Perfect woman.

Szanowna Redakcjo.
Jestem mężczyzną wychowanym w hierarchicznym ustroju społecznym, w którym władzę sprawowały kobiety. Jestem mężczyzną, który wychowany w dysfunkcyjnym domu, odczuwa przytłaczający strach przed płcią przeciwną. Jestem mężczyzną, który jako jednostka wybitnie zdominowana, nie jest zdolny nawet do samookreślenia, a co dopiero do wyartykułowania osobistych preferencji dotyczących kobiet. I w związku z tym mam pytanie – jaka powinna być idealna kobieta? Z poważaniem, Czytelni(c)k

Drogi Czytelni(c)ku.

Twierdzenie, że jesteśmy ułomni to presupozycja.  Zapytasz dlaczego? Odpowiedź jest prosta – bo personalne podejście do semantyki sprawia, że inaczej definiujemy ideał. Doskonałość to idealna harmonia „czegoś”. No właśnie -czego? Może kanonu piękna, nigdy nie wyczerpanej zmysłowości, całej homofobii tego świata przekształconej w tolerancję i bezinteresownej miłości matek zamienionej na miłość do płci przeciwnej…

Zapytałam pewnego mężczyzny,  który fenomenalnie wpasowuje się w moje subiektywne wyobrażenie mężczyzny idealnego jak -jego zdaniem- wygląda   zaproszenie do szczęścia…

– Jaka powinna być kobieta idealna?
– Temat rzeka. Życia nie starczy.
– Ale co jest ważne, uroda, kształty, osobowość? Co byś postawił na pierwszym miesjcu, z czego mógłbyś zrezygnować?
– Trudne pytania. Wiele możliwych odpowiedzi. Każda może być odpowiednia. No i nie ma reguł. Z męskiego punktu widzenia to mogło by wyglądać tak. On jest dla niej najważniejszy i ma pewność, że ma ją na wyłączność. Ona zostawia mu część ich wspólnej przestrzeni życiowej tylko dla niego, zostawia mu trochę niezależności, aby mógł pobyć sam lub z kumplami i przede wszystkim nie zmusza go, aby każdą chwilę spędzali razem. Gdy się zamyka w sobie, podświadomie oczekuje od niej, że pomoże mu się otworzyć, i ma pewność, że nie da mu się zatrzasnąć w skorupie „twardego faceta'”. Nie obawia się okazywać uczuć ani o nich mówić bo wie, że jego emocje są dla niej najważniejsze. Ona powinna też od niego wymagać,  motywować go, żeby był lepszym, coraz bardziej szczęśliwym człowiekiem. Zaufanie pomoże im znaleźć złoty środek tychże zmian. Chce mieć pewność, że ona złapie go na rękę, gdy w chwili słabości będzie chciał od niej uciec. Pozwoli mu przeżyć Przygode, aby wrócił do niej szczęśliwy i dumny i będzie równie szczęśliwa i dumna jak on. Że nie będzie chorobliwie zazdrosna, gdy on będzie rozmawiał z inną. Że będzie mógł sobie pozwolić na wzruszenie i będzie mógł je okazać, bez obaw o wyśmianie. W momencie gdy pojawią się problemy to on chce z nią rozmawiać  Jeżeli będzie miał trudności w nazywaniu swoich uczuć i oczekiwań po imieniu to ona  mu w tym pomoże – swą mądrością i cierpliwością. Tak, aby zrozumiał, że przeżywanie i okazywanie uczuć to nie słabość lecz siła.
 – Czy ona ma mu matkować?
 – Skąd. Ma mu dać miłość, zaufanie i prawdę. On przy niej ma być tym kim chce być, bez noszenia masek społecznych. Wszak ona go kocha bezgranicznie, takiego jakim jest.

