Tu, tam, wszędzie, nigdzie.

Byłeś kiedyś na Morzu? W środku Nocy? Gdy ciemno, wietrznie, lekko samotnie?

Siedzisz w kokpicie jachtu, ławeczka ma półtora metra długości. Twoje nogi są lekko zaparte o przeciwną burtę. Jest ciemno. Tak ciemno, że nie widzisz nic poza fragemntem wody, która opływa kadłub Twojego jachtu. W oddali widzisz pojedyncze swiatła przepływających statków. Ponad Tobą rozgwieżdżone niebo. Siedzisz sam, delikatnie sterując na wiatr. Jacht Cię słucha. Wieje delikatnie z lewej strony, co powoduje ze łódka jest lekko przechylona na prawo. Falowanie jest niskie. W tej cichej nocy słyszysz tylko notoryczy szum fal uderzajacych o kadłub. Tak notoryczne jak mantra, wiec go nie słuchasz. Kdłub unosi się w górę i w dół, w górę i w dół, w górę…
Wiatr – owiewa Twoją twarz. Wyobraź sobie wszechobecny wiatr, który dotyka twojego lewego policzka, wchodzi pod wlosy, owiewa prawy policzek, czolo, kark, ręce. Jest wszędzie. Jest ciepły i miły. Takiego wiatru będzie ci brak. Jest jak najczulsza kochanka, której nigdy nie miałeś.
Sterujesz sam. Kolejne minuty samotności cudnie sie dłużą. Nie jest to zła samotność, lecz taka której człowiek czasem potrzebuje, gdy chce spędzić ze sobą pare chwil. Siedząc w tej samotności, zapominasz o załodze, która śpi pod pokładem w swoich kojach. Jedni oparci wygodnie o obło prawej burty, inni zparci na lewej burcie. Ale ci ‘pasażerowie’, towarzysze podróży nie są ważni. Ważne jest to, że pośród tej morskiej podróży, jest spokój, wyciszenie… że znajdujesz to, czego potrzebujesz, aby być choć przez chwilę szczęśliwy, żeby ‘przewietrzyć mózg’, uciec na chwilę od lądowych spraw.
A otaczająca ciemność cię nie przeraża. Wiesz, że jacht jest jak azyl. Tu nie ma wstępu nic Złego.
Nie chcesz aby ten stan, ta noc sie skończyła. Upijasz się tą ciemnoscią, nocą, wiatrem.
Już jesteś uzależniony…

SzuflaNdia

223 Responses to Tu, tam, wszędzie, nigdzie.

  1. ja-sama pisze:

    Opisane tak sugestywnie, że można poczuć sól na ustach i wiatr na policzku. Opisane tak, że można chcieć tego kołysania.

  2. onufry69 pisze:

    Uzależniamy się od wszystkiego, co dobre. Zgiełk codzienności czasami przeszywa nas jak ten wiatr, a często nie da rady się niestety od tego wszystkiego oderwać do tej chwili, kiedy można pobyć sam ze sobą.

  3. onufry69 pisze:

    …chuchnąć?….nic nie piłem. :P:D

  4. maskana pisze:

    Pójdę o krok dalej – uzależniamy się od tego co kochamy…

  5. onufry69 pisze:

    Na szczęście takich uzależnień nie trzeba leczyć. Pstruśka jak wstanie, to pewno potwierdzi. :D

  6. maskana pisze:

    Nie tylko nie trzeba ale i nie można.
    Jedyne co „trzeba” to zawalczyć, żeby uzależnienie stało się „dniem powszednim”…

  7. SzuflaNdia pisze:

    Ale czy uzależnie nie jest zniewoleniem i należy sie go pozbyć?

