Czas Świąt …

Szczęśliwych, kojących, wartych pamięci,
przeżytych w zgodzie ze światem i z sobą samym,
pełnych życia i miłości Świąt Bożego Narodzenia

77 Responses to Czas Świąt …

  1. pstro pisze:

    Ding Dong
    Drzwi otwórz, bo…
    Ktoś dzisiaj przyszedł, by w Tobie dziecko uścisnąć,
    Ding Dong
    Drzwi otwórz, bo…
    Dobrą nowinę, od drzwi do drzwi świat powtarza,
    Ding Dong
    Dziś do drzwi dzwoń,
    Dziecko niewinne…
    Niech światu życzy dziś wesołych świąt

    /zanucenie/ ;)

  2. onufry69 pisze:

    Niech ten czas radośi trwa…ho ho ho. Byłaś grzeczna? :>

  3. pstro pisze:

    grzeszna? oczywiście!! :P:D:*

  4. pstro pisze:

    ale czekaj…a prezent? ;P

  5. onufry69 pisze:

    Spóźni się, norma. Mikołajowi trza czasem wcześniej mówić, bo widocznie jest zdezorientowany. :P:D

  6. pstro pisze:

    te święta od następnych niewiele oddalone…świniaka nie przejemy :P

  7. pstro pisze:

    czy ja Ci już pisałam, ze dzis masz słabo snu? …nie??? kurde zapomniałam!!:P:*

  8. onufry69 pisze:

    Wątpie w to. Przy Twoim apetycie, to świniak jako żyw nie zdąży do sylwestra polatać. :P

  9. onufry69 pisze:

    Wyśpie się. Obiecałem to sobie. :P

  10. pstro pisze:

    jak Ty mnie znasz :P

  11. pstro pisze:

    będziesz miał na to czas, kiedy i ja będę odsypiać :P:D:*

  12. onufry69 pisze:

    No dałaś się poznać z tej dobrej strony /ubolewanie/ :P:*

  13. onufry69 pisze:

    Bosz…co odsypiać? Ja się już przyzwyczaiłem. :P:D

  14. pstro pisze:

    że niby teraz z tej ciemnej strony trza? /kaszle/ :P

  15. pstro pisze:

    już nie będę taka w ten czas…do wyra! – cho ;) Ty od ściany :P

  16. maskana pisze:

    Wstawać Śpiochy!
    Wesołych Świąt…

  17. onufry69 pisze:

    Tam zaraz śpiochy…dawno wstałem, to było tak dawno, że nawet już nie pamiętam. :P:D

  18. pstro pisze:

    dobry!! moje plecy! masażysta potrzebny na gwałt! :D może być w stroju Mikołaja :P

  19. Mirażyk pisze:

    Wesołych Wam Świąt, abyście poczuli ducha świąt, aby serca wypełnił spokój i aby nikt nie musiał w ten czas siedzieć sam.

    Natalia.

  20. pstro pisze:

    Wodzu o Tobie? nie no, ja pamiętam :D

  21. onufry69 pisze:

    Objadłem się. Pasterka nie chce sama przyjść, to ja też nie idę. /uparty jak Pstro/ :-P a tak na marginesie, to Twoje zdrowie.:-):-*

  22. maskana pisze:

    Dobry świąteczny wieczór:)
    Pasterka jest magiczna… pod warunkiem, że dziecie nie woła z częstotliwością uderzeń serca „mami do toalety muszę, mami nie wytrzymam, mami ja muszę!”.
    I wyszłyśmy w połowie. Tyle z magii tego wieczoru…
    O tym, że Pismo Święte dwa razy z rąk mi wyleciało (przy czym raz rozmazując kapustę po mięciutkim jak kaczuszka dywanie przecudnej urody) nie wspomnę. O tym, że po „kolacji” jestem jeszcze grubsza, mimo, że przed wydawało sie to niemożliwe też nic nie napisze.
    No to wesołych świąt.

  23. pstro pisze:

    Pstro uparta/ grzeszysz oj! :P:*

  24. onufry69 pisze:

    Często grzeszę.;-)

  25. pstro pisze:

    i do tego nie śpisz, są dwie opcje: albo ze zmęczenia, albo przejedzenia… ja się zastanawiam nad opcja, bo obie w moim przypadku mi pasują :D

  26. ja-sama pisze:

    Miłości takiej na … 69. Spokoju, który w spełnienie się obraca. Szczęścia, które śmieje się dobrymi oczami. Pogodnych Świąt, Złotopalcy.

  27. pstro pisze:

    i Tobie takich Blue :) /tuli leciutko, bo przejedzona na maksa jest/
    pierogi – drzemka- grzybowa- drzemka- pierogi- drzemka…czuję się jak jeden wielki pieróg :P

  28. onufry69 pisze:

    Drzemiący pieróg. Ja oddam wszystko za drzemkę.:-P:-D

  29. onufry69 pisze:

    Yhy, a dasz drzemkę?:-P

  30. pstro pisze:

    w takim przypadku, to na głowie stanę a drzemkę będziesz miał :P:D

  31. onufry69 pisze:

    Powiem Ci, że ciekawa pozycja.:-P:-*. Ja jeszcze się goszczę, ale jak jeszcze coś zeżrę, to zostanę w tych gościach na zawsze. Nie rusze się.:-P

  32. pstro pisze:

    nic nie mów o jedzeniu, mnie możesz schrupać, chociaż po świętach to dodatkowe kilogramy mogą Ci się przejeść :P:*

  33. kadarka pisze:

    Zdrówka i spokoju :))

    Pojedzone, popite? Jak tak, to łapanka wokół stołu… na zbicie kalorii ;).

