Jak Ty …

Uśmiecham się chłopaku na dźwiek Twoich interpretacji. Gdzieś w zakamarkach niewiadomo skąd dojrzewają takie absurdalne, że nie sposób się nie uśmiechać. Jakkolwiek brzmi mój uśmiech pamiętaj że …

128 Responses to Jak Ty …

  1. onufry69 pisze:

    …bo noc jest cicha, nikogo nie ma oprócz nas, wtedy pachnie noc tylko Tobą. :):*

  2. pstro pisze:

    wszystko w Tobie, niemal doskonałe, jakbyś dla mnie był uszyty na miarę /zanucenie/ :*:)

  3. onufry69 pisze:

    Uszyty na miarę Twojego czasu.:-*

  4. pstro pisze:

    żeby od rana już taki upał ? żeby człek był upocony po cebulki włosów ? wszyscy nad wodą czy ostała się jakaś dobra dusza ? :> ;)

  5. maskana pisze:

    Dzień dobry:)
    Z tego miejsca chcę podziękować Valusiowi za tak wyczerpujące streszczenie:)

  6. maskana pisze:

    Jest!:) Nawet bardzo dobra:D

  7. pstro pisze:

    Maskana , Tobie to luksus nie przeszkadza co? nawet Ci filmy streszczają :P:D

  8. pstro pisze:

    same dobre dusze a piątaka nie ma od kogo pożyczyć :P

  9. maskana pisze:

    mnie luksus zdecydowanie nie przeszkadza:) zdecydowanie!
    Valuś mnie rozpieszcza:D

    Cześć Onufry. Dobrze, ze jesteś – pożycz Pstro dychę:P:D

  10. pstro pisze:

    ja czuje, że jako wszyscy wróceni , żaden dychą nie dysponuje :P:D

  11. onufry69 pisze:

    Pstro, że niby bieda aż piszczy?:>

  12. pstro pisze:

    łap i nie upuść :* :)

  13. onufry69 pisze:

    złapałem wszystkie te słowa…;):*

  14. pstro pisze:

    to dobrze, bo coś na łączach przerywało ;)

  15. onufry69 pisze:

    e tam , lekkie trzaski było słychać. :)

  16. pstro pisze:

    to teraz juz Ci mogę przetrzepać tyłek w literaki? :P:D

  17. odarty pisze:

    dzień dobry bardzo :) Witam serdecznie, zwłaszcza dowództwo tego miejsca ;)

  18. onufry69 pisze:

    Pstro, ok…wygrałaś, ale RUW się tak nie pisze..odmienia się na ROWY…
    Cześć Odarty.

  19. odarty pisze:

    Czee Onufry :)
    Co za piekielna pogoda :D

  20. maskana pisze:

    Cześć Odarty. Połowa dowództwa kłania się nisko:)

  21. pstro pisze:

    o! Odarty, wypoczęty, opalony fiu fiu :> opowiadaj jak było, ile niewieścich serc złamanych, ile w skrajnej rozpaczy pozostawionych jak wspomniałes, że musisz wracać bo Maskana i Pstro czekają :)

  22. onufry69 pisze:

    Ja też czekałem, zresztą zawsze czekam. :P

  23. maskana pisze:

    No to jestem już, Onufry. Nie marudz:P:D

  24. odarty pisze:

    nie dwa, i nie pięć, nawet nie siedem lecz dziewięć złamanych niewieścich serc :D

  25. pstro pisze:

    i pół listy noiwych na gg? :P

  26. odarty pisze:

    Tak :P
    … i będą krążyć pogłoski, że jestem przystojny, ale nigdy w to nie uwierzy kobieta o opalonym ciele :D

  27. maskana pisze:

    Jak bardzo opalonym?:D

  28. pstro pisze:

    /manie opalonego ciała/ :P:D nie no Odarty, aż taki niedowiarek nie jestem :P

  29. odarty pisze:

    i nadejdzie czas, gdy kobiety będą sprawdzać jak opalone są ich ciała, a będą między sobą się licytować i wtedy z tłumu powie ktoś: gdzie jest mój krem do opalania położony na półkę w sobotę gdzieś około godz. nie drugiej, nie piątej, nawet nie siódmej lecz dziewiątej :D

  30. pstro pisze:

    i wtedy to po raz kolejny złamie się nie dwa, nie pięć , nawet nie siedem lecz dziewięć niewieścich serc :D

