Miłość bez atu …

umierać codziennie przez ciebie
unosząc rąbek pościeli
zmartwychwstawać niezmiennie
raz na górze to znów na dole
oddechy przyspieszone zliczać
licytując miłość bez atu
w niebieskie tabletki wierzyć
gdy czas przyjdzie ku temu

ja sama

w ps._ie uśmiech ;)

201 Responses to Miłość bez atu …

  1. maskana pisze:

    całość jest cudna.

  2. maskana pisze:

    Przeprowadź ja przez pokój
    niby ścieżką wśród lasu
    na stole
    zapal różę
    dobrą jak nocna lampka
    Potem
    rozbieraj ja delikatnie
    z obronnych gorsetów
    z zaciśnięcia rąk
    drżenia ramion …
    Otul szeptem.
    A jeśli kiedyś
    wybiegnie nagle z pokoju
    biegnij za nią
    nie pozwól
    ukryj jej twarz
    w swych wielkich rękach
    mów słowa
    dużo słów
    te wszystkie
    których ja zapomniałem
    których się wstydziłem
    Proszę cię
    ty
    którego nienawidzę
    który przyjdziesz po mnie
    by z jej drobnych piersi
    zdrapać ślady mych rąk
    rozchylić jej kolana
    proszę cię
    bądź dla niej dobry
    :)

  3. onufry69 pisze:

    całości dodaje dama kier, którą znam i jest moim asem, ale nie w rękawie, a w głowie…wszędzie ją czuję i nie gram tą kartą, by jej nigdy nie stracić. Jest zawsze dla mnie ATU. :*

  4. pstro pisze:

    szkoda żeby te słowa Blue , gdzieś się zawieruszyły, więc je wyciągnęłam ;)
    Przeprowadź ją przez pokój…proszę uprzejmie ;)

  5. pstro pisze:

    fuksiara Ci powiem ;) :*

  6. maskana pisze:

    Tak mi się z Kasią Oleńkową skojarzyło…
    Autora nie pamietam, niech mi wybaczy:)

  7. onufry69 pisze:

    Mask…podoba mi się bardzo ten wiersz, ale to „by z jej drobnych piersi” kurde nie. :P:D

  8. pstro pisze:

    że jemu się podoba to fru…

  9. maskana pisze:

    ło matko, Onufrzak nie marudz:)
    jak SE powiększę, to będzie „by z jej dużych”:P

  10. pstro pisze:

    jej czy jaj? bo to ważne :D

  11. onufry69 pisze:

    jej, jej…ta w wierszu jaj nie ma, chociaż kto wie…może charakterna. :D

  12. maskana pisze:

    Onufrzak, ten wiersz, to jeden z moich ulubionych… a skoro Ci się podoba, to proszę – dalsza część:
    Nie wiesz
    że będziesz kochał mnie
    że powie ci słowa
    wypróbowane ze mną
    że w jej włosach
    poczujesz mój oddech
    na jej brzuchu
    napotkasz nocą
    moje ręce
    I jeśli czasem
    wciągając cię w siebie
    aż do zachłyśnięcia
    pomyli nasze imiona –
    nie myśl o mnie z nienawiścią
    to ja
    uczyłem ją jak dziecko
    nie wstydzić się krzyku imion nagich ciał
    to ja
    czasem jeszcze mówię do ciebie
    wtedy
    myślałem
    że mówię tylko do niej
    Twój cień w jej oczach
    to mój cień
    jej głos pełen niepokoju
    to mój głos
    gdy ona cofa się z lękiem
    ja powracam
    pamiętaj
    na każde twoje słowo
    zbyt ostre
    na każdy gest
    nie dość szczery
    ja powracam
    pamiętaj
    I jeśli kiedyś sama
    zapłacze nocą
    nie wchodź do jej pokoju
    już ja
    będę przy niej

  13. pstro pisze:

    wieczory karciane bywają na drugi dzień owiane tajemnicą, więc przybiegłam na bloga zerknąć co to ja…a tu proszę, o drugiej jeszcze na chodzie byłam :D

  14. onufry69 pisze:

    ….tam zaraz na chodzie. :P:D

    Dzień dobry. :)

  15. pstro pisze:

    aż tak bardzo sie nie wgłębiajmy w położenie tak? :P

  16. onufry69 pisze:

    ależ Ty dwuznacznie to napisałaś. :P

  17. pstro pisze:

    TY SE tak to odczytałeś :P, ale jak pisałam, to czułam, że tak bedzie :D

  18. onufry69 pisze:

    można by było powiedzieć, że to celowo napisałaś, ale nie będę się wgłębiał. A może powinienem?:> :D

  19. pstro pisze:

    trzeba by przedyskutować wszystkie za i przeciw z tym wgłębianiem :P:D

  20. onufry69 pisze:

    jeśli chodzi o wgłębianie, to jestem zawsze za. :P:D

  21. pstro pisze:

    to po tubie w te niedzielne popołudnie :)

  22. onufry69 pisze:

    „Nie lubię poniedziałku” uwielbiam ten film…
    ja nie lubię niedzieli. :P

  23. maskana pisze:

    Gdyby słuchać codziennie z ust drugiej połówki:

    to można polubić każdy dzień:)

    Dzień dobry:)

  24. pstro pisze:

    a mozna, mozna … fajna tuba :) Maskana a przypomnij mi, czy Ty podpisywałaś cos Onufrzakowi? bo On powoli się pakuje /faja z nerw/

  25. maskana pisze:

    jak to się pakuje???
    nie! ja się nie zgadzam /faja/

  26. pstro pisze:

    no normalnie, wyciągnął tą brązową walizkę i otrzepuje waciaki /druga faja z nerw/

  27. maskana pisze:

    brazową walizkę? tą, w której dostał antyperspirant pod choinkę? eee to do niej się więcej nie zmieści wiec nie wyjedzie na długo /zabranie jej papierosa i przytulenie/
    jak wróci, to go ubezwłasnowolnimy, chcesz? i wtedy juz sie z piwnicy nie ruszy, chcesz? no, tylko nie pal juz, bo śmierdzi przeokrutnie:)

  28. onufry69 pisze:

    a ja myślałem, że ten antyperspirant to zapach samochodowy i se w kombajnie na lusterku powiesiłem. :P

  29. pstro pisze:

    sama SE jeszcze zapalisz jak sie dowiesz, że będzie wrócony dopiero w piątek /przejście z fajki na cygaro/ :P

  30. pstro pisze:

    a nic o niej nie wiem…poopowiadaj:> :P

  31. maskana pisze:

    w piątek???
    Onufrzak! przegiąłęś!!!

  32. onufry69 pisze:

    weź…też googlałem. :P

  33. SzuflaNdia pisze:

    piekny wierz. gratki dla autorki
    Moze tez kiedys sie naucze laczyc slowa w piekna calosc

  34. pstro pisze:

    Szu gdzieś Ty siepodziewał w taką pogode hę ? /zerk za okno/ pada jak diabli…

  35. onufry69 pisze:

    Szu:*, tęskniłem….

  36. maskana pisze:

    Onufry jeszcze jesteś a Szu już tęskni. Może jednak zastanowisz się nad tym wyjechaniem, co?
    Nie godzi się skazywać na „cierpienie” tylu istnień:)

  37. pstro pisze:

    się poszwendalam po blogosferze…najwięksi hipokryci pisza o hipokryzji i wytykają palcem innych i biora sieza ocenę …ja pierdziu, świat się kończy :D Onufrzak przypomnij mi, że następnym razem powinnam robić zakłady :P:D żeby w kółko Halamy nie cytować „ja wiedziałam że tak będzie, ja wiedziałam, że tak będzie”…:D

    • onufry69 pisze:

      to było do przewidzenia, a najśmieszniejsze jest to ile czasu minęło do napisania wypocin. Nie wiem jak funkcjonowała ta jednostka przez ten czas mając w głowie tak poważny temat. Podejrzewam, że czuje się teraz jak po dobrym cyberku wyrzucając to wszystko z siebie…o losie :P:D

  38. pstro pisze:

    CZA się przesz wybielić :D …nie ma co strzępić języka bo to takie żenujące, że aż śmieszne…ale to wiemy my autor czy tam -ka i /policzenie na paluchach kto/ :P
    obiad zjedzony?;>

  39. maskana pisze:

    Pstrusiu, bo tak to jest, że to co najbardziej nas boli w nas samych najszybciej piętnujemy u innych. Taka autoterapia…
    Szybko(?), tanio(?) i solidnie(?). I w zawoalowany sposób.
    A potem można popatrzeć sobie w lustro nie angażując ślinianek… w końcu złożyliśmy samokrytykę posiłkując się ciemną stroną mocy. Kto mądry ten nas rozgrzeszy… Kto nie – jego problem.

