2 w 1 dla Oceanofstupidity

O czym najczęściej zapomina maskana, w stosunku do osób, które kocha miłością przeczystą?
Tak, maskana najczęściej zapomina o urodzinach…
Na szczęście, maskana ma to szczęście, że zainteresowani o tym wiedzą i nie strzelają fochów. Co więcej, naprowadzają maskanę, dla przykładu w taki oto sposób: „zgadnij co fantastycznego wydarzyło się … lat temu”.
I właśnie takie urodzinowe naprowadzenie miało miejsce 4 dni temu. Dziś zapewne będzie kolejne, bowiem naprowadzający ma dziś imieniny. Ale dziś pamiętam. Pamietam, bo 4 dni temu jubilat był łaskaw napomknąć, że już wkrótce będzie solenizantem… Hurrra!

Krzysiu, Ty wiesz czego ja Ci życzę. Tak, właśnie tego. I wierzę, że sie spełni. Bo jak ja czegoś chcę, to zawsze sie spełnia. A chcę. Dla Ciebie. Bardzo chcę:*

147 Responses to 2 w 1 dla Oceanofstupidity

  1. maskana pisze:

    Urodzinowo i imieninowo: wszystkiego najlepszego Krzysiu:***

  2. onufry69 pisze:

    Kurczaki, tak wcześnie rano jeszcze tu nowej notki nikt nie dał, ale w końcu to święto naszego Valusia vel Krzysztof. I ja się dołączam do życzeń, wszystkiego najlepszego Krzyśku.:-)

  3. onufry69 pisze:

    Mask gwoli przypomnienia, urodziny 1 października, imieniny 19 stycznia.:-D

  4. mmrr pisze:

    Witam i do życzeń się przyłączam…
    Wszystkiego najlepszego :)

  5. Maskano, dziękuję :-***

    No i oczywiście nie strzelam fochem, bo sam mam problem z datami. :-)

    p.s. Kamyczek oczywiście kupiłem :-D

  6. Onufry i mmrr, czołem waszmościom i dziękuję za życzenia :-)

  7. SzuflaNdia pisze:

    No to wszystkiego NAJ Ocean!

  8. maskana pisze:

    Nie ma za co Krzysiu:*

  9. odarty pisze:

    Samych pięknych chwil Krzysiu :)

  10. maskana pisze:

    Onufrzak, zapamiętam:)

  11. Licencja pisze:

    Krzysiu:** Najlepszego i najmilszego:) Li.

  12. Adamaszek pisze:

    Jeju, jak ja dawno tortu nie jadłam! Ocean, jak się podzielisz, to na pewno wszystko Ci się spełni ;) Samego szczęścia! :)

  13. maskana pisze:

    Daria, częstuj się:)

  14. Adamaszek pisze:

    Dziękuję, Mask:) Sama piekłaś?

  15. mmrr pisze:

    Jakoś tacy jesteśmy oszczędni w życzeniach czegoś dobrego. Tacy oszczędni i mówimy tylko „wszystkiego najlepszego”. Powie ktoś, że ja także taki byłem ale może to jest ta cecha /zła cecha/ nie wyróżniania się z tłumu . Postaram się nadrobić to zaraz i życzenia specjalne dla oceanofstupidity!!!

  16. mmrr pisze:

    Życzenia specjalne dla oceanofstupidity
    Z okazji imienin życzę Ci : Szczęścia w życiu osobistym, sukcesów w pracy, dobrego zdrowia, domku z ogrodem i basenem, eleganckiej limuzyny, samych zwycięstw, spełnienia marzeń, miłych niespodzianek losu, grona prawdziwych przyjaciół, niewyczerpanych pokładów energii, uśmiechu na co dzień, drogi usłanej różami, satysfakcji z pracy, genialnych pomysłów, słodkiego, miłego życia, anielskiej cierpliwości przy czytaniu tych życzeń, świeżości spojrzenia, głównej wygranej na loterii, pozytywnej aury, pogody ducha, pomyślnych wiatrów, gorącej miłości , wygodnych butów, cudownych wakacji, szczęścia, punktualnych pociągów, świętego spokoju, jachtu, żadnych trosk, powodzenia u płci przeciwnej, wysokich lotów, rześkich poranków, pomyślności, trafnych decyzji, intuicji w interesach, prezentów od losu, dużego łóżka, pękatego portfela, szerokiej drogi, miłych nauczycieli, jasności umysłu, niebanalnych wyzwań, miłych snów, pewności siebie, wielkiej fortuny, wielu uśmiechów, błyskotliwych ripost, romantycznych wieczorów, udanych łowów, pasjonującej pracy, szansy na sukces, dużo słodyczy, pozycji lidera, szampańskiej zabawy, mocnego dachu nad głowa, samych pozytywnych wibracji, pełni życia, wielu niezapomnianych chwil, dużo słońca, olimpijskiej kondycji, pomyślności, jak najmniej zmartwień, wyjścia z każdej sytuacji, uwielbienia u podwładnych, pasma sukcesów, niezmiennie zielonego światła, czystego nieba, stu lat życia, końskiego zdrowia, sławy, pokaźnego konta, manny z nieba, wysokich wygranych, ciągle nowych rekordów, wielu ciekawych znajomości, wygranych przetargów, sumiennych dłużników, taaaakiej ryby, najwyższego miejsca na podium, dobrego fryzjera, radosnych świąt, serca jak dzwon, pewnej ręki, komfortowych warunków, przyjemnych doznań, wielu wzruszeń, mocnej głowy, powodzenia, stopy wody pod kilem, otrzymania najwyższych odznaczeń, osiągnięcia wyznaczonych celów, pełnego sejfu, szczęścia w kartach, sprzyjającej pogody, dobrych zbiorów, kolorowych chwil, twórczego podejścia do pracy, połamania pióra, góry pieniędzy, mnóstwa prezentów, udanych negocjacji, serdecznych przyjaciół, grzecznych dzieci, udanych wakacji, miejsca w Księdze Rekordów Guinessa, większości w parlamencie, miłego wypoczynku, wesołego towarzystwa, dobrego apetytu, szczęśliwej podróży, złotej jesieni, poczucia humoru, wiecznej młodości, licznego potomstwa, niewieszającego się komputera, sławy i chwały, lekkości bytu, pokojowego rozwiązania wszystkich konfliktów, szybkiego rozwoju gospodarczego, hojnych sponsorów, korzystnego układu gwiazd, miłosnych uniesień, czytelnych instrukcji, cichych wielbicieli, mistrzowskich zagrań, dobrej nocy, wielkiej przygody, słodkich snów, zgranej ekipy, pomyślności na nowej drodze życia, pociechy z pociechy, lojalnych współpracowników, bujnej wyobraźni, interesujących przeżyć, rodzinnej atmosfery, pomyślnych wieści, radości życia, dobrego serca, pełnego szkła, syto zastawionego stołu, złotej rybki, zimnego piwa, zasięgu w każdym miejscu, gry fair play, nieomylnych decyzji, miejsca w historii, głównych ról, kreatywności, podróży dookoła świata, udanych szkoleń, efektywnych poszukiwań, pakietu kontrolnego, bogatej kolekcji, dużo wolnego czasu, beztroskiego życia, dobrej passy, celnych strzałów, zdobycia Mount Everestu, wolności, trafnych wyborów, gradu prestiżowych nagród, spokoju ducha, oddechu od codzienności, samych piątek w szkole, godnych przeciwników, szczerych komplementów, wszelkiej pomyślności, codziennych atrakcji, świetlanej przyszłości, hossy na giełdzie, korzystnego horoskopu, zdjęcia na okładce, miłych sąsiadów, wiary w sukces, mocy zawsze z Wami, wielu alternatyw, przychylności bogów, tolerancji, własnego odrzutowca, gorączki sobotniej nocy, piwniczki pełnej wina, silnej woli, wyrozumiałego spowiednika, zamku w Szkocji, ambitnych planów, kilku odkryć i kilku wynalazków, owacji na stojąco, zniewalającego uśmiechu, szczęśliwego trafu, płomiennych uczuć, pomocnej dłoni, niezawodnej pamięci, nieprzemijającej urody, asa w rękawie

  17. maskana pisze:

    dwa razy mi w spojówkach zaschło i raz w gardle podczas czytania tych życzeń:)

  18. mmrr pisze:

    Maskana poproś Pstro aby podorzucala ś bo w czasie wklejania trochę poznikało z tekstu :)

  19. maskana pisze:

    Mmrr, wyszłam przed szereg i sama „ś” doprawiłam. Nie masz mi za złe?:>
    /teraz zamiast przystojnego bruneta o niebieskich oczach przyśni mi się „ś” w róźnych kombinacjach/:D

  20. maskana pisze:

    Krzysiu, w życzeniach stoi „…wielu alternatyw…”. Osobiście uważam, że dwie Ci wystarczą:D:P

  21. Troszkę zaniedbałem gości tutaj ale na swoje usprawiedliwienie dodam, że musiałem dziś pilnie wyjechać a później było przyjęcie i nie można było zostawić tych realnych gości samych.

