Bez ściemy …

W sieci można udawać wszystko, z wyjątkiem tego, co się naprawdę liczy. Nie możesz udawać inteligencji, poczucia humoru ani błyskotliwości… złośliwości, przewrotności, ani całej reszty twojej paskudnej, fascynującej osobowości.

Antonina Liedtke

Tak sobie myślę, że na krótką metę i owszem. Ale prędzej czy później wylezie prawdziwe „JA”.

Tuba fajna to wstawię. Bo kto mi zabroni?

208 Responses to Bez ściemy …

  1. pstro pisze:

    Onufrzak i Twoje jutrzejsze tłumaczenie : bo nie mogłem wejść na bloga, to zapomnij, że się będzie liczyło :P

  2. Gloria Estefan pisze:

    Oj, racja racja, ja to jestem na przykład bezczelna, złośliwa, wybuchowa i wulgarna i co by nie kĄbinować to i tak to zawsze się ostatecznie światłu dziennemu ukaże ;P

  3. miia1 pisze:

    Glorio, włączyłaś „system wczesnego odstraszania”?

  4. Gloria Estefan pisze:

    Miia – tak myślisz?

  5. miia1 pisze:

    Nie wiem. Pytam, bo mi tym trąci.

  6. Gloria Estefan pisze:

    Miiu droga, nie rozumiem Twojego języka;) W jakim sensie odstraszania? Że dla zmyłki, czy co? Podświadomie, czy specjalnie? Z zamiarem, czy przeciw zamiarowi. No nie rozumiem, to nie odpowiem. Bo nie wiem ;P

  7. miia1 pisze:

    Glorio, jeśli kobieta reklamuje się jako, cytuję: wulgarna, złośliwa, wybuchowa i bezczelna, to po coś? Czyż nie tak? Nie pytam o intencje, pytam o cel:)

    • Gloria Estefan pisze:

      Miia, ja się nie reklamuję ani przeciwnie, myślałam że wszyscy i tak wiedzą ;P
      (no, może z tą bezczelnością, wulgarnością, złośliwością i wybuchowością to rzeczywiście trochę przesadziłam :)

  8. onufry69 pisze:

    Inteligentny jestem, błyskotliwości i dobrego humoru mi nie brakuje, fascynująca osobowość to moje „JA”, tak się zastanawiam skąd się znamy z Antoniną. :-P:-D dzień dobry.:-)

  9. pstro pisze:

    Onufrzak jesli Ty myslisz, że mi tym zamydlisz oczy i ja udam, że Ciebie tu wieczorem widziałam, to się grubo mylisz :P

  10. pstro pisze:

    miia miałam pytać,a w lipcu ( bo czuję się też zaproszona na ten wernisaż)to jakiś kawałek materaca znajdzie się dla wątłej /kaszle/ pstro? :D

  11. onufry69 pisze:

    Nie mogłaś mnie widzieć ani ja Ciebie z przyczyn technicznych.:-P

  12. pstro pisze:

    yhy, przyczyn technicznych, kłamiec :P

  13. mmrr pisze:

    skoro ma być „Bez ściemy” no to trudno przyznaję się…
    Ja mam w sobie coś takiego
    co nie daje spać kobietom
    Może oczy może usta
    może fakt, że jestem szczupły
    może moja dobroć, ufność,
    to że czasem jestem smutny
    chyba im to nie daje spać :D
    …a opócz tego…
    to ja jestem sprytny
    sprytny i wybitny
    romantyczny także jestem
    jak chłopięcy chór…

    Chyba pojechałem po bandzie… no ale cóż… na pochyłe drzewo to i do trzech razy sztuka :)

  14. maskana pisze:

    Mam konia. Pewnie rumaka bo nasza szkapa nie zezarłby mi tylu plików. Nazywa się Trojański.
    Lubię konie. Ale tego nie chcę. Zastosowałam kwarantannę. Był silniejszy, szybszy, bardziej błyskotliwy… I co teraz?
    Co teraz ja się pytam?
    Help:)

  15. onufry69 pisze:

    Potem Ci wytłumaczę ośla łonko.:-P

  16. maskana pisze:

    Mmrr, ach Ty to jesteś:)))

  17. mmrr pisze:

    trochę zawaliłem to muszę nadrobić:)