    Jadę spalić kalorie. Widziałam sukienkę w rozmiarze 52. Śliczniusia taka. Postanowiłam się w nią wbić:D

  40. pstro pisze:

    yhy, fartuch w maki ubrany i na to seledynowy polarek…gdzie mnie zabierasz? :P

  41. pstro pisze:

    i zanim coś upolujesz to z głodu padnę :P

  42. pstro pisze:

    ja chcę do restauracji! /tupnęła nogą!/ :P

  43. onufry69 pisze:

    w restauracji, to w tym fartuchu w maki będą Ci kazali myć gary zanim zdążysz coś zamówić. :P:*

  44. pstro pisze:

    hahaha :D albo mnie zabierzesz, albo Ci na boku zacznę smurczeć i marudzić jak no…no…i potem zaczniesz też bzdury wypisywać, więc się lepiej zastanów :P

  45. onufry69 pisze:

    ja pójdę spać, a Ty se marudź na boku na boku nawet do rana. :P

  46. pstro pisze:

    taaaa… pójdziesz, udasz, że idziesz…znamy te bajery na pamięć :P:D …zreszta ja do rana to moge wszystko, ale na to by mi było szkoda czasu :P

  47. onufry69 pisze:

    oj tam…nie wszyscy są tacy jak Ty…niektórym nie szkoda na to czasu. :P

  48. pstro pisze:

    już dobra, bo dostarczysz tematu na trzy notki :P:D , się dziś wygadaj (niekoniecznie o tym) bo potem posucha Cię czeka :P

  49. onufry69 pisze:

    no, a jutro to szczególnie będzie suszyć. :P

  50. onufry69 pisze:

    fru…skoro już dziś niedziela. :)

  51. pstro pisze:

    mhm, to taki niedzielny utwór tak jak ten :)

  52. onufry69 pisze:

    oba idealne…

    weź mi dzisiaj tylko tej margaryny nie nawal do tych kanapek jak zwykle…potem po drodze niedźwiedziom oddaję. :P

  53. pstro pisze:

    teraz mi to piszesz, kiedy w jednorazówce z biedronki poukładane? :P

  54. onufry69 pisze:

    spokojnie…ja zjem jednorazówkę, a niedźwiedzie kanapki. :P

  55. onufry69 pisze:

    …wie co zaraz napiszesz…że niedźwiedzie się Ciebie boją..

  56. onufry69 pisze:

    chwalipięta nasza. :P

  57. pstro pisze:

    niedźwiedzie, Ty nie pij więcej bo masz już majaki :P w Twoich stronach to jedynie w zoo a te i tak 200 km od Twojej wsi :P

  58. onufry69 pisze:

    z Twojej, to bliziutko do Gucwińskich…widziałaś kiedyś hipopotama? :>

  59. pstro pisze:

    yhy, jak stanę przed lustrem…a co? ;P

  60. onufry69 pisze:

    ożesz w mordę i jeszcze wyjdzie na to, że moja siostrą jesteś. :P

  61. pstro pisze:

    wypluj to przez lewe ramię ! :P

  62. onufry69 pisze:

    wyplułem..i co mam teraz z tym na plecach ile dni chodzić? :P

  63. maskana pisze:

    wróconam:)
    dostałam to się podzielę:

  64. pstro pisze:

    fuj bylo do Onufrzaka! haha:D

    Maskana a Ty pamiętasz o mnie?:>

  65. onufry69 pisze:

    Mask…jak traciłaś kalorie, to ktoś Ci tubę dał? :>

  66. pstro pisze:

    właśnie tuba jest fajna, taka pod tracenie kalorii :P:D

  67. maskana pisze:

    Pstrusiu, juz pamietam:)
    Zaraz wdech zrobię.

