Zmęczenie …

– przejściowe zmniejszenie zdolności do pracy spowodowane przez brak rezerw energetycznych.

a ja sobie zadaję pytanie :

Skąd to zmęczenie u mnie każdego rana
Jakby każda noc była nieprzespana / by Ernest Bryll przerobiony na potrzeby własne.
Przez to zmęczenie nie wiedzieć skąd,  jakoś nie ciągnie mnie do internetu. Obym nie straciła do tego serca,  jak nasza ulubiona Jędza  .

144 Responses to Zmęczenie …

  1. onufry69 pisze:

    Zmęczenie przychodzi czasem nagle, ale nie można mylić tego stanu ze znudzeniem. Kiedy zmęczenie idzie w parze ze znudzeniem, można przy tym podejmować różnego rodzaju pochopne decyzje. Internet to nie wszystko…spójrz w tą stronę i uśmiechnij się do mnie. :)

  2. pstro pisze:

    oczywiście, że nie wszystko /przyłożenie SE okładu na ucho/ :D ale mam nadzieje, że to przejściowe, bo ja lubię piśmienne pogaduchy i cieszy mnie fakt, że nie tylko ja mam taki chwilowy „zastój” cho na literaki, tyłek Ci złoję :)

  3. onufry69 pisze:

    Pogaduchy piśmienne są fajne….na całe szczęście występują też inne pogaduchy, które uwielbiam uskuteczniać. :)

  4. pstro pisze:

    no co Ty nie powiesz? ;)

  5. onufry69 pisze:

    a co, rozgadałem się? :>

  6. maskana pisze:

    Zmęczenie „okołopiątkowe” jest najprzyjemniejsze… pewnie przez perspektywę dwóch nadchodzących dni:)

  7. pstro pisze:

    Maskana, akuratnie takie też lubię, perspektywa weekendowego „nic nie robienia” działa pozytywnie :)

  8. pstro pisze:

    Onufrzak a nie jesteś gaduła? :>:*

  9. onufry69 pisze:

    No nie mówcie, że jesteście dwie zmęczone…to ja was na swe barki wezmę. :D

  10. onufry69 pisze:

    Pstro, no chyba gaduła jestem skoro Cie nie nudzę. :)

  11. maskana pisze:

    Taką perspektywę, po pięciu dniach na najwyższych obrotach, to ja uwielbiam:)

    Onufry, na te barki, które zacumowałeś przy strumyku za Jadzkową miedzą?:P

  12. onufry69 pisze:

    Mask, to jest rzeka! I zapamiętaj to sobie. :P

  13. maskana pisze:

    Tak. Rzeka. R_z_e_k_a. Zapisane. Zapamiętane

  14. onufry69 pisze:

    zapisz markerem tak jak Pstro wszystko zapisuje. :P:D

  15. pstro pisze:

    :* …w siną dal, w siną dal…dla kochasia który poszedł w siną dal…/zanucenie/ :D

  16. maskana pisze:

    Mark Er jest w pracy. Jak wróci zapisze:P

  17. pstro pisze:

    fajny ten Mark Er co nie Maskana? czarny jak smoła , brunet znaczy :D

  18. maskana pisze:

    Bardzo fajny:) gdyby nie fakt, że Onufry podsłuchuje to bym powiedziała, że najfajniejszy:D

  19. pstro pisze:

    tak przeszlam się po blogach i nie tylko we mnie jakiś zaraz się rozgościł, ktory powoduje, ze nic sie nie chce za bardzo a powieki opadają zanim się o snie zdązy pomyśleć …znaczy że co? epidemia? :)

    Onufrzak poszedł zasłużenie wypocząć, ale przez dziurke od klucza zaglądać będzie znajac życie, no przesz nie inaczej jak zatęskni ;)

  20. maskana pisze:

    możliwe, że epidemia… Dr House by się przydał:P

  21. onufry69 pisze:

    Czasem trzeba zerknąć, czy się coś nie rozładowało.;-)

  22. pstro pisze:

    rozładowało to coś na wzór : pańskie oko konia tuczy? :P:D

  23. onufry69 pisze:

    E tam, żaden ze mnie pan, Onufry jestem.:-D. Mojego konia żadne oko nie tuczy.:-P

