Wolę być głupi …

Jak byłem jeszcze mniejszy niż jestem teraz, prześladował mnie pewien sen. To były czasy ogólniaka i podstawówki. W tym śnie zawsze szedłem ulicą, a dookoła zawsze było pełno ludzi. I zawsze ktoś niespodziewanie do mnie podchodził mówiąc: jesteś nagi. Patrzyłem na siebie i rzeczywiście. Dupa na wierzchu, wszystko na wierzchu. Golusieńki. Wtedy budziłem się przerażony i zlany potem.

W pewien sposób mam podobne uczucie gdy mówię ludziom rzeczy o jakich niekoniecznie chciałbym, żeby słyszeli. Ale czasem takie rzeczy wychodzą jakoś mimowolnie, szczególnie gdy jestem czymś upojony i nie chodzi o pepsi. Jest wtedy trochę adrenaliny i trochę strachu.

Im jestem starszy tym bardziej nudzi mi się złośliwość wszelka. Jak miałem 21 lat to na wszystko, co do mnie mówiono miałem już w głowie tysiąc ostrych jak żylety ripost. Jak miałem 18 lat to samo, choć jakościowo najwyżej plastikowy nóż do kiełbasek, co to go na odpustach dodają. Teraz nadal mam ten aparat do biczowania, ale już coraz mniej chce mi się otwierać gębę. Bo i po co? Teraz to nawet co i rusz sam się wolę dźgnąć niż komu krwi upuścić. Wszyscy trzymają gardę wysoko więc i tak mało co do głowy dotrze.

Tak, wiem, że trochę włosów mi wyleciało, aha i że uważasz mnie za głupka. Dobrze, ale powiedz co u Ciebie słychać? Barman naleje nam do pełna. Nic nie słychać? Jak to – przecież tyle rzeczy robicie. Widziałem na fejsbuku. Głupi? No dobrze, ale opowiadaj – co u Ciebie? Jak to nic? Poważnie? Nic się nie dzieje… mhm, nudzi ci się i nic ci się nie chce? Zastój. No rozumiem. To znaczy nie rozumiem, ale widzę. Że ślepy jestem?

Nie chce mnie się trzymać gardy, ani oddawać ciosów. Za dużo w to siły idzie. Wolę dostać parę strzałów i pójść w swoją stronę. Jak już dostałem to przynajmniej wiem, że celowane było dobrze, a więc widziano mnie ostro.

Właściwie to znalazłem dobry zamiennik. Możemy dawać sobie klapsy, bo to niekoniecznie boli. A i przyjemność w tym jaka i potrzeba do dawania batów zaspokojona nawet. I wiem, że niekoniecznie rozumiesz o czym teraz piszę. Ale może chociaż się domyślisz.

Napisałeś, ze mam podpisać „jakiś chłopiec”, więc wedle życzenia :)

149 Responses to Wolę być głupi …

  1. pstro pisze:

    lubię Twoje notki tak między nami :)
    i podpisuje się pod slowami cyt : Im jestem starszy (w moim przypadku „starsza”) tym bardziej nudzi mi się złośliwość wszelka

    • Gloria Estefan pisze:

      Ja to bym powiedziała tak, że im jestem starsza tym mniej mnie dotykają złośliwości a nawet drobne nieuprzejmości, które jeszcze kilka miesięcy temu bolałyby mnie bardzo. :)

  2. onufry69 pisze:

    Jakiś chłopcze, nie będziesz oryginalny, bo też wolę być głupi.:-P:-D

  3. Gloria Estefan pisze:

    Onufry69 – to w końcu nudny czy głupi ;PP Wiesz że ja jestem miła :P

  4. Andaluzyjski pisze:

    Andaluzyjski mówi że ten chłopiec czuje się skrzywdzony, bo powinno się go kochać takim jakim jest, bo On daje ile może a ta Pani to po prostu tego nie docenia, taka jest. I że to jest wpis na pożegnanie :P

