Amor vincit omnia.

Tęsknota – siostra bliźniacza miłości

Ciąża była zagrożona. Nie mogła ryzykować podróży, nie mogła narazić życia ich nienarodzonego dziecka dla zaspokojenia własnych pragnień i tęsknot. To oznaczało jedno – musi zostać w kraju.

Urodziła drugą córkę. 

I znów bezgraniczna tęskonta wypełniała jej dni i noce. Nic ją nie cieszyło, nic nie interesowało. Działała jak automat… Dom. Dzieci. Dzieci. Dom. Jedynie wieczorami, kiedy dzwonił, odzyskiwała spokój duszy. Podczas tych krótkich chwil, przytulona do słuchawki czuła, że krew jeszcze w niej krąży, że serce wciąż bije…

Mijały miesiące. Przeprowadziła się z miasteczka w którym dorastała do miasta, z którego on pochodził. Podjęła pracę. I czekała… czekała na dzień, w którym znów bedzie mogła zamknąć jego dłoń w swojej…

Dziś już nie czeka. Dziś jeśli tylko ma ochotę go zobaczyć bukuje bilet na najbliższy samolot do niego… spędza z nim każdy wolny weekend, każde święta, każdy urlop.  Dziś jest spełnioną zawodowo, pewną siebie kobietą, matką i zwariowaną na punkcie wnuczki babcią. Dziś już stara się nie pamiętać o tęsknocie, która stała się jej przekleństwem…

Ona żyje tu. On tam.

Kiedy widzę, z jakim uczuciem na siebie patrzą, ile czułości jest w każdym ich dotyku, jak dbają o wzajemne pragnienia, jak się szanują i jak bardzo są razem szczęśliwi, mimo dzielącej ich na codzień odległości to wiem, że miłość wszystko zwycięża… Wystarczy kochać. I chcieć…

137 Responses to Amor vincit omnia.

  1. pstro pisze:

    ale , że niby tyle miesięcy w celibacie? nie no…/kaszle/ :D

  2. onufry69 pisze:

    Niedługo Mask takie notki będzie pisała w kilka chwil.:D

  3. pstro pisze:

    Onufrzak bez grosza wrócił, to teraz będzie słodził Maskanie :P:D

  4. onufry69 pisze:

    Już po pierwszym, więc Tobie też.:P

  5. pstro pisze:

    bronku ? Ty po piątym mnie lubisz :P

  6. onufry69 pisze:

    To muszę cholera dokupić. Ty na samą myśl o drinku już masz zapędy na lubienie.:P:D

  7. pstro pisze:

    no własnie ja na odwrót :P

  8. onufry69 pisze:

    No i teraz nie wiem, czy to dobrze, czy źle. I tak wyjścia nie ma.:P

  9. pstro pisze:

    Ty dokup, bo takie połowiczne lubienie to o kant rozbić ;P

  10. onufry69 pisze:

    A istnieje jakieś połowiczne? Bo mi o tym nic nie wiadomo. Żeby nie być gołosłownym mogę dokupić.:P:*

  11. onufry69 pisze:

    Do ostatniego zdania się podepnę.:)

  12. maskana pisze:

    Pstro /poklepanie po plecach, żeby kaszlec przestała/ ja tam nie wiem, i szczerze mówiąc wolę nie wiedzieć:) Życie seksualne rodziców pozostaje poza sferą moich zainteresowań:)

  13. maskana pisze:

    Onufciu, mów bez ściemniania – ile chcesz pożyczyć i dlaczego aż tyle?:P:D

  14. onufry69 pisze:

    Dwa razy tylko zakaszlała leTko. Mask nie jest jedynaczką.:D

  15. onufry69 pisze:

    Spokojnie Mask. Zasłyszałem gdzieś o SKOKu i skaczę od tygodnia, a kasy jak nie było tak nie ma, ale jeszcze się łudze, że coś wyskaczę.:P:D

  16. pstro pisze:

    znaczy Maskana masz siostrę jako i ja?:> zreszta Onufrzak nie będzie nam zazdraszczał, bo siostrę tez ma :P:D

