Zemsta sernika …

Kiedy żadna myśl do głowy przyjść nie chciała (mi nie chciała, bo Maskany dojrzewała) /cóż za rym, cóż za umiejętności/ z pomocą przyszła miia pisząc, że opowie nam o serniku. Miia nie dość że malować potrafi, to jeszcze opowiadać przednio też, tak więc usiedliśmy przy alternatywnym stole naciągniętym ceratą w kratę i zastygliśmy w oczekiwaniu. Miia nie dała się długo prosić. Wypuściła dym z papierosa i zaczęła …

Jurki są bogate, a my biedne. Jurki mają ogromną stajnię z końmi, prysznicem i solarium dla koni, własne ruiny zamku, hotel, jezioro, parę domów i prywatny pub. My mamy walizy i jeździmy do Jurków, bo Jurki fajne są. Jurki na wzór niemiecki tworzą lokalny mecenat sztuki wszelakiej. Tym razem pragnęli pożenić dwie muzy – poezji i malarstwa wspólną imprezą lokalnych poetów i przyjezdnych malarzy. Muza Malarstwa rozwalona w fotelach żłopała już piwo i whisky z lodem, kiedy wtoczyła się Muza Poezji w garsonce z bistoru i postawiła na stole SERNIK własnej roboty. Zawsze głodna Muza Malarstwa rzuciła się od razu do owego, nakładając sobie potężną porcję.
-Ten sernik jest mój! – Wrzasnęła dźwiękiem gwoździa po tablicy Muza Poezji i zdzieliła Muzę Malarstwa po łapkach.
– Nie szkodzi, zaraz i tak go zwrócę – wykazała się refleksem sytuacyjnym Muza Malarstwa. Po czym wróciwszy na stanowisko alkoholowe rozpłakała się z żałości we własnych ramionach.
– Nie martw się, Baśka. To jakieś buraki. Poczekaj, aż zaczną deklamować. Zaczęli.
„Kiedy widzę Twoje serce
Niczym kwiaty na łące
Zawsze pachnące
Jaśnieje słońce
I widzę serce Twoje
Jak je oplatają powoje”

Gromkie, przedłużające się klakierskie brawa nie pozostawiły wątpliwości co do zemsty za SERNIK.
– Kim jest autor? AUTOR, AUTOR!! – Muza Malarstwa już się rozkręcała.
– Jestem tutejszym kardiologiem – spuścił oczęta Muz Poezji.
Nagle wpadła Jurkowa z paniką w oczach.
– Przepraszam Was za ten afront, już wysłałam umyślnego po SERNIK.
– Mam chyba jakiegoś drożdżaka w bagażniku – przypomniał sobie mąż Muzy Malarstwa.
– Jurkowo, wieści z ostatniej chwili- kibel zatkali zakalcem! Poeci!
– Jurku, jest sernik, ale kura wpadła pod samochód umyślnego!
– Jurku, szambo wybiło….
– Słuchajcie, Kaziu pośliznął się na mokrych kafelkach i wybił sobie bark…
– Poetka zatrzasnęła się w drugiej łazience i nie może wyjść. Rozwalamy zamek.
OTO ILE MOŻE UCZYNIĆ JEDEN KAWAŁEK SERNIKA

156 Responses to Zemsta sernika …

  1. pstro pisze:

    kurde ale mi zeszło, ale komp stanął jak osioł w połowie drogi i ani rusz!… a Maskana profilaktycznie nie odbiera ode mnie telefonu :P (czemu się wcale nie dziwię)

  2. pstro pisze:

    silma alez Ty się cudnie jawisz :>

    ten deklamowany wiersz przypomniał mi notkę Ali, pamiętacie?

    https://alternatywnie.wordpress.com/2009/12/30/na-ratunek-kobietom/

  3. maskana pisze:

    Pstro! gdybyś dzwoniła się nie ukrywając to bym wiedziała do kogo oddzwonić. Łap komórkę bo dzwonię. Ja. Maskana:P

  4. miia1 pisze:

    Coś SE przyszłam sprawdzić ;)

  5. maskana pisze:

    Notka WIELKIM ŚWIATEM zapachniała:)

    „Zawsze głodna Muza Malarstwa”
    to jakby o mnie, nie?:> tylko że malować to ja wyłącznie siebie potrafię, tyle, że to jakby z płótnem niewiele ma wspólnego…

  6. miia1 pisze:

    Maskano, nas na uczelni opierdalano w ten sposób: „Widzę, że panie mają opanowane malarstwo oczu. Ale z rysunkiem perspektywicznym to jakoś mało perspektywicznie” ;)

