Dance me…

Podczas każdego tańca, któremu oddajemy się z radością, umysł traci swoją zdolność kontroli, a ciałem zaczyna kierować serce./by Coelho

179 Responses to Dance me…

  1. pstro pisze:

    wczoraj miałam siebawić na imprezie w przebraniu lat 70tych /przebranie obowiązkowe/ (to a`propos tańca) ale , że mnie zaraz dorawał to nie poszłam, kurcze jaki pech! mialam taki strój obmyslony, że sama siez siebie śmiałam w myślach …heh /posępna mina/

  2. onufry69 pisze:

    A to byś się nie musiała przebierać :P:D

  3. pstro pisze:

    a Ty musisz prosto z mostu? już chcialam pisać jak to pół miasta /kaszle/ zbiegałam za strojem :P

  4. odarty pisze:

    jak z lat 70tych, to powinnaś pożyczyć lizaka od Adamaszka i obiecać, że nie liźniesz ani razu, tym bardziej ani dwa razy :D

  5. pstro pisze:

    że niby we ten sposób byłabym bardziej czy tam nawet tylko wtedy, kusząca? :D

  6. odarty pisze:

    bardziej słodka :P

  7. pstro pisze:

    przesz to bym była jak lep :P

  8. Adamaszek pisze:

    To ja powiem prosto z mostu – odfastrygujcie się od mojego lizaka ;PP

  9. Adamaszek pisze:

    Onufry – postanowiłam zaprzestać zwracać się do Ciebie poufale, choćbyś mnie prowokował;) gdyż wyczuwam złe wibracje :P

  10. Adamaszek pisze:

    Jak czytam teraz co mówicie o tym tańcu, to mi się przypominają takie zajęcia na aerobiku – Zumba – mega porażka, każdy tańczy jak może i dziewczęta tracą zdolność kontroli (nad mięśniami) ale nie wiem czy wtedy kierują się sercem. ;PP

  11. pstro pisze:

    czekaj czekaj Adamaszek! a kiedy Ty się zwracałas poufale?:> /godzina , minuta i numer komcia poproszę :P/

  12. pstro pisze:

    ha!!! u nas też jest zumba! akuratnie wtedy mam indoor cycling, ale że siedze na samym końcu to widzę wygibasy na sali obok…totalny rozgardiasz…plemiona afro w tańcu godowym tudzież przywołującym deszcz :P:D

  13. Adamaszek pisze:

    Niby to poufale – to było Onufer ;))

  14. pstro pisze:

    to jak teraz do Onufrzaka pisać bedziesz? :> /zaciekawienie/ :D

  15. Adamaszek pisze:

    Otóż to, właśnie – żeby jeszcze było wiadomo o co chodzi. ;PP

  16. Adamaszek pisze:

    Tak jak powyżej, sucho i obojętnie, po prostu – Onufry ;PP

  17. Adamaszek pisze:

    Albo nawet Onufry69 ;D

  18. maskana pisze:

    wróconam!
    też się cieszę:)

    nie pchać się – każdego wyściskam:P

  19. pstro pisze:

    o! wróciła hrabianka :P a chyżo nocię robić ! /mysli czy dobrze napisała slowo „chyżo” /

    Adamaszek Ty pisz byle jak ale pisz :>

  20. maskana pisze:

    i jeszcze żeby merytorycznie było – wracałam krokiem tanecznym. 2 na 1:)

  21. pstro pisze:

    znaczy że co? ile wytrawnego czerwonego poszło? :P

  22. maskana pisze:

    Pstro, co się tak chyżo wyzywasz?:>

  23. chemikon pisze:

    Sama jedna dwa obrabiasz Maskaneczko? Zagadałas jakos jak Onufrzak, a propos co z tym leżakiem? :O

  24. pstro pisze:

    pojechałam po bandzie co? :P

  25. pstro pisze:

    Kemik zobaczył Maskanę i już klapki na oczy :P

  26. maskana pisze:

    o nie! nie poszło! jeszcze nie poszło…
    Wracałam krokiem tanecznym nucąc Janek Wiśniewski padł. Jeśli ktoś z Was nie widział jeszcze filmu pt. Czarny czwartek to polecam bardzo gorąco. I proponuję husteczki zabrać ze sobą…

  27. chemikon pisze:

    I pasa popuścił Pstrokatko :P

  28. Adamaszek pisze:

    Ja to już zawsze tak mam, że na każdy okres radości posiadam odpowiednio przypadający okres smutku :P

    Cześć maskana – dlaczego Twój nick jest od sposobu bycia? /chemik tak napisał/ ;PP

  29. maskana pisze:

    Dmitrij, chcesz się przyłączyć?:>

  30. pstro pisze:

    a kto wie co z Maciejem siedzieje? poszedł na karaoke i tyle go widzieli, pytam, bo nadal mnie zachwyca tuba którą razu pewnego dał

  31. chemikon pisze:

    Tylko nie mów Maskaneczko, że będe drugi :P

    Adamaszek – a co Ty tak donosisz? Kelnereczka z lizaczkiem? :P

  32. maskana pisze:

    Cześć Adamaszek:), pojęcia nie mam co Dmitrij miał na myśli. Jego trzeba zapytać:)

  33. maskana pisze:

    Dmitrij, Ty drugi? a w życiu na to nie pozwolimy:P

  34. chemikon pisze:

    Czekaj czekaj Maskaneczko? To będziesz z koleżanką, stąd liczba mnoga? :P

  35. maskana pisze:

    Dmitrij nie uprzedzajmy faktów, dobrze? Lubię oczy szeroko otwarte… ze zdziwienia:P

  36. pstro pisze:

    ja wiem, że byłam prawie umarta i się odzywczailiscie od mojego towarzystwa, ale kurde zadałam pytanie tak? ;P

  37. chemikon pisze:

    To rozumiem MAskaneczko, to wiesz, to ja przyjde sam ;P

  38. chemikon pisze:

    To nie ja, to syn MAcieja Pstrokatko.

    Odpowiedx zadowalająca? :P

  39. maskana pisze:

    Pstrusiu pojęcia nie mam co się z Maćkiem dzieje. Może Jego Kobieta wróciła? I znów jest szczęśliwy… przez co nie ma czasu do nas zajrzeć. Taką mam teorię:)

    Dmitrij, w takim razie ja przyjdę z SAMicą:P

  40. pstro pisze:

    syn Macieja to ledwo odrósł od ziemi, już Ty mi moich cudnych ócz nie mydl :P

  41. chemikon pisze:

    Oj Maskaneczko, to ja poznam Cię i’n’Ty mnie ;P

  42. pstro pisze:

    Maskana zrób głęboki wdech co?

  43. chemikon pisze:

    Masz rację Pstrokatko, szczerze mówiąc myślałem o mydleniu innych części ciała Twego :P

  44. maskana pisze:

    Dmitrij ale przesz my się już znamy:D

    Pstrusiu już idę po butlę:)

  45. chemikon pisze:

    Ale to będzie poznanie takie bardziej dogłębne Maskaneczko :)

    Dobrze, że Onufrzak gdzies pałę zalał :P

  46. pstro pisze:

    Kemik, dużo mydła by trza :D

  47. pstro pisze:

    Onufrzak dopiero wraca do nas :P na zalewanie przyjdzie czas :P

  48. Adamaszek pisze:

    Wiecie co, wy tu o macieju, a moje jednak myśli zaprząta onufry69. Czy on ma jakiś tzw. uraz? Obrazi się jak go o to zapytam? :P

  49. chemikon pisze:

    Toteż zbieram od paru miesięcy Pstrokatko :P

  50. chemikon pisze:

    Jutro się nie obrazi, za bardzo z kacem walczył będzie :P

  51. maskana pisze:

    Dmitrij, o czym Ty do mnie rozmawiasz?:>
    Boję się głębokości. Fobia taka:P

  52. onufry69 pisze:

    Kemik nie przeszkadzaj sobie :P

  53. Adamaszek pisze:

    Pstro – znaczy lubisz dużo mydlenia? :P

  54. maskana pisze:

    Pstrusiu, bo mnie nadmiar tlenu zabije:)

  55. chemikon pisze:

    To we dwójke będziemy fobiować Maskaneczko :) Apropos ze śląska jesteś? :P

  56. onufry69 pisze:

    Adamaszek tylko mi na pan nie pisz, bo się stary poczuje. :P

  57. chemikon pisze:

    Pan Onufry… hmmmm, zgrabne takie

    Witaj powrócony Panie Onufry :)

  58. onufry69 pisze:

    Mask, bo z tym tlenem, to Pstro komuś znaki daje, niekumata Ty. :P

  59. maskana pisze:

    Dmitrij jestem prawie gryfno frelka:) choć prawie w tym wypadku robi różnicę:)

  60. onufry69 pisze:

    Kemik zmieniłeś te opony? Bo jak coś to opić trza. :P

  61. pstro pisze:

    Adamaszek, jak Onufrzak się obrazi, to ja chyba zacznę palić :P

  62. chemikon pisze:

    O matko i córko Maskaneczko!!! o czym Ty piszesz? :o

  63. onufry69 pisze:

    20:45:52 ~Pstro /faja/

  64. chemikon pisze:

    Nie zmieniłem Onufrzak, bo mi się zasnęło :( Ale wiesz co Onufrzak, możemy opić sen? :P

  65. onufry69 pisze:

    Kemik jak go nie pamiętasz to też niczemu nie przeszkadza. :P

  66. maskana pisze:

    Dmitrij, teraz, na ten przykład napiszę o Waglewskim i Maleńczuku. Boscy są. A tu dowód:

  67. chemikon pisze:

    Maleńczuk to ten co się maluje?

  68. pstro pisze:

    lubię Maleńczuka, pamiętam na Piastonaliach jego koncert i jak ktos rzucił w niego puszka po piwie i zrobił się dym, nie mniej kilka utworów najwolę i ten też

  69. Adamaszek pisze:

    Tak, a Waglewski to ten co się wagluje ;P

  70. maskana pisze:

    yhym… to ten, który był wokalistą Pudelsów i założył Homo Twist, ale i tak najbardziej podoba mi się w wydaniu Koledzy.

  71. Adamaszek pisze:

    Dawna dziewczyna jest ok, taka nostalgiczna. Albo: Uważaj na niego dziewczyny kolego, czy jakoś tak :P

  72. chemikon pisze:

    a fuj Adamaszek, takie rzeczy w Twoich ustach :P

  73. onufry69 pisze:

    Pstruśka to jakaś potańcówka była przy liście przebojów? :P

  74. Adamaszek pisze:

    Dawna dziewczyna jest ok. Ale niezła jest też uważaj na niego dziewczyny kolego, czy jakoś tak. Ale Bóg dokopie to jest chyba najlepsze ;PP

  75. Adamaszek pisze:

    A co to znaczy??

  76. pstro pisze:

    Onufrzak yhy, pierwsza kiedy bylo: panie proszą panów…do dziś mi się jedynka chwieje, a deptałeś po palcach niemiłosiernie :P

  77. maskana pisze:

    Adamaszek, wiesz co dobre:D

  78. chemikon pisze:

    Nie wiem Adamaszek, ale spójrz na niego, jak on po tym wygląda :P

  79. Adamaszek pisze:

    Maskana – napisałam tak, żeby Ci się przypodchlebić :P

  80. onufry69 pisze:

    Pstruśka deptałem po palcach, bo chciałaś prowadzić. :P

  81. Adamaszek pisze:

    Aha, chemik, no racja :P

  82. maskana pisze:

    Adamaszek, znaczy że nie wiesz? No wiesz!:P

    „przypodchlebić” – dawno nie słyszałam tego słowa:)

  83. onufry69 pisze:

    Adamaszek Maskanie ciężko przypochlebić, trza minimum ze dwa bochenki razowego. :P

  84. pstro pisze:

    Onufrzak Ciebie prowadzić, to trza mieć krzepę nie taką po wykopkach, Maskana mi opowiadała :P

  85. Adamaszek pisze:

    Onufry69 a Ty dobrze prowadzisz? ;P

  86. pstro pisze:

    Maskana sprecyzuj, że w ogóle nie słyszałaś, wyguglałaś chwilę temu znaczenie :P

  87. pstro pisze:

    Onufrzak, to najlepiej prowadzi się :P:D

  88. Adamaszek pisze:

    No nie wiem, maskana, zabij, a nie wiem. Ale to na pewno coś strasznego, chemik mówił :P

  89. maskana pisze:

    Onufciu minimum to dwa plus jeden. Salceson jeden:P

  90. Adamaszek pisze:

    W ogóle nie ma takiego słowa :P

  91. maskana pisze:

    Pstro, czy Ty musisz mnie od razu wyzdradzić?:>

    Adamaszek, znów Dmitrij coś mówił? Chyba będę musiała lampę kupić i przesłuchanie zrobić.

  92. Adamaszek pisze:

    Ale że wiem co dobre, to tak maskano, oczywiście, to się nazywa intuicja ;PP

  93. pstro pisze:

    wyzdradzaczka czasem jestem, Se myslę : cierpię na grype, to powyzdradzam ciut :P

    Onufrzak dojechał? tak pytam :P

  94. Adamaszek pisze:

    Pstro – a powiedz na ucho, czym się można onufremu69 przypodchlebić? ;PP

  95. onufry69 pisze:

    Na tlenie Ci pisałem, że już jestem. :P

  96. maskana pisze:

    Ada (skrócę Cię, mogę? bo jak nie mogę to juz po fakcie:P) intuicji Ci zazdroszczę. Jak ją dawali to ja po rozum stałam… I też zabrakło:D:P

  97. pstro pisze:

    Onufrzak, taki bajer to wiesz, Ty nie masz tlena :P

  98. pstro pisze:

    Adamaszek to zależy czy Onufrzak przy trzecim bronku czy po :P:D

  99. onufry69 pisze:

    Mask Ty do salcesonu zawsze maślane oczy robisz. :P

  100. onufry69 pisze:

    Jak dojechałem to przez chwilę miałem muotku. :P

  101. pstro pisze:

    tylko nie mUotku Ośla łONko :P …ja nic nie miałam :P

  102. onufry69 pisze:

    Adamaszek jestem wybredny, ale podpowiem, że lubię zacierki na mleku. :P

  103. maskana pisze:

    Onufciu, Ty do mnie robisz, to ja do salcesonu.
    Równowaga w przyrodzie musi być zachowana.

  104. onufry69 pisze:

    Maskana raz miałaś intuicję i wlazłaś tu na bloga. Wiem, że z Twojej perspektywy to źle. Piszesz notkę. :P:D

  105. onufry69 pisze:

    Pstruśka nic się nie stało, nie dygaj, nie fochnę. :P:D

  106. onufry69 pisze:

    Mask nie drocz się ze mną. :P

  107. pstro pisze:

    Onufrzak, aby na pewno ? ;P

  108. Adamaszek pisze:

    Pstrokatka – to Ty mi mów obie opcje :P

  109. onufry69 pisze:

    Pstruśka dzisiaj nie mogę, sorry. :P

  110. pstro pisze:

    Adamaszek, Onufrzak wybredny jest do pierwszego głodu :P a Ty jeszcze nęcisz wypiekami i to nie takimi na twarzy, chociaż takie pewnikiem tez masz :D

  111. onufry69 pisze:

    Mask ja żartowałem. :P:D

  112. Adamaszek pisze:

    dlaczego?

