Okruchy życia …

Bezębny kaleka z lubością wciągał bimber. Wszystkożerny twór, napastliwy zwłaszcza na wszelkie ziejące odorem przefermentowane substancje, jawił się w takich chwilach osobą szczęśliwą. To cud ile prostoty ugrzęzło w takich ludziach, których on tu z wielkim zapałem reprezentował. To niesamowite jakie proste ścieżki ma ich życie. Jego ciało było w marnym stanie, ale w takich chwilach swojego szczęścia jak ta, w tych momentach ceremonialnego pochłaniania psychodelicznych substancji, zdawał się bez wątpienia o tym nie pamiętać, wręcz nie dbał o to. Rozkosz płynąca wraz z substacją, którą chciwie wchłaniał w siebie, zdawała się rekompensować wszystkie martwe skrawki jego czasu, który był za jego plecami i w żaden sposób nie zamierzał już o niego dbać. Ból płynący z nabrzmiałej przeszłości, z ropniejących czynów, które zepchnęły go to tej chwili, rozpływał się cudownie w płynie z ziemniaczanych obierek. Czuł błogie ciepło i odpływ natarczywych myśli, które jak muchy każdego dnia karmiły się jego ranami. Pił i usypiał mieszkającego w nim Nadzorcę oraz Faceta od przeszłości. Zupełnie teraz ich nie potrzebował. Tak naprawdę nie potrzebował ich nigdy, bo ich zaimplatowana obecność w nim samym, przynosiła mu czerń. Z nimi czas umierał, nadzieje nie istniały, a dusza ryczała niczym martwy zwierz. Kazdego dnia jego myśli krwawiły a nieszczęścia eksplodowały, więc wyzbył się marzeń, więc zrzekł się praw do innego życia. Wyprostował ścieżki swoich oczekiwań… i tak żył. Po jakimś czasie świat przestał się o niego upominać, przestał go dręczyć nadzieją, przestał oszukiwać jego myśli, wreszcie o nim zapomniał, i dla niego samego był to chyba najlepszy moment.

Odarty

228 Responses to Okruchy życia …

  1. pstro pisze:

    a temu onemu daje radość..czyli sprawdza się teoria, że punkt widzenia…. nawiasem, taki podobny do Onufrzaka nie? Maskana przytaknij, a że z trunkami w tle, to już całkiem podobny :P

  2. onufry69 pisze:

    skoro podobny, to Mask przytaknij. :)

  3. pstro pisze:

    zastraszyłeś dziewuche na priv i że niby przytaknij, teraz to nawet ja bym cykała :P

  4. pstro pisze:

    i jeszcze merytorycznie dodam, zeby merytorycznością zaszaleć, że dla jednego okruchy, dla drugiego całe życie…rzekłam! :P

  5. SzuflaNdia pisze:

    I jak ja mam wam teraz opowiedziec o niesamowitym koncercie jak takie noty widze, co??

    Hheh, dobry wieczor

  6. maskana pisze:

    Miziaki, Wy mnie nie wciągajcie w przytakiwanie, tylko przedstawcie szczegóły i się zobaczy, więc -co mask z tego przytakiwania będzie miała?:D

  7. pstro pisze:

    opwoiadaj, chyba, że Cię na koncert nie wpuścili, bo bilet był nieważny :P

  8. pstro pisze:

    Maskana konto znam tak? wystarczy taka odpowiedź? :P:D

  9. onufry69 pisze:

    u mnie masz dychę jak nic Mask :D

  10. maskana pisze:

    ekhem, masz rację Pstro, 100% racji! Onufrzak jak żywy
    :D

  11. maskana pisze:

    ekhem, Pstrusiu jakiś taki zupełnie nie podobny, sama nie wiem, nie! nie mogę się zgodzić
    :D

  12. maskana pisze:

    tak się zarabia pierwszy milion
    :P

  13. onufry69 pisze:

    Żywy jakem Harnaś…mogę pomóc w domostwie jak coś. :P:D

  14. pstro pisze:

    Stinga uwielbiam za kilka utworów…ale w połaczeniu z Bottim…no , MISZCZ

  15. SzuflaNdia pisze:

    @Odarty, gwaizdeczka ode mnie. Szacueczek

  16. pstro pisze:

    a skoro już o Bottim , to panie proszą panów i…

  17. pstro pisze:

    ta z Bottim to oczywiście pofrunęła ;)

  18. onufry69 pisze:

    Ten Botti…..lubię go, a Ciebie trochę bardziej. ;)

  19. pstro pisze:

    z takich klimatów to ja to… i pora odpowiednia, żeby w tej oprawie puścić :D albo nie…

  20. SzuflaNdia pisze:

    ALE NUDY
    Onufrzak, idziesz na pifo?
    /wino, wodka – niepotrzebne skreslic/

  21. onufry69 pisze:

    Powiem Wam, że kiedyś się wyśpię..normalnie..zwyczajnie, nie w stogu siana /ech ten zapach/ tylko tak z dala od krów, koni, kóz…oooo kura, kaczka, słoń i takie tam….tak się walnę i będę spał.

  22. pstro pisze:

    SzuflanDia, nie ma slowa pifo…SE zapamiętaj, tak jak nie ma jeżozwierza :P

    Onufrzakowi jeszcze wódki po tych browarach trza i wstanie gdzieś kole środy :P

  23. pstro pisze:

    wymieniłeś kurę Onufrzak, znaczy obok mnie? :P

  24. onufry69 pisze:

    obok Ciebie osiole, a gdzie mi będzie lepiej?:P

  25. pstro pisze:

    na kafelkarza…a Tobie Onufrzka tylko jedno w głowie ;P

  26. onufry69 pisze:

    ja kafelki kładę tylko w jednym miejscu i niech tak zostanie. :P

  27. pstro pisze:

    /zrobienie SE barszczyku/ jeszcze jeden wieczór ze znajomymi z osiedla i dam ogloszenie; wątrobe z małym przebiegiem – natychmiast…

  28. SzuflaNdia pisze:

    kociaki super, najbardziej w kociakach lubie ich zdolnosci jakich (nie)pokazuja plywajac w rzece

  29. pstro pisze:

    Onufrzak, aspróbowałbys gdzie indziej… przypalone niechcący wlosy nie odrastają tak szybko :P

  30. SzuflaNdia pisze:

    Czesc Robaczki. Trza isc kimac i integrowac sie z poduszka /nawet Pstro nie zaczynaj/
    :P

  31. pstro pisze:

    no i już mnie Szuflandia na ziemię sprowadził, już miałam zamrauczec, kiedy wyczytałam, że z racji nieumiejetności pływackich kociakiem nie jestem… i fajnie../dół do wtorku/ :P

  32. maskana pisze:

    Pstro, porozmawiaj z Li, Ona wspominała coś o nerce, może wątrobę wynegocjujesz:)

  33. pstro pisze:

    SzuflaNdia nie? /kaszle, chrząka i takie tam…/ jak tu się powstrzymać ../myśli/ :P

  34. pstro pisze:

    Maskana, butelki się sprzeda po czerwonym wytrawnym i wątroba nówka fingiel będzie :D

  35. pstro pisze:

    Onufrzak, a Ty juz bez tlena? bo zgłupłam :P

  36. onufry69 pisze:

    nie musiałaś zgłupieć…jesteś taka jaka jesteś. No jak mogę żyć kochanie bez tlena? No jak? :P

  37. maskana pisze:

    jak wszyscy śpią to ja zgaszę światło…

  38. SzuflaNdia pisze:

    Juz w lozkach?
    spijcie robaczki

  39. odarty pisze:

    maskana, ażeby nie było Ci nadmiernie smutno, to podpowiem, że w zamyśle autora nie było fizyczne uśmiercenie postaci, tylko uśmiercenie Go dla świata, który swoimi powinnościami i wymaganiami kazał mu być nieszczęśliwym :)

