Ogłoszenie parafialne.

Euforia, która nas ogarnęła tuż po ogłoszeniu wyników w konkursie na Blog Roku 2010 powoli opada. Pstro, z wrażenia, miała kłopoty z wymową literki „r” i brzmiała z tendencją francuską, niczym Edit Piaf. Onufrzak ze szczęścia tak zabalował, że na kilka dni stracił kontakt z rzeczywistością, do której przywróciło go radosne Hande hoch odbijające się od pustych ścian Izby Wytrzeźwień, w małej miejscowości w Nadrenii Północnej – Westfalii. Ja, no cóż, w przypływie niepohamowanej radości wybrałam się w podróż do Kotliny Kłodzkiej, która okazała się być podróżą życia…

Obudziłam się o świcie, z mocnym postanowieniem, że ten urlop będzie maksymalnie wykorzystany – w końcu od czasu do czasu trzeba odpocząć od nieróbstwa… Widok za oknem nie zachęcał do podróżowania moim wartburgiem, bowiem zima jest piękna tylko do pewnego stopnia… Celsjusza, a w mojej wersji DeLuxe nagrzewnica jest, ale zepsuta.

Wybrałam więc bezpieczniejszy środek transportu – w tym szaleństwie odnalazłam i wolność i bezpieczeństwo.

Dość szybko okoliczności zmusiły mnie do zmiany środka transportu, na powiedzmy – mniej paliwożerny.

 

Na miejsce dotarłam o zachodzie słońca.

Chodziłam po górach rozdmuchując mgłę…

… albo balsamowałam ciało w solance…

…poznawałam ciekawych ludzi…

…i odwiedzałam fascynujące miejsca.

Wróciłam do domu szczęśliwa, bo jak wiadomo wszędzie dobrze ale w domu najlepiej.

O czym to ja chciałam? Aha! Ten etap w konkursie na Bloga Roku zakończony, ale to nie koniec zabawy. Teraz Juror – znawca kazdej kategorii – otrzymał listę 10 (w przypadku kategorii absurdalne i offowe 13) blogów z odpowiadającej mu kategorii tematycznej, które w poprzednim etapie Konkursu otrzymały największą ilość głosów, co oznacza, że Pani Maria Czubaszek właśnie nas czyta. Jak już przeczyta, wybierze 3, jej zdaniem najlepsze blogi, które będą nominowane do Nagrody Głównej i Wyróżnień Głównych. Czekamy na werdykt. Trzymajcie kciuki!

P.S.

Fotana, dziękuję za zdjęcia:*

173 Responses to Ogłoszenie parafialne.

  1. pstro pisze:

    Onufrzak Ci pożyczył ciągnik? nie może być! …jak dzwoniłam do Ciebie, a Ty powiedziałaś, że musisz tylne koło dopompować, to byłam pewna, że Ty składakiem jedziesz, no teraz to rozumiem Twoje słowa na drugi dzień, że dalej pompujesz z przerwą na śniadanie, bo myślałam, że pompki używać nie potrafisz :P:D

  2. maskana pisze:

    oj tam zaraz pożyczył. Sama SE pożyczyłam. I powiem Ci, że do dziś mi się pompka śni…

    P.S.
    Onufciu, jesteś moim ulubieńcem, wiesz? A jak mi nie wierzysz, to wiedz, że w tym miesiącu wypłatę z premią dostanę:P

  3. odarty pisze:

    ”Obudziłam się o świcie, z mocnym postanowieniem, że ten urlop będzie maksymalnie wykorzystany…”
    Postanowiłaś tym razem wydac całą kasę? :)

  4. maskana pisze:

    Odarty, a co? dostałeś już wyciąg z banku?:>

  5. pstro pisze:

    ja czuję, że Maskana zaszalała i wydała całe 8 dych :P

  6. odarty pisze:

    maskana, nic mi nie grozi, dla pewności postanowiłem przepić całą kasę ;) Następny przelew pierwszego :D …za parę dni ;) Jak ja kocham początki miesiąca ;)

  7. maskana pisze:

    ja wydałam, Ty przepiłeś… na bank masz teraz debet:D

  8. pstro pisze:

    toś się tego pilsnera ożłopał ;P:D

  9. odarty pisze:

    odczep się!!! Tylko 15 wypiłem :D
    No mam debet ;) szukam osoby, u którejmiedziaki w kiszeni powodują skrzywienie kregosłupa :D Mogę ją szybko wyleczyć :D

  10. odarty pisze:

    pstro, Ty tam w swoich gatkach masz jakieś kieszonki? :D

  11. pstro pisze:

    15? w jeden wieczór? nie no, to Onufrzaka bijesz na łeb :D …
    weszliśmy razem do lokomotywy zauważyłeś?:>

    • odarty pisze:

      nie. Jak wyglądasz? I chyba nie do TEJ lokomotywy ze skeczu Mru Mru :D

    • pstro pisze:

      miia razem nawiedziliśmy :P

      a wyglądam tak, że te 15 piw byś wciągnął nosem zanim byś na mnie spojrzał, mam globusa trzeci dzień..:P

    • odarty pisze:

      weź poczekaj, to my chodzimy ze sobą :D?

