Cyklicznie …

Spod moich palców nie popłynie nic, czego byś już nie wiedział, nie wyczytał, nie usłyszał. Cykliczność zdarzeń sprawia, że powtarzam się bez opamiętania przybierając inną formę i dobierając inne słowa do tej sytuacji. Żeby nie było „znowu to samo” podepnę się pod słowa Wiśniewskiego.

Jak to szło…?

Bo gdy Ty jesteś, to dni tak uciekają, jak ziarnka maku z dziurawego wiadra. A potem wyjeżdżasz i to wiadro się nagle zatyka, i mam wrażenie, że ktoś w nocy w tajemnicy przede mną przychodzi tutaj i dosypuje mi maku do tego wiadra.

… cholernie się dłuży …

126 Responses to Cyklicznie …

  1. onufry69 pisze:

    Mi ktoś po kryjomu cholernie dosypuje tego maku po złości, kiedy jestem wyjechany, ale wiem, że każda następna minuta przybliża czas powrotu i wtedy się uśmiecham.:):*

  2. Mirażyk pisze:

    Nie śpicie? :P U mnie burza :P

  3. pstro pisze:

    Ulotna u mnie pogrzmialo i dalo dyla kiedy wychyliłam sie przez okno…ma się tę siłę rażenia nie? :P

  4. pstro pisze:

    myslałam, ze zaprzeczysz…maUpica!:P

  5. onufry69 pisze:

    złapałem….leciała wprost na mnie. :):*

  6. pstro pisze:

    teraz leć spać ..łóżko pędzi wprost na Ciebie :D:*

  7. Mirażyk pisze:

    Pstro, nie mam siły :)

  8. pstro pisze:

    Ulotna a gdzie filozof?:> Ty nie masz siły ? to ja dziś 9 km zaliczylam

  9. Mirażyk pisze:

    Pstro, byłam w pracy od 7 rano do teraz prawie.

  10. pstro pisze:

    Ulotna, Ty się nic a nic nie oszczędzasz…ja byłam spalam, potem klub…przemaszerowałam wioche wzdłuż i wszerz…potem się poopalalam a potem wróciłam:D

  11. onufry69 pisze:

    Pstro…ja się boję, że za parę miesięcy będziesz już biegać 42 kilometry jak w maratonie, a wtedy ja będę musiał chyba tej bieżni zabronić.:-D

  12. pstro pisze:

    wtedy szybciej do Ciebie dobiegne :* nie marudź :P

  13. onufry69 pisze:

    Matuchno, drocze się, bo lubię.:-P:-*

  14. pstro pisze:

    lubię, dlatego znoszę droczenie :P:D:* tlen to dobra sprawa powiem Ci… nie kole w oczy a usmiecha :D

  15. niewinna pisze:

    Dzień dobry.
    Przepraszam, ale mam parę pytań technicznych.
    Ja rozumiem, że nie w porę, że nie na temat, że w ogóle wyrywam się przed szereg, ale zastanawiam się,
    a mianowicie:
    1. dlaczego Onufrowe zdjęcie jest pod wpisem
    2. dlaczego takie małe (pora uczynić ukłon w stronę
    osób posiadających wadę,w tym wzroku również
    3. czy dobrze rozczytuję szyfrograf”:*”,który ku
    mojemu zarumienieniu znaczy ni mniej ni więcej
    jak spijanie sobie z dziobków (odrażające,
    niewłaściwie, moralnie naganne w upublicznianiu
    /burak po pępek/ )
    4. i co się dłuży !!!

    Miłego dnia.

  16. pstro pisze:

    cześć niewinna

    1. pewnikiem się Onufrzakowi spodobał post i SE kliknął
    2. o rozmiar to już trza pytać administrację wordpressa, przyznam się ,że nawet nie wiedziałam, ze takie cos jest… no chyba , że dodali ostatnio a ja z nowinek technicznych na blogu jak wiadomo jestem noga
    3. „:*” spijaniem nie jest, jest najnormalniejszym w świecie całusem o! … ja nawet z czyjejś szklanki nie spijam, a co dopiero z dzióbka…sepsa jest! :P
    4. czas

    ależ ja jestem dobrze wychowana nie? tak rzeczowo, konkretnie i wyczerpująco odpowiedziałam Ci na nurtujące Cie pytania ;)

  17. niewinna pisze:

    Właściwie, one mnie nie nurtowały, chciałam jedynie ciekawie zagaić rozmowę. Inna sprawa, że miałam nadzieję na pojawienie się Onufrego, co z kolei nie przekreśla mojej radości na Twój, pstro, widok.
    Więc co słychać?

