Muzycznie, czasem lirycznie…

R podsunął pomysł napisania notki muzycznej (zainspirowany notką u mmrr pewnikiem). Moje zamiłowania muzyczne są tak rozbudowane, że wordpress w długości notki przystopował by mnie w połowie. Ale kilka utworów, czemu by nie? (pomijając te, które dałam u mmrr).

Bardzo mi się podoba ten utwór. Wyszperany na potrzebę chwili zachwyca mnie niezmiennie zarówno słowami jak i muzyką.

Mam kilka „mocnych” pozycji, co to jak je słucham sąsiedzi stukają, że może by ciszej. Ale inaczej tego słuchać się nie da, no powiedzcie sami

Ze skrajności w skrajność, ale przecież muzyka brzmi jak nasz nastrój nieprawdaż? Janusz Radek wprowadza tak w nastrój, że można odpłynąć po paru dźwiękach i dać się ponieść.

a potem pozostając w magii chwili …

… by znowu zagłuszyć myśli przy

ot huśtawka nastroju  wyrażona nutkami ;)

188 Responses to Muzycznie, czasem lirycznie…

  1. onufry69 pisze:

    Janusz Radek, to taka perełka, zgadzacie się?;)

  2. pstro pisze:

    yhy, szczególnie jak leciał utworem

  3. pstro pisze:

    się Onufrzak obudził:P:D

    ja czuję, że to będzie nocia z najmniejszą ilością komciów, bo po 16stej tubie zacznie mulić :D

  4. onufry69 pisze:

    No i Groniec, super słowa.

  5. pstro pisze:

    Onufrzak Twój alcatel UMI odsłuchiwać tuby? nie może być :P

  6. onufry69 pisze:

    Najważniejsze, że Twój ma GG. :P

  7. pstro pisze:

    hahaha :D

    jutro zapodasz swoje gusta, bez disco polo się nie obejdzie co? :P

  8. To są jeszcze te telefony alcatel?

  9. pstro pisze:

    Valuś, na północ technika dociera później :D

  10. onufry69 pisze:

    Są, ja mam, noszę go w reklamówce Valuś. Nie mieści się razem z matką w kieszeni. ;)

  11. pstro pisze:

    chyba metką :P taką do bułki :P:*

  12. Pomalutku zaczynam dogorywać. Chyba nie dotrwam do momentu powrotu Maskany. Proszę ją ode mnie ucałować jakby co.
    A ja się oddalę na z góry upatrzoną pozycję horyzontalną.

    Dobrej nocy pożyczę :-) i do zobaczenia.

  13. pstro pisze:

    Maskana pobłądziła w tym Stumilowym :D

  14. onufry69 pisze:

    Pstruśka jem często kawior i tego się trzymajmy. :P

  15. pstro pisze:

    Onufrzak, tylko kto w to uwierzy? /zamyślenie się/

  16. onufry69 pisze:

    Valuś ucałujemy i powiemy, że prawie wytrwałeś. :D

  17. onufry69 pisze:

    Zamyśliłaś się? Na bank nie o kawiorze. :P

  18. pstro pisze:

    mam Ci powiedzieć o czym? :P

  19. onufry69 pisze:

    Kurde powiedz, bom ciekawy. :>

  20. pstro pisze:

    myślałam, dlaczego u Ciebie na blogu maj, jak na kalendarzu lipiec wskoczył :P

  21. onufry69 pisze:

    Hahaha myślałem, że mnie czymś zaskoczysz, będziesz jakby miła, ale w sumie to dobra uwaga.:P:*

  22. violamalecka pisze:

    Ech, Pstro… My Blue birdy też kochamy taką muzykę.
    Dokładam też coś od siebie… :-)

  23. maskana pisze:

    W miodku Puchatka na bank były tabletki nasenne…
    Wyspałam się tak, że właściwie mogę już poranną kawę wypić:)

  24. onufry69 pisze:

    No to cho Mask wypijemy. Latte? :)

  25. maskana pisze:

    Tak, Latte z cynamonem. I do tego tvn24. Taki zestaw śniadaniowy:)

  26. onufry69 pisze:

    Niebieski osobiście przyleci z kawą, ale Ty mi powiedz, słodzisz? Chodzi o cukier Mask. :D

  27. maskana pisze:

    Nie, Onufciu, jestem wystarczająco słodka:D:P

  28. onufry69 pisze:

    Ty nie igraj z ogniem, bo będziesz skarmelizowana. Karmel też lubię w sumie. :P:D

  29. maskana pisze:

    Onufry, karmelowy ostatnio jest trendy;)
    Dość pracy na dziś. Wyrobiłam 110% normy. Jak Bronek Talar:)
    Kolorowych snów:)

  30. R pisze:

    Dzięki Pstro, że chodź odrobinę mogłem się poczuć winny powstania tej noci :)

  31. mmrr pisze:

    Witam miło :) nic nie zacznie mulić … kto ma drewniane ucho nie musi słuchać …dla mnie coś takiego /muza/ jest super i nieraz więcej mówi niż cały stos słów…. :)

  32. pstro pisze:

    Viola, też lubię ten utwór Ci powiem, zatem niedaleko pada pstro od violi :D

    /ziew/ też się wyspałam, znaczy dopiero oczy otworzyłam, a że kawy nie piję to myśl o śniadaniu wcale nie jest taka głupia :P

    • violamalecka pisze:

      Ano niedaleko…
      Kiedyś za Czyżykiewiczem
      i Poniedzielskim zjechałam niemal pół Polski…
      Za ich koncertowaniem znaczy się… :-)))

  33. onufry69 pisze:

    ta myśl nie jest głupia. :P:*

  34. pstro pisze:

    i do zrealizowania :D:*

  35. onufry69 pisze:

    ja to zrealizowałem 2 godziny temu, bo mnie głód obudził;)

  36. onufry69 pisze:

    musisz to przedsięwziąć Pstruśka. :P:D

  37. pstro pisze:

    no, muszę zacząć coś przedsięwziwiać :P …gorący kubek na bogato, serowy, mówi Ci to coś? :>

  38. onufry69 pisze:

    gorący kubek na bogato mówi wiele o człowieku, mi podpowiada, że byłaś głodna!:P

  39. pstro pisze:

    a Maskana SE leci w kulki, czy mi się wydaje?:>

  40. onufry69 pisze:

    leci w kulki i to niewąsko…wczoraj mi tu kawą mydliła oczy, myśli, że jej płazem absencja ujdzie. :P

  41. maskana pisze:

    Dzień dobry bardzo w ten piękny letnio-zimowy poranek:)

  42. Dzień dobry śpiochu :-p ;-)))

    Zauważyłaś, że role się odwróciły? Teraz to ja chodzę grzecznie spać.. Ech…

  43. maskana pisze:

    maskana nie leci w kulki bo stodoły nie ma. A nie ma bo chłopaków z OSP poznała:

  44. pstro pisze:

    że niby wywołana do tablicy tube merytorycznie da i znowu czmychnie na dwa dni :P

  45. onufry69 pisze:

    Mask na Tobie to już nawet siwek nie robi wrażenia, w głowie się poprzewracało po tym urlopie…ale fakt nikt tak nie gasi pragnienia jak chłopaki z OSP. ;P:D

  46. maskana pisze:

    Onufrzak, a te płazy to oswojone będą?:>

    Cześć Krzysiu:*
    Ty mi tu nie śpiochuj, bo wczoraj to obudzona byłam:)))

  47. Czy to oznacza, że stodoły już nie ma czy, że nigdy nie było? :->

  48. maskana pisze:

    Pstrusiu, zapomnij:P nigdzie się nie wybieram. Zostaję i będę się cieszyć Waszym towarzystwem. I vis-a-vis:D:P

    Onufry, jak się w końcu do wielkiego miasta wyrwiesz to też Ci się w głowie przewróci. Po takim szoku długo dochodzi sie do siebie:)

    Krzysiu, wydaje mi się, że była ale mogę sie mylić:)

