Tak myślę ….

Nie wiem, czy w ogóle jest możliwe, aby uchwycić moment, w którym rozpoczyna się miłość. Nie jakieś tam zakochanie, ale miłość. Zakochanie jest mimo wszystko tylko rozjątrzeniem siebie, trudną do opanowania, natarczywie natrętną obsesją zajmującą cały czas i całą przestrzeń. Zagnieżdża się wprawdzie w mózgu, ale tak naprawdę wypełnia głównie ciało.
Miłość, jeśli w ogóle, pojawia się później. Absorbuje inaczej. Nie jest tylko namiętnością obecnej chwili. Patrzy w przyszłość.
J.L.Wiśniewski

Absorbujesz inaczej wiesz ?…

Onufry

123 Responses to Tak myślę ….

  1. maskana pisze:

    Wiem, Onufciu. Wiem:*
    :D

  2. Mirażyk pisze:

    Bry dzień!

  3. pstro pisze:

    wszelki duch !! Ulotna gdzie Ty się podziewałaś hę?:>

  4. Jędz@ pisze:

    Pstruśka, to ja cię kopnę, tak dla przykładu, ok?

  5. Mirażyk pisze:

    Pstro, nadal mnie będzie, jestem bez sieci, mam tylko gg… a że (rozgląda się) pachnie mi tu Przypadkiem :P

  6. maskana pisze:

    Ulotna:*
    kto Cię ukradł, hę?:)

  7. pstro pisze:

    Jędza /nastawia lewy posladek/ prawy mnie boli bardziej to nie nastawię co? weź bądż wyrozumiała…noo

  8. pstro pisze:

    Ulotna dobry masz węch :P:D

  9. Jędz@ pisze:

    zagadka miesiąca. Kto zgadnie to dostanie od Jędzy loda z wafelkiem.
    Nie widziałam Cię już od miesiąca.
    i nic. Jestem może bledsza, trochę śpiąca, trochę bardziej milcząca,
    lecz widać można żyć bez powietrza.

  10. Mirażyk pisze:

    Maskana, po prostu mój internet ma mega problemy, krzyczę, proszę, płacze i nic… dobrze że mam gg w komórce, to mam jakąś łączność ze światem… :P

    Pstro, ano nie narzekam na węch :D:D Ładnie tu pachnie :P:P

  11. pstro pisze:

    Jędza mnie zagadywala na boku i pewno dlatego nie dostanę nagrody ale to Jasnorzewska kurde!!!

  12. pstro pisze:

    Ulotna oczywiście, że ładnie, jaki pan taki kram aż prosi sie rzec…znaczy przypadek i jego zapach :>

  13. Mirażyk pisze:

    A ten Pan domyslam się, że pachnie… mrrrrr…. muszę powąchać :P:P Tak wiesz jak ;>

  14. maskana pisze:

    Ulotna, może byś w końcu coś z tym zrobiła, co? no ileż można tęsknić…

    Dziewczyny się odmieniły przez przypad(ek)ki i tyle je widzięli:)

  15. Jędz@ pisze:

    Pstruśka, jasne, że Jasnorzewska. Ale czy może zamiast ciebie odebrać nagrodę twój mąż?

  16. pstro pisze:

    może…/chajtnięcie się dla nagrody/ :D

  17. pstro pisze:

    znaczy, że cywilnie? no niech będzie

    /chowanie katalogu z bialymi sukniami/

  18. Jędz@ pisze:

    topra
    to ide spac

    musze wstac o 6
    baj

  19. pstro pisze:

    Jędza to ja pospię za Ciebie do 11-stej, czuj się wyspana :>

  20. pstro pisze:

    haha…w lewy posladek, bo pamiętaj, ze prawy boli jak diabli :P

  21. Jędz@ pisze:

    Wolę w udo… ale nie twoje . tylko to, wiesz, bardziej smakowite

  22. pstro pisze:

    hahahaah wredna!…bo oznajmię wszem i wobec, że nie ma w Tobie nic z jędzy? /postraszenie/

  23. Jędz@ pisze:

    jak nie ma? przecież rwię twojego chłopa!