  8. pstro pisze:

    no no Szu, gdyby nie moja choroba morska samym opisem można sie zakochać w morzu ;)
    /ziew/ Onufrzak ja Twojego uzależnienia nie mam zamiaru leczyć, czy myśmy się zrozumieli dobrze? :P:D:*

  9. pstro pisze:

    masz na myśli moje ręce? :P

  10. pstro pisze:

    a spróbuj, bom ciekawa :P:D

  11. SzuflaNdia pisze:

    To ja sie zegnam czule z Onufrzakiem i zwyczajnie z babami. Jade tam gdzie produkuja duzo wina, kobiety sa piekne a na ulicach gwizdzą Marsylianke.
    Nie płacz Onufrzak, wróce

  12. pstro pisze:

    Szu udanego wyjazdu !! – krzyknęła zwyczajnie baba :P

  13. pstro pisze:

    Maskana, chcesz pogadać z moim kolegOM?:>:D

  14. maskana pisze:

    ze mną to się nie pożegnał, heh losie
    :D:P

  15. pstro pisze:

    no i popędziła poprawić make up :P

  16. onufry69 pisze:

    nie pożegnał? oj…
    :P

  17. onufry69 pisze:

    chyba poleciała, bo coś mówiła, że pasy niedaleko maluja..:P:D

  18. maskana pisze:

    nie popędziła, gości ma, pogoni i wróci:)

  19. pstro pisze:

    pasy? pewno te przy plebanii, bo gdzie indziej? tylko tam asfalt jest :P:D

  20. onufry69 pisze:

    no tylko tam, więc kawałek ma jak coś. :P

  21. onufry69 pisze:

    ” z moim koleGOm” to chodziło o mnie? :>:P

  22. pstro pisze:

    nie, o Błażeja, bo się tu szwenda :P:D

  23. onufry69 pisze:

    Kurde, a Mask do mnie napiera. :P:D

  24. odarty pisze:

    hehehe :)

  25. pstro pisze:

    Odarty! gdzie Ty się szwendasz co?:>

  26. maskana pisze:

    ups… sorry Onufrzak:D:P

  27. odarty pisze:

    ja się szwendam w innej czasoprzestrzeni ;) normalnie, i leczę się z uzależnień… normalnie :D

  28. pstro pisze:

    Odarty a jakie masz uzależnienia oprócz pisania notek dla mnie? :>:D a właśnie!! napiszesz coś? /mina kota ze Shreka/ :P

  29. onufry69 pisze:

    Odarty…bujasz w obłokach. :>…witaj:D

  30. odarty pisze:

    pstro, nie napiszę. Czuję pustkę. Z notek się nie leczę, bo one mi pomagają. Leczę się z uzależnienia nr 2,4 i 7 :D

  31. odarty pisze:

    witaj, nie bujam… obłoki same na mnie spadły :D

  32. onufry69 pisze:

    Mask…nic się nie stało, spoko. :P:D

  33. onufry69 pisze:

    Odarty…mam nadzieję, że to jakieś fajne kumulusy. ;)

  34. pstro pisze:

    Odarty, ja moge czuc pustke odnośnie tego ale nie TY!! no weź… uuuuu 2,4 i 7 powiadasz? o kurczaczki! :D

  35. odarty pisze:

    onufry ja się z Ciebie nie śmiałem (nie tym razem). Nawet nie wiem o co chodzi, bo Was nie czytałem. Przywitałem tylko w ten sposób pstro :D

  36. pstro pisze:

    te! kumulus?! pakuj się bejbe :P:D:*

  37. odarty pisze:

    pstro, Ty jesteś w podzbiorze ”trzy” :D Nie czujesz pustki, ja Ci to mówię… nie czujesz, nie czujesz… :D

  38. onufry69 pisze:

    Odarty i ja się tym razem nie śmiałem…żartuję sobie tylko. :)

  39. onufry69 pisze:

    Pstruśka, a co Ty mnie tak wyganiasz?:>:*

  40. odarty pisze:

    obłoki były pierzaste, drapieżne, duszące, za ciężkie

  41. pstro pisze:

    Odarty, jakbyś mnie opisywał :P:D

  42. odarty pisze:

    jesteś Indygo?

