!!! KONKURS !!!

 

– Blease – powiedział kapitan, uśmiechając się przyjaźnie i wskazując nam krzesła. Usiedliśmy. Na razie szło dobrze. Major z zaciekawieniem rozglądał się po pomieszczeniu, jego myśli nie znalazły jednak jeszcze odpowiedniego punktu zaczepienia. Wiedziałem, że wcześniej czy później zapyta o portret Assada wiszący na jednej ze ścian. Kapitan musiał chwilowo wyczerpać zasoby swojego wewnętrznego słownika angielskiego, bo – patrząc na mnie – zapytał w jakimś innym języku: – Jugo sunboland? Już miałem wyjaśnić, że nie znam arabskiego, ale w ostatniej chwili zrozumiałem, o co mu chodzi. – Yes, we are going back to Poland very soon – potwierdziłem. – In ten days. – Kulu tam mam? – dopytał, uśmiechając się. Tym razem nie dałem rady. Pytanie musiało być po arabsku. Chyba, że jednak znał polski i pytał mnie, czy mam tam kulu. Problem polegał na tym, że nie wiedziałem, co to jest. Na mojej twarzy odbiła się pewnie zauważalna rozterka, bo życzliwie przyszedł mi z pomocą: – Kullu tamam? Kullu tamam? – powtórzył. – OK? OK? – potakująco pokiwał głową, unosząc przy tym brwi. Wtedy sobie przypomniałem: kullu tamam znaczyło po arabsku „wszystko w porządku”. Jak mogłem o tym zapomnieć? – Yes, everything is just fine – potwierdziłem. – Kullu tamam. Syryjczyk szukał w pamięci jeszcze jakichś innych znanych mu angielskich słów i w końcu trafił na jedno. – Tea? – zapytał. – Obywatelu majorze, herbaty? – zwróciłem się do szefa sztabu. – Taa, i spytaj go, co to za dupek na tym portrecie – odparł. – Yes, please – uśmiechnąłem się do kapitana. – The major is saying he likes the picture of president Assad very much. – Fenk you – skinął aprobująco głową Syryjczyk, po czym krzyknął coś w kierunku drzwi. Chwilę później do pokoju wkroczył żołnierz niosący tacę ze szklankami. Ich widok przypomniał mi, że jesteśmy w strefie rublowej. – Blease – zachęcił nas uprzejmie do picia kapitan. – Syrian tea very good – zapewnił nas z dumą. Spróbowałem napoju jako pierwszy i omal się nie zakrztusiłem. Herbata była lurowata i tak słodka, jakby wsypano do szklanki z dziesięć łyżeczek cukru. Mężnie przełknąłem łyk płynu, obawiając się, czy major „Piggy” nie zacznie pluć. O dziwo, skrzywił się tylko i zdecydowanym ruchem odstawił szklankę na stół. Kurtuazja spoczęła na mnie. – It is the best tea I have ever drunk in Syria (to najlepsza herbata jaką kiedykolwiek piłem w Syrii) – stwierdziłem zgodnie z prawdą. Mógłbym równie dobrze powiedzieć, że jest najgorsza, bo po prostu nigdy wcześniej nie piłem herbaty poza obozem. Ze względu na amebę. Kapitan docenił we mnie konesera i z uznaniem pokiwał głową. – Bolanda tea good, too? – zapytał po chwili. Zanim zdążyłem odpowiedzieć, major „Piggy” doszedł do siebie i wykrztusił: – Oni nam chyba dali słodzone ośle siki. Zaraz się porzygam. Syryjczyk spojrzał pytająco na majora, po czym przeniósł wzrok na mnie. Zapewne dziwna wydała mu się intonacja mojego przełożonego. – The major also likes this tea a lot – zapewniłem go pospiesznie – but he cannot drink it because of his illness (panu majorowi także bardzo smakuje ta herbata, ale nie może jej pić ze względu na chorobę). Syryjczyk przyjął schorzenie szefa sztabu ze zrozumieniem i spojrzał na niego współczująco: niemożność picia tak doskonałego napoju była bez wątpienia dolegliwa. – Prawie na pewno się porzygam – uzupełnił major. – Powiedz mu, żeby nam dali jakąś wodę do popicia…. Albo nie – przypomniał sobie o amebie. – Mam lepszy pomysł… Sięgnął do swojej teczki i wyjął z niej butelkę Johnnie Walkera. – Powiedz mu, żeby zorganizował jakieś szklanki.