  17. maskana pisze:

    ano mam. Jedną. Przynajmniej o tej jednej wiem. Reszta pozostaje milczeniem:)

    Onufry ja Cię nie chce pozbawiać złudzeń, ale coś mi sie wydaje, że z tych podskoków to jedynie odciski będą:P

  18. pstro pisze:

    Maskana popatrzmy na to realnie… Onufrzak i podskoki? ja ma mbujną wyobraźnie , ale jakoś tego to SE wyobrazić nie mogę za czorta :P:D

  19. onufry69 pisze:

    Pstro nie da się oglONdać tyle reklam.:D. Mask filcaki dobrze amortyzują.:P/rozglądniecie się, czy nie ma odartego/:P

  20. onufry69 pisze:

    Pstro, wyobraź se, że nawet w gumę grałem z dzieciakami.:P:D

  21. pstro pisze:

    z dzieciakami…napisz po ludzku , że z dziewczynami tak ? a nie nam tu oczy mydlisz Białym Jeleniem ;P

  22. onufry69 pisze:

    Nam? To są dwie Pstro? I domyślam się jaką gumę masz na myśli.;P

  23. pstro pisze:

    że niby taki wyobrażeniowy? pomyślałby kto…:P mozliwe, że rozmiwar wskazuje na to, że sa dwie pstro, ale jest jedna, drugiej takiej nie znajdziesz, choćbyś filcaki schodził ;P

  24. maskana pisze:

    ja tam nie wiem o czym Wy rozmawiacie:P

  25. onufry69 pisze:

    Schodziłem już trochę tych filcaków i muszę przyznać Ci rację….nie pierwszy raz zresztą, bo mądrego zawsze dobrze posłuchać.;P:*. Mask rozmawiamy merytorycznie z naciskiem na obuwie.:P:D

  26. wolfram pisze:

    Oj Dzieci dzieci. Wszystko trzeba tłumaczyć. Może to i fajne, ale takie związki są nimi tylko z nazwy. Paskudne przeniesienia z dzieciństwa. Papcio pracuje w Iraku a córcia tęskni do czekolady z orzechami ze sklepu wolnocłowego. Jedno ma matronę za granicą drugie pisze wiersze i przymierza kokardy w zielone groszki przed lustrem. Miłość owszem jest.

  27. onufry69 pisze:

    Związki czasem bywają tylko z nazwy i to nie tylko te z importu.

  28. maskana pisze:

    Wolfram, nie trzeba tłumaczyć, ale cieszę się, że nie mogłeś się powstrzymać:)
    Patrzę na „taki” związek od lat i utwierdzam się w przekonaniu, że kokardy w zielone groszki są nie dla mnie…

  29. Mirażyk pisze:

    Ha!!!! Moja Tuba! Moja!

  30. maskana pisze:

    Twoja, Ulotna. Pewnie, że Twoja. Pożyczyłam sobie tylko:):*

  31. Mirażyk pisze:

    Moja ulubiona Tuba! Kosiarz niejaki mi ją podrzucił… :) nawet do mnie na blooga zajrzał… :) Piękna, magiczna tuba! :)

  32. onufry69 pisze:

    Bryyy dzień. :D
    I tak oto wstałem rano i jestem. :P:D

  33. maskana pisze:

    nie no… 9:54 to prawie świt:P:D
    Cześć Onufciu:)

  34. onufry69 pisze:

    Miało świtać i zaświtać o pełnej godzinie. Nic nie poradzę na to. Najważniejsze, żem wyspany jak młody Bóg.:P:D

  35. maskana pisze:

    a Pstro gdzie?:> jeszcze spi???:P

  36. pstro pisze:

    wstałam!! /ziew/ tak przeczytałam wolframa: oj dzieci, dzieci i aż SE chyba warkocze zaplote, o podkolanówkach nie wspomnę, chociaż teraz to na mnie już tylko te a`la antygwałty :P
    dobrze poczuć się dzieckiem z rana, normalnie żyć się chce!!