  31. odarty pisze:

    i wtedy każdy będzie oczekiwał złamanych serc, ale powstanie nowa sekta. Powoła ją człowiek, który lubił… (męczyć) … zwierzęta, a ich liczebność będzie nie 11, nie 27, nawet nie 58 lecz 99 kobiet :D

  32. pstro pisze:

    zaraz ktoś oberwie nie 11, nie 27, nawet nie 58 lecz 99 pstryków w nos :P

  33. odarty pisze:

    a nos jego był szeroki, ale nie tak bardzo by otrzymać 99 pstryków, nawet nie 58 i nie 27 lecz tylko 11 pstryków czerwonym lakierem :D

  34. odarty pisze:

    i nadszedł czas gdy prorok przestał przemawiać, bo musiał udać się w kolejną podróż :D

  35. onufry69 pisze:

    To ja proroka zastapię i będę przemawiał, przemawiał, przemawiał……bez końca. :P

  36. W przelocie się witam i biegnę dalej. :)

    Drobiazg Maskano, ale mimo to obejrzyj dziś powtórkę o 23-ej.

    Pozdrawiam :)

  37. maskana pisze:

    Valuś, o 23-tej będę wpatrzona w ekran. Obiecuję:) I jeszcze raz dziękuję:)

    Widzę, że kolejka brązowych się ustawia /zerk na siebie/ kurcze, jaka ja blada jestem… se stane na końcu, może mnie przyrumieni zanim moja kolej nastanie:P:D

  38. maskana pisze:

    Onufry i gdzie ten Twój elaborat, hę?

  39. onufry69 pisze:

    Mask, przemawiam cały czas, nie słyszysz gUcholcu? :P:D

    Ja lubię te blade też. :>

  40. maskana pisze:

    Lubisz? Poważnie? Ojej /wycieranie nosa w ramiączko od sukienki tfu podomki/ wiedziałam, że na CIebie to ja zawsze mogę liczyć /chlip chlip/ bo wiesz, ja czuję, że nadal wyglądam jak kadrowa z młyna, i że jutro nic się nie zmieni…

    że ja nie słyszę? ja? oczywiście, ze słyszę! ja wszystko słyszę! wszystko! yyy a co mówiłeś?

  41. onufry69 pisze:

    Przemawiałem, a to wielka różnica i zapamiętaj to sobie!:D
    No te z młyna kobiety o karnacji mało śniadej są do tego bardzo silne…można by rzec, że ugotują i ogródek przekopią. :P:D

  42. maskana pisze:

    Ugotują, przekopią… skopią jak zajdzie potrzeba. Typowe Helgi:D
    Ale jak trzeba, to i delikatne, i zwiewne, i filigranowe… takie, że torebką go, torebką!:P:D

  43. onufry69 pisze:

    Torebką, torebką, ale tak żeby beretka nie spadła. :P:D

  44. onufry69 pisze:

    Pstro…no to fru. :*

  45. pstro pisze:

    Thank you for loving me …/zanucenie/ ;):*

    no to Se pobiegałam na bieżni i nawet mnie nie znieśli i nawet bez zadyszki, Onufrzak świadkiem :P

  46. maskana pisze:

    Jak można biegać w taki upał? Choraś?:D

  47. pstro pisze:

    Ja lubię te blade też < —- Ty teraz to piszesz? jak ja na slońcu ostatkiem sił, żeby tak z hiszpańska wyglądać, bo ponoć temperamentne bardziej :P

  48. pstro pisze:

    Maskana a nie wiem, może na słońcu ciut za długo siedziałam i oto skutki :D

  49. maskana pisze:

    znaczy, ze jak ja teraz, w tej kolejce, na słońcu stoję to skutkiem ubocznym może być apetyt na mordercze biegi długodystansowe??? /wpadanie w panikę/

  50. odarty pisze:

    i nadejdzie jutro taki dzień, około 20ej :D, gdy słońce straci swój blask i nastanie czarna noc. I nie jedna ziemska córa tym się ucieszy :D

  51. pstro pisze:

    słonca Ci bylo dostatek ostatnimi czasy, jak jednego dnia o 20 zniknie z pola widzenia, nie tylko niejedna córa sie ucieszy :P:D

  52. pstro pisze:

    Maskana, za wczasu przerób sobie filcaki na buty do biegania, bo w tych klapkach z Tesco to nie ma szans :P

  53. odarty pisze:

    i noc owa będzie długa i gorąca, pomimo braku słońca. I wtedy wszyscy się zdziwią ile ciepła mają w sobie ziemskie córy (sztuk dziewięć)

  54. maskana pisze:

    nie mam klapek z Tesco. Onufrzak mi na piętę widłakiem najechał i fruuu pasek się wziął i urwał /w bek/

  55. pstro pisze:

    a bracia w oczekiwaniu na ową noc, zacierać będa ręce nabawiajac się otarć naskorka /jakkolwiek zabrzmiało/ :P:D

  56. maskana pisze:

    w temacie otarć naskórka to ja mogę coś powiedzieć – Córcia moja jedyna pierworodna wróciła ze spaceru z taką syreną, że na bank ją w sąsiedniej gminie słyszeli. Powodem było otarcie, tak „straszliwe”, że przeszkodziło w wieczornej kąpieli (dzień dziecka). Po kiku próbach przekonywania mnie, ze owo otarcie uniemożliwia wyszczotkowanie mleczaków, dzieć z syreną równie donośną oddalił się w kierunku łazienki…
    Za chwile mi chłopaki z OSP podziękują za ten fałszywy alarm:D

  57. onufry69 pisze:

    Odarty naskórek na stopach to ja miałem jak wszystkie onuce z wieczora wyprałem, a Pstro na spacer zechciała pójść i trza było wskoczyć w filcaki bosą stopą.:-P:-D

  58. pstro pisze:

    juz nie narzekaj tak? w takim towarzystwie spacer to sama przyjemność, ani razu nie zasyczałeś z bólu jak ocierało :P

  59. onufry69 pisze:

    W takim towarzystwie nawet jak ociera to nie narzekam, a Tobie w moim nie przeszkadzały nawet nowo zalane i nie rozchodzone obcasy w Twoich ciżemkach.:-P. Ech co to była za noc, żubry pojękiwały będąc w zaawansowanych godach, co udzielało się wszystkim, spacerującym tego wieczoru. To był wieczór silnie pachnący pod jedną z wielu choinek.:-P:-D

  60. maskana pisze:

    bo się dolarganem nafaszerował:P:D

  61. pstro pisze:

    Onufrzak, Ty tej Jadźce zawdzięczasz najlepsze chwile jak widze :P:D

  62. onufry69 pisze:

    Pstro z Jadźką to faktycznie….można nawet konie kraść, stąd też mam teraz Siwka.:-P. Mask, jedynym lekastwem jakie znam, to takie niebieskie tabletki nie pamiętam nazwy, ale pomagają nawet na zgagę.:-P

  63. pstro pisze:

    Onufrzak, masz sczeście, że ja tolerancyjna jestem, że Maskana jest to nie wspomnę, bo inaczej bys miał guzik a nie kanapki na sniadanie co nie Maskana? a drugi guzik to bylaby dycha przed 10tym pożyczana co rusz:P

  64. maskana pisze:

    Swięte słowa Pstrusiu. Ament:D

  65. pstro pisze:

    w kwestii duchoty nic sie nie zmieniło, wiec nie ma co o tym mleć ozorem, w kwestii samopoczucia również, jak zawsze dopisuje, więc i ten temat pominę, zakwas lekki jest, ale nie mam pojęcia jak sie te mięsnie nazywają, gdyz nie miałam pojęcia że takie są , więc i tutaj nie wdam się w szczegóły … czołem robaczki! kto nie wyjechał jeszcze na wakacje? palec pod budkę :>

  66. duch_i_mrok pisze:

    Dzień dobry,… kłaniam się letnio i upalnie..apropos wakacji…tak jakby ja jeszcze nie wyjechałem ..ale…już odl;iczam dni :P

  67. pstro pisze:

    Mroku! /uścisk/ na Majorce będziesz balował rozkochujac tamtejsze kobiety?:>

  68. duch_i_mrok pisze:

    Cmokas Pstruniu … zdecydowanie preferuje (o)polskie klimaty hahaha bo…najwiecej witaminy maja…lalalala

  69. maskana pisze:

    Dzień dobry bardzo:)

  70. pstro pisze:

    i to Ci się Mroku chwali, znaczy wzdychania bedzie slychać nad morzem tak? kiedy to się pojawi na plazy taki 190 mierzący ? :D

