Wakacje!

Pierwszy wakacyjny urlop mam już za sobą.
Było – minęło.
A było tak:

W gruncie rzeczy urlop to rzecz ogromnie męcząca: co dzień trzeba szukać sposobu, jak zabić czas.  Simone de Beauvoir

Ponoć nuda jest siostrą rozpaczy… być może dlatego ja się nigdy nie nudzę. Nie mogę sobie pozwolić na letarg, bo czas zbyt szybko ucieka. Urlop wypełniony po brzegi – retrospekcyjne wycieczki kolonijnymi szlakami (z perspektywy dziecka wszystko jest większe), odkrywanie miejsc dotąd nie odkrytych (radosne podniecenie niewiadomą), budowanie miasta Inków z piasku (nie polecam – dzieci po powrocie do hotelu sprawdzają pamieć rodzicielki), zakopywanie dzieci po szyję ( kilka chwil spokoju) i nadrabianie zaległości w lekturze (Harosław Jaszek autor „Jak niczego nie rozpętałem” napisał kolejną przezabawną książkę „Jak niechcący spowodowałem upadek światowego koncernu”, ale o tym w innej notce).
Zaskoczyło mnie Trójmiasto – w porównaniu z szarym śląskiem jest takie pogodne. Zaskoczyły mnie ceny – w zestawieniu z ubiegłym rokiem wszystko jest conajmniej 30% droższe. I zaskoczyła mnie pogoda – pogodynki zwiastowały wczesną jesień, a tymczasem lato w pełni (dziękuję R).
Było cudnie… sielsko wręcz anielsko… ale dobrze, że minęło… bo wszędzie dobrze ale w domu najlepiej.
Udanych urlopów Wam życzę.

208 Responses to Wakacje!

  1. witaminkaa pisze:

    Ja moze w sierpniu pojadę na tydz do Szczecina, och tak nie gotować i stresowac się brakiem czasu i babcią i wogóle:)

  2. pstro pisze:

    rozumiem, że dzieciaki opędzlowały Ci portfel po bilet ulgowy miejski? :D

    mój urlop przede mną i też z morzem w tle, oby był tak udany jak Twój, tego sobie życzę ;)

  3. pstro pisze:

    witaminka, to się może gdzieś w Lidlu z Onufrzakiem miniesz :D

  4. maskana pisze:

    Witaminko:*, wybierz się koniecznie. Nawet tydzień pozwoli naładować akumulatory!

  5. onufry69 pisze:

    Ja mam urop w sierpniu na całe szczęście, bo lubie te robotę. ;)

  6. pstro pisze:

    Onufrzak, dasz wiarę, że ja też? :P

  7. onufry69 pisze:

    A już się bałem, że nie, trząsłem się odświeżając. :D:*

  8. maskana pisze:

    Pstro, dzieciaki jak szarańcza:) chciały wszystko co można kupić, a nawet to czego się nie dało;)
    Dzieć mój się uparł na pirata. Takiego co to obok Daru Pomorza i Błyskawicy chodzi i namawia turystów na zdjęcie za jedyne pięć złotych:) Tłumaczę, że pirat nie może z nami pojechać do domu, bo nie może zostawić swojego statku i załogi… dzieć ma w nosie i statek i załogę – chce pirata!kropka!
    Jeszcze żeby pirat wyglądal jak Jack Sparrow to może bym się skusiła, ale nie wygladał… o rety! wogóle nie wyglądał:D

  9. onufry69 pisze:

    Witaminka dużo się zmienia w naszym mieście, nawet Struga zamykają na 2 lata, bo remont nad czym ubolewam.;)

  10. maskana pisze:

    oboje macie urlop w sierpniu? ok, to ja też sobie wezmę. To gdzie jedziemy?:D

  11. onufry69 pisze:

    Mask on był przebrany, prywatnie na bank dobrze wygląda. :D

  12. pstro pisze:

    mogłaś zobaczyć fotkę z dowodu i brać, Ty wiesz jaki biznes byś zrobiła z piratem na śląsku? :D

    na urlop Onufrzak do siebie zaprasza, bo już po remoncie stodoły :P piszesz się?:>

  13. maskana pisze:

    ja Wam zaraz tego pirata pokaże. W notkę, w pees go wrzucę bo w komentarze się nie da. A moze sie da, tylko ja techniczną blĄdynką jestem:P

  14. onufry69 pisze:

    To wymienię w stodole jakby zamki i siano, gąsiory z winem zabiorę. :P

  15. onufry69 pisze:

    Grzeszysz teraz kobieto. :P

  16. witaminkaa pisze:

    „Witaminka dużo się zmienia w naszym mieście, nawet Struga zamykają na 2 lata, bo remont nad czym ubolewam.;)”
    O mamo jak to struga? ciekawe jak ja się dostanę na słoneczne (na jasną) masakra, przeciez to wjazd do Szczecina:P

  17. pstro pisze:

    czasem grzeszę, żeby nie było bezgrzeszne lato :P

  18. onufry69 pisze:

    No jedna strona jeszcze otwarta, dostać się dostaniesz, ale jak zamkną, to zapomnij o Opolu, zostanie tylko sentyment. :P

  19. pstro pisze:

    Onufrzak, Ty tez masz sentyment do Opola co? :P:D

  20. onufry69 pisze:

    Pstruśka mi chodziło o grzeszenie w słowach, a nie w myślach. :P

  21. pstro pisze:

    i całe szczęście, że nie uległaś namowom córci, wygląda na takiego, co to beczułkę rumu z rana obala bez zakąszenia :D

  22. onufry69 pisze:

    Do całego nie, mój sentyment się skupił. ;)

  23. maskana pisze:

    hahahaha
    czujesz co by sie działo gdyby do naszej piwniczki wpadł?:>

  24. pstro pisze:

    by Cię puścił z torbami do ostatniego gąsiora :D

  25. onufry69 pisze:

    Super fotki Mask, dopiero teraz mam okazję zobaczyć.:-)

  26. maskana pisze:

    Własnoręcznie tymi „rencami” zrobione:D
    Dziękuję Onufciu:) /puchnięcie z dumy/

  27. Adamaszek pisze:

    Jeju, jak Ci zazdroszczę Mask. Fantastyczne zdjęcia. Ja to najpewniej nie wyściubię w te wakacje nosa poza miasto :(

  28. maskana pisze:

    Daria, więc trzymam kciuki, żeby sie jednak udało poza miasto:)

  29. Adamaszek pisze:

    To ja trzymam kciuki, za Twoje trzymanie kciuków :)

  30. onufry69 pisze:

    Mask te „rence” marnują się w domowych obowiązkach, teraz możesz mieć wymówkę do nic nierobienia. Jak to kiedyś moja mama powiedziała o moim koledze, który chodził do liceum plastycznego „synu, artyści mogą, nie muszą”.:-D

  31. maskana pisze:

    hahahahhahaha
    Onufrzak, znaczy, że od dziś Ty wciskasz przycisk START w zmywarce? i Ty wciskasz START w pralce? i Ty klikasz na stronie sklepu interntowego na „A” robiąc zakupy? i Ty gonisz dziecia, żeby wyniosła śmieci? i oczywiście nabijasz mi saldo na koncie, tak?
    A ja będę tylko leżeć, pachnieć i celebrować szlachetne nic_nie_robienie… bo mogę:D

  32. onufry69 pisze:

    hahaha Mask z tym saldem na koncie, to Cie poniosło, ale ok. i jeszcze pamiętaj, kto ma pilota, ten ma władzę. :-D

  33. maskana pisze:

    przy koncie czułam, że przegnę:D
    Pilota Ci oddam bez żalu. W końcu telewizja kłamie:P

  34. onufry69 pisze:

    Ja oglądam w tv bajki typu „Dora poznaje świat”, a one uczą.:-P:-D

  35. Adamaszek pisze:

    Onufry – co oglądasz?

  36. Adamaszek pisze:

    Dlatego nie rozmawiam z Wami poważnie, bo Wy ciągle zmyślacie :P:D

  37. onufry69 pisze:

    Dobra z racji tego, że nie jestem artystą, to obiad się sam nie dokończy robić. Do potem.:-)

  38. onufry69 pisze:

    Adamaszek Dora, nie Daria.:-P:-D

  39. maskana pisze:

    wyrosłam z Dory…
    wiec tym bardziej Ty pilota, ja np. strażaka:D:P

  40. maskana pisze:

    Daria, my sobie żartujemy, nie zmyślamy:) I zapewniam Cię, że na poważne tematy też potrafimy rozmawiać, nie zartować:)

  41. Adamaszek pisze:

    Mask – tylko musicie najpierw dużymi literami napisać – teraz będzie poważny temat – bo mogę przegapić:)

