Przebudzenie …

Zbudziłem się dość nieoczekiwanie, bo takie sny należy śnić do końca. Fascynacja przeplatała się we mnie ze zdumieniem. Zamknąłem oczy pośpiesznie, ale przeznaczenie zakpiło ze mnie. Obrazy nie wracały. W żałosnym geście zwróciłem oczy ku niebu, ale niebo nie zajmuje się gapami. Tam trafiają inne prośby. Bóg dziś nie jest rozrzutny, nie przemawia do nas dwa razy. To zwyczajnie się nie zdarza. Bóg ma już tysiące lat, już zmądrzał i nie handluje przemocą, nie zabija baranków, nie bardzo zależy mu na kaznodziejach, nie niszczy drzew na ofiarne otłarze… i nie przemawia dwa razy. Dzisiaj Bóg część swojej mądrości przepisał na nas. Ta myśl dała mi spokój, ta myśl nie zamknęła mi bramy wszechwiedzy. Spokój nie oznaczał bierności, spokój oznaczał wyciszenie umysłu, oznaczał jego gotowość do nieoczekiwanych odkryć. Z głębokim wydechem opuściły mnie wątpliwości. Usiadłem na skarpie. Przede mną rozpostarła się zielona dolina. Pomyślałem, że i tu Bóg był. Na razie tylko On, bo nie dostrzegłem błędów ludzkiej ręki. Wraz z myślą o ludzkiej ręce przez moje żyły przepłynęły inne okrutne, uciążliwe i chętne do zagnieżdżenia się myśli. Ciało nie akceptowało takiego gościa zsyłając dreszcze i grymas twarzy. Nie chciałem zgwałcenia mojego ja, nie chciałem zaszczucia mojego mózgu, nie chciałem ich i ich przeszłości. Nie chciałem. Wolałem karmić się zielenią doliny. Wolałem rozmyślać, wolałem spacerować myślami po najodleglejszych zakątkach mózgu. Chociaż… przydałby się jakiś człowiek do wysłuchania historii mojego życia i mojej walki, bo Bóg pewnie już może być zmęczony wyręczaniem mnie w sprawach, które mogę rozwikłać sam. I aby nie męczyć tysiącletniego staruszka, postanowiłem wielbić Go podziękowaniami i uśmiechem, zaufaniem i fascynacją. Podobnie jak kobietę… ale to mówię tylko do Was.

Odarty

223 Responses to Przebudzenie …

  1. pstro pisze:

    no dobra, nikomu nie powiemy :D

    świetny tekst Odarty :)

  2. onufry69 pisze:

    Myślałem, że Odarty napisał już swoją najlepszą notkę..ostatnio przedostatnio i jeszcze przed…a tu masz jaki majstersztyk. :)

  3. Mirażyk pisze:

    Wow… Po pierwsze notka, a po drugie to avk Pstrokatej :D

  4. onufry69 pisze:

    Ulotna, a mój avatar?:>

  5. Mirażyk pisze:

    Onufry, napatrzeć się nie mogę :P

  6. onufry69 pisze:

    No wiem, bo ja też nie mogę się napatrzeć. :P
    bije zmysłowością jak cholera z mojego avatarka, nie musisz przytakiwać, bo ja to wiem. :P

  7. Mirażyk pisze:

    Onufry, brak mi słów… /love/

  8. pstro pisze:

    cześć Ulotna ! też sie na_wow_owałam jak czytałam nocię :D , potrafi skubaniutki pisać nie? :>

  9. pstro pisze:

    się w tym jednym komciu Ulotna rozpisała! ho ho ! :P

  10. onufry69 pisze:

    a ja myślałem, że podwójnie widzę. :P

  11. maskana pisze:

    Jestem pod wrażeniem, Odarty… Pod ogromnym wrażeniem.

    Osobiście oddzieliłabym wielbienie namacalnej kobiety od „wyimaginowanego” (w wyobraźeniach) Najwyższego. Podobnie jak nie posądzałabym Go o ingerencje w moje wybory. Ale to ja… no i biore pod uwagę, że mogę sie mylić. Choć nie muszę.

  12. onufry69 pisze:

    No właśnie Mask…możesz się mylić, a nie musisz. Myślę czasem podobnie.

