Geniusz wiecznej cierpliwości.

Z uwagi na fakt, że zazwyczaj zdarza mi się to, czego zupełnie nie oczekuję, otrzymałam taki oto upominek:

Radości mej nie było końca, prawie do końca, bo na końcu okazało się, że moja Lepsza Połowa Blogowa w ten uroczy, zachwycający, wręcz nadobny sposób zarzuciła mi lenistwo, próźniactwo, obijanie się, nieróbstwo i gnuśność, oddziaływując jednocześnie na moje poczucie błogiego spokoju, powstałego po scedowaniu na Nią przyjemności wrzucania nowych notek, czym zobligowała mnie do odpowiedzialności, która rodzi się z cierpienia opuszczonej na czas „pisania” pierworodnej, zaniedbania obowiązków kucharki goszczącej kuzynostwo z dolnośląskiego, tęsknoty psiaków za pieszczotami, irytacji tych wszystkich, którzy czegoś ode mnie właśnie teraz chcą, a która powinna objawić się światu w postaci tekstu, który porwie miliony, albo tysiące, no dobrze niech będzie, że porwie choć kilka nicków w rajską krainę ułudy, ostatecznie szczęśliwości. 

Niestety, nie porwie, albowiem są wakacje i moja wena/chęć odpoczywa gdzieś u wybrzeży Chalkidiki, skupiając się jedynie na wypatrywaniu rybki o dźwięcznej nazwie ostrosz lub bardziej dostojnie Trachinus draco, a to z tej prostej przyczyny, że od ostatniego spotkania z jej ichtiotoksyną zawartą w pierwszych kolcach płetwy grzbietowej, celebruje do niej nienawiść porównywalną z niedzielnym wstawaniem skoro świt. To raz. Dwa – porwania ze szczególnym udręczeniem są w naszym kraju zagrożone karą pozbawienia wolności od lat 3 do 15. W związku z powyższym zbrodni nie będzie. No chyba, że ktoś czytajac poczuje się maltretowany. W takim przypadku od paragrafu ustrzec mnie moze jedynie dobra rada, całkowicie darmowa – kliknij lewym klawiszem myszki w ikonkę X w prawym górnym rogu…

Ale nie o lekcji asertywności miało być. W założeniu miało być o ogromnych pokładach cierpliwości mojej Lepszej Połowy Blogowej, która to cierpliwość przybierając dość łagodną  formę rozpaczy przez miesiąc godziła się z maskanowym brakiem zaangażowania, i nietuzinkowej wręcz wyrozumiałości, która przymykała oko LPB na maskanowego mistrza w robieniu wszystkiego, żeby tylko nie robić nic. W teorii miałam nadzieję, że mi się uda. Praktyka pozbawiła mnie złudzeń. Wobec tego, napiszę jedynie – Pstrusiu, nemo sapiens nisi patiens. I tego się trzymaj(my).

139 Responses to Geniusz wiecznej cierpliwości.

  1. pstro pisze:

    jak nemo to ja pływać nie potrafię, p;rzecież wiesz, że idę na dno jak kotwica, ale chociaż sapiens przy „Pstrusiu” zabrzmiało . więc już foch odpłynął jak nie przymierzając Nemo ;D

  2. maskana pisze:

    hahahahaha
    znaczy cel osiągnęty? cudnie!:*

  3. pstro pisze:

    aż strach pomysleć, jaki Onufrzak da jutro komć, jak się do kompa u sołtysa dorwie…:P:D

  4. onufry69 pisze:

    Mask. Majstersztyk, super notka….Pstro, poczekaj, ;)

  5. maskana pisze:

    Onufry, spać nie możesz? ile bronków pękło przed tym majstersztykiem, hę?:D

    Dzień dobry:)
    Uwielbiam „nocne Polaków rozmowy” czego nie można powiedzieć o „mamuś, głodna jestem” wykrzyczane prosto do prawego ucha, o świcie, w niedzielę. Skutek jest taki, że czuję się jak zoombi i zapewne wyglądam jak główny bohater horroru. Zapewne, bo postanowiłam podarować sobie odrobinę luksusu i nie zerkać do lusterka.