  42. maskana pisze:

    Oj kochana, jak Onufrzak zacznie pisać na poważny temat to na 100% nie przegapisz:D

  43. Adamaszek pisze:

    To ładnie, a myślałam, że akurat on to przeważnie mówi poważnie :)

  44. onufry69 pisze:

    Nie no zazwyczaj jak piszę, to mam poważną minę, znaczy się taka moja uroda…zresztą kamufluję swój intelekt, bo w oczy razi jak wschód słońca o poranku. Jest taki naturalny jak zorza polarna, a moje IQ jest wzorem do naśladowania w wielu renomowanych uczelniach na całym świecie.ja uroda…zresztą kamufluję swój intelekt, bo w oczy razi jak wschód słońca o poranku. Jest taki naturalny jak zorza polarna, a moje IQ jest wzorem do naśladowania w wielu renomowanych uczelniach na całym świecie.

  45. onufry69 pisze:

    Mogę powtórzyć trzeci raz jak ktoś chce hahaha, coś wordpress pofyrdał.:-Pess pofyrdał.:-P

  46. R pisze:

    Nauka przez powtarzanie Onufry :)

  47. maskana pisze:

    Onufry, zrozumieliśmy za pierwszym razem:P:D

  48. R pisze:

    Mask, Onufry chce byśmy zapamiętali to do końca życia :)

  49. maskana pisze:

    to może tatuaż sobie zrobimy?:>

  50. maskana pisze:

    nie wiem czy na czole się cały tekst zmieści:D

  51. R pisze:

    Pewnie by się zmieścił, tylko literki by były zbyt małe by w lusterku czytać :)

    Onufry gdzie tą wiedzę wytatuować, pytam grzecznie?

  52. maskana pisze:

    R, ja nie wiem czy pytanie się Onufrzaka to dobry pomysł…;)

  53. maskana pisze:

    yhym… w końcu „kamufluje swój intelekt, bo razi jak wschód słońca o poranku”:)

  54. R pisze:

    No faktycznie bo ten wschód o zachodzie jest troszkę łagodniejszy :)

  55. onufry69 pisze:

    Wystarczy zapamiętać raz na zawsze, nie omieszkam odpytać czasem wyrywkowo.:-P:-D

  56. R pisze:

    Onufry będę recytował jak Inwokację :)

  57. maskana pisze:

    Onufciu, najlepiej zapytać po północy i po 5 bronku:D

  58. onufry69 pisze:

    Mask, a trzymam Cię za słowo pisane siostrzyczko.:-D

  59. onufry69 pisze:

    R możesz nawet wyśpiewać jako kolędę. Jak wygodniej.:-D:-D

  60. odarty pisze:

    maskana, gratuluję udanie spędzonego czasu ;) Dobry wieczór baaardzo

  61. onufry69 pisze:

    Heh, teraz emotki się powtarzają, dam se rękę uciąć, że jedną dałem. ;-P

  62. odarty pisze:

    w związku z tym mam pytanie: jedną czy dwie ręce ;)

  63. maskana pisze:

    braciszku, możesz nawet za jezyk czy tam palec:D

    Dzoękuję Odarty:)
    A Ty kiedy wybierasz się na urlop?

  64. onufry69 pisze:

    Odarty jedną, gdyż muszę mieć drugą by pisać. ;-)

  65. odarty pisze:

    a ja, ja tydzień w sierpniu i trzy tygodnie we wrześniu…. i z parę dni wyrwę jeszcze w lipcu wolnego. To i tak za dużo, jeśli miałbym wtedy drinkować :D
    maskana, a kiedy w góry się wybierasz?

  66. odarty pisze:

    onufry, możesz pisać ołowkiem… trzymanym w ustach ;)

  67. maskana pisze:

    Góry zaplanowałam na sierpień. I już się nie mogę doczekać:)

  68. maskana pisze:

    cztery tygodnie i parę dni na drinkowanie? Odarty, jaka wątroba to wytrzyma?;)

  69. odarty pisze:

    maskana, nie planuję, ale chyba też uciekać nie będę. Obstawiam, że ulegnę przez jakieś 8-9 dni ;)

    sierpień dobrym pomysłem jest, ja to przyznaję :D ;)

  70. maskana pisze:

    nawet bardzo dobrym. Może jednak sie skusisz na ucieczkę i spotkamy się gdzieś na szlaku;)

