Tylko Tobie…

Prawidłowo, u dorosłego człowieka, serce bije około 72-80 razy na minutę. W moim przypadku bardzo często  bije dużo szybciej i przyczyną tego nie jest pogoń za uciekającym autobusem, czy też jakiaś choroba serducha, przykładowo nadczynność. Reaguje tak zazwyczaj na Twój głos i co może się komuś wydawać śmieszne, na przeczytane literki, nie ważne w jakim kontekście są przez Ciebie napisane. Nie muszą to być magiczne słowa, by mnie w tym utwierdzać, bo ja o tym po prostu wiem…

Onufry

124 Responses to Tylko Tobie…

  1. witaminkaa pisze:

    teks z prądem , mowią o tym ciarki na plecach po przeczytaniu wpisu:)

  2. onufry69 pisze:

    Witaminka nie mam nic wspólnego z elektrykiem. ;)

  3. witaminkaa pisze:

    jednak jestem pod /prądem/ wrażeniem :)

  4. maskana pisze:

    cudna notka, Onufrzak

  5. pstro pisze:

    fajna focia :> …ja czułam, że teraz sobie bedą uprzejmości w notkach wymieniać do wakacji , a potem pojadą na wspólny urlop :P:D

  6. Gloria Estefan pisze:

    Super :))

  7. onufry69 pisze:

    Związało ręce? A gdzie oklaski? :P

  8. maskana pisze:

    no jak gdzie? o tam ->
    :D

  9. onufry69 pisze:

    Mask myślałem, że masz mniejsze dłonie, ale to w sumie dobrze, że masz duże, bo jak już będziemy na urlopie, to mi przyniesiesz więcej kanapek ze śniadania. :P:D

  10. maskana pisze:

    myślałem, myślałem… nie marudz, tak?
    z kanapkami to nie wiem… wiesz, że ile widzę tyle zjem:D

  11. pstro pisze:

    nie wiem, czy po drodze ich nie zje, ale jak doniesie to będzie przeszczęśliwy, bo Ty wstajesz kole południa a Maskana skoro świt, Ci się fukslo, bo ze mną, to byś jadł śniadanie w okolicach 14stej, jakbyś miał czas zjeść :P:D

  12. onufry69 pisze:

    Pstruśka się wie. :P

  13. onufry69 pisze:

    Mask jak nie lubisz pasztetowej na kanapkach, to jestem w domu. :P

  14. Gloria Estefan pisze:

    Pstruszka, co ma nie kochać ;P Onufry – ja też :P
    Dobrej nocy się z Wami :)

  15. pstro pisze:

    Adamaszek dobrej i Tobie :)

  16. onufry69 pisze:

    Adamaszek to zrozumiałe skoro andaluzyjski zawsze wyrko grzeje. :P

  17. pstro pisze:

    Nie muszą to być magiczne słowa, by mnie w tym utwierdzać, bo ja o tym po prostu wiem…

    no kurde , wypisz wymaluj jak ja, nie pod publiczkę, nie żeby sobie coś udowodnić, musi człek zakompleksiony jedynie tak ma, z drugiej strony, jak raz weszlam na fotosik, to się nie dziwię zakompleksieniu :D

  18. pstro pisze:

    eva powinna częściej komentarze dawać, bo ma fajne okularki w avatarku, też miałam fajne swego czasu?:>

  19. mmrr pisze:

    Czyż to nie śliczne
    czyż to nie cudne
    Tak kochać siebie
    Rano w południe
    Wieczorem myśleć o sobie wciąż
    Choć Ty nie żona
    A on nie mąż
    Jesteście prawie tak jak po ślubie
    Wszystko już wiecie o sobie prawie
    I tylko jedno czego wam brak
    Siebie w dotyku
    W bliskości oczu
    W kochaniu bliskim
    W śmiechu i w płaczu
    By siebie poczuć
    I z sobą być
    Iść czasem trzeba
    Na drugi brzeg
    By się spełniło
    Tak jak we śnie
    Bo nikt wam nie da tego..o nie!!!
    Trzeba o miłość walczyć jak lew
    By móc …kochać …kochać…kochać się

    ps.kiedyś to napisałem w pierwszej osobie… a teraz po lekkim retuszu postanowiłem pokazać tu może komuś się przyda… a może przynajmniej spodoba… jeżeli znowu wyszedłem przed szereg to z pokorą oczekuję na bęca w czółko lub samolota w czubek głowy

