Przelotem …

Niebo zachmurzyło się nagle. Chmury opadały z nieba dużymi kroplami coraz szybciej i szybciej, by po chwili całkowicie przesłonić pole widzenia. Grzmoty rozdźwięczały się w uszach i moja pierwsza tego roku wiosenna burza, spłynęła ciepłym deszczem po ulicach …

285 Responses to Przelotem …

  1. hrabiamiod pisze:

    Apropo przelotow, przelecialbym sie na Ibize, a Wy?

  2. hrabiamiod pisze:

    Jeeeejku popatrzcie na to:

  3. maskana pisze:

    U mnie też „ciagle pada asfalt ulic jest dziś śliski jak brzuch ryby mokre niebo się opuszcza coraz nizej zeby przejrzeć sie w zmarszczonej deszczem wodzie” lalala
    I dobrze, ze pada. Moja jeszcze-nie-wyrośnieta-trawa łaknie deszczu jak Sudańczycy:P:D

  4. pstro pisze:

    haha widziałam :D a`propos latania, to trochę luda nabrało cykora… co to ja chciałam, Mjut, ja się moge z Toba na Ibizę zabrać co? /zerk na kiki/ ;D

  5. pstro pisze:

    a`propos sudańczyków, to ja dziś kupiłam cisowiankę i tym samym wspomogłam budowę studni w Sudanie /wypięcie dumnie piersi/

  6. maskana pisze:

    Puchatku, sąsiad ma seata Ibizę, mogę mu o Tobie wspomnieć, chcesz?:P:D

  7. hrabiamiod pisze:

    Zatem zamawiam bilety Pstro! Chcesz siedziec przy oknie? ;D

  8. kiki pisze:

    widze, że koleżanki tutaj bardzo odważne i niezłe kokotki ;) aahh internet i jego ogromne możliwości..

  9. onufry69 pisze:

    Kiki, ja nie jestem kokotką, ale mogę się zająć Twoim internetem :P:D

  10. pstro pisze:

    Mjut a objętnie byle ramię w ramię ;D

  11. maskana pisze:

    Kiki, w dzisiejszych czasach te wystraszone giną w męczarniach:D
    Poproszę o definicję słowa kokotka – bo nie wiem jak się ustosunkować:P

  12. pstro pisze:

    Mjut, tylko mi na lotnisku nie mów : moja maskoteczko, bo mnie do luku bagażowego wtargają :D

  13. kiki pisze:

    od tego jest internet słoneczko ;) te wystraszone są demonami w internecie.. a inne ogarniają real ;)

    onfury bardzo miły kolega

  14. pstro pisze:

    jak ja jestem wystraszona, to nie chciałabym spotkać tej nie :P:D

  15. hrabiamiod pisze:

    Lol, kiki to chyba skonczyla psychologie internetu, brawo! Jestesmy pod wrazeniem ‚elokwencji’..

  16. onufry69 pisze:

    Mask…gwoli wyjaśnienia…kokotka, to powiazanie kury domowej z kotką dachowcem, ale mogę się mylić :P:D

    Kiki…no przemiły, zasięgnij języka to się dowiesz :P

  17. hrabiamiod pisze:

    Podoba mi sie taka definicja ;D
    Pstro jestes kokotka? ;D

    Bo ja chyba jestem kokotem! ;D

  18. maskana pisze:

    Kiki, ale ja poprosiłam Ciebie o definicję, Twoją definicję. Co ma do powiedzenia wujaszek gogle w tym temacie to ja wiem, ciekawi mnie Twój punkt widzenia.
    „te wystraszone są demonami w internecie” dość ryzykowne stwierdzenie, ale może ja się nie znam, w końcu nie wierząc w anioły nie dam wiary demonom

  19. pstro pisze:

    Mjut, z tą kotka dachowcem moge mieć problem z racji lęku wysokości :D

  20. hrabiamiod pisze:

    Ach.. pamietam.. o Twoim leku, to przez prog sie nie dasz przeniesc? ;D

    Maskana moze to taka kocica? Wamp? Nie wiem ;D

  21. onufry69 pisze:

    Hrabio, zejdź na ziemię dla Pstro :P

  22. pstro pisze:

    Mjut, pewno, że się dam, bo nie zapominaj, że zanim się przez próg, to po jednym głębszym trza wypić, to pewno na odwagę dla niektórych :P:D

  23. hrabiamiod pisze:

    Proponuje zebysmy w dotrzymywaniu towarzystwa Pstro sie zmienali, np ja moge sie nia zajmowac w Tygodniu a Ty w Weekendy, bedziemy ja zabierac na mecze albo do kina, co Ty na to? ;D

    / Pstro udaje ze tego nie widzi /

  24. pstro pisze:

    /bycie na ten moment kretem/ :P:D

  25. onufry69 pisze:

    Hrabio, dotrzymuj cały tydzień. :P:D

  26. hrabiamiod pisze:

    Krecik! Bilety na Ibize kupione! ;D

  27. onufry69 pisze:

    Hrabia, to jeszcze nie ten tydzień :P

  28. pstro pisze:

    Mjut, dieta cud w zastosowaniu od dziś ! woda i jeszcze raz woda :D

  29. hrabiamiod pisze:

    Wiesz co najlepiej spala kalorie prawda? ;)

    / trzepocze rzesami uwodzicielsko ;D /

  30. pstro pisze:

    /odtrzepotała i zrobił się halny/ ;D:P

  31. jaki odlot u Was na blogu :) jak na Onecie hehe ! a clip pierwsza klasa jak transcendentalny obraz mojej duszy hehe, I mam pytanie ten clip prztpomniał mi pewna piosenke zagraniczną spiewała ja kobieta chyba afroamerykanka krótkoobcieta i jej piosenka zawierała bardzo podobny temat muzyczny co na tym clipie tylko bardziej sie rozwijał no i oczywiscie było jej solo. To jest piosenka ktora ma conajmniej 15 lat bo słyszałam ja na MTV clasic kiedys i teraz chodzi mi po głowie a nie moge sobie przypomniec wykonawcy ani tytułu a na clipie to ona szła chodnikiem wsrod wystaw sklepowych. Moze ktos przypadkiem kojarzy ? cio ? :)

    aha witam wszystkich :)

  32. pstro pisze:

    Onufry zna ten utwór, bo nawet go ostatnio gdzieś dawał..Onufrzak !! spryskaj sie kanionem i cho!!

  33. pstro pisze:

    no tak, chłopaki zobaczyli długowłosą i się odpindrzyć rozbiegli :P:D

  34. hrabiamiod pisze:

    Co Ty Pstro! Wiesz, ze ja Ci wierny jak pies!