  71. odarty pisze:

    chętnie, pomyślę o tym :) Żądam też jednak obietnicy, że nie zrzucisz mnie w czeluść ;)

  72. R pisze:

    Onufry z tym śpiewaniem to lepiej nie, wolę, a raczej słuchacze wolą moją recytację :)

    Hej Odarty :)

  73. maskana pisze:

    wciągnę brzuch i postaram sie nie rozpychać:D

  74. odarty pisze:

    R świetnie to ująłeś ;) Witaj

  75. R pisze:

    ech… czasem coś tam się wymsknie ;)

  76. maskana pisze:

    Idę do Stumilowego Lasu. Do później:)

  77. odarty pisze:

    w świat bajek, „bądźcie jak dzieci”, kto ma dobrze :)

  78. Adamaszek pisze:

    Cześć:)
    Onufry-czy Twoja wypowiedź miała na celu tylko zamaskowanie intelektu, czy też naprawdę poczułeś się dotknięty?

    Zresztą wszystko jedno od razu powiem, że żartowałam:P

  79. pstro pisze:

    zostawić was na moment to o!! czytania po pachy :P

    cudny avatarek Adamaszkowa :D

  80. odarty pisze:

    a Was zostawić… to tak średnio ze wskazaniem nawet na mało :D

  81. odarty pisze:

    Daria też jesteś zielona, jako i ja ;)

  82. pstro pisze:

    musi chce zostać Twoją dziewczyną :P:D

  83. odarty pisze:

    nie może, ma męża ;) …Ty złośliwa, czepliwa, żmijowata „babo” ;)

  84. :-)

    na tyle mam dziś sił…

  85. Adamaszek_ pisze:

    Ach, to z roztargnienia. Opisz:)

  86. odarty pisze:

    nic, nic, NIC… mój mózg źle przetworzył kolory. Oszukał mnie, jednym słowem

  87. pstro pisze:

    hahahahahahaha też Cię lubię :D

  88. odarty pisze:

    mnie??? Ale za co???

  89. Adamaszek pisze:

    Raz dwa trzy próba mikrofonu.:)
    JA? Zielona? Teraz to dopiero zzieleniałam:P

  90. odarty pisze:

    czepiajcie się szybciej do mnie, bo muszę uciekać :D

  91. odarty pisze:

    fakty zbyt dobitnie przemawiają za tym, że to jam jest zielonym… od samego środka nawet :P

  92. odarty pisze:

    dobranoc :) czas na mnie

  93. pstro pisze:

    seta!! …no! a za całokształt Odarty :)

  94. Idę wypić gripex i też się kładę. Dobrej nocy. Jestem słaby jak niemowlę dziś…

  95. onufry69 pisze:

    Dzień dobry, cześć i czołem.:-) jak coś, to już nie śpię.:-P

  96. maskana pisze:

    Krzysiu, żyjesz?:*

    Dzień dobry bardzo:)

  97. onufry69 pisze:

    Ano Mask dobry i w końcu słoneczny, chwalę się teraz.;-)

  98. pstro pisze:

    /ziew/ wstałam!, że niby nie pierwsza? o kurde :P

  99. onufry69 pisze:

    No i nie ostatnia. :P:*

  100. pstro pisze:

    też czuję, że Valuś będzie ostatni, jakieś grypsko go rozłożyło … jak dobrze wyczytałam

  101. onufry69 pisze:

    Ano racja Pstruśka.:)

  102. pstro pisze:

    a co Ty taki ranny ptaszek?:>

  103. onufry69 pisze:

    O 7 rano bajki czytałem i wybiłem się ze snu. :D

  104. pstro pisze:

    a co Ty tam czytałeś jak w tych bajkach same obrazki hę? :P

  105. Ostatni :-) dzień dobry.

    Czuję się lepiej. Znaczy żyję. Wczoraj prócz gripexu wziąłem coś po czym nie prowadzi się auta więc jedyne co wczoraj mogłem to tylko się uśmiechnąć i pójść spać.

    Dziś się mogę nawet merytorycznie wypowiedzieć.

    Zdjęcia mi się podobają. Morza a w szczególności trójmiasta bardzo zazdroszczę. Sam mam nadzieję się wybrać któregoś dnia tylko jeszcze nie wiem kiedy. W tym roku pewnie mi się już nie uda.

