Bez pośpiechu …

Nie pędź jak szalona przez życie. Zatrzymaj się czasem. Spójrz do swojego kalendarza. Sprawdź kartkę po kartce, dokładnie, żebyś nie zgubiła czegoś ważnego. Zastanów się nad każdą stroną pisanej przez siebie książki, żebyś czegoś nie przeoczyła. Rzeczy ważne często przychodzą nie w porę. Często mroczną nocą lub wczesnym świtem. Możesz być niezadowolona i odepchnąć, a potem żałować. Więc kiedy ktoś nie w porę zapuka do twoich drzwi, zastanów się, otwórz i uśmiechnij. Czasem wystarczy jedno słowo – CZEKAŁAM.

Barbara Pytlos

196 Responses to Bez pośpiechu …

  1. pstro pisze:

    więc tak…uzgodniłysmy z Maskaną, że ja będę dawała swoje przerywniki, kiedy Ona będzie zbierała mysli na swoje cudne wpisy… do tego piętro niżej i owszem powrócimy, ale że Onufrzakowi drzwi barykadują po secie, więc przerywnik….
    mam nadzieje, że Maskana mnie jutro nie obije kablem od prodiża :D:P

  2. onufry69 pisze:

    Jesteś szalona….:-P. Po secie i galarecie. Na głodniaka nie przyjmuję płynów z procentami, bo można mieć niedokończone rozmowy.:-P:-D

  3. onufry69 pisze:

    Znowu googlałaś widzę o kablu do prodiża. A w grafikę wejdź i zerknij jak ów prodiż wygląda.:-P

  4. pstro pisze:

    ja nie przyjmuje galarety, nawet po mocnym zakrapianiu, nie przyjmuje też …salcesonu, karczku, golonki, flaczków, pstrąga, boczku, baleronu…etc etc etc…nawet nie mogąc zrobić jaskółki :P:D

  5. pstro pisze:

    oczywiście, że wiem jak wygląda, prodiż to była pierwsza kupiona rzecz, jak nam elektrykę do chałupy doprowadzili :P

  6. onufry69 pisze:

    Jak to czytam i się zastanawiam co jesz…nic mi nie przychodzi do głowy. No chyba, że zacierki na mleku odgapione ode mnie /nie myl z zacierem, bo o tym nawet nie pomyślałem/.:-P:-D. A co do elektryfikacji, to czym karmicie tego pedałującego gościa w piwnicy?:->

  7. pstro pisze:

    niczym, mówimy,m ze jeszcze parę kilometrów i będzie sklep, to se coś do jedzenia kupi…to pedałuje :P:D

    a jem to i owo z naciskiem na owo :P

  8. onufry69 pisze:

    Wiesz…mam wrażenie, że Cie cały czas poznaję. Jest taka gazeta z programem telewizyjnym o nazwie „To i owo”. Nie pytam dalej chyba, że się sama otworzysz.:-P:-D A co do pedałującego to ciekawym, czy wie, że w waszym sklepie już na zeszyt nie dają.:-P

  9. onufry69 pisze:

    Onegdaj, rozrzutnyś z tymi tubami.

  10. pstro pisze:

    rozrzutnyś?…my SE musimy poważnie porozmawiać Onufrzak :P

  11. onufry69 pisze:

    Ale tytuł tuby do Ciebie kolego nie pasuje.;-)

  12. maskana pisze:

    Puk, puk…Czekaliście? Tak? No to wróciłam:D
    maskana jest zdecydowanym przeciwnikiem przemocy, więc Pstrusiu mozesz być o prodiż spokojna:D

  13. onufry69 pisze:

    Dzień dobry, cześć i czołem. :)

  14. pstro pisze:

    się roztańczyła do rana :D, też jak wracam, to na neta zaglądam komcia dać, żeby wiedzieć o której wróciłam :P
    Onufrzak nie myśl, że tylko Ty już na nogach bo ja też, idę do fryzjera i rozumiem, że jak wrócę a Ty krzykniesz : o boże!! znaczyć będzie, że mnie zrobiła na bóstwo?:P