  5. może nie pasuje mój komek ale powiem… trochę nie rozumiem „jakiegoś chłopca” i jego „my cofession” … jeżeli wybrałeś świadomie taką drogę ciętych żyletkowych ripost to czemu narzekasz ,że teraz ty przestajesz a oni podchodzą do ciebie jak do jeża…III zasada Newtona … ile ty tyle wraca do ciebie…nie wiem czy możesz mieć pretensje do kogo kolwiek chyba tylko do samego siebie a udawanie głupka :) niczego nie poprawi tylko bardziej ciebie zaszufladkuje w ich oczach w tym czym byłeś…jedyną drogą jest zdobywanie zaufania a nie schowanie miecza samurajskiego za siebie i mówienie, że juz możecie mnie teraz bić ripostami … w tobie nie ma zdobywania zaufania u innych jest taka megalomańska wiedza, że jesteś mądrzejszy ale niech im będzie będę udawał głupka tylko po to żeby mnie nie odtrącali i żebym nie był zbyt sam …to widać na kilometr…
    na koniec podeprę się lekko stransponowanym znanym powiedzeniem ….takie jest moje zdanie ale jakby się nie podobało mogę zmienić na inne…

  6. Gloria Estefan pisze:

    Jeżeli ten chłopczyk robi z siebie idiotę to jego strata, przecież sam sobie robi krzywdę mówiąc że nikt nie dorasta do jego poziomu i mówiąc, Boże przecież to idioci, o czym ja będę z nimi rozmawiać. A może to jest tylko poza, a naprawdę on właśnie uważa że osiągnął już pewien poziom i nie chce się znów od początku sprawdzać, i w oczach innych tworzyć od podstaw swój wizerunek i nikomu nic udowadniać. Zwłaszcza jeżeli mu zależy, to obawia się, że mu się nie będzie chciało i woli tego nie sprawdzać. Tak też może być. Ale mnie to aż tak nie obchodzi, bo ja zwykle bazuję na zaufaniu do siebie i jeszcze nigdy się na sobie nie zawiodłam :P

  7. pstro pisze:

    ja się podepnę pod komcia Onufrzaka :)

    Andaluzyjskiego znam, ale hotch to ho ho, się rozpisał :P:D

  8. pstro pisze:

    znając „tego chłopczyka” to powiem Ci Adamaszek, że chyba Twoje rozumowanie, to najlepszejsze jakby :)

  9. pstro pisze:

    i jestem pod wrażeniem rozkminienia, że tak dodam :)

  10. hotchpotchinside = mmrr coś tam założyłem i jeszcze nie panuję nad tym i dlatego pojawiłem się tak

  11. pstro pisze:

    oj…to przesz znam..lubię nawet, co tam lubię! lubię więcej! :)

  12. onufry69 pisze:

    Ja też jestem pod wrażeniem, dech mi zaparło. Żeby tylko zaparciem się to nie skończyło.:-P:-D

  13. pstro pisze:

    Onufrzak, Ty jak na kozetce u psychoanalityka opowiesz o tym jutro :P

  14. maskana pisze:

    cudna notka Chłopaku.
    Nie podchodzcie tak dosłownie do treści… ona zawiera tajemnicę…

  15. sorry Andaluzyjski …widocznie małokumaty jezdem … inaczej pojąłem …tzn źle pojąłem :(

  16. maskana pisze:

    Hot, skoro pojąłeś to nie mogłeś żle. Ja, na ten przykład, zawsze pojmuję dobrze:) i wierzę, że inni mają tak samo:)

  17. onufry69 pisze:

    dzień dobry. :)

    zastałem Jolkę? :P

  18. Mirażyk pisze:

    Jolki nie ma!

  19. Mirażyk pisze:

    Ja dziś tubuję.

  20. onufry69 pisze:

    cześć Ulotna, znaczy zaliczenia do przodu i żyć się chce? :>

  21. Gloria Estefan pisze:

    Chodzi po prostu o brak sympatii na tyle dużej, żeby przezwyciężyć niechęć do spotkania i rozmowy z obcą osobą? Nie można było tak od razu powiedzieć?

  22. Gloria Estefan pisze:

    Bo ja głupia myślałam, że chodzi o coś

  23. onufry69 pisze:

    cześć Adamaszek, tu możesz rozmawiać do woli. ;)

  24. Gloria Estefan pisze:

    Sorry, nie mam ochoty

  25. pstro pisze:

    na co nie masz ochoty w ten wiosenny weekendowy dzień? :>

    czołem miluchy!

