Wczoraj, dziś, jutro.

Dzisiejsze nieśmiałe dziecko, to to, z którego wczoraj się śmialiśmy.

Dzisiejsze okrutne dziecko, to to, które wczoraj biliśmy.

Dzisiejsze dziecko, które oszukuje, to to, w które wczoraj nie wierzyliśmy.

Dzisiejsze zbuntowane dziecko, to to, nad którym się wczoraj znęcaliśmy.

Dzisiejsze zakochane dziecko, to to, które wczoraj pieściliśmy.

Dzisiejsze roztropne dziecko, to to, któremu wczoraj dodawaliśmy otuchy.

Dzisiejsze serdeczne dziecko, to to, któremu wczoraj okazaywaliśmy miłość.

Dzisiejsze mądre dziecko, to to, które wczoraj wychowaliśmy.

Dzisiejsze wyrozumiałe dziecko, to to, któremu wczoraj przebaczyliśmy.

Dzisiejszy człowiek, który żyje miłością i pięknem, to dziecko, które wczoraj żyło radością.

Ronald Russell

Notka autorstwa Ulotnej 

 

177 Responses to Wczoraj, dziś, jutro.

  1. pstro pisze:

    Dzisiejszy człowiek, który żyje miłością i pięknem, to dziecko, które wczoraj żyło radością…. czysto ja :D

  2. maskana pisze:

    Dziękuję ULotna:*

  3. pstro pisze:

    i z tym śmianiem mi się przypomniało, jak mi kazali powtarzać „rabarbar”

  4. maskana pisze:

    I znów jestem na starym dobrym atari:)

  5. pstro pisze:

    ale co zakosztowałaś światowej szybkości to Twoje :D

  6. maskana pisze:

    z szoku się nie otrząsnę, zasnąć nie będę mogła:D

  7. pstro pisze:

    za to ja się przesiadłam i teraz wchodzę migiem :D

  8. pstro pisze:

    tak myślę, że dobrze, że weekend taki krótki jest, jestem taka zmarnowana po wczorajszym wyjściu, co tam ja, ale moja wątroba! :D

  9. maskana pisze:

    Wątroba się regeneruje. Masz tydzień, więc dacie radę:)

  10. onufry69 pisze:

    Ulotna no fajne to. Dzień dobry. :)

  11. maskana pisze:

    Onufry, kto Cię wczoraj porwał, hę?:)
    Dzień bardzo dobry:) Uwielbiam poniedziałki. I słońce idzie. Mam nadzieję, że dojdzie bo jak nie to mi entuzjazm odrobinę zgaśnie…

  12. onufry69 pisze:

    Dojechałem do domu i porwałem się do spania. :P:D. Domyślam się, że odświeżałaś alternatywnie co minutę, a mnie dalej nie było, ale już jestem, jestem. :D

  13. silmarwena pisze:

    Jak sobie pomysle ile bolu i krzywd roboa dzieciom ich ukochani rodzice i najblizsi… ech…

  14. maskana pisze:

    Onufry, do rana odświeżałam. W końcu zasnęłam z enterem na policzku… Będziesz mi musiał to jakoś wynagrodzić. Może shift na drugim?:>

  15. maskana pisze:

    Silmo, najbardziej krzywdzą właśnie ci których kochamy…

  16. silmarwena pisze:

    Dla malego dziecka rodzice sa calym swiatem. Nie wie, ze moze byc inaczej, nie wie, ze bywa krzywdzone. a rany zostaja na cale zycie…

  17. silmarwena pisze:

    Pstro, chcialam Ci podziękować za piekme trzy wiedzmy… Tak sie zastanawiam ktora to ja??

  18. pstro pisze:

    Onufrzak pojechał się wyspać, bo przez weekendy nie pośpi za wiele :P

  19. onufry69 pisze:

    Ta i do tego w domowym zaciszu, a sąsiedz potem mówią: to taka przykładna rodzina była.

  20. pstro pisze:

    silma, ten Twój ochroniarz z wiedź mnie nie wpuszcza, co komć to czeka na moderację, ja wiem, że uważa mnie za spamera, ale kurde niech przestanie fisiować :D

  21. onufry69 pisze:

    Mask shift na drugim? Bałem się, że będziesz chciała escape, albo delete. :P:D

  22. onufry69 pisze:

    Pstruśka, a dziękuj bo też się wyśpisz. :P

  23. maskana pisze:

    Onufrzak, Ty to od razu byś mnie delete. Wstydz się:P

  24. silmarwena pisze:

    ekhem, to ktora z wiedzm na obrazku jest ktora??