  18. pstro pisze:

    mmrr czekaj czekaj /przyciągnęła go za t-shirta/ bo mi się coś przypomniało z Twojej wypowiedzi wczorajszej, że nei rozmawiasz z nikim na priv, to ja się pytam: czy tak /pokazanie na siebie/ wygląda nikt? :P:D
    chciałam przerobic ten sam fragment co mmrr, ale tam jest cyt.
    może fakt, że jestem szczupła…

    a ma być przesz bez ściemy :P

  19. pstro pisze:

    Onufrzak! tylko nie łonko, mUotku :P

  20. pstro pisze:

    Maskana a ja już myślałam, że mnie zostawiłaś na pastwę losu, pisać już nie będziesz, a Ty w burżuja się bawiąc stadninę zakładasz tak? :P

  21. maskana pisze:

    Pstrusiu, ja CIę nigdy nie (d)opuszczę. Zapomnij:P:D
    Póki co jestem „pani na włościach” z jednym koniem ale za to rumakiem. Co najlepsze – weszłam na Nieznośną lekkosc bytu i tam go zobaczyłam. Właściwie on mnie zobaczył. I już został. Mam nadzieję, że to nie będzie miłosc po grób… bo kabanosy lubię!
    P.S.
    Onufrzak Unia daje jakieś dopłaty do hodowli zwierzat?:>

  22. onufry69 pisze:

    Pstruśka Ty to ściemniasz.:-P

  23. Ejcz pisze:

    Bywa czasem tak, że zanim wyjdzie prawdziwie „ja’, to może być już za późno, oczywiście nie dla udawającego ;D
    Pozdrawiam :)

  24. pstro pisze:

    no ja myślę, że Ci sodowa do glowy nie uderzy tym dobytkiem, bo potem się zaczniesz tak mądrzyć w notkach, że za rok wystartujemy w kategorii „filozofia” :D

  25. mmrr pisze:

    kto szybko pisze ten dwa razy pisze… resztę słów połknąłem… nie privuję w celach zwiększenia klienteli wielebnym czy usc-om… w innych towarzyskich… tak zdarza mi się .

  26. pstro pisze:

    Ejcz co racja to racja, potem to jedynie współczuć zostaje …
    ale avatarek, rodem z „Final Fantasy” :)

  27. maskana pisze:

    w miłości Filona do Zofii ja się nie orientuję, wogóle z miłościa to u mnie na bakier, ale przez konia to nawet netu odpalic nie mogę… więc czuję, że wystartujemy w kategorii „najwieksi mordercy XXI wieku”

  28. pstro pisze:

    mmrr musisz wiedzieć, że ja sobie wyłapuję słowa które mi „po drodze” więc tłumaczyć się nie musisz, wszyscy tu wiedzą jak jest :P

  29. maskana pisze:

    Ejcz, aktorów wokół dosc sporo. Szkoda, ze nie mam nosa jak Englert, tylko zwykle orientuję sie na końcu:)
    Heh losie…

  30. onufry69 pisze:

    Mask dopłatę mam do suchego chleba z Biedronki jak kupuję dla Siwka. :P:D

  31. onufry69 pisze:

    Pstruśka, a tłumaczyłem Ci, że mmrr się z Tobą nie chajtnie. :P

  32. miia1 pisze:

    Pstruśka, dostaniesz siennik z baldachimem.

  33. pstro pisze:

    miia, a to dlatego Onufrzak przyczepę z sianem do stolicy wysyła :D

  34. pstro pisze:

    Onufrzak no tłumaczyłeś, ale spróbować nie zawadzi nie? :P

  35. onufry69 pisze:

    No chora byś była bez sprobowania. :P

  36. mmrr pisze:

    a tak a propos i vice versa… to bez ściemy /tzn.płynnego regulatora oświetlenia marki DOTYK firmy WIDZIAŁY GAŁY CO BRAŁY/ nie ma tego najlepszego czyli obopólnego tete a tete i vis a vis :D

  37. ja-sama pisze:

    Sieć doskonali w nas wiele umiejętności: szybkie palce, śmiech bez rozciągania mięśni twarzy, cyberorgazm;)