    SzuflaNdia szacunek przyjmuję z radością i dzielę się nim z pstro, za piękną, przepiękną, przecudowną oprawę ;) Nie uwierzycie, ona nawet zrobiła to całkiem za darmo :D

  40. onufry69 pisze:

    oooo byłem tu. :D

    Dzień dobry. :)

    Odarty, notka mistrzostwo. :)

  41. SzuflaNdia pisze:

    i jak tam krowy, zanczy kociaki…
    ech nie wazne

    Dzien Dobry
    /i poszedl sie ogolic spiewajac ‚Jak Fragile on Jest’/

  42. odarty pisze:

    Onufry, zauważ że same pijaki tylko się zachwycają notką :D Sam też miałem satysfakcję podczas pisania ;) Kobiety natomiast odbierają barwy smutku

  43. onufry69 pisze:

    hahahaha…dobre spostrzeżenie Odarty. :P

  44. pstro pisze:

    jakieś niepasteryzowane nawet by się zdało na kacora, czołem nadużywający! ;P

  45. onufry69 pisze:

    wody z Odry się napij. :P

  46. pstro pisze:

    żeby mi kijanki między zębami się ślizgały? sam sie napij :P pomysłowy Dobromir psia mać! :P

  47. onufry69 pisze:

    zamiast psia mać mogłaś napisać motyla noga. :P

  48. pstro pisze:

    wczoraj byłam u znajomych i kumpel powiedział, że jedzie z sąsiadem na grzyby o 6 rano, to zgłosiłam się na ochotnika i mówię: ale dzwoń do upadłego, aż odbiorę (bo przecież 6 rano to jakby kosmos)przebudziłam się kole 8 i myślę, pewno nie pojechali, albo nie słyszałam telefonu co się wydaje niemożliwe, patrze na komórkę a tam sms: Bea, jak jedziesz na te grzyby to zadzwoń” :D (a dzwonek smsa to tylko taki plumk jest, nie do usłyszenia na śpiąco ;D)

  49. onufry69 pisze:

    hahahaha, kolega zatrybił. :P:D

  50. maskana pisze:

    Dzień dobry:)
    Spać nie możecie?:>:P

    Odarty, odczytałam przekaz… i mimo tego było mi smutno… To oznacza ni mniej ni więcej, że oddziaływujesz na moja percepcję.
    Ty miałeś satysfakcję z pisania, ja z czytania.
    Wzruszyłeś mnie, ot co.

  51. SzuflaNdia pisze:

    Spanie jest przereklamowane.
    Ja po nocach /cenzyra/

    I tak sie Mask nie wzruszaj, bo astmy dostaniesz :P

  52. maskana pisze:

    Postaram się, Doktorze:P

  53. onufry69 pisze:

    Cześć Mask. :)
    No ja musiałem wstać i bardzo dobrze, bo jak to Pstruśka zawsze mówi: „pewno se kości odleżałeś”. :D

  54. maskana pisze:

    Moje kości mają się dobrze, całkiem dobrze nawet jak na sarkofag:D

  55. maskana pisze:

    Nawet baaaaardzo bezpieczne. I nie zazdraszczaj, Onufrzak, bo to nieładnie:P

  56. onufry69 pisze:

    Nie zazdraszczam…sam śpię na brzuchu żeby kości nie bolały. :P

  57. odarty pisze:

    maskana, jak przystało na rozumiejących się ludzi, zamieńmy się rolami, Ty pisz… a ja się będę delektował czytaniem ;)

  58. maskana pisze:

    Odarty, ale ja zdecydowanie wole czytać niż pisać:)

  59. pstro pisze:

    fajny kawałek – oceniła pstro kończąc przesłuchiwać drugi raz :)

  60. odarty pisze:

    maskana, to mamy wspólny mianownik ;) Więc zawrzyjmy przymierze i znajdźmy kogoś do złożenia na stosie udręki pisania :D Oo, pstro przyszła :) Co o tym myslisz? :D

    fajna ta pstro, chwali mnie ostatnio :)