  24. pstro pisze:

    hahahahaha /manie skojarzeń/ gupol:*

  25. onufry69 pisze:

    Jak zwykle zapomniałaś dodać „uroczy”, ale to takie wiadome jest, że mogę Ci wybaczyć nie dodanie tego słowa po „gupol”.:-P:-D. Opowiedz może o tych skojarzeniach, otwórz się!:-P

  26. pstro pisze:

    dobra dobra, jak się otworzę, to będę musiala zmyslać, że straciłam serce do bloga, takiego wstyda załapię :P i nie wódź na pokuszenie, jest napisane w jednej z mądrych ksiąg :* …albo wódź, ale nie publicznie :P

  27. onufry69 pisze:

    Dobra, powiesz mi to na ucho. Nie musisz notek pisać na ten temat.:-P. A tak na marginesie, czy masz już w szkicach notkę /elaborat/ na temat jaki jestem fajny i takie tam?.:-P. Jesteś mi to winna!:-D

  28. pstro pisze:

    TY nie przegnij pałki w ten piątkowy wieczór tak? … od Maskany przeprosinową, ode mnie wychwalającą…i co jeszcze? :P:D

  29. onufry69 pisze:

    Czy ja aż tak dużo wymagam? Wielkie halo.:-P

  30. pstro pisze:

    halo to ja, biegnę do Ciebie , światłowodem…/zanucenie pod nosem/ ;):*

  31. onufry69 pisze:

    Ale jak już dobiegniesz to się na chwilę zatrzymaj, uścisne trochę.;-). I ta zadyszka.:-)

  32. onufry69 pisze:

    Kury gonisz do kurnika? Bo nie kumam.:-P

  33. pstro pisze:

    a co innego? tak się zagadałam, że o rosole biegającym po podwórku zapomniałam :P:D

  34. onufry69 pisze:

    Boże jakie to dziewuszysko roztrzepane. Człowiek trochę zagada, a ona zapomina o bożym świecie. :-)

  35. pstro pisze:

    a bo mi oczy zamydlasz :D:*

  36. onufry69 pisze:

    Ładne oczy masz komu je dasz….lekkie mydlenie jest całkiem wskazane tak jak maślane oczy są bezcenne. Popatrz mi tu w oczy.:->

  37. pstro pisze:

    sio spać !! /zdmuchniecie z dłoni/

  38. pstro pisze:

    ostatnia poszłam spać i pierwsza wstałam…ha! to się jakoś kłóci ze zmęczeniem :D

  39. onufry69 pisze:

    Kto rano wstaje temu pan Bóg daje…no wymyśl co Ci mam dać. :D:*

  40. pstro pisze:

    Ty się lepiej zastanów, bo jak ja zacznę wymyslać, to nie wiem czy Ci się to spodoba :P:*

  41. onufry69 pisze:

    Wymyślaj, lubię jak jest ciekawie. :P..ale nie zwymyślaj mi :P

  42. pstro pisze:

    na dobry początek dnia to Ci powiem, że masz mnie dziś na głowie do wieczora i nie skacz z radości bo ludzie się gapią :P

  43. onufry69 pisze:

    Nie gapią, bo pouciekali…siedzę dalej nago po przegranej w literaki. :P

  44. onufry69 pisze:

    Jak to by powiedział najstarszy ze siouxów…co na głowie to i w głowie. :P:D

  45. pstro pisze:

    hahaha, właśnie, kataru nie masz? :P:D

  46. onufry69 pisze:

    mogę skłamać, że mam?….wylecz mnie błagam, bo leczony katar będę miał przez siedem dni, a nieleczony przez tydzień. :P

  47. pstro pisze:

    na katar najlepsze są okłady z młodych piersi, więc siebie nie moge brać pod uwagę :P…kogo by Ci tu /rozglądanie się/ :D

  48. onufry69 pisze:

    nie muszą być bardzo młode, mogą być te sprawdzone. :P:D

  49. onufry69 pisze:

    człowiek się droczy to zaraz nawyzywa od kombinatorów :P

  50. pstro pisze:

    może partyjke ? zanim mi się tlen naprawi :> ;)

  51. onufry69 pisze:

    Gronowo…może być?;)

  52. pstro pisze:

    wiem wiem, mam sie przyznać, że przegrałam, ale pamiętaj, że zaliczyłam Ci mUc :P:D:*