    • odarty pisze:

      odnośnie wciągania nosem… to kiedyś byłem z kolegą na imprezie u koleżanki, i ona postawiła super hiper mega małe kieliszki… i kolega przemówił: takimi małymi pierdunami mamy pić, toż to można nosem wciągać :D

    • pstro pisze:

      a jak się namachasz ręką przy tym, bo to zanim odstawisz, już polewają :D

  12. pstro pisze:

    /oklepanie się ze wszystkich stron/ ani jednej :D

  13. pstro pisze:

    leżą? no popatrz, myślałam ze mam na sobie,takie zrolowane wyczułam pod palcami, musi to fałdki :D

  14. Kubala pisze:

    Ciekawe, czy Pani Maria (pozdrawiam) czyta też komcie

  15. pstro pisze:

    Kubala, a to by było dobrze czy źle?

  16. odarty pisze:

    czy średnio?:D

  17. Kubala pisze:

    mogłoby zagwarantować 1 miejsce

  18. Kubala pisze:

    znalazłem miejsce w Opo, gdzie można parkować bez płacenia :D. Niemal centrum

  19. Licencja pisze:

    Mask, muszę z uznaniem powiedzieć, że co jak co, ale urlop umiesz sobie zorganizować :D

  20. maskana pisze:

    Li, bo tylko ci co umiOM to się dobrze bawiOM:)

  21. onufry69 pisze:

    Mask znasz numer konta, więc czyń swą powinność.:-P

  22. Mirażyk pisze:

    Śpicie? bo ja nie :P /kocham fizjologię zwierząt, mówię Wam!/

  23. Kubala pisze:

    /na takie zamiłowania lekarze mają specjalną nazwę: zoofilia/

  24. maskana pisze:

    Dzień dobry bardzo:)

  25. silma pisze:

    ja poprosze to morze i palmy… za oknem snieg sypie paskudnie, wiec ja marze o morzu… ciepłym… bo morze Barentsa mi nie pasuje, jakos.

  26. pstro pisze:

    ja poproszę leżak obok silmy, już po drinki mogę wstawać sama, nie muszą donosić :P

  27. Licencja pisze:

    A leżak pośrodku :)

  28. pstro pisze:

    to teraz trza będzie kogoś do donoszenia, bo ja się z tym wszystkim nie zabiorę :P

  29. Licencja pisze:

    Popatrzcie, jaka gwałtowna reakcja na mój komentarz u Katona :))
    Wrzucili mnie do moderacji, haha!

    Licencja said, on Styczeń 27, 2011 at 9:37 am
    Twój komentarz oczekuje na moderację.

    A ja tak sobie myślę, co by tu dobrego dla Katona zrobić.
    Patrzę jak się uśmiecha i widzę, że nie ma przednich zębów. Braki od szóstki do szóstki.
    Gdybyś chciał Katonie uzupełnić braki w uzębieniu- a wiadomo, że jako bezrobotny technik budowlany masz problemy z kasą- napisz do mnie, a ja zorganizuję zbiórkę na Twoje zęby. Napiszę wzruszającą notkę o tym, że możesz jeść tylko papki.
    Tylko koniecznie do 7 lutego, tak by zmieścić się jeszcze w trakcie trwania konkursu, z litości może ktoś poza 10 złotymi dorzuci Ci jeszcze sms-a.

    A teraz zwracam się do mojej niegdysiejszej koleżanki Charmee.
    Droga Aneto (jak powszechnie wiadomo, to jest Twoje prawdziwe imię), wiem że moja osoba bardzo Cię uwiera, wiecznie kpisz od żółci i zazdrości.
    Ale ja Ci wybaczam, wiem że jesteś chora, masz w dodatku rozdwojenie jaźni. Uporządkuj swoje sprawy, rozwiedź się weszcie ze swoim realnym mężem Maxcelem, nie będziesz musiała udawać, że to kolega, pisać na jego nicku i generalnie uwolnisz się od wiecznego kłamstwa. A ode mnie kundlu z daleka. Ty wszystko potrafisz splugawić.
    No to pozdrawiam/by Hania.

