Inaczej (part two)…

Swego czasu, a dokładnie  tutaj

/pokazanie/

ubrałam grono komentujących według swojego, nienagannego gustu /skromną być to nie grzech/.  Dziś postanowiłam otworzyć wirtualną szafę i dobrać stroje również dla pozostałych. Zatem do dzieła …

245 Responses to Inaczej (part two)…

  1. onufry69 pisze:

    nienaganność gustu, to stwierdzenie jak najbardziej na miejscu. ;)

  2. pstro pisze:

    i dobrego smaku, dodaj, jak już mi słodzimy :P:D

  3. witaminkaa pisze:

    hi hi , śmiesznie mi na tym słupie;)

  4. pstro pisze:

    śmiesznie? Ty wejdź w linka i zobacz jak Ala mnie ubrała :D

  5. witaminkaa pisze:

    a ty zmieniasz av wiec nie wiem:P

  6. pstro pisze:

    Ty mnie tu nie kołuj :P

  7. R pisze:

    w kubeczku to kawusia jest, co? bo ja tylko kawusię lub procenty :)

  8. pstro pisze:

    procenty to w przezroczystym, ale nei bylo, więc niech będzie kawusia, chociaż w sobotni wieczór to aż się proszą procenty :D

  9. witaminkaa pisze:

    i ja zapijam głoda (w koncu diet mi się zachciało) winkiem:P

  10. pstro pisze:

    :D, Grafo przy browarze, Onufrzak przy browarze, teraz Ty …/poszła do lodówki po też/ :D

  11. witaminkaa pisze:

    Pstruniu jak to się stało że piszecie bloga w trójkę, każdy gdzie indziej mieszka, opowiesz mi o was?:)

  12. pstro pisze:

    w administracji bloga jestem ja i Maskana, co nie znaczy, że tylko my piszemy bloga, bo notki są każdego który chce coś tutaj wstawić :)

  13. pstro pisze:

    witaminka dietę masz? a co Ci strzeliło do głowy?! :D

  14. witaminkaa pisze:

    Bikini mnie strzeliło jak otwierałam szufladę;D

  15. onufry69 pisze:

    A Onufrzak napędza statystyki. :P

  16. R pisze:

    normalnie jak w knajpie :D znajomi, browarek hehe i palić wolno :D

  17. pstro pisze:

    też mam browarka z colą, a co się będę! :D

  18. pstro pisze:

    Onufrzak, Ty pędzisz w piwnicy, już SE statystyk nie przypisuj, no chyba że te w pędzeniu :P

  19. Adamaszek pisze:

    Fajne, fajne:D:) A to miejsce, gdzie stoją sztalugi to muzeum jest? ;>

  20. pstro pisze:

    to jest chata bogatego konesera sztuki :P:D

  21. R pisze:

    z colą? pfuj… :(

  22. onufry69 pisze:

    Pstruśka, ale pędzonym potem nie wybrzydzasz. :P

  23. onufry69 pisze:

    Adamaszek to miało być fajne. ;)

  24. onufry69 pisze:

    R zgadzam się, leTka profanacja, ale Pstruśka takie bronki lubi. ;)

  25. pstro pisze:

    jakie fuj? jakie fuj? /uniosła podbródek/ zaraz na klaty pójdziemy i na tym się skończy :P

  26. pstro pisze:

    /zakrztusiła się piwem/ … kurde, nic a nic nei zestrachał :P:D

  27. Adamaszek pisze:

    Pstruśka – Bogatego? Konesera? Sztuki? ;P

    Onufry – a przypomnij mi co ja napisałam? ;> (onufry – do mnie nie dawaj zmrużonego oka, bo teraz normalnie myślę, że miało być niefajnie, a wolę tak nie myśleć:)

  28. pstro pisze:

    no przesz nie napiszę, że u mnie w chałupie :P

  29. onufry69 pisze:

    Czepiasz się emotek Adamaszek. :P

  30. pstro pisze:

    o! Onufrzak zaszczycił spojrzeniem blogusia, odrywając się na sekund parę od boksu :P

  31. onufry69 pisze:

    Ale jakim przeszywającym spojrzeniem. :P

  32. pstro pisze:

    piwnym …i to nie od koloru ócz :P

  33. Adamaszek pisze:

    Łołoło – Pstruśka, to ładnie masz urządzone :P

    Onufry – tak tylko podaję, do wiadomości ;P

  34. pstro pisze:

    Adamaszek, jaki pan, taki kram, że tak pojadę powiedzeniem :P

  35. onufry69 pisze:

    Normalnie miało Cię to spojrzenie zelektryzować. Nie, nie, prądu dalej nie będziesz miała. :P

  36. pstro pisze:

    Onufrzak, już mnie nie zagaduj nieudolnie, że te przerwy, to że niby nie możesz się przebić przez gąszcz komentarzy :P

  37. Adamaszek pisze:

    I te parkiety! :D

    Ja na przykład piję z jednej szklanki wino, a z drugiej kawę :P

  38. onufry69 pisze:

    Adamaszek przyjąłem do wiadomości. :P

  39. onufry69 pisze:

    Już przerw nie będzie i powiedz, że się nie cieszysz. :P:D

  40. onufry69 pisze:

    Adamaszek naraz? :>

  41. Adamaszek pisze:

    Onufry – nie inaczej :P:)

  42. Adamaszek pisze:

    Zjadłabym coś może, ale nie wiem co :D

  43. onufry69 pisze:

    Adamaszek u mnie lodówka pusta, mało tego, zapomniałem nawet sobie kupić zupki chińskiej z Radomia. :P:D

  44. Adamaszek pisze:

    Onufry – u mnie lodówka trochę zapełniona, ale NAPRAWDĘ nie mogę się na nic zdecydować. Dokończyłam jednego śledzia i poprzestałam na trunkach :P

  45. Adamaszek pisze:

    A nie widzieliście gdzieś Odartego?

  46. onufry69 pisze:

    Ja śledzie, to tylko w sosie curry, ale nie mam nawet zwykłego, solonego. Pójdę na BP i się uraczę zapiekanką i będę dalej sobie tył w najlepsze. :P

  47. onufry69 pisze:

    R poszedł jednocześnie spać z Pstruśką. W sumie też bym poszedł. :P

  48. Adamaszek pisze:

    Ja jeszcze chwilę siedzę przy komputerze, to jak chcesz możesz mi jeszcze poopowiadać, co masz w lodówce ;P Ale jak pójdziesz spać, to się boczyć nie będę :P

  49. onufry69 pisze:

    O matko, ja z komputerem sypiam, a Ty chcesz od niego odejść? Znam dobrego prawnika, jak coś. A lodówka pusta, czytaj mnie. :P:D

  50. Adamaszek pisze:

    Haha:)) Do mojego łóżka to już by się komputer nie zmieścił. Zresztą trzeba czasem odejść, żeby potem zatęsknić, tak czy nie? :D

  51. onufry69 pisze:

    Ja idę pospać, bo chcę bardzo wcześnie wstać. A zatęsknić czasem trzeba, ale nie lubię tęsknić i się do tego nie przyzwyczaję. Dobrej nocy.

  52. Adamaszek pisze:

    Olala, aż mi w pięty poszło, i za co? Przecież Ciebie Onufry opuszczać nie mam zamiaru :):D Chyba żebym miała … hm, no nie wiem co ;P

  53. witaminkaa pisze:

    Dzień dobry bardzo!:) Dzisiaj berbeciowo, grillowo i mężowo, a nawet teściowo:)
    Więc miłego dnia i zabiaram sie za robienie sałatki na grilla. Do później!:*

  54. mmrr pisze:

    witam porannie :) słonecznie… i weekendowo bezburzowo:)))) dziękuję Pstro za fotę, podoba mi się i inne foty również mi się podobają; fajny, zgrabny pomysł:)))

  55. graforoman pisze:

    O w mordę. Ale jestem obdarty!

  56. onufry69 pisze:

    Roman, ale na poczet tej fisi w lewym, górnym rogu.:>

  57. Adamaszek pisze:

    …Chyba żeby Odarty wrócił:)

    Hej Onufry- weź się wypowiedz, co? Fajnie jest żartować z kogoś kto Cię uważa za ciekawego człowieka i miłego kumpla do pogadania?:>
    Czy niefajnie, ale to jest silniejsze od Ciebie?

