365 dni od stworzenia.

Na początku był chaos… Ciemna mieszanina ziemi, powietrza, ognia i wody. Jedna wielka niewiadoma… wielkość poszukiwana i znaleziona doświadczalnie…

Z żywiołów wyłonili się pierwsi „bogowie”: Pstro, Alkacja, Poker i Maskana. Mieli jedno wspólne dziecko – alternatywnie.

Ziemia – Pstro.

Ziemia to oparcie, ostoja, azyl, płodność, życie ale i śmierć.

Tak jak ziemia jest fundamentem dla żywiołów tak Pstro zapewnia stabilność, bezpieczeństwo, siłę i spokój wewnętrzny. Z drugiej strony Pstro to wulkan, którego erupcja niesie radość i uśmiech w najdalsze zakamarki duszy. Daje nie oczekując zapłaty. Jest mi najbliższa… jest rezydentem w moim sercu…

Powietrze – Alkacja

Powietrze to nieskończoność, natchnienie, nieskrepowane dążenie do wolności i nieograniczone możliwości.

Bez Ali tak jak bez tlenu nie moglibyśmy zaistnieć. To ona niczym rześki wiatr w upalny dzień inspirowała nas abstrakcyjnym absurdem przeplatanym z wychowawczą rzeczowością. Tchnęła w nas z pozoru chłodną wizualizację wichury. Kiedy zamilkła zrobiło się cicho… jak przed burzą…

Ogień – Poker

Ogień to niebezpieczeństwo, światło, ciepło, sąd i piekło ale też dobroczynność.

Poker to energia, która szalała, ponosiła, była namacalna niczym rozgrzana skóra kochanka. Zachęcał do działania, pobudzał wiarę w siebie i prowokował aktywność. Był moim mentorem… był moim pierwszym oddechem… był tym, który przeprowadził mnie na drugą stronę…

Woda – Maskana

Woda to źródło życia, zmartwychwstanie, bezmiar, ruch oczyszczenie i niebezpieczeństwo.

Gdy jej zaufać, zamknąć oczy, dać się nieść fali, to poczujesz błogi stan unoszenia się w niebycie. Fala ze słów porwie Cię i już wiesz, że nie chcesz dobijać brzegu. Pragniesz by niósł Cię ten uspokajający szum płynącej wody. Tak szemrać potrafi tylko Maskana.

Akt kreacji jest dziełem żywiołów, ale od dnia poczęcia w proces tworzenia włączyli się:

Dzień pierwszy – Onufry

Dzień drugi – Tercy

Dzień trzeci – Ulotna 

Dzień czwarty – Odarty

Dzień piąty – Ene

Dzień szósty – Valuś

Dzień siódmy – Szu

dzięki Wam składamy…:)

Ten rok, cudowny rok, to mały krok dla bloga ale wielki dla ludzkości:) I choć z niektórymi nasze drogi się rozeszły, to ich wkład w alternatywną historię jest nieoceniony… a w naszej (archiwalnej) pamięci pozostaną na zawsze.

223 Responses to 365 dni od stworzenia.

  1. maskana pisze:

    I jesteśmy o rok starsze…:)

  2. pstro pisze:

    ależ ten czas zaiwania, wydawać by się mogło, że to zaledwie wczoraj było, jak siedziałam na walizkach, dzwoniąc do Onufrzaka, żeby pomógł odmalować sufity, a w tym czasie Ala pędzlowała lodówkę :P:D

  3. pstro pisze:

    Maskana, teraz to nie da sie zestarzeć, teraz można jedynie zdziecinnieć :D

  4. onufry69 pisze:

    Onufry-boskość w każdym calu.

  5. onufry69 pisze:

    Dzień dobry. Składam najszczersze życzenia całej kadrze kierowniczej. Spełnienia marzeń związanych z alternatywnie, a wiadomo wiążących się z moją skromną osobą.:-D

  6. pstro pisze:

    Onufry – skromność nad wyraz :P
    że niby bez bólu głowy? e no…:D …za życzenia dziękujemy…my pstro dziękujemy :P

  7. maskana pisze:

    Królestwo i siwka za choć godzinę snu…

    Wielkie dzięki Onufry:*

    Dzień dobry:)

  8. onufry69 pisze:

    No bez bólu głowy, ale z bólem serca.:-P

  9. pstro pisze:

    rozwiń temat Onufrzak :> Jadźka Cię zdradziła? :P /współczucie w literkach/

  10. maskana pisze:

    e tam zdradziła, przesz ona zakochana jak nastolatka, mimo, że pół wieku i ciut na karku targa. Pewnie SE zażyczyła nowiuśkie korale i teraz Onufrzak nie wie skąd dychę pożyczyc. Znaczy chyba już wie, sądząc po życzeniach (przecudnej urody) kierowanych w stronę kierownictwa:P:D

  11. onufry69 pisze:

    Boże o tęsknote chodziło, a wy dorabiacie historyjki jak w serialu wenezuelskim.:-P

  12. pstro pisze:

    czytasz Maskana? teraz że niby tęskni, no to do wieczora mamy słodzone :P:D

  13. maskana pisze:

    yhym a jutro z rana poziom cukru powyżej 300. Cukrzyca jak nic:D

  14. onufry69 pisze:

    Heh, a gdzie ja napisałem, że za wami tęsknię.:-P

  15. pstro pisze:

    no w zasadzie…no yyyyy, tak patrząc na to, to nigdzie :P
    a za kim? /podpytanie/ :P:>

  16. onufry69 pisze:

    Nie odpwiadam na retoryczne pytania.:-P

  17. onufry69 pisze:

    Drocze się może tak?:-P:-*

  18. Kubala pisze:

    a ja zrobiłem pasztet z dzika. Kto chce (oprócz pstor)?

  19. pstro pisze:

    a czemu oprócz mnie? ja nie jestem dzika :P

  20. SzuflaNdia pisze:

    Heppy Berzdej Tu JU, Heppy Berzdej Tu Ju…
    Mam nadzieje ze zabrzmialo to nichym z ust Merlin M.
    Sto lat w tak doborowym towarzystwie.
    …Znaczy Pstro (Ziemia) jest plodna.. :) Takie mam skojarzenia :)
    Ale bredze w goracze wylegujac sie w lozku
    pozdrawiam popijajac Koldrex

  21. pstro pisze:

    płodna w spam, chyba to miałeś na myśli :D chorowitku …widzę, że po kolei nas porozkładało ;)

  22. SzuflaNdia pisze:

    szkoda ze nie rownoczesnie
    /popatrzyl jej gleboko w oczy/

  23. onufry69 pisze:

    To fakt, Pstruśka dziczejesz tylko wchodząc do Biedronki.:P:*

  24. pstro pisze:

    Onufrzak bo tyle towaru, że zapiszczeć z radości się można, nie to co u nas w sklepie geesowskim :P:*

  25. onufry69 pisze:

    Towaru powiadasz? Czyli ekspedienci przystojni.:-P:-D

  26. onufry69 pisze:

    Szu chwalipięta.:-P

  27. pstro pisze:

    nie zazdraszczaj :P i Ty możesz zostać termoforem ;P:D

  28. onufry69 pisze:

    Nie. Za tydzień dopiero.

  29. pstro pisze:

    dopiero bedziesz wrócony?? /wybałuszenie Ócz/ a Maskana Ci pozwoliła na tak długo wybyć? :>

  30. onufry69 pisze:

    Po traktor za tydzień osiole. Wrócony będę normalnie.:-)

  31. pstro pisze:

    i Twoje szczęście Ci powiem, rocznicę blogową bedziemy opijać :P …może Szu do tego czasu wyzdrowieje i coś siorbnie zamiast teraflu :D

  32. maskana pisze:

    wróconam. Kto się cieszy niech mi gorącą herbatę zrobi:)

  33. maskana pisze:

    nie pchać się! aż tylu (herbat) nie wypiję:P

  34. SzuflaNdia pisze:

    ja chce herbate, do lozka
    Onufry przyniesiesz? :>

  35. pstro pisze:

    Maskana jak to powiadają : licz tylko na siebie :D

  36. onufry69 pisze:

    Szu pewno, że przyniąsę. Pokażesz mi cycki?:->

  37. K.M.F pisze:

    Ale ten czas leci.