  43. odarty pisze:

    pstruśka, Ciebie to chyba trochę kiedyś opisałem (cechy) i nie zaprzeczałaś mocno ;)

  44. pstro pisze:

    hahahahahahaha zupełne przeciwieństwo :D

  45. odarty pisze:

    to nie Ty mnie napadłaś w ost dniach :D

  46. pstro pisze:

    Odarty co tu zaprzeczać, jak sie prawdę wyczytało :D

  47. odarty pisze:

    a, w ogóle mnie nie napadałaś… i obrażam się za to :D

  48. pstro pisze:

    jak ja Cię napadnę, to bedziesz miał zakwasy takie, że STRECZING Ci nie pomoże :D

  49. odarty pisze:

    pomoże, nauczyłem się rozprężać :D

  50. pstro pisze:

    ja się nie nauczyłam, ja mam to w opcjach standardowych :D

  51. ja-sama pisze:

    No masz! I znowu fotka z liceum:P

  52. ja-sama pisze:

    z pamiętnika lampucery/turlak/

  53. ja-sama pisze:

    Ta lampucera jest od zawsze ???czy ja jestem taka spostrzegawcza?

  54. odarty pisze:

    jam inaczej się urodził, jednak opcje ‚szczęścia’ sam sobie programowałem, znaczy się ja-sam :D

  55. maskana pisze:

    Kasiu Oleńkowa od zawsze. Od zarania dziejów. Nawet jeszcze sprzed mojego urodzenia:)

    Cześć Odarty:)

  56. onufry69 pisze:

    Kaśka chuchnij…:P

  57. odarty pisze:

    maskana, witaj :) Jak się czujesz, jak się miewasz?

  58. maskana pisze:

    Wciąż żyję, dziękuję:)
    A co u Ciebie poza terapią od uzależnień?:)

  59. odarty pisze:

    Też zyję, oddycham, trawię, chodzę, myslę :) Uzależnienia i lenistwo, tylko to teraz :)

  60. pstro pisze:

    Blue :D /podanie jej swoich okularków/ :P:D … jak to odgapia, że z liceum, już to słyszałam na boku :P:D z urodzin kurde! czerwcowych, slońce oslepiało, kolega zawiany…wyszło jak wyszło.. ale to tak między nami :D

  61. pstro pisze:

    Onufrzak:> chuchnij :D:*

  62. maskana pisze:

    Odarty hedonista:) i dobrze, nie żałuj sobie:)

    Pstrusiu, jak tam moje włoskie mięsko i Kolega?:>

  63. odarty pisze:

    maskana, nie można żałować, bo to zamykanie bram do szczęścia

  64. pstro pisze:

    Maskana, a nie wiem, ale miej telefon w pogotowiu :D

  65. pstro pisze:

    Odarty, znaczy przede mną stoją otworem, bo ja niczego nie żałuję nigdy tak?:> /wydedukowała/ :D

  66. onufry69 pisze:

    Odarty ja mam klucz do tych bram.:>

  67. odarty pisze:

    pstro, tak siódme wrota dziewiatego nieba :)

  68. odarty pisze:

    Panie Kluczniku trzymaj je dobrze ;)

  69. pstro pisze:

    tak czulam, że to dziewiąte niebo, bo w pierwszym tylke szcześcia nie przystoi nawet :D

  70. pstro pisze:

    Onufrzak spojrzał na swoje klucze do poloneza ATU i rozanielił się , dlatego tym niebem pojechał :P:D:*

  71. flamenco pisze:

    Doszłam do wniosku, spacerując o zmroku, że pozdrowię stare Kąty :-) No to pozdrawiam :-D

  72. odarty pisze:

    onufrzak zyje we snie, otoczony mrokiem :D

  73. pstro pisze:

    Flanelka!!! /podbiegnięcie do niej , złapanie palcami policzka i zrobienie ti ti/ no kurde! gdzieś Ty się podziewała hę? :>

  74. flamenco pisze:

    Tu i Tam.. z przewagą Tam jednakowoż, nie da się ukryć ;-)

  75. pstro pisze:

    ale usmiechnieta jesteś, znaczy wszystko gra:> widzialam Cię na blogu tego gościnnie tu zaglądajacego , tego no…no wiesz…w avatarku żydek :D…a wiesz, że Enuś wrócił z nowym blogiem pod pachą?:>