  106. pstro pisze:

    Valuś, nie masz urlopu?:)

    dwa dni deszczu a Ty już chory, po co biegałeś między kroplami? potem już nie jest tak romantycznie jak na filmach :D

  107. onufry69 pisze:

    Pstruśka, jak zwykle dopowiadałem sobie.;)

  108. pstro pisze:

    Onufrzak tak czułam, przez znam Cię nie od dziś :P:*

  109. onufry69 pisze:

    Valuś wygrzejesz się, ponoć upały idą.:)

  110. Mam ale nie będę miał czasu by gdzieś wyskoczyć, bo będę doglądał imprezy rodzinnej więc będę musiał być na miejscu.

    A choroba dopadła mnie nagle. Moja sis złapała ją tydzień wcześniej więc i tak długo się broniłem. Fakt romantycznie nie jest ale ciągle liczę, że Maskana przywiezie ten rosół. ;-)))

  111. pstro pisze:

    aaa, to dlatego jej nie ma, kuraka po zagrodzie goni od rana :D

  112. onufry69 pisze:

    Najśmieszniejsze, że po mojej, bo u siebie wszystkie wyłapała. :P

  113. pstro pisze:

    hahaha, to dlatego masz takie przerwy w pisaniu, pewno stoisz z nosem przy szybie i patrzysz jak Maskana z gracją, w nowej koszulinie biega po zagrodzie co? :P

  114. onufry69 pisze:

    Mi to wygląda na nowy waciak, ale szyba zaparowana, więc mogę się mylić.:P

  115. pstro pisze:

    zaparowana? jak w filmie „Titanic” ? :P

  116. onufry69 pisze:

    Nie fantazjuj. :P ziemniaki gotuję. :P

  117. maskana pisze:

    Onufrzak! czy Ty musisz mnie zawsze wyzdradzić?!
    Ja Krzysiowi powiedziałam, że kura będzie specjalna, genetycznie modyfikowana na potrzeby chorujacych! A teraz to On już wie, że go gara Twojego zdechlaka włożyłam:P

    pees
    ani koszulina ani waciak. Nowa podomka. Możecie zazdraszczać:P

  118. onufry69 pisze:

    Jakiego tam zdechlaka? Moje kury zwyczajnie trzymają linię.:-P Skoro Ty masz podomkę, to jestem ciekaw w czym Pstruśka z domu wyszła.:-P:-D

  119. maskana pisze:

    hahahhahaha
    zaraz zerknę czy waciak też jest u mnie…
    Włącz SE tvn24. Na wszelki wypadek:D:P

  120. onufry69 pisze:

    Mask nie włączę tvn24, bo mam teraz łącze na żywo z Ojcem dyrektorem.:-P:-D

  121. maskana pisze:

    a co? znów nawalił Ci dekoreder telewizji Trwam?:>

  122. onufry69 pisze:

    Muszę odkodować, bo ciągnę na lewo, znaczy ciągniemy…no w świetlicy cały sprzęt stoi.

  123. Rosół był pycha! :-)

  124. maskana pisze:

    ha! cudnie Krzysiu, że Ci smakował:)

  125. Adamaszek pisze:

    Odarty, a Ty w ogóle chciałbyś kimś dla mnie być?:>

  126. witaminkaa pisze:

    Witam was kochani!:)

  127. maskana pisze:

    Wszyscy śpią?:>

  128. pstro pisze:

    ja nie! w końcu wakacje:>

  129. maskana pisze:

    a już myślałam, że sama na posterunku zostałam:)

  130. pstro pisze:

    kurde tyle sie szlajałaś (a ja trwałam) że teraz to kurde mole Twoja kolej :> a wiemy gdzie jest R, mmrr i reszta? czy nie wiemy?:> znaczy my pstro nie wiemy :P

  131. onufry69 pisze:

    Ja przeważnie w pobliżu. Śpicie?;-)

  132. onufry69 pisze:

    Też się położę zara. Śpij i śnij.:-):-*

  133. Dzień dobry :-)) Dziś pierwszy będę. Chociaż to właściwie małe oszustwo jest. Ja się jeszcze nie położyłem spać. Właśnie się wybieram. Pożyczę miłego dnia i znikam. Do miłego po południu. :-)

  134. mmrr pisze:

    witam miło wszystkich …. i zapewniam, że czytam wszystko tutaj dość „legularnie” :)