Jeśli spotkasz na swej drodze kobietę, która choć w połowie będzie przypominała tę z opisu powyżej to chwyć ją i nie pozwól odlecieć… bo wszyscy jesteśmy aniołami z jednym skrzydłem: możemy latać wtedy i tylko wtedy gdy obejmujemy drugiego człowieka… 

Perfect women to termin skończony, więc co potem? potem to już tylko doskonała w swych ułomnościach i idealna w swoim modelu:

241 Responses to Perfect woman.

  1. maskana pisze:

    Gratuluję, wygrałeś nagrodę główną – dożywotni pobyt na alternatywach, z możliwością mówienia co myślisz w każdy trzeci piątek miesiąca:)

  2. onufry69 pisze:

    …możemy latać wtedy i tylko wtedy gdy obejmujemy drugiego człowieka…
    nie szukajmy ideału.;)

  3. maskana pisze:

    Onufry, a czy to nie jest tak, że miłość idealizuje?
    Wystarczy kochać i nie trzeba szukać…

  4. onufry69 pisze:

    oczywiście, że miłość idealizuje, ale czy to źle? Z tym się fajnie żyje.

  5. maskana pisze:

    to dobrze o ile kocha się mądrze…

  6. onufry69 pisze:

    akurat to jest samemu ciężko stwierdzić Mask.

  7. SzuflaNdia pisze:

    /w słuchawkach leci Desire Ryana Adamsa/
    W pewien sposób widzę tu powiązanie do tzw Księżniczki/Księcia z poprzedniej notki. Ale to moja subiektywna opinia.
    „phanta rei” – zastanawiam się czy to, że ewoluujemy nie wpływa na nasz obraz Idealnej. Zapewne ta Jedyna była inną kobietą, gdy o Niej myśleliśmy w podstawówce, inna na studiach, z jeszcze inna po kilku nieudanych związkach. Domyślam się, że ten opis został napisany przez kogoś kto się zatrzymał, spojrzał przez ramię i zrozumiał gdzie zrobił błąd. Teraz idzie dalej i wie gdzie idzie i co zamierza znaleźć, lub osiągnąć.
    Pytanie czy wie gdzie Ją znaleźć?
    Dodatkowo wszystko czego on oczekuje względem Jej, odnosi się też do niego. On nie ma prawa tylko brać. Każde z nich powinno dawać więcej niż bierze.
    A skrzydła? Im nie są potrzebne, wszak żyją na ziemi a nie fruwają w obłokach.
    Życzę Wam, czytelnicy, abyście znaleźli Ideał dla Was i mogli się koło Niej/Niego budzić o świcie
    /muzyka dalej leci/

  8. maskana pisze:

    Onuuuuufrzak, cho no tu i zobacz…:P

  9. maskana pisze:

    ech…

    Było merytorycznie… aż Onufrzaka zatchło:)

  10. onufry69 pisze:

    Ja czekam na Pstruśkę…ciekawy jestem co ona napisze. :P:D….a tak na marginesie, to mogłaby już wrócić…

  11. maskana pisze:

    Masz rację – doświadczenia nas kształtują i zmieniają perspektywę. Powiedziałabym nawet że uczą… i to nie tylko tego jak się chronić ale też jak kochać, żeby być w pełni szczęśliwym, z pełną akceptacją bez przymykania oka na kolce.
    Miłość powinna zawierać się w sprzężeniu zwrotnym: daję – biorę. Nie odwrotnie. Bo miłość zaczyna się tam gdzie kończy się czubek własnego nosa…

  12. maskana pisze:

    Onufry, wróci… jak niezapłacone rachunki:D
    /podanie mu chusteczki/

  13. pstro pisze:

    merytorycznie to ja sie zapytam, why dlaczego nie ma mojego avatara w notce o perfect woman ? :P:>

    a drugie merytorycznie to dopiszę nucącąc i zerkając na Onufrzaka : masz to u mnie od dziś …:P /dziś = sierpień ubiegłego roku ;P/

  14. onufry69 pisze:

    …też Ci coś wisi? :>

  15. pstro pisze:

    widze Maskana, że Onufrzak znowu maila do Ciebie napisał :D …ten to zawsze wyskoczy z jakimś pytaniem :P

  16. onufry69 pisze:

    nuć może jaśniej, bo nie kumam. :P:*

  17. onufry69 pisze:

    kto pyta, nie błądzi. :P

  18. maskana pisze:

    Pstrusiu, bo mi się Twój avatar wkliknąć nie chciał. Serio:P

  19. pstro pisze:

    a kiedy Ty kumałeś? nie zakumałeś to nie, ja Ci wyjaśniać nie będę bo mi się nie chce :P

  20. onufry69 pisze:

    jakie to nerwowe się zrobiło. :P

  21. maskana pisze:

    Pstro, Ty to masz nosa, Ci powiem:D
    Odpisałam: jak? jak Pstro!
    A Onufrzak: mask ale może rozwiń trochę, co?