    Onufry, całą długość brodzika przedryfowałam i tak się zmęczyłam, że jak mnie z wodu wyciagali to mi dali, tak na otrzeźwienie:)

  68. maskana pisze:

    Operator koparki „Białoruś”.
    z wrażenia nie zapytałam o imie:D:P

  69. onufry69 pisze:

    Ale podzieliłaś się z nim zawodowymi spostrzeżeniami?…że koparka jest większa od wózka widłowego itd. :P:D

  70. maskana pisze:

    umówiłam się na oględziny, no wiesz… sprawdzimy kto ma większy sprzęt:D:P

  71. pstro pisze:

    ciekawe co Ty mu pokażesz :D chyba maki naciągnięte na bicepsach

  72. onufry69 pisze:

    i bieżnik w gumofilcach. :P:D

  73. pstro pisze:

    wieczór w pełni to można nastrojowo zrobić nie? :)

  74. maskana pisze:

    hahahahhaa
    to kara za brak precyzji:D
    umówiłam się, na oględziny, ale nie, że ja, tylko że Ty Onufciu. Musisz przyznać, że takiego widlaka jak Twój to w całej gminie ze świeczką szukać:P

  75. onufry69 pisze:

    widlaka jak widlaka Mask, ale takiego operatora widlaka, to nie znajdziesz drugiego. :P

  76. onufry69 pisze:

    się nastrojowo zrobiło, a na mnie już czas.:)

  77. pstro pisze:

    uważaj na siebie :)

  78. maskana pisze:

    jeden z moich ulubieńców:

  79. onufry69 pisze:

    Nie wiem jak Wam, ale spać mi się chce, a jeszcze dziś impreza mnie czeka.:)

  80. pstro pisze:

    człek na moment się odwróci, a ten wykorzysta moment, żeby dać dyla :P

  81. onufry69 pisze:

    Nie dał, nie dał. Na który bok się obróciłaś?:P

  82. pstro pisze:

    no weź…o tej porze drzemka, to do 4 rano wszystkie powtórki na AXN murowane :P:D

  83. onufry69 pisze:

    AXN? Ze mną rozmawiasz tak? Obejrzałaś dziś z rana magazyn rolniczy „Tydzień” jak co niedzielę, a Ty z AXN mi tu wyjechałaś.:P

  84. onufry69 pisze:

    Chyba komć w kosmos poleciał.:P

  85. pstro pisze:

    w piwnicy go nie ma :D

  86. onufry69 pisze:

    Ja piernicze, a taki był romantyczny.

  87. onufry69 pisze:

    Oczywiście o Tobie i Twoim ulubionym magazynie rolniczm „Tydzień”:P

  88. pstro pisze:

    pogadamy o Twojej romantyczności…kole środy :P

  89. maskana pisze:

    i wszyscy za Onufrzakiem pognali…

  90. pstro pisze:

    ja tylko do rogatek wsi :D… weź wdech co? :>

  91. Jędz@ pisze:

    śpiom? Zaś sie kurna spóźniłam. Czy Pstruska dała się w końcu rozmasować masażyście? bo nie doczytałam.

  92. pstro pisze:

    dała!! rozmowa ze znajomym (nadmienię, że włoch był pierwszy masowany :

    – tak, jak Włoch opowiadał, jak na niego, a teraz na ciebie te kamienie kładli, to mam wrażenie, że jak już byliście tak kompletnie obłożeni, to wyglądaliście trochę jak nagrobki, gorące nagrobki :D
    – yhy, jak skalniaki:D

  93. maskana pisze:

    nie śpiom Jędzuś:)

  94. onufry69 pisze:

    Życie jest ciężkie. Nie lubię już tej ciotki Grażyny. Dzień dobry.:)

  95. pstro pisze:

    :D:D e no, skoro dzień dobry, to chyba nie jest tak źle co? ;P

  96. onufry69 pisze:

    Post do piątku! Powiedziałem raz.:P

  97. pstro pisze:

    już to widzę :P:D ale nie szwendałeś sie w nocy po blogosferze czyli ok… wyjechańcze :P

  98. maskana pisze:

    Szaro. Buro. Mokro.
    Dzień dobry:)

  99. pstro pisze:

    dobry ale senny jak diabli, pierwsza drzemka za mną :D

  100. pstro pisze:

    czytałaś co Onufrzak napisał jak zajrzał ? cyt. juz nie lubię tej ciotki Grażyny….tiaaaa ciotki, przypomnij jak Jadźka ma na drugie? …pewno mu zacierki rano nie zrobiła :D

  101. maskana pisze:

    Jadźka to ma chyba Hogata na drugie. A Grażynka to jest starsza siostra:)

  102. onufry69 pisze:

    Yhy siostra miłosierdzia.:P. Nie szwendałem się po blogosferze gdyż prawdopodobnie padłem, ale tego nie wiem, bo nie podejmuję w domu tematu wczorajszej imprezy.:P

  103. pstro pisze:

    to pewno im przeszkodziła :D

  104. onufry69 pisze:

    Nawet nie podchodzę. Niektórzy się nie odzywają, ale nie wiem czemu. Nie pytam, bo po co?:P

  105. pstro pisze:

    cisza i spokój, możesz sobie bez przeszkód leczyć kaca? :D

    powiedz cioci, że ma zakaz wstępu do Waszego domu i z tym samym komunikatem obdzwoń najbliższą rodzinę :D

  106. onufry69 pisze:

    A nie, lubię jak nas odwiedza, ale głowa mi dziś pęka, dlatego psy na niej wieszam. Odszukaj dwie litery, są Twoje.;)

  107. pstro pisze:

    /zakopała się w literach i szuka/ mam! :D

  108. Jędz@ pisze:

    ech
    witajcież, wreszcie mam chwilkę oddechu.
    Nawet popełniłam notkę!

  109. pstro pisze:

    no wreszcie jakąś notkę napisałaś zabiegana kobieto …byś przysiadła na chwile, wyrównała oddech, napiła się …herbaty z melisy ;)

  110. Jędz@ pisze:

    się napijam miętowej, może być? W domu mam właściciela, któren miał robić remont i skończyć w weekend. Ale się zasiedział i obecnie twierdzi stanowczo, że do wtorku zdąży. Boję się że mi się zalęgnie na stałe.

  111. pstro pisze:

    za dobrze go karmisz może…to mu się spodobało

  112. Jędz@ pisze:

    Wcale nie karmie, stroje fochy, marudzę i ogólnie robię za księżniczkę. Widać z nimi tak trzeba

  113. pstro pisze:

    może zmień taktyke, zagłaskaj na amenT :D

  114. SzuflaNdia pisze:

    dzien dobry
    milego dnia zycze

    papatki

  115. onufry69 pisze:

    Jędza za dużo nie stroj księżniczki, bo się przeje.:P

  116. Jędz@ pisze:

    właśnie spieprzył gdzieś na całą noc
    bosz… żeby zdążył przed 27 listopada!

  117. pstro pisze:

    Onufrzak przyjedzie i dokończy…sie nie martw :P
    wróconam! :>

  118. Jędz@ pisze:

    a jak nie przyjedzie? to co ja pocznę?

  119. pstro pisze:

    Maskana już szykuje czapki malarskie z gazety więc się nei bój, po trzech drinach takiego freska Ci walniemy na ścianie, że wszyscy beda Ci zazdraszczać :P

  120. Jędz@ pisze:

    ta jassssne, już wam pozwole na frezka. Na mojej nieskazitelnej bieli!

  121. pstro pisze:

    yhy…będzie bardziej widoczny :D

  122. maskana pisze:

    jak nie freski to moze ikony?
    Pstro w podomce w maki będzie ikoną mody, a ja w waciaku, z różowym boa przy mankietach ikoną stylu.

  123. pstro pisze:

    ależ my się będziemy prezentowały na tle białej ściany :D

  124. maskana pisze:

    Dzień dobry:) chodzi za mną od kilku dni:

  125. onufry69 pisze:

    Ja się świetnie prezentuję na tle_nie.:>. Jedenaście godzin snu, bezcenne.:D

  126. maskana pisze:

    jawnogrzesznik:P:D

  127. onufry69 pisze:

    Będzie mi wybaczone. Zrobię coś dobrego zupełnie bezinteresownie.:P:D

  128. maskana pisze:

    oddasz mi te trzy morgi ziemi pod lasem, które niegdyś, podstępem, ode mnie wyłudziłeś?:>

  129. onufry69 pisze:

    Mask mam na myśli zrobienie czegoś dobrego.:P

  130. SzuflaNdia pisze:

    Dzien Dobry Dzieci
    Teskniliscie? Bo ja bardzo.

    @Jedza: przeciez Ci powiedzialem, ze Ci powiem w ostatniej chwili :)

  131. onufry69 pisze:

    Szu nie mydl mi tu oczu tą tęsknotą.

