BLOG ROKU 2010

Prosimy nie przecierać oczu ze zdumienia i zamknąć rozdziawioną buzię. Tak. Zgłosiłyśmy się. Nie. Nie zwariowałyśmy. Tak. Mamy nadzieję, że wygramy. Nie. Nie sfiksowałyśmy. Tak. Liczymy na Wasze miłosierdzie. Nie. Nie nie podzielimy sie nagrodami. Nagrody są dla nas. Dlaczego? Z kilku powodów. Po pierwsze – Pstro nigdy nie była za granicą. Żeby uściślić – nigdy nie była za granicą swojego ekhem miasta. Nigdy… a żyje na tym świecie dostatecznie długo, żeby przejść cała kulę ziemską na piechotę. I nigdy. Smutne, prawda? No sami widzicie, że jej sie ten voucher, na podróż marzeń, należy jak psu buda. Po drugie – Onufry kocha się w Anecie Kręglickiej. Kocha się w niej od 1989 roku. I ma nadzieję, że dzięki voucherowi na biżuterię do zrealizowania w salonie firmy Apart, bedzie miał okazję wreszcie spotkać, po 8035 dniach i nocach, obiekt swoich westchnięć. No chyba nie staniecie na drodze miłości? Po trzecie – mój lap_top jest raczej down. Dosłownie. Naturalnym więc jest, że to przez lapdown nie możecie cieszyć się moją obecnością tak czesto jak byście tego chcieli. Należy mi się, ba! Wam się należy, żebym go dostała.  Po czwarte – dochód z sms-ów przeznaczony zostanie na szczytny cel. Warto choć przez chwilę, za jedyne 1,23 poczuć się dobrze, prawda? No! więc komórki w dłoń i stukamy:

Treść: I00198  (wersja dla Onufrzaka – I jak Iza zero zero jeden dziewięć osiem)

Numer: 7122

Do Warszawy, po nagrody, pojadą Pstro i Onufrzak, bo na siwku jeno dwie miejscówki, a przecież blog będzie juz wtedy dobrem narodowym, wpisanym na Listę Światowego Dziedzictwa Kulturowego i Przyrodniczego Ludzkości – Unesco i ktoś musi zostać na posterunku, z napisem securitas na plecach. W tajnym głosowaniu, jury wybrało moje plecy, jako jedyne na których napis ów sie zmieści w całości. Obiecali zdjęcia i przekąski – wiec zostaję.

Tuba taka bo TAK!

151 Responses to BLOG ROKU 2010

  1. pstro pisze:

    trza kieckę szyć, bele materiału kupić żeby na falbany starczyło :P …

  2. onufry69 pisze:

    no ja chyba skoczę jutro nowe ortalionki zakupić, bo te już kolor straciły. :P

  3. pstro pisze:

    Maskana to tak prawdziwie napisała, że już się widze na Bani…tfu! na Bali :P

  4. onufry69 pisze:

    w balii chyba, bo trza się wykąpać przed wyjazdem. :P

  5. pstro pisze:

    dobrze, że cieplej się zrobiło, bo już studnia nie jest zamarznięta :P

  6. SzuflaNdia pisze:

    a mozna wyslac telegraf?

  7. pstro pisze:

    maila z fotką :P

  8. onufry69 pisze:

    Jeszcze nie masz? :P

  9. pstro pisze:

    ja nie napisałam, że do mnie :P

  10. onufry69 pisze:

    Bo chciałem Ci podesłać.:P

  11. pstro pisze:

    jak mi zaczną dokuczać dzieciaki z bloku i za często podchodzić będą do drzwi, to poproszę o fotkę :P … ja rozumiem, że już zagłosowałeś? zresztą wróć! z budki telefonicznej , tej przy CPNie nie da się :P

  12. onufry69 pisze:

    A gdzie autorka tekstu ja się pytam? :>

  13. pstro pisze:

    a zrobiła loterię przed domem buziak za smsa to siedzi i czeka na chętnych:P:D

  14. onufry69 pisze:

    Wrzuciłem głos do urny w pobliskim gimnazjum. A Ty już na górki pewno doginasz za zasięgiem.:P