  7. pstro pisze:

    Maskana teraz jak SE komórkę rozładowałam dzwonieniem do Ciebie to mam odebrać? pfffff :P:D

  8. pstro pisze:

    eno następna odsztafirowana:>

  9. miia1 pisze:

    Pstruśka, powiedz, że mam zajedwabisty awatar :))

  10. pstro pisze:

    powiem! masz! :D nawiasem myślałam, że sobie dasz ten z zalinkowania

  11. maskana pisze:

    Miia, w takim razie ja zdecydowanie mam plecy z perspektywy:)))

    Dziś jest jakieś szczególne „dziś”, że się dziewczyny w nowe sukienki przebierają?
    Pstro, może chociaż się uczeszemy, co?:>

  12. pstro pisze:

    Maskana, ja z racji tego że przed kąpielą /szpan/ to mam jeszcze świeżuśki poranny make up, dobre i to nie?

  13. maskana pisze:

    hmm… nie no, ostatecznie może być:)
    Jak już się pomarszczysz to się dotleń – dobrze na cerę robi:)

  14. PasiKonik pisze:

    Sernik to jedyne ciasto, które piec potrafię :D
    Ale teraz sama nie wiem, czy to dobrze… czy źle…

  15. maskana pisze:

    skoro potrafisz zrobić sernik, to jesteś wielka. Cała reszta to pikuś. Pan pikuś;)

  16. miia1 pisze:

    Kiedyś zrobiłam ciasto z dyni. Rodzina żuła z namaszczeniem. Mieli uduchowione oblicza. Na koniec stwierdzili: BARDZO ORYGINALNE.

  17. maskana pisze:

    hahahhaha
    musiało być pyszne:)

  18. atimekiller pisze:

    Nie doceniałem spokoju spożywania sernika.

  19. maskana pisze:

    Pstro już śpi, a tu Goście w dom…
    ani stroju łowickiego, ani pierogów, ani nawet żabotów – klęska!
    Dobrze, że jeszcze z tej reprezentacyjnej podomki w nenufary nie wyskoczyłam i że Miia sernik „upiekła”. Uff.

  20. ja-sama pisze:

    Ale, że sernik ma drugie dno, to dobrze, nei?

  21. onufry69 pisze:

    Sernik ma moc, nie to co jakaś tam karpatka.;-)

  22. pstro pisze:

    cześć robaczki! tęsknił ktoś? wszyscy?! ja piernicze, dobrze, że zajrzałam :D

    Ati jak fajnie, że zajrzałeś , landrynkę? ;)

  23. maskana pisze:

    Dzień dobry. Chyba dobry. Słoneczko świeci więc są podstawy…

  24. silma pisze:

    Pstro, mowisz o moim avatarku??/rzesami_klap_klap/

  25. pstro pisze:

    silma mhm, ale nie o tym :P /rzęsami odklap klap/ :D

  26. silmarwena pisze:

    a o czem? bom zglupla… :(

  27. miia1 pisze:

    Zauważyłam, że ostatnio z Silmą rozmawia się jak ślepy z głuchym przez ścianę i do tego w suahili :))

  28. pstro pisze:

    silma bo nick bez zalogowania zobacz jaki ma avatar :D

    powiem Wam, że jak tak się poubierałyście, to tak elegancko się zrobiło, wszystkie ę ą staram się wychwycić w swoich komentarzach :D

  29. onufry69 pisze:

    ą ę bułkę przez bibułkę? Pstro, Ty czorcie.:P

  30. pstro pisze:

    Onufry prosze o merytoryczny komentarz składający się przynajmniej z pięciu zdań złożonych co? :P

  31. silmarwena pisze:

    Miia… dzięki /foch_z_przytupem/

  32. silmarwena pisze:

    no tempa blądynka jezdem… ale w końcu wpadłam na to ze jako silma mam jakąś bube, a jako silmarwena mam śliczna Lilith… ach i och. / Miia spadaj/

  33. pstro pisze:

    Tobie i tak siędostało bez zalogowania niezgorszą, a widziałaś jaką biedna Pasikonik z urzędu dostała? :D