  15. pstro pisze:

    Onufrzak i notkę niżej proszę mi wrócić, okna pootwierać, przewietrzyć, nie ma tak :P

  16. onufry69 pisze:

    Nawet pewnikiem krzyknę o Matko Boska!!!:D

  17. pstro pisze:

    żebym ja tak nie krzyknęła, bo mohery się zbiegną i medialnie się zrobi :D

  18. onufry69 pisze:

    yhy i torebką po głowie będzie można dostać. :P:D

  19. Moher pisze:

    /przybiegła/ :D:D

  20. onufry69 pisze:

    Ale przesz jeszcze nikt nie krzyknał o Matko Boska! :P

  21. Moher pisze:

    się pospieszyłam? :P /ściągnęła moher z głowy/ będę działać w ukryciu :D

  22. onufry69 pisze:

    Ulotna, gdzie Ty z takimi gabarytami się schowasz, co?:>:P

  23. Moher pisze:

    a tak wiesz :D moher czasami noszę :D:D należę do sekty :D mam beret od babci :D

  24. onufry69 pisze:

    Ja czasami noszę poryty beret…zdarza się. :P

  25. Moher pisze:

    a nie zawsze? :P

  26. onufry69 pisze:

    Tam miało być „od kiedy pamiętam”. :P…ale Tobie też nie dużo brakuje. :P

  27. Moher pisze:

    Ja już wiem czego mi brakuje, a czego nie :P

  28. onufry69 pisze:

    Ulotna…opisz swoje wady i zalety, może coś poradzimy. :P:D

  29. maskana pisze:

    Musicie tak krzyczeć o świcie???

  30. maskana pisze:

    Skoro już wstałam, to niech będzie, że dzień dobry:)

  31. onufry69 pisze:

    Mask mówisz dzisiaj do kota nie tupaj, nie tupaj? :P:D
    Cześć. :)

  32. maskana pisze:

    Właśnie, że nie mówię. Sam wie, żeby nie tupać:D:P
    Snu mi potrzeba. Tylko i wyłącznie. No może jeszcze trochę snu. I ewentualnie pospać jeszcze bym mogła:D
    Poza tym jestem zdrowa jak ryba:)

  33. Moher pisze:

    Onufrzak, nic poradzić nie trzeba, każdy ma wady i zalety, na moje nic nie trzeba, sobie są, ot co :D

  34. maskana pisze:

    Cho no tu moherku niech Cię w antenkę cmoknę:)

  35. onufry69 pisze:

    Ulotna, nie uwierzysz, ale ja mam same zalety. :P:D

    Mask…wiem, wiem…taki wiek przychodzi i spać się chce.:D

  36. maskana pisze:

    Myślisz, Onufry, że to wiekiem uwarunkowane? Hmm… to na zasadzie: -widzieliście z jaką laską wczoraj Onufrzak przyszedł/zachwyt w oczach/ -tak widzieliśmy/zazdrość w głosie/ piękna, rzeźbiona, z osikowego drewna…
    :D

  37. maskana pisze:

    masz rację… im bliżej do urny, tym więcej snu mi trzeba:D

  38. onufry69 pisze:

    Mask…ja zawsze sobie tłumaczę, że to jesienne przesilenie. Dla niektórych może to już być jesień życia. :D…co do lasek, rzeźbione własnoręcznie są najfajniejsze /czyt. wychowane osobiście/ :P:D

  39. onufry69 pisze:

    Aż strach pomyśleć ile to dziś wypadków będzie jak to bóstwo będzie wracało od fryzjera. :D

    Ulotna chyba się zmienić poszła. :P:D

  40. Moher pisze:

    Onufry, ano nie wierzę :D

  41. Moher pisze:

    Dobrze mi chyba z antenką :P

  42. Moher pisze:

    a tak na marginesie, to ja ciężko pracuję od 7 rano! ot co! /nikt nie zaprzecza/ ładnemu we wszystkim ładnie, no nie?