  61. pstro pisze:

    pstro i pisanie , tiaaa, weźcie SE nie dworujcie z bidnej pstro vel szafy starej :D

    oczywiście, że fajna pstro, też ją lubię :D

  62. maskana pisze:

    Myślę, że to bardzo dobry pomysł:)

    Pstro, zawsze jest fajna, nawet jak nie chwali:)

  63. onufry69 pisze:

    nie, no też się podepnę, że Pstro jest fajna. :P:D

  64. odarty pisze:

    pstro, to masz problem kobieto… opozycja już szemrze na plecami :D …i chcichocze złowrogo, i robi zrzutę na parkera ;

    mimo wszystko, niech chwalić nie przestaje. Przecież nikomu to nieprzeszkadza :D

  65. odarty pisze:

    onufry jesteś ostatni :D Pierwsza sama pstro była, jak mi mówiła, że jest fajna :)

  66. pstro pisze:

    Odarty, awansowałam na kobietę !!! jeszcze trzy dni temu byłam dziecko, ależ ten czas zaiwania :D

  67. pstro pisze:

    Onufrzakowy wpis zakończony wywalonym jęzorem świadczy o tym, że brechtał się jak to pisał :P

  68. onufry69 pisze:

    …a żeby nie było za słodko moja droga. :P:D

    tlen Ci nie działa?:>

  69. onufry69 pisze:

    Odarty…ostatni będą pierwszymi. ;)

  70. odarty pisze:

    wrócimy jeszcze do dziecka, potem znów do kobiety. To wszystko zależy od mojej wygody i interesu (proszę przeprawić na: i moich potrzeb… albo nie, przeprawić na:…, nie, skreślmy to zupełnie) :D.

    onufrzak może tylko chłodził język, bo mu słowa zapiekły :D

  71. onufry69 pisze:

    Odarty, a nie bo jak myślę o Pstro to chodzę z jęzorem na wierzchu. :P:D

  72. pstro pisze:

    resetnęłam się bo mi się wszystko zatrzymalo w pół wzroku ;P …takiego zmulaka na kompie mam…

    Odarty fakt, ten interes zabrzmiał dwuznacznie w moich oczach :D

  73. odarty pisze:

    ”Odarty…ostatni będą pierwszymi. ;)”
    A cóż to, niedziela Cię zauroczyła? ;) U Boga tak, u kobiety zawsze będą ostatnimi ;)

  74. odarty pisze:

    pstro, wywalaj jęzora, ochłodzisz myśli :D Sprawdzone przez testera :D

  75. onufry69 pisze:

    Odarty, Ty mnie zauroczyłeś…jak zwykle zreszta. :>

  76. odarty pisze:

    onufry, błagam Cię, już jednak wolę jak się czepiasz. Naprawdę wolę Cię takiego sprzed zmiany taktyki :D

  77. pstro pisze:

    musiałabym cały czas chodzić z wywalonym :P:D

  78. odarty pisze:

    czas na mnie, bo zaraz onufry powie, że mnie kocha :D Miłego dnia i udanych nocy (razem lub osobno :D)

  79. pstro pisze:

    Odarty nie przegrzewaj się, ale ubieraj ciepło, przeziębieniom sie nei dawaj i wracaj do nas szybko :)

  80. maskana pisze:

    Miłego dnia, Odarty:) I dbaj o siebie…

  81. pstro pisze:

    i w ten oto sposób zostaje się na lodzie :P:D

    a miałeś dziś nie pić Onufrzak :P

  82. pstro pisze:

    jeszcze się tam, żagiel bieli, chłopców którzy, odpłynęli /zanucenie drżącym głosem/ :P

  83. SzuflaNdia pisze:

    :>
    zegnam sie, znaczy ide, ale wroce…
    Wieczorem bede uwodzil kogos innego :)

  84. pstro pisze:

    mnie? ok, odpindrzę się na tę okoliczność ;P

  85. onufry69 pisze:

    Ty akuratnie o godzinie 20:00 wychodzisz stąd. :P

  86. pstro pisze:

    a Ty będziesz wyjechany i wiesz, że mam ja dla Ciebie przygotowany tekst w czasie rozmowy :P

  87. onufry69 pisze:

    to se miej, ale go nie używaj podczas rozmowy. :P

  88. maskana pisze:

    taaa, idzcie se wszyscy, samą mnie tu zostawcie:P

  89. pstro pisze:

    nie no ja jestem!! dochodząca taka :D

  90. onufry69 pisze:

    ja też dochodzę jak coś. :P:D

  91. maskana pisze:

    to dajcie znać jak już dojdziecie:D:P

  92. pstro pisze:

    do siebie? :D ja do Onufrzaka na skroty, to mam tydzień z buta :P

  93. onufry69 pisze:

    z buta, a z filcaka? :P

  94. maskana pisze:

    do mnie> Ty masz bliżej, a Onufrzak ma siwka:)

  95. pstro pisze:

    do Ciebie też trzeba z buta Maskana, bo nawet PKS nie dojeżdża :P

  96. SzuflaNdia pisze:

    no dobra, wrocilem. To kto mi pozostal do uwodzenia?
    /oby nie Maszkarka/

  97. pstro pisze:

    ja ! ja ! -/ podnoszenie ręki do góry/ :P

  98. onufry69 pisze:

    Pstro Ciebie nie opłaca się uwodzić /faja/

  99. SzuflaNdia pisze:

    ej, ale sie nie bijcie
    /usiadl z popcornem, zeby poogladac/

  100. pstro pisze:

    albo on, albo ja, wybieraj :P

  101. maskana pisze:

    dajcie znać jak skończycie, to przyjdę i posprzątam:P:D

  102. onufry69 pisze:

    Tak Mask, a wiemy że sprzątać potrafisz najlepiej /praktyka w Tesco/ :P:D

  103. SzuflaNdia pisze:

    z ta ssawka od okurzacza :>

  104. pstro pisze:

    z tą właśnie, to była fucha życia :P

  105. onufry69 pisze:

    I wcale mi się nie przejadł ten salceson.:P

  106. pstro pisze:

    Onufrzak, Ty tam na droge patrz tak? furmanką wjedziesz do rowu, to się do środy nie wykaraskasz :P

  107. onufry69 pisze:

    Tą polną drogą to mogę po omacku jechać.:P

  108. pstro pisze:

    a niby jak jedziesz? nie przypominam sobie, żeby w furmance były halogeny :P

  109. onufry69 pisze:

    Halogenow nie mam, ale tą kulę świecącą z remizy zakosiłem :P

  110. pstro pisze:

    i co się tak zasępili a? Onufrzak wróci :P

  111. maskana pisze:

    wiemy, wiemy. Zawsze wraca:)

  112. pstro pisze:

    że żona wraca to nie wiem, bo nie mam żony :P

  113. pstro pisze:

    wywaliło mnie zanim dodałam, że za to wiem, jak wraca Onufrzak /dodałam/ ;)

  114. pstro pisze:

    na czworaka, to prawie wyjeżdża :D

  115. pstro pisze:

    czego tylko chcesz, przed Tobą jeszcze jest /zanucenie/ …zgadzam się /dokończyła gibając się/ :D

  116. SzuflaNdia pisze:

    spłycasz. Onufry to zrozumie :P

  117. pstro pisze:

    tam zaraz „spłycasz” wybieram z czym się zgadzam, reszta jest mi nieznana :P

  118. pstro pisze:

    ale czekaj czekaj, co niby Onufrzak zrozumie, czego ja nie mogę hę ? bom ciekawa :P

  119. SzuflaNdia pisze:

    a niech on ci powie :p

    gdzie Maszkar?