Fragment, zamieszczony powyżej pochodzi z książki p.t. „Jak niczego nie rozpętałem”, której autorem jest przyszły laureat nagrody Pullizera, o czym Redakcja jest absolutnie przekonana, Harosław Jaszek. Nie od dziś wiadomo, że nie od razu Rzym zbudowano, apetyt rośnie w miarę jedzenia, bez pracy nie ma kołaczy, cel uświęca środki, dla chcącego nic trudnego i baba gruba, chłopa chluba – a nie, to niezupełnie pasuje choć zawsze na czasie:), przez co Redakcja chce powiedzieć, że Szanowny Autor drobnymi kroczkami pruje do celu z szybkością z jaką F16 wytwarza 9g. Ale do rzeczy. Redakcja alternatywnie, nie tylko przez płomienne uczucie łączące ją z Autorem, ale przede wszystkim przez zachwyt jaki wywołała w Redakcji w/w książka postanowiła zmobilizować Czytelników do głosowania w konkursie „Najlepsze książki roku 2010”, w którym Autor bierze udział. Wystarczy kliknąć na link :

http://www.ksiazkiroku.pl/index.php?content=glosowanie

uzupełnić swoje dane osobowe, wpisać adres e-mail i wybrać książkę „Jak nieczego nie rozpętałem” w kategorii „książki dla dorosłych”, a następnie otworzyć swoją skrzynkę i kliknąć w link tym samym potwierdzając oddanie głosu w konkursie. Każdy z nas ma kilka kont mailowych więc nie ograniczajcie się do jednego adresu – dane osobowe nie muszą się zgadzać jedynie adres mailowy musi być poprawny/prawdziwy. Poproście też najbliższą rodzinę, sąsiadów, kochanki, znajomych z pracy i panie w piekarni o ich adresy mailowe. Im nas więcej tym lepiej!

Redakcja jest w posiadaniu trzech egzemplarzy książki „Jak niczego nie rozpętałem”, które to rozlosuje spośród głosujących Czytelników, którzy zgłoszą chęć posiadania tej wyjątkowej pozycji na nocnym stoliku, na adres maskana@gazeta.pl.

SERDECZNE BÓG ZAPŁAĆ

221 Responses to !!! KONKURS !!!

  1. pstro pisze:

    dane osobowe w postaci imienia i nazwiska nie muszą być po prawdzie, ile ja mam nazwisk to głowa mała ,a imion, jakbym 20 razy do bierzmowania przystępowała, ale mail musi być prawdziwy! poczt mailowych przez czas forumowania, blogowania to się trochę nazbierało, z wszystkich wysłałam do których mi się hasło przypomniało, bo jak Autor po wyższą nagrodę sięgał będzie, to może na bankiet zaprosi :P:D

  2. silmarwena pisze:

    oj Pstrokata, Ty ciemna masa jezdeś, ja mam kont kilka, ale hasło wszędzie jednakie, to tez mogę posłać kilka razy, pod warunkiem jednakowoż, iż dostane oświadczenie na piśmie, że dalej ( w książce) jest co najmniej tak zabawnie, jak w zacytowanym fragmencie, bo jak to jest najlepszy, to chyba mię palice połamie.
    Książkę paraglabym mieć, jeśli…jak wyżej.

  3. pstro pisze:

    silma, nie ,to nei jest najlepszy, zresztą jeden fragment był już tutaj wklejany w grudniu, kiedy książka brała udział w innym konkursie … silmo a by mogłabyś te swoje maile ten no, spożytkować w szczytnym celu? nie chciałam Ci zawracać gitary bo Cię jakiś zaraz rozłożył, no ale jak sie czujesz /przełknięcie śliny/ :D

  4. maskana pisze:

    Silmo, jesteś pierwszą chętną! Książka jest przecudna… przy czytaniu fragmentów śmiałam się do łez…
    Głosuj, nie żałuj kont:)

  5. pstro pisze:

    ślij, nie żałuj kont , a niech tam na sali wrze!
    niech dowiedzą się, jak silma głosuje! /przerobionym Nalepą na potrzebę chwili zafałszowała pstro/ :P

  6. onufry69 pisze:

    Mam pieńć kąt.

  7. pstro pisze:

    ale teraz się chwalisz czy żalisz? :P:*

  8. onufry69 pisze:

    W sumie miałem w zamyśle żalenie się, ale widzę, że zrobiłem na Tobie potworne wrażenie. :P

  9. SzuflaNdia pisze:

    Przyniesione szklanki mialy pozolkly kolor, pewnie po herbacie a nie po urynie. Szybko zdezynfekowano je podwojna porcja whiskey. Podwojna, bo Syryjczyk nie mogl sie jej napic, ze wzgledu na Allacha, ktory by mu nigdy nie wybaczyl takiego egoizmu. Ciepla whisky, mimo wszystko byla o niebo (syryjskie) lepsza od herbaty.

    Powital sie Szu otrzepujac syryjski kurz z ramienia (to nie lupiez)

  10. maskana pisze:

    Ciepła whisky – fuj.
    Zimna zresztą też fuj:)

    • silmarwena pisze:

      zgadzam sie w calej rozciaglosci, fuj i jeszcze raz fuj. 75% moich kontaktow z whisky odchorowalam, mimo niewielkiej ilosci wlanej w organizm. FUJ!

