Urodzinowy przekładaniec …

Niby dawno to było a jakby wczoraj, jak siedziałyśmy przed szopą, na drzwiach której nakleiłyśmy plakat, gdzie Hawaje w tle miały świadczyć o tym, że tam spędzałyśmy wakacje. Powiedziałam Ci wtedy …

… i przekonałam Cię !!. Na swoje i innych szczeście….
Co ja się będę rozpisywać. Jaka jesteś każdy widzi …

Masz w sobie potencjał blogerki , bo pod palcami pełno słów, które układają się w takie zdania, że dech zapiera. Chyba nie mogłam sobie wymarzyć lepszej współtwórczyni bloga. Uwielbiam Twój stoicki spokój nie tylko w literkach. Niepodobne to do skorpionicy, a jednak. Wyważona jak waga, z natury dwojakiego bliźniaka mającego w sobie rozważności tyle co romantyczności, potrafisz okiełznać w sobie jadowitość swojej zodiakalności.

W tym dniu nie dla Ciebie ważnym, ale istotnym, życzę Ci aby wszystko co Cię w życiu spotka, aby wszystko to było co najmniej tak zmysłowe i tak wyszukane, tak finezyjne i tak oryginalne jak to tylko możliwe. Aby nieosiągalne cele stały się zdobyczami codzienności. Wszystkiego najlepszego !!

209 Responses to Urodzinowy przekładaniec …

  1. SzuflaNdia pisze:


    Ty Stara .. Jestes :)
    STo LAT MASZKARA!

  2. oceanofstupidity pisze:

    100 lat! :-) To już dziś. Pamiętałem oczywiście. Alarm miał mi się włączyć po przebudzeniu :-D

  3. maskana pisze:

    …zatchło mnie…
    …dziękuję Pstrusiu…
    :***

  4. maskana pisze:

    Szu:*
    Val:*
    … ślicznie dziękuję:)

  5. pstro pisze:

    ja już swoje napisałam, ale STO LAT też dopiszę … chociaż sto lat, to ile by Ci to… /przeliczenie na palcach/ a nie, to 200 LAT… /wystawiła rękę po drinka/ :D

  6. ja-sama pisze:

    niech pani nie rozpacza
    że czas panią łapie za oczy i za ręce
    niech pani żyje taka lekka aż nierzeczywista
    spełniona słowem
    obłaskawiona miłością
    pełna zdrowia
    niech pani się zdarza sto lat i więcej

    :***** Całusów pięć, Maskano.

  7. pstro pisze:

    na Szu od razu /skok i zawisnięcie mu na szyi/ bo mi pomógł z tubą, wytłumaczył, pokierował, nie wyzwał od technicznych niedojd :D

  8. pstro pisze:

    ja rozumiem, że od rana tańce wino i spiew i przystawki?:> a Maskana tak pycha gotuje…znowu dwa rozmiary do przodu :P:D

  9. oceanofstupidity pisze:

    Co tam rozmiar albo dwa. Raz się żyje ;-)

  10. pstro pisze:

    Valuś, kiedy mi guziki będą strzelać po całym pokoju :D

  11. maskana pisze:

    no! jedzcie i pijcie póki guziki w spodniach nie strzelą:D

  12. oceanofstupidity pisze:

    Ja jednak skromnie. Nic mnie tak ostatnio nie wkurza jak fakt, że rozporek sam zjeżdża na dół. Przy czym proszę mnie źle nie zrozumieć – odchudzać się nie zamierzam. :-D Za bardzo kocham jeść…

  13. pstro pisze:

    rozporek sam zjeżdża na dół …z racji pory miałam zapytać w jakich sytuacjach…ale kurde ! Maskana ubij mnie a nie zapytam! :P

  14. maskana pisze:

    Valuś skromnie to będzie jutro, jak kac wszystkich na granicę przepaści zaprowadzi:)

  15. oceanofstupidity pisze:

    Mnie nie zaprowadzi :-D Po ostatniej imprezie nie było tak źle. Och jak to dobrze jest znać swoje możliwości ;-))))