  25. onufry69 pisze:

    Mask, żartowałem. Chciałem Cie nastraszyć. :P

  26. pstro pisze:

    silma a wybierz SE, jako pierwsza :>

  27. silmarwena pisze:

    to ja poprosze te pierwsza z lewej… sie mi podoba…mozecie o mnie myslec jak o takiej wiedzmie / marzy…/

  28. odarty pisze:

    Ulotna, niezła nocia, wymowna i głęboka, chociaż zawierająca proste słowa ;)
    Dochodzę do wniosku, ze warto rozrzucać „dobro” na cztery strony świata… Wtedy wystarczy tylko poczekać…

  29. maskana pisze:

    że niby jak dajesz to wróci?
    Hmm… też tak myślałam, tylko że chyba ten co zwraca ma problemy z pamięcią:)))

  30. atimekiller pisze:

    I żadne dobro nie wraca? Może po prostu nie dostrzegasz ;) Moim skromnym zdaniem trzeba zacząć od cieszenia się najmniejszymi rzeczami i wtedy już jest pięknie ;)

  31. odarty pisze:

    maskana, oczywiście że wraca. Nie teraz, niekoniecznie jutro, niekoniecznie od tej samej osoby, niekoniecznie z tej samej strony i w tej samej postaci, ale wraca. Co do tego złudzeń nie mam. W przyrodzie nic nie ginie ;)

    atimekiller, słusznie :) Najmniejsze sprawy są dostępne cały czas, wciąż są obok nas. W nich to właśnie tkwi źródło sukcesu ;)

  32. maskana pisze:

    Ati, wszystko dostrzegam, patrze podwójnie – przez okulary:) I cieszę się drobnostkami. I tymi wielkimi przyjemnościami też. Pewnie dlatego od rana mam dobry humor. Codziennie:)

    Odarty, oczywiste oczywistości:)

    Dziękuję, Chłopcy, za wsparcie;)

  33. odarty pisze:

    hehe, maskana…

  34. maskana pisze:

    Odarty, jak się tak zastanowiłam to do zycia (nie, nie do szczęścia – bo ja już jestem szczesliwa), więc do życia „potrzebny” mi tylko wspaniały rycerz na białym koniu… zrobiłam sobie kawę i czekam.
    Więc może śmiej się trochę ciszej, bo się obudzę:D

  35. odarty pisze:

    maskana, uśmiechnąłem się z sympatią do Ciebie ;) i z drugim uśmieszkiem, bo zahamowałem swoją myśl.

    rycerz? Siwek to biały czy siwy kolor? Chyba ustaliliśmy, zwłaszcza moimi słowami, że nie czeka się tylko wypuszcza się czynnie „coś” by otrzymać „coś”

  36. Mirażyk pisze:

    Dzień dobry! Wiecie co, biochemię zaliczyłam! /cieszy się jak dziecko/ molekularnej niestety nie, ale to biochemia była ta najgorsza, o!

  37. odarty pisze:

    Gratulacje, sam nieco sięgałem po biochemię w postaci komponowania posiłków*

    * nie dotyczy posiłków podczas spożywania Pilsnera

  38. maskana pisze:

    Odarty, nie hamuj myśli:)
    Siwek jest siwy… nie biały.
    No to ustaliliśmy. Uwaga – wypuszczam:D

    Ulotna, gratuluję!!!

  39. odarty pisze:

    maskana, niektóre myśli nie mogą być puszczane w próżnię. Szkoda ich ;)

  40. maskana pisze:

    fakt, Odarty. Dlatego nie krępuj się, ja jestem bardzo dobrym słuchaczem:)

  41. odarty pisze:

    maskana wiem, ale troszeczkę miałem na myśli też i coś innego. Jeśli ktoś z moich myśli nie skorzysta, to nie chcę go nimi obciążać i przy okazji samemu wywnetrzać się ;) Taki pragmatyzm zyciowy

  42. onufry69 pisze:

    Siwek jest siwy? Nie wierzę.

  43. maskana pisze:

    Odarty, ale jak coś to wiesz… wal jak w dym:)

    Onufry, a nie jest?:O

  44. odarty pisze:

    spoko maskana, póki co terapii nie potrzebuję, conajwyżej rozmowy na poziomie ;)

  45. onufry69 pisze:

    Odarty jeśli rozmowy na poziomie to dobrze trafiłeś.

