Pętla …

Od jakiegoś czasu zasób słów, nie powieksza się ani trochę. Stagnacja w tym temacie nakazuje powtarzalność schematów odnośnie wyrażania swoich uczuć. Co powiesz/napiszesz, co nie jest już wiadomym, posłyszanym, wyczytanym ? Nic. Zupełnie nic. Ale podoba mi się sam fakt utwierdzania drugiej strony o stałości swoich słów. Mogę je powtarzać do wyblaknięcia, ale muszą mieć ten „czas” na ujście. Siedzą sobie spokojnie w głowie i czekają . Dziś jest właśnie taki dzień. Dzień w którym postanowiły, że bedą się do Ciebie łasić jak kotka. Nie pytaj czym to spowodowane. Przyjmij pieszczotę, bo to właśnie dziś …

235 Responses to Pętla …

  1. onufry69 pisze:

    Zawsze czekam na taki dzień, wtedy się zatrzymuję…słucham, patrząc Ci w oczy i czuję jak te słowa które wypowiadasz ogarniają moje całe ciało…biorę Cie za rękę i idziemy dalej nie oglądając się za siebie…;):*

  2. maskana pisze:

    Mhmm… cudna notka Pstrusiu:)

  3. pstro pisze:

    kto czeka, ten się doczeka, jak powiadają stare plemiona z dorzecza Amazonki :D

  4. pstro pisze:

    kiwaczek zrobił listę czego nie, po czym zgłodniał i poszedł coś wszamać :>;)

  5. onufry69 pisze:

    Pstro, nie znam tych plemion, ale dobre to :P:D

  6. Ene Due pisze:

    Dobra, Pstro, jestem na tym pięterku. Jak Ty to robisz, że zawsze Cię słucham? :)

  7. pstro pisze:

    Maskana, no coś trza było zrobić z tym zmulaniem ;), nie chcę Cię ponaglać, ale jak Ci się oko lewe całkiem otworzy, to weź się do roboty co? :P:D

  8. pstro pisze:

    Piotr a dobry, tyle, że deszczowy od rana, pogoda barowa albo jak kto woli sypialniana ;)

  9. pstro pisze:

    Ene, bo ja Ci chcę świat z wyższego poziomu pokazać, a Ty jesteś zaintrygowany tym co możesz zobaczyć i to tak jakoś hula :P:D

  10. maskana pisze:

    Cześć Piotr:)

    Pstrusiu, dziś mi się nie otworzy, tak czuje, nawet się nie uchyli:D

  11. waltz pisze:

    Zależy gdzie deszczowa :)

    Choć chmur na niebie pełno

  12. waltz pisze:

    wstawaj maskana, szkoda dnia :)

  13. pstro pisze:

    a Mjut jak się wczoraj zasłuchał, tak pewno trwa w tym stanie rozmarzenia, bo zamilkł nagle i tyle go widzieli :P:D

  14. pstro pisze:

    właśnie Maskana, spałaś trzy godziny z hakiem, toż to SE można kości odleżeć (jak mówi mój ojciec):D

  15. maskana pisze:

    Piotrze, ja już wstałam, fizycznie wstałam, bo psychicznie to śpię jak zabita:D

  16. waltz pisze:

    Aaaa, to nic nowego :)

  17. waltz pisze:

    Taka tuba mi się dzisiaj znalazła. Coś o życiowych mądrościach :)

  18. pstro pisze:

    Piotr, co z Twoim humorem, że tak zapytam po cichu ? :)

  19. maskana pisze:

    Pstro powiem Ci, że to była rozpusta:D:D:D
    Nikczemna rozpusta. Dziś bedę spała 2. Nie może mi być za dobrze:P:D

  20. onufry69 pisze:

    Piotrze witaj synu :P:D

  21. pstro pisze:

    lubię Maleńczuka słuchać…

  22. waltz pisze:

    Bea – nie jest z nim tak źle mimo wszystkich kłód pod nogi. Tuba mi się spodobała, stąd się dzielę :)

    Gardło mogłoby jedynie nie dokuczać tak mocno.

  23. waltz pisze:

    cześć onufry :)

  24. waltz pisze:

    A Maleńczuk jest świetny :)

  25. pstro pisze:

    jest, przytaknę, chociaż razu pewnego na Piastonaliach śpiewając, obraził się bo ktoś rzucił puszkę na estradę

  26. waltz pisze:

    No cóż, bywa :)

  27. onufry69 pisze:

    Mask, rozpustnico jedna….masz grzech śmiertelny po tak długim śnie :P:D

    Pstro, nie ktoś, tylko się przyznaj, że przesadziłaś :P

  28. pstro pisze:

    Onufrzak, peplo :P

  29. maskana pisze:

    Onufry, czasem trzeba sobie podarować odrobinę luksusu:)

  30. onufry69 pisze:

    Ja spałem dziś siedem godzin, to zobacz Mask…opływam w luksusach :D

  31. pstro pisze:

    Piotr, przepłucz sobie czymś gardło, najlepiej wysokoprocentowych, to te zarazki powybijasz co do nogi ;)

  32. onufry69 pisze:

    No, Pstro ja się zastanawiam…Ty jesteś wyjałowiona na maksa :P:*

  33. hrabiamiod pisze:

    Ze tak się odniosę do notki to w ogole, znamy jakies 30 % prawdziwych znaczen slow ktorych uzywamy, wiekszosci czesto nie znamy.. wiec mowienie bywa czesto potwierdzeniem naszej ignorancji.. co nie?

