So beautiful …

śpisz tak słodko…
a strach przed obudzeniem
powstrzymuje pragnienie…
pragnienie złożenia pocałunków

ciekawe jaki będzie dzień
a jaka mogła być noc

utkane delikatnymi myślami
ożywają marzenia
błyszczą w blasku oczu…
… a Ty śpisz tak słodko

Odarty

172 Responses to So beautiful …

  1. pstro pisze:

    tak ciepło się zrobiło nie? ;)

  2. odarty pisze:

    może masz rozgrzane myśli :)

  3. pstro pisze:

    wiesz, że powstrzymywanie pragnień nie jest za dobre dla zdrowotności? /inteligentnie odsunęła od siebie spojrzenie/ :D

  4. odarty pisze:

    zgadzam się, pragnienia trzeba realizować by nie matowiały

  5. violamalecka pisze:

    Pieknie…
    Kiedy to przeczytałam,
    przyleciala skądś
    takowa nutka…

  6. Adamaszek pisze:

    Pstro, nie żebym Ci zazdrościła, bo to nieładnie, ale uważam, że super jest być Tobą :))

    Ale naturalnie uważam, że to że jesteś super nie oznacza jeszcze, że każdy musi Cię obciążać swoją osobą. Jeśli wolisz Ty, albo ktokolwiek, żebym tu nie zaglądała, to napisz wprost. Bo ja lubię tu zaglądać, więc samej byłoby mi trudno podjąć taką decyzję.

  7. maskana pisze:

    o rety! Daria! pms Cię dopadł?:>
    Ja w imieniu „ktokolwiek” – ani się waż przestać tu zaglądać.

  8. pstro pisze:

    normalnie maskana czytasz mi w myślach! :)

  9. maskana pisze:

    to przez temperaturę tak czytam:D więc myśl grzecznie bo ja się szybko zawstydzam:P

  10. pstro pisze:

    jasne! Ty i Onufrzak, największe wstydziochy…pomyślałby kto :P:D

  11. maskana pisze:

    nie no… Onufrzak większy, o parę kilo ale zawsze to coś:)

  12. pstro pisze:

    no, o parę, znaczy o dwa nie? chociaż o „parę” szczuplej brzmisz :D

  13. pstro pisze:

    jutro przyjeżdża do mnie kumpela z jednej strony naszego kraju i kumpel z drugiej strony, bo jak wiadomo impreza…a ja od rana w papilotach będę się szwendać po domu i ona to jeszcze zrozumie, ale on….żeby jakiejś traumy nie przeżył, bo się chłopina nie chajtnie :D

  14. maskana pisze:

    dobre traumy nie są złe. Niech wie co go czeka po ślubie… papiloty, las tropikalny na nogach, pytania typu „kochanie a którzy to nasi”, maseczka /łaaaaa aleś mnie wystraszyła/ błotna na twarzy, odpowiedzi w stylu „nie, nie możesz iść z kolegami do baru bo jedziemy do mojej mamusi” i takie tam
    :D

  15. maskana pisze:

    aaa i zapomniałam o klasyku – poplamiony jajecznicą sprzed tygodnia wciąż jeszcze za duży (choc już niedługo) tiszert w komplecie z dresowymi spodniami z lampasami:D

  16. pstro pisze:

    przy Twoich przykładach moje papiloty, to pikuś :D

  17. maskana pisze:

    zawsze byłam dobra w pocieszaniu:D

  18. odarty pisze:

    zmykam :)

    ps. Nie prześpijcie życia ;)

  19. onufry69 pisze:

    Mask a gdzie tam większy…to złudzenie optyczne. :D

  20. maskana pisze:

    miłego wieczoru Odarty:)

    Onufrzak, guglałeś to „złudzenie optyczne” czy ktoś Ci podpowiedział?:P

  21. Adamaszek pisze:

    Z zakładek też Was usunąć?

  22. pstro pisze:

    hahahahahha …akurat na to Ada nie mamy wpływu, Twoje zakładki- Twoja decyzja ;)

    • Adamaszek pisze:

      Jeżeli nie chcecie, żeby ktokolwiek Was ze mną kojarzył, to chyba będzie lepiej, jeśli sama też dla siebie nie będę dłużej utrzymywać tej fikcji ;)

  23. Adamaszek pisze:

    Trochę mi to może trwało (od razu przepraszam, że tak długo) ale już zrozumiałam, że nie ma tu dla mnie miejsca i wracam do swojego życia. Szczęścia Wam życzyć nie muszę, bo na pewno jesteście szczęśliwi. W takim razie, Zdrówka!