  135. Absolutely worth to bookmark this article. Lots of important information we can get in this web page. Superb!

  136. Dzień dobry w ten piękny październikowy poranek:)
    A skoro już przy październiku to poproszę w prezencie urodzinowym kawałek ziemi na Bali. Może być wielkości leżaka. Słońca mi brakuje…

  137. O ! Mmrr sie odnalazł. Pstro juz ekipę poszukiwawczą montowała:) To teraz pozostanie odszukać R:)

  138. pstro pisze:

    jakbyście się martwili co ze mną, to właśnie wstałam /ziew/ po wczorajszym słońcu śladu nie zostało a miało być od dziś po grecku, nie ryba po grecku, a słońca tyle :P

  139. witaminkaa pisze:

    Dzien dobry bardzo w ten leniwy poranek:)

  140. witaminkaa pisze:

    Maskana mąż i syn z pażdziernika, a tu za kilka dni moje ur, nie dalabym rady z tortami:D Zostanmy przy lipcu:)

  141. pstro pisze:

    witaminka, Maskana i Onufrzak też, więc już na początku września zacznij piec :D

  142. maskana pisze:

    Pstro, jedziesz ze mna na Bali?:>

    Witaminko, mój dzieć też październikowy… tyle prezentów, że mój portfel zamknął się w sobie:) Masz rację – zostańmy przy lipcu;)

  143. witaminkaa pisze:

    :P zwariowali, nie bede nic piekla bo piekarnik mam głupi i krzywo piecze, ale mam sposoby na torty bez pieczenia!:)

  144. pstro pisze:

    na bani? Maskana a mamy kierowcę? :D

  145. pstro pisze:

    żebyście nie myślały, że ja mam lżej, to u mnie w domu też październikowcy :D

  146. maskana pisze:

    Onufrzak ma kartę rowerową:D

  147. pstro pisze:

    i uprawnienia na widlaka, racja! jedziemy, ale nie dziś, wczoraj kupiliśmy nowe pokale i trza je było wypróbować, czy dobrze się z nich pije…i dobrze :D

  148. maskana pisze:

    egzemplarze październikowe są super /posłodzenie SE/:)

  149. maskana pisze:

    a co wątroba na to?:>

  150. pstro pisze:

    jeszcze śpi :D w końcu dostała jak obuchem :P

  151. pstro pisze:

    jakby tak pomyśleć, to faktycznie egzemplarze październikowe ujdą, nawet te skorpionowate :P:D

  152. onufry69 pisze:

    Ci z początku października są…a nie będę sobie słodził.:-D

  153. pstro pisze:

    nie?? choryś? :P

  154. maskana pisze:

    te skorpionowate są najfajniejsze! /zdrowam:D/

  155. pstro pisze:

    ale jak w każdej regule, są wyjątki!! /pospiesznie dodała/ :D

  156. onufry69 pisze:

    O tych z początku, to jakby temat na parę notek, nie da się w paru słowach posłodzić.:-P:-D

  157. maskana pisze:

    dobrze, że atari się zawiesił i miałaś czas na komcia z 12:35:D:P

  158. pstro pisze:

    też teraz odetchnęłam z ulgą :D

    Onufrzak, bo miałam pytać, a co Ty tutaj w nocy robiłeś?:>:P

  159. onufry69 pisze:

    A chciałem miłym słowem pojechać jak szedłem spać.;-)

  160. pstro pisze:

    /przewinięcie komentarzy/ no i gdzie te miłe słowo? :>

  161. onufry69 pisze:

    Przesz napisałem, że chciałem.:-P:-*

  162. R pisze:

    Cześć wszystkim :)

  163. pstro pisze:

    ponoć liczą się chęci Onufrzak, więc będzie Ci to zaliczone :P:*

    cześć R :)

    lato wróciło i to nie przyzwyczajało powoli, tylko siup na upał :D

  164. Adamaszek pisze:

    Chciałbyś być dla mnie elokwentnym i interesującym nickiem z internetu? Suuuper:)

  165. Adamaszek pisze:

    Witajcie mili w ten słoneczny dzień:D

  166. pstro pisze:

    Adamaszkowa, a Ty nie na urlopie?:> jak nie to kiedy i gdzie jedziesz /podpytanie/?