  30. Licencja pisze:

    I następny:
    Licencja said, on Styczeń 27, 2011 at 10:18 am
    Twój komentarz oczekuje na moderację.

    Droga Aneto, leć, leć, potrzebujesz sporo czasu by wymyślić nowe kłamstwa.
    Ale najpierw usiądź i zastanów się czy nie lepiej wpłacić 10 zł na podane przeze mnie konto i raz w życiu zrobić coś dobrego, czy jednak dalej pluć nienawiścią do świata?
    Zastanów się Droga Aneto, oj zastanów się. Bo przyjdzie kiedyś na Ciebie kara i śmiech pójdzie po całym necie. A śmieszności boisz się najbardziej, prawda?
    Miłego dnia i wspomóż ubogą kobietę w potrzebie. Kiedyś Ty możesz być na jej miejscu.

    Odpowiedz

  31. Licencja pisze:

    I jeszcze to:

    Inspektor Lesny said, on Styczeń 27, 2011 at 10:33 am
    Licencjo, roznica miedzy Toba a Charmee jest taka, ze ona (Charmee) kontoluje swoje emocje, zwraca uwage na uczucia interlokutora. Ty zas, nie masz skrupulow. Bez wahania potrafisz skrzywdzic kogos, tylko dlatego, ze go nie lubisz.
    Przypomina to zachowanie osoby, ktora kopie psa, tylko dlatego, ze akurat znalazl sie tam, gdzie ta osoba.

    Odpowiedz
    charmee00 said, on Styczeń 27, 2011 at 10:35 am
    :)))))))))))))

    Kacio, wróć już, wesoło jest /tylko szybko, bo zaraz ja muszę wyjść/

    Odpowiedz
    Licencja said, on Styczeń 27, 2011 at 10:43 am
    Twój komentarz oczekuje na moderację.

    Ach, ach, jaka ulga, że pomiedzy mną a Charmee są jakieś różnice.
    Być taka jak ona? Nigdy!!!
    Inspektorze, a z Ciebie można się tylko śmiać. Ale iście rozczulająca jest Twoja wiara w anielskość naszej drogiej Anety- mistrzyni intrygi.
    Bawcie się dobrze we własnym, mocno nieświeżym sosiku.
    Ale oczywiście skorzystam z okazji i zapraszam do wplaty przynajmniej 10 złotych.
    Będzie na trzy zupki.

    Odpowiedz
    charmee00 said, on Styczeń 27, 2011 at 10:44 am
    Tak swoją drogą… Do jakich metod posuwają się ludzie, żeby wygrać – to jestem jeszcze w stanie zrozumieć. Ale do jakich się posuwają, żeby nie wygrał ktoś inny, żeby go zdyskredytować, ośmieszyć – tego nie zrozumiem nigdy. Tak samo jak tego, że Li rzyga do mnie na blogu Katona. Akurat Katona. Identyczny schemat, jak u Mikusia. Dojebać u kogoś, powylewać pomyje u kogoś, a u siebie mieć czyściutko, porządeczek, pod sznureczek, uśmieszki i ciumki…

    Odpowiedz
    Licencja said, on Styczeń 27, 2011 at 10:46 am
    Twój komentarz oczekuje na moderację.

    Maxcel jest Twoim mężem i ojcem Twojej córki.
    Ty siedzisz w kuchni i walisz w laptopa, on siedzi w pokoju, wali w swojego i pyta czy w lodówce jest piwo :))
    A reszta wierzy w to, co jej wmówisz, moja Droga Aneto.
    Wpłaciłaś już coś na konto? Miej gest, choć raz w życiu!

    Odpowiedz
    Licencja said, on Styczeń 27, 2011 at 10:50 am
    Wy nie macie najmniejszych szans na zwycięstwo, chyba że w kategorii podłości.

    Nawet nie przyszło mi do głowy, że dla mnie moglibyście być konkurencją, haha:)))
    Zdyskredytować? Ośmieszyć? A czym był Twój komentarz i komentarz Katona o mojej notce? Tylko że ja nie czuję się ośmieszona ani zdyskredytowana, bo ja piszę prawdę.
    A Ty wiecznie kłamiesz i prawdę za Ciebie musi napisać ktoś inny. Np ja. Choć z najwyższym obrzydzeniem.
    Odczep się ode mnie malizno, dla mnie jesteś jak mucha- bzyka, bzyka a padnie pod packą ;-)

    Odpowiedz
    charmee00 said, on Styczeń 27, 2011 at 10:52 am
    Ależ oczywiście, że wygramy :)))

    Odpowiedz
    Licencja said, on Styczeń 27, 2011 at 10:54 am
    Twój komentarz oczekuje na moderację.

