Zagrajmy w zielone …

Nie wiesz kiedy Cię spotka, kiedy poruszy, kiedy zawojuje Twoim światem. Poukładane klocki runą na dźwięk czyjegoś słowa, czy tam wyczytanych liter. Uporządkowany dotąd świat wyda się nagle taki przewidywalny i pozbawiony emocji. Fascynacja układa słowa w innym szeregu. Nie wiem czy gorszym … zapewne nie, ale innym. Lubię ten pozorny chłód i dystans, taką nic nieznaczącą z pozoru wymianę zdań z ukrytym podtekstem. Pewnie bym tych słów napisała więcej, gdyby nie sytuacja, która na to nie pozwala. Przeszeregowanie słów bierze się nie tyle z hierarchii wartości, co ze zwykłego wyczucia smaku. Skoro dzielisz świat na dwa, bo trzeba/bo musisz/bo chcesz (niepotrzebne skreślić), to po co uzewnętrzniać emocje ?. Publikę porazi śmieszność sytuacji, nawet jeśli brawom nie będzie końca.

123 Responses to Zagrajmy w zielone …

  1. pstro pisze:

    merytorycznie napiszę, że znalazłam ją pewnego ranka w szkicach i to mojego autorstwa, mojego, takiego jak to mawiał proces, pod wódkę i akordeon … pewnikiem jakaś myśl podczas pisania mi przyświecała, ale pojęcia nie mam jaka :D

  2. onufry69 pisze:

    Piękna myśl Ci przyświecała:-*. I zgadzam się z Mask:-)

  3. pstro pisze:

    spania nie masz? :>:* no, ja też nie :D

    my tu gadu gadu a ja potrzebuję jakieś pycha sałatki ze sprawdzonym przepisem, przy których ach_om zachwytu nie było końca ;)

  4. onufry69 pisze:

    Chodzę z kurami spać. Sama rozumiesz.;-) znowu gości się spodziewasz?:->

  5. pstro pisze:

    moja wątroba musi od gości odpocząć, ale sałatki to jak wiesz na porządku dziennym u mnie :D, już nie wiem co wymyśleć … może u Ciebie pod geesem baby się jakimiś przepisami dzielą co? :P

    nie za dobrze Ci na tym wyjechaniu ? :P

  6. onufry69 pisze:

    Już bym mógł wracać:-). Pod geesem, to tylko przepisy na wino. Jak będziesz chciała, wal jak w dym.:-P

  7. pstro pisze:

    no mógłbyś, nie powiem :) …e na wino, pewno mnie żadnym nie zaskoczysz :P

  8. onufry69 pisze:

    No wiem, że nie zaskoczę, ale temat na ładnych parę godzin.:-P

  9. pstro pisze:

    to nie lepiej pogadać przy, zamiast o ? :P

  10. SzuflaNdia pisze:

    Trochę mi to przypomina ‚walnięcie’ Tej Pierwszej, Dawnej, Młodej, Szczeniackiej.
    To było wieki temu.
    Sory, że na inny temat a nie o sałatce.

    I myśli sobie Ikar, co nie raz już w dół runął…

  11. onufry69 pisze:

    Pogdamy przy, a nie o.:-)

  12. Jędz@ pisze:

    ta laska na zdjęciu wygląda tak,jak ja zawsze chciałam wyglądać. Ale nie było mi dane.
    żal pe el

  13. ja-sama pisze:

    Lepiej wykropkować świat i patrzeć jak mija w twoich oczach.
    Ech…
    Dzień dobry.

  14. pstro pisze:

    a dobry Blue dobry, się drzemłam i od razu lepiej :D

    Że mija?
    I cóż, że przemija?
    Od tego chwila, by minęła./ by Staff

  15. pstro pisze:

    SzuFlanDia, te szczeniackie, to też u mnie było wieki temu, powiem Ci ja, ale walniecie nie tylko szczeniackie zdarzyć się może /pomedrkowałam/ :D

    • SzuflaNdia pisze:

      No moze moja ty Infinity :D

      A jak sie zdarzy to nie wiadomo co zrobic z ty tonowym kamieniem w brzuchu i przyspieszonym oddechem. Stare czasy, gdybym byl cynikiem zacytowal bym Rybowicza :teraz gdy kochasz to jest tylko sex…
      :)

    • pstro pisze:

      e no, jak to ładnie zabrzmiało, tak do mnie :D

      tym Rybowiczem to trafiłeś w sedno, jakby się tak głębiej zastanowić :)

  16. pstro pisze:

    kurde komp mi zawiesiło, a chciałam jeszcze napisać:

    1. już Ty Jędza nie narzekaj
    2. już Ty Onufrzak nie obiecuj

    :D

  17. onufry69 pisze:

    Lubię obiecanki, macanki i gdy głupiemu….:-P

  18. pstro pisze:

    pijesz do czegoś? :P:D

  19. onufry69 pisze:

    A nie. Czasem sam siorbnę bronka. Zdarza się.:-P

  20. pstro pisze:

    dobrze, że odczytałeś poprawnie i odpisałeś o tym bronku, bo tam wyżej zamiast „do” miało być „z” :P …wyjechany, wyspany, to od razu kuma :P

  21. onufry69 pisze:

    I wyteskniony. Wszystjo na „w”.:-P:-D

  22. pstro pisze:

    a że zapytam, wiesz już kiedy wracasz? ;) (wracasz też na „w” :P)

  23. onufry69 pisze:

    Dopiero wieczorem będę wiedział, czy się bardziej wkurwię. Też na „w”.:-P

  24. Mirage pisze:

    Uśmiech zostawiam i znikam, jeszcze mnie trochę nie zobaczycie… :)

  25. pstro pisze:

    Ulotna powodzenia, dobrze widzieć u Ciebie uśmiech :)

  26. maskana pisze:

    Ech… co za dzień… jak dobrze, że już za mną… a przede mną najprzyjemniejsza częśc – wieczór:) dobry wieczór:)

  27. onufry69 pisze:

    Mnie jeszcze jutro czeka „co za dzień”. Cześć Mask.:-)

  28. pstro pisze:

    znaczy, że co Onufrzak? na „w” jest? i to z dużej litery?:>:P

  29. onufry69 pisze:

    Wielkie „W” później Ci powiem. Dzień dobry piszę to z nadzieją.:-P

  30. pstro pisze:

    później znaczy o której ? :P … 7:57 na nogach, Ty to już chyba jesteś przespany, kiedy ja dzisiaj ledwo z wyra wyszłam, wytargana telefonem :P:D

  31. maskana pisze:

    Wstałam o 9. Oh my god!!! O 9 zamiast o 6:D Niezły poślizg… Małą wyrzucą z przedszkola a ja się zwolnię z pracy. To w ramach kary. W ramach pokuty zakupię łoże fakira. I nadpobudliwego koguta.
    Dzień dobry:)

  32. pstro pisze:

    Maskana, ale co pospałaś to Twoje :D … nie wydaje Ci się, że Onufrzak trochę przeGŁ z wyjechaniem ? że Odarty za duz oczasu spędza na jodze (same kobiety więc niby go rozumiem …ale!) ?

  33. maskana pisze:

    co do Onufrzaka to trochę przeGŁAŚ pisząc „trochę przeGŁ” bo moim skromnym zdaniem to On BARDZI przeGŁ. Trzeba pomyśleć nad wyciagnięciem konsekwencji, bo dłuzej tak byc nie może. Poszukam karnego jeżyka:D

    Odartego rozumiem. Fajna sprawa byc rodzynkiem:D

  34. onufry69 pisze:

    Zagrajcie w zielone, ja jutro będę.:-P

  35. pstro pisze:

    no to wróciłam /klapnięcie SE/ poopalana zażeram rzodkiewki (kupione 4 pęczki jedna w jedną cudne i o dziwo smaczne) … masz rację Maskana przegŁAM ale myślę, że karny jeżyk to też bedzie za lekka kara, co by tu ….z tym rodzynkiem to też racja, bo jak ja chodzilam na poczatku do klubu, a dziewuch w porywach do czterech, to też aż się z usmiechem na ustach chodziło, wiedząc, że na 50 osób, reszta to panowie :D

    i już tym jęzorem sie nie przymilaj Onufrzak, bo mało Ci to da

  36. onufry69 pisze:

    To ja nie wiem co mam zrobić. Z tym nie, z jęzorem też nie…

  37. pstro pisze:

    wróć, a potem pomyślimy:* , kto to widział tyle dni być wyjechanym /pokręcenie głową/ :P

  38. onufry69 pisze:

    Sam zachodze w głowę jak to się mogło stać. Kara musi być, p_oddam się jej bez szemrania.:->

  39. pstro pisze:

    bez „p” jej = pstro ? :P:D

  40. maskana pisze:

    szukam terapeuty – one by one. Ktoś chętny?