  53. onufry69 pisze:

    ja na Twoje onÓce też przymknąłem oko. :P:D

  54. pstro pisze:

    nie tylko na onÓce :P

  55. odarty pisze:

    ”Brak rezerw energetycznych”? Hmm… A co z tłuszczykiem na brzusiu :D

  56. pstro pisze:

    /zerk na brzusio/ rezerwy są :D , ale spalanie tez jest :P

  57. odarty pisze:

    /zerk do encyklopedii/ spalanie – to reakcja chemiczna przebiegająca między Materiałem palnym lub paliwem a Utleniaczem, z wydzieleniem ciepła i światła :D

  58. pstro pisze:

    reakcja chemiczna jak najbardzije…chemia musi być w tym przypadku, najlepiej jak jest nienasycenie :D

  59. odarty pisze:

    Nienasycenie się notoryczne? Spalanie nieustanne! :D

  60. pstro pisze:

    i zobacz jaka cudna reakcja powstaje :D

  61. odarty pisze:

    widzę Pani B. :D Byłem w szkole uważny ;)

  62. onufry69 pisze:

    Ty masz Pstro i tak PeHa. :P:D

  63. pstro pisze:

    mam 5,5 :P prawie celująca :P

  64. pstro pisze:

    Odarty, to jaki będzie stosunek ….spalania do nienasycenia?:>

  65. onufry69 pisze:

    celująco to Ty wpędzasz w zakłopotanie. :P

  66. pstro pisze:

    :D:D , Ty i zakłopotanie /parsknięcie/ :P:*

  67. onufry69 pisze:

    Lubię jak parskasz, mówiłem Ci to już? :P:*

  68. pstro pisze:

    jestem ciekawa co Ty chcesz, że tak z tym lubieniem wyskoczyłeś :P

  69. onufry69 pisze:

    Ja już wszystko mam…zgrzeszyłbym chcąc więcej. :P

  70. odarty pisze:

    pstro, spalanie do nienasycenia = silny strumień ognia

  71. onufry69 pisze:

    Pstro….Ty ze skrajności w skrajność..anioł po diabła. :P:*

  72. pstro pisze:

    Odarty, a gdzie to Maskana się podziewa? szepnij słówko ;)

  73. odarty pisze:

    pstro, u mnie jest :D Szepnąłem słówko, więcej to tajemnica;)

  74. pstro pisze:

    pary z ust nie puszczę :D

  75. odarty pisze:

    tylko nic nie pij, bo para sama się wypuści :D

  76. pstro pisze:

    a wiesz, że wskazane jest od czasu do czasu się zresetować? a pory lepszej ku temu nie ma, jak sobotni wieczór :D

  77. odarty pisze:

    wiem, wiem pstrusiu :) Tylko dlaczego wieczór, a nie całą, calutką noc ;)

  78. pstro pisze:

    postanowione, cała noc! Onufrzak słyszał? :P:D

  79. onufry69 pisze:

    co, co? noce i dnie? :P:D

  80. pstro pisze:

    na dzionki mam inny scenariusz :P

  81. odarty pisze:

    A kto pisze scenariusze? Masz swojego ”Miłosza” czyżś Zosia Samosia ;)?

  82. pstro pisze:

    Onufrzak ma na drugie Miłosz ;)

  83. odarty pisze:

    akurat… to nijak nie pasuje do Jadźki :D

  84. onufry69 pisze:

    pomyliły Ci się trochę literki…Miłość. :D

  85. odarty pisze:

    Miłość to starosłowiańskie imię żeńskie ;)onufry ;)

  86. pstro pisze:

    Odarty, Onufrzak z Jadźki nie zrezygnuje, bo ta ma zapisane 4 morgi ziemi po dziadkach :P

  87. odarty pisze:

    Wiem, pstrusiu :) Nie rezygnuje od kiedy tu zaglądam ;)

  88. onufry69 pisze:

    Pstro…znowu się pomyliłaś z literkami…na 4 mordy zapisana jest ziemia po dziadkach. :P

  89. pstro pisze:

    Onufrzak, ale i tak to Ci nie przeszkadza trzymać się Jadźki jak rzep psiego ogona :P:D

  90. pstro pisze:

    sam widzisz Odarty co ja się mam, ciągła niepewność ;)