  35. hehe spryskaj sie kanionem :))))))))) chyba sie obwiaze bandazem elastycznym bo pekne u was ze śmiechu :)

  36. pstro pisze:

    no tak, do mnie, że wierny, a na światem zagląda i oczko jej puszcza ! o bogowie !! /wznoszenie ócz do nieba/ :P

  37. nie dosyc ze zabawnie to jeszcze inteligentnie poetycko sie Was czyta, widze ze tworzycie wspaniała interaktywna paczke pozytywnie zakręconą :) pozazdrościc takiego bloga i gości :) a w ogóle czyj to blog bo sie pogubiłam jak Alicja w Ślicznokrainie hehe :)

  38. hrabiamiod pisze:

    Odwiedzilem YouTuba Swiatowej i powiem Wam.. głos ma niezły / puszcza oczko do naćpanej / ;D

  39. maskana pisze:

    Ło matko, Onufrzak! mówiła Pstro że kanionem a nie brutalem. Kanionem!!!:P

    Odmuliłam atari i wróconam:)

  40. onufry69 pisze:

    Oborą, Mask, oborą! :P:D

  41. och tak Onufry :) własnie o to mi chodziło ! jestes wielki . Jestem Ci wdzieczna dozgonnie ,tylko nie umieraj zbyt staro hehe :) naprawde dzieks i podziwiam pstro i Ciebie ze po moim opisie trafiliscie bezblednie w ten utwor :)

  42. maskana pisze:

    Onufry, oborą? znów? nie dalej jak tydzień temu zagrodę sprzątałeś i dziś znów? Czyścioszek:P

    Naćpana, taki wielki to On nie jest. Będzie z metr sześćdziesiąt w kapeluszu:P:D

  43. hrabiamiod pisze:

    Nacpana, dajesz prywatne koncerty? :)

  44. pstro pisze:

    ha! chociaż raz się udało, jak przysłowiowej ślepej kurze ziarno, powiem Ci szczerze Światem, że sama SE zazdraszczam gości, zreszta co to za goście, każdy ma tutaj swoją szafkę na paputki-misie i t-shirty :D /pokazanie jej tej obok hrabiego, ktory mi zapłacił dwie dychy, żeby właśnie tą/ :P

  45. hrabiamiod pisze:

    Ach no co jak co ale Tshirty to tu wszystkie moje, bo wasze zostawilem u mnie na pamiatke ;D

  46. maskana hehe :) az przestałam ogladac ferdka Kiepskiego tak mnie ten blog wciagnął :) a metr szescdziesiat w kapeluszu to dorodny elf z tego onufrego :0)

    hrabiamiod -koncertow jeszcze nie daje ,nie liczac wystepow w chorze koscielnym hehe :) ale mam zamiar zgłosic sie do nastepnej edycji Mam Talent to moze was pozdrowie wszystkich wtedy za tak miłe przyjęcie :)

  47. onufry69 pisze:

    Naćpana….ja żyję szybko, kocham mocno i umrę młodo :P:D

  48. hrabiamiod pisze:

    Ło Boże! Chor kościelny? To Ty sie tam nie boisz? w tych mrocznych czelusciach koncerty dawac?

    U mnie by milej bylo! Wszyscy bysmy sobie na kanapie zasiedli nogi na stol polozyli, mikrofon ci dali i wdziecznie sluchali! :D

  49. onufry69 pisze:

    Nie elf, a Gnom w kapeluszu :P

  50. pstro pisze:

    hahahahaahha Światem, no ten dorodny elf to Ci się udał, czwarte parsknięcie na klawiaturęnie wróży jej dlugiego zywota, znowu bede sciemniać, że z Londynu nadaję i nie mam polskich znaków, a głupio sciemniać, jak wszyscy wiedzą, że nie ma miasta Londyn a Londek, Londek Zdrój :P:D

  51. hrabiamiod pisze:


    No bez kitu, piękny głos! …

  52. maskana pisze:

    Puchatek ma rację – masz głos Naćpana! Jestem pod wrażeniem.

    Kurcze, a ja mojego tak szukałam:P:D Dobrze, że waciak od Onufrzaka dostałam, bo bym na płuca zapadła:P

  53. hrabiamiod pisze:

    Maskana, dam Ci swoj longsleevek jak chcesz :*

  54. pstro pisze:

    /oklaski na stojąco po odsłuchaniu tuby/ oczami wyobraźni widzę jak pozdrawia pstro no i się zaczyna, wywiady, paparazzi, trza Se sukienkę jakąś nową kupić … Maskana od jutra dieta i nie błagaj o bułkę z salcesonem ! :P

  55. onufry69 pisze:

    Naćpana, może obrotnego managera szukasz? :P /kaszle/
    …no zajebisty głos. :)

  56. pstro pisze:

    Onufrzak zamknij buzię…muchy latają już o tej porze a Ty wegeterianin :P

  57. onufry69 pisze:

    Mask, nie narzekaj tylko, że znoszony za bardzo waciak, bo zaraz zabiorę :P

  58. onufry69 pisze:

    ….a w tym roku kolor khaki bardzo modny jest :P

  59. maskana pisze:

    Puchatku a w pakiecie będzie miodek? Bo jak będzie to biorę:D
    Pstro, Ciebie? o bułkę z salcesonem? Ha! zanim zapach do mnie doleci, to już palce wylizujesz!:P:D
    Czeka nas dieta NNŻ. Ja nie wiem, czy damy radę, ale dla dobra telewizji to trzeba by z 12 rozmiarów zrzucić!

  60. Zawstydzacie mnie powoli :) nie nadazam z komentarzami hehe :) tyle Was tu jest jak w ulu hehe i kazdy pisze o czyms innym :) a kazdy koment wywołuje u mnie wybuch pozytywnego smiechu, wiem ze jak skoncze ten komentarz to juz sie pojawi z 5 nastepnych komentarzy i sie kólko zamyka bo nie wiem co komu odpisac tak mnie dopadliscie jak ciastko z kremem hehe a ja jestem przeciez zwykła drożdżówa hehe :)

  61. pstro pisze:

    ja czuję, ze z tej okazji, to nawet Onufry stodołę odmaluje :P:D

  62. maskana pisze:

    Onufciu ale ja mu fejslifting zrobiłam. I on już nie jest khaki. Rózowy jest…

  63. pstro pisze:

    Światem, dwa dni i napiszesz : ej! co tak wolno !:D

  64. onufry69 pisze:

    Drożdżówa, ale Ty skromna jesteś….za skromna, zmień to ;)
    Mask, miałem wrażenie, że Ty zrobiłaś nie tyle, co fejslifting, a totalny tunning, te rękawy takie obszarpane :P

  65. Mirażyk pisze:

    O nowa Duszyczka, /wyściskała Naćpaną/ CZEŚĆ! :D

  66. pstro pisze:

    Ulotna a tubę przesłuchałaś? jak nie to wracaj kilka komentarzy w górę a to już ! :P:D

    Hrabia odpłynął … ja wiedziałam , że tak będzie… ja wiedziałam, że tak będzie / by Halama :P

  67. Mirażyk pisze:

    No słuchałam, pięknie śpiewa ta Naćpana (fajnie brzmi jak tak się zwracam do Niej hahahaha) /wybuch śmiechu!/