  24. Adamaszek pisze:

    Na razie zmieniłam tylko opis, muszę się przyzwyczaić to nowej sytuacji

  25. pstro pisze:

    weekend dopiero co się zaczął, a Ty już SE nieźle chlapłaś…chuchnij mądralo :> :P

  26. violamalecka pisze:

    Dobry wieczór….
    Dla mnie dobry, bo już po pracy,
    więc optymistycznie… ;-))))

  27. pstro pisze:

    viola, znaczy zaczynasz weekendować? :)

  28. pstro pisze:

    fajnie masz (nie z odrabianiem, a z Beskidami) …
    wszyscy balują? ;)

  29. pstro pisze:

    ja dziś jestem w domu i sprawdzam na ile jestem przygotowana do imprezy…kozaczki kupiłam jak już wspomniałam i teraz obliczyłam, że przy tym wysokim obcasie za wiele tancerów to ja mieć nie będę, do mini za mini wchodzę (na wdechu) mam nadzieję, że guzik nie wystrzeli na stół bilardowy, bo siara :P

  30. maskana pisze:

    człowiek na chwilę od atari odejdzie i go takie dziwy omijają…
    Dotychczas myślałam, że rozumiem kobiety – jedne mniej, inne bardziej ale zawsze… Jak bardzo się myliłam…

    Daria, mam nadzieję, że Ci ten pms przejdzie i do nas wrócisz.

  31. pstro pisze:

    Onufrzak jeśli już w ten deseń nutki, to te :> ;)

  32. maskana pisze:

    a Ci co wiszą to milczą bo się wstydzą?:>

  33. pstro pisze:

    musi wstyda załapali, a przesz tutaj tak domowo..ja papiloty na stole mam, Ty w fartuchu w maki się krzątasz :D

  34. maskana pisze:

    a Onufry bez papilotów i bez fartucha;)

  35. pstro pisze:

    bez fartucha, żeby papilota było widać :D

  36. pstro pisze:

    dać Onufrzakowi hasło do loginu to o! oj pozmieniam te hasła mądralo!:P:D

  37. maskana pisze:

    hahahahahahahaha
    prawie CI uwierzyłam

  38. pstro pisze:

    że niby nie zabrzmiałam nazbyt wiarygodnie?:>;P

  39. maskana pisze:

    no wiesz… ten papilot mnie trochę zmylił;)

  40. pstro pisze:

    papilot zazwyczaj powoduje rozkojarzenie :D

  41. maskana pisze:

    u mnie skojarzenie. Prawie werbalne:D

  42. pstro pisze:

    rozwiń w tym przypadku słowo „werbalne” hę?:>:D

  43. maskana pisze:

    /zaczerwieninie od pięt po cebulki/
    yyy ten no ekhem
    gorączkę mam więc mogę sobie bredzić:D

  44. pstro pisze:

    jak to się teraz miga, a gorączka wykręca – pomyślała pstro :P

  45. pstro pisze:

    skoro SE słucham, to nie zaszkodzi, żebyście też posłuchali :>;)

  46. violamalecka pisze:

    To nutka caffee… na dobranoc ;-)

  47. pstro pisze:

    /zieeew/ że dobry to stwierdzasz, czy takiego życzysz? Onufrzak :>

  48. violamalecka pisze:

    Dzień dobry…
    Pozdrawiam z Blue City.

  49. mmrr pisze:

    miłego do południa i popołudniowego dnia życzę :)

  50. pstro pisze:

    mmrr też pracuje jako i viola?:>

  51. pstro pisze:

    cześć violu!
    i powiem Ci, że vis a vis :D

  52. Adam pisze:

    Loto, tyro pan Hilary. Na dekel mu piere
    Bo kajś ten boroczek podzioł swoje brele.
    Szuko w galotach, szaket obmacuje,
    Obalo szczewiki, psińco znajduje.
    Bajzel w szranku i w byfyju
    Tera leci do antryju.
    „kurde” – ryczy -„kurde bele!
    Ktoś mi rombnoł moje brele!”
    Wywraco leżanka i pod niom filuje,
    Borok sie wnerwio, gnatów już nie czuje.
    Szturcho w kachloku, kopie w kredynsie,
    Glaca spocona, cały sie czynsie.
    Pierońskie brele na amyn kajś wcisnyło
    Za oknym już downo blank sie sciymniło
    Do żadła łoroz zaglondo Hilary
    Aż mu po puklu przefurgły ciary.
    Spoziyro na kichol, po łepie sie klupnoł,
    Bo znodły sie brele – te, co tak ich szukoł.
    Czy to niy jest gańba? -Powiydzcie sami,
    Mieć brele na nosie a szukać pod ryczkami?

  53. Adam pisze:

    Jest na banhowie ciynszko maszyna,

    Rubo jak kachlok – niy limuzyna,
    Stoji i dycho, parsko i zipie,
    A hajer jeszcze wongel w nia sypie.
    Potym wagony podopinali
    I całym szfongym kajś pojechali.

    W piyrwszym siedziały se dwa Hanysy,
    Jedyn kudłaty, a drugi łysy,
    Prawie do siebie nic niy godali,
    Bo sie do kupy jeszcze niy znali.