  34. maskana pisze:

    zgasło. Wszystko zgasło. Atari, ekspres, zmywarka, tv i dvd. Zgasło…
    Nie będzie obiadu, bo ani na czym ugotować, ani w czym zjeść i zadzwonic po take away też nie będę mogła, bo dopiero podłaczyłam tel. – tak, umrzemy z dzieciem z głodu. I zamarznę, bo jak zgasło to grzejniki oddadzą resztkę ciepła i umrą śmiercią naturalną. A chciałam do urny, zeby ciepło, zeby nie marznąć 6 stóp pod ziemią. I z domu sie po pomoc nie ruszę, bo dzieć gorączką trawiony.
    Dzwonie do zakładu energetycznego (z resztką baterii). Blebleble. Nakręcam się. Coraz głosniej. Szybciej. Bleblebleblebleble. Tsunami.
    Pan po drugiej stronie głosem wyzutym z emocji – czy pani sprawdziła główny bezpiecznik? to niech pani sprawdzi i oddzwoni.
    Sprawdziłam. Heh losie…
    Oddzwoniłam – przepraszam…

    Silmo i Ty mówisz, żeŚ blĄdynka?:)

  35. silmarwena pisze:

    Fakt, biedna Pasikoniczyna…. ja bym się pocięła z takim avatarem z urzędu.
    Maskano, w te klocki jestem lepsza, tatuś mnie wyszkolił, ale…
    w dawnych czasach., kiedy miałam 1 kąp, zostawiłam w kieszeni dyskietkę i zapomniałam o tym. No i kąp nie odpalił…. uznałam to za klęskę żywiołową, upadek i degrengoladę i zawezwałam speca. Spec przyszedł, wyjął dyskietkę, spojrzał na mnie z rozrzewnieniem, skasował 50 zł i poszedł. A ja zostałam sie zapadnięta ze wstydu.

    • pstro pisze:

      silma, też z dyskietką takie coś popełniłam!! ale że drugi komp był na podorędziu, to się przesiadłam i udałam, że o niczym nie wiem jak przyszło co do czego :D

  36. onufry69 pisze:

    Pstruśka uwierz, nie chciałabyś przeczytać moich 5 zdań złożonych.:P

  37. pstro pisze:

    ja mam tak bujną wyobraźnię, ale tak bujną , że oj…ale Ciebie nakręcajacej się i glosniejszej… no za chiny wyobrazić SE nie mogę, moglabyś zadzwonić do mnie i zaimprowizować? :D

    • maskana pisze:

      hahahahhaha
      znaczy, żeM taka mimoza, tak?:>

      no dobra, może głośniejsza nie byłam, ale nakręciłąm się na słowotok.

  38. onufry69 pisze:

    Mask można zawsze sobie tłumaczyć, że biednemu wiatr w oczy.:P:D

  39. pstro pisze:

    Onufrzak, sprawdź mnie (i moją wytrzymałość na stres) :P

  40. onufry69 pisze:

    Silmo nie przejmuj się, każdy ma jakieś słabości. Powiem Ci, że ja też nie jestem doskonały. Wiem, że w to nie wierzysz.

  41. onufry69 pisze:

    Pstruśka lepiej nie, bo pomyślisz, że to tylko zemsta sernika.:P

  42. pstro pisze:

    Onufrzak, taka ksywkę miałeś w szkole? :P

  43. pstro pisze:

    silma, po pierwsze primo, czemu z loginu zalinkowanie cofŁAŚ ? a po drugie primo, to mnie tam w progu zatrzymał Moderator, jak nie przymierzając bramkarz na wiejskiej dyskotece w Brzękowicach Dolnych

    • silmarwena pisze:

      ja nic nie wiem, ja tu sprzątam, zarobiona jestem i nie ja nasikałam do serwera!

  44. onufry69 pisze:

    Pstro w jakiej szkole? Nie drocz się ze mną.:P

  45. pstro pisze:

    drzemłam się, chyba mam jakieś braki z przedszkola w leżakowaniu :P

  46. pstro pisze:

    Maskana, nie jedziemy do Warszawy dasz wiarę, a tak chciałam zobaczyć na żywo Pałac Kultury, powiem więcej! obiecałam Onufrzakowi fotkę jak stoję pod, UMISZ mnie wkleić gdzieś na jakąś widokówkę ? :D

    • maskana pisze:

      Nie jedziemy? łojej i komu ja teraz bilet na PKS do stolycy i kieckę przecudnej urody, z ortalionu, sprzedam?