  18. pstro pisze:

    a dziekuje , ze pytasz…wszystko gra, nie przytyłam w ostatnim czasie, dalej rozmiar 48, zmarszczki nowej nie dostrzegłam, chociaż w tej kwestii wiarygodna nie będę bo wiesz, że ja ślepa jestem jak kret i mało co dostrzegam
    …a co u Ciebie , że tak odrzucę piłeczkę?

  19. onufry69 pisze:

    Byłem się trochę oporządzić przy sobocie….Niewinna..długo czekasz? Mam nadzieję , że nie, bo wtedy mógłbym popaść w depresję. ;)

  20. pstro pisze:

    no i niewinna się zawstydziła :D

  21. onufry69 pisze:

    Nie wiedzieć czemu…Pstro…jak globusik?:>

  22. pstro pisze:

    jaki globusik? ja nie miałam żadnego globusika i lepiej nie wywoływać go, dobrze jest jak jest :P

  23. onufry69 pisze:

    Z grzeczności i dobrego wychowania zapytałem. :P:D

  24. pstro pisze:

    tylko się niewinna pokazała i proszę jakiego kulturalnego zgrywa :P

  25. onufry69 pisze:

    sama widzisz, że to i tak na nic…uciekła. :P
    ale pomyślałem sobie…no nie będę mówił taś, taś i dobrze zrobiłem chyba nie?:P

  26. pstro pisze:

    pomyślałem… szpaner :P

    oglądałeś Avatar? (i nie chodzi mi o mój :P) jak nie to SE urywki zobacz w fajnej oprawie muzycznej :*

  27. onufry69 pisze:

    ha!…ostatnio też znalazłem tę tubę.:*

  28. onufry69 pisze:

    Pstro, Ty mnie w to szpanowanie nie wkręcaj, bo czasem przebłyski mysleniowe mam…doceń to. :P

  29. pstro pisze:

    doceń…hmmm, ile Ci pożyczyć na wyjazd ? :P

  30. onufry69 pisze:

    Wiem wiem…Ty mnie zawsze sprowadzisz na ziemię. Ale tak naprawdę, to Kolumb Krzysztof do mnie nie pasuje. :P

  31. onufry69 pisze:

    Nic tylko kasa Ci w głowie…są jeszcze dobrzy ludzie. Stopem se pojadę. :P

  32. pstro pisze:

    to Jadźka długo z kolacją będzie Cię wyczekiwać…bo wiesz, PKS szybciej jeździ niż furmanka, a stop tylko takim środkiem lokomocji masz zapewniony :P

  33. onufry69 pisze:

    A może mnie na ramie rowerem zawieziesz? Ale nie tym z siłowni. :P

  34. pstro pisze:

    na tamtym to tylko na kolanach :P ale Ty mnie i nie wiem czy daleko bysmy zajechali :P:D

  35. onufry69 pisze:

    Ja myślę, że niedaleko od szosy. :P:D

  36. pstro pisze:

    to musisz mi czereśni kupic, żebym mogła Bronke poudawać …dobrze czytasz..Bronke, nie bronka… bo pewno już Ci ślina pociekła :P

  37. onufry69 pisze:

    Ja się przeraziłem, że Ty o bronach przy sobocie wyskoczyłaś. :P…tylko tak zdrobniale. :P

  38. pstro pisze:

    brony to Ty dziś mozesz mieć w plecach na potańcowce, jak się usilnie będziesz dopraszał..:P

  39. onufry69 pisze:

    Ja nie muszę usilnie się dopraszać….spójrz tylko na moją gębę. :P

  40. Kubala pisze:

    o, jakaś blogowa miłość?