  16. pstro pisze:

    Valuś czasem się zna, ale się przekracza, bo dzień ku temu sprzyja…matuchno jak na drugi dzień dywan szumi!! :D

  17. maskana pisze:

    Pstro, nie bądz taka… urodziny mam… zapytaj, no!:D

  18. pstro pisze:

    Maskana kurde! przecież mi policzki bęcną na klawiaturę ze wstydu…. przesz wiadomo wszem i wobec, że ja wstydliwa jestem /rozkaszlała sie/ …musi jakiś kłaczek :P:D

  19. oceanofstupidity pisze:

    No nic, to ja gaszę światło, bo zostałem ostatni. Dobrej nocy i do zobaczenia :-)

  20. maskana pisze:

    Jaki ostatni? mam po ciemku siedzieć?:)
    Valuś, ostatni będą pierwszymi:)

  21. onufry69 pisze:

    Ha! Nie przespałem Twojego święta Mask.:D. Wiele uśmiechu na buzi, takiego samego podejścia do życia jak dotychczas, mniej stanów gorączkowych, a jedynie ciepła w sercu. Wszystkiego najlepszego w Twoim dniu.:)))

  22. onufry69 pisze:

    Pstruśka złapałem w ciemo, bo jeszcze tub nie widzę.:):*

  23. ja-sama pisze:

    Maskano, no to i za dnia: sto lat i fajnego żołnierzyka:D

  24. maskana pisze:

    Kasiu Oleńkowa, ten żołnierzyk mi na wyobraźnię zrobił:***

  25. pstro pisze:

    co by tu wszamać na początek…. no bo przecież nie zacznę od toastu :P:D …coś Szu nie widać, pewno od toastów zaczął :P

  26. maskana pisze:

    Pstrusiu, zacznij od wersji light, na hard przyjdzie jeszcze czas:D

  27. pstro pisze:

    no dobra / odkładanie golonki/ :D

  28. maskana pisze:

    hahahhahha
    nie no, towar dotknięty uważa sie za sprzedany, więc wcinaj:D

  29. onufry69 pisze:

    Towar sprzedany, to coś jak ja.:P:D

  30. pstro pisze:

    Miziak komu Ty się sprzedałeś i za ile? pytam, bo może mogłam dac więcej :P:D:*

  31. onufry69 pisze:

    Ech Mask, zazdroszczę Ci ja już nie pamiętam swoich osiemnastych urodzin.:D

  32. onufry69 pisze:

    Właśnie zachodzę w głowę i myślę, że nie przepłaciłaś.:P:*

  33. maskana pisze:

    Onufry, ja co roku obchodzę osiemnaste. Od kąd skończyłam siedemnaście… Deja vu czy cUś:D

  34. onufry69 pisze:

    I Cie ubiegnę. Brak jedynek nie czyni mnie towarem wybrakowanym.:P

  35. onufry69 pisze:

    Tak Mask, to jak dzień świstaka. Podobieństwo wizualne też jest.:P:D

  36. pstro pisze:

    Maskana, bo co rok już jesteś pełnoletnia więc to logiczne , że 18 nieustająco :D

  37. pstro pisze:

    jak rozumiem, na wieczyste użytkowanie zakup? :P:>

  38. onufry69 pisze:

    Pstruśka, no niestety nie masz wyjścia.:P

  39. maskana pisze:

    O! Kil zajrzał. I znów bez słowa…

  40. pstro pisze:

    ja czuję, że obmyśla czego by Ci tu życzyć, chociaż moge mieć czucie ciut zwichrowane bo niedospałam się :D

  41. pstro pisze:

    no! przyszedł spiący królewicz :P …/napisał dzieci ! zapiszczała w piąstki i poprawiła opadająca podkolanówkę/ :D , to dobrze, że jesteś, popilnujesz sreber blogowych a ja skoczę się poopalać :> …bo Maskana pewno w kuchni dorabia jedzenia :D

  42. onufry69 pisze:

    Nie no Szu w ten sposób Polski, czy tam Holandii nie odbudujemy. Ranny ptaszek psia krew.

