Wieczność przeznaczona na czekanie.

 

NR1 tutaj NR2 tutaj więc jestem tutaj a chciałem być tu czyli źle płynę
pogubiłem się muszę zawrócić KR 180 nie powrót o 180 ale jakim ja kursem płynąłem nie wiem chyba straciłem panowanie nad celem dokąd mam płynąć muszę chyba wrócić do portu wyjścia

Będziesz tam?

Jak ten port się nazywa gdzie jest jakie niespodzianki są na wejściu jakaś charakterystyczna budowla jaki nabieżnik wracam widzę port wchodzę pusto 
tak stoimy

Nie ma cię

Zaczekam

Do końca życia

SzuflaNdia

P.S.

NR namiar rzeczywisty KR kurs rzeczywisty

227 Responses to Wieczność przeznaczona na czekanie.

  1. maskana pisze:

    samo czekanie jest nadzieją…

  2. oceanofstupidity pisze:

    drugi :-)

  3. maskana pisze:

    Pobudka przed kogutem sąsiada jest zdecydowanie wbrew naturze człowieka, a już na pewno wbrew mojej:)
    Dzień dobry. Chyba:)

  4. chemikon pisze:

    Dzień dobry :)
    Maskaneczka z rana taka rozbrykana :)
    U mnie było tak, że jak kogut piał to go do rosołu, ale jak Ty Maskaneczko wstajesz przed nim to kogu tu zarżnąć? ;-)

  5. maskana pisze:

    no właśnie, kogo? wyobraź sobie Dmitrij, że ani jednego chętnego na bycie męczennikiem:)

  6. chemikon pisze:

    A co to wszyscy tacy nieśmiali? Jakoś wierzyć mi się nie chce Maskaneczko, że nawet ten od mechanicznej kosy, by nie rzec Onufrzak jest na tyle świnią, by nie służyć swoją osobą :P

  7. Ene pisze:

    Czwarty. Dobry Państwu.

  8. maskana pisze:

    Dmitrij, Onufrzak zawsze służy… tylko że od wczoraj w wojsku:) Był wziął i wyjechał. Wyobrażasz sobie?

    Cześć Ene:) Dobrze, że się odliczyłeś:)

    • chemikon pisze:

      Ach, zatem MAskaneczko Onufrzak z tego typu co jak przychodzi do wypełnienia obowiązków to zawsze znajdzie inne priorytety? ;)

    • maskana pisze:

      O nie! Onufrzak jest z tych co to się nie migają:) przy czym wobec mnie obowiązków nie ma, więc pewnie dlatego się zaciągnął czy tam go zaciągnęli (w końcu weekend był, wiec nie sadzę, żeby tak sam na własnych nogach), ale musisz wiedzieć, że gdyby widział o moich potrzebach (bez skojarzeń poproszę) to jestem pewna, że wskoczyłby na siwka i pognał z miłosierdziem ku pomocy.

      Onufrzak – jak już doczytasz – czekam na dychę:P

    • chemikon pisze:

      Jak bez skojarzeń MAskaneczko to był kom za 3 dychy :P

  9. Jędz@ pisze:

    Witajcież, coś nie mogę się dobudzić. Mamoń serdecznie nam dziękuje, że nie zapomnieliśmy go obgadać Maskusiu, wiesz?

  10. maskana pisze:

    Jędzuś, cała przyjemność po mojej stronie:)

  11. onufry69 pisze:

    Dzień dobry:-) . Kemik no jestem już nie całuj po filcakach:-P. Mask masz 5 dyszek i kręć się przy mnie.:-P:-D

  12. Jędz@ pisze:

    ciekawe skąd ty byś wziął onufrzaku, tak przed 1wszym lekką ręką 50 zeta.
    Już nie doginaj

  13. chemikon pisze:

    Zmechanizowany Onufrzak obudził się po południu, wsio obrobione przez maszyny to i z tego ukontentowania ponosi go fantazja Jendzo.
    Nadmienię, że nie tylko on sypia długo, ale i Ty lubisz drzemnąć stąd może to tylko wirtualne – pozwól, że będę konsekwentny Jendzo :-P

  14. onufry69 pisze:

    Jędzo nie będzie łatwo Ci powiem.