  11. maskana pisze:

    Wygoniłeś Onufrzaka tą herbatką:P
    Następnym razem Bronka zaproponuj:)

  12. onufry69 pisze:

    Mask jak Ty mnie znasz. :P

  13. maskana pisze:

    prawda? no wiesz… po tylu latach…:D

  14. onufry69 pisze:

    No fakt, ale ja się z tymi bronkami nie obnoszę. Bystrzacha. :P:D

  15. maskana pisze:

    widzisz, a mówią, że miłość jest ślepa:P:D

  16. pstro pisze:

    ktoś coś mówił o ślepej milości? to jestem :P:D

  17. maskana pisze:

    ale że ślepa czy że miłość?:>

  18. onufry69 pisze:

    Mask to tylko klapki na oczach. :P:D

  19. pstro pisze:

    ślepa /przetarła okulary/ i kurde dalej nic :P:D

  20. maskana pisze:

    Onufrzak, klapki to się na stopach nosi. SE zapisz – na stopach:P:D

  21. onufry69 pisze:

    Zapiszę na stopach, a jak potem odczytam? Weź Ty się Mask zastanów. :P

  22. maskana pisze:

    lusterko Ci kupię. Pod choinkę.

  23. pstro pisze:

    no dobra cwaniaczki, maluch przygotowuje się do kangurka, czyli konkursu matematycznego, powtarza zadania z klasy poprzedniej czyli trzeciej i pierwsze z brzegu zadanie :
    w wyścigu startuje 31 zawodników. Liczba zawodników, którzy dobiegli do mety przed Jasiem, jest cztery razy mniejsza od liczby zawodników, którzy ukończyli wyścig po nim. Które miejsce w wyścigu zajął Jaś?

    wiem że poziom 9latka, ale kto pierwszy? ;P

  24. chemikon pisze:

    Siemka

    Zagłosuję, ale na stoliczek nocny zamiast egzemplarzy książki poproszę same egzemplarze – zaczynając od Maskaneczki i Pstrokatki :) ślijta foty dziewczyny. Onufrzak sie nie wyrywaj :P

  25. pstro pisze:

    Kemik jak wygramy, to ja Ci pół albumu prześlę, ale za koszmary nie odpowiadam!:P

  26. chemikon pisze:

    ej ej Pstrokatko, ja zagłosowałem, jak wygracie to wypijta za moje zdrowie, a teraz to zgodnie z umową fotę poproszę :)

  27. pstro pisze:

    Kemik ale weź zagłosuj ze wszystkich swoich maili tak? na bank masz ich trochę :>

  28. chemikon pisze:

    jeden mam Pstrokatko :) mam jeszcze kilka ale nie pamiętam :) za każdym razem zakładam nowy :P

  29. pstro pisze:

    no i Maskana z Onufrzakiem liczą :P

  30. pstro pisze:

    czyli mogłam SE słać maile miłosne na ten z wp? heh…tyle słów uleciało w eter, tyle wyznań :P

  31. onufry69 pisze:

    Kemik robisz z adresami mailowymi dokładnie tak jak ja. :P

  32. onufry69 pisze:

    Pstruśka liczyłem, mi wyszło, że Jaś sam biegł. :P

  33. maskana pisze:

    biorąc pod uwagę, ze zawodników było 31, a przed Jasiem przybiegło cztery razy mniej zawodników niż po nim wniosek jest jeden – Jaś pisze siódemkę z kreską:D

  34. pstro pisze:

    bo jedna czwarta się najarała i wygrała, a reszta się napiła i upadła tak? :P odpowiedź brzmi: Jasiu był abstynentem :P

    a tam poważnie, to odpowiedź: 6 … sami Pitagorasi widzę :P

  35. maskana pisze:

    Dmitrij, ja Ci mogę przesłaś fotę w ostateczności, ale pod warunkiem, że kupisz mi nową lustrzankę. Już dwie dokonały samozapłonu przy próbie uwiecznienia maskanowego ciałka przecudnej urody, a nie jestem wiarygodnym klientem dla Providenta czy tam innej lichwy:D

  36. onufry69 pisze:

    Ja nie biorę udziału w kangurku, czy tam koali. Za wysokie progi :P

  37. pstro pisze:

    ja to jak proszę: weź mi zrób fotkę..to mi odpowiadają: nie, bo klisza pęknie…a czy ja wyglądam na taką, co to nie wie, że technika poszła do przodu i cyfrówki mamy? wyglądam? wredni :P

  38. maskana pisze:

    ale że jak 6 Pstrusiu?
    Jaś nie mógł być 6. Wtedy przed nim przybiegłoby 5. Po nim 20, tak? 20+5+Jaś= 26

    Jaś był cudzołożnikiem, tak jak wyżej – pisał siódemkę z kreską. Był 7. Przed nim 6. Po nim 24. 6+Jaś+24=31

    Ale może ja sie nie znam:D

  39. pstro pisze:

    Onufrzak a wiesz co to będzie za 5 lat? :P

  40. maskana pisze:

    Najtrudniejsze zadania matematyczne dla dorosłych są właśnie na poziomie szkoły podstawowej. Potem już leci z górki:)