    Pozatym mi sie wydaje ze o milosci zawsze mozna wymyslic cos nowego, wyjatkowego i niepowtarzalnego.
    To na tyle merytoryki ;D

  34. onufry69 pisze:

    Mask, ktoś musiał dyżurować i światło potem zgasić na blogasie :P:D

  35. pstro pisze:

    Mjut ! no odnalazłeś się, poszedłeś spać wczoraj? oszalałeś? Ty bierz przykład z Maskany :D

  36. kiwaczek pisze:

    a propos sniadania – stanelo na wczorajszej pizzy
    a co tam, raz sie zyje :)

    zainspirowany waszymi opowiesciami i ja zaochotniczlem wlasnie, aby wziac udzial w sesji drzemki posniadanioej

  37. pstro pisze:

    prawdę powiedziawszy, też bym sobie pizze zjadła, a co do drzemki, no bez niej ani rusz, czy to posniadaniowa, czy też w formie leżakowania poobiedniego ;)

  38. onufry69 pisze:

    Hrabio masz rację…dlatego moje komcie są takie krótkie :P

  39. onufry69 pisze:

    Tobie Pstro z tym leżakowaniem, to jeszcze z przedszkola zostało…Ty się nigdy nie zmienisz.:P

  40. pstro pisze:

    Mjut , a`propos „coś innego” , co z Ibizą ? kiki Ci ją z głowy wybiła ? :D

  41. maskana pisze:

    Onufry ja Ci przypomnę coś z wczoraj:
    23:14:55 ~ Onufry: mask dziś ja mam nockę na blogu bądz dobra koleżanka i weź za mnie warte taki jestem śpiący że nie dam rady do rana i napewno ktoś przyjdzie i stoliki dmuchnie i krzesełka i popielniczki i ten no mask nie daj się prosić jak ty będziesz śpiąca to ja wezmę dyżur za ciebie dobra?
    :P:D

  42. onufry69 pisze:

    Mask….ktoś się podszył, bo ja o tej porze ostatniemu barankowi imię dałem :P:D

  43. kiwaczek pisze:

    drzemka byla by super :)
    dzwony na licznie tu zgromadzonych kosciolach skutecznie jednak to uniemozliwiaja

  44. hrabiamiod pisze:

    Wyjazd na 69 dni juz w lipcu! ;D

    Nie poszedlem spac, poszedlem ogladac Dr Housa ;D

    To kto ma pizze dla mnie?

  45. pstro pisze:

    kiwaczek powiem Ci, że jak mi powieki opadają, to nawet panowie pracujący dzielnie na rusztowaniach, nie są mnie od drzemki odwieść ;)… ps. w samym centrum mieszkasz? :>

  46. kiwaczek pisze:

    zostaly mi dwa kawalki od wczoraj, zapraszam :)

  47. onufry69 pisze:

    Kiwaczek, dwa kawałki, to Pstro wciągnie nosem :P:D

  48. hrabiamiod pisze:

    / wzial niesmialo od kiwaczka kawałek pizzy /

    Dziekuje i sie zegnam najedzony ;D

  49. kiwaczek pisze:

    pstro, pracuje w centrum
    mieszkam w centrum
    a centralnie w odleglosci 10 m stoi przepastny kosciol, w ktorym chlopaki od paru lat (kiedy to odrestaurowali jedna z wiez i kupili do niej nowy dzwonek) uwielbiaja pastwic sie nad uszami mieszkancow dluzej niz w innych tego typu przybytkach

    z drzemki mnie moze i by mnie nie wybudzili… z pewnoscia jednak nie dali by mi w nia zapasc :)

    onufry, pizza miala byc wyjatkowo dla hrabiego :)

  50. pstro pisze:

    czy tylko dni będzie 69, czy jeszcze ta cyfra się gdzieś przewinie? :P:D

  51. onufry69 pisze:

    Pstro, Ty już się nie bój…nie będę Was prześladował :P:D

  52. kiwaczek pisze:

    czy masz jeszcze zdjecie tych cyckow pod innym katem? :)

  53. pstro pisze:

    kiwaczek, centralnie w takiej odległości od mojego bloku też stoi narazie prowizorka kościoła, ale obok jest w budowie taki z prawdziwego zdarzenia, przyznam, że nie wiem ja funkcjonują Ci, ktorych okna wychodzą własnie na tę stronę, chociaż… ponoć do wszystkiego się mozna przyzwyczaić… kiedyś mieszkałam naprzeciw dworca PKP , a jak pojechalam do cioci na wieś, to cisza mnie dobijała, nie mogłam zasnąć :D

  54. onufry69 pisze:

    Kiwaczek, moich?…

  55. pstro pisze:

    kiwaczek, chciałam dac pod innym kątem, ale czuję, że Onufrzak nie mógłby sobie miejsca znaleźć a monitor na bank miałby obpalcowany cały :P

  56. onufry69 pisze:

    Pstro…nie przeinaczaj… tego po na_przeciw nie powinnaś pisać..:P:D

  57. onufry69 pisze:

    Pstro, Ty masz cały czas obpalcowany jak tylko mój avatar się na pasku pokaże..:P

  58. pstro pisze:

    yhy… i obśliniony t-shirt :P

  59. onufry69 pisze:

    że niby miss mokrego podkoszulka?…

  60. kiwaczek pisze:

    onufry, nie schlebiaj sobie :)

    jestem otoczony kosciolami
    drugi jest oddalony o jakies 300 m
    ten blizej mnie ma kilkaset lat i poki co nie beda chyba go rozbierali – ale ostatni raz dzwonia o 18, a rano jest noc, to spie, a jak spie, to nie slysze :)

    chcialbym tu postulowac jednak o ten inny kat :)
    niech i starsi wiekiem tez maja cos z zycia
    a moze i wspomnienia ozyja…

  61. pstro pisze:

    jesteś otoczony kościołami… a kobietami? kiwaczek, przyznaj się mi tu szybciorem :> … mi tu będzie wspomnieniami oczy moje cudne mydlił, a pewno inny kąt to na wyciągnięcie ręki ;)