  38. maskana pisze:

    do łóżka? nie za dobrze Ci:>

  39. pstro pisze:

    eno Slimek, jaki niczek, taki…taki raperski :D

  40. oceanofstupidity pisze:

    Fajnie jest być numerem szóstym. :-)

  41. onufry69 pisze:

    A ja jestem pierwsz /faja/

  42. SzuflaNdia pisze:

    a my mamy nici na czerwono
    /dwie faje/

  43. pstro pisze:

    o Valuś w nowej oprawie ;) fajnie ;)

    Onufrzak jak to SE faje dumnie zapalił :P

  44. Mirażyk pisze:

    Poza „you like this” do tego wpisu dodałabym… „you love this” :D

    dzień dobry:)

  45. pstro pisze:

    cześć nasza studentko :D

  46. Mirażyk pisze:

    Studentka za 2 grosze…

  47. maskana pisze:

    Ulotna:* ceń się:)

  48. pstro pisze:

    zobacz jak chłopaków speszyłaś ;D

  49. onufry69 pisze:

    Cześć Ulotna /czerwony jak cegła/;-)

  50. pstro pisze:

    rozgrzany jak piec?:>:D

  51. onufry69 pisze:

    Sprawdzisz, ale nie dziś.;-)

  52. onufry69 pisze:

    Boski w każdym calu, wiem, wiem o tym już było.:-P:-D. Nie wiem jak ja liczyłem ostatnio, że 23 wypada w czwartek.;-)

  53. Kubala pisze:

    nowy kaufland, o ja. A co ma być tam przy obwodnicy, koło WCMu? Pstro ty wiesz?

  54. pstro pisze:

    no chyba tam Kaufland nie? z tego co wiem

  55. pstro pisze:

    Onufrzak, bo Ty juz czwartkiem żyjesz :D

  56. onufry69 pisze:

    To mi się pewno chwali. Lubię czwartki.;-)

  57. onufry69 pisze:

    Eno nowy Kafel w Opolu. Szaleństwo!:-P

  58. Kubala pisze:

    kaufland już jest otwarty, a tam koło Witosa cośsię buduje, ale nie otwarte jeszcze dlatego pytam co

  59. ja-sama pisze:

    A ja chciałam rzec, ze do Biadesa, Tercy Biadesa…prowadzi ślepa uliczka, o!

  60. pstro pisze:

    o kurde fakt! Blue, Ty nasz oko no! :D się weźmie i się poprawi ;)

  61. Kubala pisze:

    wy dopiero rok istniejecie? Głowe bym dał, że ponad rok temu pierwszy raz przylazłem na tego bloga

  62. pstro pisze:

    no dziś mija rok…Bukowskim przywiany z tego co pamietam ;)

  63. Kubala pisze:

    a czym pożegnany :)?

  64. pstro pisze:

    zamiaru nie mam się z Toba żegnac, siedź, bo gdzie Ci będzie lepiej? :D

  65. maskana pisze:

    Kasiu Oleńkowa, melduję, że się poprawiło:)

  66. pstro pisze:

    tak sobie pomyślałam, że dziś rocznica, za chwile świeta , potem kolejny konkurs na blog roku… a potem znów wiosna…i ani się człek obejrzy kolejne rocznice :D /wpadła w zadumę/

  67. Mirażyk pisze:

    Studentka za grosza…

  68. pstro pisze:

    to że nie masz połowy piątki nie znaczy, że musisz w ocenie całkiem podcinać sobie skrzydła :>

  69. Mirażyk pisze:

    :) Wszystkiego najlepszego wszystkim! Wesołego świętowania!

  70. pstro pisze:

    Ulotna też swój wkład wniosłaś !:D swoimi ręcyma :P

  71. pstro pisze:

    nie poszłam dziś na indory, myslę SE rocznica…to co się bede szwendać..

  72. maskana pisze:

    i bardzo dobrze… lepiej żeby Ci się procentem „odbijało” niż pierzem:D

  73. pstro pisze:

    Onufrzak kod do statsów zrobi w piątek bo UMI :> :D … kurde teraz to mi szkoda Szu, że się męczy z zarazem zamiast tu z nami, jak ludź…:D

  74. ja-sama pisze:

    Maskano, no nareszcie żadne manowce, ino prosto do nieba:D
    Jak ten czas zaiwania, no.

  75. Mirażyk pisze:

    Pstro, ja to tylko chciałam Dinusie :)

  76. ja-sama pisze:

    To ja na tę rocznicę….mam tubę. A propos, albo i nie ;)

  77. pstro pisze:

    Ulotna, ale popełniłaś notki na tym blogu, dlatego też przyczyniłaś się do jego rozkwitu :>

  78. ja-sama pisze:

    Hehe, Niebieski Kwiatuch!