    Zatem od początku….

  22. Li, dziękuję :-) wierzę, że będzie najlepiej i najmilej :-)

  23. Daria, podzielę się oczywiście :-) Egoistą bywam tylko czasami ;-) Urodzinową czekoladę mi zjedli. Imieninowa jest tylko dla mnie :-D ale tortu nikomu nie odmówię :-)))

  24. mmrr… powiem ci, że rzeczywiście ciężko było ale dobrnąłem do końca. Wszystkie te rzeczy bardzo by się przydały ale na jednej z nich zależałoby mi szczególnie mocno. Pozwolę sobie tajemniczo przemilczeć, na której :-)
    dzięki raz jeszcze :-)

  25. Maskano, wystarczy mi pakiet ;-)

  26. Licencja pisze:

    O jezusie, Odarty odarł mnie ze złudzeń co do małomówności mężczyzn;-)

  27. Li, chyba chodziło ci o mmrr? :-)

  28. mmrr pisze:

    tak przyzwyczajeni jesteśmy się do minimalizmu typu… „wszystkiego najlepszego” że „cóś” innego i od razu spojówki i gardło wyschło i u niektórych brak kondycji się objawił… :) a tak chciałem dobrze…

  29. Licencja pisze:

    Niech będzie, że mrrrr :) Też mnie odarł…:D

  30. mmrr pisze:

    nie jestem małomówny i chyba nigdy nie byłem taki… nawet gdy nie było do kogo mówić to chyba do siebie mówiłem i z sobą:)
    żartuję…:)

  31. Nie umiem składać życzeń a czasem chciałbym powiedzieć coś więcej. Przy czym nie przeszkadza mi to zupełnie u innych. Liczy się szczerość i uczucie.

  32. maskana pisze:

    Mmrr, chciałeś dobrze, wyszło jeszcze lepiej:)

  33. Adamaszek pisze:

    To ja od razu powiem, że fajnie by było gdyby tak mieć kogoś, kto mi będzie robił śniadania w dni powszednie, bo w weekendy stanowisko już zajęte, na stałe ;) Dodam, że chlapłam sobie, to konsekwencji mam nadzieję ponosić musiała nie będę ;P (Bo rankiem to ja zabić mogę, więc to musi być niebojąca się ryzyka osoba:)

  34. Adamaszek pisze:

    Mmrr, gdzie Ty byłeś, gdy inni mieli urodziny? Marnujesz się człowieku :P

  35. Deluzja pisze:

    Oceanos! :)

    Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam!
    Jeszcze raz, jeszcze raz, niech żyje, żyje nam!
    Niech żyje nam!
    Niech mu gwiazdka pomyślności, nigdy nie zagaśnie,
    A kto z nami nie wypije, niech go piorun trzaśnie.
    Niech mu życie lepszym będzie, niż śledziowa zupa,
    Niech mu nigdy nie odmówi, żadna zdrowa dupa.
    Niech mu życie słodko płynie, jak Wisła do Gdańska,
    Niech mu pała zawsze stoi, jak szabla ułańska.
    Niech mu latek jego życia, nigdy nikt nie zlicza,
    Niech mu pała zawsze stoi, jak szpada górnicza.
    Niech mu w kartach tyle szczęścia ile ma w miłości,
    A kto zdrowia nie wypije, niech przeprosi gości.
    Niech latarka policjanta w oczy mu nie świeci,
    A kto kufla nie obali, niech ma głupie dzieci.
    Niech mu rośnie ozimina, jare i warzywo,
    A kto zdrowia nie wypije, niech mu stoi krzywo.
    Niech mu oko komornika po kątach nie szpera,
    A kto zdrowia nie wypije, niechaj go cholera.
    Niech mu wszystkie piękne panie dają jak należy,
    Kto ma w kuflu jeszcze pełno, niech w bociana wierzy.
    Niechaj rodzą nam się dzieci także i po ślubie,
    Kto ich zdrowa nie wypije, nie będzie miał w czubie.
    Niech mu członka wciąż Japonka wachlarzem wachluje,
    A kto zdrowia nie wypije, tego psem poszczuję.
    A kto z nami się nie stuknie postąpi nieładnie,
    Temu jajco w nocy spuchnie i kuśka opadnie.
    Kto nam nie dotrzyma kroku, taki jest niewdzięczny,
    Będzie wzwód miał raz do roku w dodatku wewnętrzny.
    Niech nam Rektor jeden z drugim nigdy nie podskoczy,
    Kto ich zdrowia nie wypije, niech się pod stół stoczy.
    Niech im służą jak najdłużej serce i wątroba,
    Kto się z nami nie napije, ten jest kawał żłoba.
    Niechaj gwiazdka pomyślności chroni nas od kaca,
    A kto z nami dziś nie pije, niech się sam przewraca.
    Niech mu humor dopisuje wśród wesołej paczki,
    Niech mu język nie opada poniżej łechtaczki.
    Niech mu życie nie poskąpi penisa jurnego,
    Niech mu żona nie odmawia stosunku rannego.
    Niech go życie zawsze darzy uczuciem błogości,
    Niech mu dziwy dupy dają do późnej starości…

    /hahaha/ :)

  36. Adamaszek pisze:

    W sumie, to jak tak teraz patrzę, to widzę, że na tygodniu to spokojnie mogę się obejść bez śniadań :D

  37. maskana pisze:

    Daria, bo fajniej jest zrobić dla kogoś:)

    Ale się Deluzja rozśpiewała;)

  38. Mirage :-D dziękuję za unikalne życzenia. PotencjaŁ to też ważna rzecz :-D

    Ja się już pożegnam, bo jutro muszę wcześniej wstać.

    Dobrej nocy wszystkim i raz jeszcze dziękuję za życzenia :-)

  39. R pisze:

    Krzysiu spóźnione ale szczere i prawdziwe

    Wszystkiego najlepszego :))))

  40. Dzięki R :-) Nigdy nie jest za późno na życzenia :-)

  41. kadarka pisze:

    Dobry :)

    Dołączam się do życzeń (mam nadzieję, że nie przeterminowanych, solenizancie, jubilacie ;)). Wszystkiego naj… :)!
    A w szczególności udanych zdjęć.

  42. Anonim pisze:

    ponoć wogóle nigdy nie jest za późno… choć ja uważam, że czasem jest:) I niekoniecznie mówię o życzeniach.

  43. maskana pisze:

    ponoć wogóle nigdy nie jest za późno… choć ja uważam, że czasem jest:) I niekoniecznie mówię o życzeniach.

  44. maskana pisze:

    sie człek nie podpisze i od razu anonim:D tyż piknie:D

  45. kadarka pisze:

    Maskano, myślałam, że napisał to ktoś, z kim nie chciałabym rozmawiać. Stare dzieje :).
    Uff… czyję się bezpieczna. Witaj :))))

  46. maskana pisze:

    Przepraszam, że Cię wystraszyłam, Kadarko:*:)
    Nacisnęłam „opublikuj” zanim się podpisałam:)

  47. kadarka pisze:

    Nic nie szkodzi:). Mam się na baczności :).
    Ja, jak raz wpiszę swoje „dane” do rubryk, to są do tej pory aż nie zmienię przeglądarki (bądź systemu operacyjnego ;)).

  48. Kadarko dziękuję :-) i mimo wszystko pozwolę sobie dalej uskuteczniać pogląd, że za późno nigdy nie jest.

  49. Maskano, fiolet w twoim wypadku nie jest twarzowy chyba ;-)

    Pożyczę jeszcze miłego wieczoru i znikam. Do zobaczenia jutro ;-)

  50. maskana pisze:

    Krzysiu, powinieneś wiedzieć, że w moim wypadku każdy kolor jest twarzowy:P
    Ale masz rację – ta fotka co mi ją wordpress z automatu przydzielił nie jest najlepszej jakości:D

  51. I am not new to blogging and really value your blog. There is much prime subject that peaks my interest. I am going to bookmark your blog and keep checking you out. Wish you good luck.