  43. onufry69 pisze:

    Ulotna, znasz bajkę o Pinokiu? Ja nim nie jestem.:P:D
    Dobrze to ta antenka pioruny z całej okolicy ściąga. :P

  44. onufry69 pisze:

    No powiem Ci, że mi we wszystkim ładnie. :P

  45. Moher pisze:

    Onufry, znaczy miałam na myśli, że mi we wszystkim ładnie, :P

  46. onufry69 pisze:

    Bądź oryginalna i napisz, że nie we wszystkim, to może komuś zaimponujesz. :P:D

  47. Mirażyk pisze:

    Onufry, mam kłamać?

  48. onufry69 pisze:

    Mnie nie pytaj, bo może bym musiał skłamać. :P

  49. onufry69 pisze:

    Ulotna…wypowiedz się może jeszcze raz, bo tylko emotka Ci weszła. :P

  50. pstro pisze:

    Czolem spamusie ;) kontrolniaczek :P

  51. Mirażyk pisze:

    Odezwała się największa spamerka :P

  52. Mirażyk pisze:

    Onufrzak dobrze wiem, co napisałam… Brak słów :P

  53. onufry69 pisze:

    Żebym ja Cie Pstro zaraz nie skontrolował /dmuchanie w balonik/ :P
    Ulotna, a co Cie tak przytkało? Może nieśmiałość się odezwała?:P

  54. Mirażyk pisze:

    Ja i nieśmiałość, jakieś żarty? :P

  55. Mirażyk pisze:

    A Wam to niedługo Tubów zabraknie :P

  56. onufry69 pisze:

    Jak braknie to se będziemy śpiewać. :P

  57. Mirażyk pisze:

    Oby nie zabrakło :P

  58. onufry69 pisze:

    Ulotna, wątpisz w moje umiejętności wokalne? Mylisz się i to bardzo…jak sobie chlapnę, to z mojego gardła płynie sopran jak ta lala. :P:D

  59. Mirażyk pisze:

    Nie lubię sopranów, piszczące sOM :P

  60. onufry69 pisze:

    No wiesz niektórzy piszczą z zachwytu jak usłyszą. :P

  61. Mirażyk pisze:

    No raczej nie ja :P

  62. Mirażyk pisze:

    hm, a ta senna to niby kto?

  63. onufry69 pisze:

    sam zachodzę w głowę….z avatara podobna zupełnie do nikogo. :P
    senna, cześć.:)

  64. Mirażyk pisze:

    no tak patrzę, to jej z oczu tak nawet nieźle patrzy :D

  65. I nie ma Pięknej… :-(
    Krystyna

  66. pstro pisze:

    Krystyna przesz zajrzy..się tylko wyśpi, co nie Maskana?:D

  67. Mirażyk pisze:

    Szachydladzieci, witaj… Ja wprawdzie nie jestem piękna, ale jestem :D

    Pstro, a Ty co kontrola i znikasz, hę?

  68. onufry69 pisze:

    Pojawia się i znika….:P:D

  69. pstro pisze:

    Ulotna, bo ja próbowałam swoich umiejętności technicznych :P:D

  70. pstro pisze:

    przypomnialo mi się jak z Maskaną i jej koleżanką pojechalam do miasta…ale mi docięła z tym „pstro w głowie” odtąd mam nicka pstro…a w ogole, to powabna jestem nie? więc Krystyna nie wybrzydzaj :P

  71. onufry69 pisze:

    Dobreeee…która to która?:>:D

  72. pstro pisze:

    ja w czapce…pół wsi mi jej zazdraszcza :P

  73. onufry69 pisze:

    Piękny ten płaszcz i ten pompon. :P

  74. pstro pisze:

    przez ten pompon to mnie wybrali na przewodniczącą kółka różańcowego :P

  75. onufry69 pisze:

    A fajny ten magister. :P:D

  76. onufry69 pisze:

    Ty mi powiedz jak różaniec wygląda, tylko nie googlaj. :P

  77. onufry69 pisze:

    Zastanawia mnie ta senna cały czas..ciekawe, czy już śpi.