    O widzę, że tracisz grunt pod nogami droga Anetko :) Ten nerwowy śmiech…:)
    Pracuj, spokojnie pracuj, przemiłego dnia Ci życzę.

    Odpowiedz
    Licencja said, on Styczeń 27, 2011 at 10:57 am
    Twój komentarz oczekuje na moderację.

    Numer konta jest u mnie na blogu :)
    Wpłać, a będzie Ci to policzone na ziemi :)

    Odpowiedz
    Licencja said, on Styczeń 27, 2011 at 10:59 am
    Twój komentarz oczekuje na moderację.

    Za 20 złotych? :)

    Odpowiedz
    heureuse said, on Styczeń 27, 2011 at 11:05 am
    Widzę, że na tych blogach nie ma już zadnego tabu…;)

    Odpowiedz
    Inspektor Lesny said, on Styczeń 27, 2011 at 11:07 am
    czy można wpłacić 20 zł na twój zbozny cel ? I na

    Jak ja, kurwa mialbym dochodowy interes, chocby i podejrzany moralnie, jak Licencja, to bym idiotow z ludzi nie robil, na np. blogach.
    I robil zbiorke. Po 10zet.
    Tylko jak bym zobaczyl, o co w Krakowie nie trudno, dziecko potrzebujace pomocy, to bym sie nim zajal. A nie robil z tego cyrku. Co sie dzieje z pieniedzmi wplacanymi przez naiwnych na rozne „Fundacje Pomocy Dzieciom” to ja wiem, niejako profesjonalnie.
    I nie mam Ciebie, Licencjo, tu na mysli. Bo Ty jestes tylko pierwsza w tym „Lancuszku pomocy”.

    Odpowiedz
    Licencja said, on Styczeń 27, 2011 at 11:14 am
    Twój komentarz oczekuje na moderację.

    Ależ oczywiscie, że z największą przyjemnością pójdę z Tobą na bezinteresowną kawę :) Byle z mlekiem;-)
    Inspektorze, gdybyś miał zdolność rozumienia czytanego słowa, to byś wiedział, że pomagam tej kobiecie od pewnego czasu, ale nie jestem w stanie sama już tego udźwignąć. Wynajem mieszkania, rachunki, jedzenie dla czterech osób, pampersy… to są naprawdę znaczne kwoty. Ale widzisz- mam czytelników na KTÓRYCH MOGĘ LICZYĆ i to jest piękne!
    Więc znajdź w sobie trochę współczucia i wpłać 10 złotych, naprawdę nie trzeba więcej.
    Bo to nie chodzi o wzbogacenie, ale o danie kasy na przeżycie.
    I danie kasy bezpośrednio do rąk potrzebującej, nie będziesz utrzymywał żadnej Fundacji.

    Odpowiedz
    Katon said, on Styczeń 27, 2011 at 11:20 am
    Witam Państwa!:)

    Widzę, że jedno prawdziwe zdanie z Biblii – powtórzmy je: „Gdy więc dajesz jałmużnę, nie trąb przed sobą, jak to czynią obłudnicy w synagogach i na ulicach, aby ich ludzie chwalili”, przywiodło na mój szacowny blog pannicę Licencję, która jak widzę, co częste u neurotycznych kobiet, myśli za pomocą gonad a nie mózgu. Panno Licencjo, zmuszony jestem wydać oświadczenie w w sprawie dotyczącej Pannicy. Otóż, oświadczam, że dopóki nie zdejmiesz ze mnie oraz innych moich przyjaciół oraz pozostałych blogerrów kajdan moderacji na swoim blogu, tak długo nie będziesz miała wstępu na mój blog. To w ramach retorsji. Roma locuta causa finita.

    A Wy drodzy Czytelnicy, pamiętajcie „Gdy więc dajesz jałmużnę, nie trąb przed sobą, jak to czynią obłudnicy w synagogach i na ulicach, aby ich ludzie chwalili”, faryzeizm jest cechą ludzi podłych, cynicznych, któzy na biedzie i nieszczęściu innych dorabiają się materialnie i poprawiają swoje zepsute samopoczucie.
    ——————————————————
    No! Niech zostanie w tym bezpiecznym miejscu…:)

  32. pstro pisze:

    no bo wiesz, prawdę napisałas, a prawda w tych kręgach jest obca :D

  33. Licencja pisze:

    No to pozdrawiam, idę do pracy.
    A gdyby ktoś chciał wpłacić przynajmniej 10 złotych, by pomóc naprawdę potrzebującej kobiecie, to dane są u mnie na blogu.
    Pozdrawiam i miłego dnia :))

