Makijażem ubieram oczy …

Wolna myśl dojrzewa, jak nie przymierzając jesienna odmiana jabłoni. Póki nie strąci jej podmuch wiatru, póki nie rozkwitnie (a jak wiadomym potrafi ubrać się w cudne kwiecie), trzeba zadowolić sie przerywnikiem, pstrokatym jak mój nick. Trzeba wyciszyć emocje i poddać się zupełnemu rozleniwieniu myśli …

Na co dzień ?. Nie sądzę. Chociaż róznie się teraz noszą. Okazyjne ? Być może. Przeróżne są teraz parady i pokazy. Ale, że misternie wykonane, to nie podlega dyskusji….No i karnawał trwa, czas jakby ku temu, żeby się przyozdobić .

158 Responses to Makijażem ubieram oczy …

  1. odarty pisze:

    dojrzewa myśl moja
    jak kwiat słońcem karmiony
    misternie utkane marzenia
    podmuch wiatru unosi

    wystarczy jeden dotyk
    a ożyję
    wystrczy jeden oddech
    a ulegnę
    wystarczy jedno spojrzenie
    a spłonę

  2. pstro pisze:

    /myśli nad dotykiem… jakby go tu…/ ;)

  3. pstro pisze:

    z Twojego komcia Odarty, wyjdzie całkiem zgrabna nocia :D

  4. odarty pisze:

    przyszłaś wtedy nocą
    lekko jak motyl w bezkresie nieba
    a skrzydła jego na twojej twarzy
    rozświetliły moje myśli
    ja nigdy kolorów twej twarzy
    zapomnieć nie zechcę
    wspomnienie pyłku motyla
    zaciskam mocno w dłoni

  5. pstro pisze:

    ja rozumiem, że podmiot liryczny to ja? :D

  6. silmarwena pisze:

    dotknęła lekko, jak motyl egretą
    zaszumiało w głowie
    zniknął bloku szary beton*

    nieee Pstro, Ty jesteś przedmiot czasem liryczny, a podmiot to ten on, do którego się po nocach włóczysz.

    * ew. zniknął blok szarego betonu…

  7. silmarwena pisze:

    a jeśli chodzi o makijazowe malunki i ozdoby… miałam w LO bibliotekarkę, która malowała się jak egipska księżniczka i kolorów zawsze miała z 5-6 w oczodole. Trochę to było takie aktorsko- balowe, ale ogólnie ładne.

  8. odarty pisze:

    mogę wszystko odwołać co napisałem? To wynik nieprzespanej nocy :D

    a ja kiedyś spotykałem się troszeczkę z dziewczyną, która też stylizowała się podobnie ;)

  9. maskana pisze:

    do makijażu oczu wystarczy mi mascara. Wystarczy, bo przy większej ilości kosmetyków się gubię… albo dla tego, żeM przecudnej urody jest:D
    Ta druga wersja bardziej mi odpowiada.

  10. silmarwena pisze:

    Odarty, Aniele, a po co masz odwoływać?? Wszak nie wiadomo dokładnie do kogo te poezyje piszesz i każda może SE pomyśleć, ze właśnie do niej, a to nam, kobietom dobrze na cerę robi. :(
    Maskana…jam też przecudownej wprost urody dzieweczka, orzęsienie jeno przyczerniam, coby namiętnym spojrzeniem świat omiatać.

  11. odarty pisze:

    silmarwena, bo powinienem być zdyskwalifikowany za pisanie w odmiennym stanie świadomości :D Już mi nawet się zaczynało wydawać, że nie przesypianie nocy może być lepsze od śnienia ;)

    ps. Są szanse, że ja wiem po co piszę :D

  12. pstro pisze:

    Odarty, też tak czasem mam, że po nocy wchodzę na bloga a tam nocia i to mojego autorstwa :D

  13. pstro pisze:

    przedmiot….pffff, silma Ty to potrafisz podciąć skrzydła i dołożyć człekowi kilogramów :P

  14. odarty pisze:

    pstro, co Ty pijasz? ;)

  15. pstro pisze:

    wbrew pozorom nic wymyślnego :D

  16. odarty pisze:

    nic makijażowego? :D

  17. silmarwena pisze:

    Odarty… nie Ty pierwszy, nie Ty ostatni w odmiennych stanach świadomości pisujesz… mieścisz się wśród plejady połetów. No chyba że uznasz swe dzieła za kicz i pawie… to coś trza będzie zmienic… albo picie, albo pisanie.