  41. onufry69 pisze:

    Durnowato się pytasz. Jak nie? Jak tak.:-P:-*

  42. onufry69 pisze:

    Hahaha, to było do Pstruśki.:-D

  43. maskana pisze:

    hahahahahhaha
    to się wstrzeliłeś, Onufrzak:D

  44. onufry69 pisze:

    Mask one, czyli mają być kobiety ,tak?:-P

  45. maskana pisze:

    Onufciu, tak, oczywiście, ze tak /uśmiech numer 5/:P

  46. pstro pisze:

    nie pytam się durnowato, tylko lubię retoryczne pytania :P /napisała i odsapła/

  47. onufry69 pisze:

    Wiem, że lubisz. Drocze się. Jak się wyśpisz, to będę wrócony.;-)

  48. onufry69 pisze:

    Mask, a gdzie reszta zębów. 1, 2, 3 i 4?:-P

  49. pstro pisze:

    powylatały :P nawet tego do otwierania piwa nie ma, dlatego się Maskana na wina przerzuciła ;P:D

  50. pstro pisze:

    Onufrzak, a pamiętaj, że czasem kole 11 nie znaczy, że to pora śniadaniowa tak? ;P:*

  51. maskana pisze:

    Reszta jest w szklance:P
    I przestańcie zazdraszczać, bo to nieładnie!

  52. onufry69 pisze:

    kole 11 to znaczy, że pora reRaksu. :P

    Mask, na sam weekend dobrze wymocz. :P

  53. pstro pisze:

    ale dziś akuratnie wcześniej zgłodniałam więc wstałam :P… cieszysz się ?:> przyjechańcu :*

  54. onufry69 pisze:

    cieszę się…ale można było śmiało napisać i się nie wstydzić:
    spać nie mogłam na ten przyjazd, więc szybko wstałam. :P:*

  55. maskana pisze:

    Onufrzak! cho no tu, niech Cie wyściskam i tyłek zleje:P

  56. pstro pisze:

    jak to mnie rozszyfrował :P:D

    Maskana jak tyłek zlejesz ? na pieszczotę, to on musi zasłuzyć :D

  57. onufry69 pisze:

    ten mój zgrabny tyłek?…no zawsze to jakiś pretekst. :P

  58. maskana pisze:

    hahahaha fakt Pstrusiu, przesadzać nie będę:)

  59. pstro pisze:

    ja wiem Maskana, że skaczesz z radosci, że Onufrzak wrócony, ale z pieszczotami nie przesadzaj :P:D

  60. maskana pisze:

    masz rację, rozpieszczać Go nie bedziemy. Jeszcze Mu się w głowie poprzewraca:D

  61. pstro pisze:

    Onufrzak poszedł się pewno czegoś napić, bo go czkawka na bank męczy :D

  62. onufry69 pisze:

    Czkawkę miałem kilka dni, bo chyba wspominałyście jak brakuje tego durnowatego. :P
    aaaa i Pstruśka pewno w myślami była blisko jeśli już w ogóle myślała. :P:*

  63. onufry69 pisze:

    Mask, bardziej się już nie poprzewraca w głowie. :P:D

    Macie jakąś notke o mnie może. :>:P

  64. pstro pisze:

    a nie, teraz działam pod wpływem jesiennego przesilenia i żadna myśl mi nie przychodzi do głowy :P

  65. pstro pisze:

    urodzinową dostał, to teraz myśli /kaszle/ że co chwila będzie dostawał :P

  66. onufry69 pisze:

    Ty masz ten kaszel normalnie chroniczny. :P

  67. onufry69 pisze:

    No to Mask pochwal się swoim zdrowiem. :>

  68. maskana pisze:

    o tak! jest się czym chwalić – jestem zdrowa, świeża i cudna:D
    A spróbuj tylko zaprzeczyć…

  69. onufry69 pisze:

    Mask…jutro dopiero sobota, więc nie przesadzaj z tą świeżością. :P

  70. onufry69 pisze:

    a tak szczerze, to cieszę się, że doszłaś do siebie /jakkolwiek zabrzmiało/ witaj wśród zdrowych. ;)

  71. pstro pisze:

    też dojdziesz ….do siebie, po tym wyjeżdzie :P

  72. maskana pisze:

    Dziękuję, Onufry. Przytuliłabym Cię, ale jeszcze nie czas na rozpieszczanie:)

    Właśnie dlatego, że jutro sobota, dziś jeszcze mam szansę na świeżość:P

  73. onufry69 pisze:

    Pstruśka, wiem i Ty mi w tym pomożesz. :P:D

  74. pstro pisze:

    też się cieszę, że Maskana wyzdrowiała, bo jakos miałam wyrzuty sumienia, jak prosiłam ją o notke a ona w gorączce leżała …teraz to śmiało jej moge z biadoleniem na komunikator pędzić :P:D

  75. onufry69 pisze:

    Mask, nie czas?…bożuńciu drogi. :D

  76. maskana pisze:

    Pstrusiu:* sumienie niech sobie odpoczywa w pokoju:)Nie biegnij, bo się spocisz i nie będziesz miała sił na wieczór:D:P

