Bajlandia…

No i stało się. Za sprawą niebios, życiowego farta, przypadku (niepotrzebne skreślić) wyłowiłeś/aś złota rybkę, a ta, jak w bajce, przemówiła ludzkim głosem przyrzekając, że jeśli ją wypuścisz, to spełni trzy Twoje życzenia. Ty, po chwili namysłu wypowiedziałeś/aś właśnie takie. Czyli jakie? …

143 Responses to Bajlandia…

  1. pstro pisze:

    merytorycznie to może potem, ale przypominam, że witaminka bierze udział w konkursie, a że wszyscy ślinią się na jej dania, to wypada zagłosować co nie? :>

  2. Deluzja pisze:

    Życzenia zostawia się w tajemnicy, :) Wypowiedziane, ponoć się nie spełniają… :)

  3. maskana pisze:

    To ja poproszę to->
    Tylko to jedno. Niczego więcej nie chcę/potrzebuję/pragnę.
    Dobry wieczór bardzo:)

  4. pstro pisze:

    Ulotna, Ty już tutaj mi Ócz mych cudnych nie mydlij co?:> … prawda jest taka, że nie jest ważne co chcesz, ważne co masz zapisane … pytanie co chcesz :>

  5. pstro pisze:

    się teraz będą kreować, że nic nie chcą :P

  6. Adamaszek pisze:

    To ja bym chciała, żeby w dubbingu Alicji w Krainie Czarów to nie Pazura podkładał głos kapelusznikowi, bo zepsuł mi całą przyjemność oglądania Johnny’ego Deppa:P

  7. pstro pisze:

    człek jest z natury pazerny, zawsze czegoś chce, nawet gdyby wszystko miał :)
    tak sobie pomyslałam, że moje życzenia , nawet głośno wypowiedziane nie spełnią się z prostej przyczyny , są one moją chwilową fanaberią, do niczego mi niepotrzebną na dłuższą metę, mam tyle , ile potrafią unieść , nadmiar szkodzi, jakkolwiek na to patrzeć :)

  8. pstro pisze:

    Ada, to masz Deppa na tacy…

  9. maskana pisze:

    Dla mnie fenomenem jest fenomen Alicji. Brrr… DO dziś wolę misia śpiacego na podłodze z uwagi na klapnięte ł-uszko:)

  10. pstro pisze:

    Maskana, bo nie zakumałaś Alicji jako i ja :P:D

  11. maskana pisze:

    Pstrusiu, najwyraźniej jesteśmy na etapie przygód kilka wróbla ćwirka:D
    Mnie Alicja przeraża…

  12. Deluzja pisze:

    Ja chcę…. Nie powiem, bo chcę i ma się spełnić… :)

  13. maskana pisze:

    I nieh Ci się spełni Deluzja. Z nawiążką:)

  14. Deluzja pisze:

    A nie dziękuję… (tak się chyba odpowiada, bo nie wiem) W sumie w przesądy nie wierzę… Maskuś [bułeczka z małosolnym i salcesonem] :)

  15. R pisze:

    Po pierwsze chcę… ęęę… tego, no, wiecie;
    po drugie chcę…. khę… ten, no, wiecie;
    po trzecie to chcę…. no… wiecie :)

  16. maskana pisze:

    nie wiemy:) ale niech Ci się spełni:)

  17. onufry69 pisze:

    Chcieć, to móc R. Się spełni. Dobry wieczór. :)

  18. maskana pisze:

    Onufrzak!!!
    myślałam, ze juz jesteś na Bali czy w innej misce:P

  19. onufry69 pisze:

    Nie, na bani tylko. :P ale cieszy mnie Twoja troska o te moje wczasy pod śliwką, czy tam pod gruszą, zawsze mylę te warzywa.:D Tx przypomnij…sianokosy w Kotlinie Płockiej, tak? :P

  20. maskana pisze:

    Ty to zawsze wszystko pomylisz:P
    Nie sianokosy, tylko żniwa. Nie w Kotlinie tylko Dolinie. I nie Płockiej ale Kłodzkiej.
    Ja czuję, że Ty sie jutro pod tą gruszą ze śliwką obudzisz:P