  13. maskana pisze:

    Onufry, bo to dość pospolita przypadłość wśród niepospolitych jednostek:) przy czym zauważ, że koniunkturalzim nie jest moją najmocniejsza stroną skoro przyjmuję do wiadomości margines własnego błędu, pomimo przekonania wynikającego z powszechnej wiedzy, że mask sie nigdy nie myli:)

    Nie wyspałam się. To mnie w wystarczającym stopniu tłumaczy:)

  14. pstro pisze:

    to łyk tlenu Ci nie zaszkodzi Maskana:>

  15. onufry69 pisze:

    Kazde wytłumaczenie jest dobre Mask, ale skoro przyjmujesz do wiadomości, że możesz się mylić tak jak każda istota żyjąca na ziemi, to jesteś pospolitą jednostką jednakże sprawcą tego nie musi być sen. Moim zdaniem treść Twojej wypowiedzi ma inne podłoże. Nie chciałbym tu oczywiście brać pod uwagę genetyki ponieważ jest to bardzo szeroko pojęty temat.
    :P:D

  16. pstro pisze:

    oboje za mało snu mieliście :P:D

  17. onufry69 pisze:

    Oczywiście zgodzę się z Pstruśką, że łyk tlenu jeszcze nikomu nie zaszkodził. Niejaki Michał Sędziwój nadworny alchemik Zygmunta III Wazy, który był odkrywcą tegoż pierwiastka, otrzymał go z rozkładu saletry podczas prażenia. A tu wystarczy tylko kliknąć.
    :P:D

  18. onufry69 pisze:

    oj tam Pstruśka:*…ja się kiedyś wyspię, ale nie obiecuję. :D

  19. pstro pisze:

    za niedługo masz łyknąć bronka, a ja widzę, że jeszcze po wczorajszym nie wytrzeźwiałeś :P:D

  20. onufry69 pisze:

    ameryki nie odkryłaś…w pracy też mi to powiedzieli. :P:D

  21. pstro pisze:

    ja nie mam na nazwisko Kolumb :P

  22. onufry69 pisze:

    ale na podwórku wołali kiedyś na Ciebie Krzychu…opowiadałaś kiedyś. :P

  23. pstro pisze:

    to przez fryzurę :P:D

  24. onufry69 pisze:

    taką na pazia? :>:D

  25. maskana pisze:

    Onufrzak, nic nie zrozumiałam z tego co napisałeś:P:D

  26. pstro pisze:

    wiecie co? jak brygada kryzys skończy ten przedpokój, to ja zapadnę na klaustrofobie, tyle siedze już w tym pokoju :P:D

  27. maskana pisze:

    to Oni wciaż walczą?:>

  28. onufry69 pisze:

    Mask, bo takie było moje założenie żebyś nie zrozumiała…rozUMISZ? :P

  29. onufry69 pisze:

    Może przedłużają przedpokój o klatkę schodową…poczekaj jeszcze trochę może warto. :P:D

  30. pstro pisze:

    jak jeszcze walczą? dopiero 4 listewki…od 11stej :D a po każdej gest ręka jak sąsiedzi :D

  31. maskana pisze:

    hahahahhahahhahahahahah
    bądz wyrozumiała, liczą sie chęci:D

  32. pstro pisze:

    jestem wyrozumiała i nawet pełna nadziei, że do świąt sie wyrobią :D

  33. onufry69 pisze:

    tylko do których świąt..:P:D

  34. maskana pisze:

    Onufrzak nie bądź pesymistą, Pstro pierogów narobi bez względu na ilość listewek w przedpokoju:)

    Ktoś tędy przechodził, ale tak szybko, że nie zdążyłam wyjąc chusteczki, żeby pomachać:)

  35. onufry69 pisze:

    też zdążyłem tylko zauważyć..poleciał jak przeciąg. ;)
    Mask, ale to Ty jesteś mistrzem w robieniu pierogów. :>

  36. maskana pisze:

    no dobrze, Onufciu. Ile chcesz pożyczyć?:>

  37. onufry69 pisze:

    tam zaraz pożyczyć, no dyszkę przy sobocie. :P:D

  38. pstro pisze:

    drzemłam się, skoro wyjście z pokoju mam uniemożliwione :D teraz ze śpiącymi mogę pogadać :P

  39. onufry69 pisze:

    ja jestem śpiący. :P

  40. pstro pisze:

    jutro sie wyśpisz :P

  41. onufry69 pisze:

    skoro tak mówisz, to wiesz. :P

    ale coś wordpress fiksuje

  42. pstro pisze:

    yhy…chociaż u mnie tak na kompie fiksuje, że jestem już przyzwyczajona do takich nieudogodnień ;)

  43. onufry69 pisze:

    no mnie krew zalewa…a tu jeszcze to. :P

  44. pstro pisze:

    o masz Ci los!! Ciebie krew? opowiadaj /rozsiadła się wygodnie/ :D

  45. onufry69 pisze:

    nerwy osiole…o nerwy mi chodziło. :P:D

  46. pstro pisze:

    a myślisz, że mi o co? ale żebyś Ty…z nerw? pokaż mi kto Cię tak urządził a Cie pomszczę :P:D …matuchno, zzłek SE śpi niczego nieświadom, a Onufrzaka wnerwiają /przybranie postawy bojowej/ :P:D

