Ciemność, widzę ciemność!

Najpierw była Pstro, potem Krzyś, potem R, potem Onibe. Teraz przyszedł czas na moje pięć minut.

Wciąż szukam swojego miejsca, po to by nie było na ziemi przestrzeni wolnej od wspomnień. W planach był Londyn (wiem, nie ma takiego miasta jak Londyn, jest Lądek, Lądek Zdrój). Potem Wrocław. Gdzieś pomiedzy i wciąż Kotlina Kłodzka, a dokładniej maleńka, urokliwa miejscowość -Szczytna. Może kiedyś…
Póki co, właśnie tak wygląda moje miasto nocą:


Chyba czas się przeprowadzić;)

116 Responses to Ciemność, widzę ciemność!

  1. onufry69 pisze:

    Mask, a gaz? czy macie gaz w domu?

  2. maskana pisze:

    Onufrzak, mamy gaz. W zapalniczce:P

  3. pstro pisze:

    mówię do Maskany:
    – no tuba jest, ale fotki nie widać
    :D

  4. onufry69 pisze:

    mi tą samą fotkę przysłała jak ją zapytałem o wygląd zewnętrzny. :P:D

  5. pstro pisze:

    musi była wtedy w czarnym t-shircie i tylko tyle obiektyw złapał :P:D

  6. Onibe pisze:

    kurcze, trzebaby zainwestować w lampy uliczne ;-)

    ale jakie pole dla wyobraźni? Ile miejsca na niedomówienia! ;-)

  7. pstro pisze:

    co racja to racja onibe, trzeba się w tym doszukać plusów! :D

  8. maskana pisze:

    bo ja wierzę w Waszą wyobraźnie:D
    Iluminujta co chceta:P

  9. onufry69 pisze:

    ja to se mogę dopowiedzieć, bo lubię. :P:D

  10. maskana pisze:

    Onufrzak, jak Ty zaczniesz dopowiadać to się obudzę w połączeniu Monte Carlo z Pcimiem Dolnym, na dalekim Zakałkaziu:P

  11. Nie no, ładnie jest ale fakt – przydałoby się trochę światła.

    Witam popołudniowo.

  12. onufry69 pisze:

    ooo widzę, że geografia jest Twoją mocną stroną. :P

  13. maskana pisze:

    Krzysiu, postaraj się, w końcu światło… nosisz je w sobie:) lalala

    Onufry, jak na fizyka jadrowego przystało:P

  14. Adamaszek pisze:

    Jak, spotkacie Odartego, to mu przekażcie, żeby się zrelaksował, bo boje się, że traktuje znajomość ze mną zbyt poważnie. I że sny to jest co innego, a życie toczy się swoją koleją. I że wierzę w niego i naprawdę lubię go jak można lubić osobę, którą się zna po nicku;)
    Mask – fotka jest doskonała:)

  15. Adamaszek pisze:

    Zresztą Was też nie inaczej:P

  16. Kiepska sprawa z tym światłem ostatnio ale na szczęście świat nie kończy się jutro.
    Miłej niedzieli. :-)

  17. maskana pisze:

    Dziękuję, Daria;)

    Krzysiu:*

  18. onufry69 pisze:

    Mask jądrowego? Ja się posunę dalej i stwierdzę, że masz jaja Ci powiem kobieto. :P

  19. maskana pisze:

    ja wiedziałam, że pójdziesz w tym kierunku! wiedziałam, no!:D:P

  20. Jacek Koszla pisze:

    Ten widok miasta nocą napełnia mnie spokojem. Nawet trochę zazdroszczę.

  21. onufry69 pisze:

    też zazdroszczę, chociaż czarno to widzę.

  22. onufry69 pisze:

    Mask, ja w innym kierunku nie mogłem, ale Ci powiem, że się dwa razy w język ugryzłem zanim to napisałem. :P:D

  23. odarty pisze:

    inne od innych… miasto nocą ;)

  24. odarty pisze:

    Do Darii w kwestii inności snów. Skoro sny są pozazmysłowe i wyraźnie poza zasięgiem konwencjonalnej nauki, to uważac mogę, i mam prawo, że sny są ”innym swiatem”, światem bez materii, bez fizyki we współczesnym rozumieniu. Uważam, że człowiek do głownie istota energetyczna (nie materialna) i sny są tego dobrym dowodem… i coś zaczynam się obawiac, że to Ty mi będziesz płacić :)

  25. odarty pisze:

    udanego wypoczynku :)

  26. R pisze:

    Cześć wszystkim :)

    Mask to u Ciebie nawet latarnie gaszą po zmroku?