  21. Adamaszek pisze:

    Chciałam Cię właśnie poprawić Onufry, ale myślę sobie, co ja się tam znam, i milczę :)

  22. maskana pisze:

    Daria, trzeba było poprawic bo ja sie tak nabzdyczyłam, że nową krainę geograficzną wymyśliłam:)

  23. Adamaszek pisze:

    Teraz muszę sobie wyobrazić jak wygląda nabzdyczona Mask :P Na świeżo po Alicji powiem, że to mogłaby być ta słynna Kraina Czarów :)

  24. onufry69 pisze:

    Mhm i zapowietrzyłaś się z dumy. Indywidualistka. :P:D

  25. R pisze:

    Morfeusz mnie woła, dobranoc wszystkim :)

  26. onufry69 pisze:

    Ada, lepiej by zabrzmiało co ja Cię tam znam. ;)

  27. maskana pisze:

    Daria, jak juz sobie wyobrazisz to daj znać, bo ja też chciałabym wiedzieć:D

    Onufry:D:D:D

    Kolorowych R:)

  28. onufry69 pisze:

    R…Morfeusz to facet. Dałeś teraz do myślenia.

  29. maskana pisze:

    W dodatku mój facet! To ja zawsze z nim zasypiam!
    Onufry, zrób coś… R mi zabrał Morfeusza…
    Jak ja dziś zasnę?:>

  30. onufry69 pisze:

    Idę spać, bez Morfeusza, ale z misiem, a w zasadzie z niedźwiedziem, tak duży jestem. Dobranoc.:)

  31. Adamaszek pisze:

    Mask:D

    Ja też Dobranoc :)

  32. maskana pisze:

    To dobranoc sie z Państwem:)
    Krzysiu, idziemy spać?:>

  33. witaminkaa pisze:

    MIłość, zdrowie i nie odkładająca się tkanka tłuszczowa:D
    Dzien dobry!:)

  34. pstro pisze:

    o to to to!
    witaminka, jak będziesz układać życzenie, to po słowie „tłuszczowa” dodaj: dla mnie i dla pstro :D

    czołem nocne marki! :>

  35. Jacek Koszla pisze:

    Tylko jedno życzenie. Oczywiście takie, żeby zamiast marzeń mieć plany!

  36. pstro pisze:

    dwa scedujesz na mnie? tak pytam :D

  37. Jacek Koszla pisze:

    A bardzo proszę – bierz dwa. Ja tam od rybek cudów nie oczekuję, wolę na nie pracować:)

  38. mmrr pisze:

    trzy życzenia… hmmm…
    to dużo i mało
    ciebie przede wszystkim
    w tym pierwszym życzeniu
    by się chciało
    drugie to już takie proste
    i każdy odgadnie,
    że tylko być z tobą
    i w nocy i we dnie
    a trzecie??? … no tak
    wydaje się trudne…
    ale nie aż tak!!!
    bo w trzecim życzeniu
    gdy tylko pomyślę
    to także bym chciał…
    a mówią to nawet ptaki na niebie
    że chciałbym…
    chciałbym tylko ciebie :)

  39. Wróciłem. Cały dzień poza domem i usiadłem tylko na chwilę. Ale za to jak przyjdzie czas to się naoglądacie. Całą masę zdjęć zrobiłem. Tyle się działo. Dobry wieczór :-)

  40. R pisze:

    Ja też właśnie siedzę i obrabiam foty :)

  41. Ja już dziś nie dam rady.. Tyle tego jest. Najgorsze dziś było to, że nie miałem czasu na przemyślenie kadrowania. Musiałem być w paru miejscach jednocześnie.