  47. onufry69 pisze:

    sęk w tym, że Onufrzak sam na siebie jest wkurwiony. :P

  48. pstro pisze:

    weź się wytrzaskaj kablem do prodiża, ale nie za mocno, oszczędź go bo ja Onufrzaka potrzebuję wieczorem późnym ;P:D

  49. onufry69 pisze:

    ok…naSZCZelam mu po pysku trochę. :P

  50. onufry69 pisze:

    Maskanie o dyszce wspomniałem, to się zaszyła na pół soboty. :P:D

  51. maskana pisze:

    Onufciu, przelew robiłam… a wiesz, że ja biegła w tych rzeczach nie jestem:P
    Poza tym się boję, bo masz nerwa. Siedzę w kąciku i czekam aż Ci przejdzie. Co się będę narażała:D

  52. pstro pisze:

    przelew…że niby ma konto…a Kryśke co pracuje na poczcie z imprezy wytargała :P:D

  53. onufry69 pisze:

    Dobra Mask wyjdź już z tego kąta machając tą dychą.:D

  54. onufry69 pisze:

    Pstruśka, a Ty nie przysypiaj tam.:P:*

  55. maskana pisze:

    Wyszłam. I mam dwie dychy. TakaM dziś szczodra:)

  56. onufry69 pisze:

    Mask chlapłaś coś, czy tak z dobrego serca?:>

  57. maskana pisze:

    od razu chlapłaś! Ignorancie:P:D
    Dziś jedynie kompocik. Wiśniowy. Mniam:)
    To jak? chcesz te dwie dychy, czy nie? bo ja nigdy z taką gotówką nie chodzę i juz mi ręce cierpna.

  58. pstro pisze:

    ja przysypiać? Ty nie wiesz co piszesz :P

  59. pstro pisze:

    fachury od listewek musiałam nakarmić… ankieterka była… już nas uwielbia…speszona pod wzrokiem Błażeja i company :D

  60. Jędz@ pisze:

    listewki se wstawiacie? A GDZIE?

  61. pstro pisze:

    no chyba że nie na nogi…chociaż prawie sezon ku temu…chcesz, żeby do nas mówili: o! boazeria przyjechała? :P

  62. onufry69 pisze:

    Nie wiem co piszę? A co ja pisałem?:P. Ankieterka bosz jaka Ty naiwna jesteś. Włoch pewno zaprosił, tylko mu się soboty pomyliły.:P

  63. onufry69 pisze:

    Mask dawaj te dwie dychy i kompocik wiśniowy też zabieram.:P:D

  64. pstro pisze:

    hahaha udałam, że nie kumam o co kaman :P:D

  65. onufry69 pisze:

    Jędza nie listewki wstawiają, tylko Ci od listewek już wstawieni są. Czytaj ze zrozumieniem, a zresztą chuchnij mi tu.:P

  66. onufry69 pisze:

    Pstruśka jeśli byłaś tak poważna jak zawsze, to na bank nie skumali.:D

  67. pstro pisze:

    no i szanty śpiewają , normalnie mam już chorobę morską :D

  68. pstro pisze:

    staram siębyć poważna, ale mi nie wychodzi :P:D

  69. onufry69 pisze:

    Z tą chorobą morską, to musisz się teraz nauczyć żyć, bo jak skończą ten przedpokój, to będziesz w luksusach pływała.:P:D

  70. onufry69 pisze:

    Mask poszła chyba kompotu dorobić, albo Puchatkowi kubek zabrać z kompotem.:P:D

  71. pstro pisze:

    z klepiska przejść na beton to kurde można zwariować ze szczęścia :D:*

  72. odarty pisze:

    Taa, świetnie piszę?! Więc jak to jest, że żadna się nie chce umówić :D lub żaden piwa nie postawi :D
    Sami tu oszuści są ;)

  73. onufry69 pisze:

    Odarty świetnie piszesz i stawiam Ci piwo, ale wcześniej się umówimy.:P:D

  74. odarty pisze:

    umówimy się kto zapłaci? :D

  75. maskana pisze:

    ja zapłacę, dziś mam gest:D

  76. odarty pisze:

    taa, wtedy gdy ja nie mogę pić, wtedy gdy ugrzęzłem w pracy? No nie, to jakieś prześladowania. To jakiś ciąg dalszy :D

  77. onufry69 pisze:

    No i dwie dyszki od Mask tylko przeszły koło nosa.;)

  78. pstro pisze:

    Maskana mi rano wysłała tube, ktora moge teraz dać bo jej ciut zelżało

  79. maskana pisze:

    Onufciu, to nie TE dwie dyszki. TAMTE są Twoje i już nikt Ci ich nie odbierze:)

  80. onufry69 pisze:

    Odarty nie będzie to duży ciąg, bo Mask nam za dużo nie nastawia.:P:D

  81. odarty pisze:

    Aa, to będziemy pili nosem przez słomkę, potrwa dłużej :D

  82. onufry69 pisze:

    Mask, liczyłem na Ciebie, znaczy wyobrażałem sobie jak już liczę do dwudziestu.:P:D

  83. maskana pisze:

    Wy to wogóle w moje dobre serce nie wierzycie /w bek/

  84. pstro pisze:

    Odarty ja sie chciałam umówić to mi napisałeś..(sorry za ujawnienie priva)

    ~ 20:23:04 Pstro ~ Odarty się może umówimy co? no weź…zaproponuj coś ja stawiam

    ~ 20:30:32 Odarty ~ Pstro weź, a masz jakąś fajną koleżankę ?

    /dół z tydzień max/ :P

  85. pstro pisze:

    Onufrzak Ty do dwudziestu? SE na bank na kartce spisałeś ;P:D

  86. odarty pisze:

    Nie wierzcie jej, bo było tak (też sorry)

    ~ 20:23:04 Pstro ~ Odarty się może umówimy co? no weź…zaproponuj coś ja stawiam

    ~ 20:30:32 Odarty ~ Pstro weź, a masz jakąś fajną koleżankę z kamerą ?

  87. maskana pisze:

    to trzeba było ujawnić ciąg dalszy:

    ~ 20:30:49 Pstro ~ fajnej nie mam, ale mask od biedy może być

    ~ 20:30:55 Odarty ~ mask??????????????????????????

    ~ 20:31:05 Odarty ~ mask, ło bosze

    ~ 20:31:25 Odarty ~ ło bosze mój

    ~ 20:33:45 Pstro ~ Odarty, jesteś tam?

    ~ 20:33:59 Odarty ~ Pstro, właśnie chałupa mi się pali, pogadamy później, co? no to miłego dnia i takie tam

  88. odarty pisze:

    ~ 20:30:49 Pstro ~ fajnej nie mam, więc założymy maski. Oczywiście Ciebie to nie dotyczy, nie musisz :D Chyba, że nie odpowiada Ci wygląd gibona :P

    ~ 20:30:55 Odarty ~ maski, maski, tysiące twarzy??????????????????????????

    ~ 20:31:05 Odarty ~ ło bosze, rozpoznawanie się po dłoniach może nie być łatwe… w takiej sytuacji

    ~ 20:33:45 Pstro ~ Odarty, jesteś tam?

    ~ 20:33:59 Odarty ~ Pstro, właśnie chałupa mi się pali, pogadamy później, bo się spalę, sierść mi się zajęła :D

  89. odarty pisze:

    /weźcie przestańcie się wygłupiać, bo ja nie umiem/ :D

  90. pstro pisze:

    gibbona? teraz mi to piszesz? a ja od południa zastanawiam się , dlaczego oglądalność naszego bloga spadła ;P:D

  91. maskana pisze:

    o ja cie, widzę, że dostałam wersję poprawioną:D
    a dalej było tak:

    ~ 20:34:44 Pstro ~ mask jesteś?
    ~ 20:34:45 mask ~ yhym
    ~ 20:34:57 Pstro ~ mask coś ci powiem, Odarty to Cię lubi wiesz? bo jak was umawiałam to aż się pomodlił
    ~ 20:35:02 mask ~ pomodlił?
    ~ 20:35:13 Pastro ~ nooo mówię ci 2 razy, ze szczęścia chyba

    Pstro tera się tłumacz:D:P

  92. pstro pisze:

    bo gibbon to rozumiem z moim ujawnieniem face się tyczy?:P:D

  93. odarty pisze:

    nadrobię oglądalność, będę wchodził i wychodził :D Wg mnie gibbON to raczej mężczyzna lub zwierzę usierścione ze sporą domieszką głupoty

  94. pstro pisze:

    nic tylko trza ujawnić dalszą część

    ~ 20:36:01 Odarty ~ o matko i corki, że zacytuję Melę która kiedyś… z Maskaną? przecież obiecałem sobie abstynencję!
    ~ 20:36:10 Pstro ~ sorry, już napisałam Maskanie, że ma branie
    ~ 20:36:17 Odarty ~ to się pomodlę ze dwa razy, może mnie niebiosa wysłuchają