  15. pstro pisze:

    Kubala, matuchno, gdzie Ty się podziewasz w tym nowym roku?;>

  16. maskana pisze:

    siedze… i czekam… i nie ma chętnych /faja z nerw/
    poczekam jeszcze… może przyjdą:D

    I’ll be back

  17. pstro pisze:

    na górki doginam, bo tam pierwsza chata w której ktoś telefon może mieć, ja mam pole :P

  18. pstro pisze:

    maskana tylko nie rycz, bo pamiętaj żeś na tę okazję się odmalowała, sadzą brwi, burakiem poliki, na bank onieśmielasz :D

  19. Kubala pisze:

    gdzie ja? zawsze we właściwym miejscu :)

  20. onufry69 pisze:

    Pole to ja wiem, że masz, całe 2 hektary.:P

  21. Kubala pisze:

    które miejsce ostatnio zajełyście?

  22. pstro pisze:

    Kubala na 159 blogów 16 ste…i tak nieźle nie? zważywszy na fakt, że blog powstał pod koniec listopada a konkurs był tak jak teraz w styczniu

  23. pstro pisze:

    e no…jaki avatarek :> fiu fiu, też chciałam swoją face dać na czas konkursu, ale maskana zaczęła wrzeszczeć: oszalałaś pstro ?! odstraszysz! no tak na mnie nawrzeszczała, że do tej pory się zacinam jak mówię :P

  24. onufry69 pisze:

    Gdyby Kubala wtedy wysłał smsa pewno by było 15 miejsce. :P

  25. pstro pisze:

    Onufrzak, żebyś Ty nie zapomniał wysłać, bo sklerozę masz postępującą :P

  26. Kubala pisze:

    mozecie dać moje zdjecie na czas konkursu jako avatar :D. Taki akt mojej dobrej woli

  27. onufry69 pisze:

    Pstro, a Ty kto? :P

  28. Kubala pisze:

    gdyby Kubala wysłał smsa gdzie trzeba to moze i pierwsze hehe

  29. pstro pisze:

    zdjęcie i maila? :D
    w tym roku tyle blogów, że jak nie przepadniemy w czeluściach netowych to będzie cud! ale maskana ma wiary pełne kieszenie i tej wiary porozdawała każdemu więc bądźmy dobrej wiary, że utrzymamy się na wierzchu

    pisz pisz, a my pstro czytać będziemy.

  30. pstro pisze:

    Onufrzak, a kto pyta? :P

  31. onufry69 pisze:

    Ten co nigdy nie błądzi. :P

  32. pstro pisze:

    pomyślałby kto :P:D

  33. maskana pisze:

    wróconam!
    i też się cieszę:)

  34. oceanofstupidity pisze:

    Wiadomość wysłana. Macie mój głos :-)

  35. maskana pisze:

    Dziękuję Krzysiu:*

  36. onufry69 pisze:

    Ja też już dwa dałem głosy. :>

  37. maskana pisze:

    znaczy, żeś jeszcze nie wycałowany, Onufrzak? /szok/
    cho no tu:P

  38. onufry69 pisze:

    Ooo Mask, bagietka z czosnkiem była. :P

  39. odarty pisze:

    ”Prosimy nie przecierać oczu ze zdumienia i zamknąć rozdziawioną buzię…”, nawet jeśli wleciała tam mucha :D
    Pomysł jest dobry. Musimy tylko zatrudnić Chińczyków do głosowania ;)

  40. maskana pisze:

    ojej Kubala! żebym wiedziała, że to moje „cho no tu” wywoła takie ekstremalne (było nie było) uczucie, to bym tam nie poszła. Znaczy bym poszła ale szybciej wróciła.

