Zrozumieć współczesny świat…

No i proszę, współczesność z wielką i niepohamowaną radością wychodzi ludziom naprzeciw. Byle jaką teraźniejszość można rozproszyć zatopiwszy oczy w przetopiony krzem. Nie trzeba już z takim namaszczeniem fermentować ziaren. Współczesny człowiek zresztą nawet nie ma tyle czasu ani chęci, by cierpliwie znieść ten proces. Ekrany komputera to całkiem wygodny korytarz ucieczki przed rzeczywistością, wygodny i niewiarygodnie szybki. Dawniej szaman, i on miał chyba najgorzej, musiał pościć tydzień, a potem jeszcze umiejętnie zaaplikować sobie chemiczną substancję. Dziś ogłupić się można dużo lepiej, szybciej i łatwiej. Wiadomo jedno, od zawsze wewnętrznie nie zgadzamy się z rzeczywistością jaką pozwalają nam zauważać zmysły. Ludzie rozwijający duchowość próbują przekleństwo zmysłów omijać, po drodze wywracając butelki z wódką. Z kolei inni ludzie nie mogą im tego wybaczyć. A jeszcze inni ludzie pukając się w głowę na widok tamtych ludzi, patrzą w sufit unosząc się w jego kierunku wraz z wypuszczanymi kłębami dymu. Nie wiedzą, że łączy ich jedno: ucieczka. Ucieczka przed rzeczywistością, ucieczka przed rzeczywistością jaką są w stanie widzieć, ucieczka przed sobą. Społeczeństwo jest zahajowane, upojone, ziluzjowane, zakonserwowane, przesolone, ale niektórzy z nas usmiechają się tylko sobie.
Recenzował 13-letni Przemek, prywatnie człowiek bardzo uzależniony od kompa….

Odarty

216 Responses to Zrozumieć współczesny świat…

  1. pstro pisze:

    lubię swoje ślepe oczy zatapiać w przetopiony krzem, jedynie ogłupienie z tego powodu jest mi obce :) /merytorycznie na maksa/ ;)

  2. maskana pisze:

    Jeśli podstawowym narzędziem pracy zawodowej, pochłaniającej w porywach do 12 godzin dziennie, jest komputer, to ciężko być wolnym od uzależnienia:)

    Cudna notka, Odarty.

  3. pstro pisze:

    też lubię notki Odarteg, ale jak widzę, nie jestem odosobniona :)

  4. onufry69 pisze:

    Życie w dzisiejszych czasach bez komputera i sieci jest dość trudne. Szukałem jakiś czas temu elekryka, kiedy już znalazłem, poprosiłem go żeby mi kosztorys przesłał mailem. Powiedział mi, że mail mu się popsuł. Po chwili jego syn mnie wzał na bok i mówi: wie pan, tata jest starszej daty i nie wie nawet jak kompa włączyć. A że komputer uzależnia, wiele rzeczy uzależnia człowieka.

  5. pstro pisze:

    uzależnienie nie znaczy ogłupienie, nie każdy to rozumie :)

  6. pstro pisze:

    chociaż z wielu uzależnień, te chyba najmniej szkodliwe dla zdrowia tak? chyba, ze ktoś psychicznie podupadnie

  7. onufry69 pisze:

    Jestem zdrowiutki, a że się uzależniłem od Ciebie, to przesz nie choroba. :D

  8. pstro pisze:

    /zerk w encyklopedię zdrowia/ no nie..:*:D

  9. maskana pisze:

    i po meczu. Zasłużyli…
    Mam pewność, że gdyby na miejscu Man Utd był Arsenal, to zamiast Barcy powód do radości miałby Wenger:)

  10. onufry69 pisze:

    Mask, ja właśnie siedzę w koszulce Arsenalu, zupełnie przypadkowo. Wiedziałem, że MU będzie grał, jak coś. :P:D

  11. maskana pisze:

    hahahaha
    ja w koszulce to tylko na nasze mecze:)
    Zadowolony jesteś z wyniku?
    Myślę sobie, że w tym sezonie wszystkie znaki na niebie i ziemi sprzyjały Barcy (nawet anioł od upuszczanych pucharów). Sędziowie też /cii/:) Ale po dzisiejszym spotkaniu nie mam złudzeń – zasłużyli…

  12. onufry69 pisze:

    Pstruśka no ja w sumie jestem za zbadaniem mnie, tak dla zasady. :P

  13. onufry69 pisze:

    Mask, zasłużyli. Szczerze mówiąc byłem w kropce komu kibicować, bo mam sentyment do angoli za waleczność, a z kolei Barcę lubię od bardzo dawna.