    No to rozwinęłam.

  22. pstro pisze:

    Maskana znaczy że co? wordpress wymyślił blokadę na emitowanie fałszu w notkach? :D draństwo!

  23. Jędz@ pisze:

    IDĘ SIĘ KĄPAĆ W PIANIE. Jak wrócę to przeczytam notkę i się merytorycznie wypowiem.
    albo nie.
    jeszcze nie wiem.
    narta

  24. pstro pisze:

    a Szuflandia napisał komcia merytorycznego (chociaż raz) i się wypalił? :P

  25. pstro pisze:

    to małpa się kąpała w pianie, a nie jędza :P

  26. onufry69 pisze:

    Jędza, ale dzisiaj wtorek jest..

  27. pstro pisze:

    o! Maskana zakumała o czym napisałam, a ten nie /pokręcenie głową/ jakie to niekumate :P

  28. maskana pisze:

    Pstro, bo maskana jest idealna /kaszle/

  29. onufry69 pisze:

    trafił swój na swego. :P

  30. pstro pisze:

    Maskana, wypisz wymaluj jak ja /udzielił się jej kaszel Maskany/

  31. pstro pisze:

    oho! u Onufrzaka na wsi sołtys kazał wyłączyć dynamo :P

  32. onufry69 pisze:

    Ty mi tu lepiej chuchnij, bo znowu nie wiem o czym Ty. :P

  33. pstro pisze:

    chyba odwrotnie, Ty chuchaj… ja wypiłam herbatę mietową ( przyznam, że pierwszy raz u nich piłam herbatę :D) ale jakoś mnie odmuliło ciut ;)

  34. SzuflaNdia pisze:

    Moge jeszcze merytorycznie?
    Plizzzz

    Tak sie zastanawiam, czy zawsze wiadomo, ze to Ta Idealna…

    Dobrej Nocy Onufry

    /Desire/

  35. onufry69 pisze:

    no to dobrze…a tlenu zaczerpnełaś, bo piszę i nic.:>

  36. onufry69 pisze:

    jeszcze Szu nie idę. :P

  37. pstro pisze:

    ale chyba nie do mnie :D , pewno jedną osobę wyżej, a to Maskana ….Maskana bądź uprzejma przekopiowac mi co Onufrzak pisał do mnie w Twoje okienko :D

  38. onufry69 pisze:

    herbatę?…uważam, że Was nie ugościli. :P:D

  39. onufry69 pisze:

    Maskana jest w środku listy, a Ty na początku. :P

  40. pstro pisze:

    yhy, bo m jest daleko za p w alfabecie :P

  41. maskana pisze:

    Pstro nie przekleję. Wstydzę się:P

  42. maskana pisze:

    Pstro, Onufrzak dobrze mówi, kiedyś mi przez pomyłkę skana przesłał. Ty jesteś pod Anioł.
    Onufrzak, numer konta pamiętasz, czy Ci odświeżyć pamięć?:P

  43. pstro pisze:

    wiem wiem, pewno Ci się żalił, że trochę wolnego i znowu pola trza będzie obsiewać i pewno się radził co, co? :D:P

  44. maskana pisze:

    karty Mu postawiłam:D:P

  45. onufry69 pisze:

    Mask numer konta znam na pamięć. :P

  46. pstro pisze:

    karty? /kaszle nieprzerwanie/ :D:D:P

  47. onufry69 pisze:

    Pstruśka, no wypłakałem się Mask trochę, bo ogórki gruntowe w tym roku słabo obrodziły. :P

  48. maskana pisze:

    /poklepanie jej po plecach/
    /łopatą/
    ten kaszel to taki niebezpieczny jest, wiesz?:P:D:D

  49. pstro pisze:

    SzuflaNdia pisze:
    tak ale teraz piszę o sytuacji, kiedy jesteśmy z Ideałem, ale tego nie wiem

    a nie, to ja zazwyczaj jestem tego świadoma, że ten ktoś jest na tyle idealny, na ile stwierdzenie tak o nim na to pozwala, bo przeciez ludzi idealnych nie ma tak naprawdę /chyba między wierszami dosyć wyraźnie wplotłam swoją błyskotliwość co?:P/