    Onufry, nie bluźnij:D

  77. onufry69 pisze:

    Mask…w niedziele się wyspowiadam. :P:D

  78. pstro pisze:

    czuję, że reszta powyjeżdżała na wakacje w posezonowej obniżce …bo wykopki ? to już po czy jeszcze? Onufrzak, Ty w tym temacie błyszczysz :P:D

  79. onufry69 pisze:

    Pstruśka, a byłaś już u mnie na wykopkach?…odpowiem, że nie, więc coś jeszcze wykopać można. :P:D

  80. onufry69 pisze:

    ale w sumie nie wiem jaką resztę masz na myśli…przecież jestem. :P:*

  81. pstro pisze:

    no trochę trwało, zanim przytargałeś swój tyłek z powrotem :P

  82. onufry69 pisze:

    tyłek jak z ołowiu…pociągną w tę stronę. :P

  83. pstro pisze:

    ma się te magnesy w kieszeniach nie na darmo tak ? :P

  84. onufry69 pisze:

    yhy i miętusy…sama rozumiesz. :P

  85. pstro pisze:

    nie wiem jak Wy, ale ja już mogę weekendować na całego, do resetu nawet….;)

  86. onufry69 pisze:

    No to piątek, weekendu początek.;) /stuk/

  87. pstro pisze:

    co? z bronkiem pod ramię szŁEŚ do domu?:>

  88. onufry69 pisze:

    No z Bronkiem, ale jutro mam misję rano, więc sama rozUmisz.;)

  89. pstro pisze:

    Maskana, ja swiętuję weekend, a Onufrzak, że jest wrócony..:D a Ty co? :>

  90. onufry69 pisze:

    Mask, no świętujemy. Ty już zdrowa, to może wino otwórz /jedno na początek po chorobie/ dozuj w małych ilościach.:P:D

  91. pstro pisze:

    Maskana zaczerpnij tlenu co?:>

  92. onufry69 pisze:

    No teraz Mask powinna dużo oddychać.:D

  93. maskana pisze:

    a ja świętuję, że Wy świętujecie:)

  94. onufry69 pisze:

    Mask, a już miałem Ci bańki stawiać:P:D

  95. maskana pisze:

    co się odwlecze to nie uciecze:D:P

  96. pstro pisze:

    bańki z mlekiem przed drzwiami Onufrzak miał na myśli :P

  97. onufry69 pisze:

    Mask póki co, to teraz zostały mydlane;)

  98. onufry69 pisze:

    Pstruśka u mnie pełna mechanizacja, sama byłaś zdziwiona, że Cie do dojenia nie zagoniłem ostatnio.:P

  99. maskana pisze:

    z mlekiem? fuj! myślałam o tych z winem:D:P

  100. onufry69 pisze:

    Mask z winem to są gąsiory. Szklane z dużą ilością wina. ;)

  101. pstro pisze:

    nie zagoniłeś, bo napomknęłam (dzięki niebiosom) że się gęsi boje, a co dopiero tych wyższejszych w szeregu zagrodowym :P

  102. onufry69 pisze:

    Wyższych? Masz pewno na myśli żyrafę. Zobaczyła parę zwierząt i już pomyślała, że jest w zoo.:P

  103. onufry69 pisze:

    Też sie ciesze, że wróconym.:P

  104. maskana pisze:

    gąsiory, bańki, słoiki… jak leci:D

  105. pstro pisze:

    powinnam Ci dać ignora za dłuższe wyjechanie i czmychnięcie z neta wiesz ? /zastanawianie się nad ignorem/ :P

  106. pstro pisze:

    damy po północy coś nowego co? co mnie urzekło …

  107. onufry69 pisze:

    Mask już nie męcz tego Krzysia. :P:D

  108. pstro pisze:

    o jakim Krzysiu mowa? /chrząka i kaszle/ :D

  109. onufry69 pisze:

    Nie dasz ignora. Lubię te droczki.;)

  110. onufry69 pisze:

    O tym z Kubusia Puchatka ośla łonko.:P

  111. onufry69 pisze:

    Mask, słoiki zostaw w spokoju. Ja zakręcony niczym słoik.:D

  112. maskana pisze:

    raczej niczym termos:)
    Krzysiowi dam spokój jak poprosi, albo jak Tygrysek wróci:P

  113. onufry69 pisze:

    Zastanawiam się Pstro, co Cie tak urzekło poza moją historią.:P

  114. onufry69 pisze:

    Mask lody w termosie topnieją, trza je szybko zjeść.:D

  115. pstro pisze:

    tylko nie ośla łonko mUotku tak? ;P cho piętro wyżej :P:*

Skomentuj

