:D

  231. pstro pisze:

    Ulotna gdzie porywasz Valusia? ze szczegółami poprosze :P

  232. Ene Due pisze:

    Maskano, droga, najdroższa – cała przyjemność po mojej stronie.
    Mirażyk – cieszę się, ze sie podoba. Dodam, ze mi też.

  233. Byłem Alu, ale to było bardzo dawno temu i podejrzewam, że już zapomniałem jak to się robi…

  234. Mirażyk pisze:

    Na razie podrywam (znaczy uczę się), jeszcze nie porywam.

    Ene bardzo miło mi Pana poznać :)

  235. Mirażyk pisze:

    Oceanos, wiesz co, ja też pomagam edukacji, przypomnę Ci spacerowanie :)

  236. maskana pisze:

    Pstrusiu, nie bądz taka ciekawska, bo sie Valuś wystraszy:)

    Ene Due, rozpieszczanie tez jest przyjemne, więc (jeśli pozwolisz) połowa przyjemności po mojej:)

  237. Mirage czy ty aby nie skończyłaś jakiejś szkoły uwodzenia, bo zbyt dobrze ci idzie. :D

  238. pstro pisze:

    dam coś na przeczekanie co? folklor znaczy…:D

    Ene Due jak my się u Ciebie zagościmy, to drżyjcie narody ;)

  239. onufry69 pisze:

    Mask…ja lubię być rozpieszczany ;)

  240. Ene Due pisze:

    Mi – panowie to byli przed wojną, i na konia się po nich wsiadało.

    Mask – czy mam, wybacz śmiałość – kontynuować rozpieszczanie?

  241. Mirażyk pisze:

    Oceanos, ja żadnej szkoły uwodzenia nie skończyłam, wiesz, dobrze pomagasz :D

  242. pstro pisze:

    wiecie, że moje atari ledwo dycha, a co dopiero dwie dychy, chodźmy wyżej co?:>

  243. Mirażyk pisze:

    Ene, :) (zanim zakumałam, że „Mi” może być do mnie, to minęło ze dwie minuty) :D

  244. Mirażyk pisze:

    Ene szukam okazji, co by jakiegoś brudzia wypić, stąd Pan :P

  245. maskana pisze:

    Onufciu, wiem… Wypłata już za kilka dni:P:D

    Ene Due, jeśli mogę Ci coś doradzić, to uważaj… do dobrego można się szybko przyzwyczaić… a odwrót przewidziany dla przegranego:)

  246. Ene Due pisze:

    Pstro – najbardziej drżę przed Toba :)

  247. pstro pisze:

    Ene, nie taki diabeł straszny jak go malują /puściła oczko/ :D

  248. Ene Due pisze:

    Mask – rada słuszna; niemniej, przyzwyczajonym do odwrotów :)

  249. maskana pisze:

    Ene Due, a ja nie:)

  250. Ene Due pisze:

    Mi – mnie nieraz dwie minuty zajmuje poprawne przeczytanie komcia :)

  251. Ene Due pisze:

    Wiem, pstro. Mask, a ja tak.

  252. Mirażyk pisze:

    Czytanie komciów jakoś idzie, :D

    Byłam na kursie szybkiego czytania :P

Skomentuj