    Onufrzka wróconyś! /skok na niego/ i…trach na glebę … tak czułam, że nie utrzyma :P

  26. onufry69 pisze:

    specjalnie nie utrzymałem. :P

  27. pstro pisze:

    no tak, wiesz, że nie cierpię niespodzianek to kĄbinujesz :P

  28. onufry69 pisze:

    przy Twoich kilogramach to żadna niespodzianka. :P

  29. pstro pisze:

    przynajmniej mówisz do mnie pączusiu :P

  30. onufry69 pisze:

    wolę kluseczko. :P

  31. Gloria Estefan pisze:

    Ja SE mogę tu tak porozmawiać, jak na jednej nodze wejść na kilimandżaro. Po pierwsze nie wiadomo o czym niby. A po drugie nie wiem z kim – bo pod tym samym nickiem co dzień może być inna osoba, czyż nie? ;PP

    A jak chłopczyk nie chce rozmawiać, to przecież nikt się narzucał nie będzie, żeby mu na siłę krzywdę jaką robić.

    Chyba że to jest głębszy lęk, ale z tym to by trzeba delikatnie, bo każdy ma dużo głębszych lęków. A wszystko co ja wiem, to właśnie wiem ze snów, gdyby mi się nic nigdy nie śniło to by mnie tu teraz nie było. :P

  32. pstro pisze:

    się doigrasz któregoś wiosennego dnia, nie chcę krakac ale zobaczysz :P

  33. pstro pisze:

    akuratnie pod moim nickiem codziennie jestem ja, pod Onufrzakiem Onufrzak, pod Maskaną ona sama, pod Ulotna i innymi mi znanymi i wchodzącymi, te same osoby i jestem tego pewna na 100% i Onufrzaka rękę bym sobie dała uciąć, że tak jest :P:D

  34. onufry69 pisze:

    i czym by był Onufrzak bez rąk? :P

  35. pstro pisze:

    gadułą jak do tej pory, przesz języka nie zastawiłam ;P

  36. pstro pisze:

    czy tam postawiłam /jakkolwiek zabrzmiało/ :P

  37. Gloria Estefan pisze:

    Ważne że się dobrze bawicie, mnie nic do tego. Ja wolę nie wierzyć na słowo ;P

    Onufry69 – to żart? :P

  38. onufry69 pisze:

    Adamaszek, no żarty jak zwykle się mnie trzymają. :P:D

  39. Gloria Estefan pisze:

    Prima Aprilis był wczoraj :P

  40. pstro pisze:

    Adamaszek, tutaj masz jedynie słowo i do tego pisane, bo jak inaczej? ;)

  41. Gloria Estefan pisze:

    Dlatego niczemu nie daję wiary, inaczej nie potrafię ;)

  42. pstro pisze:

    niedowiarku TY :P:D

  43. Mirażyk pisze:

    Śpicie już? :P

  44. pstro pisze:

    Ulotna ja się zbieram na imprezę, ale powiem Ci, że się za Tobą stęskniłam jakoś tak :)

  45. onufry69 pisze:

    Zbieraj się zbieraj, bo ranek Cie zastanie. :P

  46. Gloria Estefan pisze:

    A kim jest ranek? ;P

  47. onufry69 pisze:

    Ranek, to ktoś taki ze wschodem słońca w tle. Znasz? :P:D

  48. Gloria Estefan pisze:

    eee, z widzenia ;D

  49. oceanofstupidity pisze:

    Nie. Nie śpią. Niektórzy po prostu czekają :->

  50. onufry69 pisze:

    A weź czasem do niego zagadaj, nawet jak jest ponury. :P:D

  51. onufry69 pisze:

    Ty też czekałeś Valuś? :P

  52. maskana pisze:

    Krzysiu, powiedz IM żeby nie czekali, bo już jestem:))

  53. onufry69 pisze:

    Mask nie chcę wiedzieć gdzie byłaś, nie zmyslaj. :D

  54. Mirażyk pisze:

    Na mnie czekacie? :P

  55. maskana pisze:

    Onufrzaku mój jedyny lubię jak jesteś wrócony.

