Uśmiechnij się …

Nauczcie się uśmiechać łagodnie jak dzieci. Uśmiech w głębi serca to najlepszy odpoczynek. Szczery uśmiech – to prawdziwe piękno – artystyczne dzieło w głębi nas kierującego nami nieśmiertelnego „ja”. Czyńcie wszystko wokół siebie jasnym i pięknym. Rozwijajcie się i podtrzymujcie w sobie dobry nastrój ducha. Radujcie się słonecznym światłem.

Baird T. Spalding

Odarty napisał, że to dobry cytat na przywitanie dnia. Ja przywitałam dzień kilka godzin temu, ale nie miałam czasu by ten wpis dać, więc daję teraz. Po popołudniowej drzemce będzie jakby na czasie :)

93 Responses to Uśmiechnij się …

  1. maskana pisze:

    Tuba jest cudna… taka wyciszająco-radosna…
    Uśmiecham się…

  2. pstro pisze:

    teraz wiem, dlaczego ja taka wypoczęta psychicznie jestem i pal licho te zmarszczki mimiczne od tego usmiechania się :D

  3. pstro pisze:

    to się pouśmiecham skoro wstałam :D

  4. maskana pisze:

    wstałaś i gdzie poszłaś?:)

  5. pstro pisze:

    tu :D, nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie to najlepszym rozwiązaniem byloby pod prysznicem siedzieć co rusz , taka duchota

  6. Maskano, jutro i po jutrze mnie nie będzie. Pamiętaj o Zagubionych. Lecą o 22-ej i w nocy przed trzecią.
    :D

  7. maskana pisze:

    Pstro, znaczy pod jedną szerokością geograficzną jesteśmy:) Gdyby mi kiedyś (jak już miliard w środę, miliard w sobotę) przyszło do głowy kupić domek w Hiszpanii, to bardzo Cię proszę, daj mi z liścia…

    Valuś, bardzo dziękuję za przypomnienie:) Szkoda, że Cie nie bedzie… oglądanie w samotności to już nie to samo:)

  8. pstro pisze:

    Maskana no chyba że w rejonach Costa del Sol,góry w poblizu więc mozna wybyc jak się znudzi leżakowanie :D

    czuję, że dziś u nas była taka Hiszpania e Celsjuszu :D

  9. onufry69 pisze:

    U mnie normalna letnia ciepłota. Ciało lekko wilgotne po zimnym prysznicu, schłodzone chwilowo, ale przyjemności nie brak. Uśmiech na twarzy mówi, że jest fajnie. Widzę, że nie ma kogo tu zarazić uśmiechem.;-)

  10. pstro pisze:

    chyba nie, ale przy okazji możesz zabrac trochę duchoty ode mnie :* , nawet zajrzalam do kawiarenki żeby się ochlodzić, ale nic do picia zimnego :P:D

  11. onufry69 pisze:

    Oj, nie miał kto podać?:-P:-D. Ja bym Ci podał coś zimnego. A z siebie to możesz dać nawet duchote.

  12. pstro pisze:

    swoje ciało, po tym zimnym prysznicu ? :D:*

  13. onufry69 pisze:

    Tak, każdy milimetr.:-*. Ogarniesz?:->

  14. maskana pisze:

    Wszyscy śpią?:)

  15. pstro pisze:

    ja nie śpię , walcze z duchotą i komarami :D

  16. pstro pisze:

    co mam nie ogarnąć , ręce silne od pracy w polu :P:* … za chwile rok „stuknie” jak daję radę ;)

  17. pstro pisze:

    17:2 dla komarów…dwa poległy na siedemnaście ukaszeń w łydki i okolice :D

  18. onufry69 pisze:

    U mnie wynik pozytywny.:-P. Pstro, nie oszczędzaj się.:-)

  19. pstro pisze:

    znaczy, że co? mam iść na całość? :P

  20. maskana pisze:

    prawie Cię zezarły… /biegnie ze sprayem łagodzącym skutki ukąszeń/ :D

    Onufrzak, u Ciebie to zawsze pozytywny:P

  21. pstro pisze:

    ja czuję, że przez ta inwazje to mnie anemia dopada , tyle przy weekendzie ze mnie wydoiły :P:D

  22. onufry69 pisze:

    Pstro, ja myślałem, że już poszłaś na całość. Masz jeszcze jakąś niespodziankę?:->/zacieranie rąk/. Mask, jeszcze oddam mocz do analizy i będzie pozytywnie.:-P

  23. pstro pisze:

    dzień dobry! wstań i ciesz się , jako i ja zrobiłam :>

    ciagnie mnie do Ciebie :*

  24. onufry69 pisze:

    Znaczy mamy ten sam pociąg, wagon, a nawet przedział.:-*

  25. maskana pisze:

    ktoś się do nas dostał po frazie: „sex syna z mamusja”
    i tak sie zastanawiam – jakim cudem?:D

    Dzień dobry:)

  26. pstro pisze:

    Maskana, my i o seksie? a uchowaj !! musi ktos wspomnial o tym zespole Sex Pistols :P

  27. pstro pisze:

    Onufry i radzę Ci się nie przesiadać tak? :D:* weź chlopaka pogoń niech się przewietrzy :P:D

  28. onufry69 pisze:

    Ja się nigdzie nie przesiadam, mam ten sam bilet, tylko w jedną stronę.:-). Też mam wrażenie, że na alternatywnie górą sex narkotyki i rock and roll w tubach.:-P

  29. maskana pisze:

    właśnie dlatego się zdziwiłam… bo przesz wiadomo, że my to nigdy. Przenigdy:P

  30. pstro pisze:

    Onufrzak bo Tobie się wszystko z seksem kojarzy :P:*

  31. onufry69 pisze:

    Nie wszysto, nie wszystko…ale czasem to nawet kojarzę. :P:D

  32. pstro pisze:

    to ja idę sie poopalać , niech Ci się o mnie przypomni od czasu do czasu tak? ;):*

  33. onufry69 pisze:

    Zacznijmy do tego, że ja o niczym innym lepiej nie pamiętam ;):*

  34. pstro pisze:

    teraz Onufrzak weź wypij nie tyle moje zdrowie, ale żeby mnie nie piekło, a kefir lekkim mi był..! kto sie jeszcze opalił ? (nie papierosami) :P

  35. onufry69 pisze:

    Pomyśl, że jestem lekkim kefirem. Twoim osobistym, a przestanie piec.:-P. Żeby tak wyciszoną być!;-)

  36. pstro pisze:

    haha :D wypachniony na imprezę ? :> pamiętaj za zbytnimi mini się nie oglądać…i pofrune tubą bo i tak odsłuchasz rano, na kaca :P:*

  37. maskana pisze:

    Komary mnie prawie zjadły. Będę spała na stojaco:)

  38. pstro pisze:

    tlena zaczerpnij !!

  39. pstro pisze:

    Ty się śmiej…oberwiesz, zobaczysz :P:D

  40. maskana pisze:

    Ja poważna jestem, jak ministrant czy tam minister. A nawet bardziej!:D

  41. duch_i_mrok pisze:

    Dobry wieczór… szczególnie do…zeszłomiesięcznej solenizantki:D

  42. duch_i_mrok pisze:

    w tych pustych miejscach miało być „usmiecha się promiennie” :P

  43. maskana pisze:

    he’s alive!!!
    w dodatku się uśmiecha… promiennie:)

  44. duch_i_mrok pisze:

    /ustyma w oba poliki/ Maskano… no teraz to już całkiem promienisty usmiech zagościł wszem i wobec :P

  45. maskana pisze:

    już myślałam, że nie wycałuje:) a jednak… więc ja też /ustem w polik/ i wszystkie ząbki na widoku:)

  46. duch_i_mrok pisze:

    a skok na biodro?? po cichu na to liczę :D

  47. maskana pisze:

    Już myślałam, że się zgubiłeś w tym twardym, bezwzględnym świecie… nawet z Pstro myślałyśmy, zeby zorganizować brygadę ratunkową… a tu proszę, jaka niespodzianka, się odnalazłeś:)

  48. maskana pisze:

    gotowy? no to łap /wybicie_lot_oplatanie_przytulenie/
    wiem, wiem… trochę mi się przytyło od ostatniego razu:D

  49. duch_i_mrok pisze:

    Ale i syn marnotrawny czasem wraca … a już na pewno do tak czarujących interlokutorek …. i rzecz jasna interlokutorów :) Zatem…jestem duchem i ciałem :P

  50. duch_i_mrok pisze:

    Przyjąwszy slodki ciężar na biodro z wielka rozkoszą i uśmiechem jeszcze bardziej promiennym… poczuł , że wrócil :D

  51. maskana pisze:

    I bardzo dobrze, że jesteś… bo Cię nam brakowało:)
    Yyy… ciałem też?:>

  52. duch_i_mrok pisze:

    Och..Twe slowa maskano to mNIód na serce :) i przyznam się , ale tylko Tobie , że i mnie brakowało tych…skoków i..no wiesz … :P

  53. maskana pisze:

    możesz mnie jeszcze trochę potrzymać? wiem, ze „przeginam” ale nacieszyć się muszę:P:D

  54. duch_i_mrok pisze:

    Nawet nie wiesz Maskano… jak ja się ciesze z tego „potrzymania” i…przeginaj tak częściej… :D

  55. maskana pisze:

    „i..no wiesz…”
    nie wiem:>

  56. duch_i_mrok pisze:

    Oj wiesz :D

  57. maskana pisze:

    Więc miejscówka moja???
    Mówisz i masz:D

  58. maskana pisze:

    no dobrze…wiem… tak się tylko droczę:D

  59. duch_i_mrok pisze:

    A jakże Maskano…jak najbardziej Twoja…

  60. maskana pisze:

    i tego się trzymaj…:)
    i nie puszczaj, bo się potłukę:D

  61. duch_i_mrok pisze:

    Nawet przez myśl by mi nie przeszło aby puścić…no chyba że …na „łoże w kolorze czerwonym” ale… to juz inna bajka :D

  62. maskana pisze:

    „łoże w kolorze czerwonym”…:D

  63. maskana pisze:

    Lubię tę bajkę…

  64. duch_i_mrok pisze:

    Bo jest co lubić…:D

  65. maskana pisze:

    Yhym…
    ale póki co trzymasz?:D

  66. duch_i_mrok pisze:

    Maskano…i ani mi się sni puścić… :P

  67. maskana pisze:

    Mroku, co prawda łoże nie jest w kolorze czerwonym, ale czuję, że już na mnie czeka. Więc jeśli możesz, to bądz tak dobry i mnie tam podrzuć, dobrze?:P

  68. duch_i_mrok pisze:

    Właśnie to miałem zamiar zrobić uprzednio zapytawszy się czy zehccesz abym…towarzyszył Ci do onego :P Zatem idziemy Maskano…i..”hulaj duszo , piekła nie ma ” :D Dobranoc

  69. maskana pisze:

    Idziemy:* Dobranoc:)

  70. pstro pisze:

    zeszłomiesięczna solenizantka to ja!! Mroku! że też mi musiało neta zerwać no jasny gwint! no niech to gęś kopnie! no ja Cię kręcę no! :D

    nie no, takimi tubami Mroka częstowałaś, że nie dziwota, że porwał Cię w locie i dawaj na pościel :P:D

    a Onufrzak zajrzy tu na moment jak już sobie zrobi kompres na czoło ? jak już wiadro z wodą i chochelkę postawi obok kompa ? :P:*

  71. maskana pisze:

    Dzień dobry:)
    Nie porwał tylko podrzucił:P
    Szumi Ci dywan? bo mnie nie, hurrra:D

  72. pstro pisze:

    a mi też nie ! hurra :D ale coś czuje, że u Onufrzaka wszystko szumi :D

  73. maskana pisze:

    znaczy, że odczucia mamy podobne:D biedny Onufrzak…

  74. pstro pisze:

    no to SE zagłosowałam (…) tu jeszcze coś dopisałam, ale stwierdzilam że lepiej będzie jak tego nie będzie :D

  75. pstro pisze:

    Maskana Ty go nie żałuj, pewno z Jadźką zaszalał na całego, na bank cos na sumie proboszcz wspomniał o ich poczynaniach na sobotniej potańcówce :D

  76. maskana pisze:

    no jak Go nie załuj? no jak? pewnie leży półprzytomny, ze światło, dzwięko i rucho-wstrętem, przeklinając dzień, w którym wodociągi odmówiły podłączenia jego chałupy do sieci, i modląc się resztkami sił o to, żeby ktoś wiadro w studni napełnił…
    Rosołek Mu gotuje, wartburga odpalę i pojadę z pomocą:D

  77. pstro pisze:

    na bank się wartburg zepsuł w polowie drogi, stąd nieobecność Maskany…tlenu byś zaczerpnela przy okazji wiesz? :P:D

  78. maskana pisze:

    się zepsuł… Onufrzak „trup” więc sama pchałam… ale udało się… dopchałam… uff
    /uprasza się o nie manie „brzydkich” skojarzeń/

    Wdech:D

  79. pstro pisze:

    Onufrzak trup nawet nie wie ile stracił, że nie wspomnę ile to go kosztować bedzie :D

  80. maskana pisze:

    Nie wspominaj! bo nie wróci do żywych, będzie za trupa robił tak długo, aż zapomnę o kosztach:P:D

  81. pstro pisze:

    Maskana, ja się martwię, czy ta jego studnia kaca przetrzymala… czy raczej nie i dyma od rana z łopatą :P:D

  82. pstro pisze:

    weź mnie nie zawstydzaj tak? czasem myslę :P:D

  83. maskana pisze:

    szczęściara… mnie to nawet czasem nie dotyka:P:D

  84. pstro pisze:

    Maskana a co /kto Ciebie dotyka? :. bo mnie to tylko mysl :D

  85. maskana pisze:

    ja to nawet myślą nie_skalana…:D

  86. pstro pisze:

    tam mialo być nie skalana czy że nie ma skana?:. tak pytam:P

  87. maskana pisze:

    ma(m)skana. Przezorny zawsze ubezpieczony:P:D

  88. pstro pisze:

    fakt, skana to warto mieć :D na wszelki słuchaj :D

  89. pstro pisze:

    to się uśmiechnę chociaż wszystko dziś szumi, matuchno jedyna, dobrze, że upału nie ma bo to już by była tragedia…zamiast zapisać notkę w szkicach to ją opublikowałam tak? musi mi się przyciski myrgły :D, na znajomych blogach nie nawywijałam, więc odetchnąwszy z ulgą mogę wyjść do świata :D

    jak mnie głowa napiernicza…jasny gwint…

Skomentuj