  95. pstro pisze:

    nie zwykłam pisać prawdy, ale się postarałam :P:D, jak wiadomo, ja zmyślam, nadinterpretuję z czystej zazdrości :P

  96. onufry69 pisze:

    Dałem z siebie wszystko, policzyłem do 19.:P

  97. odarty pisze:

    ~ 23:14:07 Pstro ~ o co Tobie się rozchodzi chłopaku?
    ~ 23:14:34 Odarty ~ jaki ja mam wpływ na to co piszę, gdy jestem pijany?
    ~ 23:15:08 Pstro ~ ładnie, i jeszcze dalej próbujesz naciągać na stawianie, i na stawianie?!
    ~ 23:15:27 Odarty ~ o masz, to chyba był kosz za 3 pkt, i poprawka z rzutów osobistych.

  98. onufry69 pisze:

    Usierścione z domieszką głupoty, to jak o mnie.:P:D

  99. odarty pisze:

    ~ 23:18:07 Maskana ~ a Ty Odarty w ogóle pijasz?
    ~ 23:18:34 Odarty ~ nie, chyba że jestem sam
    ~ 23:19:08 Odarty ~ albo w towarzystwie :D

  100. odarty pisze:

    500 euro grzywny za noszenie mini spodniczki we Włoszech :D
    i slusznie. jak ktos ma włochy to niech sie w mini nie pokazuje.

  101. odarty pisze:

    Uciekam ;) Dobranoc :)

  102. onufry69 pisze:

    Będę oryginalny i nie pójdę jeszcze spać.:>

  103. pstro pisze:

    hahaha Odarty ;D

    Onufrzak i Twoje szczęście ;P;D

  104. kadarka pisze:

    Dobry wieczór :)

    Pstro, to Ty, czy sam avatar? :)))

  105. pstro pisze:

    Kadarka no ja i nie brechtaj co?:D

  106. kadarka pisze:

    Wystylizowałaś się, że fiu, fiu.

    Może ja założę sobie jakąś woalkę, co?

  107. pstro pisze:

    kurde jak wystylizowałaś? jak człek nawet nie pamięta ujęcia…tyle toastów za moje zdrowie było…make up prawie zszedł jak widac ;P:D

  108. onufry69 pisze:

    Błyszczyk widać.:P

  109. pstro pisze:

    wredny:P już miałam pytać czy śpisz :P

  110. kadarka pisze:

    No weź, to wygląda jak bielactwo. Photoshop’owe :P.
    A tak w ogóle to niezła lacha jesteś :). Tylko się nie zmieniaj!

  111. onufry69 pisze:

    Cześć Kadarka /fajerwerki/

  112. kadarka pisze:

    Onufry, akurat zobaczysz fajerwerki… Nie za szybko?

    Dobry :))

  113. pstro pisze:

    nie mam photoshopa, ale mozesz mi podesłac na maila…to się tak zrobię, że kurde sama się nie poznam :D

  114. onufry69 pisze:

    Mhm…już miałaś pytać i nie zdążyłaś …biedna.:P

  115. kadarka pisze:

    Pstro, zawalę Ci całą skrzynkę ;)). Bądź sobą, ktoś mądry powiedział. Łatwo mówić :)).

    Onufry, ja miałam o coś pytać? Zapomniałam, chyba :(

  116. onufry69 pisze:

    Niezła lacha. Zgadzam się z Tobą Kadarka. A co do fajerwerków, to były te prawdziwe.;)

  117. onufry69 pisze:

    To było do Pstro.:D

  118. kadarka pisze:

    Onufry, Sylwek niedługo. Obaczysz na pewno ;).

  119. pstro pisze:

    nie no…na sylwestra to z Maskaną zejdziemy do rozmiaru 50 na bank :P

  120. onufry69 pisze:

    Kadarka w sylwestra zawsze są, fakt. Szampana?:>

  121. pstro pisze:

    Kadarka, ale Ty masz fotkę z liceum co?:>;P

  122. onufry69 pisze:

    Weź Pstro, nie ma takich waciaków, wszystko powyżej 50, więc trzymajcie linię.:P

  123. kadarka pisze:

    Na Sylwka najlepszy tani trunek, co by go dużo było :)).

    Pstro, a gdzie tam, postarzyłam się specjalnie tą szarością :). Zdjęcie ma ze trzy lata.