  42. pstro pisze:

    Onufrzak rozpoczął urlop i od razu adios …czekaj, jeszcze zatęsknisz :P

    mmrr, taki marzenia do spełnienia masz…ja to na Twoim miejscu bym sobie zażyczyła

    i żeby jej nie dopadło mną znudzenie
    takie jest moje trzecie życzenie
    ;)

    mieć to nie sztuka, trwać i nie wyblaknąć – i owszem :)

  43. mmrr pisze:

    :) dzień dobry Pstro

  44. pstro pisze:

    a dobry mmrr, wyspany? :)

  45. mmrr pisze:

    tak Pstro :) wyspany jak zawsze

  46. pstro pisze:

    i uśmiechnięty jak zawsze, normalnie jak ja ;)

  47. maskana pisze:

    dzień dobry bardzo:)

  48. pstro pisze:

    pewno, że bardzo, bo urlopowo, normalnie żyć się chce! :D

  49. chemikon pisze:

    sie menu zmieniło jak mnie ni było

    Dobry dień

    trwać i nie wyblaknąć Pstrokatko? a perwoll?

  50. Dobry, dobry :-) Trochę zmęczony o poranku ale już lepiej jest :-)

  51. graforoman pisze:

    Ja bym rybkę usmażył i zeżarł, może wtedy by mi na kaca pomogła. :)

  52. pstro pisze:

    Kemik !! /skok na niego/ chcesz się wybielić?;>

  53. pstro pisze:

    grafo, ja z rybki jedynie fileta i to panga by mogła być… inne filety zostają przemielone na kotlety rybne bo tak :D

  54. maskana pisze:

    dzień był dobry ale „siem popśuł”. Wobec czego „bez kija nie podchodz”, z kijem w sumie też nie, no chyba, że Ci kija nie żal…

  55. pstro pisze:

    maskana, jakoś dzień się popsuł z Tobą w parze mi jakoś nie idzie, znaczy jak to się objawia? :> no wiesz…że bez kija:>…bo moje bez kija to na pół osiedla słychać :P

  56. maskana pisze:

    a ja to nawet nie mam na kogo sobie pokrzyczeć, bo wszyscy czujac zagrożenie w powietrzu jacyś tacy anielsko grzeczni się zrobili. Nie ma się do czego przyczepić. Nie ma komu przyłożyć. Heh losie…

  57. pstro pisze:

    ja to zawsze krzyczę za tę właśnie bierność :D

  58. R pisze:

    Hejka :)
    Jak minął dzionek?

  59. pstro pisze:

    urlopowo, wątroba chrząka jednoznacznie :P

  60. R pisze:

    Już na początku urlopu?

  61. mmrr pisze:

    Pstro mam prośbę wykasuj mój dzisiejszy komentarz stąd… proszę

  62. pstro pisze:

    ale jaki i why dlaczego?…za mój komentarz u Ciebie? tak pytam, bo ja nie kasuję komentarzy :)

  63. pstro pisze:

    R, początek ;) rozpadało się ale to nic, grunt, że to początek ;)

  64. R pisze:

    U mnie deszcz dziś zapowiadali, a tu nic nawet kropli ;)

  65. mmrr pisze:

    proszę usuń mój wierszowany… \mmrr pisze:

    Sierpień 14, 2011 o 9:55 pm

  66. maskana pisze:

    za to u mnie burza. Chętnie oddam bo mi piesuka z psopodobnym na zawał zejdą.

  67. pstro pisze:

    przestań mmrr, to już napisać nie można co się myśli? nie bierz tego tak do siebie…przywróć wpis u siebie bo 15stu lat nie masz, żeby się obruszać :)

  68. R pisze:

    Mask powiedz im, że to próba przed Sylwestrem ;)

  69. wieczornie się kłaniam :-)

  70. pstro pisze:

    i fochnął /wzniesienie Ócz do góry/ :)

  71. maskana pisze:

    yyy… a jak tańczyć zaczną?:>

  72. R pisze:

    to nagraj i do Śmiechu Warte czy jak tam taki program się nazywa ;)

  73. maskana pisze:

    cześć Krzysiu;):*

    R, to jest jeszcze ten program?:>

  74. R pisze:

    Nie mam pojęcia ale z pewnością gdzieś można taki film dobrze sprzedać ;)

  75. Mask :-** witaj wieczornie :-)

  76. maskana pisze:

    nocnie, Krzysiu:)

    R, a potem sława, reporterzy, wywiady. Eee nie. W głowach im sie poprzewraca;)

  77. R pisze:

    To fakt, potem będziesz musiała je wozić do fryzjera i kosmetyczki ;)

  78. R pisze:

    Co poniektórzy jutro rano do pracy idą więc się ładnie teraz pożegnają.