  50. pstro pisze:

    a się kapałam niedawno! a Ty mnie tą łopatą od wUngla :P… szoruj do studni po wodę póki w piecu napalone :P

  51. onufry69 pisze:

    Są różne ideały. Ja jestem przykładowo chodzącym ideałem. :P

  52. maskana pisze:

    niedawno? /kaszle/
    do kolejnej soboty wytrzymasz, to tylko kilka dni:P:*

  53. pstro pisze:

    oho!! jak Onufrzak tak pisze, to na bank pęka 8 bronek :P:D

  54. maskana pisze:

    taaa Onufry, chodzącym… zwłaszcza w sobotę jak z remizy wracasz:P

  55. pstro pisze:

    śmie urządziła Ci powiem, się pochwaliłam, że mam centralne, ciepluteńka woda z kranu a tu co? łopata na plerach odcisnięta jak u Ciebie wytatuowane 69 :D:P

  56. pstro pisze:

    Maskana, z remizy to go ciągną, o chodzeniu mowy nie ma :D

  57. onufry69 pisze:

    Nic nie piję, nawet herbaty. Z remizy to jako raczkujący ideał. :P

  58. maskana pisze:

    Wykrakałaś to dynamo:)

  59. pstro pisze:

    SzuflaNdia pisze:
    jak nie miałaś kolejnych związków, to mi tu wątków nie spamuj
    :>

    moje przemyslenia nazywasz spamem? pffff …ja i spam ?! /pstryk w nos i kopnięcie go w kostkę/

    /Onufry, weź ja do szopy zaprowadź/

    szopa drzewem zawalona, do parnika jak już :P

  60. Jędz@ pisze:

    eeee, za długo mi zeszło, jutro poczytam, ide się onanizować i spać :)

  61. SzuflaNdia pisze:

    czuje ze limit merytorycznych wpisow osiagnalem

  62. maskana pisze:

    Jedzuś:* kolorowych:)

  63. onufry69 pisze:

    Ty osiągnąłeś limit merytorycznych wpisów, a Jędza osiągnie orgazm. :P

  64. Jędz@ pisze:

    w moim wieku już się nie robi fochów, jak chcesz, to się podzielę :>

  65. onufry69 pisze:

    Tu wiek nie gra roli, Ty jesteś wporzo Jędza ot co. :D

  66. Jędz@ pisze:

    A żebyście widzieli, jak sobie wypielęgnowałam stopy! No w RZyciu nie widziałam piękniejszych stóp!

  67. maskana pisze:

    Ostatni gasi światło:)
    Dobranoc…

  68. Jędz@ pisze:

    wiem, że wporzo, ino nieco popierdolona, ale cóż, z ideałem nikt by nie wytrzymał. Co nie?

  69. Jędz@ pisze:

    ok, to dobranoc
    a śnijcie o czymś ładnym
    byle nie ładniejszym ode mnie :)

  70. onufry69 pisze:

    Dobranoc. Owocnych rozmów. :)

  71. maskana pisze:

    Dzień niech będzie, że dobry…

  72. pstro pisze:

    ale Szu ma wiele twarzy z rana nie? inna na każdy dzień tygodnia :P:D

    ja nie, oglądam jakieś powtórki argentyńsko-portugalsko-wenezuelskie :D …

  73. maskana pisze:

    ooo! na którym programie?:D
    /myśli skąd by tu telewizor załatwić/

  74. pstro pisze:

    a nie wiem, siedze z lornetka przy oknie, ta naprzeciwko w bloku oglada to ja też, chyba nie myślałaś, że mam telewizor? helloU! :D

  75. onufry69 pisze:

    To chodźcie na świetlicę. :D dobry.

  76. maskana pisze:

    Pstro, a już chciałam się do Ciebie wprowadzić…
    Nic to. Daj namiary na sąsiadkę, co?

    Onufrzak, czy Ty wiesz, że nasi wygrali 5:1? wiesz, że są na pierwszym miescu w grupie?
    Kurcze, trzeba pomyśleć nad biletem na finał!