  91. odarty pisze:

    pstro, emocje są fajniutkie… ale czy takie ;)

  92. pstro pisze:

    Odarty, nie żebym Cię wyganiała, ale daj trochę Maskanie kompa co? tak na dwa komcie :D

  93. odarty pisze:

    pstro, muszę Ci to już powiedzieć: maskana jest u mnie, tzn jest w mojej głowie ;) …ale nie wiem gdzie jest teraz jej ciało… a szkoda :D

  94. pstro pisze:

    że w Twojej glowie, to mnie to akuratnie nie dziwi, ale chyba nie z tego samego powodu co w Onufrzakowej, zawsze po dziesiątym ? :P:D

  95. odarty pisze:

    a tego to nie wiem kogo wielbi głowa onufrzakowa ;) Moją już znasz ;)

  96. pstro pisze:

    teraz już wiem ;) i o Onufrzakowej też wiem…Jadźka :D… i nawet Enego znam, na dzień dzisiejszy lidlowskie conieco i mecze :D

  97. onufry69 pisze:

    Jak to wszystko wie…może powiedz kto jest w tej Pstrej głowie..:P

  98. pstro pisze:

    zgadnij :P

    mmm też tak sądzę :D

  99. odarty pisze:

    co mże znaczyć 7 razy ‚a’, a?

  100. pstro pisze:

    a bsolutnie … a wangardowo … a trakcyjny …a sekuracyjny …. a mbitny … a bstrakcyjny … a gitująco … a lternatywny blog :D

  101. onufry69 pisze:

    Aaaaaaatrakcyjny Onufrzak. :P:D

  102. duch_i_mrok pisze:

    Dobry wieczór..kłaniam się letnio-wakacyjnie :P

  103. odarty pisze:

    Słyszałem o Kazimierzu ;) Atrakcyjnym, że tak wyśpiewywał ;)
    Dobry wieczór :)

  104. pstro pisze:

    Mroku, oj Ty się doigrasz oj!! czy Ty nie wiesz, że my też mamy mini za mini na które warto pozerkać? :P:D

  105. duch_i_mrok pisze:

    Cześć Pstrunia /cmokas/ odarty /graba/ brachu…
    Pstrunia no baaa wiem wiem…powiem wiecej..warto że hej..a na poczcie..nic :P :D

  106. onufry69 pisze:

    Mroku…Ty brachu pojawiasz się i znikasz…nie żebym miał na Twym punkcie bzika, ale częstotliwość Twoja na blogu jest zerowa. :)
    Odarty…atrakcyjność nie jest zarezerwowana tylko dla Kazika.:)

  107. pstro pisze:

    Mroku bo to jest tak, jak Ty nic to i u mnie nic :D , ja bym Ci ostatnią kliszę przychyliła :D

  108. duch_i_mrok pisze:

    Onufry,,/grabunia/druhu…ano tak jakoś się uklada…\
    Pstruniu… i ja Tobie choćby gwiazdkę z nieba :P

  109. duch_i_mrok pisze:

    Niestety muszę się pożegnac… ojczyzna wzywa …życzę państwo nocy wiadomo…stosunkowo udanej…/zostawiam buziaki dla Maskany i Mirazyka/ jeśli wolno ;)dobranoc

  110. pstro pisze:

    Mroku !! Ty zaglądaj częściej tak? :> – krzyknęła za duchem znikającym w mroku :D

  111. onufry69 pisze:

    Mroku, stosunkowo się staramy być udani. ;)

  112. pstro pisze:

    i nieźle nam to wychodzi :D:P

  113. onufry69 pisze:

    całe szczęście, że nie bokiem. :D

    Mask, gdzie ta Mask?…dziewuszysko!:D

  114. maskana pisze:

    Jak gdzie, jak tu, Onufry:D
    I też się za Wami stęskniłam… ale są takie dni w życiu kobiety, kiedy musi coś zrobić dla swojej umęczonej obudowy… Facelifting i takie tam:D Normalnie z dziesieć lat mniej:D mniej więcej z dziesięć:P
    Śpijcie i śnijcie:)

    Mroku, ślicznie dziękuję za buziaka:) /cmok w polik/

  115. maskana pisze:

    Odarty, jeśli obudzi Cię stukanie w głowie to wiedz, że to byłam ja… ale juz zdjęłam szpilki:)

