Pokuszenie…

Odarty podesłał mi „tubę” i napisał, że to starczy za całość, słowa wypisane na ekranie, muzyka w tle. Faktycznie, czego więcej chcieć? Dodam jedynie fragment komentarza, co do utworu, bo mi się spodobał …” przerażająca” i taka … „dogłębna” gitara … to tak jak zajrzeć w studnię bezdenną – nie można tego ogarnąć!”.

195 Responses to Pokuszenie…

  1. pstro pisze:

    Odarty, a ta tuba to z podtekstem? tak pytam :D:P

    jutro poniedziałek? matuchno jedyna, całe szczęście ;)

  2. onufry69 pisze:

    Też się cieszę.:-):-*

  3. pstro pisze:

    Onufrzak żyjesz? ja ledwo co :D:*\

  4. mmrr pisze:

    super gitara!!!!! szacun!!!!

  5. Deluzja pisze:

    /zasłuchana/ :-)

    /nutki/

  6. onufry69 pisze:

    Pstruśka, przysnęło mi się na plaży w cieniu początkowo, jak się przebudziłem, to leżałem całkiem w palącym słońcu, mówi Ci to coś? :-P:-D

  7. R pisze:

    Hej łobuzy :)

  8. mmrr pisze:

    Dobranoc… dobrych snów życzę wszystkim :))))

  9. maskana pisze:

    Dzień dobry w ten jakże piękny, słoneczny poranek. Uwielbiam poniedziałki:)

  10. R pisze:

    hej :) Ja też ostatnio w nich gustuję ;)

  11. oceanofstupidity pisze:

    Dzień dobry i miłego dnia :-)

  12. onufry69 pisze:

    Zgadzam się z wami, a film „Nie lubię poniedziałku” to dzika propaganda. Dzień dobry, fajnie was widzieć. :)

  13. mmrr pisze:

    Witam porannie wszystkich w ten spokojny ranek :)
    Witaj witaminkaa!
    Witaj Adamaszek!
    Witaj Maskana!
    Witaj Pstro!
    Witaj Deluzja!
    Witaj R!
    Witaj Odarty !
    Witaj Onufry!
    Witaj oceanofstupidity!
    Witaj waltz!
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  14. witaminkaa pisze:

    Dzien dobry bardzo wszystkim :*

  15. pstro pisze:

    zbiera się na burzę i zbiera i zebrać się nei może, a powietrze gęste i gorące jak zupa …cześć miluchy!! pewnoz cienia nie wychodzicie, mineralka z lodem na stole a nogi w misce z wodą co? :>

  16. onufry69 pisze:

    Ty tu mi burzą i mineralką oczu nie mydlij, bo ja jeszcze dobrze ględzić nie zaczałem. :P:*

  17. pstro pisze:

    fakt, mineralka jakoś do Ciebie nie pasuje :P:D:*

  18. onufry69 pisze:

    Ja lubię jak Ty o niebie, a ja o chlebie, będzie jeszcze czas i miejsce /postraszenie/ literatka też do mnie nie pasuje, bardziej blogerka. :P:D

  19. pstro pisze:

    to taka literatka inaczej? :P przesz wiem, że będziesz gderał wiec po co podtrzymywać temat? :P

  20. onufry69 pisze:

    Jestem spóźniony, ale dawno się nie cieszyłem ze spóźnienia. :D

  21. onufry69 pisze:

    Literatka, to taka siostra szklanki. :P

  22. maskana pisze:

    młodsza siostra;)

  23. mmrr pisze:

    Dobranoc :) życzę spokojnego snu wszystkim

  24. oceanofstupidity pisze:

    Widać, że nadeszła fala upałów. Ech… gdzie ten upragniony deszcz? Dzień dobry :-) i miłego dnia wszystkim.