    Onufciu, raczej czosnek z bagietką. Nie marudz. Przynajmniej siarką nie pachnę:D:P

    Kubala, jeśli nie jesteś wampirem to podziękuję Ci zgodnie z jedyną słuszną alternatywną linią: cho no tu:)

  41. maskana pisze:

    hahahahahhahahaha
    Odarty pomysł z Chińczykami cudny. Masz jakieś znajomości w tamtych rejonach?:>

  42. pstro pisze:

    wygrywamy? nie? nie może być! :P:D

  43. odarty pisze:

    maskana, nie mam, ale możemy ich zatrzymać jakieś tam małe kilkadziesiąt milionów ;)

  44. maskana pisze:

    Odarty, skoro mówisz, że możemy to ja Ci wierzę:D

  45. odarty pisze:

    wierzysz mi? Ooo, to wpadasz w moje sidła :D

  46. maskana pisze:

    znaczy, ze zastawiłeś?:>

  47. odarty pisze:

    pewnie. A co uważasz, że niewłaściwa z Ciebie ‚ofiara’ ;)?

  48. maskana pisze:

    raz – czy to pytanie jest podchwytliwe?:>
    dwa – czy to nie jest tak, że to łowczy powinien być zadowolony z ofiary a nie odwrotnie?:>
    trzy – czy to bedzie bolało?:>

  49. odarty pisze:

    raz – już nie
    dwa – jeszcze nie wiemy, kto zostanie upolowany lub się postrzeli
    czy – będzie bolało, nie wiem :)

  50. maskana pisze:

    raz – znaczy, że było minęło?
    dwa – wolę strzelac niż polować:)
    trzy – czuje, że nie będzie (a może to endorfiny zaciemniają mi pole widzenia):)

  51. odarty pisze:

    raz – wiatru nie odnotowałem
    dwa – jesteś Strzelcem, usługuje Ci Mars?
    trzy – i iluzje też ;)

  52. pstro pisze:

    nie no, a Ci caffee and cigarettes i stoicki spokój ;P:D

  53. maskana pisze:

    raz – bo wieje w moją stronę:)
    dwa – jestem skorpionem, usługuje mi każdy:P
    trzy – iluzje są najcenniejszym co nas może spotkać, a ludzie stwarzający iluzje są dobroczyńcami:)

  54. odarty pisze:

    raz – to tylko mój oddech
    dwa – prócz Swiętego Byka
    trzy – są jak wata cukrowa, różowe, słodkie i lepiące się… do sukienki ;)

  55. pstro pisze:

    raz – jestem
    dwa – jestem
    trzy – jestem

    aż tak nie schudłam, żeby mnie nie widzieć :P

  56. Kubala pisze:

    a pstro tu nie bylo? mam z nia do pogadania

  57. odarty pisze:

    raz, dwa, trzy… pstryk… i pstro zmaterializowała się :)

  58. maskana pisze:

    ano nie schudłaś, fakt.
    Cześć Pstrusiu:D

  59. pstro pisze:

    Kubala /pstryk w nos/ ostatkiem sił
    wróciłam z klubu i czuję lada moment pojawiące sie zakwasy

  60. pstro pisze:

    raz, dwa, trzy…pstro patrzy :P:D

  61. odarty pisze:

    trzy, pięć, osiem… pstro patrzy jak schudła :D

  62. pstro pisze:

    Odarty, wgapiam się nawet i nic nie widze :D

  63. odarty pisze:

    przestrzegam Cię, bo kto ma oczy do patrzenia… kto ma uszy do słuchania… itd. Wiesz, nie? :)

  64. Kubala pisze:

    z jakiego klubu wróciłaś?

  65. pstro pisze:

    Odarty moje ślepe oczy za wiele nie widzą bez pomocy :D

    Kubala ze sportowego, ćwiczyłam dziś :)

  66. odarty pisze:

    Ślepe? Co to za zemsta, że mnie tak kłamstwem obdarowujesz? Byłem, i jestem przekonany, że widzenie masz przenikliwe :)

  67. pstro pisze:

    Odarty no taki feler, siedzę przy monitorze 22 calowym, okulary na nosie a i tak szoruję prawie nosem po ekranie :D

  68. odarty pisze:

    kurcze, próbuj jeszcze, bo sam mam chęć wpuścić się w iluzje, ale jakoś mi to nie wychodzi ;)
    ps. A moze masz długi nosek :D

  69. onufry69 pisze:

    Ja w tej chwili nie mam monitora. Wyćwiczonaś? ;-)