  14. graforoman pisze:

    A ja sobie w oknie słucham koncertu TSA. Właściwie to najlepiej słychać w kiblu. :) Pozdro dla Szczecinan. /trzącha dynią/

  15. Adamaszek pisze:

    Ja bym wolała raczej zrozumieć, dlaczego nie ma takiego człowieka na świecie, który by mnie poznał i powiedział – ok jesteś fajna. Wręcz przeciwnie, ludzie nawet nie chcą mnie poznać. Przecież ja jestem mądra, inteligentna, oczytana, miła. Mam jeszcze pewnie kilka innych zalet. Chciałabym wiedzieć, co robię nie tak. Kiedyś podobno zbyt szybko chciałam zawierać bliskie znajomości, tak bardzo mi na nich zależało, ale teraz naprawdę rozmawiać mogę o byle czym godzinami. I naprawdę nie zależy mi na bliższych znajomościach, wystarczy żebym od czasu do czasu mogła z kimś pogadać. Nie rozumiem czemu jak przychodzę to nagle wszyscy wychodzą, albo ludzie się ze mnie nabijają pisząc, że mnie lubią. Co w tym jest takiego śmiesznego?

  16. Adamaszek pisze:

    Nie przejmuję się tym zresztą jakoś strasznie, bo już się do tego przyzwyczaiłam, ale chciałabym wiedzieć dlaczego tak jest. I dużo bardziej niż to, jak zrozumieć świat. To pewnie dlatego że jestem egoistką.

  17. graforoman pisze:

    Adamaszek, jesteś dla nich za mądra i za subtelna (tak z Twojego pisania wnoszę) i wychodzą zawstydzeni własną głupotą i gruboskórnością. Zacytuję Kapitana Bombę „Tępe Chuje”!

  18. maskana pisze:

    Ja też… choć odrobinę skłaniałam się ku Barcelonie. Raz za Real, dwa za Premiership:)

    • oceanofstupidity pisze:

      Świetny mecz. Barcelona pokazała się dziś z najlepszej strony. Anglikom dziś wyjątkowo nie szło. Normalnie kibicowałbym właśnie im ale Katalończycy wyraźnie się dziś wybijali nad poziom :-)

  19. pstro pisze:

    Przecież ja jestem mądra, inteligentna, oczytana, miła. Mam jeszcze pewnie kilka innych zalet…. no kurde wypisz wymaluj ja!!

    możliwe Adamaszek, że Tobie się wydaje, że jak pisze ktos, że Cię lubi uważasz, że się nabija ;)

    za bardzo rozkminiasz pisane, tyle powiem Ci ja, zupełny luzer do pisanego/wyczytanego :>

    • odarty pisze:

      To masz lepiej, niż ja, bo ja chyba mam w sobie tylko te dwie piękne cechy. Ale i tak mam lepiej, bo ciągle widzę sens pracy nad sobą ;)

  20. onufry69 pisze:

    Adamaszej, żeby było jasne. Ja nigdzie stąd nie wychodzę. Nie ma tak łatwo :P:D

  21. pstro pisze:

    Adamaszek, jesteś dla nich za mądra

    Grafo chcesz w ucho? :P

    Maskana bez butli tlenowej ani rusz wiesz? ;P

  22. onufry69 pisze:

    Real nie lubię Mask, bo jak dla mnie wielkie głowy zgrywają.

  23. pstro pisze:

    napisałam komcia, że real też jest be, bo drożyzna straszna i albo do spamu wpadłam (zerknę) albo mi dają do zrozumienia, że mają dosyć mojego spamu :P

  24. onufry69 pisze:

    Grafo tylko nie chuju, dobra? :P

  25. witaminkaa pisze:

    „pstro pisze:
    Adamaszek, jesteś dla nich za mądra”
    Zgadzam się!
    I witam wszystkich bez wyjątków.