  76. onufry69 pisze:

    Odarty, a ja myślałem, że mi życzysz pstrokatych snów.:D

  77. pstro pisze:

    Onufrzak pewno poszedł wypiszczeć się za stodołę jak Cię tu zobaczył :D tak okazuje radość :D

  78. flamenco pisze:

    ..że którego, bo nie kapuję nawet kapkę? :>

    Pojęcia nie mam o niczym spod pachy, bo przesz się pochwalić mi nie raczył, to niech mnie cmoknie pffff.. albo lepiej nie, na takie delycje, to sobie trzeba zasłużyć pierwej :P

  79. onufry69 pisze:

    Pstruśka pamiętam jak te klucze od poloneza zobaczyłaś kiedyś. Krzyknęłaś: moj Ci on ten ATU.:P:*

  80. odarty pisze:

    onufry życzę, sobie też ;) Kazdy jest reżyserem swoich snów :)

  81. onufry69 pisze:

    Flamenco witaj. No nie było Cię cholernie długo.:)

  82. flamenco pisze:

    Onufry, teraz to mnie też w zasadzie nie ma – ot, przypomniało mi się, że niedawno (czyt. z początkiem października) odebrałam na gościnnym kompie maila z zapytaniem, czy żyje i piszę, no to wypadało odpisać w miarę szybko, nie? :>

    Żebym jeszcze wiedziała, kto pytał hm.. ale, co tam szczegóły :P

  83. flamenco pisze:

    A Pstrowska to wyjszła na jakąś faję niewymiarową? :>

  84. maskana pisze:

    oczom nie wierze… Flanelka!!!
    /przytulenie, wyściskanie i wycałowanie/

    kaktus żyje?:>

  85. odarty pisze:

    a właśnie, Fla witaj. Jestem Odarty :D

  86. onufry69 pisze:

    Odarty i każdy pewno inny scenariusz.:>

  87. pstro pisze:

    Delycjo Ty :D

    Odarty nie mialeś okazji pewno poznać Flanelki…to teraz masz…linka do jej wierszy też z boku masz…no… /zakończyła prezentację/ :D

  88. flamenco pisze:

    Kaktusowa – nie tylko żyje, ale kwitnie skubaniec, sobie imnaginuj ;-) bry! :-*

    Witaj, Odarty – chociaż wolałabym wiedzieć, z czego, bo kurczę tak nie bardzo wypada od razu po zdrobnieniach lecieć :P

  89. odarty pisze:

    onufry, zapewne. Zapewne pstro o nas nie śni :D

    pstro, o jaka Ty ładna jesteś, pomagasz mi :)

  90. pstro pisze:

    ten mój zmulający atari…mnie Odarty ubiegł ;P

    ja i faja…no weź! ja moge się przyznać do drina, ale do fajki to nie :P

  91. onufry69 pisze:

    Fla szczegóły nie są ważne. Teraz też grzecznościowo kompa używasz?:>

  92. flamenco pisze:

    Pstrowska, ja widzę, że Ty chyba specjalizację na wodzirejkę planujesz se trzasnąć :D

  93. pstro pisze:

    Odarty, pytanie, kiedy ja ładna nie byłam? /kaszle/ :D

  94. flamenco pisze:

    Nie, 69, teraz się o własnego potknęłam, to go wreszcie odkurzyłam – niech ma jakieś święta w listopadzie, nie? ;)

  95. maskana pisze:

    z „sercem” dany, to kwitnie:)
    ale wiesz, jakieś lanie za nie zagladanie /rym prosty, regionalny/ to Ci się należy:):*

  96. odarty pisze:

    pstro, ale jam tego nie wiem. Nie znałem Cię i nie poznałem, bo to Ty poznałaś mnie, od pierwszego zajrzenia :D

  97. pstro pisze:

    Onufrzak, niech Ci będzie, że na widok kluczy tak krzykŁAM :P:D

  98. flamenco pisze:

    Kaktusowa, przemoc w rodzinie jest niepopularna :P

  99. onufry69 pisze:

    Fla no tak, zachciało się pewno kompowi niepodległości, ale odkurzając go sprowadziłaś na ziemię.:P

  100. pstro pisze:

    Flanelka, SE zrobię kurs w tej dziedzinie, tylko zalicze wieczorowo gimnazjum :P:D a potem drżyjcie nicki! :P

  101. flamenco pisze:

    69, spokojna Twoja, za chwilę wróci do zarastania :D

    No, to wdepnę za jakieś kilka miesięcy – minie, jak z bicza po plerach ;) :) Się trzymajcie, uściski zostawiam na zapas :) :*

  102. onufry69 pisze:

    Pstruśka no tak, początkowo miałem je w kieszeni.:P

  103. pstro pisze:

    Odarty to fakt! niczego nie świadom zajrzałeś do pokoju kawiarenka, przechadzajac sie po wp…a tam…no pech chciał..ja! :D

  104. maskana pisze:

    argument nie do „zbicia”, Flanelko, wiec tym razem „przymknę” oko:)

  105. flamenco pisze:

    aaaaa! I pozdrowić proszę nieobecnych – niech bEdzie, że EDa tesz :P

    ps. Pstrowska, w tej kawiarni to Ci zaliczenie nie grozi, chyba że znajdziesz wieczorowe gimnazjum poranne :D

  106. onufry69 pisze:

    Trzymaj się Flamenco. Miło, że o nas pamietasz.:)

  107. pstro pisze:

    Flanelka i Ty się trzym!! i ten no…dużo prezentów na Mikołaja, jakbyś do nas nie trafiła do tego czasu :>:D

  108. pstro pisze:

    hahahaahhaha i do tego eksternistyczne :D

  109. maskana pisze:

    Fla, drogę do nas SE w gps wpisz!
    i popędziła w niebyt…

  110. maskana pisze:

    o! atari mi zaskoczył i nową Pstrusię widzę:)

  111. onufry69 pisze:

    Mask szczęściaro, ja teraz nie widzę jej.:D

  112. maskana pisze:

    Onufciu, może to i lepiej, ze nie widzisz, bo tak wygląda, ale to TAK, że mówię Ci – fiu fiu

  113. odarty pisze:

    Psze Państwa, muszę Was opuścić… i zacząć śnić. Dobrej Nocy… ciekawych snów :)

  114. maskana pisze:

    Kolorowych Odarty:)

  115. onufry69 pisze:

    Mask, sam zaraz zobaczę, niech tylko w opcjach w sprzęcie pokombinuję.:D

  116. onufry69 pisze:

    Odarty spokojnej nocy.

  117. pstro pisze:

    Maskana a weź Ty zaczerpnij tlenu co?:>

  118. maskana pisze:

    tylko nie przekombinuj… jak z tym ciągnikiem, co mu światło poszło a TyŚ z niego rakietę zrobił:P

  119. maskana pisze:

    wdycham tak, że mi się endoderma w całkiem śliczniusie płuca przekształciła:)

  120. pstro pisze:

    endoderma to nie wiem z czym to się je, ale derma to wiem, bo Onufrzak ma fotel w ciągniku tym obciągniety :P … dla szpanu tak :P

  121. onufry69 pisze:

    A raczej miałem dopóki se z tego mini nie zrobiłaś.:P

  122. pstro pisze:

    juz nie narzekaj, na kamizelke Ci zostało :P

  123. maskana pisze:

    na kamizelkę to zostało z pokrowca na ciągnik:P

  124. onufry69 pisze:

    No tu się nie zgodzę, bo sporo tej dermy poszło na to Twoje mini. Ja myślałem, że chcesz dwa razy się owinąć, a tu no leży jak ulał na raz.:P

  125. onufry69 pisze:

    Tak Mask, ale dentki z tych dużych kół gdzieś zaginęły. Ostatnio byłaś na basenie, powiadasz?:P

  126. onufry69 pisze:

    Nie mam na imię Igor. Pomyliłaś okienka.:P

  127. maskana pisze:

    yhym, sezon na leszcza (w bikini):P

  128. onufry69 pisze:

    Mask w basenie przeciwpożarowym.:P

  129. pstro pisze:

    w stawie hodowlanym :P:D

  130. onufry69 pisze:

    A tam same grube ryby takie jak ja.:>

  131. pstro pisze:

    przysnąłeś co?:P

  132. maskana pisze:

    e no… nie aż tak grube:P

  133. onufry69 pisze:

    A nie.e. Nie ma mowy.:P:*

  134. onufry69 pisze:

    Mask, tylko nie płotko.:P

  135. maskana pisze:

    nie śmiem. Wielorybie:P

  136. onufry69 pisze:

    Kurde, chciałbym Was czymś zainteresować w końcu. Łowicie może ryby?

  137. pstro pisze:

    pewno…Maskanę kiedyś zaprosiłam na ryby, a ona że nie potrafi łowić, to jej mowie:

    a co tu umieć? polewasz i pijesz

    :P

  138. pstro pisze:

    kurde wiecie co? ucieszyłam sie na widok Flanelki i Enusia…no kurde fajnie nie?

  139. maskana pisze:

    hahahahahahaha
    tak mnie Pstrusiu wyszkoliłaś, ze butelka pusta /w bek/

  140. onufry69 pisze:

    No fajnie. A najbardziej na widok Enusia, bo jestem ciekawy kto wygrał te miSZCZowstwa.

  141. maskana pisze:

    bardzo fajnie, znaczy że droga do nas gąszczem nie porosła:D

  142. ja-sama pisze:

    Maskano, znakiem tego starość po mnie sięga niepostrzeżenie:D tej lampucery jak bum cyk cyk nigdy nie widziałam;

  143. onufry69 pisze:

    Jak to mówił mój kolega kiedyś, starość nie radość, a głupiemu stoi.:P:D

  144. onufry69 pisze:

    Przestraszyłem się cholera.:>

  145. maskana pisze:

    Kasiu Oleńkowa, Ty mi tu starością Ócz mych przecudnej urody mydłem nie traktuj… wystarczy spojrzeć na awatar i od razu wiadomo, żeŚ dzidzia:)

  146. pstro pisze:

    Onufrzak Ty nie waż sie zasnąć :P:D

  147. onufry69 pisze:

    Teraz mi to mówisz?!:P

  148. onufry69 pisze:

    Dzień dobry. :)

    No widzę, że wszyscy wyspani i rześcy :P:D

  149. pstro pisze:

    powiem tak, to że wstałam z wyra, nie znaczy, że się obudziłam :P:D

  150. onufry69 pisze:

    to ja powtórzę…od niewyspania się nie umiera. :P:D

  151. maskana pisze:

    Dzień dobry:)
    U mnie świeci słoneczko.
    Niech je ktoś zgasi.

  152. pstro pisze:

    :D:D wieczorem Ci to przypomne :P

  153. pstro pisze:

    haha Maskana nocny marku :D, teraz dopiero dziękujesz niebiosom, że dywanów nie masz co? :P:D

  154. maskana pisze:

    Pstrusiu, możesz śmiac się ciszej?

  155. maskana pisze:

    …nie chcę wywoływać wilka z lasu…

    Buziak dla tego ktory słońce zgasił.

  156. onufry69 pisze:

    Pstruśka…przypomnij, przypomnij. Nie umrę do wieczora na bank. :P:D

  157. pstro pisze:

    jak Onufrzak powiedział, że wstaje do pracy, to mi się wydawalo, że to czarna noc jeszcze :D

  158. onufry69 pisze:

    Cześć Mask…jeszcze będziesz błagała o promyk słońca. :P:D

  159. onufry69 pisze:

    Pstruśka…co najwyżej niebo zachmurzone było. :P:*

  160. maskana pisze:

    będę, Onufciu. Jutro. Dziś niech nic moich zmysłów nie drażni. Nic.