  15. onufry69 pisze:

    Kemik już dobrze, dawno nie były takie czyste.:-P tak co poza tym?.:->

  16. Jędz@ pisze:

    Lubię się drzemnąć i nie kryje tego, to tu, to tam, to z tym, bądź tamtym.
    sen jest zdrowy i pożądany.
    Obecnie drzemię w pracy jak kierowniczka nie patrzy

  17. pstro pisze:

    merytorycznie się odniose i napisze: Szu, będę, śniegi takie to i spóźnić się mogę ale czekaj:>:)

    ja Was mogę , znaczy Kemika z Jędzą jakoś skumać, Jędzy podać maila mogę albo cuś /bycie mega pomocną/

    czołem spamerka! od rana taki zapieprz, że taczek nie ma czasu załadowac, ale ku Waszej radości już jestem!:D

  18. Jędz@ pisze:

    Pstruśka, ale weź, co ty srana zaraz taka pomocna? /bycie zatroskaną/

  19. pstro pisze:

    a tak mnie wzięło, wstałam i mnie wzięło /wytłumaczyła grzecznie jedząc frytki/

  20. SzuflaNdia pisze:

    A co tu sie dzieje?
    Do roboty, kryzys w kraju rad a wy spamujecie internet

    dzien dybry

  21. Jędz@ pisze:

    oj, spamujemy Wielki Szu i czynimy też niemoralne różne propozycje/np.korumpowanie Mask/, tudzież skóadamy nierealne obietnice. Ot codzienność

  22. SzuflaNdia pisze:

    a to spoko. To siem przylaczam do niemoralnych, a co.
    :)

  23. pstro pisze:

    Szu, złożyć Ci niemoralną propozycję ?:> /zgrywanie gieroja/

  24. Jędz@ pisze:

    Ależ dołączaj, twoje niemoralne są zawsze mile widziane :>

  25. onufry69 pisze:

    Szu ile mam czekać? /foch/

  26. Jędz@ pisze:

    no to dawaj z tymi propozycjami, bo zaczyna się ściemniać i nie wiadomo co będzie.

  27. SzuflaNdia pisze:

    masz racje
    lej wódkę, byleby zima. ciepłej nie podałbym nawet … Pstro :)

  28. pstro pisze:

    bo pstro, z racji, że jest goraca, też lubi schłodzone trunki :D

    Onufrzak tęsknota już Ci się włączyła?:>:*

  29. pstro pisze:

    kurde dzis pokazałam się światu z samego rana, nie wiem czy uciekali na mój widok bo jeszcze oczy przymkniete miałam jak szłam. ale wiem, że świat ma się dobrze a żadnych poważniejszych zmian nie zaobserwowałam ;)

  30. pstro pisze:

    zazwyczaj tak dochodzę :P

  31. Jędz@ pisze:

    Ja jednak wolę klasyczny, rzetelny spam, jeden pod drugim, a nie takie odpisywanie na odpisywanie. Się gubię, noooo

  32. chemikon pisze:

    Ja też Jendzo lubie klasycznie :P

  33. maskana pisze:

    a ja się nie lubie ograniczać:)

  34. pstro pisze:

    jak się ma Twoje „klasycznie” do stwierdzenia, że przerabiałeś wszystko z Onufrzakowego bloga? :P

  35. Jędz@ pisze:

    to kiedy mi będziesz leciał nad głową Kemiku?