  38. Ejcz pisze:

    Pstro :)
    avatarek jest z tej strony na fb.
    http://www.facebook.com/pages/Gothic-fantasy-art/107089985979411?closeTheater=1
    Większość wklejanych tam zdjęć to piękny kicz, ale ja je i tak lubię :D

    Maskana :)
    Nie żałuj, że nie masz nosa Englerta…:)
    Jak to mówią, miłość jest ślepa – widać ta maksyma i tutaj się sprawdza ;)

  39. Gloria Estefan pisze:

    Tuba fajna:)

  40. onufry69 pisze:

    Kaśka i Ty to wszystko doskonalisz tutaj na alternatywnie? :P

  41. ja-sama pisze:

    69, ach ten 69. I to 69:P

  42. onufry69 pisze:

    Zawsze musisz zaznaczyć, że nie jestem już pierwszej młodości. :P

  43. Gloria Estefan pisze:

    Znaczy mmrr zawodowy ściemniacz? Wiele już tak upolowałeś kaczek? ;P

  44. mmrr pisze:

    dla mnie jest to pejoratywne określenie i nie ma nic wspólnego ze mną…

  45. Gloria Estefan pisze:

    W sensie że ściemniacz, czy że polowanie? ;P
    Sam napisałeś, że ściema to podstawa, to tylko do tego nawiązałam – nie dodałam chyba nic od siebie :)

    Pstruszka – naprawdę super notka :))

  46. mmrr pisze:

    Lubię gdy ktoś „plecie trzy po trzy”
    Lubię dzionek z wieczora i z rana
    lubię gdy koś mądry ze się mną droczy
    tylko po co to wszystko adamaszek?
    pszesz masz swojego pana… :))))

    ps. nie tarać swojego cennego czasu na takie nic jak ja… uwierz inni są lepsi ode mnie… :)
    nie dodałas nic tylko konfabulujesz… :)

  47. Gloria Estefan pisze:

    dobra, nic nie konfabuluję, opieram się na kilku Twoich wypowiedziach. Nie tracę czasu, jak z kimś rozmawiam, to uważam że tego nie powinno się przeliczać na czas. Widzisz, właśnie miałam wyciągnąć rękę na zgodę i spóźniłam się o cztery minuty ;P

  48. Gloria Estefan pisze:

    Może ja nie uznaję jednowładztwa ;PP

  49. mmrr pisze:

    zawsze przyjmę rękę na zgodę…ale tak przy okazji możesz nie czytać moich wypowiedzi skoro są zbyt trudne do zrozumienia :)

  50. Gloria Estefan pisze:

    Strasznie przepraszam, już miałam nie czytać, ale pomyślałam że będzie Ci przykro jak nie przeczytam i przeczytałam. Jeszcze raz przepraszam że jestem taka głupia.

  51. onufry69 pisze:

    Ja myślę, że jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Adamaszek przyznaj, że Cie przejrzałem. :P

  52. mmrr pisze:

    nigdy nikogo nie uważam za głupiego a już nigdy nie pozwolę sobie tak pomyśleć o kobiecie…

  53. Gloria Estefan pisze:

    Onufry – ale jakie pieniądze? Ja nie mam żadnych pieniędzy, sugerujesz że Mmrr ma?? ;P

  54. Gloria Estefan pisze:

    Mmrr – no to już naprawdę zbytek kurtuazji :P Żebyś jeszcze napisał że o mnie (to rozumiem bo to by się zgadzało), ale że w ogóle o kobiecie /ehh/

  55. Gloria Estefan pisze:

    Powiem Ci Onufry szczerze o co chodzi. chodzi o poczucie bezpieczeństwa. Naturalnie, oprócz miłości. :P

  56. onufry69 pisze:

    Co ma się miłość i poczucie bezpieczeństwa do Twoich niezrozumiałych komentarzy?

  57. Gloria Estefan pisze:

    A co mają pieniądze? ;P

  58. Gloria Estefan pisze:

    Onufry – a które moje komentarze są dla Ciebie niezrozumiałe?

  59. onufry69 pisze:

    Adamaszek nie odpowiadaj durnowato pytaniem na pytanie, tylko uzasadnij o co Ci chodzi.

  60. Gloria Estefan pisze:

    Muszę to przemyśleć, czy mogę tak napisać jak chcę :>

  61. onufry69 pisze:

    Szumnie zabrzmiało to z tym myśleniem.