  68. maskana pisze:

    Onufciu, te rękawy to przez przypadek… wpadłam do klatki z lwami jak zoo zwiedzałam:P:D

  69. Mirażyk pisze:

    /zakochałam się, zakochałam się w tej dziewczynie :D/

  70. Mirażyk pisze:

    Refren reagge piosenki mojego kolegi (zakochałem się, ale trochę przerobiłam dla własnych potrzeb..) :D

  71. Mirażyk pisze:

    A i zapomniałam, znalazłam piosenkę o Pstro :D

  72. pstro pisze:

    znając Ulotną to na bank postawiła akcent na „cFana” :P :D

    hahahahahahahahha WREDNA !! ale słowa mają miSZCZa :D

  73. witam Mirazyk :)

    onufry ja juz tak mam , musze byc skromna bo zobacz kto wygrał dwie edycje Mam Talent ? własnie ludzie skromni, a potem to ja sie wyrobie jak Doda hehe :)

    pstro ja nie umiem szybciej pisac narazie, ale mam nadzieje ze sie u was na blogu naucze klikac jak błyskawica :) ja jestem przyzwyczajona do jednego komentarza dziennie hehe :)

    hrabiamiod dzieki za promocje mojego clipa :)
    ______________________________________________

    ciekawe ile komentarzy przybyło nowych, bo pisze pod komentarzem pstro dodanym o godzinie 8;54 :)

  74. Mirażyk pisze:

    Pstro, sama prawda, /hahahah/

    Naćpana, jak Ty śpiewasz! /cholibka, lepiej ode mnie, jak wyję pod prysznicem/ :D

  75. maskana pisze:

    Ulotna hahahahahahahahaha

  76. pstro pisze:

    nie wiem czy to ważne Ulotna, ale Ciebie biorą za mnie w wielu przypadkach, naUm się tych słów :P

  77. maskana pisze:

    Popłakałam się przez tą tubę, a 2 godziny się dziś szpachlowałam:D

  78. Mirażyk pisze:

    Pstro, więc to była piosenka o NAS :D /lol/ :D

  79. pstro pisze:

    Światem musisz wiedzieć, że ciut poezji liznęliśmy i jak wparujemy do Ciebie, to drżyjcie narody! ;D

  80. Mirażyk pisze:

    Maskuś, /poprawia jej szybko makijaż, nie wiadomo kiedy jakiś przystojniak nowy się zjawi/

    Trzymaj fason :D

  81. Mirażyk pisze:

    Naćpana, kurs szybkiego pisania przechodzi, wiem że czytania jest, ale może i pisania! Tylko u nas! hahaha :P

  82. maskana pisze:

    Ufff, dziękuję Ulotna, bo wiesz, w moim wieku, z tym drżeniem, to ja bym sie poprawiała do północy. A o północy to juz tylko straszyć mogę:P:D

  83. Mirażyk pisze:

    Maskuś, już jesteś piękna jak zawsze, ale wiesz, myślę, że tej szpachli to Ci nie trzeba, popatrz jaka jesteś piękna :D

  84. maskana pisze:

    Kursu szybkiego czytania nie polecam. Upośledza późniejsze czytanie na głos…

  85. Mirażyk pisze:

    Upośledzona i tak jestem :D Nic mi nie zaszkodzi :D

  86. pstro pisze:

    Czy leci z nami Hrabia..? ;D

  87. maskana pisze:

    Ulotna, jak ja Cie kocham:D Powiedz jeszcze, ze jestem młoda, no powiedz, co? Bądz dobrą koleżanką:D Aaa i zaznacz, że szczupła. To będzie pełnia szczęścia:P:D

  88. Mirażyk pisze:

    Maskuś, jesteś cud, miód i malina… Niczego Ci nie brakuje… Piękna, szczupła i jaka młoda… /ahhhh, wzdycha../

  89. odarty pisze:

    Dobry wieczór bardzooo ;)
    Ja wciąż czekam na poświęcenie ziemi przez Pioruna ;)Zresztą, tak na marginesie, burza jest nieco erotyczna…

  90. maskana pisze:

    Pstro. Pstroooo chono tu i przeczytaj.
    /zaczerwienienie i pękanie z dumy/
    :P:D

  91. Mirażyk pisze:

    Odarty, a seks w podczas burzy, jak krople deszczu ociekają po nagich ciałach?

    Odarciuch! Cześć :* /buziak/

  92. maskana pisze:

    Dobry wieczór, Odarty:)
    Erotyczna mówisz? Hmm… taka walka pomiędzy hukiem piorunów a świetlistością błyskawic…

  93. odarty pisze:

    ulotna prawie jak pod natryskiem, tylko mniej sztucznie… albo ja się w ogóle nie znam ;)

  94. Mirażyk pisze:

    Odarciuch, jednak wolę burzę… Mogę udowodnić, że to nie to samo, co natrysk :D

  95. odarty pisze:

    maskana, to o czym piszesz raczej mi jest lepiej znane, jednak porównanie celne… jak zawsze ;)
    tak na marginesie (słowo wieczoru :D) Słowianie czcili Peruna (Pioruna?)

  96. pstro pisze:

    Odarty, chcesz rozwinąć slowo „erotyczna”? :>

    /pekanie z zazdrosci kiedy u Maskany następuje pękanie z dumy/ :P:D

  97. odarty pisze:

    ulotna, zagrać możemy w szachy :D

  98. Mirażyk pisze:

    Odarty, możemy :D

  99. odarty pisze:

    pstro, marzę o tym, tylko nie wiem czy się na to zgodzisz :D, by napisać coś erotycznego :D /pękanie z potrzeby pisania/ :P
    ulotna, kiedy?

  100. Mirażyk pisze:

    Odarty, nawet teraz :P

  101. maskana pisze:

    Odarty, tak na marginesie:) to nie zawsze, ale nie bedę się spierała:)

  102. odarty pisze:

    ulotna, teraz to u mnie pękanie z potrzeby pracy, z potrzeby posiadania pieniędzy, z potrzeby ich wydawania, z potrzeby osiągania satysfakcji… :P

  103. maskana pisze:

    O kurcze! Ulotna, nie! teraz nie! Niech Odarty za pióro złapie, nie za konia czy tam wieże!:)
    Odarty pisz… pisz ile sił w palcach:)

  104. Mirażyk pisze:

    odarty, ja nie pękam z potrzeby uczenia się dziś… /heh/ (manie wolnego do środy!!)

  105. odarty pisze:

    maskana, pozwól mi mieć swoje zdanie… tym razem ;) Może kiedyś rozwiejesz we mnie to dobre zapatrywanie na Ciebie ;)

  106. maskana pisze:

    Nie no… rozwiewać nie będę, chyba że przez przypadek:)

  107. Mirażyk pisze:

    Na Maskanę to tylko się dziś zapatrywać, wiadomo, kto Ją umalował, nie? :P

  108. odarty pisze:

    maskana, tylko pionki poruszają się do przodu… To moja taktyka ;)

    ulotna, manie wolnego od jutra do wtorku. Kto się licytuje jeszcze?