  37. wolfram pisze:

    nie jest łatwo. Mi się marzy związek. w ogóle związek. Teorii w tym wypadku nie da się przełożyć na praktykę niezależnie od wkładu pracy.

    nasza Nieświadomość jest sprytna i nieskończenie inteligentna. Gdy odwiesimy kokardy w zielone groszki zaatakuje czymś bardzie zaawansowanym technologicznie.

  38. onufry69 pisze:

    wolfram, masz na myśli wibrator?:>

  39. onufry69 pisze:

    Se posłodziła z tymi antygwałtami. :P:D

    Mask!…Pstro wstała, chociaż u nie zdawałoby się, że noc polarna. :P

  40. pstro pisze:

    tak prawdę powiedziawszy też pomyslałam o wibratorze w związku z tym zaawansowaniem technicznym :D
    moja Nieświadomość nie jest na tyle sprytna bo mogę ją przejrzeć, musi w tym wypadku ja jestem nieskończenie (kaszle) inteligentna

  41. pstro pisze:

    teraz Onufrzak masz pole do popisu i możesz napisać, że SE posłodziłam :P

  42. maskana pisze:

    widzę, ze wstała i od razu siup w antygwałty przez co całą dziecinną niewinność diabli wzięli:D

    Wolfram, w marzeniach tego typu nie jesteś odosobniony. Przy czym nic na siłę, bo „siłowe” rozwiązania zwykle kończą się obdukcją, która i tak niewiele pomaga na emocjonalną papkę.

  43. maskana pisze:

    uuuuu
    Sioooooooostro!!! Insulinę!!! szyyyyyybko
    :D:P

  44. pstro pisze:

    wstałam, wczoraj zaliczyłam stronga (nie żeby jednego) (kaszle) i utwierdziłam się w przekonaniu, że od jakiegoś czasu po strongach ktoś mi nad ranem po skroniach wali kilolfem, wstałam, wzięłam pigułkę i do wyra…i zasnęłam… i się wstawanie przedłużyło :P

  45. onufry69 pisze:

    Ale za to uroku nam nie brakuje. :P…też Cię lubię…bez bronka.:P:D

  46. maskana pisze:

    oj tam od razu wredni, ot zatroskani inaczej:P:D

  47. pstro pisze:

    poczytałam komcie wczorajsze i powiem Ci Ulotna, Ty SE nie uzurpuj prawa do tuby!! bo ja ją dałam (w innej oprawie) tutaj

    https://alternatywnie.wordpress.com/2010/07/12/jak-ty/

    i musi ten kosiarz ją sobie pożyczył* i dał Ci w prezencie :P

  48. onufry69 pisze:

    Pstro ma rację….a tuba super, że tak dodam.:)

  49. pstro pisze:

    widze, że wordpress ma takie przyspieszenie dziś jak mój komp

    pytanie, kiedy ja nie dałam tuby super? :P

  50. onufry69 pisze:

    Nie powiem Ci, bo nie wiem kiedy. :P

  51. maskana pisze:

    jestem już w domu, więc weekend oficjalnie uznaję za otwarty:)

  52. pstro pisze:

    jak ja wrócę z klubu, wypompowana po ostatnią pompkę, też uznam weekend za otwarty, zasiadając ze szklanicą schłodzonego napoju :D

  53. onufry69 pisze:

    ….i nie będzie to sama, czysta cola. :D
    Ja wieczorem też uznam weekend za otwarty. :D

  54. pstro pisze:

    nie pijam czystej …. coli ;P

  55. maskana pisze:

    się Onufry zdecyduj czysta czy cola?:>

    więc do wieczora będę Wam współczuć:)

  56. pstro pisze:

    Maskana , znaczy juz SE siedzisz przy czerwonym wytrawnym?:>

  57. onufry69 pisze:

    Mask…czysta z colą, przeprasza za zagmatwanie. :P:D
    Ja nie sądzę, że w tym gąsiorze jest czerwone wytrawne. :P:D