  124. onufry69 pisze:

    Ja nie widzę zdjęcia, ale uwierzę na słowo. Tanie nie znaczy złe.;)

  125. pstro pisze:

    ja dałam taką w slońcu robioną a sama widzisz…ONufrzak mi napisał; eee to Ty stara dupa jesteś…i weź tu się odsłoń ciut :D

  126. kadarka pisze:

    Widzę, że na blogu w noc Sylwestrową będzie tania balanga (nie czytaj: zła)…
    Pstro, przypudrowałaś lekko nos i tak też się uwieczniłaś. Włosy jak marzenie, zazdroszczę. Moje niedługo wypadną (zakupiłam już na wszelki wypadek perukę ;)).

  127. pstro pisze:

    Kadarka na butapren je przykleimy! przesz wiesz, że wyobraźnia u nas ułańska…moje urosły do pasa, ale nie zazdraszczaj, bo rozczesać skubane, to trochę trwa:D

  128. kadarka pisze:

    Moje tylko się puszą i łamią zanim urosną do ramion. Nie ma co złoczyńców kleić!
    Bardziej prawdopodobne, że się kleju nawdycham i poniedziałkowa praca będzie niemożliwa (to już jutro :(((). Kicha, bo móżdźyć trzeba, szarych komór mi ubędzie.

  129. maskana pisze:

    „Przebudzenie” mam już za sobą.
    Dzień dobry:)

  130. onufry69 pisze:

    Kości pewno Cię bolą Mask od spania, wczoraj prawie z kurami poszłaś spać. :D
    Dobry, dobry. :)

  131. maskana pisze:

    Onufciu, boli mnie cały człowiek:)

  132. onufry69 pisze:

    Mask…ja mam na to sposób, robię to co sobotę, bo akurat wypada wtedy się wykąpać…

    W dwóch litrach mleka ugotuj 30 dag otrębów pszennych, po czym po 20 minutach dokładnie odcedź otręby i mleczną mieszankę dolej do ciepłej wody w wannie. Nasączone otrębami mleko będzie miało działanie kojące i uspokajające. Pamiętaj jednak, żeby kąpiel nie trwała zbyt długo.

    Działa, mówię Ci.:P:D

  133. maskana pisze:

    Taaa. Brzmi dość mlecznie. Tylko skąd ja wannę wezmę, co???

  134. onufry69 pisze:

    …a w tej beczce do kiszenia kapusty?

  135. pstro pisze:

    Onufrzak cały tydzień jada zacierki na mleku i że niby się w nim kąpie…szpaner :P

  136. maskana pisze:

    odpada, w niej wciaż jest kapucha. Kombinuj dalej.

  137. onufry69 pisze:

    Pstruśka…przed Tobą się tak popisuję. :P

  138. onufry69 pisze:

    Mask…czuję, że chcesz się w mojej balii wykapać. :P:D

  139. pstro pisze:

    rok temu sie tak nie popisywałeś, to myślisz, że teraz Ci to w czymś pomoże ? :P

  140. onufry69 pisze:

    już nie musi mi pomagać…z przyzwyczajenia się popisuję. :P

  141. pstro pisze:

    że niby się do mnie tez przyzwyczaiłeś? /wstrzymała się z fochem na czas uzyskania odpowiedzi/ :P

  142. onufry69 pisze:

    nie przyzwyczaiłem, a….:>
    foch przy niedzieli, to nic dobrego, wiesz? :P

  143. pstro pisze:

    wiem wiem, powoli czyścisz filcaki na drogę /łza na rzęsie/ ;)

  144. onufry69 pisze:

    też mi się wyć chce. :)…wrócę w czystych filcakach za chwil kilka. :D

  145. onufry69 pisze:

    …lubię tę tubę. :)

  146. pstro pisze:

    to taki zestaw niedzielny ;)
    nakarmiłam listwiarzy i siebie :D , jak zaraz nie pęknę to będzie cud, kalafior jest jednak zapychający, a marchewki czuję w przełyku, dalej nie da się ich przetransportować , bo wszystko zapchane :P:D

  147. onufry69 pisze:

    teraz mi to mówisz, że wyglądasz jak chomik? :D:*

  148. pstro pisze:

    lepiej późno niż wcale tak?:P …narobiłam żarcia, bo Maskana miała przyjechać, teraz trza będzie jeść te ziemniory z maślanką przez tydzień :P:D

  149. onufry69 pisze:

    Ty się ciesz, że nie przyjechała, bo w lodówce by tylko przeciąg był. :P

  150. pstro pisze:

    a tak będzie na bogato przez tydzień na stole :P:D

  151. onufry69 pisze:

    no wiesz…może mogłaś lepiej nie pisać o tych ziemniakach i maślance, czasem trochę skromności mieć wypada, a tak aż w oczy kole. :P:D