  34. pstro pisze:

    a niby nie moderują :D, o kurde takie nowinki? ale ten mąż musi być ciapciak jak na to pozwala…matuchno jedyna

  35. Licencja pisze:

    Nie dość, że napisałam prawdę, to patrz jaką ta prawda wywołała gwałtowną rekację!!!
    Tyle, że Kaciowi nie stało dość rozumu, by mnie wykasować, zamiast wrzucić do moderacji :))
    Zapewne sporo mu ucieka wraz z ciepłem przez te słynne już braki w przednim uzębieniu…
    W każdym razie zawsze mogę mu pomóc i akcję charytatywną zorganizować. Zeby to ważna rzecz, zwłaszcza jak chce się kąsać. Inaczej wychodzi to żałośnie śmiesznie, haha :)))

  36. Licencja pisze:

    Popraw mi Pstrusiu te „Zeby” na Zęby, żeby nie bylo wątpliwości;-))

  37. Licencja pisze:

    Mąż pewnie się jej boi! :D
    A w necie czuje się męski i silny… :DDD

  38. Licencja pisze:

    Wahałam się, czy pisać notkę o Sylwii w trakcie trwania konkursu. Bałam się takiej właśnie reakcji, z tych wlaśnie kręgów. Ale odkryłam, że to mój strach był ich silą i nagle przestałam się bać. Mam głęboko w swojej realnej dupie popaprańca bez zębów i ze znaczną nadwagą (było nie było kreuje się na przystojniaka) i schozofreniczkę żyjącą dwoma różnymi życiami.
    Charmme vel Anetka przegięła i dobrze o tym wie. I podłość ma swoje granice.

  39. pstro pisze:

    ja rozumiem strach, ale przecież zeby tak inny mężczyzna przy nim pisał do jego pożal się boże żony? no ciapciak i tyle :D

  40. roten pisze:

    Co mnie obchodzą twoje kłótnie Li, tutaj jest blog porządnych ludzi, nie zaśmiecaj. Swoją drogą ten Katon miał rację z jałmużną. Wklejaj sobie u siebie na blogu te śmieci i swoje wypociny. Pstro, pozdrawiam:)

  41. Licencja pisze:

    Roten, jak Cię to nie obchodzi, to nie czytaj. Proste?

  42. Licencja pisze:

    Eee tam Pstrusiu, jaki mężczyzna? To tylko Poker…

  43. pstro pisze:

    mnie to mowę odjęło /by Wojewódzki …tak prawdę powiedziawszy :D

  44. pstro pisze:

    aż się przespacerowałam, Li, ale jeden Twój komć urzał światło dzienne, ten najmniej kompromitujący :D

    ale mi komp zmula ja pierdziele i to wtedy, jak tyle nowinek

  45. pstro pisze:

    roten, a że tak zapytam, kto pozdrawia?:>

  46. onufry69 pisze:

    ale newsy…ja pierdziele. :P:D
    dobry. :)

  47. odarty pisze:

    cześć :) Zajrzałem, to może i mi uda się skompromitować ;)

  48. silma pisze:

    a wiecie co?? ja oddzielam się od tego bagienka, nie chodzę, nie czytam, nie chce wiedzieć nic na ich temat. Bo póki to robię, to zamiast zając się sobą zajmuje się nimi, a to mało ciekawe persony. Niechaj się sobą pasa, ale ja im nie będę dostarczała pożywki. Czego i wam życzę.

  49. odarty pisze:

    ja to nawet nie czytałem ich wpisów. Taki ze mnie leń. Ja to nawet nie wiem o kogo chodzi. Taki ze mnie ignorant. To dobrze czy źle?

  50. pstro pisze:

    dobrze Odarty :D … ogry jak ogry ot co :D

  51. odarty pisze:

    jak już mnie chwalisz, to powiem Ci, że jesteś ładna ;) Do ogra Ci daleko :D

  52. pstro pisze:

    aż mi się zmarszczki mimiczne powygładzały :D

  53. onufry69 pisze:

    Odarty chce ze dwie dyszki pożyczyć, to zrozumiałe. :P

  54. pstro pisze:

    Onufrzak od tych newsów to nie zaśniesz dziś :P

    silma, ja zaglądam się upewnić, że na tym necie nie odwaliło mi tak całkiem, że są gorsi :D

  55. maskana pisze:

    Dzień dobry po raz drugi:)

  56. onufry69 pisze:

    o Mask we własnej osobie, drugi raz wstałaś?:>

  57. onufry69 pisze:

    Pstruśka żeby było jasne, ja ogólnie mało sypiam. :P

  58. maskana pisze:

    Onufry, co zrobić – kazali to wstałam. Ale zaraz się położe, żeby się nie zmęczyć. Więc przyszykuj sie na kolejne „wstanie”:)

  59. pstro pisze:

    a co jeszcze malo robisz? tak pytam :P

  60. onufry69 pisze:

    Mask dopiero urlop miałaś, nie żebym wypominał. :P:D

  61. silma pisze:

    Jak kto sam z siebie słodki to i słodzić nie musi :P

  62. silma pisze:

    Pstro/ekhem…/ dla kogo ten wywiad?