  58. maskana pisze:

    jeszcze nie Pstrusiu, ale będę:)
    Trafiłam na promocję mojego ulubionego wina – kup 6 butelek, 7 otrzymasz gratis. Trochę się ociągałam, ale moja wątroba krzyczała – bierz!!! No to wzięłam:)
    Teraz tylko czekam, żeby poprowadzić małą w świat Kubusia Puchatka i jak już zaśnie będę mogła się oddać podniebieniu:)

    Onufry, w tym gąsiorze to od zeszłego tygodnia nic nie ma. I kto jak kto ale Ty doskonale o tym wiesz… I nie probuj zaprzeczać, bo Cię Halinka widziała jak żeś leżał obok z rurką w ustach. A gdybyś zapomniał to następnego ekhem „ranka” pisałeś:
    14:55:13 ~ Onufry: mask łojej tak żem się scioprał wczoraj możesz nie tupać jak po chałupie łazisz bo echem po całej wsi sie niesie! p.s. nawet nie wiem, że masz gąsior z procentem w środku ale wiem że się Bronek koło niego kręcił

  59. onufry69 pisze:

    Ty wiesz Mask, że ja do tej pory chodzę z tą rurką w ustach?:>…ponoć Pstro zacier na bimber wstawiła, więc muszę być przygotowany…człowiek nie zna dnia ani godziny. :P:D
    Co do tej promocji, to Ci powiem, że zrobiłaś niemały interes, ale martwi mnie jedno. Do niedzieli raczej Ci tego zapasu nie wystarczy, znając Twoje możliwości. Już sobie wyobrażam jak będziesz dziś wieczorem mamrotać. :P:D

  60. maskana pisze:

    hahahahahahaha jaki troskliwy miś:D:P
    spokojnie, jak mnie nie odwiedzisz to wystarczy:P
    a jak nie, to hmm… masz jeszcze jedną taką rurkę?:D

  61. onufry69 pisze:

    Od odkurzacza może być? :P:D

  62. maskana pisze:

    zapomniałam, że Ty preferujesz tylko taki rozmiar, a co mi tam, marudzić nie będę:D:P

  63. onufry69 pisze:

    Taki rozmiar, to jest minimum na pogaduchy i posiedzeniówę, preferuję czasami większe rozmiary, ale wtedy ciężko się ze mną dogadac po niedługim czasie od rozpoczęcia imprezy. :P:D

  64. maskana pisze:

    to ja już wiem dlaczego Pstro mówiła: mask ty z nim nie pij, nie pij bo zgubisz cztery dni, a może nawet pięć:D

  65. onufry69 pisze:

    Nieeee…wtedy to była prawdziwa okazja, Pimpkowi imię dawałem…do tego Pstro jeszcze wszystko pomieszała. Z tymi czterema dniami, to miała na myśli przerwę, bo tak to prawie cały lipiec można było zgubić. :P:D

  66. maskana pisze:

    widać jeszcze Ją „trzyma” skoro się w zeznaniach gubi:D:P

  67. onufry69 pisze:

    No chyba trzyma. Teraz się za bieganie wzięła, to może jej przejdzie. Ma z przodu tej bieżni takiego pluszaka i biegnie, bo myśli, że to ja. :P:D

  68. maskana pisze:

    znaczy, że do kotleta dobiegła i teraz goni pluszaka?:)

  69. pstro pisze:

    dziś nie biegałam, dzis jechałam, pod górę !! w połowie chciałam zejść z roweru ale wzrok trenera mnie od tego odciągnął … jutro masaż pośladków będzie musowo potrzebny :D to co? zaczynamy weekend? /pójście do lodówki po napoje weekendowe/ :>

  70. onufry69 pisze:

    Na to musowo to ja się piszę. :D

  71. pstro pisze:

    z racji, że się nikt na ochotnika nie zgłosił, masz to jak w banku :P

  72. beautiful liar pisze:

    To ja sobie Was pozdrowię oooo…i pójdę do lodówki po napój weekendowy;P

  73. onufry69 pisze:

    To ja nie wiedziałem….wyrwałem się przed szereg…zgłaszajcie się ochotnicy kto żyw! :P

    Cześć beautiful..odpozdrawiam. :P:D

  74. pstro pisze:

    Szami ! /tuli ją/ czyje zdrowie pijemy ? :>

  75. pstro pisze:

    Ty jak już zaczniesz mędrkować, to końca nie widać wiesz..? :P

  76. onufry69 pisze:

    Wiem, wiem…czasem jak mi się uda mędrkować, to już chcę i chcę. :P:D

  77. pstro pisze:

    Maskana zajrzy po trzech wytrawnych i napisze, że dopiero co Puchatka zmęczyła i senna jest :P

  78. onufry69 pisze:

    Na bank…ale ten puchatek musi być wymęczony. :P

  79. pstro pisze:

    nie zazdraszczaj Puchatkowi tak? ;P

  80. onufry69 pisze:

    A co tu zazdraszczać?…pomyśl jak Mask się położy na nim w czasie snu…jak on musi wyglądać:P

  81. maskana pisze:

    oj tam, Puchatek nie narzeka, więc chyba polubił na sobie rozmiar 58:P
    i wcale nie jestem Senna, Prost też nie. Gdybym mogła wybierać to poproszę któregoś z Ferrari, i 3Xtak! MOŻE być Alonso. W ostateczności Webber, ale pod warunkiem, że w pakiecie będzie zapas Red Bulla do końca sezonu.

  82. maskana pisze:

    cześć Znudzona:*:D

  83. pstro pisze:

    Maskana z rękawa sypie tymi markami, a ja oprócz Fiata 126P i tego co mam (ubiegnę Onufrzaka i napisze , że Fiata 125P) to nie rozróżniam za wiele…:D

    Ulotna bry? teraz bry? chuchnij!

  84. Mirażyk pisze:

    Maskana, ja wcale ale wcale nie jestem znudzona :D raczej leniem ode mnie śmierdzi :D Pstro, a bry bo niedawno się obudziłam :P

  85. onufry69 pisze:

    Nie rozróżniasz prawie nic…wartburga mylisz z atobusem. :P

  86. Mirażyk pisze:

    coś MEGA pozytywnego :D

  87. pstro pisze:

    Ulotna dopiero się obudzilaś? a na mnie mówią śpioch??? skandal!!

  88. pstro pisze:

    Onufrzak to nuci jak wstanie :P:D

  89. maskana pisze:

    Pstrusiu, przecież wiesz, że ja oprócz wiedzy (w sensie, że wiem w który otwór paliwa nalać) na temat mojego Wartburga 353 to o samochodach pojęcia nie mam. Ale za to google mam!:D:P

  90. Mirażyk pisze:

    Pstro, ale rano wstałam o 4! ot co :D a że nie miałam co ze sobą wieczorem zrobić to się położyłam spac :P

  91. pstro pisze:

    ja to czasem zapominam nawet gdzie się paliwo wlewa i staje kolo dystrybutora jak leci, a na tej stacji na której mnie nagrali, to juz nie tankuję… fochłam na amenT

  92. onufry69 pisze:

    Ja sobie nuce…lallal….lala., no:P

  93. Mirażyk pisze:

    Hahaha, kocham ten filmik :D:D

  94. maskana pisze:

    Pstro, ale kozaczki to miałaś pierwsza klasa, CI powiem:P:D

  95. pstro pisze:

    Maskana, kalosze z tesco ciut poobcinałam i wyszły kozaczki jak z CCC nie? :D

  96. maskana pisze:

    Ty to pomysłowa jesteś, ech…:D

  97. onufry69 pisze:

    Nie, no chyba nie myślicie, że Pstro jeździ autem za kierownicą?:>

  98. onufry69 pisze:

    Ja myślę, że siedzi za woźnicą. :P

  99. Mirażyk pisze:

    Dobrej nocy wszystkim.