    Dobranoc wszystkim :)

  79. maskana pisze:

    hahahahhaha
    najpierw psy, potem pani:D

  80. Nie wypada pisać, że niektórzy dalej będą uskuteczniać urlop :->

  81. Dzień dobry :-) Jak to miło być pierwszym :-D

  82. pstro pisze:

    ja mam od dziś wypisany urlop, tamte dni były wolne dla wszystkich /przeciągnięcie się/ :D

  83. maskana pisze:

    niech będzie, że dzień dobry, choć dobry to bedzie dopiero jutro, kiedy bosą stopą dotkę trawy w Kotlinie:)

  84. kadarka pisze:

    Dobry :)
    Jakbym miała sobie czegoś dzisiaj życzyć, to bezdeszczowej pogody :).

  85. violamalecka pisze:

    Biesy dziś mgliste i zapłakane ale od czego są kalosze..?
    Krótki oddech, łyk kawy i dalej po rosie… losie…

  86. pstro pisze:

    ja nie, znajomi wczoraj dojechali nad morze, a tam warunki takie, że padło zdanie: kombinujcie coś innego dla siebie…no to szwendam się po necie i szukam cywilizowanych noclegów :D

  87. Nie. Niektórzy czekają :-) Ty wiesz… :-)

  88. maskana pisze:

    znaczy, ze co, Pstro? /rym prosty regionalny/ Cywilizacja tam jeszcze nie dotarła?
    Do Łeby jechać nie chcecie? bo mam znajomości… /pochwalenie się/:)

    Krzysiu, nie wiem (albo wiem ale nie powiem:) ale zaraz mi powiesz:)

  89. pstro pisze:

    Maskana, poopowiadaj co?:> warunki jakie?

  90. R pisze:

    Hej wieczornie :)

  91. Cześć R :-) dziewczyny szukają apartamentu i gdzieś tu się kręcą niedaleko. Chyba ;-)

  92. R pisze:

    Ba człowiek wraca styrany z roboty, a tu sezon wakacyjny w pełni ;)

  93. maskana pisze:

    jest już po północy co oznacza, że ja już dziś jadę na urlop. Tak, możecie zazdraszczać:D

  94. maskana pisze:

    no i wszystkich zatchło;)

    Dzień dobry w ten przepiękny poranek:)

  95. Dziś byłaś szybsza Mask :-* dzień dobry :-)

  96. pstro pisze:

    o! jaki avatarek :>
    ja zaraz szoruję się poopalać, bo slońca u mnie pełne zakamarki ;) na wyjazd jeszcze musze poczekać, grunt, że pokoje zarezerwowane i trzymać mi kciuki, żeby to się nie okazało pole namiotowe :P

  97. onufry69 pisze:

    Jak to będzie marchewkowe pole, też będzie git.:-P

  98. pstro pisze:

    o patrzcie kto zajrzał, jak tam na urlopie?:>

  99. onufry69 pisze:

    Wyrazy współczucia wszystkim w Kotlinie Kłodzkiej, czuję, że wszystko ze sklepów wykupione, bo się szykuje niezły kataklizm.:-P

  100. pstro pisze:

    maskana zanim wyjedzie, a że wychodzę i mogę jej nie zastać to teraz napisze, będzie łaskawa dokończyć nocie i zostawić je w szkicach :> potem SE może jechać :D

  101. onufry69 pisze:

    Pstruśka ja mam dziś jeszcze wolne, urlop od jutra. No jest błogo, sypiam conajmniej do 6:30, potem bieganie do 10:00. Przestałem solić ziemniaki, nie słodzę.:-P czekam do poniedziałku, ma być pogoda nad morzem, nie będę musiał stacjonarnie piwska pić.;-)

  102. kadarka pisze:

    Dobry :)

    Nie ma jest urlop przed komputerem :). Jak widać przykładów nie brakuje /ziew + przeciągnięcie/

  103. odarty pisze:

    Przychodzi babeczka do mięsnego, przygląda się mrożonym kurczakom. Wybiera,
    przekłada, miesza lecz nie znajduje dostatecznie dużego. Woła ekspedientkę.
    – Jutro będą większe?
    – Nie, k***a, nie będą. Są martwe.

    ps. Chwilowo nie mam zyczeń ;)

  104. pstro pisze:

    Kadarka dalej masz urlop?:>

    poopalałam się, a co! przesz blada nad morze nie pojadę

    Onufrzak, to w poniedziałek widzimy się nad morzem :P …rozumiem, że drugi telefon w pracy?:>

  105. kadarka pisze:

    Pstro, a pewnie. Czasem mnie gdzieś poniesie, tylko o tym nie pisze i wychodzi na to, że cały czas tu, w sieci…
    A Ty czekasz dobrej kwatery, czy pogody że jeszcze w domu się opalasz? :>

  106. onufry69 pisze:

    Nie, w aucie, a auto niespodziewanie pojechało.;-)

  107. pstro pisze:

    ja dopiero od poniedziałku, miałam od tego, ale że plany się zmieniły…chyba taka była wola niebios, bo gdybym pojechała i ujrzała takie warunki o jakich opowiada kumpela, to bym wyszła z nerw..:D, doopalam się zanim pojadę ;)

  108. pstro pisze:

    to się mogłam dobijać :P

  109. maskana pisze:

    Pozdrowienia z Kotliny Kłodzkiej przesyła maskana

    pees.
    Onufrzaku, powitali mnie czerwonym dywanem (że do wytrzpania nie wspomnę), a w sklepie dali mi rabat (na nowy waciak) wiec się o mnie nie martw, bo wrócę cała i zdrowa:P
    Notki sie dokończą. Taki przynajmniej jest plan. Bz norm czasowych, wiec mnie Pstro nie naciskaj bo się zamkne w sobie;)

  110. pstro pisze:

    ja Cię dopiero mogę zacząć naciskać, a wtedy się bój! :P

  111. Dziewczyny, dajcie sobie spokój z notkami. Korzystajcie z urlopu. Przecież każdy musi się kiedyś zrelaksować. Alternatywy przez kilka dni nie zginą :-) Odpoczywajcie miło :-)

  112. pstro pisze:

    Valuś, ja korzystam /ziew/ na całego / dotknięcie gorącej twarzy/ się spiekłam kurde :D

  113. Już od razu tak szybko? Ja się opalam na czerwono więc się zwykle nie opalam. Ale kiedyś widziałem ciebie opaloną i zazdroszczę ci karnacji.

  114. pstro pisze:

    Valuś, ja się też opalam na czerwono, bo normalnie karnacja rodem z młyna, dlatego na slońcu bywam, jak już z szesnaście karnetów solarnianych wykorzystam :D

  115. Aha :-D a jak patrzyłem na tę twoją brązową opaleniznę to sobie zawsze myślałem: ta to ma szczęście.

  116. pstro pisze:

    nie no, szczęście to ja mam, ale w tym temacie, szczęściu musze pomóc :D

  117. maskana pisze:

    Pstro, zakładka jest super!

  118. pstro pisze:

    liczę, że nie będę musiała jeździć w ciemno, tylko w sprawdzone miejsca :D

  119. pstro pisze:

    nie wiem jak u Was, ale u mnie upał… poszłam spać o 5 rano a parę godzin, wstałam, odczytałam smsa: zapraszam Cię na imprezę która odbędzie się…. :D uroki urlopu co nie?:>

  120. kadarka pisze:

    :D Wszyscy urlopują.

    Pstro, gdzie te zakładki z polecanymi miejscami?

  121. pstro pisze:

    Kadarka, dopiero ja się wpisałam robią wpis /masło maślane/ :D na górze, obok strony głównej :> zapodaj kilka adresów co?:>

  122. kadarka pisze:

    Pstro :D, jakbym czytała spolszczenie wujcia google :D.

    Tzn. pod obrazkiem nagłówka, w pasku menu /spolszczenie vel Kadarka, sikam/.

  123. pstro pisze:

    :D się ma te umiejętności tłumacza co? :D

Skomentuj

