Dlatego, że …

Czy kiedykolwiek przyszło wam do głowy, że naprawdę możecie kochać tylko wtedy, gdy jesteście samotni? Zapytacie, jakie to ma dla miłości znaczenie. Oznacza to widzenie osób, sytuacji, rzeczy takimi, jakimi są w rzeczywistości, a nie takimi, jakimi sobie wyobrażacie, że są.

Anthony de Mello

128 Responses to Dlatego, że …

  1. maskana pisze:

    Czasem trzeba długo iść, żeby dojść do siebie… Podobnie jest z miłością. W końcu wiesz czego chcesz i jak Cię już Amor trafi, to kochasz mądrze. Trzeźwa miłość brzmi jak oksymoron, ale jeśt możliwa… wystarczy dostać kilka razy po łapkach i nauczyć się życia z siniaków… następna miłość już nie boli.

  2. Kubala pisze:

    mózg robi niezłe narkotyki.

    Elo :)

  3. waltz pisze:

    Cześć wszystkim

  4. maskana pisze:

    Dzień dobry:)
    Kubala, gdzieś był jak Cię nie było, hę?
    Piotrze, wszystkich nie ma:) ostałam się sama na placu boju. Z saperką, kałachem i strachem /rym regionalny prosty/:)

  5. waltz pisze:

    A gdzie pozostałych wywiało ?

  6. maskana pisze:

    Pstro się uczy, Onufry na targu, Mirage „tambylców” wakacyjnie podrywa a Chłopaki mecze oglądają:)

  7. waltz pisze:

    Szczęściarze. Ja w pracy wiec nie ma jak ogladac

  8. pstro pisze:

    ha! zanim zacznę zadanie domowe odrabiac, to SE myślę zajrze… Piotr niech Cię utule w ten sloneczny dzionek :D

    Kubala!! wszelki duch! gdzieś Ty bywał, coś Ty widział?! opowiadaj szybko :D

  9. pstro pisze:

    Piotr, upały upałami, ale nie tęsknisz ani cut , tak cześciej?;> /tulenie na maksa/ ;)

  10. onufry69 pisze:

    U mnie całkiem przyjemny chłód, ale jutro będzie ciepełko w końcu.;-)

  11. Jędz@ pisze:

    mnie tam nigdy głowa nie boli…

  12. pstro pisze:

    Onufrzak :*

    Jędza, za to ja nadrabiam za Ciebie ;)

  13. onufry69 pisze:

    Cieszysz się Pstro, nie?:-*

  14. pstro pisze:

    no jasne, ileż mozna być wyjechanym ;):*

  15. maskana pisze:

    wyjechanym… wyjechanym… wyjechanym…
    poniosło się echem po całym wordpressie:)

  16. pstro pisze:

    poniesie jutro płaczem po całej hali, jak się Jadźka zacznie chwalić swoimi nowuskimi koralami i czort wie czym tam jeszcze…tyle tego wyjechania było :P:D

  17. maskana pisze:

    Myślisz, że znów korale dostała? /w bek/

  18. georgeeliot pisze:

    Jeśli kogoś kochamy, to i idealizujemy. Tym bardziej w chwilach samotności po włączeniu do kontaktu naszej wyobraźni. :)

    Ostatnio piszę komentarze do poduszki (dobrze, ze nie do szuflady) ;)

    Dobrych i słodkich Wam… :)

  19. duch_i_mrok pisze:

    Dzień dobry :) Kłaniam się nisko po… krótkiej nieobecności :P

  20. odarty pisze:

    Może rzeczywiście zaczynamy kochać, gdy jesteśmy samotni, gdy jesteśmy skupieni na swoim wnętrzu, bo tam właśnie mieszka, i tam ma źródło miłość. Może właśnie samotność wzmaga apetyt na miłość.

    Pytanie do Pani pstro, co mam mnie leczyć z iluzji, ;)jak widzeć osoby, sytuacje, rzeczy takimi, jakimi są w rzeczywistości, a nie takimi, jakimi sobie je wyobrażamy że są.