  18. pstro pisze:

    nic demakijażowego :D

  19. silmarwena pisze:

    Pstro, to czym Ty ten makijaż zmywasz :|

  20. odarty pisze:

    silma nie mieszczę się ani w zbiorze „połetów” ani innych autodziwactw, tym samym nie tworzę żadnych dzieł czy innych głupot. Lubię poprostu dobrze spędzić czas. Ot i cała tajemnica ;)

    pstro i nic kijowego :D

  21. pstro pisze:

    ja za wiele nie mam do zmywania, tusz i kredka ot tyle, zresztą po indoorze to on jest spłynięty :D

  22. silmarwena pisze:

    Odarty, i ślicznie, bo bez zadęcia.

  23. pstro pisze:

    Lubię poprostu dobrze spędzić czas. Ot i cała tajemnica

    wypisz wymaluj ja! :D

    • odarty pisze:

      jestem mocno przekonany, że w poprzednim wcieleniu byłem kobietą, stąd być może te niezwykłe podobieństwa ;)

  24. flamenco pisze:

    Aloha!

    Chciałam rzec, merytorycznie, że świetny artistyczny makijaż ;-) Tez tak lubię się bawić, tylko czasu kurna brak, ech…

    A tak poza tym, to Chaberki są na pocztę wzywane ;-)

    Pozdrówka for all, a nawet for All! :-)

  25. flamenco pisze:

    ps. Nie doprecyzowałam, że oprócz zdjęcia ostatniego, bo tak rzęsistego mejkapa to jednak chyba niekoniecznie bym chciała stworzyć :-D

    pps. to, co na chabrowej łące, to od jutrzejszego poobiedzia najlepiej by było, nie wcześniej ;-)

    merci!

  26. atimekiller pisze:

    Ale wszyscy wiedzą, że Limp Bizkit tylko coveruje kawałek „Behind blue eyes”???

    Przepraszam, ale pod tym względem jestem wyczulony :)

  27. pstro pisze:

    Ati ja znam akuratnie z tej wersji, na covery też jesteśmy wyczuleni, ale ten jest i owszem a nawet bardzo ;) może dlatego, że lubię Limp Bizkit

  28. balldyna pisze:

    bardzo piękne makijaże:)

  29. atimekiller pisze:

    Nie twierdzę, że jest zły. Tylko mam taką przypadłość, że nie lubię jak ktoś myśli, że cover jest oryginałem ;)

    Zapraszam do zapoznania się z pierwszą wersją The Who ;)

  30. pstro pisze:

    Flanelka oczywiście, że możesz liczyć i tym razem, moje 10 poszło…zaraz dam linka na bok

  31. pstro pisze:

    balla co nie? a jakie czasochłonne :)

  32. pstro pisze:

    aha!! zalinkowałam z boku konkurs na książkę roku, bądźcie tacy mili i głosujcie co? nie trza nawet 1,23 na smsa, wystarczy mail ;)

  33. onufry69 pisze:

    Fajna nocia, autorka rozdaje autografy? ;-)

  34. pstro pisze:

    jeszcze nie, dopiero stoliki rozkłada :P

  35. onufry69 pisze:

    Zajmij nam jeden i dwie oranżady.:P

  36. maskana pisze:

    wszyscy śpią?:>

  37. miia1 pisze:

    Nie wszyscy;)

  38. flamenco pisze:

    Dzięki bardzo, Dziewczęta, Wam :-)) W imieniu swoim i nie tylko :-)

  39. pstro pisze:

    maskana czy Ty mogłabyś łyka tlenu? bo ja pisze sobie a muzom od iluśtam :P

    Onufrzak usprawiedliwiony bo wyjechany, w piątek maile powysyła, reszta rozumiem wysłała? :>

  40. pstro pisze:

    Flanelka Ty powinnaś pasem oberwać namoczonym w wodzie, żeby nie dać nam znać przy pierwszej turze !! :P

  41. flamenco pisze:

    aaaa… to taka zmyła była, chcieliśmy jakoś wydolić samopas, czy cóś ;-)