  25. mmrr pisze:

    Witam porannie wszystkich w ten rześki ranek :)
    Witaj Deluzja!
    Witaj Witaminkaa!
    Witaj Adamaszek!
    Witaj Pstro!
    Witaj Maskana!
    Witaj Oceanofstupidity!
    Witaj R!
    Witaj Odarty !
    Witaj Onufry!
    Witaj Waltz!
    :)

  26. mmrr pisze:

    U mnie deszcz był wieczorem i w nocy i dlatego mam tak rześko:)

  27. widokzokna75 pisze:

    Cześć :)

  28. Adamaszek pisze:

    Człowiek siedzi, pogadałby, a tu cicho wszędzie. To uciekam.

    Serdecznie cześć! Dla wszystkich :))

  29. pstro pisze:

    wiatrak ledwo chodzi, a co dopiero ja, a przeciez ja nie jestem pazerkna, po co od razu cztery dychy na termometrze jak w zupełności wystarczy 25

    mmrr chwalipięto /zazdraszczanie ciepłego deszczu/ :)

  30. witaminkaa pisze:

    A u mnie berbeć śpi. Kurczak w ziołach gotowy. Na dworze zbyt gorąco:/ Buziaczkuję was kochani :**

  31. widokzokna75 pisze:

    Pogoda jest masakryczna, już tęsknię do jesieni :)

  32. pstro pisze:

    Maciej no weź… jesieni mówimy stanowcze nie! ale afrykańskiej temperaturze za dnia też :D

  33. pstro pisze:

    witaminka, kurde, że Tobie chce siepichcić, no podziwiam no! ;)

  34. maskana pisze:

    Dzień dobry bardzo gorąco. Tak bardzo, że marzy mi się śnieg. Dużo, barrrrrrrrdzo duuuuuuuuuuuużo śniegu;)

  35. onufry69 pisze:

    U mnie popadało, dalej gorąco. Przyjemnie wieje z południa.;-)

  36. pstro pisze:

    Onufrzak, bo z południa to zawsze przyjemnie wieje, co nie Maskana? :>

  37. Deluzja pisze:

    Cześć!

  38. maskana pisze:

    oczywista oczywistość, Pstrusiu;) Wogóle z południa to wszystko jest naj.

  39. maskana pisze:

    Cześć Deluzja:* u Ciebie też czerwiec a w sercu maj?:>

  40. Deluzja pisze:

    U mnie, ciężko… oj ciężko…

  41. onufry69 pisze:

    Północ też jest fajna, posłodzenie se. :-P:-D

  42. pstro pisze:

    Onufrzak, ale nie naj…:P

    Ulotna przeuczona jesteś już pewnikiem co?:>

  43. onufry69 pisze:

    Pstruśka, bo z tych stron skromniejsi pochodzą, ale nie naj.:-P

  44. Deluzja pisze:

    Ja już przeuczona podwójnie i uwaga, dalej idę się uczyć…

  45. widokzokna75 pisze:

    Życie jest piękne :) kolejny raz cześć :)

  46. Deluzja pisze:

    Widoczku :*

  47. widokzokna75 pisze:

    :) Zajebiście miło Was hmm widzieć, czytać ?

  48. Deluzja pisze:

    Widzieć i czytać :D

  49. widokzokna75 pisze:

    wyobraźnia dobra rzecz :)

  50. maskana pisze:

    nawet bardzo dobra. Ja, na ten przykład, wyobrażam sobie, że jestem mądra i śliczna i od razu plus 10 do samopoczucia:D

  51. widokzokna75 pisze:

    Oczko cześć :) i teraz będzie opierdal :) bez wyobraźni jesteś.

  52. pstro pisze:

    Maciej a jak fajnie,ze Ty do nas zaglądasz :)

    Maskana, i od razu 10 kilo mniej nie? :D

  53. pstro pisze:

    Maciej, ale czekaj czekaj! poznałeś kogoś na karaoke?:> opowiadaj!! fajna? :>

  54. Deluzja pisze:

    Z uśmiechem, ja idę się uczyć. :)

  55. widokzokna75 pisze:

    Pstro Ty się mnie pytasz czy ja kogoś poznałem na karaoke ? :) Jeśli dobrze przeczytałem to opowiadam tak :) parę razy tak :)

  56. pstro pisze:

    Ulotna, przepytamy!! /postraszenie/ no! :P

  57. maskana pisze:

    Cześć Panie M:* dzięki Tobie to nawet plus 20 do samopoczucia:)

    Pstro, 10 kg to minimum. Jak się rozpędzę to nawet do rozmiaru 52 dochodzę. Wyobrażasz sobie?:>

  58. pstro pisze:

    Maciej, ja w nawiązaniu do wpisu cyt.

    widokzokna75 pisze:

    Życie jest piękne :)

    taki jesteś w tych słowach uśmiechnięty :)

  59. widokzokna75 pisze:

    Pstro, fajna ? Raczej czy fajne ? Tak fajne, tak jedna była ruda, tak jestem zmęczony. Tak wiem, że jestem skurwielem :)

  60. pstro pisze:

    Maskana, moja wyobraźnia rozmiarem jako i ja jest ho ho, ale Ciebie takiej kruszynki nie ogarniam :P:D

  61. maskana pisze:

    Deluzja tylko ucz się tego, z czego Cię możemy przepytać /błaganie/;)

  62. pstro pisze:

    o kurde! bloga masz…czekaj niech no przejrzę, niech no będę na czasie, niech no podkradnę jakąś tubę :D

    pierwszy zerk i widzę, że od rudych zacząłeś :P /zerk na swoje kudły…cholercia, czarne/

  63. widokzokna75 pisze:

    Pstro co Ty palisz teraz albo pijesz ? :) masz tam moje fotki ostanie :)

  64. maskana pisze:

    Pstro, skup się! Skoro mnie nie widzisz, spróbuj siebie. Potem odejmij 12 kilo i wyjdzie Ci mniej więcej to co widzę ja:D:P

  65. widokzokna75 pisze:

    Czarne pióra są też zajebiste. Rude i czarne + myszowate :)

  66. pstro pisze:

    Maciej, ja jedynie palę sie…czasem :D co do picia to wiesz…procenty z colką jak już…własnie miałam pytac, czemu tam nie ma muzyki w tej notce z fotkami?:>

  67. pstro pisze:

    Maskana, aż tak na wdechu nie mogę postać przed lustrem, nie wymagaj cudu tak ? :P:D

  68. widokzokna75 pisze:

    bo nikt nie nagrywał :( a dostałem sie do finału miesiąca

  69. maskana pisze:

    Pstro, weź tą ostatnią. Jest cudna.

  70. pstro pisze:

    Maskana weź zrób wdech co? no :)

  71. pstro pisze:

    kurde Maciej! fotki i tuba z finału i robimy nocię co?:> nooo, zgódź się :)

  72. widokzokna75 pisze:

    ok coś pomyśle :) ale sam napiszę :)

  73. maskana pisze:

    wdycham, zaraz mnie nadmiar zabije:)

  74. pstro pisze:

    Maciej i ze swoich prac daj coś nam co? takie ładne zawsze robiłeś? /mina kota ze Shreka/ :>

  75. widokzokna75 pisze:

    Mówisz o grafikach ?

  76. maskana pisze:

    tak, Maćku. Pstro, mówi o grafikach:)

  77. widokzokna75 pisze:

    Dobra miłe Panie, śmigam do koleżanki na piwo :) Papapa

  78. pstro pisze:

    na zdrowie Maciek :) pozdrów towarzystwo od nas :D

  79. pstro pisze:

    powoli można normalnie oddychać, wreŚcie! ;)

    zmiany w komciach zauważyliście?

  80. pstro pisze:

    dawno nie fruwałam zatem /otrzepanie skrzydeł z kurzu/ …:)

    festiwal za progiem, to i mi się udzieliło, na piastonaliach gardła nie zdarłam to wszystko przede mną nie ? :D

  81. witaminkaa pisze:

    „witaminka, kurde, że Tobie chce siepichcić, no podziwiam no! ;)”
    no wcale nie chcę, codziennie walczę ze sobą i zadają sobie pytanie : co na obiad? kurde!
    Dobry wieczór:)

  82. pstro pisze:

    witaminka ale walczysz i polegasz, ja to bym nie zrobiła, no chyba że teraz :D

  83. witaminkaa pisze:

    a co ja mam walczyć z berbeciem i babcią, są zależni ode mnie :P

    ładnie to wygląda przy komciach

  84. maskana pisze:

    też mam ten problem z obiadami. Mogę gotować, żeby tylko ktoś za mnie wymyślał:)

  85. witaminkaa pisze:

    padam na pyszczek, dobrej nocy:*

  86. oceanofstupidity pisze:

    „Czekam aż znów spadnie deszcz….”
    Umycie auta nie pomogło. Skoszenie i podlanie trawy też nie a to zwykle działa. Do diaska, co jest grane?