  58. onufry69 pisze:

    Cześć Adamaszek. Ja jeśli żartuję, to nie z kogoś, tylko do kogoś, a to różnica ko-lo-sal-na. Wtedy jest fajnie. Wiem, że się zgodzisz ze mną. :P:D

  59. Adamaszek pisze:

    Może i fajnie, no niech Ci bedzie :P

  60. graforoman pisze:

    Jeśli „kawa i kiepy” są ciekawe to ujawniłem na blogu swe oblicze, czy tam lico. Niezła zabawa. Wstawia się swoją mordkę do teledysku i zgon ze śmiechu. :)

  61. onufry69 pisze:

    czego to nie wymyślą, zajebiście to wyszło, powiem ja Tobie.

  62. onufry69 pisze:

    Adamaszek, tam Ci się wklikło niepotrzebnie to „może” :P

  63. Adamaszek pisze:

    Roman- masz mistrza. Scenografia i dramaturgia na najwyższym poziomie. Istny teatr ulicy:):D

  64. Adamaszek pisze:

    Onufry, tak nie myślę;) Posłodzić Ci w dwóch słowach, a Ty od razu, że fajnie i aż pod sufit skaczesz:):D

  65. onufry69 pisze:

    Adamaszek z moją wagą ciężko podskoczyć nawet na dwa palce. :P:D

  66. Adamaszek pisze:

    Onufry, a czy ja bym mogła zaryzykować stwierdzenie, że mogło Ci chodzić raczej o Twą odwagę i powagę? ;)

  67. pstro pisze:

    jutro poniedziałek. odpoczynek od grilla, znajomych i tego typu rozrywek, matuchno! jaka jestem umęczona! :P:d

  68. onufry69 pisze:

    Pstruśka, dobrze, że mnie tam nie ujęłaś. :P:D

  69. onufry69 pisze:

    Adamaszek, bohatera nigdy nie zgrywałem, ale odwagi mi nie brakuje, a z powagą różnie. ;)

  70. pstro pisze:

    ale, że w sensie jakim? :>:P

  71. onufry69 pisze:

    że jutro poniedziałek i odpoczynek. muotuś. :P

  72. oceanofstupidity pisze:

    Zawsze podziwiałem waszą kreatywność :-)

  73. kadarka pisze:

    Fiu, fiu, ale majstersztyk :).

  74. Licencja pisze:

    Jestem zachwycona, cudne:*

  75. witaminkaa pisze:

    Dzien dobry w ten /patrzy na niebo/ szary poranek:P

  76. mmrr pisze:

    Dzień dobry w ten /patrzy w niebo/ słoneczny poranek :)

  77. onufry69 pisze:

    Witaminka, a było się wyprowadzać? W naszym mieście słońce. :P:D

  78. witaminkaa pisze:

    Onufry (bez urazy) wyjechałam bo z Szczecinie męża nie znalazłam:P

  79. onufry69 pisze:

    Faktycznie wszystkie ciacha pozajmowane. :P

  80. pstro pisze:

    /ziew/ witaminka ma rację, jest pochmurno, ale po tych upałach ostatnich to jakby zbawienne … czołem miluchy! :)

  81. mmrr pisze:

    Ale autorelkama!!! hmm… Chociaż jak nikt nie chwali to trzeba samemu zadbać o siebie… :)

  82. mmrr pisze:

    Witaj Pstro :) porannie i już nie słonecznie tylko szaro i chłodno

  83. mmrr pisze:

    Tak szybko się pogoda zmieniła:(

  84. onufry69 pisze:

    Mmrr, dopieszczam się z braku skromności. ;)

  85. pstro pisze:

    mmrr, widzisz i do Ciebie te chmury zawędrowały :) czuję, że teraz u mnie się przejaśni :D

  86. pstro pisze:

    co do ciacha, to Onufrzak owszem, jest, z uwagi na tuszę – pączuś :P

  87. onufry69 pisze:

    Pstruśka, ja się upodabniam do Ciebie, mój Ty guru. :P

  88. mmrr pisze:

    No nie jest tak źle :) znowu słońce wróciło :)

  89. pstro pisze:

    ono się tak bawi w chowanego z nami, bo u mnie tez chwilę było… o! i znowu! :D
    a maskana dalej wyjechana? niech ona tylko wróci, tak mnie tu zostawić bez słowa, bez notek, na pastwę losu!