  41. maskana pisze:

    Kubala, to z okazji tygodnia pod znakiem peace&love:)

  42. pstro pisze:

    Kubala Ty i te Twoje nadinterpretacje:P

    Maskana gdzie Ty się podziewasz, ze zapytam hę?;)

  43. Jędz@ pisze:

    „cierpisz z powodu imitacji myśli,” hehehehe cała ja!
    Cześć! zaś powódź!

  44. Mirażyk pisze:

    Kuku :*

  45. pstro pisze:

    kukułka niby :P:D

  46. Mirażyk pisze:

    Że a kuku :P

  47. Mirażyk pisze:

    Dobrej nocy! :*

  48. pstro pisze:

    człek SE wchodzi na blogaska i wie o której karciany wieczór się skończył… przeszłam po okolicznych blogach upewniając się, że szwendak mi się nie włączył… mewy nie tuptają, dobrze jest :D czołem!;)

  49. maskana pisze:

    Dzień dobry:)
    Mnie też nic nie szumi, nic nie tupta, nic nie pali, nic nie szeleści… ale na głowę bym się chętnie z kimś zamieniła. Bardzo chętnie:)

  50. pstro pisze:

    Maskana zaczerpnij tlenu, jeden wdech się przyda :)

  51. Kubala pisze:

    Pierwsza runda odkurzania komarów za mną

  52. pstro pisze:

    Kubala gdzie się zagnieździły, że trzeba je było odkurzaczem potraktować?

  53. pstro pisze:

    przez chwilę pomyślałam, ze to ta nowa praca na Pasiece, bo tam komarów od groma :P

  54. pstro pisze:

    żyjecie? no, ja też…chociaż dzień po wieczorze karcianym to jakby wycięty z życiorysu

  55. maskana pisze:

    my, maskana, też żyjemy… ledwie ale jednak:)

  56. pstro pisze:

    ale wieczor karciany obfitował w smsy, a potem jak zajrzalam na chwilę na czata tlenowego, to ów nadawca smsów się szczerze ucieszył moim widokiem , o czym był mnie poinformował :D … smsy pozwolę sobie wykorzystac do kolejnej notki, autografami się już chwaliłam, czas na smsy :P

  57. maskana pisze:

    cichy wielbicel znaczy? kurcze, mnie to nawet głośny odnaleźć nie może:D:P

  58. pstro pisze:

    może i cichy, ale piśmienny jak diabli :D

  59. maskana pisze:

    w dobie alfabetyzmu to wyjątkowa zaleta:D

  60. pstro pisze:

    Onufrzak komcia nie może dać… we wsi co rusz światlo gaśnie, bo im się dynamo zepsuło napędzajace czy cuś …:P:D

  61. maskana pisze:

    Pora zacząć nowy tydzień. Dzień dobry:)

  62. pstro pisze:

    to ja też już zacznę /ziew/ kolejny letni, wakacyjny /drugi ziew/ :D

  63. onufry69 pisze:

    Dzień dobry.:-). Pstro, dasz mi ten numer, a ja z tym porządek zrobię, bo nikt nie ma prawa przeszkadzać Ci jakimiś smsami w weekend!:-P. Mask, znajdzie się pewno i Tobie takowy.:-P

  64. odarty pisze:

    ”Spod moich palców nie popłynie nic…”
    Oo! Elegancko, komuś życie nie przecieka przez palce ;)

  65. pstro pisze:

    Onufrzak dziś też dostałam o!! ktoś dba o mój dobry nastrój :> :P

  66. pstro pisze:

    cześć Odarty, ja tam wolę trzymać mocno w garści jak już ;)

  67. odarty pisze:

    czee pstrunia :)
    Ja wolę też podglądać co mam w garści i korzystać z tego ;) Żadnego niewolenia, bo kwiaty najlepiej kwitną na wolności ;)

  68. pstro pisze:

    ależ uchowaj zniewolenie, temu mówimy stanowcze nie!…ale jak już się trzyma w garści to lepiej żeby przez palce nie przeciekało, czasem szkoda :)

  69. odarty pisze:

    szkoda, w rzeczy samej… ale jak już przecieknie, to niech żyje swoim życiem ;)

  70. pstro pisze:

    niech… widac co przecieknie, przeciec miało :)

    a gdzieś to sie zapędził w real, że Cię nie było widać na tym wirtualnym padole hę?