  109. pstro pisze:

    Odarty /pękanie z potrzeby wyczytania, co On ma w tym temacie do napisania/ :>

  110. Mirażyk pisze:

    I tak mam więcej! Juwenalia u nas, Kortowiada… Od jutra znikam!

  111. Mirażyk pisze:

    Pstro /pękanie z Tobą/ :P

  112. odarty pisze:

    pstro, tak na marginesie, to sam tego jestem ciekaw czy ja dam się nabrać na swoje żarty… i rzeczywiście coś napiszę /pękanie ze śmiechu/

  113. maskana pisze:

    Ulotna:* gdyby nie Ty, nie byłabym dziś taka śliczna:P:D

    Nie manie wolnego, ale tylko w godzinach wczesnorannych i tak aż do całkowitego ozdrowienia czyli nie wiadomo jak długo jeszcze:) Chyba nie powinnam stawać z Wami w szranki:P

  114. odarty pisze:

    … i pękanie z ulotnej… za karę ;)

  115. odarty pisze:

    maskana, czy ma się rozumieć, że spod koca nie wychodzisz /pekanie z ciekawości… i z rozpędzonych swoich myśli własnych/ ;)

  116. Mirażyk pisze:

    Odarty, ze mnie to nie pękaj, bo jak zaczniesz, pękniemy razem… :P

  117. Mirażyk pisze:

    Hrabiuś chyba z Naćpaną znikł :P No wiecie co, a my slub musimy planować, remiza zamówiona!

  118. pstro pisze:

    Odarty, no weź nie pękaj i napisz :D

  119. odarty pisze:

    ulotna, nie pękam nawet po 8 piwach ;) Wchodzę delikatnie w temat Juwenalii… wyciszając erotykę ;)
    Tak właśnie wziąłem postanowiłem… pstro :D

  120. Mirażyk pisze:

    Ja bym napisała, jakbym wiedziała co :P

  121. Mirażyk pisze:

    Odarty, nie lubię piwa :P Wolę wino, albo ten no… wódkę? :P

  122. maskana pisze:

    Odarty, rano zmuszona byłam spod koca się wyzwolić… ale po powrocie do domu od razu sie z kocykiem przywitałam… i ta miłość trwa do teraz:)
    Myśli nie powstrzymuj… niech osiągną prędkość światła, a potem przelej je na monitor. Ja i mój kocyk chętnie poczytamy. Ja to nawet chętniej niż chętnie:)

  123. pstro pisze:

    Ulotna z tym lubieniem, to wypisz wymaluj ja :P:D

  124. Mirażyk pisze:

    Pstro, Duszo Pokrewna, (jakby ta no… Ania z Zielonego Wzgórza powiedziała) :D:D:D

  125. Mirażyk pisze:

    Pstro, jeszcze rum! ale to rarytas, jak mi przywiozą :)

  126. maskana pisze:

    Wszyscy poszli zawartość barków opróżniać?:D

  127. Mirażyk pisze:

    Maskuś, ja zawsze na warcie :D

  128. maskana pisze:

    Cudnie:)
    Alkoholowo się zrobiło… a ja tak monotematycznie czerwonemu wytrawnemu zaślubiona:)

  129. pstro pisze:

    a Kemik się nie pochwalił, że ku nam jedzie … tak mi na myśl przyszło, niech no On będzie wrócony /zapisywanie SE, co ma mu powiedzieć/ :P

  130. odarty pisze:

    maskana opatulona w koc i własne wyobrażenia ;) hmm… ja też wolę czytać, niż być czytanym… ale moze razem ruszymy słowem emocje ;)
    a propos piwa, to ma tą zaletę, że go się sączy długooo. Wino lubię niezmiennie, ostatnio Gruzińską Księżniczkę ;)

  131. pstro pisze:

    Odarty, Ty przesłuchałes jak cudnie śpiewa Światem? w połączeniu z wino, nie no Mjut wymiękł :P

  132. odarty pisze:

    pstro, teraz nie mogę, jutro lub później to nadrobię i jak będzie mnie stać, to może napiszę coś mądrego :)
    Już mi się podoba, że nie waha się publicznie pokazać swojej głębi. Jest to odważne i cenne :)

  133. mrok_i_moze_duch pisze:

    Kłaniam się i witam staropolskim…alohaa :P

  134. maskana pisze:

    Razem… może… choć nie wiem czy jestem godna:)
    Póki co potrząśnij mną słowem pisanym, bardzo proszę:)

  135. pstro pisze:

    Odarty, ja rozumiem, że przez publiczność rozumiesz Maskanę? bo ja to nie mam co pokazywać :D

  136. pstro pisze:

    Mroku ! wszelki duch /obejrzenie Go dookoła/ a Tobie co?:>

  137. mrok_i_moze_duch pisze:

    Pstrunia a gdzie skok na biodro ?? a /ustem w polik/ ?? zaraz ogladać zaczyna :P

  138. odarty pisze:

    maskana, godna jesteś :) To ja jestem nie godzien liści zbierać pod Twoim postumentem ;)

  139. hrabiamiod pisze:

    Poszpanić poszpanić? Bo Mjut tez spiewa! ;D

  140. maskana pisze:

    Mroku a może nawet Duchu choryś?:) /ustem w polik/

  141. odarty pisze:

    pstro, rozumiem swoim własnym umysłem, bez udziału publiczności ;) i w co Ty mnie mieszasz, ja nic o Tobie nie wiem, zupełnie nic ;) A tak w ogóle jestem na Ciebie zły, bo już w tamtym awatarku się podkochiwałem, a Ty okazałaś się taka :d

  142. maskana pisze:

    Odarty, teraz to mnie rumieniec prawie zabił /przyznała się mask egoistycznie nie bacząc na Jego przesadę/
    Może ustalmy, że liście będziemy zbierać razem, kiedy jesień otuli nas swoimi barwami, dobrze?:)

  143. mrok_i_moze_duch pisze:

    Maskano… zdrów jak koń… jakkolwiek by to zabrzmieć mialo :)

  144. maskana pisze:

    Pstro, a co niby ja mam pokazywać?:> I dlaczego mnie Odartemu wpychasz, jak On do Ciebie wzdycha, hę?:P:D

  145. maskana pisze:

    Jakkolwiek by to zabrzmieć miało to ja się bardzo cieszę, że nic Ci nie dolega:)

  146. odarty pisze:

    maskana, możemy zbierać liście razem, te żółte i czerwone, rdzawe i szelszczące, lub zostawić je za oknem pijąc kawę do ciastka ;)

  147. maskana pisze:

    Kawę jak najbardziej – bo lubię. Co do ciastka, to muszę podziękować – nie lubię słodyczy:)

  148. odarty pisze:

    maskana, też nie lubię, ale słodko mi się zrobiło stąd taka myśl ;) Masz ulubione miejsca kawowe?