  49. Ech… taka piękna tragedia i mnie tam nie było..

  50. pstro pisze:

    z racji, że trzy kolejne notki mają być Twojego autorstwa, wybieranie gdzieś się jest niewskazane :P

  51. maskana pisze:

    Krzysiu, spokojnie… Onufrzak ostatnio gospodarstwo ubezpieczył, więc wszystko przed nami:)

    Pstro, yyy, ekhem, no ten, tego… tam wyżej to Ci się niechcąco „trzy” wklikło, a miało być: „z racji, że kolejna notka ma być…”:P

  52. Zajrzyj potem na tlen, bo zostawiłem ci wiadomość :-)

  53. pstro pisze:

    niechcący to mi się faktycznie trzy wklikło, bo piąteczka tam miała być :P:D

  54. onufry69 pisze:

    Mask ja się nie wyrwę, bo wiem, że to byłoby za duże przeżycie i nie na moje nerwy. :P:D

  55. maskana pisze:

    zaraz zerknę:)

    Pstro, teraz to Cię poniosło… niczym siwka w nów:D:P

  56. maskana pisze:

    Onufry, to dlaczego mnie nie ostrzegłeś, ja sie pytam:>

  57. pstro pisze:

    fakt, jak do Onufrzaka odpust raz do roku jest, to taki zakręcony przy tych straganach, jak domek ślimaka :P, to co dopiero wyjazd do miasta :*

  58. onufry69 pisze:

    Mask boś Ty jak Kolumb świata ciekawa. :D …możesz się w jakiejś notce fotkami trochę podzielić, coś zwiedzała i coś widziała. ;)

  59. onufry69 pisze:

    Pstruśka, ja zakręcony i bez odpustu, tak działają te maki z Twojej podomki. :P:*

  60. maskana pisze:

    Ja myślałam Onufry, że Ty to tak z troski… mogłam przewidzieć, że jest drugie dno:P

    Nocia zaraz się zrobi:)

  61. onufry69 pisze:

    Mask ja swej troski nie uzewnętrzniam, bo zaraz będą palcami wytykać, że miętki, taki-owaki. :P:D

  62. pstro pisze:

    teraz jak nie trzeba, to niby się spieszy z notką i będzie teraz udawać, że urobiona po łokcie :P

    Onufrzak, maki z podomki i chaberki z moich pól? ;P:*

  63. onufry69 pisze:

    chciałem merytorycznie się odnieść do notki…jest to piosenka która odegrała bardzo ważna rolę w moim życiu, znaczy jak pracuję na roli to jej słucham…

  64. onufry69 pisze:

    ledwośmy się poznali, a Ty mi moimi polami z chabrami rozporządzasz. :P

  65. pstro pisze:

    a mówiłam, że bez disco polo się nie obejdzie? :P:D

  66. onufry69 pisze:

    zapodam jeszcze więcej potem, bo jakaś melancholia mnie nachodzi. :P

  67. widokzokna75 pisze:

    Jakoś tak inaczej chciałem się przywitać i tak sobie myślę, że to jest w sam raz :)

    Cześć :)

  68. onufry69 pisze:

    witaj Macias, co powiesz na takie powitanie?

  69. widokzokna75 pisze:

    Powiem że mi dobrze :)

  70. pstro pisze:

    ciekawe co mi Onufrzak da na powitanie :P

  71. onufry69 pisze:

    pofyrdały mi się tuby

  72. pstro pisze:

    w drugiej, cały Ty :D

  73. onufry69 pisze:

    ja nie mam grzywki, znaczy się zakola mam. :P

  74. pstro pisze:

    cały Ty muzycznie, nie z wyglądu :P

  75. onufry69 pisze:

    miałem nadzieję, że tego nie napiszesz….niestety talent nie idzie czasem w parze z intelektem. :P

  76. Adamaszek pisze:

    Cześć mówię i idźcie już spać, dodaję :)P

  77. onufry69 pisze:

    Cześć Adamaszek, a jak Ci idzie z odejmowaniem? :P:D

  78. Adamaszek pisze:

    I dodam jeszcze, że utwory z notki bardzo mi się podobają, żeby mi się nie dostało zaraz, jak nie przymierzając u Mmrr :D Dobranoc

  79. Adamaszek pisze:

    Onufry, z odejmowaniem idzie mi tak samo dobrze jak z dodawaniem, ale najlepsza jestem w słupki :P

  80. onufry69 pisze:

    hehehe w słupki to łatwizna. :P

  81. pstro pisze:

    Onufrzakowi najlepiej idzie z odejmowaniem sobie lat :P:D

  82. pstro pisze:

    a Maskanie kilogramów :P:D

  83. onufry69 pisze:

    mhm i wszystkie lata i kilogramy przerzucamy na Ciebie coby lekko zwabnie i powabie nie było, a lata dodajemy żebyś poważniejsza była. :P:*

  84. Adamaszek pisze:

    No patrz, Onufry, od razu wiedziałam, że mam do czynienia z prawdziwym talentem. Ja mówiłam o macierzach ;P

  85. Adamaszek pisze:

    To Maskana musi już być leciutka jak piórko :)

  86. onufry69 pisze:

    Adamaszek, a mi przeszło macierzyństwo przez myśl. :P

  87. Adamaszek pisze:

    Chyba tacierzyństwo?

  88. onufry69 pisze:

    ooo tak nie wykorzystałem.

  89. Adamaszek pisze:

    Ale dziękuję i miłych snów ! :)

  90. maskana pisze:

    ano musi… nie ma wyjścia:)
    Dobry wieczór:)

  91. pstro pisze:

    Onufrzak a wracając do początków…pamiętasz pierwsze spotkanie? heh…wspomnienia…

  92. onufry69 pisze:

    Mask, musi to na rusi, cześć. :)

  93. violamalecka pisze:

    I na dobranoc,,, ciepło… sennie…

  94. pstro pisze:

    Maskana raczyła się pojawić, nie może być! :P

  95. onufry69 pisze:

    buhahahaha, ale końcówka mnie zmartwiła:P

  96. pstro pisze:

    niepotrzebnie :P

  97. onufry69 pisze:

    na szczęście telewizja ponoć kłamie. :P

  98. maskana pisze:

    pojawiam się i znikam:)
    Kolorowych snów:)

  99. onufry69 pisze:

    Kolorowych Mask z siwkiem w tle. :D

  100. maskana pisze:

    wolałabym z brunetem:D ale co tam, marudzić nie będę:D

    Dzień dobry bardzo:)

  101. pstro pisze:

    pada od nocy, normalnie ciągle i ciągle, więc co robić? wyro i filmy :D a reszta udaje, że na spacer wyszła? akurat :P /ziew/

  102. R pisze:

    Wyszła z psem i wróciła :)
    Dzień dobry :)

  103. pstro pisze:

    R, też u Ciebie: ciągle pada, asfalt ulic jest tak śliski jak brzuch ryby? /zanuciła pytająco/ :D

  104. R pisze:

    Teraz od czasu do czasu jest drobna mżawka, ale aura sprzyja podusi i kocykowi :)

  105. onufry69 pisze:

    śmiało można rzec, że pogoda jest barowa i damska. :P:D

  106. pstro pisze:

    Tobie to tylko jedno w głowie tylko wyczytał u R w komciu slowo „kocyk” :P

  107. R pisze:

    Pstro po co Onufremu kocyk w barze?

    Cześć Onufry:)

  108. onufry69 pisze:

    Cześć R. ;)

    no właśnie z tym kocykiem też w sumie nie wiem, jakieś pomówienia. :P:D

  109. pstro pisze:

    aaa!! Wy o barze! :P

  110. onufry69 pisze:

    Pstruśka jak to mówią głodnemu chleb na myśli. :P

  111. R pisze:

    Kurcze do jakich barów wy chodzicie, Pstro z kocem Onufry z chlebem? Nie ma w waszej okolicy baru z piwem?