    Adamaszek jeśli czujesz że odbiegasz od innych to znaczy że jesteś oryginalna, nie szara. (szaraczek się podpisał)

  26. pstro pisze:

    witaminka, ale dziś miałyśmy opady, dobrze, że nie dobrego nastroju :)

  27. maskana pisze:

    Daria, myślę, że nie jest tak źle jak Ci się wydaje.

    Pstro, już wdycham:)

  28. onufry69 pisze:

    Pstruśka mi w sumie chodziło o Polo market. :P

  29. witaminkaa pisze:

    Zawsze chciałam dbiegać od innych, głupie teksty gadałam. Inaczej się ubierałam, przeornie wszystko odbierałam… i wzieli mnie za dziwoląga:P

    • odarty pisze:

      Bo Struktura nie jest zainteresowana odmiennością, bo to godzi w Nią samą, więc broni się na różne sposoby, łącznie z niszczeniem tęskniących na poszukiwaniem prawdziwego Ja ;)
      Tak sobie tylko gadam publicznie :D

  30. pstro pisze:

    witaminka znaczy opowiedz o tych ciuszkach?:>

  31. maskana pisze:

    Onufrzak, też ich nie lubię, dlatego po cichu kibicowałam Barcelonie:)

    Witaminko:* nastrój troszkę Ci się poprawił?

  32. witaminkaa pisze:

    Zawsze ceniłam indywidualizm, chciałam chłonąć czyjąś inność i uczyć się niej. Teraz wiem że kazda chwila zmienia człowieka i nie jest mozliwe by kogoś poznać, choćbyś całe życie chciał.. Ważne jest zaufanie, nawet tutaj:)

  33. Adamaszek pisze:

    Fajnie napisaliście, dzięki.

  34. witaminkaa pisze:

    Mask, jestem jeszcze otumaniona złością, ale gotowa do dalszej walki, bedziemy się odwoływac, nie bede czekala pol roku:*

  35. pstro pisze:

    polo market, nasz ulubiony /zafałszowanie/ :P

  36. maskana pisze:

    daj znać kiedy trzymać kciuki. Ja słabej wiary jestem, ale w dobrą energię wierzę. Prześlę Wam całą!

  37. witaminkaa pisze:

    ja wierzysz w ludzi to wystarczy:)

  38. onufry69 pisze:

    Witaminka, ja jestem inny, ucz się ile chcesz. :P

  39. witaminkaa pisze:

    /nagabywacz?/ :D
    teraz mam inne fazy:P

  40. maskana pisze:

    Cześć Krzysiu:)
    Dziś to bym Ci wybaczyła kibicowanie MU:) ale tylko dziś:P

    • oceanofstupidity pisze:

      Już chciałem napisać, że kibicowałem Aresenalowi ale coś mnie tknęło i sprawdziłem sobie, kto naprawdę gra w finale :-))))

  41. onufry69 pisze:

    Pstruśka o której się kładziesz nie od ściany, bo nie wiem, czy czasem nie będę musiał skoczyć na CPN. :D:P

  42. pstro pisze:

    oglądam „Gruby grubszy” to jak ja i maskana :P:D

    i tekst: ma pasek w rozmiarze równika :D

  43. pstro pisze:

    Onufrzak, za godzinkę?:>

  44. onufry69 pisze:

    Pstruśka skoro tak mówisz, to tak będzie. Nigdzie nie idę. :)

  45. onufry69 pisze:

    Witaminka zdradź jakie to są fazy i nie mów, że to gotowanie, bo to jest oczywiste. :D

  46. pstro pisze:

    jak tylko się zaczną ogródki piwne
    wyda Ci się dziwne,
    że tak dlugo czekałaś
    i pstrusi realnie nie znałaś :D

  47. maskana pisze:

    „Już chciałem napisać, że kibicowałem Aresenalowi”
    dobrze, Krzysiu, dość owijania w bawełnę – ile chcesz pożyczyć i dlaczego tak dużo?:D:P

  48. oceanofstupidity pisze:

    Noo tem tego… bo jestem na nowej drodze życia? ;-)

  49. pstro pisze:

    Valuś chajtłeś się? :>:D

  50. maskana pisze:

    przekonałeś mnie:D

  51. onufry69 pisze:

    Mask, ja myślę, że swoimi komciami na temat piłki i to ni plażowej wydębiłem ostatni grosz. :P

  52. onufry69 pisze:

    Pstruśka jak się zaczną ogródki piwne, to się nie zdziw jak przyjadę i się zainstaluję do jabłonki na całe lato. :P:D

  53. mmrr pisze:

    Dobrej nocki życzę wszystkim

  54. oceanofstupidity pisze:

    Eeee nie’ee :-))) nie ożeniłem się. Chociaż właściwie mógłbym polecieć jakąś małą prowokacją. Drzewo już mam. Znaczy się zasadziłem :-)) a teraz remontuję dom. Nie wiem jaka jest kolejność ale może wszystkie punkty uda się zaliczyć ;-)

  55. oceanofstupidity pisze:

    Dobranoc MR :-)

  56. pstro pisze:

    mmrr już? no weŚ :>

    Valuś, syn został…/zerk na Maskanę., bo ostatnio coś wspominała/ :D

  57. onufry69 pisze:

    Valuś, kolejność w tych czasach może być zupełnie przypadkowa. ;)

  58. oceanofstupidity pisze:

    Tak Pstro, widziałem ten komentarz ;-) ale ja chcę pierwsze dziecko – córkę :-)))

  59. oceanofstupidity pisze:

    Onufry no to mi ulżyło :-)))

  60. maskana pisze:

    „a mnie się marzy Kurna chata…lalala”:)
    Mmrr, kolorowych snów:)

  61. pstro pisze:

    córka jakby juz jest :P:D

  62. maskana pisze:

    Onufry, mam fundusz powierniczy na takie specjalne okazje:D:P

  63. maskana pisze:

    Pstro, „jakby” robi róźnicę:D
    Poza tym ja się juz z Włochem umówiłam, więc wiesz… po prostu sie z tym pogódź:P

  64. onufry69 pisze:

    Mask, znaczy, że mi coś powierzysz?:>:D

  65. oceanofstupidity pisze:

    :-))))

  66. pstro pisze:

    tak Onufrzak, sekret :P

  67. pstro pisze:

    maskana, ja nawet po stronie strat zapisałam 9 dych, na in plus to, że wyro całe dla siebie :D

  68. onufry69 pisze:

    Pstruśka, Ty mnie nie widzisz, czy nad wierszem myślisz? :P

  69. maskana pisze:

    Onufry, po_wierzę. Zresztą przed i w trakcie też:P Taka ze mnie ufffna dziewczynka:)

  70. pstro pisze:

    to Ty mnie nie widzisz mądralo ;P

  71. maskana pisze:

    a widzisz! Łóżko dla siebie – bezcenne:)

  72. onufry69 pisze:

    Mask, nie bądźmy gołosłowni, całkiem spora. :P

  73. silma pisze:

    Val :D wiesz co dobre / z ta corka, znaczy/

  74. oceanofstupidity pisze:

    No pewnie ;-)

  75. oceanofstupidity pisze:

    No i wszyscy poszli :-)

    dobrej nocy. kolorowych snów.

  76. Deluzja pisze:

    Śpicie?

  77. widokzokna75 pisze:

    Witam z rana samego :) Ech kocham sobotnie noce :)

  78. witaminkaa pisze:

    Dzień dobry bardzo i lece sie ubierać, musimy wyjechac wczesniej bo jakiś maraton o 9 bedzie i zamykają nam ulicę:P
    Buźka! i miłego dzionka!:)

  79. odarty pisze:

    dzień dobry :)
    Kogo tu by dziś pozaczepiać, bo na spacer chyba nie da rady. Królowa deszczu rządzi

  80. Deluzja pisze:

    To weź parasol i śpiewaj deszczową piosenkę. Cześć!