  62. onufry69 pisze:

    Kiwaczek, lubię sam sobie słodzić…musisz się przyzwyczaić by z tym żyć :P:D

  63. onufry69 pisze:

    Jeśli kościołami, to i kobietami…co prawda starszymi, ale zawsze to coś, bo młodsze rzadziej zaglądają do kościoła :P

  64. kiwaczek pisze:

    jestem otoczony kosciolami, kobietami, klientami i chyba prawnikami
    na szczescie nie mam windy :)

    http://www.youtube.com/user/nqtv#p/u/22/lRefZf3gj74

  65. kiwaczek pisze:

    zapomnialem dodac oraz kotami :)

  66. onufry69 pisze:

    To dobrze trafiłeś, bo u nas na blogasie są dwie kokoty :)

  67. Ene Due pisze:

    Mask, co z moją terapią? Jestem więcej niż zaniepokojony ;-/

  68. kiwaczek pisze:

    az tak dobrze owych kotow, kotek, kokot, a i kokoszy nie udalo mi sie poznac :)

    jeno dwa koty niby to bezdomne, czesto odwiedzaja mnie w celu zebraczym…
    przy czym jest to konkretnie zebranie o whiskas
    nieopatrznie razu pewnego kupilem co innego to zostalo do wieczora… pojawily sie szczesliwie mniej wybredne ptaki

    ale to i tak ludzie sa dziwni :)

  69. onufry69 pisze:

    Kiwaczek, ja będąc kiedyś pierwszy raz w Niemczech, bardzo dawno temu u rodzinki, zostałem sam w mieszkaniu…wypiłem parę piwek, zgłodniałem i pomaszerowałem do lodówki…zrobiłem sobie kanapki, zjadłem ze smakiem, a na drugi dzień rano, ciotka mnie zapytała, czy tą kiełbaskę kocią dałem ich sierściuszkowi…jak się domyślasz, musiałem skłamać, że mu dałem, a nie, że sam zjadłem :P:D

  70. kiwaczek pisze:

    nie wiem jak to jest wypic pare piwek, a moze raczej nie pamietam… ale mysle, ze kocia moze byc lepsza niz nie kocia

    czlowiek zezre wszak wszystko, a taki np. kot juz nie :)

    a tamtemu na dobre pewnie owa dieta tylko wyszla :)

  71. onufry69 pisze:

    No parę piwek, to kilka…rozumiem, że zasiadasz jak się pojawi skrzynka. ;)

  72. kiwaczek pisze:

    ostatnio piwo pilem ostatnio jakies 30 lat temu
    w/g mnie jest gorzkie i smierdzi, brr
    gorsze skojarzenie mam tylko z papierochami

    w tym momencie pije zdrowotna jak sadze cole :)

  73. onufry69 pisze:

    Kiwaczek, nie namawiam….ale 30 lat temu, to szmat czasu, wtedy jeszcze się we franczeskach prało ;)

    czlowiek zezre wszak wszystko, a taki np. kot juz nie :)

    moja babcia zawsze mówiła…człowiek nie świnia, wszystko zje :)

  74. kiwaczek pisze:

    na tym cytacie wlasnie sie oparlem :)

    30 lat temu pilem rozne rodzaje piwa
    czesto goscilem w NRD, a tam po prostu nic innego nie bylo

    co do prania, jestem za ekologia
    franczeski wlasnie takie byly :)
    a propos polecam orzechy, naprawde dzialaja

  75. onufry69 pisze:

    Kiwaczek, na co bierzesz te orzechy, że się tak zapytam? ;)

  76. kiwaczek pisze:

    onufry, jest specjalna odmiana orzechow
    o ile pamiec mnie nie zawodzi hinduskich, mozna kupic na allegro
    wrzucasz kilka do pralki zamiast proszku
    przy czym mozna je uzyc czterokrotnie – naprawde taniej
    i ekologicznie

  77. onufry69 pisze:

    No niestety u nas w kraju nie bardzo ludzie dbają o ekologię…min. brak czasu i lenistwo robi swoje.

  78. kiwaczek pisze:

    nie wierze w brak czasu, w odroznieniu od lenistwa, ktore znam z autopsji :)

    moze wloska kuchnia?

  79. pstro pisze:

    :D:D

    Ene, a jaka terapia, że zapytam ? :> Maskana pewno chciała zjeść śnaidanie, usiadła, żeby przygotować sobie bułkę i zasnęła z nosem w maśle :D

    co do piwa, to ja tez nie przepadam, wypijesz dwa, wysikasz nie wiedzieć dlaczego cztery :P

  80. Ene Due pisze:

    A żebym to ja wiedział… Zaproponowała i zasnęła. A taki byłem ciekaw, nawet nastrój zaczął mi się poprawiać :P.

  81. pstro pisze:

    /podniosla palca/ ja ! ja! jeśli chodzi o wloska kuchnię, to ja lubię ! (zjeść of course) :)

  82. kiwaczek pisze:

    wracajac do koncepcji urlopu
    niesmial bym nawet pomyslec o 69 dniach…
    ale ciekaw jestem koncepcji
    a szczegolnie dokad pojechac
    ciagle tez poszukuje dla siebie tanich noclegow, mozliwie daleko ode mnie

    kuchnia wloska byla wczoraj na kolacje i dzis na sniadanie :)

  83. maskana pisze:

    Czkawka mnie obudziła. Od razu pomyślałam sobie o Ene i Pstro i przeszła:) Więc wrócionam, tadam:)

  84. maskana pisze:

    Ene z terapią to my sobie poradzimy… ale jak już wpomniałam, do pełnego sukcesu potrzebuję listy życzeń:)

  85. Ene Due pisze:

    Mogę? Naprawdę?