  149. pstro pisze:

    obecna! czy Mjut dla mła zaśpiewa?:>

  150. pstro pisze:

    Odarty, Ty się naśmiewaj z bidnej Pstrusi z tym podkochiwaniem, Ty się naśmiewaj… bo możesz ! tyle Ci powiem ;)

  151. maskana pisze:

    Trywialnie będzie – ulubionym miejscem jest moja jadalnia… podkulone pod brodę kolano… duży lśniący stół…promienie słoneczne sączące się przez żaluzje…w tle płynąca z głośników Mariza…
    Tylko ja i Ricore i ten wszechogarniający spokój.
    Chyba nie o takie miejsce pytałeś, prawda?:)

  152. odarty pisze:

    maskana, chodziło mi o Twoje miejsce, więc jest dobrze. Moje miejsca na kawę są poza domem, chociaż będąc w domu lubię wariacje z kawą gotowaną z dodatkiem przypraw ;)
    pstro, przecież mogę sobie Ciebie lubić, i to całkiem bezkarnie :)

  153. pstro pisze:

    /nie manie jadalni/ za to w kuchni mam coś na wzór baru, znaczy na dwóch srebrnych nogach blat i stołek barowy a przed, okno wielkością szerokości kuchni… nieważne, że naprzeciw blok, ale herbatę wypić patrząc na świat – bezcenne ;)

  154. odarty pisze:

    /nie manie srebrnych nóg, tylko szklany mleczny blad stołu/ i kubki z glinki, w swoim kształcie nierówne, wykonane ludzką dłonią… bezcenne. Za oknem pół miasta… z 7mego nieba dobrze widać ;), zwłaszcza miasto nocą, ale to już nie pora kawy… /prowokacja powrotu do pierwotnego tematu, bliższemu ciału… jak koszula/

  155. odarty pisze:

    /nie manie srebrnych nóg… tylko włochate/ :D

  156. pstro pisze:

    /nie manie 7 piętra/ chociaz 8 nademną, a to znaczy, że Ci bliżej nieba (możliwe), że uśmiechają się bardziej poprawiając ramiączko koszulki nocnej /drążąc temat/ ;)

  157. odarty pisze:

    /bycie numerologiczną siódemką/ bliższe niebo to więcej uśmiechu. Ramiączka się zsuwają, to wiem, jeśli ciało wykazuje mały niepokój ;)

  158. pstro pisze:

    /bycie numerologiczną czwórką/ – napisała przełykając ślinę ;)

  159. musiałam sie troche pouczyc bo mam jutro sprawdzian i widze ze o kawce rozmawiacie hehe :) a przy tym poetycko sie rozbieracie :) lol :) poczekam na efekty tego słownego striptizu bo odarty widze że juz próbuje Cie rozbierac ,słowo po słowie hehe :)

  160. maskana pisze:

    /nie manie nad sobą nic prócz strychu, nie manie srebrnych nóg, nawet włochatych nie manie/:D

  161. pstro pisze:

    Światem !! ja myslałam, że arystokracja Cię porwał na sesję fotograficzną :> :D

  162. maskana pisze:

    /nie wiedzenie nic na temat bycia numerologicznym numerkiem/:(

  163. maskana pisze:

    Naćpana naumiana?:)

  164. odarty pisze:

    To ja nie wiem czy czwórki tak się dobrze dogaduję z siódemkami /bez przełknięcia śliny, którą zostawiam sobie na akcje ‚ramiączka’/

    maskana, jesteś wolna jak nie manie nic nad sobą ;)

    naćpana, ona się nie da rozebrać, więc nie próbuję by nie dostać kosza za 3 pkt… i jeszcze parę z rzutów osobistych :D

  165. pstro pisze:

    hahahahahaha Odarty, że tak po czatowemu zapytam ” z kont wiesz? ”

    siódemki zawsze spadają na (że tak przysłowiem pojadę) na cztery łapy, więc jakby nie patrzeć z czwóreczką się ima nie? ;)

  166. a te cyferyczki o ktorych rozmawiacie to numerologia czy jakis wasz szyfr blogowy :))

    maskana -nacpana wykuta na blache hehe :) och ta chemia i po co mi ona :) chyba zeby amfe robic :)

  167. kiwaczek pisze:

    na amfe to chyba mozna nawet przepis w sieci znalesc :)
    dawniej laboratoria na uczelniach niezle zyly z produkcji alkoholu… brr :)

    cyferki to na pewno tajny szyfr templariuszy :)

  168. pstro pisze:

    Światem, możesz sobie podać rękę z Ulotną, też zakuwa i zakuwa, a potem przychodzi , że nie zda, czorcica…i nie myśl, że Ciebie nie przepytamy… który tu dobry z chemii?:>

  169. pstro pisze:

    nie no to mumerologia, dodaje po kolei cyfry z urodzin potem znowu i znowu aż wyjdzie jedna :D

  170. maskana pisze:

    Odarty, wolna jak ptak…

    Naćpana, z chemią nie mam nic wspólnego od liceum. Z amfą nie miałam nigdy. Dobrze, że wykuta, znaczy jutro będzie piąteczka:)

  171. kiwaczek pisze:

    zostaly wam jeszcze jakies paluszki ? :)

  172. pstro pisze:

    kiwaczek!!! /skok na niego i potarganie za uszko/ no ja pierniczę, cudny jesteś ! :D

  173. kiwaczek pisze:

    zdrastie pstro :)

  174. maskana pisze:

    Chemik dobry z chemii Pstrusiu… ale On był znikł:D

  175. maskana pisze:

    Pewnie, że zostały. Onufry się łasił, ale uchowałam kilka:) Kiwaczek, gratuluję avatarka:)

  176. odarty pisze:

    pstro, całkiem dobrze kombinujesz ;) ale ja wiem, bo wiem :D, tzn gram takimi kartami lub używam pionkóww ulotnej grze ;)

    naćpana, to cyferki księżycowe ;)

    A templariusze całkiem niezłe głupoty wygadywali o Jezusie… Mówię Wam

  177. pstro pisze:

    nie no, bądź moim natchnieniem…/zanucenie/ :D

  178. odarty pisze:

    maskana, to niech jeszcze wiatr Ci porwie myśli ;)

  179. kiwaczek pisze:

    mask a dziekuje, mialem zupelnie inny zamiar… ale nie udalo sie… na szczescie jak widac :)

    te paluszki za mna pol dnia chodza… a dopiero do domu wrocilem
    paluszkow niestety ni widu ni slychu :)
    az zal, ze mieszkam na koncu swiata

  180. pstro pisze:

    Odarty, a przypomnij mi, kiedy ja dobrze nie kombinowalam jak już kombinowałam niby, bo ja kombinować nie potrafię, chyba, że mnie naUMIsz :>

  181. kiwaczek pisze:

    odarty dzis nie wiadomo co mowili templariusze
    w ich usta wkladano wiele slow, ktorych nie wypowiedzieli – nawet przy pomocy obrobki termicznej :)

  182. pstro pisze:

    kiwaczek, Ty masz do wszystkich daleko a my też, dasz wiarę? więc łezę obetrzyj /podanie mu chusteczki typu TIP/ i wiesz…ale nosa wysmarkaj no!:P:D

  183. maskana pisze:

    Odarty, nie mogę tak myśli swobodnie puszczać, bo ich potem nie dogonię:)

    Kiwaczek, co prawda nie wiem, jaki miałeś zamiar, ale wyszło Ci przednio:)

  184. odarty pisze:

    pstro, nie przypomnę. Czy już znasz moją odp :)

    kiwaczek, ślady są w ich symolice, chociażby w malarstwie da Vinci. Oczywiście o ich rozumienie można się spierać, tym bardziej że ta wiedza zeszła do podziemia.