    • Gloria Estefan pisze:

      Tak się zastanawiam i nie potrafię rozkminić – jesteś w tym komentarzu naprawdę niemiły, czy niechcący. Bo można to potraktować jak żart – że słyszysz szum moich myśli, ale można też mniej miło. Zaczynam się nawet do niej przychylać obserwując co nieco. I czasem trzeba dojść do ściany żeby zobaczyć sytuację naprawdę wyraźnie i jasno niemalże ze wszystkimi szczegółami od początku do końca. I niech mi teraz ktoś powie, że warto stać w miejscu. Warto robić, cokolwiek byle do przodu, wszystko rozwija i wszystko daje szansę na rozwój, trzeba tylko chcieć. I to jest naturalnie ostatni mój niezrozumiały komentarz na tym blogu i w ogóle też.

  62. graforoman pisze:

    Mi się nadal udaje to udawanie. Moje prawdziwe ja jeszcze w cieniu. ;)

  63. maskana pisze:

    Na chwilę zostawić Was samych i już się zaczyna. Heh losie…
    Czy ja już mówiłam, że protestuję przeciwko kwasom? Nie? no to mówię:)

  64. maskana pisze:

    Grafoman ja neutralnym ph jestem, więc pozwól że do Ciebie dołączę:)

  65. Adamaszek pisze:

    Kiedyś rozmawialiśmy, że można mieć szczęśliwy związek, a jednocześnie być pod silnym wrażenie innego człowieka. Wtedy chce się z nim przebywać, spędzać więcej czasu, mówić o różnych rzeczach. Ja biorę pod uwagę, że to jest mężczyzna, dlatego najpierw wolałabym się widywać na przykład w kawiarni, albo w galerii czy muzeum, albo normalnie na spacerze. W ramach oswajania rzeczywistości i rozszerzania poczucia bezpieczeństwa na szeroki świat :P

    • graforoman pisze:

      Stosując terminologię chemiczną. W takich przypadkach należy unikać katalizatorów bo dojdzie do spontanicznej egzotermicznej reakcji w wyniku której dojdzie do powstania takiej toksyny która spali wszystko. Wtedy można zostać swobodnym elektronem z baaardzo ujemnym ładunkiem emocjonalnym.

    • Gloria Estefan pisze:

      a mógłbyś to napisać nie stosując terminologii chemicznej, bo chyba nie rozumiem, a mam wrażenie że mnie obrażasz

    • graforoman pisze:

      Oj wybacz, nie doczytałem dokładnie. Stereotypem pojechałem. Mea Culpa. :( Oj głupi ja. :(

    • Gloria Estefan pisze:

      Wyobrażam sobie że nie ma nic złego w idealistycznych marzeniach. Zwłaszcza jeżeli mają oparcie w sytuacji stworzonej zewnętrznie nie przeze mnie.

  66. Kubala pisze:

    Ja umiem i ponoć mi to dobrze wychodzi

  67. onufry69 pisze:

    Mask, a ja aż tak schudłem, że prawie mnie nie widzisz?:-P:-D

  68. maskana pisze:

    Onufciu, Ciebie to ja nawet z zamkniętymi oczami widzę:D

  69. maskana pisze:

    Kubala, bo jak już sie za coś brać to tylko dobrze:)

  70. onufry69 pisze:

    A to, że śnisz jak Siwek galopem mnie niesie, to ja wiem. :-P:-D

  71. Adamaszek pisze:

    Mask? Tego to bym się nie spodziewała ;PP

  72. maskana pisze:

    Twoja waga wyklucza galop ale fakt, często widzę jak Cię siwek do domu z gospody odwozi:D:P

  73. onufry69 pisze:

    Mask, wiem masz na myśli teraz znak zodiaku.:-P:-D

  74. Jędz@ pisze:

    Helou!
    wróciłam i mam się dobrze :)

  75. maskana pisze:

    Onufciu jak Ty mnie dobrze znasz:D

    Jędzuś:* opowiadaj!
    Jak było?

  76. Jędz@ pisze:

    napisałam na blogu
    było czadowo

  77. onufry69 pisze:

    Jedza przywiozłaś mi z tej zielonej Irlandii piwko? A jak nie to opowiadaj jak smakuje.;-)

  78. Jędz@ pisze:

    a przyjedziesz do mnie?