  52. Właśnie to miałem na myśli Maskano :-D fotka nienajlepszej jakości :-)))

    Miłego dnia wszystkim życzę :-)

  53. pstro pisze:

    kurde!! od trzech dni mam modernizacje sieci, zostawcie dla mnie kawałek torta i cos mocniejszego co? bo może już dziś zakończa :>

    wszystkiego co naj Valuś… z mega opóźnieniem ale sam rozumiesz… i podłączę się do tych najdłuższychzyczeń :D

  54. Pstro, bo już się bałem, że zapomniałaś :-D Dzięki za życzenia. Kawałek torta jeszcze się gdzieś znajdzie :-)))

  55. pstro pisze:

    no jak zapomniałam, jak adapter uruchomilam co?:>
    wyłazić mi, ale to już! imprezę robimy jak należy! :P

  56. odarty pisze:

    O pstro, cześć pstro ;)

  57. pstro pisze:

    się normalnie za wami stęsknilam , cześć Odarty :D

  58. odarty pisze:

    Oo, naprawdę? Ty chyba nas lubisz… i mnie też :D

  59. maskana pisze:

    o! oddali Pstro!:)

  60. pstro pisze:

    odebrałam nowe okulary, za czorta okulista nie mógł zrozumieć, jak ja dotychczas funkcjonowalam, ale kurde jakaś taka młodsza byłam i ladniejsza…a teraz, szlag trafił iluzję :D

    Maskana nie odbierasz moich telefonów a teraz radość w wykrzykniku?!! pfyyy!! :P:D

    Odarty no jak nie jak tak? :D

  61. pstro pisze:

    z tej to przyczyny, czas wrócić do okularnicy, bo ponieważ, nie mogę się z nimi rozstawać, bo kiedyś się w lustrze nie poznam i to nie za sprawą procentów :P:D

  62. pstro pisze:

    i koniec leczenia kaca ! proszę mnie tu witać, rzucać się na szyje, całusy wskazane i takie tam! ;P

  63. pstro pisze:

    chciałam wejść do Kadarki i mi wybiło :

    Ostrzeżenie: coś tu jest nie w porządku!
    Witryna http://www.kadarka.info zawiera złośliwe oprogramowanie. Otwarcie tej witryny grozi zainfekowaniem komputera wirusem.
    Według informacji Google kontynuowanie grozi zainstalowaniem na komputerze złośliwego oprogramowania. Jeśli witryna już była odwiedzana lub jest zaufana, istnieje możliwość, że niedawno doszło do włamania do niej przez hakera. W tej chwili odradzamy kontynuowanie – możesz spróbować ponownie jutro albo przejść do innej witryny.

    trzy dni człeka nie ma i nie wie w czym rzecz!

    zauważyłam, że Onufrzak też udaje, że wyjechał na Jajorkę co? :P

  64. R pisze:

    Cześć Wam :)

    Matko!!! Pstro znowu zmiana grawatarka?

  65. pstro pisze:

    R, mów mi okularnica:D, ale stęskniłeś się? no! ;D

  66. R pisze:

    Pewnie, że się stęskniłem i to za Wami wszystkimi :)

    Nie bądź taka happy, myślisz, że tylko ty masz okulary :P

  67. pstro pisze:

    R, też masz? :>
    nawiasem pierwszy raz byłam na badaniu z tablicami z kropkami, literkami po 4 rzędy i takimi innymi bajerami…. mocniejszych szkieł dać nie mógł…ale i tak widzę do drugiej tablicy trzeciego rzędu (dla tych co wiedzą o co kaman) :D

  68. pstro pisze:

    dobra, a kto jest na urlopie palec pod budkę :> , ja mam w sierpniu, więc niech mi się chociaż trochę zazdraszczanie włączy :D, a maskana niech tlenu zaczerpnie przy okazji, a Odartego maila teraz dopiero pod lupe (okular) wzięłam) :D

  69. R pisze:

    Do czasu gdy badano mnie na tablicach to umiejętnie oszukiwałem (pewnie sam siebie), zgadywałem, zapamiętywałem sekwencję literek itd. Pewnego dnia posadzili mnie przed maszyną i prawda wyszła na jaw :)))

  70. pstro pisze:

    R, i jak? mnie się swiat stonowany bardziej podobał…teraz takie to wszystko po pieg widoczne :D