  185. kiwaczek pisze:

    powtorze sie… pokaralo mnie – wierze we wszystko :)
    nawet jakubowi de molay

    ok, do nosa wezme papier toaletowy, wyjdzie taniej :)

  186. kiwaczek pisze:

    podziwiam da vinciego… tyle, ze on urodzil sie grubo ponad 100 lat po smierci de molay
    wiec co by nie mowic, jest tylko badaczem
    a historia zostala ukoloryzowana za czasow filipa :)

  187. odarty pisze:

    de molay nie powiedział nic co może być niemoralne, poza tym że ‚przewidział parę zgonów’. Wg mojej wiedzy templariusze czcili Jana Chrzciciela jak tego najważniejszego… Resztę można dopowiedzić

  188. pstro pisze:

    Odarty, napiszesz erotyczny tekst, tyle zdązyłam wyczytać zza uszu kiwaczka :D

  189. maskana pisze:

    Odarty czytałeś Kod Leonarda?

  190. znów sie zamotałam :) ale juz wiem jaka mam cyferke :)

    moja cyferka to 6 :) poszukam sobie chłopaka z cyferka 9 i bedzie duecik jak ta lala hehe :)

  191. pstro pisze:

    nie dalej jak wczoraj , czy przed byl znowu powtarzany film z kodem Leonarda… no coś w tym musi być , skoro film zrobiono a kościół się burzył..nie ? czy nie? ;)

  192. kiwaczek pisze:

    odarty, ciagle stoje na stanowisku, ze nie wiemy co de molay powiedzial
    szczegolnie na temat tego co mowil na stosie jest wiele roznych wersji
    chodzilo jednak o ich bogactwo, a nie przekonania czy kwestie wiary

  193. maskana pisze:

    Też już wiem, jaką mam cyferkę:) Człowiek całe życie się uczy:)

  194. odarty pisze:

    maskana, w tym rzecz że mają fruwać, a nie być łapane… Podobnie jest chociażby z motylem ;)

    kiwaczek, propaganda zawsze wrogów musi opisać i przedstawić tak, by można było ich zabić. Indianie byli czerwonymi małpami (nie ludźmi), Słowianie świniami itp. Średniowiecze niczym się nie różniło, chyba że eskalacją zachowań.
    Tu dowód

  195. pstro pisze:

    no dobra, przyznać się, który to dziewiąteczka, żeby nieśmialości się wyzbył nadmienię, że Światem tak spiewa, że aż uszy drżą! /zerk na kiwaczka/ :D

  196. kiwaczek pisze:

    pstro, cos zawsze jest :)
    w przypadku kodu, w/g mnie… to tania sensacja
    z paroma ciekawostkami

    kosciol uwielbia sie burzyc, szczegolnie jesli czegos nie zna
    to kolos na glinianych nogach, ktore bardzo sie juz ukruszyly

  197. pstro pisze:

    z Monty Pythona i z „Żywot Briana” to ja to

  198. odarty pisze:

    maskana, czytałem dawno temu Świętą Krew. Kodu nie. Nie lubię jakoś coś jest rozpowszechniane, wtedy traci urok, tajemniczość i paradoksalnie prawdę.
    kiwaczek, masz rację… ale jeśli ją masz, to nie możesz jej mieć, bo wtedy nie można przyjąć, że wersja którą przedstawiasz jest trafna ;) Tak czy siak, jest to pewnego rodzaju tajemnica
    Jeszcze mała sugestia: dla pieniędzy ludzie zrobią wiele, ale nie tak dużo jak dla ideologii

  199. kiwaczek pisze:

    odarty, wspanialy dowod, jeden z moich ulubionych obok allways look at the bright side of life:)
    co do sredniowiecza znam tylko kawalek wycinka francuskiego
    zasady zawsze byly takie same i pewnie beda
    wezmy chociaz kleopatre
    jest motyw, pozniej cel, to i metoda sie znajdzie

  200. maskana pisze:

    Te które mogą niech fruwają… ale są takie, które są tylko moje i powinny pozostać w ukryciu:)

  201. kiwaczek pisze:

    no i pstro wkleila moj najulubienszy :)
    co za zbieg okolicznosci

  202. pstro pisze:

    always look on the bright side od life /zagwizdanie/ to taka dewiza życiowa nie?

  203. Pstro -Zywot Briana jest super :) szczegolnie kamieniowanie hehe i ta jego matka :)))))))))))

    maskana- dobrze ze 6 to nie moj rozmiar hehe :)

  204. odarty pisze:

    kiwaczek, ja lubię czytać książki autorskie na tego typu tematy. Zaczepiają o szczegóły i dodatkowo autorzy nie boją się stawiać odważnych tez. Znam takie kościóły, gdzie krzyże na nich są mocno przypominajace krzyże templariuszy. Przypadek? A wszystko w miejscu Mocy i dawnym pogańskim miejscu kultu. Ale dość tych bzdur ;)

    maskana, dobre myśli muszą fruwać. Trzeba nimi uzdrawiaćź świat ;) Koniecznie

  205. kiwaczek pisze:

    dewiza… jak to szlo… chyba tak
    – every sperm is sacred, every sperm is good

  206. pstro pisze:

    kiwaczek zanotuj SE gdzieś …masz marker czy tam inny pisak? no…to notuj : nie ma zbiegów okoliczności … psst. zbiegów przez ó kreskowane :P

  207. kiwaczek pisze:

    zbieg okolicznosci moze sie pojawic tu czy owdzie
    przypadek nie :)

  208. pstro pisze:

    Światem, no proszę, tez angielski humor bliski ciału :> :D

  209. pstro pisze:

    kiwaczek fakt, przyznam Ci rację i to też SE zanotuj gdzieś, bo ja nie lubię przyznawać racji, z racji takiej, że moja racja jest najracniejsza :D

  210. odarty pisze:

    czas mi tego nie wybaczy, jeśli tu zostanę dłużej ;) Zatem dobrej nocy… i wybierajcie, życzę snów: odważnych, kolorowych, spokojnych, magicznych i zjawiskowych :)

  211. kiwaczek pisze:

    pstro… bardzo cie polubilem, bardzo
    musze kiedys odwiedzic cie z tragazami :)

  212. pstro pisze:

    Odarty i Tobie takiej, z wszystkimi tymi magicznymi, zjawiskowymi tymi no… no… bajerami :>:)

  213. maskana pisze:

    Kolorowych Odarty:)

  214. no cóz i ja musze sie pozegnać :) w weekendy zarywam nocki wiec kiedys chetnie dłuzej potowarzysze Wam a na dobranoc moj ulubiony clip ktory ogladam przed snem aby sobie poorbitowac bez cukru :))) pozdrawiam !!!