  100. maskana pisze:

    Kolorowych Ulotna:)

  101. pstro pisze:

    z woźnicą…ramię w ramię :P

  102. pstro pisze:

    wstałam, czuje to nazbyt dobrze, jakby mnie ktoś w nocy kijem bejsbolowym okładał, tyle mięśni człek ma dopiero co odkrytych, jejuńciu…:)

  103. onufry69 pisze:

    Żeby nie było…to nie ja okładałem. :D

  104. Naćpana Światem pisze:

    czesc Pstro napisałam Ci maila na podany adres na blogu wiec wez przeczytaj i odpisz jak mozesz

    Nacpana Światem

  105. pstro pisze:

    Onufrzak, żeby nie było, to Ty sie zgłosiłeś jako chetny do wymasowania :P

  106. pstro pisze:

    cześć Pączuś :D , już zerkam na pocztę… nawiasem no w fotce wyglądasz o wiele lepiej niż w tym zielonym „czymś” ;D

  107. onufry69 pisze:

    Zgłosiłem się i pamiętam…to miały być tylko pośladki, czy całość? ;P

  108. pstro pisze:

    jak pamiętasz to co się pytasz? :P

  109. onufry69 pisze:

    Myślałem, że się skusisz na więcej. :P

  110. pstro pisze:

    kusić to my, nie nas… jak mawiają starzy górale :P

  111. onufry69 pisze:

    Ciekawe, co mawiają stare góralki. :P

  112. maskana pisze:

    Dzień dobry. Też wstałam. Kocham soboty za nieskrępowany niczym sen:)

    Onufry, góralki mawiają, że mężczyzna idealny: przede syćkim to ma być łoscędny, trochę psygłupi i nierusany:P

  113. onufry69 pisze:

    Tylko to drugie się zgadza, ale bez tego „trochę”. :P

  114. maskana pisze:

    nie kokietuj w sobotni poranek:D:P

  115. onufry69 pisze:

    Mask, nie kokietuję!…to już popołudnie, a nie poranek..helou. :P:D

  116. maskana pisze:

    jak się wstaje około 13 to około popołudnie zaczyna się około 18, wiec póki co u mnie świta::P

  117. onufry69 pisze:

    Mask niech Ci lepiej w głowie zaświta, bo nową notkę na wieczór trza dać. :>

  118. maskana pisze:

    Onufciu jak napiszesz, to ja wrzucę. Obiecuję:P

  119. onufry69 pisze:

    Mask, rozumiem, że jesteście żądne postu dnia i gorącej dziesiątki. :P

  120. maskana pisze:

    tak Onufciu, my mask jestesmy żądne!:P:D

    to ja będzie? piszesz już?:>

  121. pstro pisze:

    przygotowałam kompa do formatu… pozapisywałam co wazne, co smieszne, co sie może przydać, co żenujące też pozapisywałam, umordowałam się łokrutnie hej!
    Onufrzak a `propos żądzy , to jak z moim masażem będzie?:>

  122. pstro pisze:

    format musi być, że tak dodam, bo nawet Onufrzakowi nie moge złoić tyłka w literakach, bo mi java nie wchodzi /faja z nerw/ :P

  123. onufry69 pisze:

    Pomasuję tu i tam, a Ty mi spokoju później nie dasz.. :D

    Mask..mam juz w głowie notkę…tylko przelać na klawiaturę, ale mnie palce w tej chwili bolOM. :P

  124. onufry69 pisze:

    Pstrusiunienieczko, a to żenujące..mam nadzieję, że o mnie chodzi. :P:D

  125. pstro pisze:

    bez łaski z tym masażem – rzekłam! :P

    a nie , to nei Twoje słowa akurat :P

  126. onufry69 pisze:

    A czy ja tam gdzieś napisałem, że nie będzie masażyku?:>…..chciałem tylko podkreślić, że mam w tym miSZCZa. :P:*

  127. pstro pisze:

    w niedawaniu spokoju Ty mnie chyba z kimś mylisz :> … namolności we mnie 0, pomysl o tym ciut głośniej a się przekonasz :P
    a masażu już nie chcę …bez łaski :P

  128. onufry69 pisze:

    Ja nie myślę…;)

  129. pstro pisze:

    racjonalnie?:> na kacu też tak mam :P:*

  130. onufry69 pisze:

    aż strach ogarnia gdybym miał mega kaca. :D

  131. pstro pisze:

    Maskana pewno konsumuje śniadanie :P

Skomentuj