  24. pstro pisze:

    rwać to Ty możesz buraki u mnie na polu , tym za lasem ! mojego chlopa!! weź jędza…umówiłyśmy się, ze masz napisać, że jakiś by mnie chciał, jakbym się postarała tak? a nie tak z grubej rury, że MOJEGO! kto uwierzy?… z Toba sie dogadywac po ósmym drinku to jakby zaprzedać duszę!

  25. maskana pisze:

    Dzień dobry:)
    Was na chwile zostawić same… albo się kopią, albo rwią. A gdzie delikatność, subtelność i inne takie?:) Z oka nie można Was spuścić bo od razu rozrabiacie:D

  26. maskana pisze:

    Fiu fiu… aleś się Pstro odsztafirowała…

  27. Kadarka pisze:

    Dobry :)

    Pstro coraz więcej odsłania. Może się zakochała na fest?

  28. maskana pisze:

    Cześć Kadarko:)
    Pstro wszystko robi na fest:)

  29. Kadarka pisze:

    Maskano, teraz to pewnie robi się na bóstwo u manikiurzystki, kosmetyczki, zielarki, itp, itd.. Nie wiem czy ją poznamy… jak się wyśpi :).

  30. pstro pisze:

    ja już jestem bóstwo, bo jak inaczej wytłumaczyć fakt, że jak mnie widzą to mówią: o Boże !! :D

    ja się zawsze odsztafiruję bezwiednie i rano jestem tym faktem mocno zdziwiona, musi pozazdrościłam Jędzy jednej bluzki, bo SE fundła cudną taką :D

  31. Kadarka pisze:

    Pięknie, unosisz się powietrzu :P

    Maseczka na twarzy, turban na głowie, teraz czas na śniadanko.
    Idę podumać co. A Wy co jecie?

  32. pstro pisze:

    mi się dopiero drugie oko otworzyło a ta już o! maseczka, turban :> i kto tu się bujnął co? kto tu się robi na bóstwo co? /manie artystycznego nieładu na głowie/ :D ja jeszcze nie jem, piję jogobelkę L.Casei, ale zjem, po wczorajszych zakupach mam do wyboru do koloru…Kadarka a Ty co pałaszujesz? może odgapię

  33. maskana pisze:

    U mnie standard był – płatki z jogurtem. Lada chwila zegar wybije – czas na drugie śniadanie – i wtedy zajmę się pochłanianiem czegoś konkretnego:)

  34. onufry69 pisze:

    Tak myślę… Dzień dobry.:-D. Wszyscy już na chodzie? Ja od 6.;-)

  35. Kadarka pisze:

    Jak zrobię śniadanko to spróbuję ofocić. A Maskana pewnie chrupie jakieś zajebiste Ciachoooo :))

  36. Kadarka pisze:

    Onufry /różowy balonik/ :)

  37. pstro pisze:

    Onufry od 6-stej? spania nie masz? i pewno o mnie myślałeś co?:P:D

    Maskana jak zaraz napisze co ma na drugie śniadanie to się obślinię po pępek, tak czuję ;D

  38. onufry69 pisze:

    Kadarka, różowy balkonik? Droczysz się.:-P. Jak już mi się zdarzy myśleć, to tylko o Tobie.:-P:-*

  39. pstro pisze:

    ha! szybciej mi zaliczyło pytanie, musi sekundy różnicy haha :D….z tym mysleniem to już tak nie szpanuj, bo ani razu mi się jeszcze nie czkało :P

  40. onufry69 pisze:

    Mądrusiu tu nie jest tak łatwo pisać. Poprawiłem się.:-P:-D

  41. onufry69 pisze:

    Nie czkało, bo chodzisz cały czas na bezdechu jak mnie nie ma.:-P

  42. pstro pisze:

    yhy, z brzuchem wciągniętym, żeby guziki przy spódniczce nie strzelały :P, Ty nie widzisz jaką mam fajną bluzkę na avatarze:>, będziesz przyjechany to zobaczysz…wczoraj opijałam zakup aparatu więc wiesz… :D (rozumiem, że wstręt do napojów wyskokowych minął jak katar ? :P)

  43. maskana pisze:

    Kadarko, Ciacha nie ma w zasięgu wzroku:) więc z braku laku dobra i jajecznica z wędzonym łososiem i szczypiorkiem:)

  44. onufry69 pisze:

    Dobrze wiesz, że dziś już mogę do Bronka się uśmiechnąć. Jak to mówią, czas goi rany.:-P. Jedną aparatke już macie w domu, po co wam aparat?:-P:-D

  45. pstro pisze:

    z wędzonego łososia to lubię zapach, ale żeby jeść, to nie :D (zaraz mi Onufrzak pojedzie, że tak widziałam lososia jak on Tatry czyli na zdjęciu jedynie :P)

  46. maskana pisze:

    a ja lubię, nawet bardzo, żeby nie powiedzieć prawie najbardziej:)
    To co wcinasz?