  21. pstro pisze:

    Eliot, Ty piszesz do poduszki a ja się rozmijam ze wszystkim :D o ja Cię kręcę jaki avatarek cudny! :)

  22. pstro pisze:

    Mroku ja Ci dam krotkiej, jak zaraz pasa ze sodenek wyciągnę :P

    Odarty, a tak jaśniej to o co kaman? :>

  23. onufry69 pisze:

    …bo z miłością nie ma żartów ;)
    Pstro z czym się rozmijasz? :>

  24. odarty pisze:

    pstro, a nie wiem już… bo pytałem parę godz temu :D

    Miłości nie ma co się bać. Bać się można nienawiści, co najwyżej ;)

  25. onufry69 pisze:

    Odarty, a ktoś się boi miłości?

  26. pstro pisze:

    może ktoś sie boi, ale Onufrzak na pewno nie Ty, wszak wychodzisz jej naprzeciw :D:*

    rozmijam sie z komentującymi, ale Ty jestes wrócony to dotrzymasz mi kroku :D

  27. pstro pisze:

    Odarty, mniej masła, więcej soli :P:D

  28. odarty pisze:

    onufry, ja nie… ale słyszałem takie słowa od ludzi. Niestety!

    pstro, z pytającymi raczej ;)

  29. onufry69 pisze:

    Mogę nawet biec, dreptać, iść itp. …a jak tu takiej nie wyjść na przeciw, no jak? :):*

  30. pstro pisze:

    nie no, ja mam pamięć dobra , wybiorczą ale dobrą ;)

  31. onufry69 pisze:

    Odarty, to jednym uchem słuchaj, a drugim wypuszczaj. ;)

  32. pstro pisze:

    mnie pytasz? :P:D:*

  33. pstro pisze:

    Macieja by sie trza było, jak zajrzy, bo jak się jemu cudnie zrobiło na początku maja to przepadł :D

  34. onufry69 pisze:

    Maciek znalazł cholera wie gdzie, a ja się nigdzie nie muszę wybierać ;)

  35. odarty pisze:

    onufry, nie mam tendencji przyjmowania czyichś ideologii, zwłaszcza o mrocznym zabarwieniu ;) Interesuje mnie miłość :D

  36. onufry69 pisze:

    bo miłość jest interesująca, a ta nasza osobista jest interesująca najbardziej ;)

  37. odarty pisze:

    … i jest budująca, nie destrukcyjna. Hmm, dużo ma zalet ;) jak widać

  38. onufry69 pisze:

    A gdzie ta Mask?…dziewuszysko znowu czerwone dywany gdzieś zapodziało na mój przyjazd. :P:D

  39. pstro pisze:

    całe 4 dni ćwiczyła : oto nasz Onuf wraca do domu, krzywdy On nie da zrobić nikomu… czerwonym wytrawnym się wspomagając, więc może gdzieś umęczyła się w składziku na miotły :P:D

  40. pstro pisze:

    Odarty , bo każda miłośc jest pierwsza, najgorętsza, najszczersza… /zanucenie MU/ :D (na fałsz nie zwracaj uwagi :D)

  41. onufry69 pisze:

    A Ty jakiego wierszyka się nauczyłaś? :>

  42. pstro pisze:

    Onufry ,Onufry
    mam dla Ciebie kwiatka
    samego chaberka
    niby nic a jednak
    gratka to wielka

    :P:D

  43. pstro pisze:

    wszystkich zatkało… wiedziałam, że moja poezja wstrzymuje oddech :P

  44. onufry69 pisze:

    chaberek to piękny kwiatek
    jak zawsze świeży
    jeśli ktoś w to nie wierzy
    to i tak się nie przekona
    bo mnie nie pokona :P:D

  45. pstro pisze:

    haha poeto :* czuję, że wyczerpałeś limit myslenia do końca tygodnia co? :P …teraz Cię można wykorzystać :P