  46. odarty pisze:

    wiem onufry, po to tu zaglądam

  47. Mirażyk pisze:

    Co się dzieje :D

  48. miia1 pisze:

    Witajcie ciepło, serdecznie, życzliwie i pięknie! Lubudubu!

  49. pstro pisze:

    ciepło, u mnie też…za dnia to było nawet słonecznie, prawie wiosna, co tam słychać w wirtualnym świecie ? :>

  50. miia1 pisze:

    W wirtualnym, to nie mam bladego pojęcia, gdyż się zadekowałam „u Wasz”. A tu jak wiadomo, zadupie ;)

  51. pstro pisze:

    fakt, tylko dotąd ptaki dolatują :D, potem pomni tego, że ziemia jest płaska nie chodzimy, ani nikt inny, bo trzy kroki jeszcze i się spada w przepaść :P

  52. maskana pisze:

    Cześć Dziewczyny:)

  53. miia1 pisze:

    A propos notki, to mi się przypomniał stary dowcip Mleczki : ” Bardzo trudno znaleźć dobrą opiekunkę do dziecka. Ale jeszcze trudniej znaleźć dobre dziecko.

  54. oceanofstupidity pisze:

    ;-)

  55. georgeeliot pisze:

    Piękne i mądre słowa.

  56. pstro pisze:

    Valuś rozszyfruj ten uśmiech :>

  57. Mirażyk pisze:

    Oceanos :D

  58. oceanofstupidity pisze:

    Znaczy się daję głos, że żyję. Tylko ostatnio jakoś brak chęci na blogi i w ogóle. Na wiosnę czekam i na lepsze oprocentowanie na lokacie, które sprawi, że kasa urośnie i będę mógł kupić nowy aparat i dalej robić zdjęcia :-)

  59. Mirażyk pisze:

    Oceanos, trzymam kciuki… :)

  60. pstro pisze:

    dobrze, że ma Ci co urosnąć /jakkolwiek zabrzmiało/ :D

    epidemia jakaś z tym brakiem chęci do blogów i w ogóle…Li też straciła zapał z tego co wyczytałam, musi czas taki, ni to zima ni wiosna

  61. onufry69 pisze:

    Mi się ogólnie wszystko chce, a to przed wiosną, bo na samą wiosnę jeszcze bardziej się ożywię.:-P:-D

  62. maskana pisze:

    Ten wirus to się przenosi drogą klawiaturową. Przesilenie jakieś…

  63. Mirażyk pisze:

    Ja właśnie kurcze, mam puste konto… I jak tu odżyć… ;]

  64. Mirażyk pisze:

    Nic o wirusach, ja mam jutro mikrobiologię!

  65. pstro pisze:

    Ulotna , a naumiana jesteś?;>

  66. Mirażyk pisze:

    No coś umim.

  67. onufry69 pisze:

    No taki już jestem, co zrobić…nie bij.:-P

  68. onufry69 pisze:

    Mask, a nie inną drogą? Ode mnie się nie zaraziłaś, bo Cie już na liście nie mam :-P

  69. pstro pisze:

    Onufrzak co łącznie ze ścianami pomalowałeś? :P i na jaki kolor, bo w świetle żarówek odcień innym się zdanie wiesz? :P

  70. pstro pisze:

    przed chwila w tv za moimi plecami (w filmie)

    – to co on gra w tym przedstawieniu?
    – drzewo
    – a kiedy coś mówi?
    – nie mówi, przecież to drzewo
    – i trzy miesiące miał prób ?

    :D

  71. onufry69 pisze:

    Jakich żarówek? Mi gaz dopiero podłączyli. Nie czytasz mnie.:-P

  72. onufry69 pisze:

    Idę się drzemnąć;-):-*

  73. pstro pisze:

    idź, bo od piątej znowu robota w zagrodzie, stodołę trza skończyć malować :P:*

  74. kadarka pisze:

    To ja też idę (cicho zamknę drzwi) :D. Kolorowych ;).

  75. pstro pisze:

    Kadarka!! no wszelki duch…gdzieś Ty się zawieruszyła? gdzie Cię te halne poniosły co?