  56. onufry69 pisze:

    Ulotna zadajesz retoryczne pytania. :P

  57. Mirażyk pisze:

    No bo ja nie wiem :P

  58. oceanofstupidity pisze:

    Ulotna na was czekamy :-D

  59. maskana pisze:

    Krzysiu, zapytaj tych którzy czekają na kogo czekają, dobrze?:)

  60. Mirażyk pisze:

    Was? To kto jeszcze?

  61. oceanofstupidity pisze:

    Na was wszystkich :-D

  62. maskana pisze:

    Ulotna:* tęskniłam, doczekać się nie mogłam, blebleble GDZIEŚ BYŁA?

  63. onufry69 pisze:

    Mask, ja muszę wracać, bo obowiązki wzywają. Kto wam tak odmłodzi blogaska jak ja? :P:D

  64. onufry69 pisze:

    Ulotna, umówmy się. Wisisz tu godzinami i czytasz. Nie zadawaj takich pytań. :P:D

  65. maskana pisze:

    ja myślałam że przyjemności… ale skoro obowiązki to FOCH

  66. Mirażyk pisze:

    No ja jestem, czytuję trochę. :) Ale czasem wracam tak zmęczona, że nie mam siły pisać. Onufrzak, nie wiszę godzinami :P

    Oceanos! :*

  67. onufry69 pisze:

    Mask przyjemności przy tym nie ma końca, a Twój foch tylko ubarwi. :D

  68. maskana pisze:

    wiedziałam, ze lubisz jak marudzę:D:P

  69. onufry69 pisze:

    Ulotna jak nie wisisz, to masz wisieć. Spójrz na mój avatar. :P

  70. Mirażyk pisze:

    I co mam na nim widzieć? Onufrzak Piękny w kapeluszu :)

  71. onufry69 pisze:

    Mask Ty marudzisz tak, że ja sam nie wiem kiedy to następuje.:P:D ale nic dziś nie jadłem. :P

  72. maskana pisze:

    „ale nic dziś nie jadłem”
    mam Cie nakarmić?:D:P

  73. onufry69 pisze:

    Ulotna, nie mogę się z Tobą nie zgodzić, a lubię się droczyć.:D…te czerwone usta coś mówią na Twoim? Bo mnie się wydaje, że „O” :P:D

  74. onufry69 pisze:

    Mask martwi mnie to, czy dasz radę…mam przeczucie, że w lodówce nic nie ma. Dawno wróciłaś?:P:D

  75. oceanofstupidity pisze:

    Sorry Ulotna :-D zniknąłem na chwilkę ;-)

  76. oceanofstupidity pisze:

    Ech.. a pstro to pewnie późno z tej imprezy wróci?

    Wszyscy spać poszli to i ja pójdę. Co tu będę tak sam siedział ;-)

  77. pstro pisze:

    nie wróciłam późno, tylko skoro świt :D
    obudzilam sie, uszczypnęłam… żyję!! patrzę ręce opieczętowane co rusz innymi pieczątkami, musi w skupie żywca wyladowalam i jakoś udało mi się uciec :D

  78. onufry69 pisze:

    …przed śmiercią naturalną od obucha /by Pawlak. :P:D

  79. Mirażyk pisze:

    Pstrokata, :) Wybawiłaś się?

  80. pstro pisze:

    wybawiłam i to jak, cały człowiek mnie boli :D zakwasy czy co? :P

  81. pstro pisze:

    może i oberwałam obuchem, to by tłumaczyło ten ból głowy :P

  82. Kubala pisze:

    albo cię ktoś przetrącił

  83. pstro pisze:

    Kubala a gdzie Ty się podziałeś hę? przepuściłes balety? :P

  84. Mirażyk pisze:

    Na pewno oberwałaś :P

  85. Jedz@ pisze:

    A ja dzisiaj jadę oglądać klify nad oceanem. A jutro w nocy już wracam. Kurde, jak misie nie chce wracać!

  86. Mirażyk pisze:

    Mi też by się nie chciało, Jędzo, jakbym mogła klify oglądać.