  81. pstro pisze:

    a u nas padało wczoraj, dziś słonecznie, wychodzi na to, że deszcz się przeniósł wyżej :D

  82. Deluzja pisze:

    Albo chodź na spacer do mnie, u mnie pięknie i słoneczko świeci. A ja bym za oknem chętnie deszcz zobaczyła. Łatwiej byłoby mi do książek usiąść. O

  83. Deluzja pisze:

    Cześć Pstro! :*

  84. pstro pisze:

    cześć! myślałam, że pierwsza wstałam skoro świt :>

  85. odarty pisze:

    nie mam parasola i nigdy go nie miałem. Przeczekam tu z Wami, taki dobry mam pomysł ;)

  86. pstro pisze:

    nie no, takie pomysły to niech Ci częściej do głowy wpadają :D

  87. odarty pisze:

    w głowie to mi diabły tańczą czasami, więc Ty chociaż tam nie zaglądaj :D

  88. Deluzja pisze:

    Pstro, Widoczek był tu pierwszy. O. A ja po Was wczoraj światło gasiłam. No wiecie co? Prąd trzeba oszczędzać. O.

  89. pstro pisze:

    myślałam, że ja :D … nie kuś z tym zaglądaniem :P

  90. pstro pisze:

    Ulotna jak oszczędzać, jak ja nie zasnę w ciemnościach co? a o swoje samopoczucie należy dbać! o! :P

  91. Deluzja pisze:

    No skoro tak stawiasz sprawę.

    Ja to bym chętnie do tych diabłów zajrzała:)

  92. odarty pisze:

    no Ty w jednej notce potańczyłaś sobie :P Szpilkami podeptałaś mi synapsy, że chodziłem skołowaciały

  93. onufry69 pisze:

    dzień dobry. :)

    Ulotna, widzę, że zapraszasz do siebie…powiedz co mam zabrać ze sobą.:>

  94. Deluzja pisze:

    Cześć Onufrzak! :* Nic Ci nie trzeba, wszystko mam, co do szczęścia potrzebne.

  95. odarty pisze:

    dziewczyny Wy idźcie dziś lepiej do Światyni, a nie diabłami się fascynujecie ;)

    czeee Onufry :)

  96. Deluzja pisze:

    Onufrzak ma jakieś względy… Mi Odarty nawet cześć nie odpowiedział… O. A w świątyni, to ja już byłam. O. Na 7 rano. Bo doszłam do wniosku, że potem szkoda mi dnia.

    • odarty pisze:

      mam taką przypadłość wzrokową, że nie zauważam czasami ludzi ;) Diabły mną kierują :D

  97. pstro pisze:

    fascynacja diabłem minęła bezpowrotnie :P

    ja jestem jeszcze wczorajsza, w Świątyni byłby popłoch, mogli by nawet dać dyla i taca by na tym ucierpiała, kto inny się tam wstawi za mną ;)

  98. onufry69 pisze:

    cześć Odarty. ;)

    Ulotna, a menu jakie będzie?

  99. pstro pisze:

    a ten tylko o żarciu :P

  100. Deluzja pisze:

    Onufrzak, mam wczorajsze pulpety i mam kurczaka w piekarniku i szynkę z domu mi przywieźli i mam ogórki kiszone i mam grzybki w słoiku i mam bigos w lodówce.

  101. onufry69 pisze:

    Ulotna, ale ja nie o jedzenie pytałem :P

  102. onufry69 pisze:

    Pstruśka, Ty się tak diabła nie wyrzekaj, bo znowu zapuka pod byle pretekstem. :P

  103. Deluzja pisze:

    Onufrzak mi menu to tylko z jedzeniem się kojarzy. O.

    Niech będzie Ci wybaczone Odarty!

  104. odarty pisze:

    Deluzja, bo ja w wielkim szoku jestem i najsampierw patrzam, aby Onufera (tu ukłony ku pomysłowości Ady Maszek) nie przegapić bez przywitania ;)

  105. pstro pisze:

    fajnie wygląda Ada Maszek (w tej wersji znaczy):D

  106. onufry69 pisze:

    Odarty, też zawsze czekam na Ciebie. ;)

  107. odarty pisze:

    pomyślałem o tym samym i marzyłem w swoich nieprzyzwoitych myślach, by była to Ona, najOnijesza Ona ;)

  108. maskana pisze:

    Zasnęłam wczoraj przed monitorem. Chyba jestem uzależniona /szukanie telefonu do specjalisty/
    Dzień dobry bardzo:)