  47. maskana pisze:

    zdecydowane braki, żeby tak w ciagu dnia… Wstydz się:)))

  48. pstro pisze:

    kurde bez leżakowania nie funkcjonuję :D, ja chyba jak wino leżakuję, leżakuję i im starsze tym smaczniejsze /szuka potwierdzanie w czyimś wzroku/ :P:D

  49. onufry69 pisze:

    Na mnie się nie patrz.:P:*

  50. onufry69 pisze:

    Pstruśka co tam pałac kultury. Spójrz na swoją kulturę osobistą. Blednie przy Tobie ten pałacyk. :P

  51. pstro pisze:

    wredny było do „na mnie nie patrz :P” :D

  52. onufry69 pisze:

    Wiem, bo się wstrzeliłem nad Tobą.;)

  53. maskana pisze:

    Onufrzak, Tobie ten pałac i umyte okna to do grobowej deski będa się śniły?:>

  54. silmarwena pisze:

    Onufry:> a jakbym nalegała byś był kobietą, to co:>??

  55. maskana pisze:

    Silmo, Onufrzak jest elastyczny… ale mam obawy, że nie aż tak:D

  56. silmarwena pisze:

    Maskana, ja tez mam takie obawy. Zwłaszcza, ze mogą być na niego naciski z innych stron, sprzeczne z moimi chęciami

  57. onufry69 pisze:

    No nie wiem Silmo co, bo nie siedzę w Twojej głowie, a może siedzę /cholera jasna/. :P

    • silmarwena pisze:

      może się zdecyduj, co?? A mówią, że to kobiety są niezdecydowane…

  58. pstro pisze:

    no mógłby być, feministką nawet, bo nóg nie goli :P:D

  59. onufry69 pisze:

    hahaha Mask dopiero sobie te okna przypomniałem. :D

  60. onufry69 pisze:

    Pstruśka jedną fotę Ci wysłałem z nieogolonymi nogami, a Ty już mnie zaszufladkowałaś :P

  61. maskana pisze:

    ej no zaraz – ta fotka z kudłami to były nogi? Pstruśka mówiła, ze to plecy /nie rozumiem/

  62. pstro pisze:

    ja Cię dopiero mogę zaszufladkować Onufrzak /postraszenie/ zajrzałam przed wyjściem na indoora, bo pomyślałam /lekki szpan z tym myśleniem/ że z tęsknoty usychacie :P

  63. pstro pisze:

    pofyrdały mi się godziny, indoor był na 18stą i ku Waszej radości nigdzie już nie idę :>

  64. onufry69 pisze:

    Znowu nie wpuścili? Mówiłem Ci, że w fartuchu, to niebardzo sportowo. :P

  65. onufry69 pisze:

    Mask na plecach to sobie włosy powycierałem tego lata jak nosiłem na gołe ciało waciak. Wiem, ostrzegałaś. :P

  66. pstro pisze:

    nie no , w fartuchu nie poszłam, ale powiedzieli, że w filcakach ćwiczyć nie będę :P

  67. onufry69 pisze:

    To skandal! Rozumiem żeby to w mieście było.:P:*

  68. pstro pisze:

    sam widzisz i na wsiach się w głowach poprzewracało, nie dość że salka wynajęta na godzinę w Kole Gospodyń Wiejskich, to jeszcze ławeczki trza przytargać z kościoła, odważniki ze skupu żywca, a widzisz jak wydziwiają :P

  69. onufry69 pisze:

    Jeszcze parę miesięcy i odważników dla Ciebie będzie mało. Ty już w skupie zagadaj żeby jak coś jakieś półtusze Ci pożyczyli do wyciskania. :P

  70. pstro pisze:

    nie zazdraszczaj mi :P i Tobie na wsi siłownie otworzą, tylko prąd doprowadzą, narazie naciesz się że masz gaz :P

  71. pstro pisze:

    aha!! maskana by mogła łyknąc trochę tlenu ja księ pojawi :>

  72. onufry69 pisze:

    Widzę, że nawet się trochę lubimy. :P:D

  73. pstro pisze:

    nie wyolbrzymiaj :P

  74. onufry69 pisze:

    weź się, przez chwile mi się zdawało. :P

  75. pstro pisze:

    a ja już mialam pytac, czy po bronkach jesteś :P w końcu wujciem zostałes, powinieneś teraz kupić SE fajkę, zapuścić baki… no wiesz :P

  76. onufry69 pisze:

    Zapuszczony to ja jestem, a popijamy właśnie z drugim wujciem, ale on cały czas gdzieś dzwoni. Zastanawiające, ale nie pytam. Mała będzie zdrowa jak ryba. :D

  77. maskana pisze:

    można umrzeć z nadmiaru tlenu? jestem jeszcze taka ekhem młodziutka…
    Pstruśka, ileż mozna wdychać?:)

  78. miia1 pisze:

    To ja już wiem, skąd te Pstruśkowe migreny. Z przetlenienia! Tak mam, jak wyjeżdżam do letniej rezydencji.