  87. pstro pisze:

    SE chociaż trochę deszczu w tubie zapodajmy :>

  88. oceanofstupidity pisze:

    Jeśli to ma go w końcu przywołać to czemu nie. :)

  89. pstro pisze:

    Valuś, ja zerkŁam i wiem, że przyszŁeś na z pomocOM ;), św. Piotr na bank Ci dał plusik po stronie dobrych uczynkow :D, ale pozwolisz, że się wtrynię przed Ciebie? no pozwól no :>:D

  90. oceanofstupidity pisze:

    Możesz się wtrynić :-D ja się nie obrażę.

  91. oceanofstupidity pisze:

    No przy komentarzach zmieniło się okno ale chyba nic poza tym się nie zmieniło?

  92. pstro pisze:

    u mnie nic, ten sam pstrokaty układ liter :D

  93. oceanofstupidity pisze:

    Lato się zbliża wielkimi krokami. Wszyscy zniknęli.

  94. kadarka pisze:

    Zerkam na tą nagą babkę :). Oko mi się przymyka.

    Czasem tak sobie dumam – po co się kłaść skoro zaraz trzeba wstać..

  95. oceanofstupidity pisze:

    Coś w tym jest ale niestety nawet godzina lub dwie snu coś dają więc mimo wszystko warto się położyć :-)

  96. kadarka pisze:

    Ocean, dają tyle, że godzina 12 ta przesuwa się na 13 tą, a to szczyt najgłębszego snu na jawie, walczę z niewyspaniem, a wtedy mam najwięcej roboty (takiej na baczność).

    Już nie dumam, barany idę gnać. DOBRANOCNE beknięcie ;).

  97. oceanofstupidity pisze:

    dobrej nocy zatem :-)

  98. Deluzja pisze:

    A dzień dobry!

  99. R pisze:

    Hej :) Jak nauka?

  100. pstro pisze:

    cześć R-uś :0 spania nie masz? :> mnie ból głowy obudzil, ta duchota nie dość że wymęczy to jeszcze mnie wyboli no…
    jak samopoczucie? :)

  101. R pisze:

    Klimatyzator padł w moim biurze i czekam z niecierpliwością na serwis, więc z trwogą patrzę na termometr i zastanawiam się jak zatrzymać rtęć /drapiąc się w głowę/?

  102. pstro pisze:

    ja przez klimę to się załatwiłam jak pisałam niżej, mam za to włączony stary poczciwy wiatrak, więc jakiś ruch powietrza jest, na całe szczęście słońce dziś fochło i nie świeci,, chociaż na termometrze nic się nie zmieniło

  103. R pisze:

    No ja też dorobiłem się kataru i kaszlu, wczoraj to nawet zaczęto uskuteczniać zakłady kiedy nekrolog.

  104. pstro pisze:

    mężczyźni tak mają, że przy 36,8 na termometrze spisują już testament :P

  105. R pisze:

    Dziwisz się? Przecież to 0,5% odchyłki od normy! ;)

  106. onufry69 pisze:

    No to jeszcze raz się przywitam, bo komć chyba w kosmos gdzieś poleciał. Dzień dobry.:-) klimatyzatora nie posiadam gdyż się psują.:-P:-D

  107. pstro pisze:

    R no tak, przedstawione w ten sposób brzmi groźnie :P:D

  108. pstro pisze:

    Onufrzak , Ty wiatraka nie posiadasz a co dopiero klimatyzatora :P:*

  109. R pisze:

    Hej Onufry :)
    No właśnie się mój zepsuł (woda z niego cieknie) i tak sobie co parę minut patrzę na zegarek /gdzie ten serwis/ potem na klimatyzator /grrr…/ i na szafę pod nim pełną papierzysk /trudno wydrukuje się to jeszcze raz/. Jeszcze kwadrans i go odpalam

  110. onufry69 pisze:

    Wiatrak widzę codziennie, za oknem mam młyn.:-P

  111. maskana pisze:

    Stan posiadania:
    słońce – jest
    klimatyzator – nie ma
    wiatrak – nie ma
    i kto tu ma najgorzej ja się pytam? /czekanie na wylicytowaną wygraną/

  112. pstro pisze:

    chyba będzie u mnie padać /liczenie na to/ bo jak dotrze do mnie słońce od maskany to się chyba wścieknę…
    wygrana to napisanie trzech notek, więc bierz i ciesz się wygraną :P:D

  113. R pisze:

    Moment, moment :) A kto sobie życzył „afrykańskie słońce”? Należy precyzować życzenia np: „afrykańskie słońce i klimatyzator” lub „afrykańskie słońce i wiatrak” :P

  114. maskana pisze:

    Pstro, jako że mam dobre serduszko, to oddam Ci moją wygraną. Oddam i nawet bonus dorzucę – mozesz SE jeszcze jedną napisać:D:P

    R, wiem wiem… ja zamawiałam. Bardzo precyzyjnie zamawiałam. Ale to było wtedy. Dziś jest dziś. Nie wtedy. Dziś mam nowe życzenie. Dziś chcę i wiatrak, i klimatyzację, i słońce. Tak wiem – zachłanna jestem;)

  115. pstro pisze:

    i basen dorzuć do życzenia co? będzie dla mnie :D

  116. R pisze:

    Wiatraka nie mam, z tym to musisz do Onufego może odstąpi Ci swój młyn. ja mogę przesłać tylko zepsuty klimatyzator /gdzie ten serwis trap, trap, trap, trap…/

  117. onufry69 pisze:

    Mask jak ja Ci zazdroszczę tej wygranej, 3 nocie to wyzwanie.:-P cześć Mask.:-)

  118. onufry69 pisze:

    Pstruśka, uściślij o jaki basen Ci chodzi.:-P:-*

  119. pstro pisze:

    kurde, Ty masz rację Onufrzak, z życzeniami to trzeba uważać, bo mogą się spełnić :P:D …taki z wodą, do pływania /doprecyzowanie/ :D

  120. maskana pisze:

    R, młyn nie jest Onufrzaka, On tam tylko myszy płoszy;)
    A z tym klimatyzatorem to się tak nie rozpędzaj – ja sobie poczekam, mam czas… jak naprawią to dopiero się upomnę:D

    Cześć Onufry:) te 3 to ja już oddałam, ale skoro tak zazdrościsz to w sobotę widzę nocię od Ciebie:P

  121. oceanofstupidity pisze:

    Maskano, a prysznic posiadasz? :-> taki z lodowatą wodą :->

    dzień dobry :-)

  122. maskana pisze:

    Krzysiu, jak sąsiedzi tamę na rzece zrobią, to będzie szansa na prysznic:D
    Póki co, R najwyraźniej ma chody u Tego_na_górze bo słońce zgasło:)

  123. R pisze:

    Mówisz i masz :)
    Łatwiej słońce zgasić niż klimę naprawić

  124. maskana pisze:

    rozpieszczaj mnie, rozpieszczaj:)))

  125. oceanofstupidity pisze:

    Jest 12-ta. Skoro u ciebie zgasło słońce Mask to ja na to samo mogę liczyć mniej więcej za parę godzin. Dobre i to.