  77. pstro pisze:

    Onufrzak, Ty wczoraj coś miałeś z tlenem, jakieś zanieczyszczenia w powietrzu czy jak ? bo moje cząstki tlenowe wylatywały, ale nie miały odzewu :P

  78. pstro pisze:

    SzuflaNdia pisze:
    Przeciez tak wlasnie lubisz.
    :>

    jak to wie co lubię :P

  79. onufry69 pisze:

    Mask, kurde nie wiem, bo całkiem niedawno wstałem i jeszcze nietomny jestem. ;)

  80. onufry69 pisze:

    Pstro udajesz, czy nie widzisz? :P

  81. pstro pisze:

    Onufrzak ale,że co?:>

  82. onufry69 pisze:

    No chyba, bo ja też pisałem i bez odzewu. :P

  83. onufry69 pisze:

    A nic już. Przez pocztę pisałem, to może dlatego. Potem się przesiadłem na mniejszy sprzęt, ale chyba Cie zmogło.

  84. maskana pisze:

    Nietomny o 11. Człowiek od 5:30 na nogach… Heh losie…:)

  85. pstro pisze:

    Onufrzak za słabo pedałowałeś i elektryka Ci siadała :P:*

  86. onufry69 pisze:

    Szu ona ma słaby wzrok od małego, znacz się od dziecka.

  87. pstro pisze:

    SzuflaNdia pisze:
    ma dobry wzrok
    /jak na swoj wiek/

    /chciałaby/ napisała z rozmarzeniem, gdyby nie szkła w okularach grube jak denka od butelek, to kompa bym nie widziała :P:D

  88. onufry69 pisze:

    Mask ja nie wiem po co szłaś spać, nie opłacało się. :P

  89. onufry69 pisze:

    Pstro, tylko nie pedale, dobra? :P

  90. maskana pisze:

    dopiero teraz mi to mówisz???:P

  91. pstro pisze:

    a jak? Ty stary rowerze ? będzie lepiej? ;P

  92. onufry69 pisze:

    Stary to będziesz do mnie mówić za jakieś 20 lat. :P:D

  93. onufry69 pisze:

    Mask, a kiedy miałem Ci powiedzieć? Przesz spałem. :D

  94. maskana pisze:

    co Wy dziś tak z tym wiekiem, co? przesz wiadomo, że tu sama młodzież…
    /powiedziała mask, po czym pokuśtykała z balkonikiem po termofor/

  95. onufry69 pisze:

    Mask, a nie wygodniej z tarasem i zamiast termoforu jurny dziadzio. :>

  96. maskana pisze:

    kiedy, kiedy…
    trzeba było coś wymyśleć, w końcu spodnie nosisz, Onufrym jesteś , for goodness sake, tak?:P:D

  97. pstro pisze:

    no też się zastanawiam co nas tak wzięło /napisała przełykając geriavit/ :P

  98. onufry69 pisze:

    Jestem, sake też piłem. :P

  99. maskana pisze:

    Pstro przełknęłaś? czy szukać karteczki z informacją gdzie mam szukać telefonu, zeby po pogotowie zadzwonić?:P

  100. SzuflaNdia pisze:

    To teraz rozmiem stwierdzenie „Onufry z laska” :>

  101. maskana pisze:

    Pierwotnie brzmiało: Onufry z Pstro, ale jakoś logopedycznie się nie przyjęło:D

  102. SzuflaNdia pisze:

    Poznali sie w domu starosci ‚lezacy dab’

  103. eulalia87 pisze:

    idealna kobieta co cecha osobniczna… dla każdego co innego jest idealne, bicie piany lekko bez sensu

    pytanie powinno brzmieć: jaka jest moja idealna kobieta, jaka jest Twoja idealna kobieta… ?

    • SzuflaNdia pisze:

      eulalia, obawiam sie proby mertytorycznej dyskusji na TYM blog mijaj sie z celem, tylko ja sie tu wypowiadam z sensem.
      /wypial dumnie piers, znwou/

      Oczywiscie zgadzam sie z Toba, ale czy istnieje zbior cech wspolnyc, uniwersalnych opisujácych Ją?

    • maskana pisze:

      „…cecha osobnicza…”
      Eulalia, właśnie o tym był ten fragment: „personalne podejście do semantyki sprawia, że inaczej definiujemy ideał”
      Masz rację, to rozważania pt. czy miś Koralgol ma serce z włóczki… ale musisz? uwierzyć mi na słowo -całość ma sens dla jednostki. Konkretnej jednostki:)
      Na pytanie „jaka jest moja idealna kobieta” odpowiedz padła. Z racji preferencji, jako autorka, nie mogłam odpowiedzieć na pytanie, które postawiłaś jako drugie. Analogicznie (o mężczyxnie) odpowiedziałam w notce zalinkowanej w tekście.
      Miło znów Cię tutaj zobaczyć.