  41. pstro pisze:

    Maskana :D 6 była dla zmyły :D wiedziałam że podniesiesz poziom redakcji :D wygrałaś darmowy bon na zrobienie trzech notek w tematyce dowolnej + możliwość bezterminowego komentowania na vaginie :P:D

  42. onufry69 pisze:

    Pstruśka za 5 lat to ja sobie wezmę fajną korepetytorkę i jakoś to będzie, ale nie będzie leTko. :P

  43. maskana pisze:

    hahahahahahahha

    Pstrusiu, bon Ci oddam. Nawet dopłacę zebyś go wzięła. Vagine SE zostawię /bez skojarzeń poproszę/:D

  44. onufry69 pisze:

    Mask, wiedziałem że druga nagroda Ci przypadnie do gustu. :P:D

  45. maskana pisze:

    ciekawe z_kond?:>

  46. onufry69 pisze:

    Ciągnąłem zapalniczki, bo zapałek nie mogłem znaleźć. A tak na poważnie, to modnie tam bywać i dlatego. :P:D

  47. pstro pisze:

    nie chcę bona, dlatego też nie brałam udziału udziału w konkursie :P

  48. pstro pisze:

    Onufrzak, SE już odpowiedni gajerek korepetytorki sprawię…byle nie przytyć :P

  49. onufry69 pisze:

    Spokojnie, Ty wiesz jaki ja gruby będę za 5 lat? :P

  50. maskana pisze:

    Idę spać z Pitagorasem. Bądzcie grzeSZczni:)

  51. pstro pisze:

    merytorycznie odnosząc się do notki dopowiem, że nie rozumiem niektórych, którym szkoda klepnąć „tak” na pozycję, którą mogą sobie w empiku do ręki wziąć i przejrzeć, rozumiem formę smsa na którego szkoda pieniędzy, ale na maila? niech mi ktoś mądry to wytłumaczy…

  52. pstro pisze:

    tylko jej przedstawić, a weź Maskana :P …ale czekaj…to jutro nie weekend? a to iĆ :P:D

  53. pstro pisze:

    Onufrzak, będziesz gruby to Cię zostawię :P

  54. maskana pisze:

    przedstawiłaś, zlustrowałam i SE wzięłam, Pstrusiu:P

    Jutro ostatni dzień. A potem dwa dni błogiego leniuchowania:D

    No to dobranoc:)

  55. pstro pisze:

    jutro zaczyna się o 11 najwcześniej :P

  56. onufry69 pisze:

    Za 5 lat będziemy grubasami razem, czego Tobie i sobie życzę. :P

  57. pstro pisze:

    wypluj to, bo od jutra udam, że Cię nie znam :P

  58. onufry69 pisze:

    Na TVN Turbo właśnie się erotyk zaczął, a Mask niby spać poszła. :P

    • maskana pisze:

      i teraz wszyscy będa wiedzieli, żeM panisko – telewizję mam, w dodatku SATELITARNĄ.
      Dzięki Onufrzak!
      P.S.
      Spoko, nagrałam Ci:P

  59. pstro pisze:

    hah, spryciula co?…a Ty przełącz na national geogrphic :P

  60. onufry69 pisze:

    Myślałem, że będzie jakaś deklaracja…z indoorem koniec, czy tam zależy mi i od jutra biorę się za siebie i tyję. :P

  61. pstro pisze:

    trza mi było nie prezentować rozmiaru „S” :P

  62. onufry69 pisze:

    Przełączyłem na Tele5, a tam to samo. Biednemu zawsze wiatr w oczy. :P

  63. pstro pisze:

    to cho na partyjke talesa :P:*

  64. maskana pisze:

    Odrobina zachwytu w piątkowy poranek:

  65. onufry69 pisze:

    no dobra Mask, opowiadaj…fajna fabuła była? :D

  66. pstro pisze:

    czołem robaczki !! ;)

  67. chemikon pisze:

    no tak, jednak wstałem, no to co?… no tak… czołem… o mur

  68. pstro pisze:

    Kemik, wychodzi na to, że jesteś większy śpioch ode mnie :>bo ja już na nogach od dobrej godziny :P

  69. maskana pisze:

    Przestańcie grzeszyć! Człek przed kogutem oko otworzył a tu taka rozpusta:)

  70. onufry69 pisze:

    Mask, a to był kogut, czy kogucik mały? :P:D

  71. pstro pisze:

    Onufrzak nie bądź ciekawski, powiedzmy, że Kogutowi trza było śniadanie zrobić bo jej kolej :P

  72. maskana pisze:

    moja kolej jest zawsze – o koguta trzeba dbać. Bo dobry kogut to zadowolony kogut:D

  73. onufry69 pisze:

    Pstruśka, no właśnie trzeba zrobić, a nie sypnąć ziarna. :P

  74. pstro pisze:

    moja znajoma miała do pracy na 9 a on na 6, to ona wstawała z nim o 5 żeby mu herbatę i śniadanie zrobić, też bym na bank wstała :P:D

  75. onufry69 pisze:

    Pstruśka…bez jaj. :P

  76. chemikon pisze:

    że kogut? bez…? co to za kogut?