  79. maskana pisze:

    to ja się może podepnę troszke pod tubę, a co!:)

  80. pstro pisze:

    merytorycznie to może bym napisała, że opisałaś wszystkich tak, że ech…. oczywiście siebie nie mogłaś opisać bo jakby to…ale i Ciebie opisano cudnie ! :D

  81. pstro pisze:

    Ulotna , no poopowiadaj ciut co? roześmiej sie całą soba…no przecież UMISZ…:> i Macbeta pozdrów i ucałuj :)

  82. Mirażyk pisze:

    Jestem zmęczona…

  83. maskana pisze:

    mnie wciąż dech zapiera jak o wodzie czytam… co jak co ale Kolega opisał tak, że bez respiratora ani rusz…

  84. pstro pisze:

    że niby jestem zdziwiona? ani grama! :D

  85. Ene pisze:

    Ho, ho, piękna rocznica. Zatem wszystkiego dobrego, Mamuśki, Wam życzę :-).

  86. pstro pisze:

    dzięki tatusku…:D ale napiszesz coś jeszcze for us?:>

  87. odarty pisze:

    dzień czwarty Was wita :D

  88. Mirażyk pisze:

    O sam Ene Due Rabe się zjawił… :)

  89. maskana pisze:

    for us…fo us…fo s…s:)

  90. pstro pisze:

    Odarty :D jak dzień czwarty…rymuje się nie?:D

  91. Ene pisze:

    Ano zajrzałem :-). Kiedyś, Pstrunia, pewnie coś napiszę :-). Jak będziecie chciały, rzecz jasna.

  92. maskana pisze:

    dzień czwarty Odarty
    dopiero teraz zauważyłam ten wysublimowanej urody rym:)

  93. Mirażyk pisze:

    Odarty:)

  94. maskana pisze:

    Pstro! ja to miałam napisać!

    Ene, oczywiście, ze bedziemy chciały:)

  95. Mirażyk pisze:

    Maskana, Ty chyba opijasz rocznicę… literki Ci znikają..

  96. maskana pisze:

    Ulotna odpoczęłaś?:>

  97. pstro pisze:

    Ene , no ja to zawsze chcę :D /jakkolwiek zabrzmiało/ wiesz, że masz dobre pióro, jak Maskana Odarty Szu, Ulotna…i wielu innych…a konkurs tuż tuż ;)

  98. Ene pisze:

    Pożyjemy, zobaczymy :-).
    Tymczasem znikam, najlepszego raz jeszcze, dziewuszyska :-).

  99. maskana pisze:

    Ha! chciałabym… z dwojga złego lepsze procenty niż gorączka:) niekoniecznie sobotniej nocy:)
    Kończę się Ulotna. To i literki się kończą:D

  100. Ene pisze:

    Jaki konkurs?

  101. Mirażyk pisze:

    Maskuś, Ty się nigdy nie skończysz… bo bez wody to susza będzie… :)

  102. odarty pisze:

    rymowanki, te Wasze zachcianki
    nigdy nie będę po trzecim czwarty :D

  103. maskana pisze:

    Ene, konkurs na bloga roku (jak znam życie to Pstro już to napisała):D

  104. maskana pisze:

    ha! nie napisała. Znaczy napisała, ale inaczej:)

  105. Ene pisze:

    Aha ;-). Może Pstro wygra skuterek :-).
    OK, tymczasem – borem – lasem. Dobrej nocy :-].

  106. pstro pisze:

    Ene, to dam Ci się karnął ! :D

  107. odarty pisze:

    lub coś różowego… wygra :D

  108. pstro pisze:

    dziś zerkając na TV (bo mam :P) rozmowy w toku namierzyłam a w nim „różowe landrynki …kobitki, które wszystko musza mieć w kolorze różowym…no kurde w sam raz dla nich takie gadżety :D

  109. odarty pisze:

    Różowa Pantera też ma różowy świat :D

  110. pstro pisze:

    wyobrażasz sobie różową pstro? :D

  111. maskana pisze:

    Pstro pod biurko zjechała:D

  112. odarty pisze:

    wyobrażam… bo jestem chory na wyobraźnię… w czwartki :D

  113. odarty pisze:

    i coś z zupełnie innej beczki:
    Pewna francuska gazeta ogłosiła konkurs z następującym pytaniem dla panów:
    Siedzisz w eleganckiej restauracji z bardzo piękną kobietą.
    Masz pilną potrzebę wyjścia do toalety (na „sekundkę”), w jaki sposób powiesz o tym towarzyszce w najbardziej kulturalny sposób?
    Wygrała odpowiedź:
    – „Bardzo panią przepraszam, ale muszę wyjść na chwilę, by pomóc przyjacielowi, z którym zapoznam Panią nieco później”

  114. pstro pisze:

    znaczy pojutrze mamy spodziewać sie apogeum? ;D

  115. odarty pisze:

    a czy ja wiem, co będzie po jutrze?