  120. pstro pisze:

    sie Onufrzakowi czka przez sen, niedospał tyle dni, to dziś o 21 już chrapał ;D

    możliwe, że Maskana poszła w ślad za Onufrzakiem , taka opcja brzmi prawdopodobnie nie? ;)

  121. SzuflaNdia pisze:

    Dobrej Nocy
    Czuje sie jakbym wrocil z baaardzo dlugiej podrozy

  122. maskana pisze:

    maskana poszła śladem Onufrzaka bo chciała zdobyć kolejną sprawność w zuchach, ale Onufry za bardzo kluczył, więc wróciła:)

  123. Szufla pisze:

    Kto rano wstaje, ten leje jak z cebra…
    Bry

  124. pstro pisze:

    a cóż to za skróty hę? ale Ci przydzielili avatar z urzędu :P:D – napisała pstro przechodząc obok kompa na trasie wyro-łazienka

  125. SzuflaNdia pisze:

    Ale ja wlasnie tak dzis rano wygladalem
    ale juz lepiej wygladam. Laski sie w pociagu we mnie wpatrywaly
    /rozmazyl sie ze nadal jest niczym Kazimierz…Atrakcyjny/

  126. maskana pisze:

    Dzień dobry bardzo:)
    Kto rano wstaje ten guzik się wyśpi. To też śpię do 10, jak mogę. Dziś nie mogłam:P

  127. SzuflaNdia pisze:

    A pstro chyba przez tydzien nie byla w lazience, bo juz ponad godzine tam siedzi.
    Ej, pospiesz sie, ja musze sie ogolic!
    :D

  128. onufry69 pisze:

    Brrry dzień. Się wyspałem, a Pstro jaki ranny ptaszek. Teraz na drugą zmianę pewno poszła spać.:-P:-D

  129. maskana pisze:

    Cześć Onufrzak. Zdajesz sobie sprawę, że za wyjechanie będzie kara? Ciężka i uciążliwa:P

  130. onufry69 pisze:

    Mask i Ty mi ją zadasz? Kobieta o gołębim sercu?:-P

  131. maskana pisze:

    Onufrzak, nie cFaniakuj:P

  132. pstro pisze:

    z perspektywy tej godziny, jakiś ładniejszy ten poniedziałek :D dzień dobry ;)

  133. pstro pisze:

    tam zaraz domyłaś … nie od razu Rzym zbudowano tak? :P

  134. pstro pisze:

    SzuflaNdia pisze:
    Puknac, ciebie?

    taaa… w czoło chyba :P

  135. odarty pisze:

    młotek najszybciej znajdziesz w damskiej torebce :D

  136. odarty pisze:

    nie mogę się rozwinąć w temacie młotków, bo muszę iść na bazar kupić buraki na sok :D /pomyślał, że on pomyśli i powiem dla pstro, a ona dla maskany, że buraki i młotki to niemal to samo/

  137. onufry69 pisze:

    Ktoś szukał mUotka? No jestem już, jestem.:P

  138. maskana pisze:

    i poszli – on po młotek, ona w przeciwnym kierunku:)
    I po co ja robiłam ten popcorn…

  139. maskana pisze:

    i tym sposobem maskana zawsze wszystko wie:D

    Laptok tak mi zamula, że zanim przyjmie mój komentarz Wy już jesteście lata świetlne do przodu, heh losie…

    Onufrzak, po emotce poznaję, że nie mogłeś się oprzeć jak doczytałeś, że mam popcorn:P

  140. SzuflaNdia pisze:

    Onufry, nie bede Toba bil Pstro, mialbys zbyt duzo przyjemnosci.
    A wale to, ide popracowac …troche
    /podjadl popcorn od tej z haczykowatym nosem/

  141. maskana pisze:

    a mogłam nie wspominać, że mam…
    /zasmuciła się dojadając resztki/

  142. SzuflaNdia pisze:

    /zasmial sie szyderczo i MASZAKRYCZNIE/

  143. maskana pisze:

    …zemsta jest słodka…

  144. pstro pisze:

    tadam!! wróconam!! kto się cieszy palec pod budkę i nie przeszturchiwać sie kto pierwszy :P