  20. maskana pisze:

    Dzień dobry bardzo:)

    Mmrr, tutaj jest pełna dowolność podejmowanych tematów, więc ciężko wyjść przed szereg. Zwłaszcza z poezją płynącą prosto z serca, więc pisz i niczym się nie przejmuj:)

  21. pstro pisze:

    I tylko jedno czego wam brak
    Siebie w dotyku
    W bliskości oczu

    … no czasem tak byc musi, jak nie może być inaczej – filozoficznie odniosła się do tych wersów pstro ;)

    wszystkie buzie rozesmiane?:> no! i tak trzymać :D

    • Gloria Estefan pisze:

      Ja bym pierwsze – nie napisała, że można kogoś poznać przez internet aż tak blisko, dobrze i w miarę ale nie aż tak. Ja przynajmniej nie czuję, że znam kogoś aż tak. Do znajomości AŻTAK to jeszcze dużo brakuje. Na miejscu Mask – to ja bym nie robiła nic wbrew sobie, czy wbrew komuś innemu, dopóki nie będzie cztery razy tak, czyli pełna jednogłośność. Mam rację, co? Ja jestem za pełnym bezpieczeństwem dla wszystkich, a nie że dwoje się bawi a reszta umiera w męczarniach :PP

    • maskana pisze:

      Daria, ale dlaczego „na miejscu Mask”???
      Po pierwsze – notka nie jest mojego autorstwa, ja ją tylko wrzuciłam.
      Po drugie – nie robie nic wbrew sobie, czasem wbrew komuś innemu, bo czasem „ktosie” mają inne zdanie niż ja, a jak wiadomo, ja mam zawsze rację, więc robię tak jak uważam za słuszne:)
      Po trzecie – cokolwiek robię, o ile to „coś” dotyczy wyłącznie mnie, robię biorąc pod uwagę jedno tak – moje – i wtedy mam pewność, że jest jednogłośnie:)
      Po czwarte – nie krzywdzę ludzi i jakoś nie przypominam sobie, zeby ktokolwiek z mojego powodu umierał w męczarniach.

    • Gloria Estefan pisze:

      Mask – generalnie i w ogóle i w szczególe to ja nic nie wiem, ale to jest moja historia i to ja ją opowiadam. To nie ma nic wspólnego z wiedzą czy niewiedzą.

    • maskana pisze:

      Daria, powinnaś zostać politykiem:))
      Wobec tego co napisałaś mogę tylko prosić, żebyś opowiadając swoje historie nie używała mojego nicka, bo ja się gubię:)

    • Gloria Estefan pisze:

      Nie zrozumiałam Twojego komentarza, bo ja nigdzie nie napisałam, że ktoś umiera w męczarniach przez Ciebie. Napisałam o sobie przed momentem (nie mówię o notce), dlatego zdziwiła mnie Twoja reakcja. I stąd nieporozumienie :P
      Sztama? ;)

    • Gloria Estefan pisze:

      Tzn. chodziło mi mniej o notkę – zasugerowałam się, może niepotrzebnie, wierszem Mmrra i odpowiedzią na tenże Pstro – SOSORY :))

    • maskana pisze:

      aaa teraz rozumiem:)

  22. onufry69 pisze:

    rzekła filozofka Pstrokates. :P

  23. pstro pisze:

    niewiem gdzie Ty sie Onufrzak od rana szlajasz, ale te szlajanie na dobre Ci nie wyjdzie :P

  24. onufry69 pisze:

    pewno nie wyjdzie ani na dobre ani na złe. :P

  25. pstro pisze:

    albo ja oniesmielam wszystkich albo co, bo jak tylko wyjdę podglądać wiosnę z bliska, to się rozmowa zaczyna na całego, a tak cisza jak w kościOle ;P

  26. onufry69 pisze:

    faktycznie, to daje do myślenia. :P

  27. maskana pisze:

    to ja się ośmielę prze_Państwa.