  132. pstro pisze:

    ciekawam tego „coś dobrego” u Onufrzaka :P

    Szu no jak nie tęskniliśmy jak tęskniliśmy? już miałam pytac, co Ty taki zabiegany/zapracowany/za…/niepotrzebne skreślić/ :D

  133. ja-sama pisze:

    Uważam Maskano, że powinnaś częściej pozwalać wierszom wyglądać na świat. Ku naszej przyjemności:)

  134. SzuflaNdia pisze:

    cza pracowac na podatki dla Krolowej
    w domu banda na wpol chorych dzieciako, wywiadowki, obrobka zdjec, trzecia seria ‚the unit’,i tak czas leci przez palce. Siwe wlosy rosna na glowie i brodzie…ech, byle by do emerytury.
    Na dodatek nie jade do Hiszpanii ale do Francji, i to w sobote o swicie. I kiedy tu czlowiek odpocznie – chyba w grobie

  135. ja-sama pisze:

    Szuflandio, zatem będą piękne nowe fotki, prawda?;)

  136. pstro pisze:

    o! jaka dzidzia do nas przyszła :> /wzięcie jej polika w palce i zrobienie ti ti ti/ :D

  137. ja-sama pisze:

    Ciociu!(pasowanie się na kolanka)

  138. onufry69 pisze:

    Pstro może się pierwsza się dowiesz o tej dobroci, więc nie dygaj.:P

  139. ja-sama pisze:

    A nie drętwieją cioci kolanka?:D:P

  140. ja-sama pisze:

    A byłam, zabrałam pod swoje niebo, Szuflandio:)))

  141. onufry69 pisze:

    Szu żal mi Ciebie. Do Francji? O świcie? Szok.

  142. SzuflaNdia pisze:

    gdybys mnie kochal, to bys ze mna pojechal…

  143. ja-sama pisze:

    69:D:D /zaryczała śmiechem na głos/

  144. ja-sama pisze:

    Szperając w szufladzie pomyliłam adresy. I dzidzia zwiała, ale już ok:)))

  145. pstro pisze:

    Onufrzak weź nei zazdraszczaj tej Francji tak? pójdziesz na łąke pod lasem, wypatrzysz trzy slimaki i jakbys był we Francji – napisała pstro rozmasowywując kolana

    ciężka jestes dziecinko – krzykŁA do Blue :P:D

  146. ja-sama pisze:

    To od wierszy, Ciociu:D:D

  147. onufry69 pisze:

    Szu o świcie? Nie.

  148. onufry69 pisze:

    Gdzie Pstruśka wyczytałaś o zazdrości? Pisałem o żalu.:P

  149. onufry69 pisze:

    Kaśka słyszałem ten śmiech po sąsiedzku.:D

  150. pstro pisze:

    nie wyczytałam, dopowiedziałam sobie :P

  151. pstro pisze:

    od wierszy które trzymasz na kolanach Blue ? pokaźne tomiska :D:D

  152. onufry69 pisze:

    Lubię jak se dopowiadasz, ale ja mam w tym mistrza, musisz mi przyznać rację.:P:D

  153. ja-sama pisze:

    Miziaki tak mają.Jedno pomyśli, drugie powie /marboras/

  154. onufry69 pisze:

    Kaśka, co Ty nie powiesz…:D

  155. pstro pisze:

    kiedy jak kiedy ale tutaj przytaknę : Onufrzak , bijesz mnie w tym na głowę :P:D:* …. no dobra, a teraz Ty przytaknij, że tęsknisz co? :>

  156. onufry69 pisze:

    Przytaknę, tęsknię. Zobacz jaki zgodny jestem, a jeszcze dwa dzionki. Nie wykorzystuj tylko tego. :P:*

  157. pstro pisze:

    Nie wykorzystuj tylko tego /kaszle/ zabrzmiało dwuznacznie…bo czego niby? /kaszle mocniej/ :P:D

  158. onufry69 pisze:

    Ty zgłośnij lepiej.:P

  159. onufry69 pisze:

    Martwie się o ten Twój kaszel znowu. Kaszlesz tak dwuznacznie, a tu jeszcze tyle czasu do końca wyjechania.:P:D

  160. pstro pisze:

    może mi przejdzie jak się poopalam /poczłapała do wyjścia/ cytat jaskiś dam zanim Maskanie slowa poukladają się w zdania ;)

Skomentuj

