Tajemnica poliszynela…

Przez wszystkie te tysiąclecia ludziom nie udało się rozgryźć zagadki, jaką jest miłość. Na ile jest sprawą ciała, a na ile umysłu? Ile w niej przypadku, a ile przeznaczenia? Dlaczego związki doskonałe się rozpadają, a te pozornie niemożliwie trwają w najlepsze? Ludzie nie znaleźli odpowiedzi na te pytania i ja też ich nie znam. Miłość po prostu jest albo jej nie ma. – Stephenie Meyer

Dzień Kobiet za nami, Dzień Mężczyzny za nami, to cytat w sam raz (w oczekiwaniu rzecz jasna na nocię koleżeństwa) ;)

227 Responses to Tajemnica poliszynela…

  1. onufry69 pisze:

    też nie znam odpowiedzi, ale jak się zastanawiam, to zawsze dochodzę do wniosku, że tak musiało być i fajnie jest jak jest. ;)

  2. pstro pisze:

    dzięki Onufrzak za pomoc :* bez Ciebie ani rusz ;) jak tak słucham tego utworu, to kurcze! zgodny z moim poglądem, że nic nie jest dziełem przypadku, dobrze, że ktos inny tez tak sądzi :P /pomedrkowala póki jej nei zakrzyczeli/

    ja wiem, że jestem chora i ubolewacie nad tym faktem, ale byście się mogli pokazać na alternatywnie z uśmiechem co? :P

    czołem grafoman :)

  3. onufry69 pisze:

    pomogłem, bo nie jestem dziełem przypadku. :P:D

  4. pstro pisze:

    tak miało być /zanucenie/ :D

  5. onufry69 pisze:

    mi kiedyś cyganka powiedziała: widzę ciemność, widzę ciemność….
    dołożyłem 10 zł, a ona: widzę ciemność, ciemnie włosy będzie miała. :P:*

  6. pstro pisze:

    ale nie pokiwała z politowaniem głową, oddała dychę, dołozyła do tego 5 dych na pocieszenie? :P

  7. maskana pisze:

    5 dych i bronka:P
    dobry wieczór:)

  8. pstro pisze:

    tak czułam, że bronkiem Onufrzakowi uśmiech przyprawiła :D

    Maskana ja tu w chorobie doczołgałam sie na alternatywnie a Ty zamiast pilnować dobytku gdzie się szlajasz? :P:>

  9. pstro pisze:

    a grafoman to polubi i da dyla, taki nieśmiały :P

  10. onufry69 pisze:

    cyganka dodała na koniec: kuchany, widzę litery, dużo liter…będziesz dużo pisał przy niej, ale czekaj, czekaj….nie, nie będziesz nigdy poetą. :P

  11. maskana pisze:

    Promocje w realu, sama wiesz, nijak się powstrzymać:)

    Na tvn leci Zmierzch. Mój 33 raz:)

  12. onufry69 pisze:

    cześć Mask:)
    tak się zastanawiam co cyganka mi o Tobie powiedziałą. :P

  13. pstro pisze:

    Zmierzchy mam na dvd /pochwaliła się/ :P

    mój 33 raz zabrzmiało dwuznacznie :P

  14. pstro pisze:

    Onufrzak ale pewnikiem powiedziała, że jakaś alternatywa będzie :P

  15. onufry69 pisze:

    yhy i mówiła mi o nagich kobietach, że będzie ich dużo…teraz już wiem o co jej chodziło, a tak się cieszyłem. :P

  16. pstro pisze:

    radość przedwczesna :P mam Ci poopowiadać coś o mojej wróżce? ;P

  17. onufry69 pisze:

    no bardzo chętnie poczytam:P:D

  18. pstro pisze:

    yhy, bidni pracownicy :P

  19. onufry69 pisze:

    Też mi ich żal i Ciebie. :P

  20. pstro pisze:

    ja tam ich lubię, więc w tym lubieniu pozostanę :P

  21. pstro pisze:

    Maskana, a Tobie niedotlenienie grozi wiesz? :>

  22. onufry69 pisze:

    Zaraz, zaraz…o jakich Ty teraz pracownikach? :P

  23. Adamaszek pisze:

    ale co jest tą tajemnicą? ;)