  78. Mirażyk pisze:

    Onufry, jak była senna, to pewnie śpi :P

  79. pstro pisze:

    albo udaje, że śpi…onegdaj też jeden udawał :P

  80. oceanofstupidity pisze:

    Kto by szedł spać o tak wczesnej porze ;-)

  81. maskana pisze:

    no własnie, kto?
    Dobry wieczór:)

  82. pstro pisze:

    kto? /zerknięcie w bok i zobaczenie Onufrzaka pijącego browara/ :P

  83. onufry69 pisze:

    Pstro, Ty mnie już nie wysyłaj do snu:P

  84. onufry69 pisze:

    Mask pewno wyspana jak ta lala.:P:D

  85. maskana pisze:

    jak ta nie… raczej jak tamta lala:)

  86. onufry69 pisze:

    Mask, a czy to ważne? Wyspanaś, to siedź tu i nie marudź, bo impreza w plenerze była wczoraj. :P:D

  87. pstro pisze:

    bez pośpiechu łap ;D

  88. pstro pisze:

    własnie Maskana, Ty SE wczoraj balowałas, a my z Onufrzakiem pilnowalismy, żeby nam bloga nie rozkradli :P… dziś Ty masz nockę – rzekłam ;P

  89. Mirażyk pisze:

    Oceanos!! /nawoływanie/

    na dywanik, ale już!

  90. pstro pisze:

    oho!! będzie walka … Onufrzak stawiaj wodę na kisiel !! prać się będą :P:D

  91. onufry69 pisze:

    A czy komuś się gdzieś spieszy?….bo mi nie;)

  92. Mirażyk pisze:

    /Mariola walczy w kisielu/ (zanucenie se)

  93. oceanofstupidity pisze:

    No jestem cały czas tylko mam randkę z ognistą brunetką! :D

  94. maskana pisze:

    dziś była pod dachem, Onufry:)
    Pstrusiu, spać się póki co nie wybieram, kanapek SE narobię i mogę siedzieć do rana:)

  95. Mirażyk pisze:

    Taaaa, podchorąży zawsze zdąży… :P

  96. pstro pisze:

    Valuś a konkretniej?:> bom ciekawa :D

  97. Mirażyk pisze:

    Oceanos, ja Ci zaraz te brunetki z głowy wybije a brunetki (poza sobą) zabiję :) Konkurencję trzeba niszczyć :D

  98. onufry69 pisze:

    Mask…ktoś Cie przygarnął pod ten dach, czy tak sama wlazłaś?:P:D

  99. pstro pisze:

    Ulotna co racja to racja :D

  100. onufry69 pisze:

    Dobrze, że ja rudy. :P

  101. maskana pisze:

    Onufry, stał SE taki samotny to SE weszłam:D:P

  102. pstro pisze:

    Onufrzak rudy to tylko na odrostach, bo farbujesz wlosy na czarno, jak i wąsa :P

  103. Mirażyk pisze:

    Maskuś, ja bym przygarnęła :) :*

  104. onufry69 pisze:

    Farbuję, bo jak to się mówi..rudy to fałszywy. :P

  105. maskana pisze:

    Ulotna:* mnie czy dach?:)

  106. onufry69 pisze:

    Mask…jak stał to i dobrze, ale zastanów się dlaczego nie uciekał. :P:D

  107. maskana pisze:

    Onufry, no proszę Cię, pomyśl nad czym się tu zastanawiać? elektrownia odcina prąd o 20:00 a przecież NOC jest, nie?:P

  108. Mirażyk pisze:

    Maskuś Ciebie, i jeszcze bym bułką z salcesonem nakarmiła :)

  109. onufry69 pisze:

    Pstro, a Ty masz dach, że się tak spytam?:>

  110. maskana pisze:

    Ulotna, kochana moja… wiedziałam, ze na CIebie i Twój salceson to ja zawsze mogę liczyć:D:*

  111. maskana pisze:

    Onufry, a Ty masz?:>

  112. onufry69 pisze:

    Ja mam most w pobliżu, który nie ucieknie. :P:D

  113. pstro pisze:

    Onufrzak, czuję, że cchesz podpytać czy chalupa zadaszona czy tylko folie rozciągnięte co? ;P

  114. maskana pisze:

    hahahaahahaha
    w dzień też nie?:P

  115. onufry69 pisze:

    No chodziło mi o to czy rosną u Ciebie pomidory szklarniowe.:P

  116. maskana pisze:

    I Pstro Cię wyczuła Onufry:D Pstrusiu, bo wiesz… Onufrzak niebo przez mech ogląda a ostatnio w remizie wyswietlali film pt. „jest nas na dachu bez liku, mamy papę nie mamy lepiku” I teraz rekonesans robi:D:P

  117. onufry69 pisze:

    Mask…jest zwodzony, więc w dzień różnie bywa. :P…drzemnąc się ciężko. :D:P

  118. pstro pisze:

    widzisz Maskana jaki ten Onufrzak jest…raz na pół roku kino objazdowe zawita do jego miesciny,na trzy seanse bilety kupi (pierwszy żeby obejrzec, drugi, żeby przemysleć a trzeci żeby zakumać)ciut świata liźnie i już mu się nowoczesności zachciewa :D:P

  119. onufry69 pisze:

    Jaki Onufrzak jest, to wszyscy wiedzą.

  120. maskana pisze:

    Pstrusiu, to dlatego ostatnim razem tak lamentował, że tylko dwa bilety kupił…:D

  121. pstro pisze:

    oczywiście, że wszyscy WIĄ
    nie wydaje Ci się Maskana, że Onufrzak wręcz domaga się posłodzenia?:P … jak się ostatnio zapytał o przywitanie, to był temat na parę dni, więc nie wiem czy podtrzymać temat czy nie:P:D

  122. Mirażyk pisze:

    A jest tu jakiś cwaniak?

  123. onufry69 pisze:

    Podtrzymaj…będzie o czym gadać i może notkę ktoś skleci w temacie. :P

  124. pstro pisze:

    Ulotna, był…wziął piątaka i dał dyla do nocnego :P

  125. maskana pisze:

    bo jak ludzie sieM nudzoM to żyjoM cudzym życiem:P

    Ulotna, cFaniaki śpią:)

  126. Mirażyk pisze:

    To ja też ide spać… SPokojnej Wam, Pleciugi :D

  127. Mirażyk pisze:

    Dzień dobry! Kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje, wstałam i co? I nic! Ot co…

  128. Mirażyk pisze:

    Ktoś wstał, no?

  129. onufry69 pisze:

    Dzień dobry. :)
    Wszyscy wyspani? Ja tak se. :D

  130. Mirażyk pisze:

    Ja w ogóle :P

  131. pstro pisze:

    będzie jakaś licytacja kto bardziej wyspany? :P

    Ulotna marzyłaś do rana? :P:D

  132. Mirażyk pisze:

    Od rana, to ja w pracy jestem, :P

  133. pstro pisze:

    w niedziele ?? bierzesz udział w konkursie na pracownika roku? ;P

  134. onufry69 pisze:

    a jakieś nagrody są przewidziane za to niewyspanie? :P

  135. pstro pisze:

    bez pośpiechu /że tak zacznę merytorycznie/ to sniadanie chyba SE zjem ;D

  136. Mirażyk pisze:

    W firmie rolniczej, nie patrzą, jaki dzień, patrzą jaka pogoda, jak można coś robić, to robimy :P

  137. onufry69 pisze:

    No tak, doić trzeba codziennie, nie ma wybacz. :P

  138. odarty pisze:

    Dzień dobry :)
    Czy dziś jest niedziela? :D

    jakoś mam tak nastrojowo ;)

  139. onufry69 pisze:

    Powiem Ci, że dobra tuba. ;)…cześć Odarty.