  76. kadarka pisze:

    Jeszcze jestem :D, choć padam na pysk.
    Toczyłam boje z remontem i własną psychą. Zastanawiam się czy jeszcze już nie zwariowałam i ile mi jeszcze zostało na tym padole zdrowego rozsądku ;).

  77. pstro pisze:

    stanowczo za mało zaglądasz do tego wirtualnego grajdołka, poczytałabyś tu i ówdzie i byś wiedziała, że z Tobą wszystko ok a świrusów nie brakuje ;D

  78. kadarka pisze:

    Pstro, bywam, bywam, ale wzięłam na siebie moc pracy ze stronami internetowymi, i mam dość drzewek, kodów, etc. I jeśli mam skusić się po tym na jakieś merytoryczne zdanie, to mam odruch wymiotny. Rano uciekam do normalnej pracy z ulgą, że zrobiłam kawał dobrej roboty, z nadzieją, że nikt mnie już nie poprosi o kodowanie! A zaraz słyszę: zrób jeszcze to i to… A ja z dziką satysfakcją: porzygam się, ale mi się uda! Ze mną już nie jest dobrze :)))

  79. pstro pisze:

    Kadarka jak wiesz, u nas nie musisz merytorycznie, znaczy wyluzować się możesz na maksa :D

  80. kadarka pisze:

    Pstro, narysuję Ci krzaczka na czole :P

  81. onufry69 pisze:

    Kadarka, aleś Ty wyrosła dziewczyno. Dzień dobry. :)

  82. maskana pisze:

    Czy dobry to się dopiero zobaczy:)

  83. Mirażyk pisze:

    Zaliczyłam Mikrobiologię! :D

  84. onufry69 pisze:

    Ulotna, a fajny chociaż?

  85. pstro pisze:

    zuch dziewczyna! ;)

    ależ ja się światu napokazywałam, ze wszystkich stron normalnie , czołem! :)

  86. Mirażyk pisze:

    Ha!

  87. Mirażyk pisze:

    No jasne, że fajna ta mikrobiologia</cite/

  88. Mirażyk pisze:

    Bawię się html.

  89. Mirażyk pisze:

    Coś nawet wychodzi.

  90. Mirażyk pisze:
     Jeszcze dwa egzaminy! :D
  91. Mirażyk pisze:

    A ciekawe co wyjdzie z tego :D

  92. Mirażyk pisze:

    SPamerka nr 1!

  93. Mirażyk pisze:

    MiSZCZa już mam?

  94. pstro pisze:

    o kurde! to nawet przekreślić można? :D

  95. Mirażyk pisze:

    Można dużo!

  96. Mirażyk pisze:

    To wstawia odnośnik :D

  97. Mirażyk pisze:

    Mam miSZCZa nie?

  98. pstro pisze:

    nie no. to powiem Ci, że ja tylko umiem pisać komcie podstawowe :P

  99. Mirażyk pisze:

    Pstro, tam pod okienkiem jakieś teksty, kody, są. To je wszystkie wypróbowałam.

  100. pstro pisze:

    widze, ale gdzie ten tekst się daje? na początku? na końcu? :>

  101. Mirażyk pisze:

    Na początku.

  102. pstro pisze:

    Onufrzak! hop hop! :P

  103. pstro pisze:

    o kurde! udało się :D

  104. atimekiller pisze:

    A ja zdałem „polski system medialny”! Też się pochwalę ;)

  105. pstro pisze:

    o proszę, jakich zdolnych studenciaków mamy :D

  106. onufry69 pisze:

    Pstro jak Ty tłusto do mnie piszesz. :P

  107. pstro pisze:

    boczek jadłam i tłuste palce miałam :P

  108. onufry69 pisze:

    Ja dziś też mam czym się pochwalić, zdałem 3 świnie do skupu żywca. :P

  109. pstro pisze:

    żebyś Ty tak gimnazjum wieczorowe na 3 zdał :P

  110. onufry69 pisze:

    Kto z kim przystaje… :P

  111. pstro pisze:

    weź tam pędzlem równo machaj co? bo stodoła od drogi stoi, więc jak źle pomalujesz, to na języki Cię we wsi wezmą :P

  112. onufry69 pisze:

    Że niby przeszkadzam? :P

  113. onufry69 pisze:

    Ależ Ty chrapiesz, aż farba mi się wylała. :P

  114. pstro pisze:

    nie chrapałam, to młockarnie ojciec naoliwiał, to i włączyć musiał ;P

  115. onufry69 pisze:

    Tylko nie cepie. Potrafisz w komciu myśl przemycić.:-P

  116. Mirażyk pisze:

    Bry!