  167. maskana pisze:

    ja nie wiem, Pstro, gdzie Ty lato widzisz. Nad moja chałupą ciężkie chmury i deszcz. Dzieć nie może się doczekać kiedy basen rozłożymy. Mama zresztą też:)

    I gdyby Onufry się pojawił: nie TEN basen, tylko taki do pływania:)

  168. graforoman pisze:

    Pstro dobrze widzi, lato na zachodzie. :)

  169. maskana pisze:

    znaczy, ze na zachód mi trzeba… Pstro, wstaw wodę na kawę, pakuję się i jadę:D

    Cześć Roman:)

  170. W Pyrlandii mamy Rivierę.

  171. pstro pisze:

    wychodzi na to, że grafo to mój sąsiad, może to i dobrze, bo na Woodstock ma blisko :>

    a lato w pełni, dobrze, że mam rolety z powłoka anty słoneczną bo inaczej piszcie do mnie prażynka :P

  172. Adamaszek pisze:

    Jak mówiłam, u mnie urlop w tym roku zależy od tego jak Mask bedzie kciuki trzymać:D Zresztą gdzie ja się mam wybierać poza miasto, jak u mnie w mieście tak cudnie:)

  173. maskana pisze:

    czuję, że po tym moim „pakuję się i jadę” to szybko tu Pstro nie zobaczymy:D:P

    Krzysiu:* zdrowy już jesteś na tej Rivierze?:>

  174. pstro pisze:

    a jednak! Maskana co z Twoim czuciem?:P:D

  175. pstro pisze:

    nawiasem, Twoje cyt: pakuję się i jadę nastąpiło po moim (na boczku) robisz parapetówkę? to cudnie! już się zbieramy :P

  176. maskana pisze:

    popsułam się /w bek/

    wnosiłam po tym, ze jak do Ciebie zadzwoniłam to Twój telefon Twoim głosem powiedział „abonenta nie ma i nie będzie” po czym kichnął:D:P

  177. maskana pisze:

    na parapetówkę przyjdze jeszcze czas. Spokojnie… nalewki muszą odstać swoje. Teraz to by trzeba przez chlebek przepuszczać:D

  178. To zasługa tego wczorajszego rosołu :-**

    Zmęczony tylko trochę jestem, bo mam przedszkole w domu.

  179. maskana pisze:

    Krzysiu:* nie rosołu tylko moja – badzmy precyzyjni:D

    Przyzwyczajaj się…:)

  180. pstro pisze:

    Valuś już tak nie zachwalaj, bo obrośnie w piórka i tlenu nie zaczerpnie za czorta, a akuratnie jest potrzeba :P:D

  181. Masz słuszność. Twoja ;-)

  182. Uśmiech miał być! Uśmiech!

  183. Z tym tlenem to jest różnie. Tlen Maskany raczy nie lubić. Nie tylko ty masz utrudniony kontakt więc łączę się z tobą w bólu. :->

  184. pstro pisze:

    Valuś ja zaraz wyjdę z nerw i zadzwonię /postraszenie/ :D

  185. pstro pisze:

    żeby ona jeszcze odebrać chciała! /foch na końcu nosa/…albo nie foch…ignor :P!

  186. Tak to już jest z naszą Maskaną kochaną, że nie wiedzieć czemu polubiła profil – bez dźwięku. Według mnie to jakieś dziwactwo, bo przecież telefon po to jest żeby dzwonił, no nie? :-)

  187. pstro pisze:

    co racja to racja Valuś, przybij piątkę :D

  188. let’s go straight to number five ;-)

  189. pstro pisze:

    :D chiciaż wiesz , za ten rosół to, puśćmy sobie oko na znak porozumienia :D

  190. pstro pisze:

    Valuś bo wiesz, następnym razem to dostaniesz taki z Radomia :D

  191. maskana pisze:

    Pstrusiu, już czerpię:)

    Krzysiu, tlen może nie lubić. Wystarczy, że ja lubię:)

  192. A jaki jest rosół z Radomia? :-D

  193. pstro pisze:

    miało być: wystarczy, że lubisz mnie…ot cała maskana i jej literówki :P

  194. pstro pisze:

    Valuś trzyminutowy :D

  195. Adamaszek pisze:

    Pstro- a zapraszasz na wakacje? :> Na pewno masz jakiś wolny połko-tapczan;)

  196. pstro pisze:

    Adamaszkowa, gdybym miała wolny, pamiętam jak Włoch (nie wiem czy inżynierkę czy magisterkę zdał)…tyle rano ludzi na balkonie było, że sąsiedzi na bank myśleli, że mamy niedometraż :D

  197. Adamaszek pisze:

    Aa:) A co ma kwiatek do futra?

Skomentuj