  47. pstro pisze:

    kanapkę z jajkiem, bo ugotowane zawsze w lodówce są, a jajecznicą mi smaka narobiłaś :D

  48. onufry69 pisze:

    Tatre to ja nawet piłem.:-P

  49. pstro pisze:

    pytanie czego Ty nie piłeś co? :P

  50. pstro pisze:

    Onufrzak jakbyś tak kole 14-stej koło CPNu przejeżdżał, tam budka telefoniczna wisi, to skorzystaj z niej co? :>

  51. onufry69 pisze:

    No smoły i lepiku nie piłem.:-P. No dwa dni już koczuję przy tej budce. Nikogo nie dopuszczam do niej. Jest moja.:-P:-D

  52. Kadarka pisze:

    Onufry, a może na Żywca herbatą się upijasz?

  53. maskana pisze:

    Wiedza, że Onufrzaka up(i)aja Dziewczyna O_kocim spojrzeniu jest dość powszechna, więc nie rozumiem skąd te spekulacje:D

  54. maskana pisze:

    Jadę do kina na Dzwoneczek i uczynne wróżki. Macie jakieś dzieci „na zbyciu”? bo mi kilkoro do biletu grupowego brakuje:)

  55. pstro pisze:

    Maskana a wyjdź przed chałupe i krzyknij kto tam chętny :D

  56. Kadarka pisze:

    odrzuciłabym Ci swoje, Maskano, ale musiałabyś kilka grupowych kupić (najwyżej postaliby pod kinem i „co łaska”:P). Zresztą są daleko, a mi się nie chce po nie jechać. Poleniuchuję :))

  57. Kadarka pisze:

    Wczoraj oglądałam „Alicję w Krainie Czarów” (nie w 3D), genialnie Tim Burton bawi akcją i zaczarowuje efektami. Nawet ogarnęła mnie chętka żeby stamtąd nie wracać. To o której ten film?

  58. maskana pisze:

    Mnie na szczęście Alicja ominęła. Wiem, wszyscy się zachwycają… Kiedy jako dziecko wzięłam książkę do ręki z trudem dobrnęłam do końca. Kilka lat później zrobiłam do niej drugie podejście z nadzieją, że czytając pierwszy raz byłam za mała, zeby zrozumieć. Przeczytałam, ale mnie nie zachwyciła. Trzeciego podejścia nie będzie… rodzina ma zakaz zakupu Alicji, chyba że z prezentem w pakiecie będzie czytanie:)
    O 14.45 Kadarko. Jak sie zdecydujesz to podrzuć dzieciaki pod kino, rozpoznasz mnie po podomce w maki i czerwonych koralach:D
    Zbieram się bo kino w wielkim mieście a wartburg nie zwyczajny do tak dalekich tras:D no i McDonald po drodze:D
    Do później.

  59. pstro pisze:

    ale tym McDonaldem teraz zaszpanowała, ale że zawsze w połowie drogi wartburg się rozkraczy i musi go pchać, to tego nie dodała :P:D

  60. Kadarka pisze:

    Maskano, jak odpalę swoje wrotki, to mnie ujrzysz przed zachodem słońca :))
    Nie czytałam „Alicji…” i pewnie ominęło mnie wiele przynudzania. Film jest konkretny, bez wstawek i zaszewek.
    Tak wiem, nie konfrontuję w książką! :))

  61. pstro pisze:

    ja też nie czytałam, ale oglądalam i nawet w domu mam! /chwalenie się na całego/ ;)

  62. onufry69 pisze:

    Ja mam słonia w karafce, chwalipięty.:-P:-D

  63. pstro pisze:

    dajesz na CPN!! :P

  64. pstro pisze:

    2 minuty przy CPN_ie i teraz 15 km z buta do domu bo Ci składaka gwizdnęli :P

  65. odarty pisze:

    ”Nie wiem, czy w ogóle jest możliwe, aby uchwycić moment, w którym rozpoczyna się miłość.”
    Z pewnością jest to możliwe, z pewnością ludzie w wielkim galopie dążą do nazywania, szufladkowania, definiowania, porządkowania… i tym samym do ograniczania miłości. To potrafią najlepiej :D

  66. onufry69 pisze:

    Pstro, też sie cieszę.:-P

  67. pstro pisze:

    nie uogólniaj Odarty :P:D

  68. pstro pisze:

    Onufrzak a przypomnij mi z czego ? :>

  69. odarty pisze:

    pstro, dlaczemu? :D Gdybym wszedł w szczegóły, to co byś napisała? :D

  70. pstro pisze:

    ja nie zyję w galopie więc nie dążę do tego co napisałeś, mam czas żeby poobserwować i co Ty na to? :> a jestem ludziem :D

  71. odarty pisze:

    a ja na to, to to: cieszę się ;)

  72. pstro pisze:

    ha! sama się cieszę z takiego obrotu sprawy ;)

  73. odarty pisze:

    a nie razem ze mną? ;)

  74. Mirażyk pisze:

    Ja nie wiem czy TU to tu a TAM to już w ogóle nie wiem, gdzie Maskana?? Się pytam? :P

    Cześć Wszystkim:D:D

  75. pstro pisze:

    Maskana pojechała wardburgiem do kina…czy tam nawet na film :P:D … już po obiedzie Ulotna? pewno przyszła sprawdzić czy zapach nie wywietrzał, czy przez przypadek tak się stało :P

  76. onufry69 pisze:

    Ciesze się, że zatankować byłem Pstro.;-)

  77. pstro pisze:

    Odarty a moge nawet wespół zespół, raźniej będzie :D

  78. pstro pisze:

    o jakim zatankowaniu mówisz Onufrzak? bo obok CPNu gospoda jest, dlatego pytam :P

  79. Mirażyk pisze:

    Ja to ten nO… /przedrzeźnianie Pstrokatej/

    jestem nO… w pracy…. jest gorąco, traktorzystom mydło umarło rok temu, a ja mam tu siedzieć za pewne dłuuugo jeszcze….

    Umrę?

  80. odarty pisze:

    Cześć Mirażyku :)
    pstro, Oo, zespołowe cieszenie się! Brzmi ciekawie

  81. onufry69 pisze:

    No ja właśnie o tym Pstro. Tankuję.:-P. Ulotna szukasz pewno kogoś przypadkowego. Był i znikł.:-P

  82. pstro pisze:

    Ulotna jakie goraco, u mnie jest chlodno, slońce zniknęlo, wiatr targa drzewami a deszcz co chwilę straszy kroplami…pogoda barowa jednym slowem, co już wykorzystal Onufrzak :P:D

  83. pstro pisze:

    Odarty ja się zazwyczaj cieszę , więc można do mnie dołączyć :D

  84. onufry69 pisze:

    Nie zazdraszczaj, do wieczora niedaleko.:-D

  85. odarty pisze:

    pstro do ulotnej: wiatr targa myślami, a dreszcz co chwilę wywołuje krople :D

    pstro, dołączyć mogę, niczym nie ryzykuję ;)

  86. onufry69 pisze:

    Tak spoglądam na numerację komentarzy i zaraz o nową notkę się prosi.;-)

  87. Mirażyk pisze:

    Złodzieju snów vel. Odarty ze złudzeń (i z ubrań) /rozmarzyłam się trochę , przepraszam/

    A u mnie gorONC, wody! rzekłam… wody brak!

  88. pstro pisze:

    myślę, że Maskana coś wstawi, dobrze, że o notce nei wspomniałeś wcześniej bo by siedziała w tym kinie na czterech seansach żeby się wymigać :D

  89. odarty pisze:

    Ulotna może coś jest w tych kradzieżach :)

    Narazie moi drodzy… idę poćwiczyć :)

  90. onufry69 pisze:

    Ja myślę, że gdyby tylko wiedziała, że pisanie notki ją czeka, to bilety na tydzień z filmem radzieckim kupione w pierwszej kolejności.:-D

  91. pstro pisze:

    yhy, maraton z przerwą na WC :D … ja mam dziś przerwę od ćwiczeń, to SE Odarty poćwiczyć poszedł :)