  117. maskana pisze:

    Walczę z zarazem. Okrutnym i bezwzględnym. Wziął moje drobne ciałko w posiadanie i samozwańczo mianował się królem. Ratrunku…

  118. Mirażyk pisze:

    /pomoc nadchodzi/

  119. pstro pisze:

    wziął moje drobne ciałko … maskana ile na termometrze? :D
    mnie żaden zaraz nie bierze a jakaś taka połamana jestem, co więcej nic mi się nie chce

  120. odarty pisze:

    nie bierze? Akurat. Sam naliczyłem w ost czasie u Cię parę pseudo gryp

  121. atimekiller pisze:

    Wiosna idzie już wielkimi krokami, a Wy się rozkładacie? Twardym trzeba być, a nie mientkim! ;)

  122. pstro pisze:

    Odarty, ja mówię o tej chwili , bo czasem to mnie biorą jakieś zarazy :P jak tam sen?:> spisany? ;D

  123. pstro pisze:

    Ati, lepiej teraz pochorować, bo i tak z wyra nie chce się wychodzić, by potem gdy wiosna nastanie, ubrać mini za mini i popędzić do świata :P:D

  124. odarty pisze:

    pstro, obrażam się na Ciebie. Miałem dziś trzy sny erotyczne i w żadnym Ciebie nie było :D
    No niegodziwość wielka jaka normalnie

  125. pstro pisze:

    kurde! to ja powinnam się obrazić, że w żadnym mnie nie było :D i idąc po wałek do ciasta zapytam: która to zajęła moje miejsce? :D

  126. odarty pisze:

    która? Czy Pani mnie słucha? Trzy sny, trzy :D

    ps. odczytałem: idąc po kawałek ciasta! :D

  127. silmarwena pisze:

    zaraz, zaraz, co to za zaraz? Okrutny znaczy??

  128. pstro pisze:

    trzy? czyli że co? na fotce wejściowej do gildii są trzy :P…ale ok, nie będę snuć domysłów, wymień w kolejności alfabetycznej :P

  129. maskana pisze:

    Pstro, a żebyś wiedziała, że drobne. Umęczone to drobne. I tej wersji będę się trzymała. Kurczowo:D

    Ati, ja się nie rozłożyłam. To ON mnie rozłożył:)

    Odarty, uff, jak dobrze, że to nie ja w tym śnie… miałabym Cię na sumieniu:)

    Silmo, przeokrutny. Taki co to jak Cię weźmie, to nawet paznokcie bolą. Fuj.

  130. silmarwena pisze:

    znaczy bakteria?

  131. maskana pisze:

    tego nie wiem. Nie zbadałam. Siłami natury zwalczam, a jak się nie powiedzie to go farmakologicznie unicestwię.

  132. odarty pisze:

    a skąd u licha ja mam wiedzieć kto to był, jak byłyście (!!!) w maskach :D

  133. pstro pisze:

    lateksowych ? :D:P

    Odarty, powinieneś SE założyć tlena, ja na tym kompie nie mam gg (przestarzałego bądź co bądź), ani Ci pomarudzić o notce ani nic…no weź zainstaluj co? silma i miia mają fajny pokoik gdzie można wieczorami pogadać /zachęcanie/ :>

  134. odarty pisze:

    pstruśka pomyślę bardzo mocno o tym, jednak nie na dniach, bo będę nieco zajęty i trochę rozjeżdżony :) Marzec wydaje się być fajny na miłość w necie :D

    lateksowych :D Wchodzisz w takie?

  135. pstro pisze:

    nie wiem czy wchodzę bo nie próbowałam, ale w lycre wchodzę :P:D

    jakoś te parę dni jeszcze dam radę, bez Ciebie na liście tlenowej, ale marzec zapowiada się kwitnąco! ;D

  136. maskana pisze:

    Odarty, proszę Cię… zainstalowanie tlena to dwie minuty roboty. Wiem, bo sama nie tak dawno instalowałam:) A Ty nas na boczny tor do marca???

  137. pstro pisze:

    Maskana mądrze pisze, jak takie nogi techniczne jak my w mig sobie z tym poradziłyśmy, to co dopiero Ty ! /zachęcanie/ :D

  138. silmarwena pisze:

    Odarty… do marca to koniec świata może być albo inne gradobicie. Ja Cie bardzo proszę- załóż tlena!