  87. Gloria Estefan pisze:

    Pstro – Ty to masz fajnie, teraz będziesz w nocy fosforyzować od tych pieczątek ;P

  88. Gloria Estefan pisze:

    Onufry69 – może jestem trochę wścibska, ale o co chodzi z tym odmładzaniem blogaska, bo nie zczajam ;PP

  89. Kubala pisze:

    Pstro, nie odpuscilem, ale też nie bylo mnie w okolicy, o ktorej mowilismy :)

  90. pstro pisze:

    imprezowy weekend to kurde jest męczący :D

    Kubala, ja też byłam w innych rejonach ale skończyłam na tych wspomnianych :D

    Adamaszek ja bez pieczątek jestem widoczna :P:D

  91. maskana pisze:

    Jak dobrze, że weekend się kończy…

  92. pstro pisze:

    dla podrobów to nawet cudnie :D zabierasz się za pisanie?:>

  93. maskana pisze:

    jeszcze się nie zabieram:)
    Muszę odpocząć po tym weekendzie…

  94. pstro pisze:

    wszyscy śpią jeszcze tylko ja taki ranny ptaszek? :>

  95. Gloria Estefan pisze:

    Cześć Pstro :)

  96. Gloria Estefan pisze:

    Wytłumaczysz mi, czy to jest takie na serio pożegnanie? Wystarczy tak lub nie :P

  97. maskana pisze:

    ja już nie śpię:D:P

  98. pstro pisze:

    ależ sie u mnie rozbeczała ta wiosna, myslałam, że pranie bedę zbierała po całym osiedlu tak przy okazji zawiała …

    pewno, że Ci odpowiem Adamaszek, tylko na sam pierw musisz mi wyjaśnić, o jakie pożegnanie chodzi :>

    Maskana, Ty się doigrasz czekaj :P

    że o Onufrzaku nie wspomnę :P

  99. Kubala pisze:

    Widzieli który wpis jest dzisiaj na drugim miejscu najpopularniejszych na WordPressie? Dumny jestem jak paw:)

  100. onufry69 pisze:

    Oczekiwałem tak jak smsy, ważna się jakaś zrobiłaś, czy co?:-P

  101. onufry69 pisze:

    Kubala nic skromności w Tobie.:-P

  102. maskana pisze:

    Pstrusiu, ale że co? /strach w oczach/:D

    Kubala, gratulacje Chłopaku:)

  103. pstro pisze:

    eno Kubala, przybij piątke :D

  104. pstro pisze:

    Maskana, ze nic pod warunkiem, że już wypoczętas i coś na kształt notki masz? :D

  105. pstro pisze:

    Onufrzak, bo Ty myslisz, że napiszesz i tak hop siup, długo idą bo daleko d osiebie mamy :P

  106. maskana pisze:

    Cześć Onufrzaku-skromniaku:)

  107. onufry69 pisze:

    Mask cześć Tobie, skromnej osobie.:-D

  108. onufry69 pisze:

    Pstruśka nie mądrzyj się, bo to do Ciebie nie pasuje.:-P:-*

  109. maskana pisze:

    Pstro, z notką się nie widziałam:D

  110. pstro pisze:

    a Ty się nie mądrzyj, że niby ja mam się nie mądrzyć co? wiesz, że szlam w krotkim rękawku i kurteczce takiej co to ino ino, wiatrem podszytej, a jak wracałam to pompa z nieba niby przeszła i halny ustał, ale taka pizgawica, że… no że kurde mole :D

  111. pstro pisze:

    Maskana ja tak czułam, ale dosyć obijania się, w ogóle jakoś towarzystwo poczuło sie za wiosenne, Ty przepadasz i notek zero, Onufrzak wyjechany znowu na 5 dni, no kurde co to jest?! się pytam, narazie grzecznie:P

  112. onufry69 pisze:

    No faktycznie, waciak wyprałaś przed samym wyjściem, bidulka.:-P

  113. pstro pisze:

    i wyprasowalam i co? i z kancików na rękawach nici :P

  114. maskana pisze:

    To nie wiosna Pstrusiu, to inwazja PITowców:) i wyglęgarnia przyszłych kierowców:)
    Jeszcze tylko miesiąc i bedzie po wszystkim, a właściwie po połowie i znów zacznę żyć:D

  115. maskana pisze:

    ekhem… jak to Onufrzak wyjechany na 5 dni???