  116. odarty pisze:

    maskana, śniła mi się niedźwiedzica… silna i piękna. Cóż to za symbol?

    ps. Stukało mi w głowie, głos przemawiał, myśli pączkowały… i to bez Czystej Błogosławionej ;)

  117. pstro pisze:

    mi to się śnił Onufrzak, co w tym śnie się działo ! :D:P

  118. odarty pisze:

    kosiliście trawę, zwoziliście siano czy robiliście inne fajne cholerstwa :D

  119. pstro pisze:

    siano we włosach potargał wiatr :D … żywca pamiętam i nie wiem czy jechaliśmy do punktu skupu żywca, czy piliśmy go na ławce przed GSem :D

  120. odarty pisze:

    ‚Niedźwiedź to siła, która gdzieś wokół Ciebie krąży i której się obawiasz’
    Maskana, ‚gadaj mnie tutaj zaraz kobieto’ co tam mi wszpiliłaś do łepetynki ;)

  121. odarty pisze:

    Do pkt skupu żywca? Hmm, masz fioletowy tatuaż na łopatce z odciskiem towar pierwsza klasa :D ?

  122. pstro pisze:

    no właśnie Maskana, gadaj tu szybko! ;)

  123. pstro pisze:

    kolczyk w uchu z numerkiem :D

  124. odarty pisze:

    Coraz dalej w las:
    Niedzwiedz oznacza moc Matki Ziemi. Kazdej zimy niedzwiedz wycofuje sie do lonopodobnej blogosci jaskini Wiecznej Matki. Jesli pojawia Ci sie taki znak, moze to oznaczac, ze potrzebujesz wejsc w czas introspekcji a nastepnie odnowienia.

    Niedzwiedz moze oznaczac opiekunczy, matczyny, zenski aspekt sily i mocy. Rzadko ktore zwierze moze reprezentowac taka moc agresji jak niedzwiedzica, gdy jej male sa w niebezpieczenstwie. Czy jakiejs czesci siebie, albo czegos w twoim zyciu, musisz bronic namietnie i agresywnie?

    Wiele rdzennych Amerykanow uwaza niedzwiedzia jako totem albo znak uzdrowiciela. Wszyscy mamy wewnetrzna zdolnosc, aby byc uzdrowicielem. To moze byc wiec znak wkroczenia wewnetrznych zdolnosci uzdrawiajacych.

    W zachodniej kulturze niedzwiedz kojarzy sie z pluszowym niedzwiadkiem, zabawka przytulanka. To moze byc znakiem, aby byc miekkim, przymilnym i powrocic do prostych radosci zycia.

  125. odarty pisze:

    pstro, jaki dziś numer numerka ;) ?

  126. pstro pisze:

    a może to nie numerek na kolczyku mi się śnił :D

  127. odarty pisze:

    znaczy się, że co? Ze ten wykupiony nr nie ma pokrycia w losowaniu :D

  128. pstro pisze:

    pokrycie, to jakby część numerka :D

  129. odarty pisze:

    ta lewa jego strona, rzecz jasna ;)

  130. pstro pisze:

    sam widzisz jaki miałam sen odlotowy :D

  131. onufry69 pisze:

    Dzień dobry. :)…wy tu gadu gadu, a tam śliwki rwą. :P

    Pstro…u mnie to bardziej było na jawie niż we śnie. ;)

  132. odarty pisze:

    gorzej teraz wylądowac w rzeczywistości, co pstrusia? ;)

  133. onufry69 pisze:

    Mask, Ty, Ty małolato Ty. :P:D

  134. odarty pisze:

    to teraz ja odlatuję w sen :) trzymajcie się… razem :)

  135. pstro pisze:

    o Onufrzak wstał, jak miło ;)

  136. pstro pisze:

    Odarty, przyjdź opowiedz co Ci się przysni, pamiętaj żeby po przebudzeniu nie patrzeć w okno, bo sen ulatuje ;)

  137. onufry69 pisze:

    Onufrzak wstał, bo piękny jest dzień i chce się żyć! :D

  138. pstro pisze:

    bo po pięknej nocy , taki własnei dzień nastaje :D

  139. onufry69 pisze:

    mnie samo piękno otacza. ;)

Skomentuj