  126. R pisze:

    Znalazłem wiaderko :) /cieszyć się jak dziecko/ ustawiłem go na szafie pod klimatyzatorem, teraz niech leci z niego :D

  127. maskana pisze:

    Krzysiu, postaram się popchnąć w Twoją stronę, żebyś nie musiał czekać:)

    R – pomysłowy Dobromir i Adam Słodowy w jednym:)

  128. onufry69 pisze:

    Każdy se radzi jak może, ja się właśnie rozebrałem do rosołu, R weź ze mnie przykład. :P

  129. R pisze:

    Onufry w taki upał rosół jeść? ;)
    Mam nadzieję, że właściciel wiaderka się nie znajdzie /nasłuchiwanie/

  130. maskana pisze:

    Onufrzak, w naszej kulturze nie trzeba się rozbierać do jedzenia… a wchodząc do kościoła nie musisz zdejmować butów:P

  131. onufry69 pisze:

    Mask, a ja Ci tylko przypomnę, że ten moherowy beret nijak pasuje do Twojego stylu, znaczy kolorystycznie. :P

  132. pstro pisze:

    Onufrzak już obiad masz? nie żartuj :P

  133. onufry69 pisze:

    Pstruśka po pierwsze nigdzie o obiedzie nie wspomniałem, a po drugie rosół jadam tylko w każdą, pierwszą niedzielę miesiąca. :P

  134. R pisze:

    Onufry czemu w takim razie robisz zamieszanie tym rosołem? Niektórzy są w pracy i nie mogą się posilić /wyciągając barszcz czerwony instant/ ;)

  135. maskana pisze:

    Onufrzak, wiem, już to mówiłeś, nawet zapisałam sobie to na ścianie, tuż nad ołtarzykiem z radiem, ale wiesz, że jak tylko beret zdejmę, to Twój telewizor przestaje odbierać telewizję Trwam:P

  136. pstro pisze:

    ja robię naleśniki /zerk na R i zamknięcie się/ człek tak czasem jęzorem coś chlapnie, a potem musi dotrzymać słowa i w kuchni stać w taki upal..

  137. onufry69 pisze:

    Mask i tak Trwam oglądając śnieżycę w taki upał i czekam aż znowu przyodziejesz beretkę z antenką. :P

  138. oceanofstupidity pisze:

    Na zachodzie bez zmian…

  139. onufry69 pisze:

    Pstruśka, dla Ciebie naleśniki to pikuś. ;)

  140. onufry69 pisze:

    R nie mów, że bonów wam w pracy nie dają na zupę regeneracyjną. Rzuć te robotę. :D

  141. R pisze:

    Onufry jak kiedyś bony dostałem na święta, poszedłem po śniadanie do sklepu. Śniadanie 10,50 pani bierze bon 200,00 i mówi „dziękuję, następny”, pytam się jej grzecznie „a reszta?”, na co usłyszałem „z bonów nie wydajemy”…

  142. pstro pisze:

    R, to było najdroższe śniadanie co? :D

    Valuś, na południu też, żar z nieba, znowu przylazło to słońce, a kropli deszczu ani widu, ani słychu

  143. R pisze:

    No co ty, Pstro, walczyłem jak tygrys by odzyskać ten bon ;)

  144. Adamaszek pisze:

    cześć, rozbieraliście kiedyś szafę przybetonowaną do ściany?

  145. onufry69 pisze:

    Ja kiedyś stałem za gościem co bonami płacił i musiał dobrać, wkurzył się i wrzucił na taśmę 15 lizaków do równego rachunku. ;)

  146. pstro pisze:

    Adamaszek, ja wiele rozbierałam, ale szafy nie :P a co? :>

  147. onufry69 pisze:

    Cześć Adamaszek.:) ja nie rozbierałem, ale zastanawia mnie jej zainstalowanie. :P:D

  148. Adamaszek pisze:

    Pewnie, a choćby zapałek, albo chusteczek higienicznych, ale tych 5 złotych nie oddać za darmo :)

    Pstro – a bo wiesz, jestem w połowie i przeklinam, jak można ludziom zrobić w domu taką szafę na dożywocie. Wyobraźni trzeba nie mieć, że ktoś może kiedyś będzie chciał się jej pozbyć

  149. pstro pisze:

    wkładasz deski i zalewasz betonem, tez mi filozofia :P

  150. pstro pisze:

    Adamaszek, widać Ci była pisana do amenTu :D, jak nie przymierzając maskanie nadwaga :P:D