  46. odarty pisze:

    Oo! Widzę, że miłość rozkwita. Słowa się wypiękniają ;)

  47. onufry69 pisze:

    wykorzystać zawsze można….ale ja jeszcze za bardzo nie pomyślałęm :P

  48. pstro pisze:

    Odarty, że slowa się wypiękniają to ja zauważyłam u Ciebie, co nie Onufrzak? :D

  49. onufry69 pisze:

    No ja to zauważyłęm też. ;)

  50. pstro pisze:

    i żadne tam rozkwita! bo następny cykl to przekwitanie, a tego to nie chcę …bo tak! :P:D

  51. odarty pisze:

    U mnie? No nie wiem, ale kłócić się nie będę, bo nawet mi taka ocena pasuje ;)
    pstro, rozkwitasz niesamowicie. Notki piszesz, że aż trudno oprzeć się pokusie pozostania w ciszy…

    Gdzie ta maskana. Cierpieć trzeba w oczekiwaniu ;)

  52. pstro pisze:

    sam sam jesteś pączek :P:D

  53. pstro pisze:

    oczekiwać trzeba cierpiąc z tęsknoty :D

  54. odarty pisze:

    tesknoty mogą być też przyjemne i budujące, ale nie moja dzisiejsza. Nie dziś ;)

  55. maskana pisze:

    oto nasz Onufry wraca do domu
    krzywdy On nie da zrobić nikomu
    korale Jadźce po drodze kupi
    a nas jak zawsze uśmiechem ogłupi
    w nosie korale, ważne że wrócony
    na naszych buziach uśmiech uszczęśliwiony
    witaj Onufciu nasze szczęście zabawne
    dobrze, ze jesteś, mogę odstawić czerwone wytrawne

    Dzień dobry w ten słoneczny dzień:)

  56. pstro pisze:

    i ściągnij już ten strój łowicki, bo gorac straszny :P:D

    teraz dla Odartego strofy jakieś daj, bo tęsknij strasznie ;)

  57. pstro pisze:

    ale strasznego w moim komciu :D

  58. maskana pisze:

    Odarty mnie onieśmiela:) i niemoc poetycka mnie dopada:)

  59. maskana pisze:

    Uff, strój ściągnięty. Wypociłam ze 13 kilo. Teraz muszę poszukać tego mniejszego, starego stroju w rozmiarze 56:D

  60. pstro pisze:

    w tym rozmiarze to moge Ci już swój pożyczyć :D

  61. maskana pisze:

    Odarty cierpiący, wzdycha za miłością
    maskana się przygląda z wyraźną słabością
    Miłosza z Justyną w parę wyswatali
    przelac się myśli na papier nie bali
    teraz wyczekują czasu końca poczatku
    by historię streścić w kolejnym wątku
    :)
    Kolejny nobel… żeby nie było, że Odartemy „talentu”/?/ poskąpiłam:D

  62. maskana pisze:

    Swój? Jesteś pewna, że on „swój” a nie mój? bo ja mojego znaleźć nie mogę:P

  63. pstro pisze:

    a pstro, zanim ciag dalszy nastanie
    wklejanie cytatów ma w swoim planie
    by złapali oddech, myśli pozbierali
    i ciąg dalszy historii miłosnej pisali

    :D

  64. onufry69 pisze:

    Mask, ten rozmiar 56 leży jak dobrze skrojony lateks na wieczorne igraszki :P:D

  65. maskana pisze:

    Onufry, na wieczorne igraszki to się zakłada NIC:D

  66. pstro pisze:

    dokładnie Maskana, a nie lateks i gumofilce :P

  67. onufry69 pisze:

    Mask, ale bat siwka po Twojej ostatniej wizycie zniknął jakimś cudem :P:D

  68. onufry69 pisze:

    Pstro, opowiedz mi w co Ty dziś się odziejesz na wieczór ;)

  69. maskana pisze:

    To już wiesz, ze to nie był cud… i gdybyś szukał siwkowej derki to mój numer masz:D:P

  70. onufry69 pisze:

    no powiem Ci, że z siwkowej derki to niezły strój kąpielowy Ci wyjdzie :P:D

  71. maskana pisze:

    taaa… tylko stringi:P nie masz jeszcze jednej? bym SE górę zakryła:P:D

  72. onufry69 pisze:

    mam starą plandekę na kombajn…może być? :P:D

  73. maskana pisze:

    no ba! pewnie że może! mam nawet przypuszczenie, że materiału na opaskę, na włosy zostanie… dzięki:P:D

  74. onufry69 pisze:

    na opaskę to mi siatki ogrodzeniowej trochę zostało :P:D

  75. maskana pisze:

    Onufrzak, a coś Ty taki dobry dzisiaj? dzień dobroci masz, czy co? Aaa! wiem! mów bez owijania – ile chcesz pożyczyć?:P i czemu tak dużo?:P

  76. pstro pisze:

    Onufrzak jak widzę, nawet piątaka zwęszy :P:D

  77. onufry69 pisze:

    Pstro, Ciebie zwęszyłęm i wystarczy.:-):-*. Mask, a ja taki już dobry od urodzenia, kumasz?:-D

  78. maskana pisze:

    Taaa kum(k)am i żabkam /napisała mask i poszła wypłukać mydliny z ÓCZ swych przecudnej urody/:P:D

  79. maskana pisze:

    Odarty (że tak zapytam) to poszedł tęsknotę pielęgnować?

  80. odarty pisze:

    maskana, otóż nie. Tęsknotę to wolę nakarmić… i dzięki za poetcykie sygnały :)

  81. maskana pisze:

    Nie ma za co Odarty, czuję, że jednak Nobla z tego nie będzie:)
    I jeszcze mam pytanie – czym karmisz tęsknotę? /zapytała oblewając się rumieńcem, którym chce zakryć zuchwalstwo/:)

  82. maskana pisze:

    Francuzi pojadą do domu. Historia zatacza koło… Jeśli dobrze pamietam to 12 lat temu byli mistrzami, 8 lat temu nie wyszli z grupy, 4 lata temu zostali vicemistrzami a teraz… Ech.

  83. odarty pisze:

    Nobla dostanie intymna twarz Justyny, lubieżna i subtelna ;)

    Tęsknotę za miłością na początku karmię słowem. Sięgam po nie jak po zaklęcie…

  84. maskana pisze:

    Myslisz, że Justyna zajdzie tak daleko?
    Czarodziej…:)

  85. odarty pisze:

    Nie znam przyszłosci Justyny. Ona sama ją zna. Ja wiem jedno, że życie należy prowokować :)

  86. maskana pisze:

    Myślisz, że zna? Hmm…:)
    Czarodziej prowokator:)

  87. odarty pisze:

    Zna… gdzieś głęboko w niej zapisana jest jej przyszłość :), którą trzeba z niej, z nią, wydobyć :)

  88. odarty pisze:

    Już to się dzieje :)

  89. maskana pisze:

    Znaczy pomożecie, 3Xtak, jeden za wszystkich wszyscy za jednego:)
    Się oddalę na chwilę, dziecie się przebudziło

  90. maskana pisze:

    Jako ze idę do Morfeusza, a licznik pokazuje, ze nie jestem tu sama, uprzejmie proszę – niech ostatni zgasi światło:) Dobranoc:)

  91. onufry69 pisze:

    Mask…ja nie śpię…już. :D

    Dzień dobry. :)

  92. maskana pisze:

    Już? WeŚ… zawiozłam małą do przedszkola, byłam na basenie, zrobiłam zakupy, teraz robię nic a Ty dopiero, że „już”?:P:D
    Dzień bardzo dobry, mimo, że zakwasy zaatakowały mięśnie, o których nie miałam pojęcia:)