  70. pstro pisze:

    nie mam Odarty, ale znam taką co ma :D

  71. pstro pisze:

    nie za bardzo Onufrzak, jeden trening, ale jutro dwa! :. ile smsów wysłałeś i dlaczego tak mało ? ;P

  72. odarty pisze:

    Dobranoc, moja bajka się kończy ;)

  73. onufry69 pisze:

    Dwa, ale to na dobry początek. Dobranoc. Znajdź resztę w alfabecie.:-)

  74. onufry69 pisze:

    Też sie cieszę. Czekałem, to se pewno pomyślałaś, a wejdę niech mu będzie.:-D

  75. pstro pisze:

    no kurde czytasz w moich myślach :P;*

  76. onufry69 pisze:

    Myśli niech takie zostaną. Ja nie śpię bo.; )

  77. onufry69 pisze:

    Bo mi się nie chce spać.:P

  78. maskana pisze:

    mnie też się nie chce. ArmagIedon.

  79. onufry69 pisze:

    Mask ja jestem w oku cyklonu, wal jak w oko. :P:D

  80. maskana pisze:

    cyklon B?

    gaszę światło. Dobranoc:)

  81. pstro pisze:

    wszyscy wstali? no, ja też…poszłam spać z bolącym gardłem a wstałam z kaszlem, jasny gwint! zastanawiam się od czego ja taka lebioda ostatnio jestem

  82. Kilmore Fisz pisze:

    No proszę, jeszcze się konkurs dobrze nie zaczął, a blog już ma dwie kulki :)

  83. pstro pisze:

    tak przeszłam po kategoriach, to każdy startujący znajomy blog ma już dwie… i Li i Szu… Slimek powysyłałeś smsy? ;)

  84. maskana pisze:

    Dzień dobry:)
    Wczoraj się zapiszczałam z radości jak zobaczyłam, że wszyscy jesteśmy w czołówce po kilku godzinach od rozpoczęcia konkursu.

  85. onufry69 pisze:

    Zaraz będą trzy kulki, potem cztery i tak dalej po kolei.;-)

  86. maskana pisze:

    Onufciu niech Cię nie ponosi:)

  87. pstro pisze:

    Onufrzak z Twoim zapałem, to nawet jednej by nie było :P

  88. onufry69 pisze:

    Pstruśka miluchu. :-P

  89. SzuflaNdia pisze:

    gratki za kilki maluchy
    i dzieki za sms na moja sprochniala szuflade :)

  90. pstro pisze:

    się nie podlizuj teraz :P

  91. pstro pisze:

    a macie już osoby towarzyszące? bo my w tym czasie z maskaną nie mamy żadnych planów :P

  92. maskana pisze:

    oszalałaś? jeszcze nas zjedzą i znów będzie załoba narodowa!

  93. pstro pisze:

    maskana, ja Ci mówiłam, że będą nas pożerać wzrokiem a Ty od razu, że zjedzą :P

  94. onufry69 pisze:

    Na moje nieszczęście mam dobry wzrok:-P

  95. pstro pisze:

    na moje szczęście ja nie :P

  96. onufry69 pisze:

    Szczęściara. Czyli trafiło Ci się jak ślepej kurze.:-P:-D

  97. pstro pisze:

    tak myślę i …sama nie wiem :P

  98. Katon pisze:

    Witam, kłaniam się serdecznie konkurencji. Wiem, że nie macie szans ze mną, ale etykieta, dobry obyczaj i ludzkie miłosierdzie mnie tutaj przywiodły. Życzę powodzenia, Katon

  99. maskana pisze:

    Panie Katonie, ślicznie dziękuję za zaszczyt jakim nas Pan obdarował przekraczając nasze skromne progi. Jednocześnie gratuluję rycerskości, ogłady i szampańskiego wręcz poczucia humoru. Miłosierdzia Ci u nas dostatek, ale i Pańskie przyjmiemy jako wróźbę zwycięstwa. Z życzeniami zdrowia, Maskana.

  100. ja-sama pisze:

    Ale czy to już trza klepać te cyferki?