  36. Mirażyk pisze:

    Dzień dobry:)

  37. chemikon pisze:

    Po prostu Pstrokatko ja też lubię klasycznie. Lubię też z Onurzakowego bloga. Generalnie lubię :P

  38. chemikon pisze:

    Będę lądował około 13-ej jak Bóg da ;)

  39. chemikon pisze:

    hej Ulotna :)

  40. Mirażyk pisze:

    Kemuś, cześć :)

  41. Mirażyk pisze:

    I będziesz klaskał jak się uda wylądować? ;]

  42. chemikon pisze:

    Jak uda Ulotna to sie obleśnie uśmiecham :P

  43. pstro pisze:

    i się oblizujesz, dodaj :P

  44. Się naszukałam…
    Pozdrowionka dużo pozdrowionek…
    Krystyna :-)

  45. Mirażyk pisze:

    Jak leciałam ostatnio w wakacje, to rozmawiałam z pilotem, z Madery i powiedział, że Polacy zawsze klaszczą… co jest dla niego dziwne :|

  46. pstro pisze:

    matko jedenasta!/by Mela…Krystyna! co u Cię?:>

  47. Mirażyk pisze:

    Szachistko, :)

  48. chemikon pisze:

    Nieprawda Ulotna, klaszcza i Niemcy i Grecy.
    Uważam to nie tyle za dziwne co za chamskie, bo mozna pomyśleć, że klaszczą, bo pilotowi się udało. A to przeciez jego praca. NIe klaszcze podobnie jak nie bekam przy stole… kiedy jestem poza domem i nie w Fasf Foodzie ;)

  49. chemikon pisze:

    Uda oblizuję Pstrokatko jak się uda :p

  50. maskana pisze:

    o czym Wy tu? bo zaś za dużo czytania:)

  51. Mirażyk pisze:

    Pilot mi powiedział, że Polacy klaszczą :P ja się na tym zupełnie nie znam… :)

  52. chemikon pisze:

    To co to zapilot? Ty jednak Ulotna powinnaś zaklaskać skoro on wylądował :P

  53. Mirażyk pisze:

    Kemuś, wolałam jednak pocałować jakiegoś przystojniaka :P

  54. chemikon pisze:

    Nie przypominam sobie bym miał przyjemność Ulotna :P

  55. chemikon pisze:

    Mówił, że ma ochotę na zdywersyfikowane smaki :p

  56. pstro pisze:

    a ja się pytam: gdzie jest Wodzu? /wypatrywanie/:P

  57. Jędz@ pisze:

    jak ja dokładnie poukładam wszystkie towary na poukładam, to nikt mi nie klaszcze, chociaż przesz ładnie poukładałam.
    Może dlatego, że mam to w zakresie czynności?

  58. chemikon pisze:

    Opowiedz nam o swoim zakresie czynnośći Jendzo, zwłaszcza tym domowym ;)

  59. chemikon pisze:

    Do późńiej, idę na żyr

  60. Mirażyk pisze:

    Kemuś, nie leciałeś ze mną ;]

  61. Jędz@ pisze:

    na półkach miało być. Przysnęłam i śnił mi się koszmar, jeszcze się nie otrząsłam

  62. maskana pisze:

    a ja się pytam: kim jest Wodzu? /zdziwienie/:P

  63. Jędz@ pisze:

    Kemiku, nie będę was zanudzać

  64. Jędz@ pisze:

    Maskuś zdjęcia ślij

  65. onufry69 pisze:

    Pstro, a było wczoraj GG szarpnąć od Wodza.:P

  66. pstro pisze:

    dał dyla zanim komcia zatwierdziłam :P

  67. onufry69 pisze:

    Co się odwlecze…:P

  68. pstro pisze:

    ten Twój optymizm :P

  69. onufry69 pisze:

    Też Cię lubię ośla łonko.:P

  70. pstro pisze:

    no co Ty nie powiesz mUotku :P:*

  71. onufry69 pisze:

    Dałem tam notkę. Dać Ci palec? /faja/

  72. pstro pisze:

    widziałam…nie boisz się, ze reszta będzie zagrożona? :P

  73. chemikon pisze:

    Wróciłęm. Prosze o aktywność :)

    Ja lubię być zanudzoanym Jendzo :P

  74. onufry69 pisze:

    Pstruśka ja się wręcz domagam tego zagrożenia.:>

  75. pstro pisze:

    Onufrzak, żebyś nie wykrakał :P

  76. Jędz@ pisze:

    Ja chyba pójdę spać, coś się nie mogę wstrzelić dzisiaj między was

  77. maskana pisze:

    przygotować kisiel?:>

  78. Jędz@ pisze:

    nie lubię kisielu, ale jak musisz…

  79. maskana pisze:

    Jędzuś, kisiel miał być dla Pstro i Onufrzaka, ale jak będziesz miała ochotę to się poczęstuj. Tylko proponuję przed „zagrozeniem”:)

  80. pstro pisze:

    Jędza o tej porze spać? uszczypnijcie mnie! ;P

  81. Jędz@ pisze:

    Z nudów to człowiek miewa gupawe pomysły

  82. onufry69 pisze:

    Ja jak się nudzę, to się rozbieram i ubrania pilnuję.:P

  83. pstro pisze:

    sprecyzuj…waciaka :P

  84. odarty pisze:

    dobry wieczór

  85. pstro pisze:

    Odarty a dobry… dobrze, że Cię widze…pozwoliłam sobie do nastepnej notki uzyć Twojego maila ;)

  86. odarty pisze:

    a używaj sobie ;), chociaż nie wiem o jakiego chodzi

  87. pstro pisze:

    a nie…nie o tego , w ktorym pisałeś jaka to ja jestem naj :P:D

  88. odarty pisze:

    przecież jesteś, to dlaczego N I E :D
    coś Bel Canto niewoli mój umysł ;)

  89. onufry69 pisze:

    Waciaka i kalesonów.:P

  90. pstro pisze:

    Odarty, ja to wiem, miło, że i Ty to dostrzegłeś :D … powiem Ci, że miłe niewoli Twój umysł, chociaż myslałam, że to o mnie myśl spać Ci nie daje :P

  91. odarty pisze:

    o Tobie marzyłem poprzedniej nocy, i przedpoprzedniej… ale obrażam się na Ciebie, bo byłas w innych snach ;)

    ps. Kiedyś koleżanka pisze do mnie: tej nocy miałam trzy sny erotyczne, i w żadnym Cię nie było. Obrażam się :D

  92. pstro pisze:

    haha, no każdy powód jest dobry :D, to ja powinnam być jednym wielkim fochem :P:D

  93. odarty pisze:

    Ty lepiej pomyśl o waciakach, które proponuje Ci onufry. Ona też dają dużo ciepła :D

  94. pstro pisze:

    Odarty, waciaki to ja mam swoje, przydziałowe :P , Maskana świadkiem, że każdy dyskont magazynierom takie wydaje, czy to Tesco czy Biedronka :P

  95. odarty pisze:

    Maskana świadkiem Jehowy, dnia 7go czy jakiegoś innego ‚cholerstwa’ :D?

  96. pstro pisze:

    cholerstwa znaczy?:> /bycie ciekawą/

  97. maskana pisze:

    właśnie… znaczy?:>/bycie szczególnie ciekawą/

  98. odarty pisze:

    de Mello tak kiedyś się posłużył ‚cholerstwem’ w jednej z przypowieści. Chodzi o to, że religia (nie mylić z wiarą, nie mylić z chrześcijaństwem) przesłania widzenie i poróżnia ludzi. Zaspokoiłem Twój apetyt?