    Onufrzak, jaja SE robisz?
    i nie mów, że Wielkanoc blisko, bo nie aż tak blisko!

  116. onufry69 pisze:

    Pstruśka, heh i sama widzisz, że dobrze Onufrzaka posłuchać…od listopada nogi nie golone, to chociaż Ci w nogi zimno nie było. Tak trzymaj do lata jak radziłem.:-P

  117. pstro pisze:

    Onufrzak przy Twoich radach, to można najjaśniejsze rajstopy kupowac a i tak wszyscy myślą, że to czarne :P

  118. onufry69 pisze:

    Mask spokojnie, przesz jutro odpale kamerke tak jak obiecałem.:-P

  119. pstro pisze:

    odpale kamerke czytaj, będę na BP zatankować ciągnik, a tam są kamery :P

  120. maskana pisze:

    ostatnio też obiecałeś… i co? zamiast ten no to obrady sejmu widziałam. Nic dziwnego, że mi się odechciało:P

  121. onufry69 pisze:

    Pstruśka nie przesadzaj z białymi rajstopami, bo przesz na udach od jeansów masz włosy wytarte.:-P

  122. onufry69 pisze:

    Mask, bo nie pokazali mnie jak opony przed sejmem paliłem. Mówię Ci, mam takie parcie na szkło, że się zastanawiam nad kupnem szklanego sedesu. Co to jest sedes, to kiedyś wam wytłumaczę, spokojnie.:-P

  123. maskana pisze:

    Paliłeś opony? to jak Ty biedaku następną zimę przetrzymasz?:P

  124. onufry69 pisze:

    A tak serio to do soboty tak daleko, że łza się kręci.;-)

  125. pstro pisze:

    jeszcze w domu wanny nie ma, a już sedes SE wyguglał :P

  126. onufry69 pisze:

    Mask jeśli chodzi o przezimowanie, to jest alternatywa, a nawet alternatywnie.:-D

  127. onufry69 pisze:

    Nie guglałem, znam z Twoich opowieści jak to u sąsiadów byłaś na imprezie i widziałas. Lubię tego słuchać, wiesz?:-P

  128. pstro pisze:

    wiem, co rusz prosisz: opowiesz jeszcze raz jak to… byś mógł tego godzinami słuchać :P

  129. onufry69 pisze:

    Ale za każdym razem ta historia jest trochę inna, bo zaczynasz od opisu swojego wyglądu i muszę Ci to powiedzieć, często koloryzujesz i zawsze takim dziwnym głosem mówisz jakbyś miała wygładzone w tym momencie wszystkie podbrodki.:-P

  130. pstro pisze:

    bo mnie wyobraźnia ponosi, jak nic innego nie może, to chociaż to :P

  131. onufry69 pisze:

    Lubie Ciebie i Twoją wyobraźnię, nawet jeśli mnie sobie wyobrażasz jako bezzębnego przystojniaka.:-P:-*

  132. pstro pisze:

    aż tak moja wyobraźnia nie jest wypaczona :P , lubisz mnie? /zapisanie mu kolejnego plusa po stronie superlatywów/ :D:*

  133. onufry69 pisze:

    O matko już tyle plusów mam, że nie wiem jak to udźwigniesz.:-P:-D

  134. pstro pisze:

    nie szpanuj tylko wracaj już :*

  135. witaminkaa pisze:

    dobry wieczór:)
    Pewnie dopiero jutro przeczytam wpis ale przez komentarze nie przebrnę:P
    Do miłego jutro!

  136. pstro pisze:

    o! wróciła z barbarzyńskiej zimnej północy :D

  137. pstro pisze:

    poodwiedzałaś stare kąty? byłam dziś u Ciebie, poczytałam o zupie cebulowej, obśliniłam się i szlag weźmie dopięcie się w nowe jeansy :D

  138. witaminkaa pisze:

    stare kąty po remoncie, ledwo poznałam, ale miło było spotkać się z najbliższymi:)

  139. pstro pisze:

    na stare śmieci zawsze miło się wraca :)

  140. Gloria Estefan pisze:

    Pstruszka, no jak o jakie? O te, co to je Andaluzyjski ostatnio zwymyślał:)

Skomentuj