  145. pstro pisze:

    /zapiszczenie w piąstki, po ocknieciu się z omdlenia ze szczęścia/ hurra! :D

  146. onufry69 pisze:

    Nie tylko na kobiety, prawda Pstro?:P

  147. pstro pisze:

    ze szczęścia omdlałam, że kanapkę zjadłam :P, na mnie nieee /obciągnięcie w dół spódniczki, żeby zakryć wytatuowany na udzie napis „szuflandia” otoczony serduszkiem/ :P:D

  148. pstro pisze:

    Onufrzak /skok mu na biodra/ dysk pewno wypadł ale …tęsknisz Ty chociaż ciut ?:>;*

  149. pstro pisze:

    grunt, że się starasz :P

  150. onufry69 pisze:

    Ty też miałaś się starać.:P:*

  151. pstro pisze:

    o kurde! dobrze, że mi przypomniałeś :P wiedziałam, że coś miałam, ale zachodziłam w głowę od rana, co :D

  152. onufry69 pisze:

    Szu, Mask ma na całych plecach 69 wydziarane.:P:D

  153. onufry69 pisze:

    Tak? A ja zaraz po przebudzeniu pomyślałem. Połóż się i wstań jeszcze raz. W tej chwili!:D

  154. SzuflaNdia pisze:

    wokol pepka tez….
    /sie wygadal/

  155. pstro pisze:

    jak się położę , to się schrapię … jak to mnie nieumiejętnie wygania :P

  156. pstro pisze:

    na plecach 69 było wydziergane małe, ale Maskana się rozrosła, to i napis się powiększył :P

  157. onufry69 pisze:

    Ja Ciebie wyganiam? Ty dobrze czytaj „te” literki z alfabetu.;)

  158. pstro pisze:

    kiedy czytam to czytam, a kiedy Se dopowiadam , to mi wolno tak? :P:*

  159. onufry69 pisze:

    No musi być teraz spore to 69:P

  160. onufry69 pisze:

    Wolno. Zara Cie indoor zabierze. Ech życie.:D

  161. pstro pisze:

    dzis nie, bo dziś wiesz…urodzinowo w domu, to nawet nie wypada :D , a druga sprawa, że po weekendzie czuje się jeszcze weekendowa :P:D a trzecia sprawa, to Mask tu zajrzy i nam się dostanie z liścia i nie zdziw się, że jak wrócisz, to zobaczysz na liście „brak autoryzacji” przy maskanie :P:D

  162. onufry69 pisze:

    A no tak, zapomniałem. Ja myślę, że Mask całego tlena wywali.:P:D

  163. onufry69 pisze:

    Na bank są dzisiaj kogoś imieniny, więc pójdę chyba do sąsiada dzisiaj.:P

  164. maskana pisze:

    Czkawka mnie prawie zabiła. Nie wstyd Wam?:P
    Gdzie byście drugOM takOM fajnOM mask znaleźli?

    Onufrzak, zastanów sie zanim odpowiesz -wypłatę mam na dniach:>

    I muli mi jak diabli!

  165. pstro pisze:

    Maskana mi też !! może by tak jaki nowy wpis co?:>

  166. maskana pisze:

    Nowy wpis… yhym… zaraz będzie.
    Można wstrzymać oddech…:)

  167. pstro pisze:

    musicie wiedziec jak mi zmula, jak napisałam i się nie pokazuje, minute, dwie… SE myślę, może nie nacisnęłam „opublikuj komentarz” i nie będą mieli okazji mojej światłej myśli poczytać (a przyznacie, że to strata jak diabli)..to SE dalej myślę (limit myślenia wyczerpany do środy) nacisnę jeszcze raz „opublikuj” i co mi wyskoczyło ?

    Wykryto duplikat komentarza: wygląda na to, że już to powiedziano!

    tak mi zmula!! Wy już cieszyliście oczy moim komciem, a ja w nieświadomości żyłam ! :P

Skomentuj