  24. pstro pisze:

    adamaszek, odpowiedź ;) chyba , że ją znasz :D

  25. Adamaszek pisze:

    Mi raz cyganka powiedziała, że nic tylko blondyn. i jeszcze do portfela zaglądała, szczęście że biedna byłam, bo jeszcze nie wiadomo co by mogła napaplać. I co? I nie sprawdziło się:P

  26. pstro pisze:

    bo ja wiem… /zerk na Onufrzaka/ :P

  27. onufry69 pisze:

    Nie zerkaj na te kilka włosów. :P

  28. pstro pisze:

    ale kolor odpowiedni ma :P … ja czuję, że gorączka znowu wzrasta, przylepa będę jak nic :P

  29. onufry69 pisze:

    Adamaszek mówią: cyganka prawdę Ci powie. Budka Suflera śpiewała z kolei: nigdy nie wierz kobiecie. :P

  30. onufry69 pisze:

    Przylepa bądź, ale niekoniecznie z gorączką. :D

  31. mojadamaszek pisze:

    Nie wierz nigdy cygance ;)

  32. pstro pisze:

    dobrą radę Ci dam /donucenie/ :P

  33. mojadamaszek pisze:

    pstro – tak samo właśnie miałam, wracam do domu, cyk jedno zdjęcie, cyk drugie zdjęcie, cyk na żywo – brunet jak nic :P

  34. onufry69 pisze:

    To musiało być wieczorową porą adamaszek :P

  35. mojadamaszek pisze:

    Onufry – też tak pomyślałam teraz że może to o Tobie. że ty blondyn może;) ale nie, bo tamten to kochać miał ;PP

  36. maskana pisze:

    Adamaszek ale Onufrzak kocha. I to jak kocha. Mnie na ten przykład to najbardziej przed wypłatą:P

  37. onufry69 pisze:

    Pstruśka ciocia dobra rada :P

  38. pstro pisze:

    o kurczaczki! ale masz fajowego lizaka adamaszek! :D

  39. pstro pisze:

    potwierdzę, Onufrzak tak kocha Maskanę przed wypłatą, że aż zazdroszczę Maskanie wypłaty :P

  40. onufry69 pisze:

    Mask, ale zawsze to coś.:P

  41. maskana pisze:

    pewnie że COŚ, w końcu Ci na to pozwalam, tak?:P

  42. maskana pisze:

    Pstrusiu, też jej zazdroszczę. Odkąd Onufry ma dostęp do konta to zazdroszczę…

  43. onufry69 pisze:

    Adamaszek no sama widzisz, że mnie na imię Onufrzak, a nie Tamten. :P

  44. pstro pisze:

    Maskana a mówiłam.. nie podawaj pinu do karty! a Ty: a bo dał się karnąć widlakiem…i teraz masz..:P

  45. mojadamaszek pisze:

    Pstro – fajny fajny ale twardy trochę, nijak się do niego zabrać :P

  46. pstro pisze:

    fajny jest avatar adamaszek, taki …fajny no…

  47. pstro pisze:

    adamaszek, ale twardy to chyba dobrze? :P

  48. maskana pisze:

    sęk w tym że nie mam. Już 15 minut po wpływie:D:P

  49. mojadamaszek pisze:

    ee, maskana, to u mnie ta opcja odpada. Nie miałby za co kochać ;P Chyba żeby sobie znalazł inny jakiś punkt zaczepienia :P

  50. onufry69 pisze:

    Mask zdecydowanie za mało zarabiasz, jeśli mogę wtrącić. :P:D

  51. mojadamaszek pisze:

    Onufrzak tu, a Tamten tam? ;P Ja to na przykład tak naprawdę mam na imię Daisy;))

  52. chemikon pisze:

    witam wszystkich :) Dziewczyny a Onufrzak to na mnie obrażony? Kazał mi się wami zając, bo ponoć zazdrosny jestem :P

  53. maskana pisze:

    Onufrzak! cho no tu!
    niech Cie uścisnę, włosy nad uchem wygładzę, nawet piękno ust mych błyszczykowych na potylicy odbiję…
    Wiesz za co?:>

  54. mojadamaszek pisze:

    Pstro – jak twardy to bardzo dobrze, tym bardziej jak słodki. ;P

  55. pstro pisze:

    Maskana, jak tak patrzę na avatarek adamaszek , to prócz zazdrości że wygląda tak wiosennie, nasuwa mi się myśl, że toniemy w szarościach na przyjście wiosny! /lamentowanie/ :P

  56. onufry69 pisze:

    Adamaszek to z bierzmowania? :P:D

  57. pstro pisze:

    Kemik! no niech Cię uścisnę i przedstawię Ci fajową adamaszek :> Kemik – Adamaszek /dokonanie prezentacji/ :D

  58. chemikon pisze:

    jak ja się skupić nie mogę… Pstrokatko, a co Ty nagle tyle piszesz? :O

  59. maskana pisze:

    Adamaszek, „inny punkt zaczepienia”? Doprecyzujesz?:>

  60. onufry69 pisze:

    Kemik, siemanderko. Za długo analizowałeś mój komentarz. :P

  61. chemikon pisze:

    Witam aDamaszek, a co tak Pani pogryza?

  62. pstro pisze:

    Kemik bo mi gorączka spadła :P … ale że Ci to nie na rękę ? :P

  63. chemikon pisze:

    Witaj Onufrzak :) Ja nie analizowałem, to mój terapeuta taki wolny :P

  64. maskana pisze:

    Onufrzak, nie marudz. Się staram, tak?:P

  65. onufry69 pisze:

    Mask nie mam zielonego pojęcia za co, ale wytłumacz, nie bij :P:D

  66. chemikon pisze:

    wiesz Pstrokatko, że ja lubię szybko i treściwie a tu takie epistoły :P

  67. maskana pisze:

    Pstro, ja barwna w środku jestem. Na zewnątrz się kamufluję:D

  68. pstro pisze:

    o! ledwo Kemika przedstawic, to już : co pogryzasz? a poczestujesz? a zajrzysz do mnie? a wiesz, że dobrą kawę przyrządzam?…cały Kemik :P

  69. pstro pisze:

    przeczytałam: apostoły i jakoś mi się to z Onufrzakiem gryzło, chociaż gadane to on ma :P:D

  70. onufry69 pisze:

    Kemik może się zamień miejscami z terapeutą. :P

  71. chemikon pisze:

    Kawę obawiam się fatalna robię, ale jaka lasagnę :)z przepisu Pascala :) od 2 tygodni ja jem. Nie, nie Onufrzak, nie tę samą, już czwartą :P
    Ej Pstrokatko, a Ty lubisz kawę? Bo znam takie fajne miejsce na kawę czy dwie ;)

  72. pstro pisze:

    Maskana, chcesz mi dać do zrozumienia, że ja odwrotnie z racji nicka? :>:P

  73. maskana pisze:

    Onufrzak, na osobności Ci wytłumaczę. Nie przy świadkach:P

  74. mojadamaszek pisze:

    Maskana, no ja nie wiem, co tam Onufry kocha w kobietach, konto? Blog? oczy? ;P

  75. pstro pisze:

    Kemik, ja nie piję kawy, ale uwielbiam rum z colą :> :P

  76. onufry69 pisze:

    Pstruśka jutro dam Ci na chwilę dojść do słowa, powiesz cześć. :P:D

  77. maskana pisze:

    Pstrusiu, jakie dać do zrozumienia, no przesz bez owijania mówię:D

  78. pstro pisze:

    Onufrzak, Ty się wypowiedz co lubisz w kobietach, a nie mi tu oczy mydlisz jutrem :P

  79. onufry69 pisze:

    Dobra Mask dzwoń, na mnie nie licz, bo nie mam nic na koncie :P

  80. mojadamaszek pisze:

    pstro, ty mnie nie zazdrość, gdzie mi do twojej tajemniczości :P

  81. maskana pisze:

    Adamaszek, we mnie Onufrzak kocha wszystko, co może sugerować, ze serce to On ma ogromne:D

  82. onufry69 pisze:

    Najbardziej w kobietach lubię rum z colą. :P

  83. maskana pisze:

    wczoraj Ci doładowałam. Znów na 0700 dzwoniłeś?:P

    Dmitrij poszedł kawę zaparzyć?:>

  84. pstro pisze:

    SE słucham to posłuchacie i Wy :p uwielbiam ten utwór..