  6. pstro pisze:

    ale ten Onufrzak na wyjechaniu SE baluje, coraz później od Jadźki wraca :P

  7. onufry69 pisze:

    O w mordę! Myślałem, że spałem o tej godzinie.:-P. Wybaczcie.:-P

  8. pstro pisze:

    u kogo ma wybaczone u tego ma ;P:D …kolejny dzień nawadniania mija … /przegryzanie małosolnego/ :P

    Tobie się Onufrzak skończą te wyjechania, oj skończą :P

  9. Mirażyk pisze:

    Jakoś tak z pomarańczami :)

  10. pstro pisze:

    z pomarańczami to bezapelacyjnie to (kiedyś zdmuchnięte z dloni za wyjechanym)

  11. Mirażyk pisze:

    Cześć! :)

  12. maskana pisze:

    Ulotna:*
    Wyspałaś się?:>

  13. pstro pisze:

    Ulotna, gdzie byłas? co widziałaś? :>:P

  14. Mirażyk pisze:

    Maskuś, no jasne że się wyspałam :) Mogłabyś tlenu zaczerpnąć :) idziemy do kawiarenki na kawę :)

    Pstro, straszak nie pozwala pisać, co widziałam :):)

  15. pstro pisze:

    Ulotna, Ty mi tu straszakiem oczu nie mydlij, bo to nie czat :P

  16. Mirażyk pisze:

    Pstro, ale jakaś cenzura też jest, mówię Ci :P

  17. pstro pisze:

    Ulotna, mam na nią wpływ :P:D

  18. pstro pisze:

    Valuś a streszczenie Lost_ów gdzie? już nawet ja się wciągnęłam :D

  19. maskana pisze:

    I teraz przez pół nocy będziemy się zastanawiać, co Vauś chciał przez to powiedzieć:D

  20. pstro pisze:

    mi to od 23.20 spokoju nie daje :D

  21. Teraz już wiem gdzie jesteście jak was nie ma :P

  22. maskana pisze:

    Valuś ja tam dziś debiutuję:) znaczy jedna próba generalna była ale to się nie liczy, prawda?:)

  23. prawda. ;-) ja właściwie nie przepadam za czatami. wolę pogawędki jeden na jeden.

  24. pstro pisze:

    ja też tam jestem od wielkiego swięta, czyli każde wejście jak debiut :P:D

  25. Mirażyk pisze:

    Pstro, Ty od wielkiego święta, niech no pomyślę, wczoraj – byłaś, przedwczoraj, byłaś, przedprzedwczoraj, byłaś, itd… :P

  26. pstro pisze:

    ale przed każdym wejściem mam tremę więc to jakby debiut :P

  27. Mirażyk pisze:

    Już ja tych debiutów nie policze :P Palców mi zabraknie :P a dalej nie potrafię liczyc :P

  28. maskana pisze:

    bo z Pstrusiowymi debiutami jest jak z miłością. Każda jest pierwsza:D:P

  29. pstro pisze:

    pierwsza, najgorętsza najszczersza /donucenie/ myślę, że Onufrzak przeoczy ten koment a do wtorku zmienimy notkę :P

  30. maskana pisze:

    myślę, ze nie przeoczy ale nie martw się, będzie zadowolony:)

  31. maskana pisze:

    Dzień dobry nocne marki:)

  32. pstro pisze:

    nie marki ale też na M, tylko gdzie Ty widzisz Onufrzaka ? ;P:D

  33. onufry69 pisze:

    Sami debiutanci. Ja pozostanę sobą. Tęskni ktoś?;-)

  34. pstro pisze:

    Onufrzak SE o nas przypomniał, jak miło :P
    …wszyscy nad wodą więc pewno się wypowiedzą o tej tęsknocie jak wrócą :P

  35. onufry69 pisze:

    A weź no se tam zgłośnij trochę, co?:-P:-D

  36. pstro pisze:

    o kurczaczki! zapomniałam o tej ciszy! :D

  37. pstro pisze:

    Kiedyś pytałeś, co to znaczy „tęsknić za Tobą”. W przybliżeniu to taka hybryda zamyślenia, marzenia, muzyki, wdzięczności za to, że to czuję, radości z tego, że jesteś i fal ciepła w okolicach serca./by Wiśniewski ;) :*

  38. maskana pisze:

    Wróconam i stęsknionam.
    Coś mi ostatnio z tęsknotą do twarzy:)
    Leon potrafi ująć słowami, prawda?

  39. pstro pisze:

    potrafi to fakt , mam kilka jego słów które do mnie przemawiają :)

    a z Onufrzakiem to ja SE musze poważnie porozmawiać, kto widział, żeby mnie skazywac na jakieś tęsknoty :P;)

  40. onufry69 pisze:

    Ja sam na nie też skazany.:-):-*

  41. Mirażyk pisze:

    Cześć! Onufry :):) Pstro :):) Maskuś :*

  42. pstro pisze:

    skazańcze :D nic tylko kiedy przyjdzie pora, z białą chustą podbiec i zarzucając Ci ją na glowę krzyknąć: mój Ci On! :D:*

  43. pstro pisze:

    Ulotna obrobione wszystko w zagrodzie? :P

  44. Mirażyk pisze:

    Pstro, wszystko, wszyściutko!