  77. pstro pisze:

    Pstruśka bez jaj …też mi Amerykę odkrył :P

  78. onufry69 pisze:

    nie wgłębiałem się, więc nie wiem. :P

  79. pstro pisze:

    fakt, musisz wierzyć na słowo :P

  80. onufry69 pisze:

    wiara czyni cuda. :P

  81. pstro pisze:

    jeśli tu taka cisza dlatego, że każdy maile śle, to jest to cisza wytłumaczalna :P

  82. onufry69 pisze:

    albo na odwrót. :P

  83. pstro pisze:

    że niby milczą bo nie wysłali? alternatywniacy? no nie uwierzę, bo niby z jakiego powodu mieliby nie wysłać? kulturę trza wspierać, ja licze , że prócz tej książki, doczekam się wydania Blue z cyklu Tede i Li książki kucharskiej i wiem, że te pozycje sprzedadzą się w ogromnym nakładzie jako i ta startująca w konkursie ;)

  84. onufry69 pisze:

    nie wiem dlaczego nie wspomniałaś o vaginie w wersji będącej zagrożeniem dla Hustlera, czy Playboy’a :P:D

  85. pstro pisze:

    jaki to obeznany w gazetkach :P

  86. chemikon pisze:

    co z tą vaginą Onufrzak? :)

  87. pstro pisze:

    jak nie wiecie to się dowiecie, że dziś światowy dzień masturbacji i u nas na lokalnym jakiś ON tak opisał jak to mozna nazwać :

    1. pukać w jajko. 2. pompować budyń, 3. blaszczyć pytonga, 4. pucować torpedę, 5. czochrać predatora, 6. czesać pafnucego, 7. młócić capa, 8. jechać jasia, 9. marszczyć freda, 10. bić wacława, 11. trzepać xxxxx, 12. smyrać gwoździa, 13. śmigać wala, 14. pstrykać pytę, 15. pienić rurę, 16. muskać pieniek, 17. drapać konara, 18. fałdować mutona, 19. męczyć pałę, 20. fasować szwunga, 21. tasować dżordża, 22. strugać rysia, 23. obierać parówkę, 24. trząchać kapcia, 25. brechtać serdla, 26. siekać wafla, 27. rąbać szkapę, 28. nękać jaszczura, 29. szlifować stalagmit, 30. strobilizować tasiemca, 31. ćwiczyć młodego, 32. musztrować jungsa, 33. heblować belę, 34. ciągać strzałę, 35. klepać banana, 36. ciskać kałasza, 37. stukać faję, 38. stroszyć bobra, 39. patroszyć śledzia, 40. gładzic węgorza, 41. drążnic byka, 42. iskać fistaszka, 43. łupać orzeszka, 44. łuskać kaczana, 45. polerować kolbę, 46. woskować lufę, 47. trenować wyciora, 48. kręcić tuleje, 49. oprawiać gnata, 50. dusić flaka, 51. studzić pręta, 52. grzać muła, 53. rypać źrebaka, 54. ryrać dzidę, 55. frezować trzonka, 56. pukać ćwieka, 57. plumkać wajchę, 58. kulać bobsona, 59. robić buta, 60. niańczyć smerfusia, 61. imać drąga, 62. wbijać smyka, 63. ciosać pala, 64. chapać organa, 65. wyrzymać pisiora, 66. gruchać frędzla, 67. dobruchać kata, 68. szturchać smoka, 69. błogosławić plebana, 70. stroić fleta, 71. cykać świerszcza, 72. rąbać kłodę, 73. podkręcać knota, 74. cyklinować klepkę, 75. cucić kapucyna, 76. szkolić majstra, 77. falować ogóra, 78. gnębić karminadla, 79. bzykać trzmiela, 80. klepać rynnę, 81. pędzić kaktusa, 82. urwać sopla, 83. targać wihajstra, 84. straszyć węża, 85. karcić prezesa, 86. tuczyć ephraima, 87. ciumkać bigosa, 88. karczować foresta, 89. toczyć majoneza, 90. szorować zbroje, 91. ubijać schaba, 92. tłoczyć galaretę, 93. ścinać tłoka, 94. pitrasić minoga, 95. czarować różdżkę, 96. łypać kłosa, 97. prężyć strunę, 98. walić konia, 99. skakać małysza, 100. p…..ć gołębia. 101. walić gruszkę. 102. zabijać koguta. 103. walić Niemca po hełmi

  88. onufry69 pisze:

    …a człowiek od rana w okienko…Pstruśka jesteś? Pstruśka fochłaś? itd. :P

  89. pstro pisze:

    a u Ciebie „abonent czasowo niedostępny” :P

  90. onufry69 pisze:

    i nie poznałaś mnie po głosie? :P

  91. pstro pisze:

    nie, bo modelowałeś nim ;P

  92. onufry69 pisze:

    czym modelowałem? :P

  93. pstro pisze:

    a tak ogólnie, jako, że model z Ciebie :P

  94. onufry69 pisze:

    się robiło trochę na wybiegu, co prawda z siwkiem, ale zawsze…:P

  95. pstro pisze:

    za jakie grzechy :P:*

  96. onufry69 pisze:

    no co zrobisz, jak nic nie zrobisz…:P:*

  97. pstro pisze:

    masz jakiś pomysł? :P

  98. onufry69 pisze:

    nie mam, a Ty? :P

  99. Mirażyk pisze:

    Cześć :D

  100. pstro pisze:

    Ulotna Ty masz duż otych kont mailowych, powysyłałaś?:> i Twoje koleżanki i koledzy i koleżanki kolegów :P

  101. Mirażyk pisze:

    No jasne że powysyłałam :D

  102. odarty pisze:

    … i koleżanki koleżanek, ich byli kochankowie i ich koledzy, którzy o wszystkim wiedzą, też powysyłali? :)

  103. Mirażyk pisze:

    Kochankowie wszyscy!

  104. odarty pisze:

    Wygrana jest nasza… zatem ;)

  105. onufry69 pisze:

    Cześć Ulotna, Odarty. :)

  106. odarty pisze:

    Cześć Onufry, Ulotna… oraz Bromba i inni :D

  107. onufry69 pisze:

    Bromba to Pstro? :D

  108. odarty pisze:

    nie wiem, nie wiem, nic nie wiem :D

  109. onufry69 pisze:

    Jaki zapobiegawczy podejrzanie. :D

  110. odarty pisze:

    Ale nie to jest najważniejsze :D Gadaj dlaczego cień podejrzeń rzuciłeś na naszą wspaniałą, uroczą, cudowną, niesamowitą pstruśkę?

  111. pstro pisze:

    wszyscy wysyłają a do przodu się nie posuwamy, ot zagadka natury :P

  112. pstro pisze:

    Maskana coś ostatnio ma lenia na wirtualną caffe i ja się na nią obrażam o! ;P

  113. onufry69 pisze:

    Odarty gdyż wymieniłeś ulotną i mnie. Wydedukowałem. :P:D

  114. onufry69 pisze:

    A właśnie, gdzie jest to dziewuszysko?

  115. maskana pisze:

    tu jest. Tu. TU. TU! No już Onufciu, możesz przestać tesknić:)

    Pstrusiu, nie możesz się obrazić, gdyż, bo, ponieważ Ty się nie obrażasz. Heloł:)

  116. onufry69 pisze:

    Mask, ale na ile mam przestać powiedz, to się najem zawczasu :P:D

  117. pstro pisze:

    fakt, zapomniałam, że nie umiem się obrażać :P

  118. silmarwena pisze:

    Mask, jesli to nagrody ksiazkowe to chetnie. Jestem pies na ksiazki :D

  119. onufry69 pisze:

    Silmo chętnych jest więcej, ale mogę nagiąć dyrekcję.

    • silmarwena pisze:

      :> to naginanie sprawi Ci jakąś przyjemność? Bo jak tak, to gnij Kochaniutki, gnij( znaczy naginaj, co by Ci się ze zgnilizna nie skojarzyło).

  120. pstro pisze:

    silma Ty masz też tych maili trochę ,weź ich zachęć do zagłosowania co? :>

  121. maskana pisze:

    O rety! Nie ma to jak zasnąć szybciej niż dziecie. W piątkowy wieczór. Starość nie radość…

  122. pstro pisze:

    Maskana, też mi się oko przymkło na Obcym, wstałam niedawno :D

  123. onufry69 pisze:

    Śpiąca królewna, to tylko bajka. Chciałem zauważyć. :P

  124. maskana pisze:

    Pstrusiu, przespałam Obcego. Nawet nie wiem kiedy odpadłam od ściany:)

    Onufrzak, jak widać Śpiące królewny istnieją. W dodatku w ilości sztuk dwie:D

  125. pstro pisze:

    ja się obawiam, że teraz mnie nocka czeka, jak już się drzemłam :D … Onufrzak, jakby Ci tu ….dośpisz kiedyś :P:D

  126. onufry69 pisze:

    Mask dwie? To jakiś cud jest, nie wnikam jakem jedyny księciunio. :D

  127. maskana pisze:

    Wraca wnuczek ze szkoły do domu i pyta:
    babciu, babciu nie widziałaś tych tabletek co leżały na lodówce? było na nich napisane LSD…
    Na co babcia:
    wnusiu pieprz tabletki i łap tego smoka co biega po kuchni
    :D

  128. maskana pisze:

    Onufry, Ty nie wnikaj. Ty się ciesz:)))

  129. onufry69 pisze:

    Pstruśka mam nadzieję, że z tym drzemaniem to są jakieś pomówienia, jestem tego pewien. :P

  130. onufry69 pisze:

    Mask, kiedy ja sie nie potrafię cieszyć całymi jedynkami. :P:D

  131. pstro pisze:

    Onufrzak, jakby Ci tu…Ty z niedospania jutro powiesz do pracownika : pieprz robotę, Ty łap tego smoka co biega po hali :P

  132. onufry69 pisze:

    Ja podejrzewam, że smokiem będę ja. :P

  133. georgeeliot pisze:

    Rysunek na okładce tej książki skojarzył mi się z tą oto zagadką, ułożoną przez Leonardo da Vinci:

    „Czuła i łagodna matka dla niektórych z twoich dzieci, jednocześnie okrutna i nieprzejednana macocha dla innych… Widzę waszych synów oddanych w niewolę, przez całe życie służących ciemięzcy”

    Rozwiązanie zagadki: OSŁY :))

  134. georgeeliot pisze:

    Bez żadnych aluzji, oczywiście!

  135. maskana pisze:

    Na rozbujanie sobotniego nic_nie_robienia:

  136. onufry69 pisze:

    Mask co ma być to będzie. :P:D
    dzień dobry mroźne. :)

  137. chemikon pisze:

    o co z tymi Osłami chodzi? Da Vinci to był geniusz – Osły…

    Zagadkowy dzień dobry Wam :)

  138. onufry69 pisze:

    No widzisz Kemik, on był, a ja jestem i tym z Da Vinci się różnimy. :P

  139. chemikon pisze:

    A ja myślałem, że Ty po prostu bardziej szlachetne wina pijasz Onufrzak :P

  140. pstro pisze:

    głosujemy, głosujemy a nie posuwamy się ….do przodu :P

  141. chemikon pisze:

    dośc krotochwilna mysl Pstrokatko :) pozwolisz, że się z nią pobawie chwil kilka? :p

  142. silmarwena pisze:

    Istnieje pewne niewielkie prawdopodobieństwo, ze konkurencja tez glosuje. Albo ze wynik z gory przesadzony, albo ze nagle się posunie( za przeproszeniem).

  143. onufry69 pisze:

    Kemik myślicielem to Ty nie zostaniesz. :P

  144. pstro pisze:

    pobaw się Kemik :P:D

  145. pstro pisze:

    silma no niby racja, ale przesz my cały czas głosujemy a procent ani drgnął

  146. silmarwena pisze:

    widzialam, dlatego mysle ze wynik jest z gory znany. Niestety.

  147. pstro pisze:

    są jeszcze dwa dni, sama jestem ciekawa

  148. silmarwena pisze:

    może ja napisze zapytanie do redakcji??
    kochana redakcjo, osobiście wysłałam 5 zgłoszeń i nie zauważyłam by spowodowało to jakaś zmianę w procentach… co jest kurna??

  149. pstro pisze:

    mnie to Ciekawi co ile głosów przeskakuje procent, bo czasem przeskoczy i wraca

  150. silmarwena pisze:

    znaczy jak?? osiaga 40% i spada na 39?

  151. chemikon pisze:

    dlatego się tylko pobawię Onufrzak :) Zobacz jak Pstrokatka się szczerzy :P chociaż jak tak popatrzeć to i Tobie Onufrzak ryło się śmieje? :O :P

  152. pstro pisze:

    no, chyba że wiesz, nie potwierdzają potem linka na poczcie…. a tak w ogóle to jak Ty się czujesz?

    • silmarwena pisze:

      lepiej nie pytaj… zle i mimo brania antybiotykow, ciagle mi sie cos nowego pojawia, od wczoraj katar + zatoki. Moze jesy jakis konkurs smsowy dla uzdrowicieli??

    • pstro pisze:

      ibupron zatoki polecam … konkurs smsowy? jeszcze po jednym nie wszyscy znajomi się do mnie odezwali :P:D

  153. pstro pisze:

    Kemik, bo ja mam od razu skojarzenia, no tak mam :P

  154. onufry69 pisze:

    Kemik mi się zawsze ryło śmieje, a jak widzę trójkącik w avatarze, to nawet nie baczę na to, że brak jedynek w uzębieniu. :P

  155. chemikon pisze:

    A ja mam tak Pstrokatko, że od razu ochotę mam… ot jak ja mam :P

  156. pstro pisze:

    Kemik, znaczy figle Ci w głowie? :P

  157. silmarwena pisze:

    Pstrusiu… jem taka ilosc lekow, ze zapewne wkrotce zaczne swiecic w nocy. A propos swiecenia… mam pyszna galaretke z czarnej porzeczki, antyk… z 1986 roku. Ona swieci w nocy… Chcialabym ja sprzedac na allegro i nie wiem czy to swiecenie to atut?

  158. pstro pisze:

    za info o świeceniu możesz cenę windować

  159. onufry69 pisze:

    Silma jak sprzedasz, to zainwestuj w kamienie do kiszenia kapusty…szybko się zwracają.