  85. pstro pisze:

    Adamaszek ja i tajemniczość? ja to mam wszystko na twarzy wypisane, nawet jak jem sniadanie to twarz mnie zdradza co :P:D

  86. onufry69 pisze:

    To Wy se posłuchajcie :P

  87. pstro pisze:

    Onufrzak na bank wysyłał smsy w odpowiedzi na te do niego, że wygrał mercedesa a wystarczy tylko, że odpowie na proste pytania… dla kogo proste, dla tego proste co nie Onufrzak? :P i tak doładowanie poszło! :D

  88. onufry69 pisze:

    Mask teraz bez 0 się dzwoni. :P

  89. mojadamaszek pisze:

    Ja to sobie śpiewam, zawsze w kąpieli ;P

  90. mojadamaszek pisze:

    chemik ja Ciebie przepraszam, ale ja dzisiaj jadłam lazanii, dziękuję, lizak niczego sobie ;P

  91. mojadamaszek pisze:

    Jak on wszystko w Tobie kocha, maskana, ja nawet wszystkiego do kochania nie mam /skromność ogromna/ :P Jak UN Cię tak kocha to SE go WEŹ ;PP

  92. pstro pisze:

    Adamaszek jak Ci się mydło wyślizguje? :P

  93. maskana pisze:

    Dostałam ostatnio płytę. Dobra do samochodu… ale jedna piosenka idealna do przytulania…
    Zachwyciła mnie:

  94. pstro pisze:

    Adamaszek, powiem Ci w sekrecie, ale się nie wygadaj, że między nimi to takie bratersko siostrzane uczucia występuja…no wiesz: pożycz dyche, powiedz mi coś miłego to Ci pozyczę…ot, cali oni :P

  95. mojadamaszek pisze:

    Pstro – jak mnie się mydło wyślizguje to je mnie Andaluzyjski podaje i wszystko gra ;P W zasadzie to onufrego nienawidzę, wybacz mi. ;PP

  96. onufry69 pisze:

    Pytania w smsach są tendencyjne, tak uważam. :P

  97. maskana pisze:

    Adamaszek, Onufrzaka nie można sobie tak po prostu wziąć. On albo się daje albo nie.
    Los chciał że ja SE chciałam a UN się dał:P

  98. onufry69 pisze:

    Mask, a że nikt z nas nie ma samochodu, to posłuchajmy tutaj :P:D

  99. mojadamaszek pisze:

    I mnie się właśnie nie daje ;P

  100. onufry69 pisze:

    Adamaszek, bo mnie albo się lubi, albo nienawidzi. :P

  101. pstro pisze:

    Adamaszek i Twoje prawo, chociaż Onufrzaka nienawidzieć to jakby grzech śmiertelny :P

    ps. sie na ten Twój avatar napatrzeć nie mogę :D

  102. mojadamaszek pisze:

    pstro, zrób sobie taki sam, to tylko avatar ;PP /że mnie się udało go zrobić, nikt mnie nie pochwalił, nikt (szlocha) ;))

  103. chemikon pisze:

    Ja to gupi jakiś chyba jestem, a ja myślał, że ten lizak to naturalny taki a on robion :(

  104. onufry69 pisze:

    Poczułem się jak mask_otka. Jak to wziąć? A zadbać potem? Żebym głodny nie chodził, w bronki zaopatrzyć przy sobocie, pilota podać! :P

  105. chemikon pisze:

    mojadamaszek, jesli tak mozna, że mój ;P jaki fajny avatarek sobie zrobiłaś /w ramach prysznica/ :P

  106. maskana pisze:

    Dmitrij, zaparzyłeś kawę?:>

  107. mojadamaszek pisze:

    Onuferek, jak chodzi zadbać, to ja mogę wynająć nianię ;PP

  108. mojadamaszek pisze:

    Prawdę mówiąc – mój to nawet jeszcze onufry nie dosięgł ;PP

  109. pstro pisze:

    Onufrzak, Ty moje zdrowie jeszcze bełkotając pij :P, niech się kurde z tą grypą ruszy :D

  110. chemikon pisze:

    Oczywiście Maskaneczko, że zaparzyłem kawę, opaliłem kurę i posłałem tak by się wyspać. To intuicja Maskaneczko, wszystko gotowe na jutro, nie martw nic :)

  111. onufry69 pisze:

    Karmiąca niania odpada. :P

  112. pstro pisze:

    Kemik, „opaliłem kurę” zabrzmiało jak Maskany „wydepilowałam nogi” :P

  113. maskana pisze:

    Uff, dziękuję Dmitrij:)

  114. onufry69 pisze:

    Pstruśka ja nawet dziś na bronka nie mogłem spojrzeć, bo zaraz łzy się cisneły same. Jutro jadę przesz, ale wieczorem obiecuję. :D

  115. chemikon pisze:

    ja tam i za dnia obiecuję, a wieczorami rozczarowuję ;)

  116. mojadamaszek pisze:

    Onuferku, nie znasz się na żartach widzę, żadnej niani bym Cię nie pozwoliła karmić, niech spada ;PP Na własnej piersi raczej, miał będziesz jak w niebie /teraz obgryza paznokcie ze zdenerwowania, żeby nikt nie przebił jej oferty/ ;P

  117. pstro pisze:

    eno Onufrzak, to jutro mnie będziesz lubił gdzieś kole północy :P

  118. mojadamaszek pisze:

    Ja sobie nawet jutro nogi wydepiluję ;))

  119. pstro pisze:

    Kemik, a cyt. „rozczarowuję”, że niby taki czaruś? :>:P

  120. mojadamaszek pisze:

    pstro, ja piję Twoje zdrowie, wyzdrowiejesz jutro jak nic :P

  121. chemikon pisze:

    Zadziwia mnie jak Twoje życzeniowe myślenie leży w mojej poetyce Pstrokatko :P Rozczarowuję, że niby wyzwalam spod uroków ;P

  122. onufry69 pisze:

    Adamaszek w niebie za życia? Ty coś tu mi ściemniasz. :P

  123. pstro pisze:

    Adamaszek! Onufrzak się zna na żartach jak nie przymierzając ja :P:D Maskana świadkiem, Kemik też i wszyscy wiszący w statsach :P

  124. pstro pisze:

    Kemik, znaczy, że rozsiewasz urok? /jakkolwiek zabrzmiało znając Kemika/ :P

  125. onufry69 pisze:

    Pstruśka jest opcja, że grubo po północy, ale zaczekasz, co? :P:*

  126. mojadamaszek pisze:

    Onufry, nie chcesz to nie próbuj ;PP

  127. mojadamaszek pisze:

    Przecież powiedziałam że nogi wydepiluję sobie /płacze już naprawdę na poważnie/ ;PP

  128. chemikon pisze:

    Ja nie Onufrzak by siać, Pstrokatko i nie Wergiliusz by zbierać :P Zdejmuje uroki, wyzwalam kobiety, nawet w facetach vide Onufrzak :P

  129. onufry69 pisze:

    Adamaszek nie płacz, jeszcze nie depilujesz. :P

  130. pstro pisze:

    nie rycz mała nie rycz /zafałszowanie zerkając na Adamaszek/ :P

  131. pstro pisze:

    Kemik co racja to racja, się zamyśliłam nad Onufrzakiem i od razu sianie mi przyszło na myśl i bynajmniej nie, że na sianie :P

  132. maskana pisze:

    dobranoc Państwu, Morfeusz czeka:)

  133. onufry69 pisze:

    Kemik jak wyzwolisz z siebie faceta to też będzie git. :P

  134. onufry69 pisze:

    Zamyśliłam się nad Onufrzakiem…jak w każdej minucie. :P

  135. mojadamaszek pisze:

    Ja tyż się kładę,papa,A Ty Onufer, myśl o mnie trochę (i czule, jak tam chcesz), jako i ja o Tobie ;PP

  136. onufry69 pisze:

    Adamaszek będzie Ci się czkać przez sen. :P

  137. chemikon pisze:

    Ileż Wy możecie spać?
    Dzień dobry w ten piękny poranek :)

    Koła sobie dziś zmienię :)

  138. maskana pisze:

    Ja na ten przykład to mogę więcej niż można to sobie wyobrazić:) Spać mogę więcej.