  27. Adamaszek pisze:

    Odarty, jeśli tylko masz coś co mogłoby mieć dla mnie wartość, to chętnie za to zapłacę:)

    Cześć R:)

  28. maskana pisze:

    Cześć, R:)
    Mnie jeszcze nie zelektryfikowali:)

  29. R pisze:

    No co Ty? Myślałem, że to jakiś program ekologiczny ;)

  30. Anonim pisze:

    nie wiem, ja nic nie wiem (widzę tu ciemność), ja idę oglądać film.
    Dobrej Nocy :) (z kimkolwiek kto spi :D)

  31. maskana pisze:

    Poważnie. Na Euro obiecali nam wodociąg, ale o świetle nic nie wspominali:P

  32. maskana pisze:

    Wzajemnie Odarty:) Od mojego Morfeusza też;)

  33. R pisze:

    To pozostało Ci dzienne w słoiki pakować ;)

  34. Adamaszek pisze:

    Odarty – ja nie płacę pieniędzmi – mam tylko dobre słowa, ale nie z każdym chcę i mogę się nimi dzielić:)

    Mask – cała przyjemność po mojej stronie, a komplement był szczery – toż to czysta abstrakcja:D

  35. maskana pisze:

    R, w gieesie na reklamówki sprzedają:P

    Daria, bo jak ilość komentarzy pod notką przekracza magiczną liczbę stu, to mój atari przestaje sobie radzić. Dziś rano zaczął dymić, więc trzeba było nową notkę… a że wakacje to chce mi się nic. A jak celebruję szlachetne nic_nie_robienie to na „normalne” notki nie ma szans. Tylko abstrakcja może mnie/atari uratować:)

  36. R pisze:

    Czyli taki pre-paid :)

  37. R pisze:

    Już mój czas, dobranoc Państwu :)

  38. mmrr pisze:

    Powitam w nieznanym urokliwym miasteczku :)

  39. maskana pisze:

    yyy… Mmrr, kogo powitasz? w którym miasteczku? bo nie wiem czy mam gps-a właczyc:)

    Dzień dobry bardzo:)

  40. mmrr pisze:

    Ciebie Maskana , Pstro, Adamaszek, Onufrego, R, oceanofstupidity i Odartego :)

  41. onufry69 pisze:

    A dzień dobry.:-) w moim przypadku miasteczko brzmi bardzo szumnie. :-P:-D

  42. pstro pisze:

    wstaliście?no, ja też ;)
    Onufrzak, ale podpięli Cię pod miasteczko nie? teraz to się będziesz puszył :P

  43. onufry69 pisze:

    Yhy, do tego na pstrokato.:-P

  44. pstro pisze:

    labę masz, to od razu się Ciebie żarty trzymają :P, nie wiem co to za sprawiedliwość, teraz się byczyć by po chwili udać się na urlop, nie za dobrze Ci? :>

  45. maskana pisze:

    hahahaha
    trochę całowania na powitanie bedzie:D

  46. pstro pisze:

    no, zanim się skończymy całować, może już być jak na fotce :P

  47. onufry69 pisze:

    Cześć Mask, a całuj.:-P:-D

  48. onufry69 pisze:

    Pstro, zawsze mnie żałujesz jak mam labę, dziękuję.:-P

  49. pstro pisze:

    wątroba Ci odpocznie, chociaż…:P:D

  50. onufry69 pisze:

    Ja dziś zdąży.:-D

  51. pstro pisze:

    a co to za język w stylu : Kali być głodny :P?

  52. maskana pisze:

    raczej: byc spragniony:P

  53. Adamaszek pisze:

    Cześć misie;) Wy o wakacjach, ja już wprost marzę o ustabilizowanym trybie życia, bez wygórowanych życzeń – po prostu codzienne obowiązki.