  43. SzuflaNdia pisze:

    Znaczy KOwiec blogowy?

    Policjant pyta blondyki:
    – Co pani robila w nocy z 14tego na 15tego?
    – Z 14tego na ktory?

  44. maskana pisze:

    Pstro, maskana już patrzeć na jedzenie nie może.
    Niecały miesiac do spotkania u Jędzy został, a jak pytałam o szerokość futryn, to mi powiedziała, że standardowe… I tu pojawił się problem:D

  45. onufry69 pisze:

    Tipsy? Ja zrozumiałem, że chipsy. Ech ta jej wada wymowy.

  46. pstro pisze:

    tylko człek za róg wyjdzie, a już go obśmieją po całości aż do stóp :P

    Maskana też się nad tym zastanawiałam, cóż się wejdzie na bezdechu, najwyżej jak sie zapomnisz, to guziki po przedpokoju jak jaskółki będą fruwały :D

  47. onufry69 pisze:

    Na bezdechu…tlena nie zabieracie?:P:D

  48. pstro pisze:

    nie, bo będziemy balowały na całego :P

  49. onufry69 pisze:

    Nie pytałem Ciebie, bo Ty masz tlena w domu, a przesz się nigdzie nie wybierasz.:P

  50. pstro pisze:

    no jak nie, nawet SE na tę okazję mini za mini upatrzyłam :P

  51. onufry69 pisze:

    Uwielbiam jak się droczysz.:P

  52. onufry69 pisze:

    ….i Maskanie będziesz nogi pokazywać.:P

  53. pstro pisze:

    a Ty nie masz za grosz dystansu, ucz się od innych :P

  54. maskana pisze:

    mini za mini?
    No to pięknie… znaczy, że ja też muszę się na człowieka ubrać?
    Nie rób mi tego. Waciak i kreszowe spodnie z lampasami:)

  55. onufry69 pisze:

    Jednego już z dystansem znasz, to ja dla urozmaicenia dystansu nie mam.:P

  56. onufry69 pisze:

    Mask sama wiesz, że w waciaku Ci do twarzy.:P:D

  57. maskana pisze:

    Onufry, mnie jest we wszystkim do twarzy:P
    /a tylko spróbuj zaprzeczyć/

  58. onufry69 pisze:

    Tu zaprzeczę! A w maska gazowa? Wyglądasz w niej tak sobie.:P

  59. maskana pisze:

    ojjj, nie bądz taki drobiazgowy:P

  60. onufry69 pisze:

    Jaki tam drobiazgowy, piszę o Twojej niemałej twarzy.:P:D

  61. maskana pisze:

    Onufrzak! ja mam dziś urodziny, heloł:P:D

  62. onufry69 pisze:

    Aaa, że niby masz dzisiaj małą buzię? Ok.:D

  63. onufry69 pisze:

    Zresztą nie musisz mi przypominać, bo mam cały dzień kapelusik urodzinowy z gumką i trąbkę.:P:D

  64. onufry69 pisze:

    A Szu się zmęczył urodzinami?:>

  65. maskana pisze:

    jakie niby? no chyba raz w roku mogę mieć bez niby, co?:> /powiedz, że mogę, powiedz, powiedz!/

    p.s.
    gumki nie są trendy

  66. onufry69 pisze:

    No możesz, możesz. Dlatego też zdecydowałem się na filcaki, a nie gumiaki. Chciałem być trendy.:P:D

  67. pstro pisze:

    mam Was!! …wróciłam /zasiadła za stolem/ jadła poprosze!! :D

  68. onufry69 pisze:

    Uważaj, bo ja już leżę pod stołem.:>

  69. maskana pisze:

    Też już jestem. To co jemy?:>

  70. pstro pisze:

    a`propos leżenia…ale, że co? awaria? usuna do południa?

  71. pstro pisze:

    może odpuśćmy sobie jedzenie…co pijemy? :>:D

  72. onufry69 pisze:

    Jutro zadzwonię, to będę wiedział coś więcej Pstruśka.