  63. onufry69 pisze:

    Silma, że niby burak? :P

  64. onufry69 pisze:

    Pstro piję wiele rzeczy, ale herbaty nie pijam, powinnaś o tym wiedzieć. :P

  65. silma pisze:

    a tam zaraz burak… trzcina cukrowa… klon kanadyjski… a Ty zaraz burak… fe

  66. onufry69 pisze:

    Silma klon kanadyjski fajnie brzmi. A tak na marginesie, syrop klonowy średnio smakuje.

  67. pstro pisze:

    no tak, jak znam Onufrzaka, to jak spodobała mu sie nazwa „klon kanadyjski”, to teraz będzie po amerykańsku zaciągał :P

  68. Kubala pisze:

    Siema po raz kolejny

  69. pstro pisze:

    siema /bycie jazzy/ :P

  70. miia1 pisze:

    Cześć Wam. Bardzo się cieszę, pstrusiu, że jesteś jazzy ;) niezłe newsy tu zapodajecie, kurde. Jednak zalecam spokój buddyjski, zapewniam, że działa. Tyle, ze trzeba doznać oświecenia w pewnych kwestiach.

    • odarty pisze:

      Czeee miia :)
      Bardzo proszę o rzwinięcie tematu spokoju wg buddyzmu ;)
      Dziękuję również w imieniu pstrokatesa ;)

  71. maskana pisze:

    Cześć Miia. Czy oświecenie jest warunkiem dostąpienia spokoju buddyjskiego? Bo mnie się czasem (w życiu realnym) taki spokój bardzo by przydał…

  72. onufry69 pisze:

    Mask adin, dwa, tri…

  73. miia1 pisze:

    A wiesz Maskano? MOże ja dzisiaj ten temat u siebie rozwinę… Oświecenie nie jest warunkiem, bo do niego dąży się przez medytację:) Czyli spokój – oświecenie – spokój. Trening spokojności.

  74. pstro pisze:

    ja zaznam spokój, jak mnie głowa przestanei boleć, czwarty dzień to już lekkie przegięcie

  75. onufry69 pisze:

    Miia ja jestem chodzącym spokojem. Jeśli ma to coś wspólnego z buddyjskim….siostro!:-D

  76. onufry69 pisze:

    Jutro przestanie boleć.;>

  77. Kubala pisze:

    raz byłem w szkole Zen! Jeśli cokolwiek można osiągnąć siedząc 2 godziny bez ruchu, to na pewno zaliczają się do tego hemoroidy

  78. maskana pisze:

    Kubala:))) i jeszcze zakrzepica.

    Kiedyś spróbuję. Wtedy będę mogła się wypowiedzieć. Póki co obserwuję moje dziecko, które w chwilach uniesienia, siada „po turecku”, opiera dłonie na kolankach, łączy palce, zamyka oczy i „ammmmmmmmmmmm”. Ponoć ją to uspokaja:)

  79. Kubala pisze:

    ale po co byc spokojnym? Spokój wymyślili nauczyciele pierwszysch klas i przedszkoli. Kiedy to dzieciom bliżej do ADHD niż do Buddy

  80. miia1 pisze:

    No i się wyprodukowałam, cholera „osobiście”. To przez Ciebie, Maskana, wszystko przez Ciebie!
    Hemoroidy po 2 godzinach? Kubala właśnie ODKRYŁ swoje słabe punkty :)))

  81. miia1 pisze:

    Maskana, moje dziecię też tak robi. Drugi nadrabia ADHD. Mamy równowagę przyrodniczą.