  152. maskana pisze:

    Pstro, za tydzień świniaka przywiozę i też będzie na bogato:)

  153. pstro pisze:

    Maskana kogo masz na myśli ? ;D

  154. maskana pisze:

    no przecież Ci tu nie powiem ale będziesz zadowolona. Zaufaj mi:D:P

  155. onufry69 pisze:

    Mask ja nigdzie się nie ruszam. :P

  156. maskana pisze:

    wiem Onufciu, w przyszłym tygodniu ma być dostawa na monopolowe i wędliniarskie, wiec to było do przewidzenia:P

  157. onufry69 pisze:

    Mask..spokojnie wezmę Ci tego wina kilka skrzynek, tylko mi przypomnij, bo nie pamiętam, czy kosztowało 3,40 czy 3,70? :P

  158. maskana pisze:

    ma być w promocji 2,99:P

  159. pstro pisze:

    a Szu już wrócił z wojaży? bo by się zdało, żeby opisał coś po francusku…no nie wiem, jedzenie, pocalunki czy co tam :P, noteczka z tego będzie pierwsza klasa :P

  160. pstro pisze:

    u nas w netto jest wino o nazwie beczka coś tam…za 3,70 i zawsze byłam ciekawa jak to smakuje…a w Biedronce jest jakiś specyfik też w tej cenie, studenci widze, że chętnie to kupują, być może ze względu na cenę…tez nie wiem jak smakuje, ale ponoć wtedy nie tylko z wyglądu jest się smokiem, ale siarką zieje na pół osiedla :P:D

  161. maskana pisze:

    yhym… najlepiej o pocałunkach przed i po jedzeniu:)

  162. pstro pisze:

    i w trakcie…niekoniecznie jedzenia :D

    i kurde wolfram zamknął bloga, a już miałam zapytac, czy może by tutaj nie pisał… spóźniłam sie normalnie…

  163. SzuflaNdia pisze:

    Witam sie. Wrocilem. Kto tesknil?
    Kocham Francje, niskie podatki w Luxemburgu (ropa po jeden juro) i piekne francuski :)

  164. pstro pisze:

    ja! ja tęskniłam!! – podnosi do gory rękę tak, że prawie w barku puściła :P:D

  165. maskana pisze:

    Onufrzak też tęsknił. Histerycznie:P

    Szu, jakiegoś Hiszpana po drodze nie znalazłeś? Nie, żebym wypominała, tak informacyjnie pytam:D

  166. pstro pisze:

    i Onufrzak, ale go ubieglam, bo jak zobaczył Twoj avatar, to sie poszedł wypiszczeć z radości za stodołę :P

  167. onufry69 pisze:

    Pstro, nie w barku puściła, tylko popuściłaś. :P

  168. onufry69 pisze:

    Mask…to nie histeryczna tęsknota, a historyczna…w końcu pierwszy raz Szu dwa dni nie było, aż dwa dni. :P

  169. SzuflaNdia pisze:

    wczoraj spedzilem jakies 18h za kolkiem. Zaczynam szukac auta z tempomatem :)

  170. pstro pisze:

    siwka byś miał jak Onufrzak, to byś SE jak panisko w świat jechał, się nawet zdrzemnąć podczas jazdy można :P

  171. SzuflaNdia pisze:

    Na siwku to bym chyba z miesiac jechał :)

  172. pstro pisze:

    Szu , a byś z marszu coś napisał co? zobacz ile komciow…jeszcze chwila i będzie tak zamulało, że do moich przemyślanych myśli swobodnego dostepu nie będzie…co więcej!! (bo wiem, że to Cię nei ruszy) Onufrzak nie będzie miał podglądu na Twoje komcie! /argument nie do pobicia/ :P

  173. onufry69 pisze:

    Szu, ale byś mógł się potem w tej Francji czuć jak Napoleon.:P

  174. pstro pisze:

    napoleona to on obalił :P

  175. onufry69 pisze:

    Pstro i na Twoje też.:P

  176. pstro pisze:

    Onufrzak, lepiej udaj, że moich nie widzisz, bo zaraz napiszę, że skończy Ci się wyjeżdżanie i będzie ból! ;P:D

  177. onufry69 pisze:

    To zabroń mi, ja Cie bardzo o to prosze.:P:*

  178. maskana pisze:

    notka na gwałt potrzebna!
    jak odświeżę to mi się 7 minut otwiera, taką zdobycz techniki posiadam:)

  179. onufry69 pisze:

    Mask na mnie się nie patrz.