  104. onufry69 pisze:

    Kiedyś to był dom młodego taternika „twardy jak skała”.

  105. onufry69 pisze:

    Oj tam. Ile ludzi, tyle ideałów.:)

  106. onufry69 pisze:

    Nie, bo głowa jej urośnie.

  107. onufry69 pisze:

    No wiesz Mask od wczoraj myślałem. :P

  108. onufry69 pisze:

    Nie, ale teraz jestem wielka głowa piłka plażowa.

  109. pstro pisze:

    mam Was!! poopalalam się /unosi nogawkę spodni..o!/ ;P

    cześć eulalia87, Ty Szu nie słuchaj, bo tu merytoryką aż kipi, ostatnio jak pojechałam merytorycznie, to mi się kazał zwijać do szopy, bo argumentów brakło :P

  110. onufry69 pisze:

    Pstro nic nie widać. Włosy przeszkadzają. :P

  111. pstro pisze:

    wredni!:P nic Wam więcej nie pokażę!

  112. onufry69 pisze:

    Co chcesz jeszcze pokazać? Mnie już nic w życiu nie zdziwi. :P:*

  113. pstro pisze:

    żebyś sie nie zdziwił :P:*

  114. onufry69 pisze:

    No ja i tak od ponad roku chodzę z opaniętą szczęką z wrażenia. :P:D

  115. pstro pisze:

    grosik do grosika…potem wydam książkę „Jak zarobiłam pierwszy milion”..:P

  116. onufry69 pisze:

    Ja pożyczę zaraz od Mask 2 zł. :P

  117. onufry69 pisze:

    Coś obiecałaś Szu? :>

  118. maskana pisze:

    Onufrzak, Twoja pewność siebie zatrzymuje mi krążenie:P:D

  119. pstro pisze:

    Maskana ja widze, że Onufrzak ostatnią koszule by z Ciebie zdarł :D

  120. onufry69 pisze:

    Znaczy, że ściska Cie w sercu jak mnie widzisz? :P

  121. onufry69 pisze:

    Stringi mnie nie ruszają, ale samo słowo kalesony mnie elektryzuje. :P

  122. pstro pisze:

    powiem Wam jedno, ja mam dziś dwa treningi, jak się nei zdrzemnę z 15 minut, to spadnę z roweru na bank, więc przez te 15 minut spokojnie mi tutaj, bez szaleństw,(se przewine pasek więc nic mi nie umknie w komciach :P) rzecz jasna tęsknić można a nawet powinno się :P

  123. maskana pisze:

    zeby uciąć wszelkie plotki to powiem, ze mnie nie będzie (od za chwilę) gdyż, bo, ponieważ jadę z małą na zajęcia a nie dlatego, że Pstro ma wygodne łóżko:P

  124. onufry69 pisze:

    Mnie zaraz też nie będzie. Nie tęsknić.

  125. SzuflaNdia pisze:

    Mnie tez nie, co bede tak sam siedzial

  126. onufry69 pisze:

    Szu spuśc z krzyża. :P

  127. onufry69 pisze:

    Mhm dam Ci namiar na Naszą Klasę, a tam są moje foty. Uważaj na monitor.:P

  128. onufry69 pisze:

    Niestety, nie widzę tub. :>

  129. maskana pisze:

    Wróconam! Tak jak myślałam, wszyscy czekają aż się światło w chałupie zapali, żeby miał kto napalić i wody na herbatę zagotować:P

  130. pstro pisze:

    żeby Wam nei bylo za smutno, to ja tez obecna!!:D – napisała i odsapnęła

  131. maskana pisze:

    pobudka po 5 rano to zbrodnia, której wiecej nie popełnię. Nigdy:)

  132. pstro pisze:

    ludzie inteligentni się nie nudzą Szuflandia :P

  133. pstro pisze:

    Maskana wstałas o 5 żeby się odpindrzyc, bo rozumiem, że Ci się dni pofyrdały, myślałaś że Onufrzak dziś wraca? nie, wraca jutro…też fajnie nie? :D

  134. pstro pisze:

    inte coś tam, to taki ktoś jak ja :P

  135. pstro pisze:

    lekarka pierwszego kontaktu lepiej brzmi :P

    a Maskana robi dla Onufrzaka kanapki? nie wiesz może?