  92. onufry69 pisze:

    Ja ćwiczę wymowę po trzecim bronku.:-P:-D

  93. pstro pisze:

    no tak, relaksujesz się znaczy? ja we czwartek przywiozę sobie z Czech relaksującego rumu (niekoniecznie do herbaty) :D

  94. onufry69 pisze:

    Tam zaraz relaksuję, dykcję sprawdzam. E no za granicę jedziesz. Nie podoba mi się to.:-D

  95. pstro pisze:

    e tam zaraz jadę , płot prawie stoi przy pozostalości po rogatce co to ją po zniesieniu granic na zlom wywieźli i sprzedali :D

  96. onufry69 pisze:

    A już miałem się za celnika przebrać i sprawdzić ile tego rumu przemycasz na sobie.:-D

  97. pstro pisze:

    taaaa :P…na sobie, chyba w sobie :D

  98. onufry69 pisze:

    Miałem zamiar być delikatny.:-P:-D

  99. pstro pisze:

    zapytam, bo jak Harnaś z Lechem zajrzą to o świecie zapominasz : ogony nakarmione? :P

    ps. przegłeś z tym wyjechaniem teraz /faja/ :P

  100. onufry69 pisze:

    Przegłem…zajebisty avatar…dar ramiączko poprawię. ;)

  101. pstro pisze:

    /danie/ :) znaczy na grubszy sprzęt przeszedłeś?:> …

  102. maskana pisze:

    w sprawie notki, to ten… no… yyy… yyyyyyyy…
    ja wciąż w kinie jestem, i wrócę nie wcześniej niż jutro:D

  103. pstro pisze:

    Maskana zaczerpnij tlenu, po tym jak opowiesz jak w kinie bylo i czy pamiętasz coś z filmu?:>:D

  104. maskana pisze:

    Film przespałam…coś tam dzwoniło, ale nie wiem czy to Dzwoneczek czy ktoś komórki nie wyłączył:)

  105. pstro pisze:

    kurcze, Odarty poszedł poćwiczyc i nie ma go i nie ma… by ostatkiem sił klepnął w klawiaturę, jakiś znak wysłał, że dotarł o własnych siłach a nie przywlekli go :P:D

  106. maskana pisze:

    a te ćwiczenia to jakaś nowa świecka tradycja?

  107. maskana pisze:

    coś na zasadzie:
    ćwiczy Bolek, mama, tato
    ćwiczy bobik bo to lato
    ?

  108. pstro pisze:

    po roku ćwiczeń, to nawet rozmiar 48 nie jest straszny, jest się o co bić :D

  109. maskana pisze:

    zaczynam się niepokoić, bo na basen to już nikt nie chodzi i nikt się na skałki nie wspina. Wszędzie siłownie widzę… Nawet rekonensans zrobiłam i znalazłam na wiosce taki punkt, co to siłownią można go nazwać… ale ja tam nie pójdę, bo przez okno widziałam, że tam same „honoratki”… takie co po dwa Rubiny pod pachy biorą a centymetrów w obwodzie karku mają dwa razy więcej niż ja w pasie. No nie pójdę i już.

  110. maskana pisze:

    to ja pozostanę przy „kochanego ciałka nigdy za wiele” i „dobra żona to gruba żona” czy „im więcej ciebie tym mniej (mam kompleksów)”. Będę staroświecko naftaliną pachniała trwając wiernie przy basenie i skałkach:D

  111. pstro pisze:

    a cyt” Rubiny” to wina? :>:D

  112. onufry69 pisze:

    Ćwiczyłem trochę wytrwałość. Można to też podpiąć do ćwiczeń?:->

  113. maskana pisze:

    hahahhaahaha taaa wina, te po 2.60 na miejscu i 3,10 z butelką. I uprzedzając Twoje pytanie dotyczące rozeznania w cenach – wiem od Onufrzaka:D:P

    Rubin – marka radzieckich telewizorów. No nie mów, żeŚ od razu plazmę miała:D

  114. maskana pisze:

    Onufry, pewnie że tak, w końcu z ćwiczeniami jest jak z modlitwą – wszędzie można:)

  115. pstro pisze:

    Onufrzak nei śpi? i się dopchal?:> po północy dam jakiś wpis, żeby nie musiał się przedzierać :D

Skomentuj