    PS. Gdyby Kaktusowa tez chciała ten autograf z dołączeniem całym, to dajcie znać mi lub Harosławkowi ;-) Się dogadajcie w ramach ewentualnego zapotrzebowania gdzieś za kuluarem, żeby nie było, że na jedną nóżkę redakcyjnąśmy ‚polali’ ;-)

    Tymczasem komu w kąpiele… :-))

  42. flamenco pisze:

    w wódzie miałaś napisać, Pstrowska, i Ci omskło, co? ;> :-P

  43. pstro pisze:

    zmyła? /pstryk w nos/ się Wam zmył odechce :P

  44. pstro pisze:

    jak Ty każdą literówkę wyłapiesz :P

  45. flamenco pisze:

    no ba! Redaktor to funkcja wymagająca :-P

    Spływam, że tak to ujmę, ale jutro wewdepnę, jak matkę Whitney Houston kocham ;-)))

  46. pstro pisze:

    o to fajnie, bo ja też wdepnę :P:D

  47. georgeeliot pisze:

    Ta zanim te wszystkie cuda przykleisz, domalujesz i dosztukujesz, cala karnawałowa zabawa się skończy! :D

  48. pstro pisze:

    Eliot, bo to się rano zaczyna i na wieczór jak znalazł :D

  49. onufry69 pisze:

    Piątku mi zabraknie, takie zaległości mam. :> dzień dobry.:)

  50. maskana pisze:

    Do piątku to jeszcze kilka chwil… więc zdążysz:)

  51. onufry69 pisze:

    Weź Mask zmądrzej w końcu.

  52. pstro pisze:

    /ziew/ tyle słońca w całym mieście /zanucenie/ ale żeby nie było, to na minusie i weź tu potem z wyra wyjdź … pogłosowali wszyscy?;>

  53. maskana pisze:

    w końcu to Ty z listy polecisz.

  54. onufry69 pisze:

    U mnie było -19 w nocy i nawet mi nie mów, że u Ciebie było więcej. :P

  55. onufry69 pisze:

    W końcu, bo ile razy dziennie można pisać: Mask jesteś? :P:D

  56. maskana pisze:

    hahahahaha
    uwolnić Cię od tej obsesji:D:P

  57. onufry69 pisze:

    Nie, nauczyłem się z nią żyć.:P:D

  58. pstro pisze:

    no to SE podrzemałam…

  59. pstro pisze:

    Maskana łyknij tlenu co? :>

  60. maskana pisze:

    a co tu tak cicho?:>

  61. pstro pisze:

    ja gotowałam obiad, a potem go kosztowałam, żeby nie było :P

  62. maskana pisze:

    a co kosztowałaś?:> nie zebym się na obiad wpraszała, choć kto wie…:D

  63. pstro pisze:

    mięso , sos, kopytka, surówka z pekińskiej … piszesz się? :>

  64. maskana pisze:

    no ba! pilnuj żeby mi wszystkiego nie zjedli – zaraz będę:D

  65. pstro pisze:

    znając odległość między nami, to te „zaraz” pozwoli mi się jeszcze zdrzemnąć :P

  66. maskana pisze:

    Kochana jak na A4 wyskoczę to zanim Ci głowa do poduszki doleci to już będziesz musiała drzwi otwierac:P:D

  67. pstro pisze:

    na tym składaku, co mu się błotnik telepoce? :P

  68. onufry69 pisze:

    Kartka formatu A4 i z tego model auta zrobiony. Ma ta Mask wyobraźnię.:-P

  69. onufry69 pisze:

    A Ty Pstruśka też menu nie przeinaczaj, bo zrobiłaś sos i mięso, a jak Cie wzieła myśl na surówkę, to już leżałaś kopytkami do góry ze zmęczenia.:-P

  70. pstro pisze:

    jakbyś tu był :P

  71. onufry69 pisze:

    No od piątku się znamy, to sie wie. To piątek był?:-P

  72. odarty pisze:

    Bardzo dobry wieczór:)

    „Alkohol zabija komórki nerwowe… I zostawia te spokojne.” :D

    „- Synku pamiętaj jak się będziesz żenił to się upewnij czy Twoja wybranka ma przynajmniej ze trzy siostry mężatki.
    – A dlaczego tato ?
    – Wtedy będzie na Ciebie przypadać tylko jedna czwarta teściowej ” :D

    „Telepatia w wykonaniu kobiet ;)
    M: Tego nie powiedziałem.
    K: Ale pomyślałeś.”