  73. onufry69 pisze:

    Ja piję czytajcie HERBATĘ:P

  74. pstro pisze:

    widzisz…dobrze, że ja się idę uczyć :D

  75. Licencja pisze:

    Fajnie mieć urodziny, pomimo ich dobitności :)
    Wszystkiego najlepszego i ślę urodzinowego całusa :*

  76. onufry69 pisze:

    No właśnie dlatego mnie szlag nie trafił.;)

  77. onufry69 pisze:

    O Li witaj. Szampana?;)

  78. pstro pisze:

    Li !! dobrze, że jesteś…powiedz mi (bo się znasz)czy masaż bańkami boli?;> bo nie wiem jaki wybrac, czy klasyczny, czy pleców czy ten bańkami ;D

  79. onufry69 pisze:

    Bańkami do mleka najlepszy.:P:D

  80. onufry69 pisze:

    Mask, a tort został, czy wszystko w nocy zjedliście?:>

  81. maskana pisze:

    nie zjedliŚCIE tylko Pstro zjadła:) ale spokojnie, dziś przywieźli drugi:)
    masz ochotę?:>

  82. pstro pisze:

    a zerkasz Ty czasem na telefon jak już nie odbierasz :P:D

  83. pstro pisze:

    to do Maskany było :P:D

  84. onufry69 pisze:

    No dawaj Mask chociaż słodki jestem jak cholera. Pstro potwierdzi.:P:D

  85. onufry69 pisze:

    Hahaha. Żeby nie było. Zerkłem.:P:D

  86. pstro pisze:

    Szu! gdzie Ty się podziewasz co?…czy ja Ci podpisywałam zwolnienei na dziś? nie…:P

  87. onufry69 pisze:

    Ty weź spirometrię może powtórz.:P

  88. maskana pisze:

    o żesz kurcze! ja mam seksualny stosunek do telefonu… zakopuje jak mi nie jest potrzebny i zapominam o nim…
    Pstro, bądz tak dobra i ucałuj Go ode mnie. Niech sobie sam wybierze miejsce:)

  89. SzuflaNdia pisze:

    nie podpisalas, ale Onufry obiecal kolacje do lozka, to czekam :)

  90. onufry69 pisze:

    Szu poczekaj, podzwonię trochę i znajdę taką co ma Kolacja na imię.:P:D

  91. SzuflaNdia pisze:

    brzmi prawie jak Tradycja :)

  92. maskana pisze:

    prawie robi różnicę:)

  93. onufry69 pisze:

    Szu nie myśl, że to będzie Tradycja, raz Kolacja do łóżka i koniec.

  94. pstro pisze:

    Maskana a sama SE ucałuj co? SE wyręczyciela znalazła :P odpisz kulturalnie!:D

  95. onufry69 pisze:

    Szu masz to jak w banku.

  96. onufry69 pisze:

    Pstro bez obaw, gorący kubek to facet.:P

  97. maskana pisze:

    Pstro, ok, sama SE ucałuję. Tylko żebyś później nie marudziła, że szczury w piwnicy i zimno na działce:D:P

  98. onufry69 pisze:

    Hahahaha i ulubione pająki.:D

  99. pstro pisze:

    wredny!! jak to wie, że przy wszystkich lękach arachnofobia jest nie do przejścia :P

  100. onufry69 pisze:

    Wiem, bo wygooglałem.:P

  101. pstro pisze:

    ale łżesz ! pewno tak samo, że mnie lubisz :P

  102. maskana pisze:

    Pstro, wdycham i wdycham i nic:)

  103. onufry69 pisze:

    …z googlaniem łgałem.:D

  104. onufry69 pisze:

    Mask pełną piersią, a nie krótkie wdechy.:D

  105. oceanofstupidity pisze:

    kupiłem syrop. działa. tę cebulę maskano, to ja wypróbuję jak już kiedyś nie będę miał wyjścia :-D

    dobry wieczór :-)

  106. pstro pisze:

    Onufrzak nie wyganiaj mnie na siłę do spania tak? :P

  107. oceanofstupidity pisze:

    Za późno przychodzę. Oni już o spaniu myślą :-]

  108. onufry69 pisze:

    Nie wyganiam, chciałem dobrze.:)

  109. pstro pisze:

    Valus , a bo mnie Onufrzak wygania…/poskarżenie się/ …wime, że jutro będę nietomna bo musze…UWAGA!! o 8 wstać!! ale co tam…Maskana ma raz w roku urodziny tak? no!