  136. SzuflaNdia pisze:

    – sie myje
    – robi kanapki
    – usypia małą
    – zamiata sień

    Co wybierasz?

  137. pstro pisze:

    no jak nie poz.2, to 4 :D

  138. maskana pisze:

    Wszyscy śpią?:)

    Ależ mnie wczoraj zmogło. Zanim Puchatek do lasu wszedł mama już się z Morfeuszem witała. I niech mi ktoś powie, że to rodzic usypia dziecko a nie odwrotnie:P

    Wstawać, na człowieków się robić, Onufrzak wraca!

  139. maskana pisze:

    i jeszcze merytorycznie dodam, że mask nie są straszne wszystkie (w/w, żeby nie było:P) pozycje:)

  140. onufry69 pisze:

    Mask odkurz czerwone dywany….ssawką.

  141. maskana pisze:

    czy Ty zawsze wracając widzisz podwójnie?
    Jeden czerwony dywan. J-E-D-E-N:D

  142. onufry69 pisze:

    Ale ja szeroko chodzę. :P

  143. maskana pisze:

    tropiciel węży:P:D

    Obudż Pstruśkę, niech nie ma lepiej niż my:)

  144. pstro pisze:

    ha! mam Was ! /zerknęła nieodpindrzona nic a nic/ się trza przyczesać chociaż, skoro Onufrzak w drodze :P:D

  145. onufry69 pisze:

    Masz mnie, masz i pindrzyć się już nie musisz. :P:*

  146. SzuflaNdia pisze:

    A kto dzis jechal 3h do pracy, no kto???

    Witam Sié

  147. pstro pisze:

    Szu zaspałeś dziś?:>

  148. pstro pisze:

    Onufrzak, właśnie jak się ma, to pindrzyć się dopiero trza :P:*

  149. onufry69 pisze:

    Szu przyznaj lepie, że włosy se kręciłeś na mój przyjazd, a nie zmyślasz o braku prądu. :P

  150. pstro pisze:

    w żołnierzy? sanitariuszka pstro melduje sie w gotowości! /przesz się nie przyznam, że nawet omdlewam prawie przy pobieraniu krwi/ :D

  151. onufry69 pisze:

    I na mój widok też mdlejesz, dodaj. :P

  152. pstro pisze:

    yhy, jak wchodzisz do chałupy po oporządzaniu zagrody :P

  153. pstro pisze:

    reszta też poszła na drzemke?
    o! pastewny zaszalał na znajomym IP

  154. onufry69 pisze:

    Łopata oparła się o mnie i tak przysneliśmy. :P

  155. pstro pisze:

    zapomniałam, że pług Ci siezepsuł i teraz pole łopata musisz przekopać, przy drugim arze mogłeś sie zmęczyć :P

  156. onufry69 pisze:

    No Ty dzisiaj odpoczywasz, ale hektar pod lasem zostawię dla Ciebie. :P

  157. pstro pisze:

    nie dość mam wyrobione bicepsy? :P

  158. onufry69 pisze:

    48 cm w bicepsie styknie, ale musisz popracować nad karkiem i udami. :P:*

  159. pstro pisze:

    sam popracuj na brzuchasem tak? żebyś mógł patrząc z góry pasek dojrzeć :P

  160. maskana pisze:

    Wróconam!
    też się cieszę:)

  161. SzuflaNdia pisze:

    A propo kobiety (nie) idelanej

  162. pstro pisze:

    no wreŚcie! Onufrzak sie już tak martwił, ale to tak martwił, że obiadu przełknąć nie mógł, aż się sprzedawczyni w barze gdzie zawsze jada dziwiła, że mu odgrzewana z rana zacierka na mleku nie wchodzi ;)

  163. onufry69 pisze:

    Ja bez brzuchasa tam nic nie widziałem. :P

  164. onufry69 pisze:

    Pstro nie pisz bajek, bo zaraz wszyscy poprzypiają. :P

  165. maskana pisze:

    Pstrusiu, Onufrzak to się martwił, bo mu obiecałam na dziś dychę. To się ze łzami w oczach zastanawiał -wróci, nie wróci:P

Skomentuj