  151. Adamaszek pisze:

    Onufry – ja się nad tą instalacją wcześniej nie zastanawiałam, co by się nie martwić. Po prostu zbieram siły i kontynuuję. Zastanawiać się będę jak już skończę – co dalej :P

  152. pstro pisze:

    Adamaszek, to gdzie Ty kiecki będziesz trzymać, skoro szafę wywalasz w kosmos? :>

  153. Adamaszek pisze:

    No Pstro – W takim razie przeciwstawiłam się przeznaczeniu, o kurcze! ;D

  154. Adamaszek pisze:

    Pstro – proste, kiecki też wywalam w kosmos ;P A co ;> Będzie nowa szafa – większa przestronniejsza, bardziej pakowna, na samą myśl o niej aż mi się
    bardziej chce rozwalać tą

  155. onufry69 pisze:

    Pstruśka deski zalewasz betonem powiadasz? Nie chcę wiedzieć jak wygląda Twoja lodówka z kostkarką. :P

  156. pstro pisze:

    Onufrzak, to, że mi w te upały zazdraszczasz kostkarki to fakt niezaprzeczalny ale, masz jakąś teorię jak? :>:P:*

  157. pstro pisze:

    Adamaszek, nowe kiecki powiadasz? rozwalaj szybciej! ja Cię będę dopingować :D

  158. onufry69 pisze:

    Adamaszek, to teraz jak listonosz się schowa w tej dużej szafie, to Andaluzyjski go nie znajdzie, ba! Nawet Ty będziesz z tym miała problem. :P

  159. pstro pisze:

    a`propos listonosza, to z tym co mi przesyłki przynosi, to jak starzy znajomi, za chwilę sobie piątkę będziemy przybijać na powitanie …:P:D

  160. onufry69 pisze:

    Teorii na temat lodówki nie mam, ale mam teorię, że już w życiu sobie narozbierałaś, teraz wiesz jak szafę się rozbiera, jestem pewny, że się rozumiemx. :P

  161. onufry69 pisze:

    Teorii na temat lodówki nie mam, ale mam teorię, że już w życiu sobie narozbierałaś, teraz wiesz jak szafę się rozbiera, jestem pewny, że się rozumiemx. :P:*

  162. pstro pisze:

    że niby rozbierania dość, czy co? :P

  163. pstro pisze:

    mi nie trzeba dwa razy powtarzać :P:D

  164. onufry69 pisze:

    Yhy rozbierania i dwa razy, tfu! Trzy razy nie będę się powtarzał. :P

  165. onufry69 pisze:

    Po urodzinach, na pewno, nie przechodźcie na Ty, bo nie ma takiej potrzeby, szacunek do listonosza trza mieć. :P:D

  166. Adamaszek pisze:

    Onufry ja nie wiem, czym się zajmują listonosze w Twoich stronach, ale u nas roznoszą pocztę :P

    Mhm, mhm, masz rację Pstro, to ja już wiem, co będę chciała od Andaluzyjskiego za tę, hmm, pomoc w „robotach typowo męskich” ;D

  167. onufry69 pisze:

    Adamaszek, a u Pstruśki roznoszą paczki, co kraj, to obyczaj. :P

  168. pstro pisze:

    co? /wstrzymanie oddechu/ ciekawe jak go wykorzysta – pomyślała :P

  169. pstro pisze:

    Onufrzak, ja rozumiem, że Ty mnie teraz chcesz wyprowadzić z nerw? nie wiem czy Ci się to opłaca, ale próbuj :P

  170. onufry69 pisze:

    Pstruśka, ale ja wiem, że nie lubisz niespodzianek, dostosuje się. :P

  171. Adamaszek pisze:

    Aha – tajemnica. Ja już uciekam, bo poczułam nowy przypływ sił. Trzymajcie się :))

  172. onufry69 pisze:

    Adamaszek znaczy, że ze mnie power czerpałaś w tej chwili? Bo mi się spać niemiłosiernie zachciało. :P

  173. pstro pisze:

    kurde, mnie też oskubała z energii /ziewnięcie/ :P

  174. onufry69 pisze:

    Miziak u Ciebie ziewanie, to jak oddychanie, więc dla mnie nie dziwota. :P:*

  175. Adamaszek pisze:

    Od was, już się przyznam, plus z posiłku regeneracyjnego też :P

  176. onufry69 pisze:

    Adamaszek, zupa z wkładką? :P

  177. pstro pisze:

    że niby taka przewidywalna jestem? zapomnij! :P

    Adamaszek, to Ty poszłaś mury burzyć kurde! kiedy ja o leżakowaniu myslę :P:D

  178. maskana pisze:

    naczytałam się o naleśnikach i mi sie racuchów zachciało. Pstro! następnym razem pomyśl zanim coś napiszesz!:P

  179. pstro pisze:

    racuchy to SE ostatnio kupiłam knorra, kurde mleko proszek i były :D i jakie pycha!
    naleśniki mam do wyboru, albo z serkiem waniliowym, albo z pieczarkami i żółtym serem, albo ser+jajko sadzone+szynka… mówi wam to coś? no :P

  180. maskana pisze:

    mam wannę racuchów z truskawkami, drugą wannę musu truskawkowego i trzecią całych truskawek do dekoracji. Chętnie się podzielę, bo czuję, że po dzisiejszym obiedzie na truskawki to do przyszłego roku nie spojrzę;)

  181. pstro pisze:

    ja truskawki zajadam, jak jeszcze są w pojemniczkach,potem jak już są w ilościach hurtowych to jakoś mi nie smakują, pod żadna postacią, chociaż koktajl…czemu nie? :D

  182. pstro pisze:

    Maskana, daj nocię co?:>

  183. oceanofstupidity pisze:

    No dobrze. Pada. :-)

  184. oceanofstupidity pisze:

    Przepraszam, że jestem monotematyczny z tą pogodą ale nic na to nie poradzę. Deszcz jest wiadomością dnia. Zastanawiam się czy by jeszcze raz auta nie umyć :-)

  185. oceanofstupidity pisze:

    Mask, gdyby to były racuchy bez truskawek to bym się skusił. Same truskawki byłyby ok. Nie jadłem w tym roku i już pewnie nie zjem. No może jakimś cudem gdzieś jeszcze dostanę, bo sezon to już się chyba skończył?

  186. pstro pisze:

    Valuś, weź Ty nie szpanuj z tym deszczem, bo ja czekam od rana i guzik, normalnie mnie omija szerokim łukiem :P:D

  187. maskana pisze:

    ależ Wy marudzicie, o rety! dziś jest dzień truskawkowy więc nie będzie ani samych racuchów, ani samych truskawek. Są racuchy z truskawkami (można SE wygrzebać owoce), polane musem truskawkowym (na jogurcie więc light) i udekorowane całymi truskawkami. Jak to przeczytałam to aż mnie zemdliło:D

    Krzysiu, sezon na truskawki wciąż trwa, więc szanse masz jeszcze spore:)

  188. pstro pisze:

    maskana dasz Ty nocię, czy trzymasz nas w niepewności hę?:>

  189. oceanofstupidity pisze:

    Oj tam, oj tam. Mogłaś parę racuchów zrobić bez ;-)

    W sumie 10-ty już blisko więc jest szansa, że jakieś fundusze na te truskawki się znajdą.

    Pstro, do ciebie też przyjdzie. Do piątku na bank będzie padać :-)

  190. pstro pisze:

    Valuś, oby Twoje słowa prorocze były i kurde niech mi spłynie po ramionach farba do włosów, ale deszczu niech nie zabraknie :D

  191. pstro pisze:

    Maskany to nawet nie wzrusza, że jej ulubiony Onufrzak wejść nie może :P no kurde nic a nic niewzruszona

  192. maskana pisze:

    zaraz będzie nocia

  193. oceanofstupidity pisze:

    A ja uciekam :-) Do zobaczenia jutro wieczorem. :-)

  194. widokzokna75 pisze:

    Cześć :) Z wielkim uśmiechem lekko wstawiony Was witam.

Skomentuj