  90. onufry69 pisze:

    To odgapianie jest urocze. :P

  91. odarty pisze:

    dobry dzień? :)

  92. pstro pisze:

    a jasne że dobry :> kiedy taki nie był przypomnij? ;)

  93. odarty pisze:

    czytam teraz już VI część „mądrej” książki i autor napisał, że aby być skutecznie szczęśliwym trzeba każdy dzień traktowac jak święto ;) To działa :)

  94. pstro pisze:

    a do tej pory tego nie wiedziałeś? oooo, to dobrze, że sięgnąłeś po tę książkę :D

    Onufrzak, Ty wiesz, że listonosz puka dwa razy? :>:*

  95. odarty pisze:

    chyba wiedziałem, pewne rzeczy się czuje… Fajnie jednak, ze ktoś umie napisac to wprost, wtedy wszystko jest klarowne ;)

  96. odarty pisze:

    do posłuchania na dobry nastrój

    • Adamaszek pisze:

      Odarty – muzyka rzeczywiście cudna, jak mówiłeś. Tak mnie ukoiła, że połknę sobie 2 tabletki magnezu zamiast pięciu ;)

  97. odarty pisze:

    Cześć :)

  98. Adamaszek pisze:

    A co to za piosenka, bo nie mogę obejrzeć?

  99. onufry69 pisze:

    Pstruśka, mnie to zaczyna martwić, że to zawsze ten sam listosz. :P:D:*

  100. odarty pisze:

    Daria, indiańskie rytmy, bardzo subtelne i ciepłe ;) pozytywne wibracje

  101. graforoman pisze:

    Siemanko grubaski. :)

  102. Adamaszek pisze:

    Romanie, do mnie te słowa, tak?;>:P

  103. graforoman pisze:

    No ja nie wiem kto się poczuwa. :)

  104. odarty pisze:

    a 2kg nadwagi to przystępstwo :D?

  105. maskana pisze:

    wróconam! tęskniliście? ja też:!:D
    Wyjechania są dobre pod warunkiem, że pustelnik ma dostęp do sieci. Ten nie był w opcji all inclusive:(

    R to Twoje „don’t go” tak mnie rozczuliło, że następnym razem:

  106. maskana pisze:

    weszłam w /pokazanie/ i łza na rzęsie… nie tylko dlatego, że ja tam taka deszczowa jestem, ale fajnie powspominać czasy kiedy człowiek był piękny i młody:D

  107. odarty pisze:

    pięknym zawsze można być maskana ;)

  108. witaminkaa pisze:

    „Faktycznie wszystkie ciacha pozajmowane. :P”
    Lubie cię za brak skromnosci:P
    (Ci ze Sz-ina tak mają, tak tak Graforoman o Tobie też t było)
    Dobry wieczór:)

  109. maskana pisze:

    Odarty, botox odpada a na chirurga zdolnego plastycznie zwyczajnie kasy żal:D Pozostaje mi piękno wewnętrzne, a że mam go po kokardy to nie marudzę;)

    Cześć Witaminko:*

  110. Licencja pisze:

    Moja koleżanka zrobiła sobie botoks na czole. I teraz mawia, że już nic w życiu jej nie zdziwi:D
    Czoło gładkie jak stół!
    Cześc:)

  111. kadarka pisze:

    Hej

    Li, kiedy robi się botox, co wskazuje na to, że już TRZEBA?
    Może mi już trzeba ;).