  71. duch_i_mrok pisze:

    Zdecydowanie takowy…opalony, przystojny, itp itd :D Tak i w tym roku polski Bałtyk… i „te” sprawy :D

  72. duch_i_mrok pisze:

    /ustem w oba poliki/ Maskano…i nie tylko w one :D

  73. maskana pisze:

    /ustem tu i tu i tu też/ Mroku:D
    skok na biodro przełożymy na mniej upalne dni, dobrze? no chyba, że pomożesz mi się wdrapać:D

  74. duch_i_mrok pisze:

    Maskano co tylko zechcesz..nawet w upalny dzień dozwolony skok w.. bok..baaa… wręcz wskazany… tym bardziej że biodro niezbyt okryte :P :D

  75. maskana pisze:

    Wiem, ze dozwolony…wiem:) tylko problem w tym, że w taki upał to mięśnie śpią a sądziłam, że sama siłą woli podskoczyć nie potrafię. No ale… po takiej reklamie… łap:D

  76. pstro pisze:

    Mroku jesteś już czekoladowy? czy doszlifować jedziesz nad Bałtyk opaleniznę? :>

  77. duch_i_mrok pisze:

    Maskano złapałem i…wow..mięsnie funkcjonują jak najbardziej poprawnie…wszystkie :P
    Pstruniu… czekolada bedzie doszlifowywana … szczegolnie tam gdzie…teraz nie doszlo :P

  78. pstro pisze:

    a gdzie nie doszło? /ciągnie go za … język/ :P

  79. onufry69 pisze:

    Dzień dobry. :)
    Ja świecę swoją karnacją nawet w nocy. Nie muszę już się podobać, zabiegać i takie tam. :P…mam wiele innych zalet, bo nawet szalet jest pełen zalet. :P:D

  80. duch_i_mrok pisze:

    Pstrunia… ciagnij ciągnij… :D
    Onufry /graba/ brachu :)

  81. pstro pisze:

    Onufrzak bo ja Ci powtarzałam, że to nie samoopalacz a farba fluorescencyjna, teraz masz – świecisz :P

  82. pstro pisze:

    Mroku… za język? :P:D

  83. duch_i_mrok pisze:

    Pstrunia…język to tylko organ wspomagający…. porozumienie :P

  84. onufry69 pisze:

    Cześć Mroku. ;)
    Pstro…jak zwał tak zwał…teraz świecę przykładem. :P

  85. maskana pisze:

    Pstrusiu, teraz jak Mrok złapał, to do 96% ciałka nie dochodzi:P:D w sensie, ze słońce:D

  86. onufry69 pisze:

    Mask, u mnie przykładowo to procent jest dużo, dużo mniejszy. :P:D….Cześć Mask :)

  87. duch_i_mrok pisze:

    Maskano w rzeczy samej… teraz jam Ci słońcem , sterem , żeglarzem… okretem…chyba tak to leciało?? :D

  88. maskana pisze:

    Cześć Onufciu. Kanapki, co to je Pstrusia pół nocy przygotowywała, zjedzone?:>

    Mroku, może bez tego słońca, co? Bo mi się jakoś sekciarsko kojarzy, a wiesz, że ja słabej wiary jestem:) Reszta idealna:)

  89. pstro pisze:

    taaa…wszyscy świecą, stąd taka jasność :P

  90. pstro pisze:

    Maskana, Ty nie skacz tak po Mroku /jakkolwiek zabrzmiało/ Ty się przejdź , ochłoń, tlenu zaczerpnij … co za dziewuszysko, zobaczy Mroka i już pędem do Onufrzaka pożyczyć klapki na oczy od siwka :P

  91. onufry69 pisze:

    Mask…tak ładnych kanapek, to szkoda normalnie jeść….wysuszę je sobie i postawię na biurku jako ikebanę z kanapek. :P:D
    Pstro, Ty nie świecisz, ale Ciebie akuratnie to nawet po omacku znajdę. :P:D

  92. onufry69 pisze:

    …czy tam po macanku, jakoś tak. :P:*

  93. maskana pisze:

    Od razu „nie skacz”… ten jeden skok tak mnie wyczerpał, że gdyby nie silne dłonie Mroka leżałabym jak jesienny liść, więc nie rozumiem sugestii w liczbie mnogiej:D