  28. oceanofstupidity pisze:

    O której były płatki? :->

    Dzień dobry :-)

  29. pstro pisze:

    wczoraj z tego wszystkiego zapomniałam wkliknąć „I like” to dopiero FOPA, chyba w ramach kary nie zjem dziś obiadu… no dobra, zagalopowałam sie, zjem trochę mniej :P

  30. onufry69 pisze:

    ja myślę, że musiałaś się przespać z tym lubieniem :P…jakkolwiek zabrzmiało. :P

  31. maskana pisze:

    Krzysiu o 6:32. /szał w oczach/
    Muszę się poważnie zastanowić nad chęcią posiadania większej ilości dzieciów.

  32. onufry69 pisze:

    cześć ziomalko. :) pulpety z rosołu wyglądają smakowicie, a pora obiadowa za chwil kilka ;)

  33. Gloria Estefan pisze:

    Ja mam mięso z wczoraj, to tylko dodatki dorzucę i z głowy ;P

  34. Gloria Estefan pisze:

    Ja to uważam, że w życiu emocje mają dużo więcej szans do eksploatacji niż tutaj :P

  35. Gloria Estefan pisze:

    świetna piosenka :))

  36. pstro pisze:

    eno jaki avatarek SE Adamaszkowa strzeliła :D

    swojskie wedzenie ma to do siebie, że ma się swojsko uwędzone smakołyki na święta :D

  37. onufry69 pisze:

    Ale salcesonu się nie wędzi.:-P:-*

  38. Gloria Estefan pisze:

    Szkoda że Was nie ma bo mam ochotę pogadać ;P

  39. maskana pisze:

    ja jestem. Ja! Ja! Mnie wybierz:D

  40. pstro pisze:

    ja też!! po raz nasty obejrzałam „Czy Lucyna to dziewczyna”… wspominałam, że jestem fanką kina międzywojennego? no! youtube w tym temacie ma miSZCZa ;)

    Onufrzak!!!! otwieramy oczy :P

  41. onufry69 pisze:

    Mam przejrzeć na oczy? :P

  42. pstro pisze:

    możesz :D nawet notkę napisać możesz o tym co Ty możesz :P

  43. onufry69 pisze:

    Może lepiej poczekajmy aż ktoś inny notkę napisze. :P:D

  44. mmrr pisze:

    Dżen dobry :))))
    no tak…pojawiły się dwie takie noty i jak tu wyjść z tego ambarasu :)do nowej notki.

    Teraz powinna być taka nota :

    Zakochałam/em* sie w nim/niej* tak niechcący
    gdzieś pomiędzy dwoma zdaniami
    gdy kaczeńce kwitły na łące
    w każdym zdaniu mówionym jego/jej* ustami
    morze wtedy szumiało mi w głowie
    i świat cały wirował mi w koło
    mysli nasze się wtedy tak splotły
    i tak plotą się do tej pory…
    Zakochałam/em* się w nim/niej* tak niechcący
    między dniem a nocnymi snami
    nieraz dzieje się tak mimo woli
    czasem dzieje się tak poza nami

    ps. znowu pewno coś napisałem nie tak..ale to samo się pisze tak jak to się czyta :)
    /wtulam łepetynę między ramiona i czekam albo na bęca w czółko albo na samolota w czubek głowy /

  45. pstro pisze:

    samolota? u nas to się mówi „z liścia” :D

    normalnie wypisz wymaluj jak każde zakochanie i ładnie ubrałeś w wiersz ;)

  46. mmrr pisze:

    ok niech bedzie czekam na liścia w czubek głowy… może tak być?:)… uczem siem jak mogem… pilnie przez całe ranki ze swej murzyńskiej czarnej czytanki:)

  47. onufry69 pisze:

    mmrr, a czego się w tej chwili uczysz? :>

  48. pstro pisze:

    życia Onufrzak, życia :P

  49. onufry69 pisze:

    o to ja mogę być nauczycielem, wykładowcą itd. :P

  50. mmrr pisze:

    nie wiem czy nie odwrotnie… :)))) ale niech tam… od mądrego człowieka zawsze warto się czegoś nowego nauczyć:)))/a jestem bardzo ciekawski i w miarę dociekliwy/:)

  51. odarty pisze:

    Tylko Tobie mówię dzień dobry :D

  52. maskana pisze:

    Tylko Tobie mówię dobry wieczór:)

  53. odarty pisze:

    Tylko na Ciebie mogę czekać 4 godz. ;)

  54. maskana pisze:

    Tylko Tobie nie pozwolę czekać ani minuty dłużej;)

  55. odarty pisze:

    Tylko ja dłużej już bym nie wytrzymał :)