  139. onufry69 pisze:

    Bryyy dzień.:-) gęsiego z tymi powitaniami.:-P:-D

  140. pstro pisze:

    albo alfabetycznie :P

  141. onufry69 pisze:

    Beee cwaniaro.:-P

  142. pstro pisze:

    pofyrdały mi się dni z rana i foch był o krok :P

  143. onufry69 pisze:

    Wariatka. Mogłaś pomyśleć, że coś się stało obdzwonić szpitale skoro już Ci się pofyrdało.:-P bożuńciu drogi:-D

  144. pstro pisze:

    zaczęłam od Izb wytrzeźwień :P

  145. onufry69 pisze:

    Eee masz kilka zaprzyjaźnionych, gdzie traktują Cie jak gościa honorowego, więc sprawdzenie poszło jak z płatka.:-P

  146. Mirażyk pisze:

    ! lekarza! Maskana mnie zaraziła!

  147. pstro pisze:

    fakt Onufrzak, tyle razy za Tobą dzwoniłam, że poznają mnie po głosie :p prawie jak kumpela

  148. pstro pisze:

    Ulotna to weź jakiegoś młodego fajnego ONEGO /zerk na Atiego/ niech wygrzeje…co się będziesz chemią truła :P

  149. Mirażyk pisze:

    /zerk na Atiego/ to chyba pomysł całkiem dobry ;]

  150. onufry69 pisze:

    Ulotna każdy pretekst jest dobry. A niech Killer zrobi Ci okład z młodych piersi.:-P

  151. onufry69 pisze:

    Pstruśka, ale lubisz mnie mimo wszystko.:-P:-D

  152. Mirażyk pisze:

    Onufry, ano młode piersi, szkoda że Twoje młode nie są :P

  153. onufry69 pisze:

    Ulotna tego nie wiesz, bo Ci fotek nie wysłałem pomimo dziesiątek maili od Ciebie w których na początku pytałaś jak mam na imię, potem skąd klikam, a potem to tylko: wyślesz mi fotkę?:-P

  154. Mirażyk pisze:

    Onufrzak, no to co z tą focią? ;]

  155. maskana pisze:

    Onufrzaku_Wyjątkowy witam Cię. Na końcu. Ale i tak sie liczy:)

    Ulotna, Ty mi nie imputuj, żeM winna, bo na taką odległość to ja zaraza wysłać nie potrafię:)

  156. onufry69 pisze:

    Ulotna, ok ale za doładowanie telefonu.:-P:-D

  157. onufry69 pisze:

    Mask liczy się. Jesteś taka jakaś inna. Byłaś u lekarza?;-)

  158. Mirażyk pisze:

    To nie wiem jak to zrobiłaś, ale ja chora jestem!

  159. maskana pisze:

    klątwa voodoo:)

  160. Mirażyk pisze:

    Smutno :(

  161. maskana pisze:

    Ulotna, nie smuć się. Życie jest za krótkie, żeby się smucić…

  162. odarty pisze:

    Wy dziewczyny to jesteście takie niecierpliwe jak statystycznych chłop :D Nie umiecie cierpliwie poczekać do marca ;)

  163. Mirażyk pisze:

    /Ulotna ma bardzo spuchnięte węzły chłonne i przed chwilą wróciła z pogotowia/

  164. pstro pisze:

    Ulotna może świnkę masz :>

    a ja wróciłam z klubu i masaż potrzebny na gwałt!

  165. Mirażyk pisze:

    Świnka nie, ale zapalenie węzłów owszem.

  166. miia1 pisze:

    Cześć. Węzłów gordyjskich, Mirażyku?
    Ja zaś cierpliwie poczekam, aż Odarty zacznie marcować.

  167. Mirażyk pisze:

    Miia, lekarz powiedział, że węzłów, ale nie zapytałam których. Cholera.

  168. pstro pisze:

    miia ja też poczekam, chociaż do cierpliwych trudno mnie zaliczyć :D

  169. miia1 pisze:

    Tak czy siak, zdrówka życzę….

  170. Zapytanko.pl pisze:

    jedna z najlepiej ujętych prawd o dzieciach jakie można znaleźć.. w zasadzie o nas samych :)

  171. pstro pisze:

    o ja Cię ! ale ogonek ! :P

Skomentuj