  116. pstro pisze:

    pojutrze bylo wczoraj…w TV :D

  117. pstro pisze:

    żeby nie było, że nie pamiętamy…to jeszcze Piotr się udzielił na naszym blogu i Szami, którą pozdrawiam, bo czyta :)

  118. odarty pisze:

    Dobrych nocy, uciekam :)

  119. pstro pisze:

    uciekaj a lap myśli po drodze i układaj je w zdania :)

  120. SzuflaNdia pisze:

    ide ulec … goraczce
    pa

  121. pstro pisze:

    kuruj się lebiodo :P:D

  122. Mirażyk pisze:

    I wszyscy śpią…

  123. Mirażyk pisze:

    Wszyscy :P

  124. pstro pisze:

    a właśnie, że nie wszyscy :P …halny za oknem, buro za oknem i szaro też za oknem, jest sens wychodzić z wyra? ;)

  125. onufry69 pisze:

    No nie ma najmniejszego sensu wychodzić z wyra, więc leżymy dalej. Dzień dobry.:)

  126. pstro pisze:

    leżymy? /kaszle/ :D

  127. onufry69 pisze:

    Nie wiedziałem jak to ująć zgrabnie.:P

  128. pstro pisze:

    haha :D wyspany? jutro już będziesz wrócony …juppi!! :D

  129. onufry69 pisze:

    Wyspany. Musiałem się wyspać żeby potem nie dosypiać.:P:*. Ale My zgodni z tym wróceniem.:D

  130. pstro pisze:

    czasem trza :P powiem więcej, ja nawet z niedospaniem będę zgodna :D:*

  131. onufry69 pisze:

    Mhm, rzuć dla mnie w cholerę tego Morfeusza.:D

  132. pstro pisze:

    bo Ty myślisz, że to tak hop siup :P ….porywa mnie nawet nie wiem kiedy :D

  133. SzuflaNdia pisze:

    potrzebuje oklad z mlodych piersi na moja goraczke.
    …tylko sie nie pchaj Pstro… z mlodych :)

  134. pstro pisze:

    cześć chorowitek :D …kurde, tak to wytłuściłeś, że teraz nawet udać nie mogę, że tego nie zauważyłam :P

  135. SzuflaNdia pisze:

    wiesz, na bezrybiu i rak ….

  136. onufry69 pisze:

    Szu potrafisz załamać.:P

  137. pstro pisze:

    Onufrzak – IGNOR ! :P

  138. onufry69 pisze:

    Ok Pstruśka. Zostawiam was sam na sam.:>

  139. pstro pisze:

    indor to wieczorem, wystarczająco wyprzerwowałam się /łyk multiwitaminy/

  140. SzuflaNdia pisze:

    no ja musze do wyra
    bez skojarzen :)

  141. pstro pisze:

    do ja też udam się w kierunku wyra … bez skojarzeń też :P

  142. Jędz@ pisze:

    Uprzejmie przypominam, że mamy środę. Jutro lece do biedronki po paluszki, a piątek zaczynam gotować wodę na herbatkę.
    Aż drżę cała w oczekiwaniu

  143. onufry69 pisze:

    Też bym chciał do wyra. Życie jest okrutne.:P

  144. onufry69 pisze:

    Jędzo nie jesteś zbyt rozrzutna?

  145. maskana pisze:

    Dzień dobry. Spać nie możecie?:>

  146. onufry69 pisze:

    No właśnie poszli spać. Cześć Mask.:-)

  147. maskana pisze:

    Człowiek wstaje skoro świt, to wszyscy spać idą. Jakie to życie jest skomplikowane:)
    Czesć Onufciu:)

  148. onufry69 pisze:

    Mask ja nie jestem skomplikowany.;-)

  149. pstro pisze:

    bo drzemki są takie fajowe :D, zresztą chłopaki pisali, że idą, co co miałam tak sama tu siedzieć :P

  150. maskana pisze:

    Tak, nie jesteś… wszyscy tak mówicie a potem zonk:)

  151. pstro pisze:

    to my nie jesteśmy skomplikowane co nie Maskana? ;D

  152. maskana pisze:

    pewnie, że nie jesteśmy. Jesteśmy proste jak Wielki Zderzacz Hadronów:D

  153. pstro pisze:

    cokolwiek to jest, przytaknę w ciemno :D

  154. maskana pisze:

    liczyłam, że Ty mi wyjaśnisz:D

  155. pstro pisze:

    guglam guglam i nic… no nie błysnę :D

  156. maskana pisze:

    i niechcąco wyjaśniłaś:D

  157. onufry69 pisze:

    Mam błysnąć, mam?:>

  158. onufry69 pisze:

    Ja jutro włosy na żel, kOMbojki na nogach, aż serce zaczyna mocniej bić, ech…

  159. pstro pisze:

    Onufrzak ja to jestem ciekawa, w co Ty ten żel wetrzesz :P

  160. onufry69 pisze:

    W baki. Też się durnowato pytasz.:P

  161. pstro pisze:

    a tak się zastanawiałam, jak mnie naszło to co się będę powstrzymywać :P:D …ale jak juz tak mnie naszło, to jeszcze mnie zastanowiło skąd Ty masz koMbojki…do filcaków ostrogi dokleiłeś? :P

  162. onufry69 pisze:

    Normalnie pomalowałem filcaki lakierem do paznokci. A co pingiel skoczył, nie? Lans będzie. Jak mnie zobaczysz, to zemdlejesz na bank. W sumie o to chodzi.:P

  163. maskana pisze:

    Onufry „r” Ci się nie wklikło – baRki:D:P

  164. pstro pisze:

    pingiel … dwa dni w gospodzie i z nowym słownictwem wracasz :P

  165. pstro pisze:

    Maskana, teraz dopiero zakumałam, ze jemu o ten żel na reumatyzm chodziło jak wyłapałaś literówkę :D

  166. onufry69 pisze:

    Mask, dzięki wyjełaś mi to z ust, znaczy się z mojej klawiatury. Ale masz długie paznokcie.:P

  167. onufry69 pisze:

    Bolą mnie stawy, a święta tuż tuż i weź tu karpia strzel.:P

  168. pstro pisze:

    ale do karpia to się nie podchodzi jak do kaczki…z dubeltówki, wiesz? :P

  169. onufry69 pisze:

    Wiem tak jak czasem do kogoś „bez kija nie podchodź”:P

  170. pstro pisze:

    robię kuraka a że dziś nie niedziela, to sam przyznasz, że dziś u mnie na bogato :P

  171. onufry69 pisze:

    Szaleństwo to mało powiedziane. Pewno Włoch wracając ze skupu żywca przejechał niechcący /celowo/ jakieś pierzaste.:P

  172. pstro pisze:

    że Ty tak robisz, to nie znaczy że wszyscy tak? :P

  173. onufry69 pisze:

    Strzelałem. Myślałem, że przytakniesz.:P

  174. pstro pisze:

    jak zawsze kulą w płot ;P …powygrzebuj sobie literki :):*

  175. onufry69 pisze:

    Wygrzebałem dwie plus drugą z alfabetu.:D:*

  176. onufry69 pisze:

    Indoor zaraz Cię pochłonie. Wypoczęta, to rower będzie się palił.:P:D

  177. pstro pisze:

    yhy, z kół dym pójdzie :D:P

  178. Licencja pisze:

    I następnego takiego roku i następnego…)

  179. Jędz@ pisze:

    jest tam kto?
    chciałam niniejszym oznajmić, że ulepiłam właśnie pierogi.
    coby ugościć gości.
    Więc jak mnie zawiedziecie, to w mordę!

  180. pstro pisze:

    Li, myślisz, że pomysly na notki się nie wyczerpią? oby! ;D

  181. Jędz@ pisze:

    Pstraczka, może odbierz telefon, co?

  182. pstro pisze:

    dopiero kurde wróciłam do domu, a telefon mam wyciszony jak nie padł…ot cała historia

  183. pstro pisze:

    /zerk na komodę/ pewno że padł, rozdzwoniłaś go … cholera! ja nie pamiętam PINu!…

  184. Jędz@ pisze:

    pinda jesteś, wiesz?
    dzwonie od wczoraj

  185. pstro pisze:

    Jędza tego telefonu nie używam na co dzień, leży wyciszony kiedy nie jest potrzebny ot co… Onufrzak świadkiem! na co dzień to ja mam inny telefon kumasz?;)

  186. pstro pisze:

    Błażej! jak zerkasz…jestem na innym kompie i tu mam tlena bez gg więc jak piszesz, to nie wiem co :D

  187. Jędz@ pisze:

    to daj mi telefon którego używasz

  188. pstro pisze:

    ten w użyciu wystarczy, muszę jedynie znaleźć ten cholerny PIN

Skomentuj