  93. onufry69 pisze:

    Od pluskania w brodziku zakwasy?..Mask, no weź. :P:D

  94. maskana pisze:

    To się brodzik nazywa? Babcia mówiła, że to balia:P

  95. onufry69 pisze:

    Bali….ta Twoja babcia to ma fantazję Ci powiem :P

  96. maskana pisze:

    Ma! wprost ułańską – wiesz, te roczniki tak mają:)

  97. onufry69 pisze:

    Mój rocznik też ma…195 cm wzrostu, brunet z lekkim zarostem, pięknie umięśniony, inteligentny, dowcipny…:D..kontynuować?

  98. maskana pisze:

    poproszę:D /rozsiadła się wygodnie z pudełkiem popcornu z cinema city/:D

  99. onufry69 pisze:

    ….ogólnie fajny…:D, tylko nie mów, że już zjadłaś cały popcorn.:P:D

  100. maskana pisze:

    Nie powiem:P:D
    Albo powiem, ale nie o dnie pudełka z popcornem, tylko o tym 195 centymetrowym brunecie z lekkim zarostem, pięknie umięśninym, inteligentnym, dowcipnym i ogólnie fajnym powiem. Powiem, że wymienione cechy to pikuś przy ten nadrzędnej… zwanej skromnością… I za to tak lubię te 195 cm:P:D

  101. onufry69 pisze:

    Mask u mnie skromność stawiam ponad wszystko i dobrze tutaj zauważyłaś, taki już jestem…nie lubię mówić o tych swoich cudnych cechach charakteru i wyglądu, ale cholera jasna zawsze ktoś sprowokuje! :P:D

  102. pstro pisze:

    Onufrzak, na boku napisałeś Maskanie, że opisałeś takiego jednego w kawiarni, a Ty siedziałeś wtedy trzy stoliki dalej ? :P:D

  103. pstro pisze:

    chyba, że tam Ci się mylło i zamiast „cm” miało być „kg” to tak, to się zgodzę :P

  104. onufry69 pisze:

    Pstro…opisywałem Maskanie Ciebie przecież :P

  105. pstro pisze:

    fakt, cudne cechy charakteru to mozna mi przypisać :P

  106. onufry69 pisze:

    Ty to masz charrrrrrakter. :P:D

  107. waltz pisze:

    Yo,
    Ja tylko na chwile – udanego weekendu wszystkim

  108. onufry69 pisze:

    Yo, yo, yo i Tobie Piter.

  109. pstro pisze:

    ja czuję, że weekend bedzie hulankami i trunkami płynący :D

  110. onufry69 pisze:

    ja czuję, że Odra to przy tym pikuś. :P:D

  111. pstro pisze:

    tyle wody to na kaca :P:D

  112. onufry69 pisze:

    jeszcze Ci tego nie mówiłem, ale się nie zgadzam na jakieś tam trunki i hulanki. :P:D

  113. maskana pisze:

    ale na drinki i tańce się zgadzasz?:)

  114. pstro pisze:

    Maskana, na to, to na bank tak :D

  115. onufry69 pisze:

    Mask, potrzebuję jakiś tydzień na zastanowienie się. :D

  116. pstro pisze:

    Onufrzak,ale wypiję Twoje zdrowie, bakterie bedą Cię omijały na kilometr przez długie lata :D

  117. onufry69 pisze:

    Ty sobie to cwanie obmyśliłaś…pijesz moje zdrowie, bakterie mnie omijają i żadnym bakcylem się ode mnie nie zarazisz. :):*

  118. pstro pisze:

    CZa kombinować jakoś :P:*

  119. onufry69 pisze:

    Lubię to kombinatorstwo….nigdy nie kombinujesz jak koń pod górę. :P:D

  120. maskana pisze:

    Siwka w to nie mieszajcie.

  121. pstro pisze:

    hahahahahahaha Maskana :D

  122. maskana pisze:

    I znów wszyscy śpią…

Skomentuj