  86. maskana pisze:

    Oczywiście. Jak mówię, to mówię:)

  87. pstro pisze:

    Ene, ale że co? nie poprawił się? /zerk na pas moczony w wodzie z sola/ :P

  88. Ene Due pisze:

    Poprawił (maści różnych zażyłem nacieleśnie), ale ciekawy byłem tej terapii, gdym sobie o niej przypomniał.

  89. pstro pisze:

    kiwaczek, widzę, że stołujesz się na światowym poziomie, nie to co ja kluski i kotlet, czyli zestaw regionalny ;)

    jeśli chodzi o tanie noclegi i co więcej, urokliwe widoki (krajobrazowe też) to Maskany rejon uchodzi za całkiem całkiem (jak Maskany to i rejon Enego, skoro sąsiedzi) ;D

  90. maskana pisze:

    W wodzie z solą? Matko kochana, Pstro, ależ masz niekonwencjonalne metody:P:D

  91. pstro pisze:

    Ene to nic tylko tutaj listę życzeń wklepuj i czekaj :D

    Maskana, Ty mi tutaj czkawką Ócz nie mydlij, tylko pisz jak jest, wstałaś bo zgłodniałaś :D:P

  92. Ene Due pisze:

    No dobra, Mask, to daj mi w ramach terapii Tubę, taką, co myślisz, że się Ene spodoba, albo podoba już. Masz trzy strzały, jak trafisz, możesz żądać nagrody :P.

  93. Ene Due pisze:

    Aaaaa, Pstro najdroższa, toż jeszcze nie wiesz, żeś mapy pomyliła? :D ;-P

  94. pstro pisze:

    Maskana, ale skuteczne, na samą myśl, się może polepszyć :P:D

  95. kiwaczek pisze:

    pstro, nie jestem pewien czy ta pizzeria ma swiatowy poziom :)
    jakis na pewno :)

    nie watpie, ze maskana zamieszkuje rejon urokliwy :)
    ciagle nie wiem, ktory
    prosze o konkretne przyklady :)

  96. maskana pisze:

    Mój region to nie tylko uchodzi, ale i jest bardzo całkiem. Idealny na aktywny wypoczynek. Idealny na szlachetne nic-nie-robienie. Idealny na każdą kieszeń: hoteli, pensjonatów i kwater prywatnych pod dostatkiem. W dodatku region, w którym można przenieść się w czasie… i odległym i tym bliższym.
    P.S.
    nie, nie pracuję w informacji turystycznej, i nie, nie czerpie korzyści materialnych z promowania okolicy, i tak, gdybym tu nie mieszkała, to zamieszkać bym chciała:P:D

  97. pstro pisze:

    Ene, ze niby co? nie na ten kontynent patrzyłam ? …w zasadzie mogłam, bo przed nosem fizjograficzną miałam, w kawałku do tego nie za dużym :P

  98. kiwaczek pisze:

    maskana, czyli jednak czerpiesz korzysci :)
    jaka nazwe nosi twoja miejscowosc ?

  99. pstro pisze:

    o widzisz kiwaczek? prawdę pisałam o tej urokliwości (terenu też) :D , nie ma to jak południe naszego uroczego kraju :)

  100. maskana pisze:

    Ene, ta na rozruch:)

  101. maskana pisze:

    ta dla emocji::)

  102. maskana pisze:

    a ta dla wspomnień:):

  103. pstro pisze:

    ja nie zdradzę gdzie mieszka Maskana, ale w pracy jak już wymieni słomę w jaskini smoka, to potem wyrusza na poszukiwanie dziewic, a że ma płacone od ilości wyszukanych dziewic, to się nacharuje w tej pracy, że głowa mała :P:D …
    przypomnij Maskana co Ty masz na pieczątce ? jak to stanowisko nazwali ? :D

  104. maskana pisze:

    Czuję, że nagrody nie będzie… ale dla drugiej i trzeciej tuby było warto:)

  105. onufry69 pisze:

    Pstro, nie tylko w południe fajnie wyglądasz, ale wieczorem też :D

  106. maskana pisze:

    na pieczątce wyryto:
    Departament Spraw Trudnych i Niemożliwych
    Katedra Niepokalanego Poczęcia
    Maskana D’Arc

  107. Ene Due pisze:

    Pstro, walnęłaś się w tych mapach, oj walnęłaś. Ale spoko – trochę czasu mi zajęło, nim pogodziłem się z myślą, że nie jesteśmy z Mask z sąsiadami. Nie jest to łatwa świadomość, ale tłumaczę sobie z każdą chwilą, że można i trzeba z tym żyć :).

    Mask, no pardon: karton, pudło, pudełeczko :)
    1. Zbyt wulgarne, nawet jak na mnie;
    2. Umysł mam co prawda ponury, ale to portugalskie brzdąkanie nazbyt smętne;
    3. Nie bardzo. Ale nie neutralne: nie przeszkadza, ale i nie kręci.