  101. pstro pisze:

    niech mnie ktoś poklepie po plerach, bo mi kawałek bułki stanął w przełyku …własnie miałam pisać, że miłosierdzia Ci u nas dostatek, ale i te przyjmiemy jako te dwa nagie miecze, tylko się zakrztusiłam ;)

  102. maskana pisze:

    Kasiu Oleńkowa, już! Już trzeba:)

  103. ja-sama pisze:

    Melduję, część zadania wykonana!

  104. pstro pisze:

    wychodzi na to, że tylko Onufrzak się obija :P

  105. ja-sama pisze:

    „Mamoooo, to trzeba porządnie przycisnąć, a nie miziać!!!”-drze mi się nad głową!
    (to moje dziecko, gdy wciskałam cyferki i literki wg instrukcji dla Onufrzaka!)

  106. pstro pisze:

    ja wczoraj zerkałam jak znajomy coś szukał i tak tym palcem merdał po wyświetlaczu, taki telefon to nie na moje nerwy :D

  107. ja-sama pisze:

    Na moje też nie:P to był dziecia telefon!

  108. pstro pisze:

    dziecia lubią wyższą technikę :D

  109. onufry69 pisze:

    A starsze osoby boją się technicznych nowinek.:-P

  110. Mirażyk pisze:

    A jak biedna studentka czeka do lutego na doładowanie konta… to chyba nie zagłosuje :|

  111. pstro pisze:

    Onufrzak nie bój się, łap za telefon co? przesz Cię nei ugryzie :P

  112. pstro pisze:

    Ulotna a znajomi?:>

  113. Mirażyk pisze:

    Zapytam… :) muszę dokładnie przeliczyć stan swojego portfela, może za 5 zł doładuję :)

  114. Mirażyk pisze:

    Spróbuję namówić znajomych z wolontariatu… może przejdzie ;]

  115. pstro pisze:

    Ulotna, Ty masz taki dar przekonywania, ze ja w Ciebie wierzę :)

  116. Mirażyk pisze:

    Ja nie wierzę, :P

  117. pstro pisze:

    ja mam wiary za nas dwie :P:D

  118. Kubala pisze:

    miałem coś napisać, ale zapomniałem co

  119. Mirażyk pisze:

    Kubala… to SE przypomnij :)

  120. onufry69 pisze:

    Ulotna, wyślesz fotkę za doładowanie?:-P:-D

  121. Mirażyk pisze:

    Onufrzak, nawet dwie…

  122. Licencja pisze:

    Wysłałam i zmusiłam nieletnie :)

  123. maskana pisze:

    Li:*
    Nieletnie:*
    :)

  124. silma pisze:

    wysłane, nikogo nie zmusiłam, wszyscy ulegli łagodnej perswazji

  125. maskana pisze:

    Silma:* ślicznie dziekujemy:)

  126. pstro pisze:

    wróciłam z indoora, dziewczyny /uścisk ile sił zostało w ręCach/ :D

  127. pstro pisze:

    ja nie, mam takiego globusa, że kurde mole! jak miałam kiedyś często to się przyzwyczaiłam, a teraz jak mnie boli od święta, to jakoś mnie tak bardziej boli :P:D

  128. pstro pisze:

    niech ktoś naprawi ciśnienie, bo mi zaraz głowę urwie, niby za wiele w niej nie mam, ale bez głowy to jak bez ręki :P

  129. maskana pisze:

    ja Ci tu z taką piękną tubą a Ty ciśnienie masz?
    cho no tu, coś wyczarujemy, zeby nie bolało:)

  130. pstro pisze:

    /położyła ręce na monitorze/ lecz! :D

  131. pstro pisze:

    Maskana a tlenu zaczerpnij łyk !:>

  132. onufry69 pisze:

    Podnieść Ci ciśnienie, czy obniżyć? :D

  133. pstro pisze:

    Onufrzak, Ty już nie bądź taki lekarz pierwszego kontaktu :P

  134. maskana pisze:

    dobra, głaskaj monitor:
    adin, dwa, tri
    lieko lieko
    czytyrie, piat, sziest
    zaktrojtie głazy

    lepiej Ci?:D

  135. pstro pisze:

    skąd ja Ci teraz głazy wezmę, kamyczki z doniczki mogą być? :P:D

Skomentuj