  54. pstro pisze:

    Ada, wyurlopowałaś już się?:>

    • violamalecka pisze:

      Hej Pstro… ja urlopuję. Teraz w stadninie koni nad jeziorem :-)… potem Bieszczady… a dokładnie Niedźwiedzia Górka. Pozdrawiam wszystkich serdecznie… i znikam na trochę…

    • pstro pisze:

      viola heh, zazdroszczę Ci tych Bieszczad :) ale za rok, normalnie spotkamy się przy wejściu na Rawki ;)

  55. onufry69 pisze:

    Weim, weim. Wam to się nei zdarza? :-P Mask i pewno Ty jesteś sprite. :-P

  56. Adamaszek pisze:

    Odarty, ja się zgadzam całkowicie. Tylko myślałam, że chodzi o inność świata zewnętrznego.
    Co do natury snów, czy ich energia może pochodzić od innych osób, albo czy może Twoim zdaniem do nich docierać? I czy energetyczność typową dla snów pielęgnujesz w świecie rzeczywistym.
    Ps. Odarty, wklejasz ostatnio tyle tub, że jak w końcu się dorwę do komputera, to mnie wołami nie odciągną póki nie obejrzę wszystkich;)

    • odarty pisze:

      „Jak na górze, tak i na dole”. Jaki będzie świat zewnętrzny, to taki też będzie i świat wewnętrzny, i odwrotnie. Jeden do drugiego zawsze się dopasowuje.

      Jeśli myśl jest energią, a jest, to ta energia może być wszędzie. Takie jest moje zdanie. Mimo to myślę, że raczej w snach są inne bardziej byty, niż ludzie.
      Jestem zbyt leniwy by robić wszystko to co chciałbym lub o czymś wiem, więc nie.

      ps. Oglądaj ile chcesz… ale kolacje jadaj o czasie :P

  57. Adamaszek pisze:

    Pstro – mój Boże, tak!:D

  58. maskana pisze:

    Onufrzak, ja zawsze jestem sprite, nawet jak mam pragnienie:D

    Nie mówcie o urlopie bo jeszcze 4 dni czekania przede mną!

  59. To nie mogę się pochwalić, że jestem od dziś? :-|

  60. maskana pisze:

    Możesz Krzysiu:* Ty możesz;)

  61. Mam urlop od dziś przez dwa tygodnie ! :-)))

  62. onufry69 pisze:

    Mask jak pragnę bronka! Poważnie? :-D

  63. maskana pisze:

    Onufrzak, nie wymONdrzaj się, bo Ci kartę urlopową zgubię:P

  64. maskana pisze:

    To gdzie Chłopcy jedziecie?:D

  65. onufry69 pisze:

    Mask to wezNę bezpłatny. :-P

  66. maskana pisze:

    wezNę?
    yhym… co najwyzej Kryśkę do gieesu na lody:P

  67. onufry69 pisze:

    Głodnemu chleb na myśli. :-P

  68. onufry69 pisze:

    Dobra, nie ma odzewu od chłopaków co do kierunku urlopowania i podtrzymania tematu tak żeby padło pytanie: Mask, a gdzie Ty się wybierasz? Więc zadam je teraz, bez niepotrzebnego dialogu na ten temat. No to gdzie Mask jedziesz? :-D

  69. maskana pisze:

    o tam /pokazanie palcem/ Mozesz zazdrościc:D

  70. onufry69 pisze:

    E nie. TAM ma padać. A ten pieścionek na palcu, to podobny do Arabeli masz, pewnikiem z ostatniego wyjazdu nad morze.:-P:-D

  71. Adamaszek pisze:

    A ja byłam na wakacjach tu:P /pokazanie palcem/
    Odarty – właśnie dokładnie tak samo myślę, w snach są tylko symbole, a obcy człowiek to jest zawsze tylko obcy i nie ma obowiązku rozmawiania z żadną inną obcą osobą tylko dlatego, że tamtej „wydaje się”, że go lubi. A tym bardziej nie ma żadnego obowiązku okłamywania, że też ją lubi.

    • odarty pisze:

      Coś ja czuję, że masz ochotę opowiedzieć pewien sen i dać mi go do autoanalizy.

      Tak z zupełnie innej beczki to, ktoś kiedyś śnił „moje sny”. Snił to co ja powinienem śnić, czyli ludzi z mojego otoczenia (nie wiedząc kim są itd), śnił moje sprawy do rozwiązania. Ciekawe zjawisko samo w sobie. Wyjaśnienie mogło być takie. Jest coś takiego jak matryca zawierajaca wszystkie scenariusze, zarówno przeszłe jak i przyszłe. To był „nieuprawniony” dostęp do mojego kanału informacyjnego ;)

      Kłamstwa też nie popieram, dlatego nie korzystam z jego mocy :)

  72. Ależ była odpowiedź :-) do tajemniczego ogrodu najchętniej bym się wybrał :->

  73. maskana pisze:

    Krzysiu, tam Ci się po „…tajemniczego ogrodu” z maskaną nie wklikło:P:D

  74. odarty pisze:

    dla gap co nie oglądali dziś filmu mała zemsta, aby sen nie przyszedł za szybko ;)

    i wersja dla panów

    • mmrr pisze:

      odarty…pierwsza muza śliczna a druga prześliczna… :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) domyślam się, że to jest węgierska piosenka:) bardzo lubię takie klimaty

    • pstro pisze:

      ale uśmiech! o ja Cię!!! :D

    • Anonim pisze:

      czego Ty się czepiasz chłopaka :D

    • pstro pisze:

      wpadłam do spamu? u siebie? :P

  75. pstro pisze:

    ja ja kmaskana, jeszcze cztery dni i urlop! :> …bedziecie tęsknić? a zresztą co ja się głupio pytam :P

  76. kadarka pisze:

    Dobry :)

    Co jak co, za kim, jak za kim, za Tobą będzim :D.
    A gdzie to się szanowna Pstro pakuje?

  77. Adamaszek pisze:

    Odarty, pogubiłam gdzieś notatki ze snami, a teraz nic mi się nie śni, więc chwilowo nie mam co opisać. Ale jak tylko coś będę miała, to będę o Tobie pamiętać:)
    Zresztą może bym nawet wtedy napisała o tym notkę.

    Coś w tym może być, taka matryca może być takim napędzaczem w życiu- wpływać na sposób postrzegania świata i ludzi.

    Pstro – ja to chyba nie muszę odpowiadać na to pytanie, co?:)

  78. pstro pisze:

    Ada nie odpowiadaj, ale notkę napisz:>;)

  79. kadarka pisze:

    :D PSTRO – Wieloryb? Tylko smętnie nie śpiewaj! Kości sobie najodujesz, stawy ogrzejesz ;). Tylko wyznacz zastępcę. Szpaty w prasie się załamią!

  80. pstro pisze:

    maskana ma tyle notek natrzaskać (ponoć) że potem mi z cytatem wstyd będzie wyjść na bloga, ale niech tam! co uzyjecie, to Wasze :D

  81. kadarka pisze:

    Aaaaaa……… To będę tańce/swawole, do białych nocy i kolorowych zórz :D. Maskana już zaciera ręce ;).

  82. maskana pisze:

    „maskana a tyle notek natrzaskać”
    Pstro, nie wiem co wypiłaś, ale ja też chce!:D:P

    Dzień dobry w ten piękny, słoneczny poranek:)
    Jeszcze tylko 3 dni:)

  83. pstro pisze:

    /ziew/ końcowe odliczanie?:> ja jestem ciekawa kto bedzie bloga pilnował, nawiasem, ze dwie notki w zapasie mogłabyś mieć maskana wiesz? :P

  84. mmrr pisze:

    udanego wypoczynku (urlopu) życzę Tobie Pstro i Tobie Maskana :) życzę dużo słońca i dużo przyjaciół oraz poznania ciekawych ludzi :)

  85. Adamaszek pisze:

    chcecie notkę, oto notka, poszybował do was Pstro numer pierwszy. A nawet dwa numery do wyboru :))

  86. onufry69 pisze:

    Ada z tego co wiem, to erotyk będzie tu debiutem.

  87. onufry69 pisze:

    Co się przedsięwziuje? Ja byłem na basenie, ale strażacy nie pozwolili mi zbyt długo pływać. :-P

  88. Adamaszek pisze:

    Onufry, widzę, że jak zwykle żarty się Ciebie trzymają:)

  89. pstro pisze:

    no co tam moi milusińscy?:>

  90. maskana pisze:

    tyk, tyk, tyk… pozostało dwa dni…

    Dzień dobry bardzo, a będzie jeszcze bardziej jak się dowiem kto zakosił słońce?:>

  91. Adamaszek pisze:

    Cześć Mask, cześć Pstro:)

    Dotarła do Was moja wiadomość?

  92. Adamaszek pisze:

    Ja to się cieszę nawet, że słońca nie ma. Przyjemniej będzie w podróży :P

  93. pstro pisze:

    dotarła, dotarła ;)
    maskana by mogła czasem zaczerpnąć tlenu z moich stron :>

  94. GSM pisze:

    GSM…

    […]Ciemność, widzę ciemność! « Coffee and Cigarettes[…]…

Skomentuj