    Wdech:D

  94. duch_i_mrok pisze:

    Maskano i dłonie silne i…cała reszta ponoć też :P to co z tym tlenem?? dotleniamy się , ze tak spytam?? :D

  95. maskana pisze:

    Wierzę:D Tlen jest dobry na wszystko, Mroku:D

  96. duch_i_mrok pisze:

    Zdecydowanie Maskano… na wszystko :P

  97. pstro pisze:

    mam przerwy w dostaie neta, a przecież zapłaciłam i za neta i za prąT :D

    Onufrzak i chwali Ci się taką orientację w terenie :P:*

  98. onufry69 pisze:

    Jak to wszyscy oddychają, a ja jak zwykle na bezdechu. :P:D

  99. onufry69 pisze:

    I chwali się tym od netu, tylko dlaczego nie ma trzeciego stopnia zasilania w weekendy? Ja się pytam. :P

  100. pstro pisze:

    może jeszcze tv w weekendy mają mieć przerwę co? :P

  101. pstro pisze:

    Mroku zaprosił Maskane na spacer?:>:P , nie wychodźcie! tam jest upał! :D

  102. duch_i_mrok pisze:

    Pstrunia damy radę.. klimatyzowane pomieszczenie… skąpy strój..na upał to jest to :P

  103. pstro pisze:

    skąpy strój? to dlatego Maskana podpytywała którą mini za mini ma ubrać :P

  104. duch_i_mrok pisze:

    Pstrunia… mini..to juz wspomnienie…:D było…minęło..i…już :D

  105. pstro pisze:

    Maskana, w klimatyzowanym pomieszczeniu nie opalisz się! ależ Cię ten Mrok nabujał :P:D

  106. onufry69 pisze:

    Mroku, mówili, że koń to przeżytek, a jednak nie. :P

    Pstro nie zazdraszczaj…może se wiatrak włącz. :P

  107. duch_i_mrok pisze:

    Koń jaki jest każdy widzi Onufry :P
    Pstrunia,,, a kto mowi o..opalaniu :D

  108. pstro pisze:

    Onufrzak wiatrak? a ja po sąsiada chciałam pędzić :P

  109. pstro pisze:

    Mroku a o spalaniu? :P:D

  110. onufry69 pisze:

    Pstro, nie pędź za mocno, bo się spocisz. :P

  111. duch_i_mrok pisze:

    Pstrunia a to swoją drogą…jesli masz na myśli spalanie kalorii to i owszem….leca na łeb na szyję :D zapomniałas juz ?? :P

  112. onufry69 pisze:

    Mroku, bo dobremu koniowi to błoto nawet nie straszne. :P

  113. duch_i_mrok pisze:

    Onufry nie wspominając o upale czy też..nieklimatyzowanych po0mieszczeniach :P

  114. pstro pisze:

    Mroku co jak co, ale pamięć to ja mam idealną , wybiórczą ale bez zastrzeżeń :P:D

  115. pstro pisze:

    Onufrzak, jak to się troszczy o mnie :P:D

  116. onufry69 pisze:

    Troszcze się, bo nikt nie schładza tak jak ja kiedy trzeba. ;)

  117. pstro pisze:

    fakt , masz ten patent, biegiem do studni, wiadro lodowatej wody, jeden chlust i gorące mysli jak ręka odjął :P

  118. pstro pisze:

    Mroku, ja mam nadzieję, że przed wyjazdem zajrzysz wycałować swoje najlepszejsze kolezanki w oba polika …(też) ? :P

  119. onufry69 pisze:

    Mam nadzieję, że wody w studni nigdy nie braknie. :P
    Zastanawiam się jak u mnie przyjdą gorące myśli. :P

  120. pstro pisze:

    Jadźka Ci pomoże :P:D

  121. duch_i_mrok pisze:

    Pstrunia oj na pewno zajrze…oba poliki onych…i rzecz jasna nie tylko wycalowane będą że hej :D

  122. pstro pisze:

    /zapiszczenie z radości/ :>

  123. onufry69 pisze:

    E tam, Jadźka tylko bardziej rozgrzeje. :P:D

  124. onufry69 pisze:

    Uroczy, bo się tylko droczy.:):*…rymło się. :D

  125. pstro pisze:

    podroczyć się z Tobą ? :P

Skomentuj