  112. pstro pisze:

    u mnie na osiedlu jest i z piwem i pizzą , full wypas nie? :> :D

  113. onufry69 pisze:

    Pstruśka nie bądź gołosłowna, wszak piszesz o remizie. :P

  114. pstro pisze:

    znaczy remiza u mnie wypasiona, nie to co u Ciebie, jedna sikawka i trzy metry węża :P

  115. R pisze:

    A pizza z zamrażarki podgrzana w mikrofali i polana keczupem :)

  116. pstro pisze:

    o nie nie nie! z zamrażalki nie, odkąd wyczaiłam, że w jednej z najlepszych pizzerii można kupić kulki wyrobionego ciasta, a przecież w lodowce zawsze jest wędlina jajka salami oliwki pieczarki…(bynajmniej u mnie są) tak więc jedziemy po te kulki (wyrobione superowo, bo przecież takei serwują w pizzerii,i jedzonko na całego (dodam, że kulka na pizze 24 cm kosztuje 2,5 zl) to opłaca się robić? nie /odpowiedziała SE/

  117. R pisze:

    Czy mam to odczytać jako zaproszenie na pizze :D

    ciasto to ja kupię ;)

  118. graforoman pisze:

    Apteki też se zazdraszczam, bo to tyż stare czasy.

  119. onufry69 pisze:

    no teraz są fajne czasy, kiedyś trza było se przegrywać kasety na dwóch Kasprzakach….pamiętam jak już byłem poważniejszy, wiekiem oczywiście, to przyjechała perełka do naszego Transu, nie omieszkałem się wtedy tam wybrać…

  120. odarty pisze:

    najpiękniejszą muzyką jest kiedy kobieta się kłóci:

    „Obiecałeś pozmywać po obiedzie…!!!!!!!!!!
    Tyle rzeczy Ci obiecałem, a Ty się akurat tego przyczepiłaś” :]”

  121. onufry69 pisze:

    hehehehe Odarty szczera prawda niestety. :D

  122. onufry69 pisze:

    to normalnie poezja śpiewana. :P

  123. odarty pisze:

    masz rację, kobiety ciągle się czepiają :] Możemy tu sobie sami o tym pogadać ;) Wiadomo jak jest :D

  124. onufry69 pisze:

    ale z drugiej strony patrząc jakże szarość życia by nam doskwierała bez ich marudzenia, a tak ubarwiają gderaniem i do tego czasem bywają miłe. :D

  125. odarty pisze:

    wiesz, bo facet pochodzi od małpy… wiadomo, ale kobiety „pochodzą od kury, ciągle gdakają i coś rozgrzebują” ;) ale czasami rzeczywiście mają fajne piórka

  126. onufry69 pisze:

    nie bójmy się kobiet…

  127. odarty pisze:

    haha… Dziubas jest też fajniutki ;)

  128. odarty pisze:

    nie bójmy się kobiet… jeszcze przez parę min… zanim nie przyjdą :D

  129. onufry69 pisze:

    heheheh, no i będziemy musieli z nimi walczyć o równouprawnienie mężczyzn. :D

  130. pstro pisze:

    no i przyszły, bo jak wiadomo pstro, to jak wiele gabarytowo:P o czym my teraz/…muzyka?…ja nie znam z tych wymienionych, a Apteka nie nadaje się do cytowania ponieważ tam teksty są przeplatane inwektywami :D

  131. odarty pisze:

    pstro może sobie przychodzić… ona ma zmywarkę ;)

  132. onufry69 pisze:

    Pstruśka są sytuacje, że sypanie inwektywami jest jak najbardziej na miejscu. :P:D

  133. onufry69 pisze:

    ….i lodówkę z kostkarką. :D

  134. maskana pisze:

    czy tylko ja mam dziś ochotę zamknąć oczy i obudzić się w innym wymiarze?:)
    pytam bo nie wiem czy to ogólna tendencja czy też powinnam udać się do spcjalisty…

  135. onufry69 pisze:

    Mask obawiam się, że tak…Ty w ogóle się już obudziłaś? :D

  136. maskana pisze:

    Onufry, „że tak” tendencja czy „że tak” do specjalisty?:>

    Obudzić sie obudziłam. Ale chciałabym zasnąć…

  137. onufry69 pisze:

    obawiam się, że tylko Ty masz ochotę zamknąć oczy, ale do wieczora już blisko. ;)

  138. maskana pisze:

    i całe szczęście, ze blisko:)

  139. pstro pisze:

    pamiętam jak już byłem poważniejszy, wiekiem oczywiście

    te! rozwiń mozetemat co? bo mój znajomy z galerii ma 28 i to juz szczyt szczytów :P:D

  140. onufry69 pisze:

    cierpliwości. ;)

  141. Adamaszek pisze:

    Te, a Wy niedzieli to nie macie? :D:)

  142. pstro pisze:

    ja mam! przerywnik też mam [pomiędzy filmem a filmem…ciągle pada zatem repertuar nadrobić TRZA! :P

  143. R pisze:

    Pstro pragnę przypomnieć, że deszcz został zamówiony w celu przytrzymania Maskany w domu, proszę nie narzekać :)

  144. maskana pisze:

    macie, macie. Znaczy my, mask, mamy:)

  145. pstro pisze:

    R, Ty jak już zaklniesz, to umiaru nie ma :P:D

  146. mmrr pisze:

    witam :) a dla mnie każda pogoda jest super a gdy jest deszcz to zawsze można posłuchać deszczowej piosenki i już jest lepiej … :)

  147. pstro pisze:

    deszczowy utwór to niewątpliwie Adeli, ktory pomimo slów jakoś tak nutkami uśmiecha :)

  148. pstro pisze:

    a maskana weźmie ze trzy wdechy tlenu jak zajrzy:>

  149. Adamaszek pisze:

    W sprawie deszczu, to było tak, że Ocean zamówił, to teraz ma :P

    Pstro – a jaki repertuar?

  150. R pisze:

    Pstro nie mówiłaś jak ma padać, zaznaczyłem „lać” i „ciągle”
    źle zrobiłem?

  151. Adamaszek pisze:

    Coś nie wyszło:) Tak będzie lepiej?

  152. odarty pisze:

    mężczyźni już tak mają, że są romantyczni. A oto dowód:

    • Adamaszek pisze:

      Gdyby mężczyźni byli romantyczni, to byliby sympatyczni dla kobiet uduchowionych i zamkniętych w sobie. Podobnie, gdyby kobiety były romantyczne. Zresztą romantyczność to przecież nie cecha charakteru ani osobowości.

    • odarty pisze:

      „Daj mi najlepszą porcję mięsa”, powiedział klient.
      A na to rzeźnik: „Skąd ja ci wezmę nienajlepszą? Mam same najlepsze”. :)

  153. pstro pisze:

    kobiety nie potrzebują dowodów do tego :D

  154. pstro pisze:

    ja wiem, ale po co? :D

  155. graforoman pisze:

    Jak już dodaję linki, to jeszcze jeden. Fonetyczne tłumaczenia bywają zaskakujące. Pewnie znacie to już wszyscy, ale ja zgred nie na czasie jestem i mi wolno zapodawać starocie. :)

  156. kadarka pisze:

    Dobry :)

    A ja włączam moją starą listę odtwarzania na Tubie i słucham wciąż tych samych grajków. Liczę na pomoc innych, a tu – proszę jak na zawołanie. Pomogliście mi, dołączam na „ulubionych” :D.

    A teraz do roboty…

  157. maskana pisze:

    Dzień dobry bardzo w ten jesienny poranek:)

  158. witaminkaa pisze:

    Dzien dobry z jesiennego Opola:P

  159. pstro pisze:

    święte słowa witaminka, leje od rana iście jesienna pogoda, jedynie ciut cieplej ;)

  160. onufry69 pisze:

    Się notka pewnie przedsięwziuje, dzień dobry.:)

  161. pstro pisze:

    juz jest, cho wyżej ślepotko :P

Skomentuj