  140. odarty pisze:

    onufry, nie mógłbym Was obrażać miernotą ;)

  141. pstro pisze:

    utworek pierwsza klasa :)
    Odarty czyżbyś miał sobotę wyciętą z życiorysu? :P

  142. Mirażyk pisze:

    To ja wołam do Was :D:D

  143. Mirażyk pisze:

    Ten utwór słyszę ostatnio dosłownie wszędzie… (prześladuje mnie?)

    Cześć Odarciuchu :D

  144. pstro pisze:

    Odarty ze złudzeń… utkane z wyobrażeń /gibanie się na boki/ hallo Ziemia! :D

  145. odarty pisze:

    pstro taki mi wstyd, ale byłem grzeczny. Nawet spotkałem się z jakimiś psychotroniczkami. Wyciszyły mnie i zobacz co się dzieje :D :

    Ulotny mirażu, ja też uwielbiam jak muza za mną wszędzie chodzi ;)

  146. odarty pisze:

    jestem odarty ze złudzeń
    utkane z wyobrażeń chwile odpływają
    czego chesz Ziemianko
    na oczach wszechświata przemawiasz

  147. pstro pisze:

    już chciałam pisać, że stylem do zespołu Goya podobne…a to wokalistka :D

  148. pstro pisze:

    no prosze jakie strofy powstają :)

  149. odarty pisze:

    pstro, dajesz mi bana :D?

  150. Mirażyk pisze:

    Ja wezmę za strofy pieniądze… :D Otarty, ja lubię jak za mną chodzi, ale nie znoszę tej komercyjnej, co gra wszędzie… choć w ucho wpada, nie powiem, ale potem mnie wkurza, jak chodzę i nucę :P

  151. pstro pisze:

    ja też lubię jak chodzi za mną muz_yk :D

    Odarty znaczy wyciszonyś na maksa? ale w duszy Ci gra ,sądząc po muzycznej oprawie komentarzy ;)

  152. pstro pisze:

    banana mogę bo mam :D

  153. onufry69 pisze:

    Tak Pstro, a najbardziej ten muzyk z talerzami z kapeli strażackiej. :P

  154. odarty pisze:

    nic mi nie gra, nabrałem Was :)
    dawaj tego banana, zbawię Cię od utycia :D

    pstro, a taki muz_yk, pasuje? :D Jeśli nie, to za mirażem połazi może ;)

  155. odarty pisze:


    < — taki :D

  156. pstro pisze:

    yhy, ten z mniejszości niemieckiej :D

  157. Mirażyk pisze:

    Za mną to już ich dosyć łazi :D toć nie mogą wszyscy, nie?

  158. pstro pisze:

    Onufrzak a Ty pozazdrościłeś i za Jadźka też z talerzami zacząłeś biegać, ale z takimi z zastawy stołowej :P

  159. onufry69 pisze:

    Odarty…lekcje odrobiłeś z tymi tubami widzę. :>

  160. onufry69 pisze:

    Pstro…nie wiem o jakiej Jadźce zawsze wspominasz. :P

  161. onufry69 pisze:

    Chyba, że masz na myśli siebie. :P

  162. odarty pisze:

    słuchaj onufry, raz na jakiś czas wypada napisac coś mądrego, tak sobie w łepetynkę wmówiłem ;)
    pstro, toć w tej mniejszości pln-ów dostatek, nie marudź więc zanadto :D
    ulotna zakup plecak ;)

  163. maskana pisze:

    Dzień dobry:)
    U Was dziś też tak pięknie za oknami?

  164. pstro pisze:

    ja i marudzenie, no weź…Odarty, marudzenie z pstro się gryzie wiesz? :D

  165. pstro pisze:

    u nas Pstro też pięknie za oknem :D …. Maskana przyznasz, że taka pogoda aż nastraja do pisania nie?:D

  166. odarty pisze:

    Elo maskana :)
    A u nas Niepstro mega pięknie ;)

  167. Mirażyk pisze:

    Odarty, plecak mam! :) i kilka torebek :D może być?