    Dzień dobry bardzo.

  139. chemikon pisze:

    Ja mam niemałą wyobraźnię, chcemy skonfrontować Maskaneczko? :P I spać tez możesz więcej? ;) Ładnie tak zwłaszcza po :P

    Kół jednak nie zmieniam, zjem coś i się prześpię :P

  140. Adamaszek pisze:

    Dzięki Onufer, spało mi się dobrze, ale teraz mnie się trochę czka :P

    Chemikon, Maskana – czółkiem:)

  141. chemikon pisze:

    Witaj Adamaszek :)

    Pstro ma nick od tego co ma w głowie,
    Maskana ma nick od sposobu bycia
    Chemikon ma nick bo jakiś musi mieć
    Onufry ma nick z braku wyobraźni
    a Twój Adamaszek? od faktury Twej skóry? ;)

    Zjadłem własnie to idę spać, bo głodnemu to chleb na myśli ;P

  142. Adamaszek pisze:

    Chemikon – ja mam taki nick, bo zmierzam do Damaszku :P

  143. Adamaszek pisze:

    Zastanowiła mnie wyłuszczona przez Ciebie etymologia nicków i ciekawi mnie teraz czy wszyscy zainteresowani się z nią zgodzą :)

  144. odarty pisze:

    Cześć podróżniczko :)

    Zgodzą się, zgodzą :D

  145. odarty pisze:

    Co do tytułowej miłości, to tak się zastanawiam, że jeżeli nie wychodzi ona poza związek, to pewnie nią nie jest. Wiem, wiem, może wydawać się to jako dziwne stwiedzenie

  146. pstro pisze:

    że niby ja pstro w głowie? aż tak widać? :P

  147. pstro pisze:

    ale niby jaki związek Odarty? :> /mam katar, nie mam smaku, nie slysze, to i mogę mieć problemy z zakumaniem nie?/ :D

  148. odarty pisze:

    Oo, pstro!
    „Poza związek” – kocham nie tylko za coś partnera (bo tok właśnie bywa), ale kocham generalanie ludzi, świat, siebie… bo nosze w sobie radość, miłość, symaptię. Wg mnie to jest warunek dobrej relacji… ale mogę się mylić, rzecz jasna lub nawet zwyczajnie się nie znać, albo nawet pisać bzdury ;)

    pstro, kwalifikujesz się na klapsa, bo nie dbasz o siebie. Ostatnio za często chorujesz. Zdecydowanie za często

  149. pstro pisze:

    „poza związek” to wypisz wymaluj jak ja :D

    sęk w tym, że ja o siebie dbam! zdrowo jadam, ćwiczę, nei palę, no kurde ideał prawie, ale jak wszyscy dookoła smarkają, to i mnie przez chwilę nieuwagi dołapał jakiś zaraz, musi na trochę straciłam czujność i o! :D ….ale czekaj, klapsa powiadasz…:P

  150. odarty pisze:

    A coś Ty taka ostatnio ugodowa i niezwykle podobna do mnie!?

    To nie wiem dlaczego łapiesz przeziębienia, grypy i inne paskudztwa.
    Klapsa? Wiesz, chciałem rzeczywiście napisać klapsy :P

  151. pstro pisze:

    klapsy to taka gra wstępna? :P

    czekaj czekaj! a kiedy ja nie byłam ugodowa? :D

  152. odarty pisze:

    tak, taka :P Dobrze pobudza krążenie energii po ciele, zatem bardzo godne uwagi ;)

    no ale, no ale… jesteś coraz bardziej, bardziej i bardziej ;)

  153. pstro pisze:

    bliższa znaczy? :D

    a jak wiadomo, dobre krążenie krwi, to żyć się chce! :D

  154. chemikon pisze:

    ja nie wiem o czym pisze Odarty, ale jak ‚poza związek” to mi jakoś na rękę nawet jak nie rozumiem :)
    Ja generalnie kocham świat i mam wiele do niego sympatii, tylko czemu ludzie są tacy wkurzający i w ogóle nie idący w kierunki Odartowej idei „poza związek”… :P

  155. chemikon pisze:

    Na dobre krążenie krwi Pstrokatko, to najlepsze jest nacieranie śniegiem… u mnie ciągle leży trochę, jak chce się Tobie żyć to wpadaj a ja Cię od głowy do stopek wysmaruję, mogę Cię tez wytrzeć Pstrokatko, a jak śniegu nie lubisz to może być od razu wycieranie bez smarowania :P

  156. odarty pisze:

    Teraz nie wiesz co znaczy „bliższa”? Czy ja mam do cholery wszystko tłumaczyć :D
    Od dobrego krążenia to i człowiek cieplejszym jest ;)

    Chemik, nie ja wymyśliłem, że należałoby kochać siebie,ludzi, zwierzęta, świat… itd :)

    Ps. Przypomniało mi się, że na poprawę krążenia dobrze wpływa chłosta wyświęconą witką wierzbową :D

  157. pstro pisze:

    Kemik, snieg? u mnie wiosna pelną parą daje! dziś mozna bylo bez kurtki wymaszerować z domu :>

    nie wiem czy dobrze myslę /lekki szpan z myśleniem/ ale Tobie Odartego „poza związek” skojarzył się jako i mi :P

  158. onufry69 pisze:

    witam weekendowo…Kemik mój nick wymyśliła Pstro. :P

  159. pstro pisze:

    Odarty skąd wiesz z tą witką? :D

  160. pstro pisze:

    Onufrzak, bo Onufry Zagłoba też trunkowy był ;P:D

  161. odarty pisze:

    pstro, teraz to już ja nie wiem co komu oznacza „poza związek” :P
    O witce czytałem :D

    Onufry, pomyśl, że niektórzy dziś pracują

  162. onufry69 pisze:

    Odarty…ja też pracuję. ;)

  163. Adamaszek pisze:

    Ja mam tak że jak patrzę i widzę i mi się wydaje że ktoś może potrzebować miłości, to go kocham, samorzutnie :P

  164. odarty pisze:

    Onufry, dobre sobie :P A myślałem, że tu wisimy ;)

    Mam Was, pstro i chemiku, Wasze skojarzenia przydadzą się do Waszych rysów psychologicznych :P

  165. odarty pisze:

    Adamaszek, a kto jej nie potrzebuje ;)

  166. pstro pisze:

    aż strach zapytać o mój rys :D

  167. pstro pisze:

    cześć adamaszek, alez Ty masz ten avatar fajoSki, taki subtelny :>

  168. odarty pisze:

    już o sen pytałaś, może na dziś wystarczy :D

  169. onufry69 pisze:

    Adamaszek czyli rzutem na taśmę? :P

  170. onufry69 pisze:

    Pstruśka Zagłoba też był taki gruby i śmieszny :P

  171. pstro pisze:

    ale że opiszesz? hurra!!! :D

  172. odarty pisze:

    a właśnie adamaszek, gadaj nam tutaj zaraz jak smakuje kolor niebieski :)

  173. Adamaszek pisze:

    Odarty to Ty psycholog?

    Ja to też pracuje, ciasto wyjęłam i tartę rozjadłam ;P

  174. pstro pisze:

    Onufrzak i miał 69 lat na bank :P:D

  175. chemikon pisze:

    Onufrzak – to wsio jasne, z czupryny się kurzy az miło, umyj się tylko czasem :P
    Adamaszek – dziękuję :)

    Pstrokatko – oby nam się kiedys skojarzyło :P

    A wiesz Odarty, że tak przez chwilę czułem jakby mnie kto złapał i za jajka ścisnął, a to ten rhys pewnie :P

  176. Adamaszek pisze:

    Onufer – absolutnie rzutem na łopatki;P

    Kto tam pisał że każdy potrzebuje – ale niektórzy muszą szukać gdzie indziej ;PP

    • odarty pisze:

      na ten temat, to nic nie wiem i nie będę się w to zagłębiać, co inni wyrabiają, nawet jeśli jest to onufer :P

    • Adamaszek pisze:

      A skąd Ty wiesz takie rzeczy o Onufrym? ;))

    • odarty pisze:

      nic o nim nie wiem, ja Go tylko zaczepiam ;) Takie żarciki ;) On się nie obrazi, bo „onufry” tak już mają :D