  109. onufry69 pisze:

    cześć Mask. :)

    śmiało dzwoń. :P

  110. odarty pisze:

    Ty maskana nie żartuj z Diabła Uzależnień, bo zawsze podsyła wytłumaczanie ;)

  111. pstro pisze:

    maskana zerknij w lusterko, jakie literki Ci się odcisnęły na policzku od klawiatury, może to jakiś znak :P:D

  112. onufry69 pisze:

    Pstruśka u Ciebie zawsze się odciska O tylko bądź teraz mądry i weź powiedz co to oznacza. :P:D

  113. pstro pisze:

    Onufrzak, kiedyś rozszyfrujesz :P

  114. odarty pisze:

    jak szyfrant otrzyma tajną wiedzę okaże się, ze to… nie O lecz zero :P

  115. maskana pisze:

    Onufry, Twój telefon mówi Twoim głosem: jeżeli szukasz specjalisty, zapłać mój ostatni rachunek i zadzwoń jeszcze raz. Dzieki, poszukam kogoś tańszego:P

    Odarty, ja jestem na tyle samodzielna, że przed nikim nie muszę się tłumaczyć. Nawet przed samą sobą:D

    Pstro, w lusterko nie będę zerkała, dopiero wstałam więc taki szok o świcie to mógłby mnie zabić, ale pod palcami wyczuwam R W A N D A. To jednak znak:)

  116. pstro pisze:

    rozwiń temat Odarty :D

  117. pstro pisze:

    raczej RWANA, D na bank tam niema, znaczy branie będziesz miała :D

  118. odarty pisze:

    maskana nikt przed nikim nie musi się tłumaczyć ze swoich przemyśleń ;)

    pstruśka nic nie wiem na ten temat. Ja tylko tak sobie mniemam

  119. pstro pisze:

    to wymniemaj ciąg dalszy co? :>

  120. onufry69 pisze:

    Pstruśka, myślałem, że już Cię rozszyfrowałem. :P

  121. onufry69 pisze:

    Maskana, mogłaś powiedzieć nagranemu głosowi, że to Ty dzwonisz. :P

  122. pstro pisze:

    Onufrzak, to by była katastrofa powiem Ci, co Ty byś robił ze mną przez resztę lat? :P

  123. maskana pisze:

    branie? Pstro, ale ja się dziś nie wybieram na ryby:D

    Odarty, teoretycznie masz rację. Praktycznie systematycznie proszę moje dziecie, o podzielenie się intencjami i przemyśleniami. A jak coś „zbroi” to wręcz oczekuję rozprawki:)

  124. onufry69 pisze:

    Pstruśka enigmo Ty moja. :P

  125. odarty pisze:

    maskana nie wiem czy mam rację, podzieliłem się tylko swoją myślą. Mogę nawet jej nie mieć. Mam trochę inny cel ;)

  126. maskana pisze:

    Onufry, przesz mówiłam: że to ja, że w jakiej sprawie, że wymiary i jak doszłam do wagi to coś się rozłączyło:P

  127. pstro pisze:

    no wiesz, przewidywalność bywa nudna, więc się ciesz z tej enigmy :P

  128. pstro pisze:

    maskana, ja to nawet nie dochodzę i się rozłącza :P:D

  129. maskana pisze:

    Odarty, podoba mi się Twoja cel(ow)ność:)

  130. R pisze:

    Kurcze pieczone weź człowieku wyjdź z domu nachwilę to nocie stworzą, komci nawalą by tylko biedny R się zagubił? Dzięki Pstro, że mnie uśwadomiłaś bo bym błądził w starych bitach ;)
    Mask nie wiedziałem, że z Ciebie tak fanka piłkarska :) tyle, że ja oglądałem to :D

  131. onufry69 pisze:

    Mask, ja już przy wzroście się zastanawiałem czy rozłączyć. :P

  132. onufry69 pisze:

    Pstruśka, cieszę się całym sobą. :P:*

  133. pstro pisze:

    R , błądzić luCka rzecz :D …
    dobrze, że Maskana ma pomysł na notkę, jakoś mi się spokojniej pisze te komcie :D

  134. mmrr pisze:

    Witam porannie wszystkich :) tzn.
    Pstro…
    Maskana…
    witaminkaa…
    Deluzja…
    Adamaszek…
    Oceanofstupidity…
    Onufry…
    Odarty…
    :))))))))))))))))))

  135. mmrr pisze:

    I oczywiście witam porannie :)
    R…

  136. pstro pisze:

    mmrr raczył wstać na obiad :>;)

  137. onufry69 pisze:

    mmrr dlaczego ja jestem przedostatni?