  79. onufry69 pisze:

    Jędzo, ale sobie znalazłaś karte przetargową.:-P:-D

  80. pstro pisze:

    przeczytałam wszystkie komcie i w zadnym nawet nutka tęsknoty za mną nie zadrgała, a weźcie no…:P

    Blue! no niech Cię uścisnę! :)
    Jędza! kupiłas mi coś?:> tak pytam…

    czołem miluchy! :D

  81. onufry69 pisze:

    Ja tęskniłem w myślach, może być?:>:*

  82. pstro pisze:

    nie wiem czy może, na sam pierw mi przypomnij co ja Ci obiecałam za taki wpis :P:*

  83. onufry69 pisze:

    To były obiecanki macanki. :P

  84. pstro pisze:

    jak zmyslasz na poczekaniu to tak fantazjujesz, że aż to widać gołym okiem :P

  85. pstro pisze:

    Maskana, konia już do stajni zagoniłaś bo ciemno na dworze, to póki wierzgać nie zacznie to może szybciorem coś wiesz, jak ta kura pazurem :D:P

  86. maskana pisze:

    szybciorem to ja mogę kurs albo PIT-a ale jak kura pazurem to zawsze:)

  87. pstro pisze:

    teraz to tak będzie
    ja: Maskana napiszesz notkę?
    Maskana : coś pisałas do mnie? bo wiesz, przez tego trojana, zeżre plik i nie zdążę przeczytać

    :D

  88. maskana pisze:

    tak będzie jeszcze chwilę, potem będzie tak:
    Pst: mask przestań już pisać bo nam się przelewa
    :D

  89. pstro pisze:

    Maskana nie kĄbinuj, tylko uzupełnij szkice, bo ja mam parę przemysleń na końcu języka :P:D

  90. witaminkaa pisze:

    Dobry wieczór!:)
    Szukam właśnie przepisu na paschę, i zaraz bede próbkę tworzyc:)))
    A co u was ciekawego?

  91. pstro pisze:

    a u nas stara bieda, dziękowac nowej nie przewidujemy :D …raczyła z kuchni wyleźć :P:D

  92. witaminkaa pisze:

    raczyła, ale wsiąkła w inne sprawencje…
    ale miło się wraca gdzie jest miło:)

  93. pstro pisze:

    witaminka, Ty mi lepiej zapodaj jakieś fajne sałatki sledziowe, albo ryby w innych ciekawych postaciach, bo mogłabym zabłysnąć na te święta jakąś potrawą nie? :D

  94. onufry69 pisze:

    Zmyśliłem Prtruśka na poczekaniu, ale nie, że zaraz gołym okiem widać, czy tam nagim.:-P:-*

  95. witaminkaa pisze:

    boszsz, 89 przepisow mam
    ja wiem co lubisz? a co nie?:>
    ja na ten przykład ze śmietaną nie ruszę, musza być wyraźne w smaku: planuje zrobić w zalewie winnej… (pieprz, gożdziki, czerwone cebule)

  96. pstro pisze:

    Onufrzak, że niby znowu nici z zasięgu? ;P /foch na końcu nosa/
    …jutro idę się wypłakać pozbywając się brwi a`la Breżniew, po czym idę się poopalać, bo już tyle czasu nie byłam, że patrząc w lustro, ciśnie się na język słowo albinos

  97. witaminkaa pisze:

    pstro, że tak beszczelnie zapytam, ile masz lat?

  98. pstro pisze:

    witaminka, dla mnie oprócz fileta pangi i mintaja w porywach i tuńczyka, inne ryby moga pływać spokojnie :D więc pewnikiem przepisów Ci się skurczy…bo taka na ten przykład makrela, ma oczodoły i ja za skarby jej nie dotknę! i w związku z tym sardynki tez odpadają :D

  99. pstro pisze:

    witaminka /zerk na pesel/ a weź mnie nie dołuj :P:D

  100. witaminkaa pisze:

    pstro, pytam z czym śledzie jesz? lub z czym nie? a reszte ryb zostaw na inne okazje:P

  101. witaminkaa pisze:

    ja ciebie dołuję? no weź!
    zazdroszcze ci solarki i czasu wolnego dla siebie, chcialam pomarzyc:P:P