  99. maskana pisze:

    Pstro, nie masz wrażenia, że ktoś za Tobą chodzi i Cię naśladuje?:D:P

  100. odarty pisze:

    naśladuje czy prześladuje, bo doChodzi lepiej pasuje prześladuje :D

  101. pstro pisze:

    hahaha… powinnam zacząć cierpieć na manię przesladowczą? :D:P

  102. odarty pisze:

    ja nic nie wiem w tej kwestii. Niech maskana się tłumaczy, wyjaśnia

  103. odarty pisze:

    dobranoc :) uroczych scenariuszy sennych ;)

  104. Mirażyk pisze:

    Nowy post potrzebny od zaraz :P

  105. Mirażyk pisze:

    Znaczy NOTKA :)

  106. SzuflaNdia pisze:

    Dobranoc Pieknym kobietom i silnym menszczyznom życzę

  107. Mirażyk pisze:

    Szufladko, śpij dobrze. :)

  108. oceanofstupidity pisze:

    Zima tej jesieni wpływa mnie deprymująco.

  109. pstro pisze:

    skoro Wy jesteście nocne marki, to ja będę ranny ptaszek :P

  110. onufry69 pisze:

    Szu, to widzę szczęściarzu, że fotek tych kobiet nie masz.:P

  111. onufry69 pisze:

    Cześć ranny ptaszku.:):*

  112. pstro pisze:

    co tam koguciku?:P:*

  113. maskana pisze:

    Dzień dobry bardzo:)

  114. pstro pisze:

    dobry i mroźny, dziękować niebiosom, że wczoraj mi się zachciało świat oglądać, dziś mrozisko takie, że nosa nie wyściubię, że dalej halny, to nie wspomnę ;)

  115. maskana pisze:

    przejechałam wjazd do przedszkola, taki mroźny ten dzień:) Wartburg aż zawył:)

  116. pstro pisze:

    sama widzisz, nie ma co się pchać na zewnątrz :D, Onufrzaka pewno zasypało po okna :P

  117. pstro pisze:

    :D

    coś Kemika nie widać, może już lata na naszym niebie :D

  118. maskana pisze:

    a miał latać?:>
    patrzyłam w niebo ale go nie widać:P

  119. onufry69 pisze:

    Zasypało mnie po same pachy. Jakieś dzieci nie wiedzeć czemu wkładają mi do nosa marchewkę.:P:D

  120. pstro pisze:

    Maskana, no miał, a Jędza miała machać, a też jej nie ma, musi pobiegła na jakiś pagórek żeby ją było lepiej widać jak macha…

    Onufrzak nie wystarcza im Twój czerwony nos? :P

  121. onufry69 pisze:

    Mylisz bałwana z mikołajem teraz.:P

  122. pstro pisze:

    się nie mądraluj tak? :P

  123. onufry69 pisze:

    Bo znowu mi coś zrobisz?:P

  124. pstro pisze:

    znowu? ożesz! a że niby co ja Ci do tej pory takiego, czego nie można podpiąć pod słowo „przyjemność”? :P

  125. onufry69 pisze:

    A czy ja napisałem, że zrobisz „coś” nieprzyjemnego? /podjarany/. Do pieca właśnie dołożyłem.:P:*

  126. pstro pisze:

    znaczy po drzewo w lesie byłeś? :P

  127. onufry69 pisze:

    Drewno już mam, do lasu nie chodzę /w myśl, że z drewnem do lasu się nie chodzi/:P

  128. Jędz@ pisze:

    No to ja już będę lecieć, Pa!

  129. pstro pisze:

    Jędza Ty miałaś machać a nie lecieć :P

  130. chemikon pisze:

    Witam :) Tak Jendza machała, że az mnie zmroziło :P

  131. maskana pisze:

    Dmitrij, znaczy, że się spisała?:>

  132. chemikon pisze:

    Raczej mnie spisała… na straty

  133. maskana pisze:

    /podanie chusteczki i poklepanie po pleckach/
    Dmitrij nie może być aż tak źle. Wiesz jak to jest z dziewczynami. Ty Jędzę musisz pozawerbalnie a nie tak prostolinijnie ilościa rozdęć ciał jamistych. Spróbuj zejść na poziom emocjonalny porzucając rozumowy, a życie stanie się proste.
    Z tym, że nie na pewno:)