  138. mmrr pisze:

    bardziej raczył włączyć koma bo wstał o 7:00 :)

  139. maskana pisze:

    Odarty, jesem pewna, że nie tylko za to:D;)

    R, jeszcze wielu rzeczy o mnie nie wiesz;)
    „To” też lubię, nie tylko z racji genów:) I gratuluję;)

  140. mmrr pisze:

    nie ostatni… to są wszystko pierwsze miejsca:)

  141. odarty pisze:

    pewnie maskana, ze nie tylko za to ;) Wiesz dobrze

  142. R pisze:

    Dzia Mask :)

  143. maskana pisze:

    /tańczy/
    Odarty:* lubię jak się ze mną zgadzasz, mimo, że nie solisz;)

  144. R pisze:

    Onufry nie smuć się, że jesteś przedostatni ja tym razem jestem ostatni – ostatni będą pierwszymi hehehe ;)

  145. onufry69 pisze:

    R Ty byłeś wyszczególniony osobno, nie narzekaj. :P:D

  146. R pisze:

    tia na doklejkę ;)

  147. onufry69 pisze:

    na deser lepiej brzmi. ;)

  148. mmrr pisze:

    No nie!!!… ludzie!!! co Wy z tym pierwszym-ostatnim… zachciało mi się Was po imieniu wyróżnić to mam… i dobrze mi tak…

  149. maskana pisze:

    ja myślę, że to nie doklejka a takie grand prix:D

  150. onufry69 pisze:

    o i Mask znalazła określenie jak ta lala. :P:D

  151. odarty pisze:

    my jak huragan wszystko niszczymy ;) Nie byliśmy przygotowani na taką inność ;)

  152. mmrr pisze:

    to nie jest inność tylko tożsamość wyrażona inaczej :)

  153. maskana pisze:

    ja się nie buntowałam – znaczy, że nie wyróżniam się z tłumu, jestem przezroczysta i nijaka? /w bek/

  154. mmrr pisze:

    o kurde!!!… no nie!!! jak jeszcze kobiety zaczną odnośnie ich miejsc… to zwieje tam gdzie tymianek rośnie czy pierz??? nie wiem …

  155. R pisze:

    mmrr trzeba wypić piwo, które się naważyło ;)
    spox to takie alternatywne podziękowania za przywitanie z imienia :D

  156. Deluzja pisze:

    Ja dziękuję za powitanie Mmrr :-) i buziaka Ci dam :*:*:*

  157. maskana pisze:

    wiedziałam, że na Ciebie, Odarty, to zawsze mogę liczyć;)

  158. Deluzja pisze:

    Maskuś :* schudłaś? /bułka z salcesonem i ogórkiem kiszonym/

  159. Deluzja pisze:

    Cześć R! :*:*

  160. R pisze:

    Hej Deluzja :)

  161. maskana pisze:

    Daluzja:* yhym, schudłam z rozmiaru 68 do 66:P ale przez tą Twoją bułkę to znów przytyję:D

    Jadę na obiad i do cyrku. Uprzedzając Onufrzaka – nie, nie będę robiła za małpę:P:D
    Miłego popołudnia Wam życzę;)

  162. R pisze:

    Musicie to zobaczyć :D

  163. Deluzja pisze:

    Musieliśmy.

  164. Deluzja pisze:

    Wszyscy zniknęli. O.

  165. pstro pisze:

    ja się lenię, co nie znaczy, że obiadu nie będzie :P

  166. onufry69 pisze:

    nie no zupki chińskie też lubię. :P

  167. graforoman pisze:

    Łączę się w bólu z głodnym Onufrym. Dasz radę!!

  168. onufry69 pisze:

    a Onufrzak głodny, to zły. :P:D

Skomentuj