  102. pstro pisze:

    witaminka :D tam zaraz zazdroszczę…czy Ty wiesz jak ja się wyryczę na tej regulacji? mnie tam torturują !:D /bycie panikarą/ a pojutrze fryzjer i tu nie zazdraszczaj, bo na 8 rano! środek nocy normalnie :D

  103. pstro pisze:

    Twój maluch nie zmienił się ni grama, za to Ty i owszem :D

  104. witaminkaa pisze:

    uczesałam się w koncu:D

  105. witaminkaa pisze:

    to pójdę już tą paschę testnąć;)
    ciekawe czy się oda?
    pierwszy raz organizuję świeta wiec nie ma lekko:)
    zupa chrzanowa napewno bedzie!

  106. pstro pisze:

    a zaprosisz nas? :D

    pozazdrościłam Tobie i też siebie dałam w innym wydaniu, na bank Maskana napisze: weź to zmień bo oglądalność na blogu spadnie! ale póki jej nie ma /rozglądanie się/ potem jakąś starocią /pomijając mnie/ zarzucę :P

  107. maskana pisze:

    jest! zapracowana ale jest!
    przynajmniej jednym okiem…
    i to oko „niu luki” wyłapało – wiosna idzie czy coś?:>

    to teraz idę zerknąć w statystyki oglądalności:D

  108. pstro pisze:

    Maskana ale o czym Ty teraz? bo ja już w szkice pobiegłam :D

  109. pstro pisze:

    Maskana , jakby Ci tu, pewnikiem spać poszli, bo to wiesz, pora późna…/kółka dużym palcem u nogi po dywanie/ :P:D

  110. maskana pisze:

    ja o pracy a Ty o przyjemnościach:D
    Do jutra musimy wytrzymać. Dziś to ja już jedynie z Morfeuszem mogę coś „stworzyć”:)

  111. maskana pisze:

    nie poszli. Z ukrycia zerkają:)

    Bądz jutro dzielna. Powtarzaj sobie „Breżniew nie jest trendy”:)
    Dobranoc:)

  112. graforoman pisze:

    „Breżniew nie jest trendy” ale jego brwi i owszem :)

  113. onufry69 pisze:

    Zasięg mak czorcie, ale moi byli wspólnicy przyjechali w gości i chcą współpracować, czujesz?:-D

  114. onufry69 pisze:

    Nie, że mak, ale mam.:-P

  115. pstro pisze:

    grafoman, ale kobietom z takimi zupełnie nie do twarzy ;) /zerk w lustro/ no na bank! :P

  116. pstro pisze:

    Onufrzak współpracować powiadasz? to na bank kole 16 pierwszy posiłek żołądek przyjmie :P

  117. witaminkaa pisze:

    zaproszę jak wyjdzie ta pascha, boszsz sobie wymyslilam menu
    Pstro tamten avatar mi się bardziej podobal:P

  118. onufry69 pisze:

    O 16 w czwartek :-P aleś my wylewni.:-*

  119. pstro pisze:

    myslałam, że witaminka wykrzyknie: pstro! widziałam Cię w zeszły czwartek w warzywniaku! i guzik …a do tego Maskana

    00:23:13 ~ Maskana : pstro, tylu fajnych ludzi do nas wchodzi, co oni Ci zrobili, że odstraszasz?

    a idźcie ..:P

    nie wiem gdzie halny był przez dwa dni, ale wrócił taki wściekły, że oj

    czołem! pobudka! :P

    Onufrzak o 3 na chodzie? nie może być! :P

  120. mmrr pisze:

    dzień dobry porannie :)… mam znajomego na którego poranne zapytanie: jak się czuję? odpowiadam zawsze… fatalnie!!!… a on wtedy odpowiada z uśmiechem na twarzy … o jak się cieszę!!!… dobre powitanie to połowa sukcesu w ciągu dnia,a druga połowa to dobry sen:)

  121. pstro pisze:

    mmrr ja miałam szefa, ktory już od rana nabzdyczony chodził, nie pojmuje jak od rana mozna być nabzdyczonym, no chyba tylko przez kiepski sen :D