  177. odarty pisze:

    hehe, chemik niech spłynie na Ciebie spokój, to ostatnia rzecz, o której bym mógł pomyśleć. Widać,po raz kolejny, że skojarzenia mamy mocno skrajne, co nie oznacza, że kogoś tu pokochasz :P

  178. pstro pisze:

    Odarty, Ty kochając całą ludzkość bierzesz pod uwagę, że ja też jestem jej częścią ? :D

  179. onufry69 pisze:

    Kemik umyć się? a coś będzie? :P

  180. onufry69 pisze:

    Adamaszek dzisiaj mnie rzuci na łopatki jakieś 5 góra 6 piw. :P

  181. odarty pisze:

    pstro, Ty mnie z kimś mylisz, ja nie kocham ludzkości. Przykro mi.
    A Ty jesteś całkiem do przyjęcia. Wywołujesz dobre, ciepłe reakcje ;)

  182. odarty pisze:

    „onufer”, to po 7me już nie wstaniesz? :D

  183. pstro pisze:

    przeczytałam do przełknięcia, a to niedaleko pada od do schrupania :P:D

  184. onufry69 pisze:

    Odarty, a mnie skąd to wiedzieć, jutro Ci powiem. :P:D

  185. odarty pisze:

    pstro, a przełkniesz 5 lub 6, bo „onufer” da radę ;)

  186. onufry69 pisze:

    Odarty nie doceniasz Pstruśki widzę. :P

  187. chemikon pisze:

    idę te koła zmienić.

    Będzie nie będzie Onufrzak, mycie się jest ekologiczne – to coś jak z wrzucaniem wielorybów do morza :P

    Miłość już tu znalazłem, nie dalej jak 18:40 Adamaszek samorzutnie mnie pokochała – na piśie jest :P

    MA ktoś klucz do kół?

  188. onufry69 pisze:

    Kemik dlatego nad morze nie jeździsz, greenpeace zaraz Cie do wody z leżaka zaciąga. :P

  189. pstro pisze:

    ja mam klucz do mieszkania, może być? :P:D

  190. Adamaszek pisze:

    Pstrokatko – a czemu subtelny mój avatar, bo mi się tak zdawało, że raczej bym go zdefiniowała jako zaczepny.
    A jak smakuje niebieski to wie… /myśli/ Onufer, on niech powie! :p

  191. pstro pisze:

    Adamaszek bo mi się strasznie podoba o! :D zaczepny? może kuszący? ;)

  192. odarty pisze:

    I wtedy tłumy spojrzał na Onufra, a On wstał i przemówił jak smakuje niebieski. Radości tłumu nie było końca :D

  193. pstro pisze:

    tak sobie pomyslałam, że może jeszcze po cytaciku? Maskana dopracowuje mocię, Odarty spisuje mój rys /podpuszczanie GO/ a za chwilę to mi tak będzie zmulać, że ojejciu! …zatańczmy zatem w myślach, bo okres karnawału dawno za nami :>

  194. onufry69 pisze:

    Adamaszek z niebieskim kojarzy mi się tylko niebieski ptak, mam paru kolegów takich. :P

  195. odarty pisze:

    w moich myślach już pełno emocji o Tobie, rys byłby wykrzywiony. Trzeba było spamiętać co pisałem dnia 19go mojego pobytu TU.

  196. pstro pisze:

    Onufrzak najwięcej widzi niebieskiego, jak sie obudzi rano w rowie po zabawie w remizie :P:D

  197. pstro pisze:

    ja myslałam, że Ty pamiętasz wszystko od dnia 19go po dzisiejszy w setkach liczony :D ….pamiętaj, że emocje pomagają w pisaniu, a ja jestem ciekawa owych :D

  198. odarty pisze:

    nie mam mowy, bo przecież Ty doskonale wiesz jaka jesteś ;)

  199. pstro pisze:

    nie masz mowy, ale masz literki, możesz je wykorzystać :P:D , cho wyżej popląsać :P

  200. odarty pisze:

    nie mam mowy, zaniemówiłem ;)

  201. pstro pisze:

    ale palce sprawne? :P:D

  202. odarty pisze:

    …ale ogryzłem paznokcie :D

  203. Jędz@ pisze:

    jesteście podłe,
    takie zdjęcie mi dawać wygłodniałej?

Skomentuj