  168. odarty pisze:

    Może być, ale piszesz nie na temat, bo nie o pogodzie :D

  169. maskana pisze:

    Pstrusiu, przyznam ale z ociąganiem:D

  170. onufry69 pisze:

    U mnie pięknie, chociaż nie mam tu okien. :P:D
    Cześć Mask. :)

  171. maskana pisze:

    A mówiłam nie kop tej dziury, Onufry? Mówiłam? To nie „mask piwnice se zrobie, będę se siedział w chłodku jak będzie gorąco”:P

  172. onufry69 pisze:

    I z tej piaskownicy wyszła ziemianka. :P

  173. Mirażyk pisze:

    Odarty, ileż można pisać o pogodzie? co? już mi się znudziło, rozmawiam z tata o pogodzie, w biurze o pogodzie, z szefem o pogodzie, z mamą o pogodzie… ja będę rozmawiać o czym mi się podoba np TU :D Na wsi w wakacje to się tylko pogodą interesują… dobrze, że „jak będzie POGODA” znów to słowo, to za trzy dni koniec żniw :D

  174. odarty pisze:

    Ziemianki to raczej z gliny, niż piasku onufry ;) albo ja się nie znam :D No, ale na takie tworzenie potrzebna jest dobra pogoda, tzn z deszczem, tj. wodą :D

  175. onufry69 pisze:

    Ziemianka – prymitywne schronienie wykopane w ziemi, przeważnie przykryte gałęziami i poszyciem leśnym lub odchodami zwierzęcymi w formie stałej, niekiedy wyposażone w gliniany piec.
    sam widzisz, że gliniany jest tylko piec. :D

  176. odarty pisze:

    Ziemianka – kobieta, która za swoje pochodzenie uważa Wenus, i nabiera tym, tych którzy żyją w iluzji pochodzenia z Marsa :D

  177. onufry69 pisze:

    I tu mnie zaskoczyłeś, nie pomyslałem o tych istotach z Wenus, bo to chyba jakieś pomówienia są. :)

  178. odarty pisze:

    A widzisz, a ja nawet w Św. Niedzielę o nich myślę :D

  179. onufry69 pisze:

    Mam nadzieję, że Ci te myślenie niedzielne odwzajemniają. :D

  180. odarty pisze:

    Chyba nie za bardzo /ubolewam/ :D

  181. onufry69 pisze:

    Nie ma co ubolewać, one to nasza słabość. ;)

  182. odarty pisze:

    Urocza słabość ;) Znikam an jakiś czas

  183. Mirażyk pisze:

    I jak powiedział, tak zrobił :P

  184. niewinna pisze:

    Dzień dobry.
    Umysł zwolniony z konieczności myślenia, odprężony i wyprasowany na blachę, po powrocie do rzeczywistości, niczym narwany sprinter ustawia się w bloki startowe i…taka mnie myśl szalona naszła, że nie jest możliwym, by panowie O* i O**, byli osobnikami rzeczywistymi.
    Są nazbyt kokieteryjnie seksowni, uwodzicielsko zaskakujący.

    O* Onufry
    O**Zdarty

  185. Mirażyk pisze:

    Może blefują…

  186. onufry69 pisze:

    Czasem niemożliwe, staje się możliwe…a rzeczywistość potrafi płatać figle.
    Cześć niewinna.;)

  187. maskana pisze:

    Nowa notka by się przydała:P

  188. Mirażyk pisze:

    Maskana, już sama do siebie mówi :P

  189. maskana pisze:

    maskana od dawna do siebie mówi:D

  190. odarty pisze:

    Oo, niewinna! Masz rację, jeśli chodzi o moje ‚O’ to rzeczywisty nie jestem. Takie są tylko moje myśli… i to też nie tak całkiem do końca :)

Skomentuj