    śnilo Ci się coś? poopowiadaj… bo ja odworzyłam oczy i sen z halnym uleciał mi z pamięci ;)

  122. mmrr pisze:

    nic mi się nie śniło :) i nie jestem nabzdyczony… to jest jedno z najfajniejszych moich powitań :) dlatego to napisałem :)bardzo rzadko mam z słaby natrój, a zawsze gdy go spotykam to tak samo mu odpowiadam i tak samo on odpowiada mnie co wywołuje uśmiech u nas obu… ale zwyczaj pozstał :)))))

  123. pstro pisze:

    a kto napisał że jesteś? jak Ty rozbierasz wypowiedź na czynniki pierwsze, no ja nie mogę :P

  124. mmrr pisze:

    gdybym był księgowym liczyłbym pewno wszystkie słowa i i litery :) a ponieważ jestem techniczny więc bystrota, szybkość reakcji i coś tam jeszcze :) mają duże znaczenie stąd takie cuś u MIE się zdarza :)))

  125. witaminkaa pisze:

    pstro przepraszam:)
    dzien dobry i zapraszam na paschę:)

  126. pstro pisze:

    a za co Ty mnie przepraszasz hę? :>

    wyguglałam tę paschę i chyba się nie skuszę, ale jeszcze trochę i ogródki piwne będą więc wiesz … z kuchni czasem wyjść trzeba :D

  127. witaminkaa pisze:

    no wiesz kucharka miala romans z ogrodnikiem i gdzies przepadli:P:P

  128. pstro pisze:

    dobrze, że nie jestem kucharka, bo żadnego ogrodnika na podorędziu, to i z romansu byłyby nici :P a w takim układzie to po co kucharzyć? :D

  129. witaminkaa pisze:

    jak ich nie ma to ktos musi:P

  130. onufry69 pisze:

    Ja jestem pies ogrodnika, też się liczy, nie?:-P dobry.:-D

  131. onufry69 pisze:

    Mmrr a co Ty taki nabzdyczony?:-P

  132. mmrr pisze:

    bo dobrze się nabzdyczyć nie jest źle… inaczej nawet pies ogrodnika nie zuważyłby żem jest :))))

  133. onufry69 pisze:

    Chcesz mnie oszukać, że taki niby szczupły jesteś i przez to mniej niewidoczny?:-P:-D

  134. mmrr pisze:

    /spoglądam na siebie/ mniej niewidoczny??? chyba przestanę się nabzdyczać :))))

  135. maskana pisze:

    nienabzdyczone dzień dobry bardzo:)
    Przerwa śniadaniowa – komu sałatki krabowej?:>

  136. onufry69 pisze:

    Mi możesz trochę zapodać Mask, powiem Ci czy dobra.:-D

  137. mmrr pisze:

    uderz w stół a Onufry się odezwie/kurcze nie mam stołu teraz żeby sprawdzić/nie wiem czy zostawi Ci Ana cokolwiek jak patrze na te jego oczy

  138. maskana pisze:

    Onufciu ja wiem, że dobra:)

  139. onufry69 pisze:

    Mask nie wiem dlaczego, ale Ci wierzę.:-P:-D

  140. onufry69 pisze:

    Mmrr, a to Ty miałeś się odezwać? Sorry.:-P

  141. maskana pisze:

    jak to nie wiesz dlaczego? dlatego, żeM prawdomówna, szczera i prostolinijna:D:P

  142. mmrr pisze:

    znowu wyrwałem się przed szereg/cofam się trzy kroki do tyłu/teraz ja sorry…

  143. maskana pisze:

    daliście sobie po „sorry” i p[o sprawie
    Lubię pokojowe rozwiązania:)))

  144. onufry69 pisze:

    Mmrr to był żart z mojej strony.;-)

  145. onufry69 pisze:

    Mask jesteś do tego ładna, zgrabna i powabna? :-P:-D

  146. maskana pisze:

    to ja narcyz się nazywam… lalala :D:P

  147. mmrr pisze:

    wiem :))) /to tylko dwa kroki cofnę się do tyłu/

  148. Gloria Estefan pisze:

    zgadzam się, że dobrze się wyspać to podstawa, a mieć czas dla siebie to druga podstawa ;P Cześć kochani :)

  149. pstro pisze:

    no, to poopalalam się, oczy w idealnym ładzie, teraz mogę Se z Wami pobajdurzyć :P