  110. onufry69 pisze:

    Cześć Valuś. Syrop z cebuli wykorzystaj jak kobiet nie będzie w pobliżu.;)

  111. onufry69 pisze:

    A chrząknij mi jutro, że śpiąca jesteś.:P

  112. pstro pisze:

    chrząknę…na uszko :P:D

  113. onufry69 pisze:

    Chrząknij, przyjmę wszystko, ale nie ma drzemania.:P:*

  114. pstro pisze:

    no dobra…zabieraj myśli pod poduche, mnie pod powieki i idziemy…a jutro spróbuj napisać: a nie mówiłem? ;D:*

  115. SzuflaNdia pisze:

    ej, dajcie nowa notke, bo ta taka stara niczym Mask :)

  116. SzuflaNdia pisze:

    Wstawac, dzis weekend sie zaczyna
    /kawa dozylnie/

  117. maskana pisze:

    I jestem o rok starsza.
    Niech nikt się nie waży powiedzieć, że ludzie tyle nie żyją, bo jestem doskonałym przykładem na to, ze jednak cuda się zdarzają…
    Kwestii dominacji ilości nad jakością też proszę nie podnosić.
    Mój ulubiony self-made-man Benjamin Franklin powiedział, że nie starzeje się ten kto nie ma na to czasu. No to ja od dziś jestem bardzo zajęta.
    Dzień dobry:)

  118. onufry69 pisze:

    niejaki Gabriel Garcia Marquez powiedział….

    … zaczynam się powoli starzeć … Rzecz w tym, że człowiek nie czuje tego w środku, za to po człowieku wszyscy to widzą. :P:D

    Dzień dobry. :D

  119. maskana pisze:

    jako że jestem zajęta bardzo udam, że nie poczułam tego ostrza tuż pod łopatką:P

  120. onufry69 pisze:

    a weź Mask…jak miałaś poczuć to małe ostrze pod łopatką… :P

  121. maskana pisze:

    Onufrzak, bo ja delikatna jestem:P a ten „nijaki” powiedział też, że oceniać powinno się nie tylko ze względu na wartość ale też na znaczenie. Gdy wartość zamienisz na ilość i dotrze do Ciebie sens, wtedy podam Ci chusteczki, a może nawet pozwolę Ci przeprosić łopatkę:P

  122. onufry69 pisze:

    Pstruśka śpiąca jest….a nie mówiłem? :D

  123. onufry69 pisze:

    no nie…niewyspana poszła po naukę. :P:D

  124. maskana pisze:

    wiem, wiem… jestem w opcji „telefon do przyjaciela” na wszelki wypadek:D

  125. onufry69 pisze:

    mhm…najpierw jest przyjaźń…

  126. onufry69 pisze:

    nie zabieraj mi jej Mask.:P:D

  127. onufry69 pisze:

    okaże się 27 listopada, tak? Zaczekam i się zobaczy jak się sprawy potoczą:P

  128. onufry69 pisze:

    ech, przy tym to człowiek nogą kręcił…

  129. SzuflaNdia pisze:

    dzis jest piatek, łikendu początek :)

  130. pstro pisze:

    ha! tęskniliście? no, ja też :D

    don’t you know, pump it up, you got to pump it up, uu uu ;P

  131. pstro pisze:

    Maskana i pamiętaj, że na Jamajkę nie lecimy, bo po pierwsze na lotnisku jest strefa bez słowa, a ja gadula jestem, a po drugie tam są te laleczki łubudu :P:D

  132. pstro pisze:

    Onufrzak a gdzie: tęskniłem …co? :P

    Szu, no mógłbyś coś napisać weekendowego wiesz? :P

  133. onufry69 pisze:

    weźcie tylko ten krem co sciąga pory

  134. SzuflaNdia pisze:

    lece do Hiszpani na weekend :)

  135. pstro pisze:

    Szu, a kto Ci podpisal zgodę? bo ja nie…a Mask tez chyba nie…albo nas zabierasz, albo zostajesz /obgryzanie paznokci z nerw/

  136. onufry69 pisze:

    ja już u rąk obgryzłem…nogi jeszcze zostały. :P

  137. onufry69 pisze:

    Szu…o interponer una caliente Seniorita

  138. pstro pisze:

    odnosnie seniority, to Onufrzakowi chodziło o rum, dla mnie :P

  139. maskana pisze:

    Pstrusiu, ja cały czas pamietam, tylko zmobilizować się nie potrafię:)

  140. pstro pisze:

    15:41:52 Onufry: Pstro, mój kumpel jedzie do Hiszpanii , to Ci seniorite zamówiłem, bo wiem, że lubisz …

    sorry Onufrzak za skopiowanie priva, ale w innym wypadku Szu by babe za kudły wytargał z tej Hiszpanii :P

  141. pstro pisze:

    Maskana ! ja wdycham tego tlena i wdycham! mi się już zaczęlo w glowie kręcić wiesz? :P

  142. georgeeliot pisze:

    Wszystkiego dobrego , Maskana! Ja jak zawsze z opóźnieniem, przepraszam. Kartka dla Ciebie:

  143. maskana pisze:

    Ślicznie dziękuję, George:*

  144. kadarka pisze:

    Ja też się obudzam z ręką w nocku :)

    Maskano wszystkiego naj, naj, naj, Buziak diabelski na coraz większy zapał blogowy :* :* :* !!!!

  145. maskana pisze:

    Kadarko:* wielkie dzięki.

  146. Ene pisze:

    Wszystkiego dobrego, Pani Maskano. Po dacie urodzin domyślam się, dlaczego Pani mnie zawsze tak wyraźnie nie lubiła.

    Choć mam pewne obawy, czy mnie Państwo-Koleżeństwo jeszcze pamiętacie, powiem: dobry wieczór, bo i co mi to szkodzi :).

  147. pstro pisze:

    Ene!!! nie no uszczypinijcie mnie bo nie wierzę :) gdzies Ty był? kurde, pewno pojechałeś z jakąś druzyną balować po meczu i Cię zostawili na pustyni co?:> …opowiadaj, a może nawet o tym notkę napisz…a adres znasz :D

  148. maskana pisze:

    Wszelki duch!!! Ene!
    myśmy Cię tu już opłakały, opiły potem nawet obtańczyły, a Tyś nam zmartwychwstał:)
    Ślicznie dziękuję:*
    yyy po dacie urodzin moich czy Twoich? bo jakoś związku nie widzę, zresztą nic dziwnego, że z korelacją mam kłopot skoro pod koniec taką obłudą zapachniało:)

  149. Ene pisze:

    Jeździłem, Pstro, tu i tam, jakoś tak człowiek z rytmu wyleciał, czasu brakowało i brakuje :-).

    Mówię o urodzinach Twoich, Mask, no, moich również, bo spod jednego żeśmy znaku :-). Obłuda to moje drugie imię, że pozwolę sobie przypomnieć :-).

  150. pstro pisze:

    Ene, ale skoro wróconyś, to trochę z nami pobędziesz? /mina kota ze Shreka/ :>

  151. maskana pisze:

    skorpiony sOM fajne:) więc wszystkiego najlepszego (preludium czy znów się spóźniłam?)
    Nie przypominaj, bo jeszcze ktoś Ci uwierzy i dopiero się nawyrabia:)

  152. Ene pisze:

    A pewnie, że zajrzę, a i obecność swą czasem zaznaczę ;-).
    Tymczasem znikam, trzymajcie się, dziewuszyska.

Skomentuj