  82. miia1 pisze:

    WyPaczam ;)

  83. maskana pisze:

    Obudziłam się z mocnym przekonaniem, że dziś będzie dobry dzień. No to niech będzie:)

  84. silma pisze:

    no jasne ze będzie dobry, wszak to piątek, łikędu początek

  85. onufry69 pisze:

    dzień dobry. :)
    ano będzie dobry…jestem! :P:D

  86. maskana pisze:

    Silmo, o tym nie pomyślałam – a to kolejny argument za:)

    Onufrzak, wróconyś?:>

  87. onufry69 pisze:

    mhm…możesz piszczeć. :P:D

  88. pstro pisze:

    ja mam kolejny dzień z migreną , ale nie poddam się bez wali, chociaż wczoraj poległam o 20-stej… ale Onufrzak wrócony, to od razu rogal na buzi :P:D

  89. maskana pisze:

    tak piszczałam, że ochrypłam:P

  90. onufry69 pisze:

    rogala jadłaś? mówiłaś, że to bułka. :P:*

  91. onufry69 pisze:

    Mask, a to nie jest chrypa wrodzona jak u Himilsbacha? :P:D

  92. pstro pisze:

    coś Ci nie pasi Onufrzak? :P;*

  93. pstro pisze:

    o kubala i to w jakim dobrym nastroju:> gdzie dziś balujesz hę? ;)

  94. onufry69 pisze:

    Nie tym tonem. Pstruśka. :P

  95. miia1 pisze:

    To i ja się dowlokłam, rzężąc i plwając ( Grypina).
    Heloł – zapiszczała słabiutkim głosem.

  96. maskana pisze:

    Onufrzak, nie jak u Himilsbacha, raczej jak u Balcerka:D:P

    Cześć Kubala – to o co Ci chodziło z tymi Katowicami i Gliwicami, hę?:)

    Miia, nie daj sie! walcz z zarazem!

  97. onufry69 pisze:

    Mask może być i Balcerek, ogólnie mi o męski głos chodziło. :P:D

  98. onufry69 pisze:

    Miia myślałem, że może coś zaśpiewasz. ;)

    • miia1 pisze:

      Dzisiaj cienko śpiewam. Mogę zaintonować :twarz mi blednie, włos mi rzednie, psują mi się zęby przeeednie ;) ( to z dedykacją dla Li )

  99. miia1 pisze:

    Mogę sobie tu poomdlewać? U siebie nie mogę, bo tam jest tak niszowo, że jak padnę, to zgniję. A tu jak się osunę, to przynajmniej ktoś zauważy. I uratuje…

  100. onufry69 pisze:

    Ja u Ciebie nic niszowego nie zauważyłem, ale jak Ci będzie raźniej, to mogę zemdleć razem z Toba tutaj. ;)

  101. miia1 pisze:

    Dobra… to na „trzy – cztery” :D

  102. onufry69 pisze:

    o kurde, a ja dopiero odświeżyłem stronę…jeszcze raz. No wstawaj. :P:D

  103. pstro pisze:

    drzemłam sie i guzik, głowa boli jasna cholera, kto ma skuteczny srodek na ból głowy? przesz ileż można żreć te tablety…
    miia grypsko Cię złapało ? uuu …Ty te zarazy wszystkie poupijaj na smierć!

  104. miia1 pisze:

    Właśnie mnie COŚ tak wkurwiło, że chyba ze złości ozdrowieję.
    Pstruśka, niepokoją mnie te Twoje globusy.

  105. pstro pisze:

    kurde miia chcialabym żeby mnie coś tak wkurwiło, żebym ze zlości mnie przestała głowa napierdzielać … powiem Ci, że kiedyś mialam bardzo często globusa, a przez ho ho jakoś nie mialam, to teraz sobie folguje na mnie za te czasy

  106. onufry69 pisze:

    Pstruśka…mogę Cię wkurwić? :P

  107. onufry69 pisze:

    Miia a co Cie tak wkurwiło/zdenerwowało?

  108. pstro pisze:

    Onufrzak Ty? a powiedz Ty mi jakim sposobem co? jak Ty sie zaczynasz po chwili śmiać :P

  109. maskana pisze:

    to może ja spróbuję, co?:>

  110. pstro pisze:

    następna chichotka :D

  111. maskana pisze:

    oj tam, oj tam. Postaram się bardzo:D

  112. SzuflaNdia pisze:

    A moze skorumpujemy paniom Marie?

  113. onufry69 pisze:

    znam ją, jest nieugięta. W zeszłym roku nawet smsowałem z nią.

  114. maskana pisze:

    Onufrzak, a potem się obudziłeś:P

  115. miia1 pisze:

    Już mi przeszło. Wyładowałam się w szorowaniu podłóg w pozycji atawistyczno – jaskiniowej. Lepsze niż aspiryna i relanium w jednym.

  116. onufry69 pisze:

    Mask…zlany potem :P

  117. onufry69 pisze:

    Miia mnie to by dopiero szlag trafił gdybym nie miał mopa. :P:D

  118. Kubala pisze:

    Maskana już nic z tym śląskiem. Teraz nowe pytanei – znacie kogos, kto pracuje w Coffee Heaven?

  119. onufry69 pisze:

    osobiście uważam, że powinnaś.

  120. maskana pisze:

    Ty to mnie zawsze w dobrą stronę popchniesz… Dzięki, Onufry.