  215. pstro pisze:

    kiwaczek, a kto jak nie ja, wspominał Ci, że tu wiele pozytywnych wibracji w powietrzu się unosi? JA …kto przytrzymal za rękę jak pierwsze kroki stawiałeś? JA …kto Ci wzrok odwracał, jak się w Maskanę dłużej zapatrzyłeś?…a nie, to nie ja :P

  216. kiwaczek pisze:

    nacpana, to jak sie bedziesz budzila, to moze to:

  217. pstro pisze:

    Światem kolorowych i pamiętaj, że jak z piątką nie zajrzysz, to Ci Maskana osobiście tyłek przetrzepie sznurem do snopowiazałek… przetrzepałabym ja, ale mam mieTkie serce :P:D

  218. kiwaczek pisze:

    psto, maskana wspaniala kobieta, czlowiek nie moze sie czasem postrzymac :) sama rozumiesz ;)
    tym bardziej, jak ciebie nie bylo, a czulem sie tu samotny i zagubiony :)

    jestem za pozytywnymi, a co tam :)
    a na powaznie:
    zywie nadzieje, ze nie bedziesz tego zalowac, nawet wowczas kiedy poznasz moje poglady

  219. maskana pisze:

    Dobranoc Naćpana:)

  220. maskana pisze:

    No jasne Pstro, ja robię za złego glinę. Ja! Wcielenie niewinności!:)

  221. pstro pisze:

    kiwaczek, ja niczego nie żałuję, nie stało to gdzieś w Księdze Uczynków? : przyjmijcie wszystko na klatę, a co Was nie powali, to wzmocnić Was może … czy coś w ten deseń ? :>

  222. maskana pisze:

    Kiwaczek, ja rozumiem, że Pstro to Pstro, i że jakaś tam maskana Ci Jej nie zastąpi, ale wiesz ja się tak starałam, zebyś się nie czuł jak dziecko pierwszego dnia w nowej szkole… żebyś nie był jak dziecko we mgle… a Ty mi tu, że samotny i zagubiony? Wstydz się /w bek/ niedobry Ty
    :D

  223. kiwaczek no nie wytrzymalam i obejrzałam jeszcze teraz ten clip :) juz mi nogi same sie kiwaja i chyba tak szybko nie zasne podrygujac w rytm tego clipa hehe :)

    naprawde macie tu duzo pozytywnej energii az sie chce krzyczec z radosci ode do młodosci :)

    jeszcze raz wszystkim dobranoc i ciesze sie ze trafiłam w takie urocze miejsce, jak wroci moj jedyny przyjaciel internetowy z rejsu to za waszym pozwoleniem go tu zaprosze bo musze sie z nim podzielic tym szczesciem :)

    OLE !!!!!!!!!!

  224. kiwaczek pisze:

    pstro, wlasnie dlatego chcialbym aby ci tak zostalo
    mimo, ze nie wiesz jeszcze co cie czeka :)

    maskano, przeca napisalem, ze dlatego tak sie w ciebie zapatrzylem
    a przyznasz, ze zanim to nastapilo zagubiony byc prawo mialem :)

  225. kiwaczek pisze:

    nacpana, sluchaj sie starszych
    toc mialas to rano obejrzec :)

    dobrou noc

  226. kiwaczek pisze:

    zeby nie bylo za rozowo z mattem:

  227. Mirażyk pisze:

    Wszyscy śpią?

  228. maskana pisze:

    /wytarcie nosa w rękaw/ Kiwaczku masz wybaczone:D

  229. kiwaczek pisze:

    majac na uwadze pore, jest taka szansa :)

  230. kiwaczek pisze:

    maskano :D

  231. maskana pisze:

    To może czas się oddać we władanie Morfeuszowi?:)

  232. kiwaczek pisze:

    sproboj zawladnac orfeuszem :)

  233. Mirażyk pisze:

    Niewidzialność…

  234. kiwaczek pisze:

    migotanie telekinetyczne

  235. maskana pisze:

    Eee tam zaraz zawładnąć… wystarczy, że mnie do krainy snu przeprowadzi:)

  236. kiwaczek pisze:

    jak zaprowadzi – to zawladnie :)
    tyle rzeczy jeszcze do ogarniecia, a wstac za 6 h powinienem
    ide z toba :)

  237. maskana pisze:

    Więc zgaszę światło i idziemy:)

  238. kiwaczek pisze:

    chodzmy :)

  239. no idzcie spac bo sie tak nakreciłam ze nie moge zasnac z laptopem pod kołdrą hehe :)

    jestescie niesamowici :)

  240. Mirażyk pisze:

    Naćpana… :)

  241. Mirażyk pisze:

    :) Idź spać :P

  242. Ene Due pisze:

    Kłaniam się nisko, jak (niemal) codziennie rano.

    Pstro, zabrakło mi tylko dedykacji, że notka dla mnie :P. Normalnie i tekst, i fotka, wielce mi się podobają :).

  243. onufry69 pisze:

    Dzień dobry. :)

  244. pstro pisze:

    o kurczaczki Ene, się dedykacja wzięła i nie wklikła :P

    czolem nocne marki i ranne ptaszki ! :D

  245. Ene Due pisze:

    No dobra, Pstro, jakoś nauczę się z tym żyć :P.

    Cześć Pstro, czołem Onufry :)

  246. pstro pisze:

    Ene, wiem, że ciężko będzie, ale dasz radę /uściśnięcie Go z całych sił/ :D … u mnie dalej wiosna ulicami płynie a u Ciebie ?

  247. maskana pisze:

    Dziś grzecznie będę w łóżku o 22:00. Ewentualnie o 23:00 ale to najpóźniej:)
    Ten sam (jak sądzę) który wczoraj zabrał mi rozsądek, dziś ukradł z mojego nieba słońce. Będziemy oboje się smażyć… on za kradzierze ja za rozbój, a być moze morderstwo, bo nie wiem czy budzik zaatakowany o 5:45 nadaje się do reanimacji…
    Dzień dobry, mimo że śpiący:)

  248. pstro pisze:

    Maskana :D:D , powiem Ci, że samo wyczytanie tej godziny powoduje ziewanie :D

  249. kiwaczek pisze:

    5:45 to noc ciemna, jak mozna miec ochote ustawic budzenie na taka nieludzka godzine? :)

  250. Ene Due pisze:

    Cześć Mask ;-)

    Pstro, póki co nic nie płynie, ale może popłynąć, tak mi się wydaje.