  73. maskana pisze:

    Onufrzak, jakoś sobie nie przypominam żeby Ci ta wyobraźnia przeszkadzała każdej niedzieli, kiedy pod kościół jak miastowy chcesz podjechać:P

  74. maskana pisze:

    Bardzo dobry, Odarty:) Dowcipy też bardzo:D

  75. flamenco pisze:

    Myślałam, że se wewdepnę w jakąś nową nocię dobranocnie, a tu się lenistwo jakieś szerzy wzdłuż.. :-P

  76. maskana pisze:

    Leniwe cześć Flanelko:*
    Chce nam się nic co widać na załączonym obrazku…

  77. flamenco pisze:

    Kaktusowa, Ty się obrazkami nie zasłaniaj, tak? ;> Bo jak się ja swoim zasłonię, to będę komenty bezsłowne słać ;-D

  78. maskana pisze:

    jednym nie dałabym rady… to się kilkoma zasłoniłam:))

  79. flamenco pisze:

    Powiedziałabym, żeś cienka Bolesława, ale co sobie w gościach grabić będę.. ;-D

    A Pstrowska ma wychodne, czy z mietłą biega? ;>

  80. maskana pisze:

    hahahahaha
    oj tam od razu Bolesława:D

    Pstro – bumelantka. Nie przypominam sobie, żebym kartę urlopową podpisywała, o sabacie też nie wspominała więc muszę odłożyć obrazki i zasłonić się brakiem informacji:)

  81. flamenco pisze:

    Niegościnna jakaś, albo cóś… tymczasem, ja w krok za Monkiem, osuwam się w pielesze. Słupek rtęci niby w natarciu, a jednak człowieka muli ://

    Do widzenia się z Państwem, w szczególności z Państwem Gospodarstwem :-)

  82. maskana pisze:

    Kolorowych Flanelko:)

  83. pstro pisze:

    miotłę wypróbowałam :P, człek SE spokojnie polatać nie może, bo od razu że bumelant :P

  84. maskana pisze:

    ech… ten wiatr we włosach…

  85. pstro pisze:

    no …i taka pora, że muszki między zębami nie śmigają :P

  86. maskana pisze:

    i wszystkich real wciagnął… jakieś promocje są?:>

  87. pstro pisze:

    porozjeżdżało się towarzystwo, pochorowało -napisała pstro kończąc kanapkę ;)

  88. onufry69 pisze:

    Ja dopiero zaraz pojadę na gminę, tylko ochłonę po wczorajszym. :P dobry dzień, może będzie. :D

  89. pstro pisze:

    tak czułam, że jak sąsiad zapukał, to Ty przed południem nie wstaniesz :P

  90. onufry69 pisze:

    Sen mi z oczu spędziła myśl, że tak właśnie czułaś. Ale, że mnie tu wczoraj nie bylo. /pokręcenie glową/ :D

  91. pstro pisze:

    też jestem zdziwiona :P

  92. onufry69 pisze:

    No widzę po minie, Ty nie masz migdałków? :P

  93. pstro pisze:

    że niby Ty w tym wieku masz taki dobry wzrok? kogo Ty chcesz nabrać? ;P

  94. onufry69 pisze:

    Nie no słabo widzę, jakoś od maja 2 lata temu, a potem..był sierpień. :P co nie dowidzę, to wymacam. :P

  95. Rezerwa pisze:

    Do tej pory moim ulubinym był „Jaś nie doczekał” i oskarowa Konopnicka za całokształt, ale teraz to jestem całkiem odarta. :P
    Cześć Wam

  96. pstro pisze:

    cześć Oska :D w sensie, że się całkowicie oddajesz Odartemu? :P

  97. maskana pisze:

    o rety! zostawic Was na chwile samych i już się porozłazili…

  98. pstro pisze:

    ja drzemała , potem jadłam…czy tam odwrotnie :D

  99. maskana pisze:

    łyknij tlenu bo jakoś tak blado wyglądasz:)

  100. pstro pisze:

    już mam prawie nadtlenienei i co? ;P

  101. chemikon pisze:

    witam :) kto z kim bom nie w temacie? :P

  102. pstro pisze:

    o dobrze, że jesteś, jak z nadmiaru tlenu zemdleję, bo mi Maskana kazała łykać, to zrobisz sztuczne oddychanie? :>

  103. maskana pisze:

    Cześć Dmitrij:) Ja nie wiem kto z kim, ja wiem z kim ja:)

  104. pstro pisze:

    Kemik przeczytał o sztucznym oddychaniu i dał dyla :P

  105. chemikon pisze:

    znzcy, że co Pstrokatko? Znów namawiasz mnie na seks? :o

  106. chemikon pisze:

    Hej Maskaneczko :) Ja to nawet wiem z kim Ty nie :P

  107. chemikon pisze:

    Kemik dał Dyla Sowizdrzała Pstrokatko :P hahaha

  108. maskana pisze:

    wiesz? Dmitrij to może podzielisz się tOM wiedzOM ze mnOM, wraz z uzasadnieniem:P

  109. pstro pisze:

    a na co innego mogę Cię namawiać ? :P:D

  110. chemikon pisze:

    A co Ty masz takie pedagogiczno-prokuratorskie zapędy Maskaneczko? :O

  111. maskana pisze:

    lata nauki w gimnazjum dla pracujących odcisnęły piętno… Wybacz Dmitrij, czasem nad sobą nie panuję /wręczenie goździka i buch w mankiet/

  112. chemikon pisze:

    Ostatnio namawiałas mnie Pstrokatko, by schlac Onufrzaka i pomóc Ci go ogolić :P

  113. pstro pisze:

    namawiałam i obudziliśmy się rano, przypomnij czy dałeś się namówić? :P

  114. chemikon pisze:

    nie obudziliśmy, a obudziłaś. Oka nie zmrużyłem przez to chrapanie :P

  115. pstro pisze:

    że niby mła chrapała? o nie! to musi wtedy nie ze mną spałeś :P

  116. maskana pisze:

    nie wiem kto chrapał ale mnie obudził. Dzień dobry bardzo:)

  117. onufry69 pisze:

    Mask dwa chrapnięcia przez całą noc, a reszta na bezdechu. Aleś Ty wyczulona :P:D dobry dzień.:)

  118. pstro pisze:

    ja spałam więc nie wiem czy chrapałam ;P

  119. maskana pisze:

    Onufry, ale te dwa były potężne. Pierwsze wywołało tsunami, drugie trzęsienie ziemi:P
    I weź się człowieku wyśpij w takich warunkach:D

    Pstrusiu, znów coś blado wyglądasz. Może odrobina tlenu poprawi koloryt?:>

  120. onufry69 pisze:

    Pstruśka Ciebie kiedyś we śnie ukradnę. :P

  121. onufry69 pisze:

    Mask wiem, bo dzwonili z Bangkoku i mówili, że im skali richtera brakło :P

  122. pstro pisze:

    a po co Ci pstro? :P

  123. onufry69 pisze:

    Zobacz jak ładnie brzmi: Pstruśka podaj mi pilocika. :P:D

  124. pstro pisze:

    wyobraziłeś sobie jak podaję? ta Twoja wyobraźnia :P

  125. onufry69 pisze:

    Ja już nawet sobie wyobraziłem gdzie ten pilot leży :P

  126. pstro pisze:

    ale teraz masz na myśli takie pilota od samolotów? takiego to ja też sobie mogę wyobrazić gdzie leży :P

  127. onufry69 pisze:

    Ty to sobie jedynie możesz wyobrazić gdzie leży papilot. :P

  128. pstro pisze:

    zeżarło Ci „n” w pan pilot :P

  129. onufry69 pisze:

    Zaczekaj do soboty, będę miał pilota, a na pana sobie zasłużę w międzyczasie :P

  130. onufry69 pisze:

    Podjadę na siwku jak panisko. :P

  131. pstro pisze:

    ja jestem ciekawa, czy Ty zebrałeś co miałeś zebrać, że się tu rozsiadłeś jak panisko :P

Skomentuj