  134. chemikon pisze:

    Ciała jamiste? To jakaś wymyślna obraza? Że niby ciala z jamy, cyli cos oslizgłe i bez ócz? I to tak bezpośrednio do mnie? Ze niby jak glizda jestem dla Jendza? To emocjonalnie jak? Na obrzydzenie ją mam wziąć? Co to za rady Maskaneczko? Oj, juz wiem dlaczego nie prowadzisz kącika porad w ŻW :P

  135. maskana pisze:

    hahahahaha
    Dmitrij, Freud byłby z Ciebie dumny. Ja w każdym razie jestem:)

  136. maskana pisze:

    tak zamula, że dym z atari idzie. Pstro w świat pognała i nie ma komu nowej notki dać.
    Pstrusiu! wróć!

  137. chemikon pisze:

    Psrokatka nieprędko wróci. Cos wspominała, że ma chęć się dziś wy-puścić czy jakos tak. A że jak nadmieniała od tygodni tegonie robiła (czyt. na głodzie) to opcja jest taka, że jest naładowana jak autobus. Co z kolei nie wrózy rychłego powrotu o ile naładowanie nie przekroczyło masy krytycznej, bo w takiej sytuacji Pstrokatka wystrzela się jak Uzi – w kilka sekund. A z ta notka to popieram – może Onufrzak coś? On przynajmniej wstawia glowiznę… tfu goliznę :P

  138. maskana pisze:

    Onufrzak, wciaż wyjechany. Zapewne teraz musztrę ma (dla tych co to zaraz przybiegną palec w oko moje przecudnej urody włożyć, mam nowinę – on daleko jest wyjechany i różnica czasu sprawia, ze tam teraz świt jest) i biega po poligonie w towarzystwie innych spoconych i ubłoconych mężczyzn. Myślisz, że w takich okolicznościach przyrody w Onufrzakowej głowie teraz jest golizna?

  139. onufry69 pisze:

    Oczywiście Mask. Mam Cie przed oczami.:P

  140. chemikon pisze:

    Sama widzisz Maskaneczko. a swoją droga czemu to ja nie mam? ;)

  141. onufry69 pisze:

    Kemik, ano nie masz wyobraźni.:P

  142. chemikon pisze:

    A Ty Onufrzak czasem nie do Izraela wyjechałeś? Bo cos do mnie dotarło, ze im tam coś spłonęło? a jako, ze pamiętam, że Ty juz w Polsce pól nie teges, to może na wczasy przerzucileś swe hobby? :P

  143. Jędz@ pisze:

    ja mam, mogę wam coś napisać, jak kcecie

  144. chemikon pisze:

    O tym jak mi machałaś Jendzo? :P

  145. Jędz@ pisze:

    Ekhm, sory, wiem jestem świnia i niniejszym wyciągam bat do samobatożenia.
    No ale zapomniałam, noooo! Bądź człowiekiem i wybacz :>

  146. onufry69 pisze:

    Kemik w przszłym roku wczasy w Grecji, kumasz?:P uważaj na siebie.:>

  147. Jędz@ pisze:

    za to nową notkę u siebie wkleiłam (dzięki Mamoń!). Jak kcecie to i u was wkleje

  148. chemikon pisze:

    Mi juz wachta w Grecji się skończyła – jako, że się nie spedaliłem i nie przekonałem do chędożenia owiec to mnie wrocono do Polski Onufrzak :) No i ileż w końcu można robić na drutach? ;)

  149. pstro pisze:

    jestem!! najedzona :P z nową noteczką :> cieszycie się? ;)

  150. chemikon pisze:

    JUz wybaczyłem Jendzo, zaraz po tym jak mi powiedziałaś, że wyślesz mi swoja roznegliżowaną sesję zdjęciową :)

Skomentuj