  160. silmarwena pisze:

    Onufry… ja sama nic nie kisze i nie robie przetworow. Galaretke wyprodukowala moja swietej pamieci mama.
    Zainwestuje w ma wiednaca urode :D

  161. onufry69 pisze:

    Silma, a jak mi zwiędnie? jesteś w lepszej sytuacji, tyle Ci powiem :P:D

  162. silmarwena pisze:

    Moze tez zainwestuj:|?

  163. onufry69 pisze:

    myślisz, że powinienem kupić sobie pompkę?

  164. widokzokna pisze:

    Cześć :)

  165. onufry69 pisze:

    Maciek! /w imię ojca i ducha świętego/

    Nie zapomniałeś;)
    Co u Ciebie chłopino?

  166. widokzokna pisze:

    Żyję :) Dzięki, że pytasz. Jakoś mi się do Was tęskno zrobiło :)

  167. maskana pisze:

    to ja też się przeżegnam:)

    Cześć Panie M:)

  168. widokzokna pisze:

    Oczko cześć :) Onufry odpisałem ale nie widzę tego co do Ciebie napisałem

  169. onufry69 pisze:

    przeczytałem „to ja też się pożegnam” :D

  170. onufry69 pisze:

    spoko Maciek, może Mask zaraz z piwnicy wyciągnie na światło dzienne to co napisałeś.
    Już miałem pisać :gdzie te dziewuszyska się podziały, a Mask z talerzem pierogów przybiegła. ;)

  171. widokzokna pisze:

    Ooo pierogi :) Mniam bardzo chętnie – z kapustą i grzybami pychota

  172. maskana pisze:

    Na Pana M czekałam:)

    Idę zerknąć do piwnicy:)

  173. onufry69 pisze:

    Maciek Ty weź mi tylko powiedz, co ta kobieta ma w sobie, że aż tak nas zaniedbałeś, co? ;)

  174. maskana pisze:

    Dziś gołąbki. Na pierogi jeszcze przyjdzie czas:)

  175. widokzokna pisze:

    Hmmm pytanie zasadne do wczoraj bo dzisiaj to już „była” kobieta.

  176. maskana pisze:

    Byłe mają to do siebie, że często stają się obecne…

    Póki co, chodz tu Panie M – przytulę Cię:)

  177. widokzokna pisze:

    Oczko dzięki :) I teraz mogę zasnąć

  178. onufry69 pisze:

    Maciek, żałujesz? nie żałuj ;)

  179. maskana pisze:

    Maćku, cała przyjemność po mojej stronie…

  180. maskana pisze:

    Pstruśka poobiednio z Morfeuszem zaległa?:>

  181. widokzokna pisze:

    Onufry żałuje tylko tego, że za wolno się zmieniam

  182. onufry69 pisze:

    chyba tak, albo zaraz się pochwali jakimś obejrzanym filmem. :D

  183. maskana pisze:

    Panie M, wszystko ma swoje miejsce i swój czas… nic na siłę.

  184. pstro pisze:

    Maciej!!! /skok na niego/ no opowiadaj kurczaczki gdzieś bywał, coś widział:>

  185. widokzokna pisze:

    Cześć Pstrokatko :) W domu siedziałem i nie wiele widziałem :)

  186. onufry69 pisze:

    ale widokzokna chociaż miałeś? ;)

  187. pstro pisze:

    Maciej, ależ j się cieszę, że zajrzałeś, podczytałam tam wyżej że jakiś rozpad miał miejsce ? wolnyś ?:)

  188. pstro pisze:

    każda by chciała mieć widokzokna :P

  189. onufry69 pisze:

    nie zawsze się ma to co chce i trzeba się zadowolić tym co się ma. :P

  190. pstro pisze:

    mędrzec psia mać :P:*

  191. pstro pisze:

    Maciej, a będziesz nas częściej teraz odwiedzał?:> /wstrzymanie oddechu/ …i miałam pytać jak tam karaoke i jak tam konkurs na twarz okładki czy tam co to było:>

  192. pstro pisze:

    no tak, zajrzałam, to wszyscy dali dyla :P, bo wrócę oglądać filmy!! /postraszenie/ :P

  193. onufry69 pisze:

    i do tego przystojny, co nie zawsze idzie w parze z mądrością. :P

  194. pstro pisze:

    Onufrzak o kim Ty teraz? :> …dam komcia Odartego ubranego w fotkę, bo tu już muli ciut

  195. onufry69 pisze:

    no jak to o kim? o sobie. :P

    że niby zamulam? pogadać tylko chciałem :P

  196. balladyna pisze:

    Tyle komentarzy, że nie dałam rady przez nie przebrnąć, więc nie odniesę się merytorycznie ani jakkolwiek do zasadniczego tematu (nie chcę się ewentualnie powtarzać:) jak to mówi Pstro- se pospamuję:)

  197. pstro pisze:

    balla :D ale mailika wysłałaś, a nawet kilka z różnych kont?:>

  198. […] nasz lutowy KONKURS, w którym można było wygrać 3 książki pt. Jak niechcący niczego nie rozpętałem, autorstwa […]

Skomentuj