  112. Licencja pisze:

    Kadarko, nie wiem, ja tam na pewno sobie nie zrobię. Myślę, że będę lubic swoje zmarszczki jak już nareszcie będę je miec;-)

  113. maskana pisze:

    hahahaha
    Li:* to kolejny argument – ja się lubię dziwić:)

  114. maskana pisze:

    Kadarko, jakie zmarszczki? Twój avatar krzyczy: już za rok matura…lalala:)

  115. kadarka pisze:

    Ja już mam :D, ale nie przyznaję się, że mam tyle lat ile mam :D.
    Szkoda, że nie można otworzyć puszki z zepsutą konserwą i od tak, zrobić z niej maseczki ;).

  116. kadarka pisze:

    Mój avatar, Maskano, jest czarno=-biały. Takie fotki wszytko ukrywają /duma/ :D

  117. maskana pisze:

    Kadarko, wiem że ukrywają – na moim nie widać, że jak stanę na wadze to ona do setki pruje szybciej niż bolid Formuły1:D

  118. kadarka pisze:

    Twój ukrywa wszystko w kolanach ;). No, pokaż się Księżniczko :).

  119. odarty pisze:

    maseczki są rewelacyjne z awokado i oleju lnianego!!!

  120. maskana pisze:

    Kadarko, jak się pokażę to mnie Pstro z listy wywali i bana na alternatywy dostanę za straszenie TUbylców:)

  121. kadarka pisze:

    Odarty, dawaj przepis!

    Maskano.. chyba nie będzie tak źle, spróbuj :P.

  122. pstro pisze:

    wpis powiększyłam o kadarkę bo się raczyła pokazać :P, Odartego tego zielonego z avatara no nie da się nijak skopiować /pociągnięcie nosem/

    maskana masz normalnie po premii w tym miesiącu! – rzekłam!

  123. odarty pisze:

    przepis” rozcierasz na twarzy czesc dojrzałego awokado… spłukujesz jak przeschnie, ale zeby nieco tłuszczyku pozostało, bo on to pobudza produkcję kolastyny. Z olejem nie wychodzi się na słońce, wiec noc jest najlepsza. Olej musi być z lodówki… ale maskana to wszystko wie ;)

  124. Adamaszek pisze:

    Odarty – tłuszczyku na twarzy? Ładne rzeczy ;))

  125. maskana pisze:

    Pstro… /w bek/

  126. odarty pisze:

    pstro może dlatego, że jestem jedynym w swoim rodzaju :D

  127. kadarka pisze:

    Dzięki, Odarty :)
    Jak tłuszczykiem wypełnisz zmarszczki, to ich nie widać ;). Zmarszczki lubią chudzielców.
    Pstro, dziś mam migrenę..

  128. maskana pisze:

    „…nie wychodzi…z lodówki…maskana”
    ładnie Ci się to zestawiło, Odarty:)

  129. kadarka pisze:

    O ja pierdziu, piszę, że mam globusa i nie kumam czaczy… A tu ja, narysowana piórkiem.
    Dzienks :*

  130. pstro pisze:

    Kadarka, wiem co to globus, oj jak ja wiem… /delikatne poklepanie po plecach/…:D

  131. pstro pisze:

    maskana, Ty mnie na płacz nie bierz, bo ja SE teraz biorę urlop o! /pokazanie jej karty urlopowej ze stosownymi stemplami/ :P:D

  132. kadarka pisze:

    Pstro, na ile ten urlop, powyżej 30 dni?

  133. kadarka pisze:

    R, boi się, że musiałaby się skontrolować u lekarza, medycyny pracy :P.

  134. pstro pisze:

    już zacierają ręce tylko wspomniałam o urlopie…ale oni są /łza na rzęsie/…ale ja Se od notek robię urlop /zerk na Maskanę i przekazanie jej pałeczki/ :P

    ja tu chyba zrobię zakaz rozmów odpowiedziami :P

    • R pisze:

      co złego to nie my/przebierając nogami pod biurkiem/a wypoczywaj sobie w spokoju, my tu porządku dopilnujemy /hehehe/ będzie ładnie, że nie poznasz ;)

    • pstro pisze:

      rozumiem, że pomożesz Maskanie z notkami? :> /wychwycenie jego myśli między wierszami i trzymanie się jej jak tonący brzytwy/ ;P

    • R pisze:

      Pomogę, pomogę /lisie spojrzenie/ i nawet nie będziesz musiała przepraszać kogokolwiek za nocie i wstydu się nie najesz i w ogóle będzie pięknie :D

  135. kadarka pisze:

    Aj, dostałam po łapach ;).
    Pstro, nie planujesz urlopu, lato idzie….
    Dobra, dobra, nie odzywaj się. Ja też idę tulić swój globus!