  34. pstro pisze:

    pojedzone tak, że picie nie ma gdzie wchodzić :D

  35. pstro pisze:

    nie ma to jak zacząć dzień od pierogów :P, dobrze, że kawy nie piję, bo jakoś by się gryzło :D

    kolejny ranek świąt! wesołych ! :)

  36. maskana pisze:

    jak dobrze, że jutro poniedziałek… Nareszcie będzie można odpocząć.

  37. pstro pisze:

    się tak rozleniwiłam, że normalnie szok… do lodówki dalej wszystkiego nie można włożyć, a potem kiecki na sylwestra nie będzie można włożyć :P

  38. Jędz@ pisze:

    na szczęście jutro do roboty

  39. onufry69 pisze:

    E tam, będzie dobrze. Życzenia se wszyscy złożyli. To najważniejsze.:)

  40. pstro pisze:

    o proszę, jak SE przypomniał :P

  41. Jędz@ pisze:

    charli charli on był podróżą dziką uwolnił mnie….

  42. pstro pisze:

    Anie słuchasz po nocach, Jędza ? :> …który to był charlie hę?

  43. maskana pisze:

    Leniwe dzień dobry:)

  44. onufry69 pisze:

    No to po świętach. Pstruśka gruby jestem, wiesz?:-P:-D

  45. Szu pisze:

    Pozdrawiam z Breslau.

  46. onufry69 pisze:

    Szu, dziękuję za pozdrowienia. Tęskniulkam.

  47. pstro pisze:

    trza było zajrzeć, a nie przy stole dzień cały :P

    Szu, to jesteś rzut beretem ode mła :>

  48. pstro pisze:

    aha! jak ktoś cos ma do mnie i jeszcze w starym roku chce się policzyć, to proszę dziś i teraz…wróciłam od dentysty i jestem znieczulona po nos :P

  49. onufry69 pisze:

    Ja byłem wczoraj znieczulony i dzień wcześniej też.:-P

  50. pstro pisze:

    też Cię zostawię przy okazji :P

    aha! masz potytułowane, tak, że będziesz wiedział co do czego

  51. onufry69 pisze:

    Tak czuję, że się zemszczą te świeta na mnie.

  52. Jędz@ pisze:

    Szu, to kiedy jesteś u mnie?

  53. pstro pisze:

    Onufrzak, no trunki trochę spustoszenia zrobią w podrobach :P

    Jędza, od Ciebie to też Szu rzut beretem jakby, ciut mokrzejszym niż do mnie

  54. onufry69 pisze:

    Ty mi trunkami oczu nie mydlij, bo ja wiem o czym piszę.:-P:-*

  55. pstro pisze:

    przesz wiem, że wiesz :P:D … napisze więcej, nawet ja wiem :P

  56. onufry69 pisze:

    A może zmienimy karę na coś słodkiego? Pączuś.:-P:-D

  57. Jędz@ pisze:

    rzut beretem, jasssne. On też się wymiga, tak samo jak ty Pstruśka i Mamoń.
    Migacze jedne

  58. Jędz@ pisze:

    Na Maskusie tylko można liczyć, no i na Michasia, reszta to czajarze

  59. pstro pisze:

    migacze, taaaa… mnie taki zaraz rozłożył, że jak sobie przypomnę, to się rozkładam znowu :P

  60. pstro pisze:

    nawiasem, znowu mnie coś rozkłada i nie wiedzieć co, kaszlę jak gruźlik , nos czerwony jak Rudolf i czuję, że taka pociągająca wejdę w 2011 rok…a oby nie, bo jaki sylwester, taki nowy rok…chociaż oby drugie nie, bo ja o 8 rano w sylwestra mam wizytę u stomatologa /faja z nerw/

  61. maskana pisze:

    Ta tuba uśmiecha mnie od rana, to SE pomyślałam, że się podzielę:

  62. pstro pisze:

    Maskana, do Ciebie się dziś w ogóle tuby uśmiechają od rana ;)

  63. maskana pisze:

    yhym… dostaję to się dzielę. Takam podzielna:)

  64. pstro pisze:

    ale tylko w tym ta podzielność ? chociaż wiem, że dużo Ciebie Maskana :P:D

  65. maskana pisze:

    nie no… jakbyś sie uparła to i resztą się podzielę bo jest mnie na prawdę dużo, ale odradzam, z racji tego, że i Ciebie przybyło znacząco:D

  66. pstro pisze:

    a`propos przybyło znacząco, to może już z tych świąt wyjdziemy co? bo co wejdę w tę notkę, to mi się wyrzut sumienia włącza, że tyle zjadłam :D

  67. onufry69 pisze:

    Ja do końca roku nic nie jem i nie piję. I tego się trzymam.:-P:-D

  68. pstro pisze:

    tym drugim, to bym tak nie rzucała na lewo i prawo bez zastanowienia :P

  69. onufry69 pisze:

    Zastanowiłem się, serio. Zawsze mogę potem powiedzieć, że nie byłem świadom.:-P

  70. onufry69 pisze:

    Tęsknotą aż kipi.:-)

  71. pstro pisze:

    i tak powiesz, nie dalej jak w piątek :P …nie sądzę, żebyś sylwestra przy herbacie rumiankowej przesiedział ;P

  72. pstro pisze:

    Twoją? no było widać :P

  73. onufry69 pisze:

    No nie było widać, fakt.

Skomentuj