    Jeszcze dwie próby? :-)

  108. onufry69 pisze:

    Na pieczątce jest….”główny Jaskiniowiec, prawa ręka smoka” :P:D

  109. kiwaczek pisze:

    pstro, conajmniej raz w roku staram sie byc w rejonie smoczym
    od pewnego czasu pojawila sie tam jednak osoba, ktora bardziej odstrecza mnie niz wyzej wymieniony
    co do tanich noclegow, to niestety nie znam
    sredniocenowy znam tylko na florianskiej, nie ma jednak co z autkiem zrobic

    dla emocji? :

  110. pstro pisze:

    to teraz wiem dlaczego Maskana jak rozmawiamy to zaczyna: słuchaj, a tak między nami jaskiniowcami … :P

  111. onufry69 pisze:

    KIwaczek…jedź pociągiem, a wieczorem przytul się na dworcu do kaloryfera tak jak ja to robię :P:D

  112. maskana pisze:

    Onufry, to o czym wspomniałeś wyryte jest na tabliczce, wiszącej na drzwiach mojej komórki, tuż przy smoczej jaskini:D

  113. onufry69 pisze:

    Pstro…ja u siebie nawet słyszę jak Mask po robocie krzyczy: jabadabaduuuuuu! :D

  114. pstro pisze:

    dlatego na lewo i prawo się chwali, że ma komórkę :P:D

  115. maskana pisze:

    Onufry, bo swoją pracę nie wystarczy wykonywać dobrze, trzeba mieć jeszcze pasję:P:D

  116. pstro pisze:

    a jak pytam o numer komórki to mówi : Jagielońska 43 , do tej pory nie wiedziałam o co chodzi ;P:D

  117. maskana pisze:

    Pstro, teraz już wiesz, że jak chciałaś ode mnie zadzwonić i mówiłam Ci, że to niemożliwe, to była to najprawdziwsza prawda:P:D

  118. onufry69 pisze:

    Mask jak mówi, że ma naładowaną komórkę, to znaczy, że była dostawa świeżej słomy dla smoka :P:D

  119. kiwaczek pisze:

    oufry, gdybym jechal pociagiem, to zanim bym dojechal musial bym wracac :)
    samochdem szybciej i polowe taniej
    a tak wyjade w piatek po pracy, jestem cala sobote i kawalek niedzieli i moge wracac szczesliwszy :)

    moja najwieksza milosc mieszkala na mazowieckiej
    mowie wam, co to byly za piekne czasy
    pociag jechal wowczas 7 h, a dzis chyba 15

  120. maskana pisze:

    Ene, niezwykle ciężko trafić w czyjś gust muzyczny. Ja na ten przykład uwielbiam Marizę… Więc będę musiała podziękować za możliwości i obejść się smakiem nagrody:)

  121. onufry69 pisze:

    Kiwaczek, tracisz ten bigos w WARSie..:P:D…przepyszny.

  122. Ene Due pisze:

    Spoko, Mask :). Mi nie chodziło o to, by trafić w gust, ale by się mi spodobało :). To ja Ci zapodam zaraz najpiękniejszą moją Tubę, jak wyszperam. Chcesz? :)

  123. kiwaczek pisze:

    to musi podobac sie kazdemu :)

  124. kiwaczek pisze:

    oufry, ale zyskuje czas, ktorego nie musze pozniej spedzic w mazowieckich toaletach :)

  125. maskana pisze:

    Ene, oczywiście, że chcę:)

  126. onufry69 pisze:

    Kiwaczek….trafiłeś tą tubą w moje serce…kiedyś koleżanka Ala mi ją zadedykowała. :P

  127. pstro pisze:

    trafiłeś w Onufrzaka gust, kiwaczek …. Onufrzak co roku w Ostródzie obowiązkowo, pokazywał mi swoje białe rękawiczki, te w których szaleje w pierwszym rzędzie

  128. Ene Due pisze:

    To jest najpiękniejszy utwór w historii muzyki, stwierdzam apodyktycznie; się nie śmiejta, ale mogę słuchać pięć razy pod rząd, a i tak oczy mi się zaszklą:

  129. onufry69 pisze:

    Pstro, zapomniałaś o rurze od odkurzacza z którą się na tej imprezie nie rozstaję :P

  130. kiwaczek pisze:

    bardzom rad, mimo iz w ostrodzie nie bywam :)
    jeno przejazdem, a uwazac trzeba tam na radarowanie

    to moze cos bardziej kolorowego i mam nadzieje mniej znanego :)

  131. pstro pisze:

    świetny stary kawałek Ene :)

  132. maskana pisze:

    Dziękuję Ene:) Znam ten kawałek… miło do niego wrócić.

  133. pstro pisze:

    Twoja tuba kiwaczek, przypomina mi film obejrzany niedawno ” Gdyby jutra nie było” ;) (Indyjski)

  134. onufry69 pisze:

    Jest kilka starych hiciorów….mi osobiście się przy tym chce żyć …:)

  135. Ene Due pisze:

    Cała przyjemność po mojej stronie :).

    Eeee, nie taki znów stary, koleżanki i koledzy :)
    Jakby nie spojrzeć, młodszy ode mnie :P

  136. Ene Due pisze:

    Onufry zapodał fajowski numer :)

  137. kiwaczek pisze:

    hej joe chcialo by sie zawoloac :)

    skoro juz jestesmy przy uzywkach

  138. pstro pisze:

    no proszę, same ciekawe kawałki :) znaczy wszyscy w tych klimatach siedzicie ;)

  139. maskana pisze:

    Janis jest cudna:)

  140. onufry69 pisze:

    Jeśli chodzi o Janis, to ten ma mistrza..

  141. kiwaczek pisze:

    janis… byla. ciagle nie zyje

    kolejny uklon w strone onufrego… mam nadzieje :)

  142. pstro pisze:

    no kurde!!! Onufrzaka dresik ! no ja pierdziele ! :D

  143. onufry69 pisze:

    No mój dres…skóra zdarta :P:D

  144. maskana pisze:

    Kiwaczku, żyje… w każdym dzwięku żyje… i jest cudna.

  145. kiwaczek pisze:

    znacie najnowszego janko muzykanta ?

  146. pstro pisze:

    ja się przyznam bez bicia, że nie, inni się wstydzą przyznać, że też nie :P

  147. kiwaczek pisze:

    znacie? to posluchajcie

  148. maskana pisze:

    trzy piece, trzy pizze, skrzipce:D

  149. kiwaczek pisze:

    no i (nie)najnowsze wiadomosci

    polecam rowniez prawdziwa historie o leszku b.