  56. maskana pisze:

    Tylko ja jestem warta czekania;)

  57. odarty pisze:

    Tylko ja jestem tego w pełni świadom :)

  58. maskana pisze:

    Tylko my tu jesteśmy;)

  59. odarty pisze:

    Tylko my jesteśmy podglądani :)

  60. maskana pisze:

    Tylko nam to nie przeszkadza;)

  61. odarty pisze:

    /bo…/ Tylko my nie mamy nadwagi :D

  62. odarty pisze:

    Tylko ja kiedy znikam… zostawiam ciekawe kolory po sobie :D

  63. kadarka pisze:

    Dobry:)
    A nocia jakiej wiele kobiet dla siebie by życzyło.

    I uciekam, bo mnie psami za niebycie poszczują ;).

  64. witaminkaa pisze:

    tylko wy się dobrze bawicie?:P

  65. pstro pisze:

    kurde Kadarka!! jak pobiegłas szukać wiosny razu pewnego, to wiosna dawno się zazieleniła a po Tobie slad zaginął…w kilkunastu punktach opowiadaj co i jak :D

  66. mmrr pisze:

    jak tu cicho o zmierzchu i tak smętnie nawet Onufrego dowcip niesie się jakimś niewyczuwalnym echem tylko po innych notatkach a tu trochę ożywienia wprowadza tylko czasami Pstro a gdy jej nie ma to znowu cisza a nawet ona ostatnio jakby więcej czasu poświęcała na przemyślenia w realu… no cóż takie życie

  67. maskana pisze:

    „a tu trochę ozywienia wprowadza tylko czasem Pstro”
    nie wiem czy mam spłonąć z zazdrości czy strzelic focha… więc pójdę poszukać sznurka i grubej gałęzi:P

  68. mmrr pisze:

    ojej nie chcialem nikogo dotknąć ale wiem że jakoś wszyscy się porozchodzili w siebie i dlatego tak napisałem sorrrryyyyyyyy

  69. pstro pisze:

    mmrr poprawione! a bo real grille mpachnie, a wygonić towarzystwo z działki ni czorta :D, ale kiedy moge to przybiegam, żebyście o mnie całkiem nie zapomnieli, żeby nie było sytuacji:
    – Ty, nie wiesz gdzie jest pstro?
    – pstro? jaka pstro

    :P

    Onufrzak wyjechany więc odpoczywa od bloga i ogólnie od nas :P

  70. maskana pisze:

    Mmrr, nie przejmuj się, robi mi się niedobrze od dyndania, fochy nie są moją najmocniejszą stroną a zazdrosna bywam jedynie w dni powszednie pomiędzy 6:00 a południem:)

  71. mmrr pisze:

    dzięki Pstro :) dobranoc wszystkim:)

  72. mmrr pisze:

    wiem Maskana :) dzisiaj już nic nie będę wymyślał wystarczy na dziś :)

  73. onufry69 pisze:

    Maskana z natury jest nudna, a Pstro ma we krwi wodzireja z wiejskiej potupajki, a mój tani żart nie tylko się niesie echem, ale męczy jak zgaga. :P:D dobry.:)

  74. Jędz@ pisze:

    Dzień dobry wszystkim, Widzę że Onufrzak wstał wcześniej odemnie, co? trzeba było świniom podsypac i krówki wydoić?

  75. onufry69 pisze:

    Cześć Jędzo, a no krówki się same doją, pełna mechanizacja. :P:D fajnie tam miałaś na tym wyjeździe, obejrzałem foty. :)

  76. Jędz@ pisze:

    fajowsko miałam. W związku z tym /tu_groźba_karalna/ zaś tam pojadę, tym razem w wakacje :)

  77. onufry69 pisze:

    Przesz bele kogo by nie zapraszali, nie?:D

  78. pstro pisze:

    człek zabiegany nie ma jeszcze menu na święta, a ta już wie co w wakacje będzie robiła… heh losie :P

    Onufrzak wiesz co? sam jesteś nudny! /pstryk w nos/

  79. onufry69 pisze:

    Wiem, podróby tak mają. :P

  80. pstro pisze:

    a teraz to nie wiem o co Ci kaman, czarnym humorem błyszczysz od rana :P

  81. onufry69 pisze:

    Bo w momĘcie kiedy jestem nudny, to się ktoś pod mój login podpina. :P:D

  82. maskana pisze:

    Dzień dobry bardzo:)

  83. onufry69 pisze:

    Mask ja wiem lepiej czy się miało wkliknąć, czy nie. :P:D

  84. Jędz@ pisze:

    Mask zrób coś, nie mogę wstawić ci komcia, weź coś pokombinuj na tym swoim tajemniczym blogu, żeby się dało, bez jakiś haseł i hasła z ramki. Ja się gubię.