  71. odarty pisze:

    jam oto w sierpniu tydzień urlopu uraczę ;) a i teraz weekenda mam wyjazdowego. Zle nie jest, nawet że niektórzy mnie podglądają nowymi okularami :D

  72. R pisze:

    Kazano mi zakładać szkła do jazdy autem, czytania napisów w kinie lub gdy czuję potrzebę, więc mogę – na razie – sobie „sterować”, który świat będę oglądał :)))

  73. R pisze:

    Hej Odarty :)

  74. pstro pisze:

    R, tak mialam za pierwszym razem…teraz szlaban na oczy bez :D

  75. pstro pisze:

    Odarty, gdzie jedziesz?:> bo ja w sierpniu mam urlop to podpytuję :D, chociaż, kupiłam sobie strój kąpielowy takiego koloru, że nawet będąc w Kołobrzegu, Ci na molo w Sopocie mnie zobaczą :D

  76. R pisze:

    To mnie pocieszyłaś Pstro ;)

  77. pstro pisze:

    R no widzisz? było pstro na necie uwidzieć i od razu ostrzej widzisz :D

  78. odarty pisze:

    hejo R

    jadę na Łysą Polanę. Z góry Cię podejrzę

  79. pstro pisze:

    pamiętaj, że to teren parku narodowego , więc nie wyrzucaj papierków po bounty :P

  80. odarty pisze:

    dobrze, nie wyrzucę ani jednego, tym bardziej dwóch :P …zjem z papierkiem :D

  81. pstro pisze:

    ja wiem, że papier to niby pochodzenia organicznego, ale nie wiem, gdzie Ty potem na szlaku liście rabarbaru dorwiesz :D

  82. odarty pisze:

    na wszelki wypadek będę pił tylko piwo. Z sikaniem jest dużo łatwiej :D

  83. pstro pisze:

    Odarty, ja z zapytaniem do Cię posłańca puściłam :)

  84. odarty pisze:

    ale dlaczego niemowę? :D ;)

  85. pstro pisze:

    jak niemowę? musi taki nieśmiały, bo miał o tubę zapytać :D, pasującą ;) podeślesz?:)

  86. odarty pisze:

    gęsi już poleciały… chociaż niby bez glosu

  87. onufry69 pisze:

    Dobry wieczór /krzyknął rzucając się na szyję/ łap mnie.;-)

  88. pstro pisze:

    Odarty, a podałeś adres?:> bo do mnie nie doleciały :D musi takie zorientowane w terenie jak ja…zakręcisz dwa razy w lesie i drogi do domu nie znajdę :D

  89. pstro pisze:

    Onufrzak, ja myślalam, że Ty tu imprezę rozkręcisz, a Ty na wyjechaniu realem tak pochłonięty jesteś, że nawet ich nie powiadomiłeś, że neta nie mam! ja pierniczę i weź tu polegaj na innych :P

  90. onufry69 pisze:

    Też byłem poza zasięgiem, gdyż się od wczoraj gościłem i nie było pola, nie chodzi mi o uprawne w tej chwili.;-)

  91. odarty pisze:

    podałeś, nawet jakaś przekręcona strzałka wskazuje ich ogony

    serwus ^(

  92. pstro pisze:

    Odarty, ja na maila czekam tak?:>:P

  93. pstro pisze:

    Onufrzak, my…znaczy my pstro, rozumiemy braki pola, albowiem real jest najważniejszy! :D

  94. onufry69 pisze:

    Dla mnie Biedronka, ona jest najważniejsza.:-P:-D

  95. odarty pisze:

    niech sprawdzi!

    chabry sa najważniejsze,są takie niebieskie jak niebo :)

  96. onufry69 pisze:

    Odarty, nie wypada mi tu potwierdzać, ale potwierdzę.;-)

  97. pstro pisze:

    Odarty sprawdziłam i:
    1.nie było
    2.superowo
    3. z chabrami masz racje! ;D

  98. pstro pisze:

    Onufrzak, musi Twoja Krycha kupiła podomkę w biedronki :P

  99. odarty pisze:

    pstro, zatem

    1. zdziwienie
    2. koniec zdziwienia
    3. Ty tez teraz masz rację

  100. onufry69 pisze:

    I tu Cię zdziwię, ma w maki.:-P

  101. pstro pisze:

    Odarty, wychodzi na to, że jak ja nie mam racji, to patrz punkt trzeci :D

  102. pstro pisze:

    w maki? że niby Maskana ma na drugie Krycha?:P:D

  103. onufry69 pisze:

    Na drugie ma Czort.:-D

  104. maskana pisze:

    Pstro, mój centertel przyjmuje co piątą rozmowę więc trzeba dzwonić wielokrotnie:D

  105. onufry69 pisze:

    Znaczy Czort wie doskonale jak.:-P

  106. odarty pisze:

    dobra kochani, i znajomi kochanych, i znajomi znajomych kochanych… ;) czas na mnie. Dobranoc :)

  107. maskana pisze:

    ja przyszłam to Odarty gotów do odwrotu… heh losie:D

    a podomkę to mam w nenufary, nie w maki:P

  108. pstro pisze:

    Czort, to może mieć jedynie piżamkę w maki :P

    pstrokatych Odarty :D

  109. maskana pisze:

    tlen mi ukradli. Łobuzy!

  110. pstro pisze:

    pokaż którzy!! /zakasanie rękawów/ ::D

  111. maskana pisze:

    Dziekuję, już oddali:P Wystarczyły Twoje rękawy:D

  112. pstro pisze:

    arbuzy pod pachami też się przydały :D

  113. i rajtuzy…

    dobry wieczór kochani :-)

  114. jeśli przeczytacie komentarze począwszy od łobuzów co to ukradli tlen a zakończycie na moim – dobry wieczór to zauważycie pewnie, że to się mniej więcej rymuje. ;-)

  115. pstro pisze:

    jak ziomy rymujemy? ;D

  116. maskana pisze:

    i ogień w oczach

    cześć Krzysiu:*

  117. Cześć Maskano :-**

    Jak było w pracy? ;->

  118. maskana pisze:

    hahahaha
    Krzysiu złożyłam wniosek do ZUSu o emeryturę:D

  119. pstro pisze:

    Maskana teraz? a rok już ją pobierasz :P

  120. To trochę późno. Mówiłem ci, że ja na emeryturę chciałem iść zaraz po przedszkolu ale chyba się akurat wtedy zmieniły przepisy i nie wyszło. :-|

  121. pstro pisze:

    w zasadzie niefortunny kop w kostkę załatwiłby Ci rentę :P

  122. maskana pisze:

    Pstro, rok za babcię. Teraz chcę własną;)

  123. onufry69 pisze:

    Mundurowi idą wcześniej Mask, odziej się w mundurek harceski sprzed lat.:-P:-Dj się w mundurek harceski sprzed lat.:-P:-D

  124. onufry69 pisze:

    O masz! Trzeci raz się nie będę powtarzał.:-D

  125. maskana pisze:

    Onufry, a zuch_owski może być? bo nie awansowałam:P

  126. maskana pisze:

    Onufrzak, nieśmiało chciałam zauważyć, że mnie wystarczy powiedzieć raz. Nie żebym specjalnie bystra była, ale raz wystarczy:P

  127. onufry69 pisze:

    Mask może być. Słabo w podchody szło?:-P

  128. onufry69 pisze:

    Z Twoją bystrością nie będę się sprzeczał, zazwyczaj jest nieobecna.:-P:-D

  129. maskana pisze:

    oj tam zaraz słabo. Wręcz odwrotnie – druh drużynowy sie bał konkurencji:P

  130. maskana pisze:

    hahahaha
    Twojej szuka. Ze świecą:D:P

  131. pstro pisze:

    maskana, kładłaś go na rękę? nie dziwota :P:D

    ale poleciałam!! już myslałam, że wznowili modernizację :P

  132. onufry69 pisze:

    Idę spać, jutro będzie mnie więcej. Nie, nie przytyłem.:-P

  133. maskana pisze:

    nie na rękę tylko na materac. Zawsze wszystko przekręcisz:P

  134. pstro pisze:

    Onufrzaka zawsze więcej jak mnie mniej :P normalnie norma :D

    Maskana, na materac zabrzmiało dwuznacznie ;P

  135. maskana pisze:

    Pstro, głodnemu to chleb ze smalcem na myśli:P

  136. pstro pisze:

    Adamaszkowa, spacja Ci ześwirowała :D

  137. Adamaszek pisze:

    Dlatego jej nie używam :)

  138. pstro pisze:

    ja uzywam swojej ześwirowanej, mam nadzieję, że rozum jej wróci :D

Skomentuj