  79. pstro pisze:

    do letniej rezydencji…fiu fiu, zapachniało wielkim światem :D

    maskana wypisało mi, że zmieniłaś stan na niedostępny :P

  80. maskana pisze:

    Pstrusiu, jestem dostępna jak nigdy:D

  81. miia1 pisze:

    Letnia rezydencja: mikroskopijny domeczek, wychodek typu sławojka, ogródek i rzeczka. I hamak. I miejscowy GS.

  82. onufry69 pisze:

    GS rozmarzyłem się, bo mam do niego ładne parę kilometrów.

  83. onufry69 pisze:

    Mask dostępna, a dysponowana, to dwie różne rzeczy. :P:D

  84. pstro pisze:

    tadam!! wstałam! ku radości świata w kierunku którego musze za chwilę popędzić, a mrozisko jakieś takieś, że się nie chce biec w jego ramiona, może inne się jakie nastawią? /czekanie na chętnych/ :P

  85. pstro pisze:

    no i seta pękła, no i zaraz zacznie przy serniku zmulać, no i trzeba się będzie przesiąść, no ale gdzie? /zerk na Maskanę/ :D

  86. atimekiller pisze:

    Mogę nastawić ramiona. Proszę jednak… miej na uwadze roztrzaskaną o latarnię moją twarz i nie wpadnij na mnie ze zbyt dużym impetem. ;)

    • pstro pisze:

      Ati, wpadłam, a Ty zamiast je zamknąć tak stałeś jak strach na wróble na polu z rozłożonymi ręCami, potem dopiero jak popatrzyłam na Ciebie i zobaczyłam, że siniejesz na twarzy, uzyslowiłam sobie, że chyba za mocno Cię ściskam :P sorry no…:D

  87. maskana pisze:

    Zerk mnie obudził, nie ze snu tylko z letargu. Ty to masz spojrzenie, Pstrusiu!
    Dzień dobry bardzo:)

  88. onufry69 pisze:

    Killer dobrze, że ostrzegłeś, bo Pstruśki waga+impet=katastrofa.:P dzień dobry.:)

  89. onufry69 pisze:

    I Mask się obudziła od zerknięcia. ;)

  90. maskana pisze:

    Pstruśka tym zerknieciem wypaliła mi napis na plecach: PISZ TĄ NOTKĘ MIGUSIEM!
    Do teraz czuję swąd przypalonego mięsa…

  91. SzuflaNdia pisze:

    No to poczekamy, bo Mask zna dopiero literki A, B i C. W sumie dobrze, ze zna te a nie P,I,S :)
    Bry

  92. onufry69 pisze:

    I tak Cie oszczędziła, bo pomyśl gdyby tak na czole Ci wypaliła. Ani do sklepu wyjść /ciarki/

  93. onufry69 pisze:

    E no to poszła grubo do przodu z alfabetem.

  94. maskana pisze:

    staram się, tak? doceńcie, bo strzele focha i bedzie zamulało jak po lawinie błotnej!
    A tak na marginesie – jeszcze pisać nie zaczęłam:P

  95. silmarwena pisze:

    Ja to sie Onufremu nadziwic nie moge… jak on o wszytkIE dba…ech… prawie z narazeniem samego siebie…

  96. SzuflaNdia pisze:

    Prawdziwa kobiete poznasz po tym jak zaczyna a nie jak konczy – Afroyzmy i Przyslowia – Szu :)

  97. onufry69 pisze:

    Mask i dobrze, że pisać nie zaczełaś, bo najpierw wymowa. :P

  98. onufry69 pisze:

    Silmo mogę zacząć też dbać o Ciebie :>

  99. maskana pisze:

    Szu, ja zawsze przepięknie zaczynam. Kończę też niezwykle urokliwie:P
    Onufrzak, ćwicze, tak?