    Widzę, że mamy tu nową koleżankę; tak myślę, ze może choć do niej się na wywiadówkę załapię, skoro do Mi nie mogę :P

  251. pstro pisze:

    Ene :D, a gdzie byłeś jak trza ją było z chemii przepytać? hę? … się pewno zastanawiasz, czy ładna ta jej pani wychowawczyni nie ? :P:D

  252. pstro pisze:

    kiwaczek!/zauważenie, że przeciera oczy, musi dopiero wstał/ no niech Cię wytarmoszę za uszko :D

  253. Ene Due pisze:

    Młodzież to po nocach może siedzieć i zakuwać na Lampucerze, ja zaś o tych wywiadówkach muszę myśleć; no co zrobić, swoje lata mam :P

  254. maskana pisze:

    Dawno temu, powodowana pracą od 5 rano do 17 codziennie, i od 18 do 23 co drugi dzień, nauczyłam się (czy też było mi dane bez specjalnego zaangażowania) „spać na jawie”. Z letargu wybudzał mnie okrzyk „breakfast time” a potem „lunch time”. Od rana staram się przypomnieć sobie tamte mechanizmy, by zapaść w śniący niebyt i za nic w świecie nie potrafię…

  255. onufry69 pisze:

    Ene, najważniejsze, że młodo się czujemy. :P

    Cześć, Mask:)

    Kiwaczek, pieroga? :P

  256. kiwaczek pisze:

    pstro…mrrr :)

    prawde powiedziawszy wstalem o 8, pojechalem do sopotu
    spotkalem sie z niedzialajaca sygnalizacja swietlna – jak to po uderzeniu piorunow czesto bywa :)

    a teraz to mi paluszki w glowie, czy tam jakowas bulka :)

  257. maskana pisze:

    Kiwaczku, ochota z tym niecnym procederem nie miała nic wspólnego… potrzeba matką wynalazku:)

    Czesć Ene:)

  258. kiwaczek pisze:

    mask, cos czulem, cos czulem :)

  259. onufry69 pisze:

    Mask, ale za to jak się potem docenia każdą lżejszą pracę i to, że się można wyspać ;)

  260. maskana pisze:

    Pstro, zamula tak, jak po powodzi w Kotlinie w 97. Myślę, ża czas na nową notkę:)

  261. kiwaczek pisze:

    onufry, bardzom rad z tej wspanialej propozycji ;)
    niestety w dalszym ciagu uwazam pierogi za niejadalne :)

  262. pstro pisze:

    Onufrzak, Ty nie dorosłeś a już zdązyłeś zdziecinnieć na stare lata :P:D

  263. kiwaczek pisze:

    pstro, meska to rzecz – niedorastac… wiem po sobie :)

  264. maskana pisze:

    Onufciu, dziś to tak będę cenić sen, ale to tak, jak nigdy. Przynajmniej taki mam plan:)

  265. Ene Due pisze:

    Onufry, no, kurde, właśnie w tym problem.
    Lata lecą, kolejne wywiadówki zaliczane: czas przez palce umyka.

    Zdaje się, że muszę stąd się ewakuować, bo Was moim dzisiejszym nastrojem pozarażam i Lampucerę sprofanuję :-/.

  266. maskana pisze:

    Ene schowaj empatię do kieszeni i porażaj… i profanuj… i co tam jeszcze:)
    Damy radę:)

  267. pstro pisze:

    kiwaczek, jak nie pierogi to golonka z piwem ? też Maskana serwuje :D

  268. onufry69 pisze:

    Pstro i vis a vis :P

    Mask, a niech będzie planowo ;)

    Kiwaczek, avatar mówi sam za siebie :P

  269. Ene Due pisze:

    Mask, nie mam śmiałości takiej w sobie, bym świadomie mógł to uczynić :-]

  270. onufry69 pisze:

    Ene…ja Ci powiem, że zaliczając wywiadówki….ten, no…a fajne te wychowawczynie się trafiają? :P

  271. maskana pisze:

    Ene, skromność też schowaj… Pomyśl egoistycznie…
    Zaaranżujemy Ci sesje terapeutyczną:)

  272. kiwaczek pisze:

    pstro, nie mam latwego zycia kulinarnego :)
    eh
    piwo nie
    golonka nie
    pomidory nie (swieze) – nieswieze moga byc
    grzyby nie
    produkty maczne w wiekszosci nie
    i dlugo by wymieniac :)
    ale paluszki jak najbardziej
    a i moze byc nawet chleb z ketchupem tudziez inna musztarda

  273. pstro pisze:

    Ene, ja Ci sie zaraz ewakuuję ! jak pasa ściągnę …znaczy jak z jeansów wyciągnę :D

  274. Ene Due pisze:

    Onufry, są i fajne, i niefajne :). Chciałem iść na ochotnika do Ulotnej, ale mi drzwi przed nosem zatrzasnęli.

    Mask – co podają w ramach takiej sesji?

  275. maskana pisze:

    O matko, biedny Kiwaczek… /przytulenie i poklepanie po plecach/

  276. pstro pisze:

    kiwaczek, to wypisz wymaluj jak ja :D, tyle że ja na pierogach i plackach mogłabym :D ale dużo jest na nie definitywnym, część jest na nie do trzeciego browara :P

  277. Ene Due pisze:

    A wlej mi, Pstro, może mi depresja przejdzie. Tylko powiedz, kiedy się mogę wypiąć :P

  278. pstro pisze:

    dam nową notkę a potem się wypinaj :P

  279. maskana pisze:

    A co byś chciał, żeby Ci podano? WIesz… my tu dość plastyczni jesteśmy i reagujemy na potrzeby pacjenta:)Bez wcześniejszego wywiadu, bez zdiagnozowania potrzeb ciężko wyjść na przeciw oczekiwaniom. A my chcemy im sprostac… i w związku z powyższym poprosimy o listę życzeń:)

  280. Ene Due pisze:

    Nie wiem, Mask, nigdy na żadnej sesji nie byłem, nawet na egzaminacyjnej zasypiałem, więc jakby mnie nie było :P

  281. kiwaczek pisze:

    mask, lubie proste rzeczy :)
    np. zupe czos(e)nkowa :)
    kawalek wysmazonego miesa
    nieoszukana czekolade
    czesto jem pizze
    raz na jakis czas chodze do baru
    jest kilka takich, gdzie ktos umie uzywac przypraw
    niestety w calej naszej aglomeracji kilka
    a w ogole, to mam ochote na zupe krem z pomidorow z orzeszkami pinii u sowy w bydgoszczy
    warto tam tylko po to pojechac :)
    a realnie pojde za godzine do samu i kupie pseudo bulke z pseudo twarozkiem

    abstrahujac – za slimakami nie przepadam:

  282. pstro pisze:

    kiwaczek, Ene, chodźcie notkę wyżej co? /lubienie bułki z twarożkiem/ :>

Skomentuj