  150. Ene Due pisze:

    OK, zatem miłego tubowania, a ja się Państwem juz na dziś żegnam.
    Miłego popołudnia, wieczoru i nocy. Tylko proszę Was bardzo, byście Mask o 22-giej stąd wygonili :).
    Do miłego.

  151. pstro pisze:

    Ene, chcesz juz iść ? jeszcze ranek nie tak blisko, słowik to, a nie skowronek się zrywa :>

  152. maskana pisze:

    Miłego dnia Ene. I dziękuję za troskę:)

  153. pstro pisze:

    :D:D taki poprzebierany w krzaki, to Onufry podchodzi pod remizę, jak go wywalą z potańcowki i ma zakaz zbliżania się do remizy na odległość stu metrów

  154. Ene Due pisze:

    Pstro, nie chcę, ale muszę.
    Mask, toż to mój obowiązek niemal, troszczyć się o Was. Na wywiadówkę do Ciebie mam się udać, życzysz sobie? :P

  155. onufry69 pisze:

    mam zakaz, bo na krechę nabrałaś…:P

  156. pstro pisze:

    Ene /wzięła oplotła go ramionami jak Jaś Fasola i tak trwa/ :)

  157. kiwaczek pisze:

    polska piosenka zawsze miala cos do zaoferowania
    w tym wypadku dykcje pana marka :)

  158. pstro pisze:

    przypomniało mi się, że swego czasu, lata wirtualne temu, taki blog mielismy o tej nazwie :D, albo coś mi się pofyrdało, ale z mydełkiem FA coś było :D

  159. maskana pisze:

    Ene, w kwestii wywiadówek to ewentualnie możemy pójść razem:) Okres bycia uczniem mam już za sobą:) Teraz mogę jedynie w roli Rodzica występować:)

  160. kiwaczek pisze:

    maskana, to ja tez chetnie z toba pojde razem
    chociaz moze nie koniecznie na wywiadowke :)

  161. Ene Due pisze:

    Wiem, Maskana :).

    Tym razem wybywam serio :). Przyjemności wszystkim życzę:)

  162. maskana pisze:

    Kiwaczku, dobrze, że na wywiadówkę niekoniecznie, bo moje dziecię wywiadówkowej edukacji jeszcze nie rozpoczęło:) więc to „z tobą pojde” kilka lat by musiało poczekać:)

  163. maskana pisze:

    Wzajemnie Ene /krzyknęła machając chusteczką/

  164. kiwaczek pisze:

    maskana, cos czulem, znowu :)
    jednak pojdzemy razem na te wywiadowki

  165. maskana pisze:

    Serdeczne podziękowania dla wordpressu za możliwość dpoisania C :D

  166. maskana pisze:

    Kiwaczku zaczynają mnie intrygować te Twoje przeczucia, tylko nie wiem, jak to zaciekawienie ukierunkować… W zwiazku z czym, jestem zmuszona poprosić Cię o pomoc:)

  167. kiwaczek pisze:

    maskano, pros, pros
    nie krepuj sie :)
    sprecyzuj jeno pytanie :)

  168. maskana pisze:

    Proście a będzie wam dane:) Podobno.
    Ciężko sprecyzować pytanie mając pełne spectrum niczego:) Pójdę na łatwiznę – co Ci mówią przeczucia?
    Nie wiem, czy powinnam pytać:) /przygotowanie SE pudełka Chusteczek na wszelki wypadek/

  169. Mirażyk pisze:

    Dzień dobry… :D

  170. pstro pisze:

    o! nocny marek vel Ulotna wstała :P …chyba , że byłaś na jakimś koncercie :> opowiadaj

  171. kiwaczek pisze:

    to dziala. moze nie od razu, ale dziala
    o ile prosba realna :)

    moje przeczucia mowia ciagle jakies bzdury
    malo precyzyjne zreszta

    czulem jednak, ze moga nas czekac wspolne wywiadowki
    i tu sie nie pomylilem :)

  172. maskana pisze:

    Ulotna:* Wyspałaś się?:)

    Kiwaczku, wobec tego do zobaczenia w szkolnej klasie:) Sądząc, po temperamencie i sposobie wypowiedzi mojej córci, znajdziesz mnie w ostatniej ławce:)

  173. Kilmore Fisz pisze:

    Pluszowy podrywacz???

  174. kiwaczek pisze:

    maskano, no troche czasu jeszcze chyba uplynie… najwyzej razem w niej zasiadziemy z onymi :)

    raczej podstarzaly, ale niech tam :)

  175. maskana pisze:

    Cześć Kil:)
    Muszę Ci podziękować, po kliknięciu na link w ostatniej Twojej notce, nie mogę jeść. Będzie mnie z kilogram mniej. Dziękuję:)
    I jeszcze mała prośba – czy mógłbyś akcentować linki z wydzwiękiem odchudzającym? bardzo Cię proszę, bo jednak odchudzać się nie lubię:)

  176. onufry69 pisze:

    Kil, cześć…taki misio :P

  177. Mirażyk pisze:

    Wstałam dziś o 8 :D

    Byłam na paradzie, pada deszcz, mam piękną koszulkę ze swojego wydziału, już się napiłam… :D

  178. maskana pisze:

    Kiwaczku, „chyba”? No proszę Cię, to Ty nie wiesz?:)
    I taka mała dygresja – wiek jest wyznacznikiem jedynie z Vision Express:)

  179. onufry69 pisze:

    Mask…skoro już o okularach…Ty masz chyba tam 65% zniżki…chciałem się podpiąć jakby co…:D