    Matko zero wsparcia! Wstydzcie się:P

  100. SzuflaNdia pisze:

    Konczysz….kropka :)

    Wspieramy, cie, wspieramy:

  101. pstro pisze:

    Onufrzak a zawsze pisałeś do mnie „wróbelku” teraz to wiem, że o tego latającego to Ci nie chodziło :P

    • silmarwena pisze:

      Wróbelku??? o mamo, jakiż wróbelek, taż to tuczona perliczka! Pularda, Indyk( kałakutas po litewsku)

    • pstro pisze:

      kałakutas ? czy Ci sie literki poprzestawiały i miało być kawałkutasa ? :P

  102. onufry69 pisze:

    A już nie piszę? Przypomnij. :P

  103. onufry69 pisze:

    Mask ćwicz, ćwicz. A po przysiadach pajacyki. :P

  104. maskana pisze:

    mam na imię mask, mam lat … w każdym razie wygladam na mniej i mam taki problem, że muszę napisać notkę:D

  105. pstro pisze:

    Onufrzak, teraz nie, odkąd Ci napisałam, że schudłam kilo :P

  106. SzuflaNdia pisze:

    Wspieramy cie mask.
    Ile masz lat (potrzenujesz 3 cyferek, jak do rozmiaru) :)

    • silmarwena pisze:

      no co Ty, Szuflandio, ludzie tak dlugo nie zyja, chyba ze to żółw z Comodo :>

  107. pstro pisze:

    Maskana, Tobie to pójdzie jak po maśle, Ci to mówię :P /zachęca i mobilizuje jak może/

  108. silmarwena pisze:

    PSTRO! weź mnie nie poprawiaj! wiem co pisze i sie znam, no.

  109. pstro pisze:

    kiedy moja interpretacja też jest oryginalna nie? i taka podchodząca pod literówki nie?

  110. silmarwena pisze:

    Pstro… Tobie jedno w glowie…

  111. pstro pisze:

    figle? nie no, czasem bywam poważna…czasem nawet często

  112. onufry69 pisze:

    Jak fochnie to jest nawet bardzo poważna. :P

  113. silmarwena pisze:

    Foszasta… no no no… narowista sie znaczy…jakos to zniese.

  114. maskana pisze:

    czy jest na sali Pstro?:>

  115. pstro pisze:

    Onufrzak, a przypomnij mi kiedy ja fochłam dłużej niż na 3 minuty z hakiem? ;P

  116. silmarwena pisze:

    a hak ile??

  117. pstro pisze:

    Maskana oczywiście, że jest, się drzemłam to teraz wiesz…jak nowo narodzona :D

    silma wbrew pozorom, ten hak to taki haczyk, najnormalniej w świecie nie potrafię się fochać na kogoś kogo lubię

  118. onufry69 pisze:

    Mam napisać, że nie pamiętam? :P

  119. onufry69 pisze:

    Też Cie lubię. :P:*

  120. pstro pisze:

    a kończy Ci się jutro leniuchowanie? przypomnij

  121. onufry69 pisze:

    Mhm i w końcu laba. :P:D

  122. pstro pisze:

    Ty to masz dobrze, jak nie leniuchowanie to laba :P, aha! bo mi się przypomniało, nie przeplatasz!

  123. maskana pisze:

    Jak dobrze, ze dzień się chyli ku upadkowi. Nareszcie:)

  124. pstro pisze:

    ja pranie zrobiłam ,nad rzeką (ubiegnę Onufrzaka) obiad zjadłam, rosół z Radomia (ubiegnę Onufrzaka) jeszcze tylko indoor i perspektywa wieczornej laby przede mną

  125. maskana pisze:

    Pstro na drobiu, Onufrzak w karczmie, a reszta gdzie?

  126. miia1 pisze:

    Jestem. Właśnie wypełzłam z wanny.

  127. maskana pisze:

    Mhmm cudnie się rozpieszczasz:)
    Nie wiem dlaczego nie mam wanny. Do końca budowy widziałam siebie w wannie z pachnącą pianą, w blasku świec i z czerwonym wytrawnym w dłoni. A potem zadzwonił hudraulik i musiałam podjąc decyzję w kilka sekund. Prysznic. I tak marzenia pozostały marzeniami…

  128. Mirażyk pisze:

    Trzymacie za mnie kciuki? To dobrze, tak się tylko upewniam!

  129. pstro pisze:

    wróciłam! umęczona po cebulki włosów

    pewno, że trzymamy kciuki i bez piątki się nie pokazuj :P, albo się pokaż najwyżej nowy, czyli Ati bedzie wyznaczony do klapsów :P

  130. maskana pisze:

    Ulotna:*, Ty się nie upewniaj, Ty się ucz! żeby ciocia Pstro z ciocią mask dumne mogły być:)

  131. pstro pisze:

    i żebyśmy się mogły chwalić we wsi :P

    może byśmy juz z jakąś nocią weszli w luty hm?:>

  132. maskana pisze:

    może byśmy weszli:)

Skomentuj