  71. odarty pisze:

    a wiesz, duzo teraz pracuję, a w wolnym czasie kształtuję swoje ciało i czytam książki. Netu mniej używam… Ale to minie, jak wszystko w życiu ;)

  72. pstro pisze:

    o! znaczy dziś tez idziesz trochę pokształtować swoją cielesność? bo ja jak zwykle…weekend, który się rządzi swoimi prawami minął i od dziś trza się odgniewac z moimi ulubionymi adidasami i pomaszerować tam gdzie siódme poty z człeka spływają :D

  73. odarty pisze:

    Mój każdy dzień jest taki sam, więc bez znaczenia czy jest to środa czy sobota, chociaż w soboty Wy wchodzicie do gry :D
    Dziś Ty będziesz kstałtować się, ja nie ;) Mam na to czas, bo: ”.Niczym zupełnie się nie przejmuję, ponieważ …… nerwusy umierają młodo, a ja mam zamiar jeszcze się tu pokręcić i zostać pomarszczonym, zrzędliwym starym prykiem!!!” :D

  74. pstro pisze:

    to ja będe żyła sto lat z racji nie bycia nerwusem…z racji bycia kobietą ,to jak to mawiał Shaw : w życiu niewiasty rozróżnić można siedem okresów: niemowlę, dziewczynka, dziewczyna, młoda kobieta, młoda kobieta, młoda kobieta i młoda kobieta…. więc ja do końca pozostanę tutaj młodą kobietą :D czy zrzędliwą to wyjdzie w praniu :D

  75. onufry69 pisze:

    Skoro ktoś dba, to tylko się cieszyć. Miła tylko bądź.:-P. Cześć Odarty.

  76. odarty pisze:

    Chyba w kąpieli ;)
    Cześć Oufry

  77. odarty pisze:

    4 młode kobiety Pani pstro? Uuu, to mnie skojarzenie nęci :D

  78. pstro pisze:

    Onufrzak a kiedy ja miła nie byłam co? no…no !! /przybranie zaczepnego tonu/ :P:D

  79. pstro pisze:

    w kąpieli to była małpa :D

  80. onufry69 pisze:

    Nie tym tonem, nie tym tonem.:-P. Jesteś prawie zawsze miła.:-P:-D.

  81. pstro pisze:

    a „prawie” to Ci sie przez przypadek WKLIKŁO ?:P

  82. onufry69 pisze:

    Prawie też nie robi żadnej różnicy. Ci co mają wiedzieć jaka jesteś, to wiedzą.:-P

  83. pstro pisze:

    przesz to golym okiem widać, nawet taka ślepota jak ja widzę :P:D … jak tam na wyjechaniu? wczoraj tak się Jadźką cieszyłeś, że o blogu zapomniałeś :P

  84. pstro pisze:

    wytargałam Cię Odarty z piwnicy, bo siedziałeś tam sam, samiuśki… kontrolowana zazdrośc jak najbardziej, bez zazdrości nie ma milości jak to powiadają starzy górale :D

  85. onufry69 pisze:

    Nie tak jak Ty z smsów od wielbiciela.:-P

  86. odarty pisze:

    Wolę słowo: z podziemia :D Pani pstro. Fakt, Pani pstro, to Ty mnie uruchomiłaś ;)
    Górale gadają w sposób niezrozumiały :D

  87. pstro pisze:

    smmsami się podzielę w kolejnej notce…gdyby nie fakt, że Odarty mojego numeru nie zna, pomyslałabym, że on mi te smsy rymem podaje na tacy :D

    Onufrzak i nie zazdraszczaj tak? :P bo to nieładnie:P:D

  88. pstro pisze:

    podziemie to mi sie ze spiskami kojarzy, a przesz my nie spiskujemy nie? my wywlekamy wszystko na światło dzienne ;)może nie tyle wywlekamy, co podajemy do publicznej wiadomości :D

  89. odarty pisze:

    To możesz mi dać numera Pani pstro :D Ps. nie używam rymów i ich nie lubię.
    Podziemie to też inne widzenie świata, ogólnie niedozwolone :), a ja lubię przebywać w takich klimatach :)

  90. pstro pisze:

    Odarty musi mój numer ktoś przenosi na grzbiecie, skoro ja nie wiem kto do mnie pisze a pisze ::D , a zna go z 6 osób w porywach :D ale w tym przypadku nie narzekam, bo smsy cudne dla oka (też) :D

  91. odarty pisze:

    To Ty nie narzekaj normalnie… i ocal mnie przed wydawaniem na smsy :)

  92. pstro pisze:

    ja nie narzekam, ja się chwalę, każdemu z osobna :D

    rozumiem , że cyt. „ocal mnie przed wydawaniem na smsy” znaczyło tyle co ” nie dawaj mi numeru telefonu” ? :D

  93. odarty pisze:

    W sumie to oznacza, w sytuacji gdy masz kogoś, kto pisze z pasją i wzbudza Twoje zainteresowanie ;)

  94. onufry69 pisze:

    Ja i zazdraszczanie, Pstro to się z moim charakterem nie godzi!:-P

  95. pstro pisze:

    Odarty u każdego wzbudziłoby zainteresowanie dostawania wiadomości od nie wiedzieć kogo i to takich w dobrym tonie i na czasie ;)

  96. A poczytałam sobie… :-)
    Nie pada…
    Krystyna

  97. pstro pisze:

    Onufrzak powiadasz, że z zazdrością nic wspólnego nie masz? :P NAUM się kłamać :P:*

  98. odarty pisze:

    pstro żyj chwilą, zanim okaże się kim ów jest w rzeczywistości :D

  99. pstro pisze:

    cześć Krystyna … u mnie tez nie pada :) slońce jak ta lala …gdzieś Ty się podziewała jak Cię widać nie było hę? ;)

  100. onufry69 pisze:

    To zazdrość kontrolowana.:-P:-*

  101. pstro pisze:

    nie sądzę, zeby się okazało , ale w nieswiadomości zycie tez jest niezgorsze Odarty :D

  102. odarty pisze:

    Czasami nie bez powodu mówią ‚błogosławiona nieświadomość’, chociaż ja osobiście ostatnio mam apetyt tylko na życie świadome ;)

  103. pstro pisze:

    Onufrzak, a Jadźka nie ma czasem na drugie Krystyna? :P:D

  104. pstro pisze:

    ale to minie, jak wszystko w życiu /by Odarty :D

  105. odarty pisze:

    Pani pstro, właśnie minęła mi fascynacja ‚błogosławioną nieświadomością’ ;), bo w życiu wszystko mija :D

  106. pstro pisze:

    powiem Ci, że jak tak zerkam na swoje upięte w warkocze włosy , to zastanawiam sie, czy nie zmienić fryzury, bo do Twojego „Pani” nijak nie pasuje :D

  107. odarty pisze:

    Tylko dziś ‚paniuję’, więc i to przeminie ;) Pozostań w warkoczach i nie dopasowuj się do mnie. Zabraniam :D

  108. pstro pisze:

    kamień z serca Ci powiem, bo w warkoczach mi najwygodniej (w domu) :D

  109. odarty pisze:

    Dobrze kombinujesz, mniej będziesz ważyć :d

  110. pstro pisze:

    takiej lżejszej lepiej mi się będzie ćwiczyło :P

  111. odarty pisze:

    To też dobry pomysł. Same dobre pomysły ;)

  112. pstro pisze:

    bo wiesz, jak już się rozwiąże worek z pomysłami, to wylatują jeden po drugim, a jeden to lepszy ;)

  113. odarty pisze:

    A duży ten worek… jest :)?

  114. pstro pisze:

    wiesz, że worki z pomysłami są zawsze duże :D może nawet nie odbiegają wielkością tym z marzeniami :)

  115. odarty pisze:

    czyli taki bez dna, bez ograniczeń :) Elegancko (lubię to słowo)

  116. pstro pisze:

    a po co się ograniczać ? ;)

  117. odarty pisze:

    Nie zaliczam się do ograniczonych zwolenników :D

  118. Zajrzałam :-).
    tak się przemęczyłam pracą,że zrobiłam sobie wolne.
    Idę spać z rozpaczy, bo znowu leje…wrrrr…
    pa…

  119. pstro pisze:

    Krystyna Ty jak przeciąg na tych blogach , Ci powiem :)

Skomentuj