  150. Jędz@ pisze:

    i co? nikt nie bajdurzy? wszyscy zajęci, zapracowani. A Pstruśka ma czas na opalanko :)

  151. pstro pisze:

    i kto to mówi! podróżniczka nasza :D, ja czuję, że Ci to w krew wejdzie i po świecie się zaczniesz wozić :>

  152. Gloria Estefan pisze:

    Powiem Ci Pstruszka, że ja to sama sobie brwi reguluję. Normalnie nie zniosłabym, żeby ktoś mi po twarzy z pęsetą ganiał. Dzielna jesteś i medal powinnaś dostać :D

  153. pstro pisze:

    Adamaszek to raczej Ty jesteś dzielna, gdzie ja bym sama! a uchowaj! i tak wychodzę zaryczana jak bóbr :P:D

  154. witaminkaa pisze:

    boszsz pęsetą nigdy, ja brzytwą reuluję:) serio!

  155. pstro pisze:

    ja mam koleżankę właścicielkę salonu kosmetycznego i oddaję się w ręce fachowca, zreszta ja bym SE nie wyrwała włoska! ja jestem uczulona na ból :D

  156. onufry69 pisze:

    Nie no solka, kosmetyczka, jutro fryzjer, a ja z wyjechania wracam. To na bank ma jakiś wspólny mianownik.:-P:-D

  157. pstro pisze:

    wyliczę Ci tyle czasu ile Ty mi :P

  158. pstro pisze:

    co jak co, ale czucie masz dobre :P:D

  159. onufry69 pisze:

    A uczucie mam takie, że ho ho.;-)

  160. onufry69 pisze:

    W sumie to będę jak jutrzejszego dnia dożyję.:-P

  161. pstro pisze:

    chcą Cię ukatrupić za długi w geesie? ;P

  162. onufry69 pisze:

    W geesie dziwnym trafem zeszyt zniknął. :-P

  163. onufry69 pisze:

    Po wizycie u kosmetyczki, to pewno przypomniałaś sobie jak wygląda szata graficzna na alternatywnie.:-P

  164. pstro pisze:

    grzywka mi nie sterczy, przedtem się na brwiach opierała :P

    czy ja moge poprosić o nową notkę? nie? szkoda:P
    Maskana a pisałaś: dla Ciebie wszystko :D

  165. Jędz@ pisze:

    miłego lasencje, ja obecnie udaję się na masaż. Masaż będzie Wykonywał 2 metrowy facet, z rączkami jak łopaty. Będzie cudnie:)

  166. pstro pisze:

    Jędza a relaksującego kurde masażu… za to ja jutro do fryzjera i to jedyna wolna godzina na 8 rano! o tej porze, to ostatnie drzewo na moim osiedlu stawiają i udeptuja tu i ówdzie asfalt :P

  167. Gloria Estefan pisze:

    Witaminka – brzytwą? Rany – chyba brodę?;))

  168. onufry69 pisze:

    Jędzo, żeby on Cie tylko nie skrzywdził tymi łopatami.:-P

  169. pstro pisze:

    kurde! chodźcie wyżej! bo mi się po dwusetnym z 10 minut otwiera :P

  170. Jędz@ pisze:

    ja dzisiaj rano wstałam, zapaliłam, zrobiłam sobie kawę, nalałam wody do wanny włączyłam telewizor, jak codzień
    nagle wtem znienacka myślę, co tak ciemno

    patrzę na zegarek, a tu 4.00

    no to w kimono jeszcze na 1,5 godz

  171. evacristina pisze:

    Air – bardzo lubię, a najbardziej chyba ten kawałek:

    Pozdrawiam

  172. pstro pisze:

    cześć eva, ależ fajoSki avatarek, też Air lubię, jak dostałam od znajomego ten kawałek, to przesłuchałam sobie, co to za jedni :)

  173. evacristina pisze:

    avatar to ja – tylko lekko sphotoshopowana ;) Air – z Francji. Maja parę dobrych numerów wiec polecam. A skoro wpadł Tobie w ucho to może i to się spodoba, niestety bez klipu http://www.youtube.com/watch?v=lqdGyuerDIM&feature=channel_video_title

Skomentuj