  136. pstro pisze:

    :D Kadarka, kawa z koniakiem ponoć pomaga, jak nie masz kawy to może sam koniak pomoże :D

  137. pstro pisze:

    Kadarka, urlop mam zaplanowany na sierpień :> /radowanie się tym faktem/ ;)

  138. kadarka pisze:

    Pomimo globusa poszalałam ze studentami /jak to człek się odmładza, choć zmarcha na zmarsze a propos botoxu/. Nie wiem czy to nie lepsze niż alkohol.

  139. maskana pisze:

    Pstrusiu ja nie wiem co Ty mi pokazałaś, bo denka od musztardówek zgubiłam /rżnięcie gUpa/;)

  140. kadarka pisze:

    No i nie wyszło. Pstro, popraw ten kod…
    Chciałam się pożegnać po młodzieżowemu, a tu takie kwiatki :(.

  141. R pisze:

    a teraz grzecznie mówię dobranoc i idę się poprzytulać bo o 5:30…

  142. odarty pisze:

    Dobranoc :) Też lecę

  143. pstro pisze:

    5.30 …nie no, R jedzie na grzyby :D

  144. pstro pisze:

    Kadarka, piszesz i masz /żółwik/ :D

  145. pstro pisze:

    Maskana, nocia potrzebna, dasz wiarę? :>;P

  146. kadarka pisze:

    To już ze spokojem na powiekach odejdę do globusa. Dobranoc :).

  147. pstro pisze:

    Kadarka Ty do spania, a globusa wystaw za drzwi, odechce mu się nachodzenia Cię /podanie jej aspiryny/:)

  148. maskana pisze:

    wiem, że potrzebna – mój atari co chwilę w kosmos leci. Jutro się napisze. Chyba się napisze. Jak się będzie trzymało postanowienia:)

    Kolorowych Kadarko:)

  149. Adamaszek pisze:

    Dobranoc dziewczyny, ja też idę spać, bo normalnie zasypiam na stojąco :)

  150. onufry69 pisze:

    dobry wieczór, dzieje się coś? :P

  151. maskana pisze:

    I wszyscy poszli spać jak na komendę. Kadarka jest usprawiedliwiona, bo bidulka cierpiąca, R w sumie też, bo dziś Jego kolej na przytulanie się do mojego Morfeusza, niech będzie, ze Odarty też bo On żyje zdrowo… kurcze wychodzi na to że nie ma się do kogo przyczepić:)

  152. Adamaszek pisze:

    O, Onufry, czary jakieś, czy co? Normalnie pokazuje mi się zawsze tylko mój ostatni komentarz, a teraz jeszcze Twój się złapał. Że się na razie z dziewczętami pożegnałam, to jeszcze powiem dobranoc i Tobie.

  153. pstro pisze:

    ja sięCiebie czepiam Maskana, bo po pierwsze primo wyjechałaś i

    a) noci w szkicach zero
    b) noci w szkicach zero
    i nie dość tego to c) noci w szkicach zero :P

  154. maskana pisze:

    O proszę! Daria też!

    Onufrzak, dzieje sie dzieje… Pstro mi premie zabrała – znaczy, że o przelewie możesz zapomnieć:)

  155. pstro pisze:

    o! a Onufrzak od 16stej wchodził i w końcu się udało :P

  156. maskana pisze:

    a ja myślałam, że Ty tak z tęsknoty za mną. Za mną! nie za nocią!:P
    Nie było czasu przed wyjechaniem na napisanie. W końcu do miasta jechałam – musiałam się na człowieka zrobić. Wiesz jakie to czasochłonne?:>

  157. onufry69 pisze:

    mam tych kompów, to się na trzecim udało. Oczywiście się cieszycie, nie? :P

  158. pstro pisze:

    za trzy godziny wbijałaś się w garsonkę z lycry co? :P

  159. pstro pisze:

    Onufrzak, ja aż zapiszczałam tak, że sąsiad z pierwszego inwektywem wściekle rzucił bo rano do pracy wstaje :P

  160. onufry69 pisze:

    Pstruśka, nie bądź złośliwa. ;)

  161. pstro pisze:

    ja dopiero mogę być :P

  162. onufry69 pisze:

    nie może być? Nie będę sprawdzał. :P:D

  163. mmrr pisze:

    No miło widzieć cały skład w komplecie :) miłych snów życzę:)))))))))))))))))))))))))
    D))))O)))))B))))R))))A)))N))))O))))C))))))))))))) :)

  164. onufry69 pisze:

    mask pustelnik fajny jakiś? GG wzięłaś?:D

  165. R pisze:

    No tak, kto rano wstaje ten sam się ostaje :(

  166. maskana pisze:

    sam lub z samicą:)
    Dzień dobry bardzo:)

  167. maskana pisze:

    R, nie żebym się czepiała ale tak sobie myślę, żeM w rodzaju żeńskim od urodzenia… /połowiczne spełnianie marzenia/:)

  168. maskana pisze:

    ojtamojtam:)
    nie mogłeś się przyczepiać do spełniania tylko do czepiania?:>

    • R pisze:

      Skoro się czepiasz mojego czepiania dotyczącego twojego czepiania… /drapiąc się w głowę/ …pogubiłem się :)
      …no to co z tym połowicznym spełnianiem? hmm…

  169. pstro pisze:

    przeszkodzić im, czy nie? /podrapała się po głowie ziewając/
    żeby na własnego bloga ledwo co wpuszczało to już jest skandal!
    czołem miluchy! :>

  170. maskana pisze:

    hmm… wszystko zależy od tego o czym marzysz…

  171. pstro pisze:

    cenzura w postaci pstro chętnie poczyta o tych marzeniach :P

  172. onufry69 pisze:

    Nie żeby muliło /podrapanie się po plegarach/ :P dzień dobry, cześć i czołem. :)

  173. pstro pisze:

    muli i cała nadzieja w Maskanie, ja mam wolne… no chyba, że ktoś by chciał coś tutaj zamieścić?:> /rozglądanie się a wokół las rąk :P/

  174. onufry69 pisze:

    Ja nie podnoszę rąk, bo mam zajęte. :P:D

  175. Adamaszek pisze:

    Cześć kochani :) Pstro, a Ty na poważnie z tym urlopem? Zmęczyliśmy Cię, co? ;>

  176. pstro pisze:

    Adamaszek, to raczej ja zmęczyłam Was tymi wpisami :D
    ale że męczyć lubię, to nie omieszkam tego uczynić jak mi coś do głowy wpadnie :P

    Onufrzak, zabrzmiało dwuznacznie :P

  177. Adamaszek pisze:

    Pstro – teraz patrz na to. Z cicha pęk, czając się, Adamaszek podnosi rękę i woła : JA, JA, ja mam propozycję na notkę:D

    To sprawdź zaraz pocztę Pstro, bo będę słać :)

  178. Adamaszek pisze:

    Tylko znaczy pytanie, czy chcesz? ;)

  179. R pisze:

    Adamaszek naślij jej ile możesz :D

  180. Adamaszek pisze:

    Ok, R, jak coś będzie na Ciebie :P

  181. onufry69 pisze:

    Pstruśka ja tam nie widzę sprośnej dwuznaczności. :P

  182. Adamaszek pisze:

    No to poszło, może się na coś przyda :P

    Onufry, proszę Cię, musiałam zamknąć oczy jak czytałam Twoje komentarze B;

  183. onufry69 pisze:

    Adamaszek, kurde które? :P

  184. Adamaszek pisze:

    Onufry, kurde, co napisałeś? nic nie widzę, bo przezornie znów zamknęłam :P

  185. maskana pisze:

    nowa notka zaraz będzie. I ten, który ma wenę niech pierwszy rzuci kamieniem:P

  186. […] Pamiętacie jak ubierałam grono tutaj komentujących ? Dla przypomnienia : – pierwszy pokaz – druga odsłona […]

Skomentuj