  85. pstro pisze:

    wiecie co? trochę nowoczesności postanowilismy mieć w domu i kupiliśmy do łazienki odświeżacz powietrza, co to taki mądrala wiecie, ze sam się co jakiś czas włącza… i już mnie ze dwa razy prawie o zawał przyprawił, jak się tak włączył znienacka ;D

  86. mmrr pisze:

    dżen dobry:) obie jesteście najważniejsze a Onufry????:)czegoś sie znowu dowiedziałem:)chyba jednak jestem spszczegawczy:)

  87. Jędz@ pisze:

    Pstruśka, też go mam od jakiegoś czasu w przedpokoju. Do dzisiaj mi w pustym domu na moment serce staje jak psiknie znienacka.

  88. maskana pisze:

    Jędzuś, grzebałam w bebechach, w moim jawnym_tajemniczym blogu. Łatwiej nie będzie, bo nie umiem:)

  89. pstro pisze:

    ha! znaczy nie jest ze mnei takie strachajło :D

  90. onufry69 pisze:

    Trochę mechanizacji w domu i już się boicie, ja jak ide do swojego WC to jedynie się boję mrozu i ciemności. :P

  91. pstro pisze:

    teraz już mrozu nie ma, nie ściemniaj :P:D
    fajnie jak ta nocia wisi, taka przyjazna dla oka… i fotka i tytuł tak na pierwszy rzut oka i ogolnie w treści wiosenna :)

  92. Jędz@ pisze:

    Mask, to ja ci komcie będę dawała tutaj, bo tam nichuja nie umiem. Kiedyś tam miałam jakieś konto i zapomniałam hasła i teraz na nic zdają się moje usilne prośby o cokolwiek

  93. onufry69 pisze:

    No teraz elegancko, bo ciepło. Muszę się z Tobą zgodzić, że notka fajna jest.:-P:-*

  94. pstro pisze:

    Onufrzak, jakiś Ty zgodny niebywale :P

  95. onufry69 pisze:

    Pewno myślisz co ja mogę chcieć, a ja tak najzwyczajniej w świecie zgodny jestem.:-P Ty już bankowo z wyrka piszesz, bo jutro wstajesz jak na grzybobranie.:-D

  96. pstro pisze:

    a własnie że nie, wrócilam z zakupów, ojciec wypatrzyl w LIROJU MERLIN taczkę ze szpadlem gratis, taczki były ale szpadla zapomnij, więc zapytałam gdzie są siekiery, bo jakby ten szpadel się nie znalazł…. :P summa summarum taczkę kupilismy bez szpadla za to grabki i owszem
    wyskoczyłam w butach na wysokim obcasie, a jeden mnie tak obtarł, że je znienawidziłam tak, jak fajne są , a teraz sie relaksuję przy coli :P

  97. onufry69 pisze:

    Ja dostałem znienacka 6 piw i też się zaraz będę relaksował.:-P:-D

  98. onufry69 pisze:

    W butach na wysokim obcasie…ja Cie proszę, ze mną rozmawiasz.:-P

  99. pstro pisze:

    znaczy w klapkach z tesco, kamyczki wlozylam w te plastikowe obcasiki, żeby stukaly :P

  100. kadarka pisze:

    I znowu śpicie :))
    To ja pobiegnę do łózia, bo już wszystko odrobiłam, a jutro świtem do szkoły ;)

  101. pstro pisze:

    Kadarka!! wracaj!! i pisz mi jak jest!:>

  102. kadarka pisze:

    Miałam rano napisać, ale przeglądarka zbuntowała się :P (otwartych fawdzieścia zakładek:)).

  103. pstro pisze:

    Kadarka bo jak wpadasz od święta, to potem masz do nadrobienia ho ho! :D

  104. kadarka pisze:

    No to mamy święta i objawienie moje. Tak nieskromnie ujmę…

Skomentuj