  180. Kilmore Fisz pisze:

    Maskano… przecież ostrzegałem, żeby nie klikać…

  181. pstro pisze:

    u mnie nie pada, byłam pooglądać świat, nic się nie zmienił od wczoraj

  182. kiwaczek pisze:

    maskano, no wlasnie „chyba”… nie wiem co bedzie jutro, a co dopiero za szesc lat :)

    vision express nie odwiedzilem, wiec dla mnie wyznacznikiem musi byc co innego :)
    z racji moich licznych dolegliwosci, doswiadczen, niepowodzen, wielkosci brzucha, klopotow z pamiecia – bedzie to wlasnie wiek :)

  183. maskana pisze:

    Onufciu, jak poczekasz jeszcze 5 miesięcy to będzie nawet 66%:D
    Akurat będziesz mógł ten czas wykorzystać na lifting, botoks i takie tam, żeby od razu nie wyczuli, że odjąłeś sobie conajmniej dychę:P:D

  184. pstro pisze:

    Slime ! no wszelki duch ! powiem Ci, że ja tubę jedynie znam z opowiadań, ale ponoc psyche siada w minutę ;)

  185. kiwaczek pisze:

    mirazyk, pokaz sie w tej mokrej koszulce :)

  186. onufry69 pisze:

    Mask….zamiast botoksu, potrenuję box…usta spuchnięte po tym jak ta lala :D

  187. Mirażyk pisze:

    Kiwaczek, jestem dziś miss mokrego podkoszulka :D

  188. pstro pisze:

    no weź kiwaczka posłuchaj Ulotna i pokaż, bo ja też nie wiedzieć dlaczego, ciekawa jestem :P

  189. kiwaczek pisze:

    mirazyk, to szybko – zaprezentuj sie w calej krasie :)

    onufry, a moze koncepcja carreya?
    moze toto nawet lepsze od botoksu i boksu razem wzietego

  190. maskana pisze:

    Kil, fakt ostrzegałeś, wiec sama sobie jestem winna, ale na przyszłosć pamietaj o mnie i ostrzegaj dobitniej, dobrze?:)

  191. kiwaczek pisze:

    pstro… ja ciebie tez… bardzo :)

  192. Mirażyk pisze:

    Jakbym była trzeźwa, i wyglądała względnie, to bym się pokazała, ale dziś nie można :D

  193. witam wszystkich :) ale komentarzy hehe :) znów nakręcacie pozytywnie swiat :) dostałam czwórke z chemii więc zakuwanie się opłaciło .

    no i miło i że w poscie wita na clipie TIFA bo Final Fantasy to jedna z moich ulubionych produkcji !

    i zajrzałam w zakładke „O NAS” :) no ba , w porównaniu do was to powinnam mieć naprawdę ksywkę Drożdzówa :)

  194. pstro pisze:

    i to sie znaczy rozumienie bez słów :D

    kiwaczek nie wie w czym rzecz z tubą więc napiszę, że jak wejdziesz na blog Kila zalinkowany z boku pod nazwą pełna kultura, to w najnowszej notce jest link, ktorego otwarcie wiąże się z podupadnieciem na zdrowiu psychicznym dla tych z wątłym psyche – napisała pstro jednym tchem ;)

  195. pstro pisze:

    Światem ! no zuch dziewczyna! nie dość, że umuzykalniona to jeszcze czwóreczka z chemii… Maskana, mamy jakiś fundusz reprezentacyjny na takie okazje? :>;)

  196. maskana pisze:

    noł pein noł gejm kojarzy mi się z noł glow noł low:D
    Amerykanie potrafią:D

  197. maskana pisze:

    Naćpana brawo! /pękanie z dumy po tej czwóreczce/

    Cały fundusz reprezentacyjny Onufry SE pożyczył… czuję, że Jadźka znów w nowej kiecce bedzie po magazynie latała i się przechwalała, że upojna sobotę w remizie z Onufrzakiem spędziła.

  198. onufry69 pisze:

    Kiwaczek….ja jestem tak przystojny, że szok…ta koncepcja jest fajna, ale nie wiem co u mnie poprawiać, cholera :P

  199. onufry69 pisze:

    Naćpana, cześć…w końcu wstałaś, widzę ;)

  200. onufry69 pisze:

    Mask…nie gadaj, bo jakiś funt_tusz się w spiżarni jeszcze znajdzie :P:D

  201. maskana pisze:

    rząd dusz, raczej… Pstro pół dnia w spiżarni przesiedziała:P:D

  202. pstro pisze:

    Maskana, sprawdzałam, czy aby wszystko nie za mdłe /oblizanie się / :P:D

  203. chociaz na clerasil zróbcie zrzute dla mnie bo juz mam dosc w szkole ksywki drożdzowa hehe :) oprózniać kieszenie i swinki , nagroda mi sie nalezy za ciezka prace w kuzni i wykuwanie wiedzy hehe :)

  204. kiwaczek pisze:

    pstro, musze cie zmartwic, moja psyche nie ucierpiala
    a wiem, ze powinna
    niestety, swego czasu jeden z moich klientow podzielil sie ze mna swoim hobby – przynoszac plyte z filmami
    byly to glownie epickie formy oddzielania glowy od reszty tulowia
    co jakis czas raczyl rowniez opowiadaniami o naszych lokalnych przypadkach samobojstw

    mirage pokaz sie taka jaka jestes teraz – to bylo by szczere

    nacpana oj czy aby nie za bardzo wybielasz to miejsce? :)

  205. pstro pisze:

    drożdżówka z rodzynkami? ale że niby taka słodka? Światem, Ty głosno nie pisz, żeby się świnek pozbywać, bo Onufry zaraz do chlewika popędzi i najdorodniejszą zaciuka na amen :P:D

  206. onufry69 pisze:

    Naćpana…ucz się, ucz, bo nauka to do wiedzy klucz, a jak będziesz..nooo..:P:D

  207. pstro pisze:

    ależ kiwaczek ! mężczyźni to wiadomo, że zahartowani w takich widokach, przesz to kobiety zostawały w jaskiniach, kiedy Ci wyruszali na łowy nie? co to ja chciałam…a! że macie mocniejszą psyche w większości procentów ;)

  208. onufry69 pisze:

    Mask, bo pstro lubi ciemność i lubi jeść jak nikt nie widzi :P

  209. pstro -wołaja na mnie drozdzowa bo mam teraz wysyp tradzika hehe :) i sobie tak jaja robia ze mnie ,ale ja im jeszcze pokaze ze królowa jest tylko jedna :)

    kiwaczek – ja nic nie wybielam, ja ubieram mysli w słowa :)

  210. onufry69 pisze:

    nie, tu się z Tobą Pstro nie zgodzę…masz lepszą głowę do picia…tak mi się wydaje..;P

  211. kiwaczek pisze:

    pstro, kobiety zostaly w jaskiniach, poniewaz baly sie, ze im sie rozmarze makijaz na deszczu :)

    z racji mojego dawnego zainteresowania
    jestem bliski pewnosci, ze nie bylo okresu jaskiniowego
    w przypadku gatunku homo sapiens

    nacpana, ubierasz w slowa, to na pewno
    jednak ten ubior opiera sie w duzej mierze na okularach jakie nosisz :)
    niektorzy zlosliwie powiedzieli by, ze rowniez na mlodzienczym zapale :)

  212. pstro pisze:

    ciesz się Światłem, że nie wołają drożdżówa z uwagi na tuszę :D pokaż im pokaż i dodaj, że znasz Ulotną , a wiesz, że jak ona podchodzi i pyta: jest tu jakiś cwaniak? to wszyscy z piątaków wyskakują :D

  213. onufry69 pisze:

    KIwaczek, a Ty masz jaki zapał?…starczy? :)

  214. pstro pisze:

    kiwaczek ale że co? od razu z drzewa do chat z bambusa? :>

  215. kiwaczek pisze:

    onufry, no wlasnie juz starczy tego zapalu :)

  216. onufry69 pisze:

    Naćpana….na Pstro wołali „kula szpiegula”…to drożdżówa nie jest takie najgorsze..:P:D

  217. pstro pisze:

    zgodzisz się ze mną Maskana? pączusiu :P:D

  218. onufry69 pisze:

    Kiwaczek, widzę, że Ci wy_starcza. :P

  219. zróbcie nowy post :) bo mi sie strona otwiera 2 minuty hehe :) i nie piszcie tak szybko do jasnej ciasnej :)

    kiwaczek- jakie okulary ? ja najwyzej nosze rózowe okulary :) i jaki mam miec zapał jak nie młodzienczy? ja nie jestem taka stara jak ty hehe :)

  220. kiwaczek pisze:

    nacpana – otoz to

    onufry, ocierasz sie… o sedno :)

  221. kiwaczek pisze:

    cos slodkiego dla kazdego

  222. onufry69 pisze:

    Naćpana, otóż to :P:D

  223. odarty pisze:

    ‚Od jakiegoś czasu zasób słów, nie powieksza się ani trochę. Stagnacja w tym temacie nakazuje powtarzalność schematów odnośnie wyrażania swoich uczuć.’
    pytania co są mi niepotrzebne
    i słowa zbędne niewypowiedziane
    nie zakłócą ciszy
    tu czas między szeptami należy do nas

    ‚Ale podoba mi się sam fakt utwierdzania drugiej strony o stałości swoich słów. Mogę je powtarzać do wyblaknięcia, ale muszą mieć ten “czas” na ujście.’
    ust przebarwionych czerwienią
    mógłbym nie słuchać wcale
    bo są miejsca tak tajemne
    przez nasze pragnienia stworzone
    gdzie przestrzeń wydobywa tajemnice
    tam uśmiechem wznosisz złoty pył

    ‚Dziś jest właśnie taki dzień. Dzień w którym postanowiły, że bedą się do Ciebie łasić jak kotka. Nie pytaj czym to spowodowane. Przyjmij pieszczotę, bo to właśnie dziś …’
    dziś jest taki dzień
    gdy myśli zabrał wiatr
    a ja kocham dni kiedy nic nie muszę
    tylko odległy szmer liścia
    i ciepły mech pod plecami
    …bo ja kocham pieszczoty

  224. pstro pisze:

    Światem, a Ty myslisz, że mi ile się otwiera? zanim się otworzy, to ja już zapominam co napisałam :P:D

    kiwaczek /potarganie go za ucho urocze/ morze się nie COFŁO? :>

  225. pstro pisze:

    Odarty, wiem, że kochasz ;) a przy okazji zapytam, napisałeś coś po udanej drzemce? TY nie masz jak kiwaczek, nie jesteś otoczony kościołami, nikt Ci nie zakłócał snu, nawet ja :P

  226. onufry69 pisze:

    Odarty, właśnie…może skleć coś ze słów, bo muli jak cholera ;)

  227. odarty pisze:

    pstro, kocham oczywiście /prowokować/. Mój Bóg tak mi rozkazał ;)
    napisałem, wyżej właśnie :) Czy Ty nie wiesz, że ja jako reprezentant mężczyzn mogę nie dotrzymywać słowa :D

  228. kiwaczek pisze:

    moze czas na zmiane dostawcy internetu :)
    u mnie szybciutko sie wczytuje

    pstro a moze morze sie i coflo :)

    nic to, czas na mnie na jakis czas

  229. pstro pisze:

    kiwaczek, nie zgub się nam w tym realu, tam pokusy straszne czychają :> się nei daj i wracaj tu :)

  230. pstro pisze:

    Odarty niby możesz, ale z tego nie korzystasz, tak myślę ;)

Skomentuj