  45. pstro pisze:

    to teraz Ulotna… zgodnie ze slowami…dodam jedynie, że to ulubiony utwór Onufrzaka

    http://w389.wrzuta.pl/audio/4bVZgHKEQHf/kukula_disco_-_rudi_shuberth_waly_jagiellonskie_1982

    :P

  46. maskana pisze:

    Ulotna:*
    Tuba wyjątkowa, jak Onufrzak:P:D

  47. pstro pisze:

    Maskana teraz wiesz, przy czym prym wiedzie Onufrzak w remizie :D:P

  48. Mirażyk pisze:

    Piosenka ładna :) Śpicie? Ja też nie :P

  49. Mirażyk pisze:

    No to weźcie, nie śpijcie!

  50. pstro pisze:

    ja nie…wp mnie nie wpuszcza, Mroku mi mignął na tlenie i przepadł…pewno się dziś nie pochwali jak było nad morzem:>

  51. pstro pisze:

    Ulotna, avatarem kolorystycznie normalnie podpasujesz pod Onufrzaka :D

  52. Mirażyk pisze:

    Ano właśnie, Mrok :) Dawnom nie widziała! :) ja walczę z wordpressem, ale potrzebuję korepetycji, ktoś chętny?

  53. Mirażyk pisze:

    Pstro, ale coś szybko pokazało zmianę, jestem pod wrażeniem :P

  54. pstro pisze:

    a pod jakim ja jestem wrażeniem?! przecież mi pokazuje z opóźnieniem miesięcznym!:P

    korepetycji to ja mog.ę udzielać przypadkowemu :P w innym przypadku na wordpressie się nie znam za czorta :P

  55. Mirażyk pisze:

    Pstro, ale przypadkowemu ja już wszystko powiem :P Mi trzeba pomocy :P

  56. pstro pisze:

    avek masz superowy Ci powiem, a Tobie pomocy w czym, że tak zapytam?:>

  57. Mirażyk pisze:

    jak wyciągnąć na stronę głowną odnośnik jak u Was „ostatnie komentarze”

  58. pstro pisze:

    czekaj zerknę gdzie to jest…bo techniczna tego bloga to Ala była :D

  59. maskana pisze:

    Ulotna ale się wystroiłaś…fiu fiu:)
    Przypadkowemu to ja też bym mogła korepetycji udzielić mimo, że o wordpressowym zapleczu wiem mniej więcej tyle, ile o sposobach odławiania krewetek:)

  60. pstro pisze:

    więc my to mamy tak…wchodzisz w bebechy…po lewej stronie na pasku wyszukujesz wygląd a potem wchodzisz w widgety i tam jest panel boczny w ktorym to mamy…ale jak sie to dodaje to pokombinuj… tam jest wszystko, pomijajac zalinkowane blogi :D

  61. Mirażyk pisze:

    a właśnie, gdzie jest Ala?

  62. pstro pisze:

    Maskana już na boku ustaliłysmy…w poniedziałki środy i piątki ja…Ty we wtorki, czwartki i soboty…a Ulotna w niedziele…te korepetycje:P

  63. Mirażyk pisze:

    wrzuciłam wszystkie w używane :P ha! może coś z tego będzie :P

  64. maskana pisze:

    wtorek, czwartek i sobota… może być:)

  65. Mirażyk pisze:

    No jasne, zapytamy może o zdanie Przypadkowego :P:P co?

  66. Mirażyk pisze:

    no ja nadal wybałuszam oczy, jak to możliwe, że avk mi widać w niecałą godzine od zmiany :P

  67. maskana pisze:

    To cud, Ulotna. Nie zastanawiaj się nad sprawami, na które nie masz wpływu:D

  68. pstro pisze:

    ja się zastanawiam, jak mój atari tak szybko zaskoczył ;P:D

  69. Mirażyk pisze:

    Maskuś, ale wytrzesz oczu mi jeszcze na stałe zostanie :D:D

  70. Mirażyk pisze:

    Ludzie zmieniajcie avki dziś, dziś WordPress łaskawy :D:D

  71. maskana pisze:

    Ja się przywiązałam do mojego. Zmiany nie przewiduje:)

  72. pstro pisze:

    to ja zmieniłam też…urodzinowe czerwcowe Se zapoodalam, gdzieś kole grudnia wskoczy :D