  113. Adamaszek pisze:

    W takim razie to znaczy, że nie jest wybredny? :P

  114. pstro pisze:

    a tak SE napisałam :D

  115. Adamaszek pisze:

    To w takim razie lepiej będzie, jak nie będę pisać, żeby nie było że nęcę? :P

  116. Adamaszek pisze:

    Musi być sposób żeby oswoić się z moim sposobem bycia? andaluzyjski sobie jakoś radzi :P

  117. pstro pisze:

    nęć mała nęć..:P

  118. maskana pisze:

    Morfeusz mnie nęci:D
    Dobranoc się z Państwem /by Flanelka/:)

  119. Adamaszek pisze:

    Oj, pstro, tak widzę, że Ty to dopiero nęcisz ;)) Ale pomyślałam i Super mi przyszedł pomysł do głowy, jest jedno wyjście, Onufry69 musi mnie wziąć i uwieść, jeśli taka wola niebios ;PP I co Ty na to pstrokatko? ;> I będę która? ;>

    Maskana – każdy ma swojego morfeusza :P

  120. Adamaszek pisze:

    Ja nie wiem co Onufry96 teraz odpisze, albo pstrokatka sama? – Oj, chciałabyś ;P ;P

  121. Adamaszek pisze:

    A na to wszyscy chórem – Oj oj chciałabyś i kiwanie palcem. Co ja nie wiem? ;PP

  122. onufry69 pisze:

    Adamaszek a czym chcesz zanęcić? :>

  123. Adamaszek pisze:

    No jak to – zacierką ;PP

  124. pstro pisze:

    przez żołądek do serca? ;P:D

  125. Adamaszek pisze:

    Przez zacierkę do serca ;P:D

  126. Adamaszek pisze:

    Dobranoc :)

  127. chemikon pisze:

    CZym zanęcić Onufrzaka? Najlepiej ciastem z rumem :) On ma takie usteczka w sam raz na hahahaczyk :P

    DZień dobry bardzo :)

    Onufrzak, z rana koła, żem przewalił, możesz opijać z czystym sumieniem :P

    Pożegnam do wieczora bo do stolicy jadę – jeżdżę tak czasem w nadziei, że mi sie przydarzy i będzie okazja dac Tuskowi w pysk, tak z czystej sympatii :)

  128. pstro pisze:

    inkwizycja, masz jakieś stare fotki, te nowsze są ciekawsze :P Vivien jak malowana :D:D

  129. onufry69 pisze:

    powiem tak: szacun dla Pokera /rotfl/

  130. pstro pisze:

    :D
    Onufrzak jak Ty piłeś wczoraj moje zdrowie, jak ja dalej zasmarkana wstałam , hę ? :P

  131. Adamaszek pisze:

    No to proszę – ciasto z rumem jak malowane raz ;PP

    http://www.fajneprzepisy.pl/go/ba6acb48827b9ed35cdfa7b4e6a1565a

  132. onufry69 pisze:

    bo Ty Pstruśka jeszcze smarkata jesteś. :P:*

  133. pstro pisze:

    cześć adamaszek :) wyspanaś? :>

    jeśli chodzi o rum, to ja najwolę z colą :P

  134. onufry69 pisze:

    cześć Adamaszek, ale takie ciasto ma mnóstwo kalorii :P

  135. pstro pisze:

    Onufrzak, a co ja wyżej napisałam? :P

  136. onufry69 pisze:

    smarkula wiekiem ośla łonko. :P

  137. Adamaszek pisze:

    Wyspałam się, umiarkowanie, ale smacznie :P

    A Wy? Pstrokata – według moich obliczeń już wczoraj powinnoś była być zdrowa :D

  138. Adamaszek pisze:

    Onufry69 – no ma ma kalorii ..no dużo, ale potem można sobie poskakać na skakance i już ;PP

  139. onufry69 pisze:

    Adamaszek wolę zagrać w gumę albo w klasy. :P

  140. pstro pisze:

    no ja i owszem, wyspałam się, ale znając życie i tak jakieś leżakowanie zaliczę w trakcie dnia :D

    według swoich obliczeń i układu planet, tez powinnam być zdrowa, musi jakiś błąd w obliczeniach :P

  141. pstro pisze:

    można poskakać, a na czym czy co, to juz inna inszość :P

  142. onufry69 pisze:

    Ty masz zawsze kudłate myśli. :P

  143. pstro pisze:

    ciekawe o czym Ty pomyslałeś :P

  144. Adamaszek pisze:

    Ja pomyślałam od razu o gumie do podskoków Majki Jeżowskiej :P

  145. Adamaszek pisze:

    My dzisiaj idziemy z dzieciusiem na obiad do miasta, kto chce się może przyłączyć, pogoda piękna.
    I promocja!!! Niczym nie będę nęcić ;PP

  146. pstro pisze:

    do McDonalda ? :P

  147. onufry69 pisze:

    Adamaszek, ale Ty rozrzutna jesteś. Nagotuj rosołu przy niedzieli lepiej. :P

  148. Adamaszek pisze:

    Pstrokatka – jak do McDonalda? My lubimy prawdziwe wyzwania! i prawdziwe jedzenie ;PP

  149. pstro pisze:

    znaczy idziecie na rosół i rolady z czerwoną kapustą i kluskami? :> /obślinienie się/
    wczoraj byłam na obiedzie, rosół i gołąbki, mniam /pochwalenie się/ :P

  150. Adamaszek pisze:

    Onufry69, Ja? Rozrzutna? A. zaordynował, to my biedne żuczki musimy być gotowi do wymarszu ;PP

  151. Adamaszek pisze:

    Ptrokatko, to się objadłaś ;D I pewnie prosiłaś o dokładkę? :P
    Ja tam jak na gołąbki to tylko do mamy :D
    Nie mogę zapomnieć jednego pasztetu z wątróbek, to pewnie wylądujemy tam gdzie ostatnio ;PP

  152. pstro pisze:

    Adamaszek a nie! dokładki nie było, oczy by jadły ale gdzie to zmieścić? :P

    macie akuratną pogodę na spacer, ja się muszę wykurować bo z tą grypą to się funkcjonowac nie da

  153. Adamaszek pisze:

    W tej piosence to nie powinno być life zamiast love? ;PP

  154. onufry69 pisze:

    Adamaszek, to na wieczór dojdziecie. :P

  155. onufry69 pisze:

    My tu gadu gadu, a ja jestem ciekawy czy Mask się wyspała po nocnym pisaniu notki. :P:D

  156. Adamaszek pisze:

    Onufry69, no wiesz co, raz na jakiś czas to chyba można wziąć zaszaleć i się szarpnąć ;PP

  157. pstro pisze:

    Onufrzak poprawnie zdanie napisane powinno brzmieć : Adamaszek, to wieczorem dojdziecie …:P

  158. Adamaszek pisze:

    Pstro – na taxówkę :P

  159. Adamaszek pisze:

    Jak się mieszka na wsi, to nie ma lekko :P

  160. pstro pisze:

    Onufrzak coś o tym wie, na PKS z buta ma ze trzy kilometry :P

  161. Adamaszek pisze:

    Pewna jestem że on tam śpiewa life nie love ;PP

  162. onufry69 pisze:

    Onufrzak już nie pamięta kiedy się z chałupy wyrwał…ostatnim razem to Autosany jeździły na PKS. :P

  163. Adamaszek pisze:

    To prawda? ;PP

  164. Adamaszek pisze:

    No dobra, też tak uważam :P

  165. pstro pisze:

    ja też uważam :P:D ale za oknem wiosna na całego! okna pomyte to do domu się wkrada świat! dobre i to skoro sie trza wykurować i ze spaceru nici ;)

Skomentuj