  161. onufry69 pisze:

    Ok Mask…będę miły dzisiaj. :P

  162. pstro pisze:

    zapomniałam Onufrzak, że sezon grzewczy sie zaczął i do kotlowni wstajesz skoro świt :P:*

  163. onufry69 pisze:

    no powiem Ci Pstruśka, że dziś 6 bro jak nic pójdzie skoro sezon grzewczy się zaczał. :P:D

  164. pstro pisze:

    a mówilam wczoraj? mówiłam? ale to nie…po co posłuchać przewidującej pstro :P:D

  165. onufry69 pisze:

    Ty weź mi lepiej powiedz jakie dzisiaj padną liczby w totka. :P:*

  166. pstro pisze:

    a po co Ci tyle kasy? jeszcze sfisiujesz kompletnie :P

    Maskana!! /nawolywanie/ postaw kropke chociaż, żebyśmy wiedzieli, że żyjesz :P:D

  167. Jędz@ pisze:

    ja na przykład jeszcze żyję :) się remontuję ponadto i dlategoż mało bywam.

  168. maskana pisze:

    Żyję Pstrusiu, żyję. Jako że unikałam od chwili przebudzenia bodzców mogących mnie zabić, teraz czuję sie jak nowonarodzona.
    Ech… lubię takie słoneczne poranki:)

  169. maskana pisze:

    Jędzuś:* jeszcze sie go nie pozbyłaś?

  170. onufry69 pisze:

    siebie remontujesz Jędzo?:>

  171. pstro pisze:

    u mnie tez brygada remontowa szaleje w przedpokoju, więc nie mogę wychodzić z pokoju, więc zabawię tu dziś więcej niż zwykle :P

  172. Jędz@ pisze:

    jutro ma kończyć
    może jakoś nie oszaleję do tego czasu.

  173. Jędz@ pisze:

    a się też remontuję. Obecnie wyremontowałam sobie paznokcie, a wczoraj pani Kasia mi wyremontowała twarz.

  174. onufry69 pisze:

    brygada „zryw”….zrywają panele, czy wymieniają jakby zamki/ by Miś. :P

  175. pstro pisze:

    Jędza, bardziej się nie da..:P:D

  176. onufry69 pisze:

    Jędza…to przy sobocie chyba na tańce pójdziesz taka wyremontowana. :P:D

  177. Jędz@ pisze:

    e tam
    do kumpeli zrobić jej masaż

  178. onufry69 pisze:

    Zaraz mi powiesz, że już temu swojemu masażyscie robisz masaż. :P

  179. Jędz@ pisze:

    jemu nie
    ale tak w ogóle to nieźle umiem :)

  180. pstro pisze:

    ja nie umiem masować i przyznam szczerze, że masaż mi niewiele dał, z racji tego, że ja nie mam zgryzot i stresów :D
    a takiego leżenia to ja nie lubię, tak jak siedzenia u fryzjera

  181. Jędz@ pisze:

    ejże Pstruska, to dupa a nie masazysta

  182. onufry69 pisze:

    też mi się tak wydaje Jędzo…nawet se teraz myślę, że on się podszył celowo pod masażystę.

  183. pstro pisze:

    Jędza nie no kurde…wymasował solidnie, ale mnie nie kręcą takie zabiegi :D

  184. onufry69 pisze:

    …aż strach pomyśleć, co Cie kręci. :P

  185. maskana pisze:

    Wy tu o masażach a ja w krainę wyobraźni… eteryczny zapach, silne dłonie, dotyk… byście się powstrzymali, wszak jest przed 22:D

  186. pstro pisze:

    opowiem Ci przy okazji co :P

  187. onufry69 pisze:

    Boże Mask…Ty zaraz o seksie myślisz. :P

  188. Jędz@ pisze:

    Mask, bo cie walne! Ja tu poszcze!

  189. onufry69 pisze:

    Jędza, a kto Ci każe mięso jeść?

  190. Jędz@ pisze:

    Lubię mięso! WRRRRRRRRRRR

  191. Jędz@ pisze:

    niniejszym strzelam focha i ode pod zimny prysznic! /foch_jak_jasna_cholera/

Skomentuj