  73. Mirażyk pisze:

    Maskuś, te maki :P

  74. Mirażyk pisze:

    Pstro, wyloguj się i zaloguj :D

  75. pstro pisze:

    Ulotna nie mów, ze juz widzisz bo Cię pacnę…nawiasem mój czarny łeb w granacie który jawi się w slońcu to widac ponoć :P:D

  76. maskana pisze:

    Czas się poprzytulać do podusi. Dobranoc:)

  77. pstro pisze:

    Maskana dobrej…a Onufrzaka mi jutro pilnuj :>

  78. Mirażyk pisze:

    Maskuś, a Ty już… no nie żartuj :P

  79. Mirażyk pisze:

    Pstro,a to Ciebie nie będzie? :P

  80. pstro pisze:

    jutro jestem wyjechana na ament :P…i tylko mi bez łez tutaj bo się sama wzruszę :P:D

  81. maskana pisze:

    Do kaloryfera przywiążę na czas kiedy będę wyjechana, więc możesz być spokojna, Pstrusiu:)

    Ulotna, czasem trzeba przespac więcej niż cztery godziny. Dziś będzie to „czasem”. Całe pięć i pół przede mną… rozkosz:D

    pa:)

  82. Mirażyk pisze:

    Pstro, ja mam płakać, że niby za Tobą? (hahaha)

  83. pstro pisze:

    a nie? wredniacha!:P

  84. Mirażyk pisze:

    No bywa :P

  85. Mirażyk pisze:

    Takie życie Pstro :D

  86. pstro pisze:

    Ty masz chyba jakieś chody na worpressie :P:D

  87. pstro pisze:

    przekopałam net wzdłuż i w szerz, żadnej innej, chociaż wiesz, że ja wolę minimum obrazowo…zostawię Ci na rano, bo chyba nie będzie czasu…:*

  88. Mirażyk pisze:

    Pstro, z taką buzią to mnie od razu wstawili :P

  89. pstro pisze:

    tak czułam, ze mojego avatara nie przepuszczą :P

  90. Mirażyk pisze:

    Hahahaha :P Bywa :P Dobrze, że mój się załapał :P

  91. pstro pisze:

    Ulotna wiesz co? nie dość, że masz siłe przekonywania, to jeszcze TO…nie za wiele moja panno? ;P

  92. Mirażyk pisze:

    Hahaha, Pstro, no widzisz, napisałam do admina, maślane oczka i uśmiech :) i mam!

  93. Mirażyk pisze:

    Dobrej nocy Kochani… Niespokojnie erotycznych snów :*

  94. odarty pisze:

    Dzień dobry :)
    Witam w szczególności i w całej rozciągłości Lepszą Połowę Blogową, osobę o nadmiernym uroku i przecudnej cierpliwości, bo ja, ja lubię… pisać prawdę ;)

  95. pstro pisze:

    Maskana jak wstanie to Cię odwita :D teraz przywitam Cię ja :D

  96. odarty pisze:

    Jak wstanie Druga Połowa Blogowa, osoba o wielkim wyczuciu smaku i głębokiej duchowości, to ją przywitam z radością ;)
    ps. dzieciaku, a co Ty ze sobą zrobiłaś?

  97. pstro pisze:

    przecudna cierpliwość to o mnie? matuchno droga /zapiszczenie w piąstki :D i nadmierny urok to tez o mnie? /ponowne zapiszczenie :D

    jak wpada mi durny pomysł zmienić avatar to nie ma nikogo żeby mi to wybić z głowy nie? :P

  98. maskana pisze:

    Pstro, widzę Cię!:D
    No to jestem. Dzień dobry:)

  99. odarty pisze:

    pstro, a co mi szkodzi pożonglować dobry słowem ;)

    maskana, witaski… tęskniłem za rozmową, wiesz? :)

  100. maskana pisze:

    Nie, już Cię nie widzę, znaczy widzę, ale w starej podomce. A ta nowa mi sie tak podobała…

  101. pstro pisze:

    o! zdjęli mnie z wizji? ja czułam, że moja face nie przejdzie :D

  102. maskana pisze:

    Odarty, nie, nie wiem:) znaczy, jeśli zawierzyć słowu pisanemu, to juz wiem:)
    Mnie też ostatnio z tęsknotą do twarzy…:)

  103. maskana pisze:

    Zdjęli. Łobuzy!!!