    Czy czyta nas ktoś kto pracuje w Coffee Haven? Jeśli czyta, to ja ją/go chętnie poznam czy tam zlustruje /w zależności od płci i takich tam moich osobistych preferencji/.

  121. Kubala pisze:

    ja z kolei nie polecam takich znajomości :)

  122. maskana pisze:

    no to, w takim razie, w obecnej sytuacji, po zapoznaniu się z materiałem dowodowym – jednak nie poznam i nie zlustruje

    Onufrzak, w co Ty mnie chciałeś wrobić, hę? przelewiki Ci się znudziły?:P

  123. onufry69 pisze:

    Mask nie tym tonem, dobra? :P

  124. onufry69 pisze:

    Kubala wywalili Cie z roboty?

  125. Kubala pisze:

    nie, zrobili mi kawę

  126. onufry69 pisze:

    e no to elegancko, więc w czym problem Kubalo?

  127. maskana pisze:

    Onufciu:* a:* tym:* tonem:* brzmię:* lepiej:*?:P

  128. onufry69 pisze:

    Mask to alfabet Morse’a? :P

  129. Kubala pisze:

    w tym, że była do dupy :)

  130. miia1 pisze:

    Pragnę zwrócić uwagę, ze zmula.

  131. onufry69 pisze:

    Miia u mnie też, ale dziwne, bo nie mam wysokiej temperatury. :P:D

  132. miia1 pisze:

    Dziwny jest ten świat.

  133. odarty pisze:

    Świat na wesoło… jest całkiem do przyjęcia ;)

  134. pstro pisze:

    wróciłam z indoora, łeb jak napieprzała tak napieprza, mam drina, co mnie nei zabije to mnie wzmocni nie? /łyk: gul gul/ :P

  135. odarty pisze:

    coś Ty dzieciaku za często ostatnio podupadasz na zdrowiu

  136. pstro pisze:

    Odarty, Twoje „dzieciaku” brzmi tak slodko, że aż mi się marzy skakanka i podkolanowki i bynajmniej nie te pończochowe ( Onufrzak twierdzi, że to antygwałty) :P:D

  137. odarty pisze:

    a dlaczego lizaka odpuściłaś?

  138. onufry69 pisze:

    O czym wy tu dzieciaki?:>

  139. odarty pisze:

    taki dziecięce rozmowy o pończochach :D

  140. odarty pisze:

    takie dziecięce rozmowy o pończochach :D

  141. pstro pisze:

    takie dziecięce rozmowy o pończochach :D

  142. onufry69 pisze:

    Odarty ja też się zacinam jak rozmawiam na ten temat.:)

  143. odarty pisze:

    69, przecież rozmawiam z Tobą oraz z pstro, która mnie właśnie rozbawiła ;)

  144. pstro pisze:

    ciekawe czym /duma czyli myśli/ :D

  145. odarty pisze:

    dobrym wyczuciem klimatu rozmowy :) takie umiejętne wstrzelenie się :) bardzo gustowne i zabawne :) dość oryginalne i sprytne :) cechujące ludzi o wysokiej inteligencji :) i przyjemnym nastawieniu do ludzi :) bardzo eleganckie jednym słowem :)
    Mam ciągnąć tak dalej? ;)

  146. odarty pisze:

    69 jakoś zamilkł. Może pończochę sobie założył na głowę ;) :D

  147. onufry69 pisze:

    Nie odarty, mam tylko kalesony w podorężu.:P

  148. odarty pisze:

    69 w nich gorzej widac, chyba że mają wypaloną dziurę :D

  149. onufry69 pisze:

    Lubię jak ktoś pisze o sprawdzonych osobiście tematach.;)

  150. odarty pisze:

    Lubię ja sam się pakujesz w tarapaty ;)

  151. odarty pisze:

    Błagam, tylko nie podobieństwa. Nie dręcz mnie ;)

  152. Kudyn pisze:

    Miło, że byłaś w moich rodzinnych stronach ;-)
    W jakiej miejscowości wylądowałaś dokładnie?

  153. pstro pisze:

    Kudyn, wytargałam Cię ze spamu do którego nie wiedzieć dlaczego wpadłeś, nie boczysz się? co? nie bocz się no ;)

  154. maskana pisze:

    Kudyn, zazwyczaj ląduje w Szczytnej, ale cała okolica jest mi dokładnie znana – od urodzenia:)
    Jak tu zajrzysz i będziesz miał ochotę na peany na temat mojego ulubionego miejsca na ziemi, to chodź piętro wyżej, bo mój atari tak zamula, że cieżko mi się cofać:)

Skomentuj