  180. pstro pisze:

    ani na mnie! /zerk na Szu wróconego z wielkiego świata/ :>

  181. SzuflaNdia pisze:

    ja mam kurza slepote :)

  182. Jędz@ pisze:

    witajcież. Właśnie wróciłam z podróży. i odetchnięta zerkam.
    Miło, że jesteście!

  183. maskana pisze:

    Lubię poniedziałki o poranku:)

  184. SzuflaNdia pisze:

    o poranku?
    Poranek był parę godzin temu, ja zaraz na lancz idem :P

  185. pstro pisze:

    wstaliście? :> no, ja też …lunch? …dobry pomysł! :)

  186. maskana pisze:

    Wszystko ma swój czas,
    i jest wyznaczona godzina
    na wszystkie sprawy pod niebem:
    Jest czas rodzenia i czas umierania,
    czas sadzenia i czas wyrywania tego, co zasadzono,
    czas zabijania i czas leczenia,
    czas burzenia i czas budowania,
    czas płaczu i czas śmiechu,
    czas zawodzenia i czas pląsów,
    czas rzucania kamieni i czas ich zbierania,
    czas pieszczot cielesnych i czas wstrzymywania się od nich,
    czas szukania i czas tracenia,
    czas zachowania i czas wyrzucania,
    czas rozdzierania i czas zszywania,
    czas milczenia i czas mówienia,
    czas miłowania i czas nienawiści,
    czas wojny i czas pokoju.
    I jest czas na kawę o poranku:)))
    Skoro mówię, że o poranku, to mówię:D

  187. pstro pisze:

    i czas na nowa nocię jest :> /zerk na Maskanę spode łba/ :P

  188. SzuflaNdia pisze:

    Maszkarka, odstaw te tabletki, albo zacznij brac inne :)

  189. maskana pisze:

    Pstrusiu na mnie nie patrz. Ja z racji zarazy jestem niewidzialna:)

    Szu, Ty może zajmij się czymś pożytecznym zamiast zaglądać mi do apteczki, co? bo ja wiem… może wróć do szydełkowania?:P

  190. pstro pisze:

    to, że Onufrzak napisał do Ciebie : zarazo Ty… nie znaczy, że masz wolne od notek tak ? :P

  191. maskana pisze:

    w statucie stoi:
    „kto zarazOM trawiony od notek uwolniony”
    hellloł:P

  192. Jędz@ pisze:

    u mnie też czas na nową, nawet mam motyw przewodni. Ale coś czasu nie mam. Bądźcie pozdrowieni!

  193. pstro pisze:

    Jędza a Ty znowu jak przeciąg? zadyszki dostaniesz, ja Ci to mówię ;)

  194. pstro pisze:

    może Szu , zaraza nie trawi co? ;P polazł na LANCZ czy jeszcze jest? bo pytanie mam: trawi czy nie :P i nie chodzi mi tu, że Maskana zaczepia :P czy tam w porywach ja :D

  195. maskana pisze:

    Jędzuś, fachowiec skończył?:>

  196. SzuflaNdia pisze:

    co nie trawi? trawi
    Kupa jak ta lala :)

  197. pstro pisze:

    no dobra, to Wy pozbierajcie mysli, a ja jakiegoś cytata zapodam, bo Onufrzak przy takiej ilości komciów pewno klnie na czym świat stoi, bo go nie wpuszcza ;P:D

  198. SzuflaNdia pisze:

    ja cos napisze, w koncu podlapalem jakas wene z FR, no nie. Ale zajmie mi to pare dni, bo bedzie watek kryminalistyczny :)

  199. Jędz@ pisze:

    Wczoraj osobiście odwiozłam remontującego do domu z czystej uprzejmości, a właściwie ze strachu, że ten remontujący mi mieszkanie teoretycznie, a faktycznie od 9 dni chlejący z kumplami mi się w końcu zagnieździ. jak nie z powodu wygody, to z powodu, że go w końcu żona wypierdoli.
    Zadeklarowałam zatem, że ależ skąd, to żaden kłopot, oczywiście, że cię podwiozę, oczywiście, że dam sobie radę to dokończyć. A w sumie i tak nie mam planów na wieczór, co mi tam machnąć te 130 km, zwłaszcza, że to ty lejesz do baku…
    Teoretycznie po remoncie, ale w praktyce, to jeszcze ten tydzień będę dosprzątywać.

  200. SzuflaNdia pisze:

    ale skonczysz przed imprezka, czy liczysz ze my cie te fugi polozymy?

  201. Jędz@ pisze:

    eno, nie będziecie chyba tacy, żeby nie pomóc kobiecie, co nie?

  202. Jędz@ pisze:

    A wy poudajecie, że pomagacie :)

Skomentuj