  104. odarty pisze:

    Dobrze żeby słowo pisane pokrywało się z prawdą, czy tak maskana?
    pstro, dawaj się jeszcze raz z nowym wizerunkiem :D

  105. pstro pisze:

    powiem Ci Maskana, ze jak wstałam, to mnie woGle nie było, aż poszłam do lustra zerknąć czy jestem, a sama wiesz, ze lustro z rana omija się szerokim łukiem :D

  106. pstro pisze:

    a Onufrzak ma spóźnienie o!

    jak dawaj Odarty, jak dawaj jak to nie ode mnie zależy jak widać :D

  107. maskana pisze:

    Odarty, prawda ponoć nas wyzwoli:) I fakt, jeśli słowo pisane jest zgodne z prawdą, to jest bardzo miłe:)

    Pstro, znów Cię widzę:)

  108. pstro pisze:

    ja siebie widziałam przed chwilą jak przechodziłam obok lustra, w zupełności mi wystarczy :D

  109. odarty pisze:

    To jak słowo pisane miłym jest, to proszę się nie czepiać tylko :) i tym samym nie zachęcac mnie do kłamstw.
    pstro, no i jak w lustrze wyglądała Twoja moralność :D tak tylko pytam ;)

  110. pstro pisze:

    moja moralność jest zawsze na plusie…tak tylko odpowiadam:)

    Maskana jakąś notkę by się zdało nie? :>

  111. maskana pisze:

    Ależ nie zachęcam. Absolutnie:) Lubię prawdę, nawet taką co kole:)

    Pstro, wdech:)

  112. odarty pisze:

    Oo! Pstro, wygrywasz z życiem ;)

    Nie zachęcaj, bo nie chciałbym się zgadzać i sprowadzać moralności na minus, np na – 4,3 :D

  113. maskana pisze:

    dlaczego akurat na -4,3 a nie dla przykładu -3,4?

  114. odarty pisze:

    wszystko ma swoje subtelne uwarunkowania w astrologii ;) Wiesz, Merkury w czwartym domu Wenus, w trzeciej kwadrze ;)

  115. onufry69 pisze:

    Dzień dobry. :)

    Też lubię to minimum obrazowo. :):*

  116. maskana pisze:

    Możesz rozwinąć tę myśl o planetach? bo ja sie słabo w tym orientuję, żeby nie powiedzieć, ze wcale:)

    Cześć, Onufry:)

  117. odarty pisze:

    Dzień dobry onufry :)

    maskana, też się nie znam… i znać nie chcę, bo wolę nie wierzyć w gwiazdy, słońce, ogień, fusy, wnętrzności :D Jest tylko jedna warta rzecz, na której się skupiać warto ;) Inna sprawa, że magnetyzm planet działa na nasze organizmy :)

  118. niewinna pisze:

    Dzień dobry,
    a będzie jeszcze lepszy, kiedy koleżanka pstro, prześle na mojego maila zdjęcie z awataru. Wydaje mi się, że wygląda niekorzystnie, co mnie nie martwi.
    Pozostawię dobre słowo, życząc miłego dnia.

  119. onufry69 pisze:

    niewinna, a zdejmij te okulary….chętnie popatrzymy na twe lico. :P

  120. pstro pisze:

    ja tak czułam, ze sprawię avatarem przyjemność niewinnej… kolejny dobry uczynek /danie sobie plusika po stronie dobrych uczynków/

    wróconam!! fruwające złapałam :* … co to jest, leży i nie dycha … nie, nie dwie dychy tylko pstro :P

  121. pstro pisze:

    niewinnej lico widziałeś, więc niech zostawi okulary :P
    a moim avatarem sie naciesz, bo wiesz, że długo nie pobędzie :P:D

  122. onufry69 pisze:

    co to jest?…leży i wzdycha?…Onufrzak jak sobie pomyśli. :P

  123. pstro pisze:

    :P cześć Kochanie, tęskniłeś? ;)

  124. onufry69 pisze:

    co tam avatar…no. :P:D

  125. onufry69 pisze:

    Ty masz te pytania…lubię właśnie te najbardziej retoryczne. ;)

  126. pstro pisze:

    ha! sama uwielbiam retoryczne pytania :D… jednak nie daję rady z ta pstrokacizną …poddaje się :D

  127. onufry69 pisze:

    No ten jest z tym zaczepnym spojrzeniem…średnio go lubię:P:D

  128. pstro pisze:

    czekaj a ta? ;D pokombinujemy zanim Maskana nową notkę wklei :D

  129. pstro pisze:

    a weź, zero zabawy na tym kompie, nawet się avatarami pobawić nie można, bo nic nie widzę :D

Skomentuj