    W drugim jechała banda goroli,
    Wiyźli ze sobą krzinka jaboli
    I pełne kofry samych preswosztóf
    I kabanina prościutko z rusztu.
    Pili i żarli, jeszcze śpiywali,
    Potym bez łokno wszyscy żigali.

    W czecim Cygony, Żydy, Araby,
    A w czwortym jechały zaś same baby.
    W piontym zaś Ruski. Ci mieli życie!
    Sasza łożarty siedzioł na tricie.
    Gwiozdy mioł na czopce, stargane łachy,
    Krziwiył pycholem i ciepoł machy.
    A w szóstym zaś były same armaty,
    Co je wachowoł jakiś puklaty.

    W siódmym dwa szranki, pufy, wertikoł,
    Smyczy maszyna może do nikąd.
    Jak przejyżdżali bez śląskie Piekary
    Kaj wom to robiom kółka do kary,
    Maszyna sztopła! Kofry śleciały
    I kożdy lotoł jak pogupiały.

    To jakiś ciućmok i łajza!
    Ciupnął i ślimtoł gynał na glajzach.
    Mog iść do haźla abo do lasa,
    Niy pokazywać tego mamlasa!
    Potym mu ale do szmot nakopali,
    Maszyna ruszyła, cug jechoł dali.
    Bez pola, lasy, góry, tunele,
    Dar za sobom samym te duperele
    Aż sie zagrzoły te biydne glajzy,
    Maszyna sztopła i koniec jazdy.

  54. pstro pisze:

    chciałam Was prosić o zagłosowanie na książki znanego nam autora … instrukcja głosowania brzmi następująco

    Aby zagłosować, wystarczy:
    (1) wpisać swój adres mejlowy (inne dane nie są potrzebne),
    (2) wybrać w tych dwóch kategoriach obie książeczki, tj. w kategorii powieści obyczajowe i romanse wybrać „Bajki dla niektórych dorosłych. O nim i o niej”, a w kategorii kropelka optymizmu wybrać „Jak niechcacy spowodowałem upadek światowego koncernu” następnie kliknąć
    (3) „Akceptuję regulamin” oraz
    (4) „Głosuję” – wszystko to na stronie (potem trzeba jeszcze tylko potwierdzić swój głos, klikając w link w mejlu, który przyjdzie na podany przez Was w głosowaniu adres).

    wszystko to wchodząc na tę stronę

    http://www.ksiazkanajesien.pl/index.php?content=glosowanie

    „Bajki dla niektórych dorosłych. O nim i o niej” mam , dostałam wraz z dedykacją autora /pochwalenie się/ ;)

  55. Adam pisze:

    Jak mam głosować na coś- czego nie znam?
    /brak maślanych oczu/

  56. pstro pisze:

    a co Ci szkodzi oddać głos hę? Ciebie nie ubędzie a komuś pomożesz :)

  57. pstro pisze:

    nawiasem, jego książkę „Jak niczego nie rozpętałem” też ma mw domu /uniesienie drugiego podbródka/

    i SE Adam zapamiętaj, że jak ja za czymś obstaję, o coś proszę czy jak to nazwać, to jest to sprawdzone i bez zboczeń :>;)

  58. violamalecka pisze:

    Hej Chaberku!!!
    Tuba za tubę… ;-)

  59. Adam pisze:

    Myślisz Onufry że powinienem?

  60. mmrr pisze:

    Miłego dnia życzę wszystkim… niech Wam będzie niedzielnie :)

  61. pstro pisze:

    no to ja tanecznym rytmem, bo jeszcze nogi pląsają ;)
    a jak mnie bolą! matuchno! ale funkcje życiowe w normie, jakby się ktoś martwił o mnie :>

  62. pstro pisze:

    no ja mam w planach jedynie leniuchowanie i wydeptać jedynie ścieżkę wyro-lodówka :D

  63. pstro pisze:

    już wolę być Dulskim niż Dulską ;)

  64. violamalecka pisze:

    Ja też… to co..?
    Skoczymy na Wawel…?

  65. pstro pisze:

    o kurde, a ja mam tak daleko i do tego siadnięte nogi :D, kupiłam sobie takie wysokie kozaczki czarne na wysokim obcasie i zamiast w nich pochodzić, rozchodzić, to po co? od razu na imprezę w nich, a co! a dziś co się ruszę to ałć i ałć ;)

  66. odarty pisze:

    ja za to mogłem chodzić dużo lepiej… bo na imprezce kobieta mnie skrzywdziła. Miałem w sobie już pare drinków i świat zaczynał mnie kochać, gdy pewna kobieta zaproponowała, że pokaże mi (na mnie), iż potrafi przekazywać energię. Przyłożyła dłonie i rzeczywiście poczułem jak ciepło wchodzi we mnie… i nagle wytrzeźwiałem. Tak mnie skrzywdziła :D

  67. pstro pisze:

    jeszcze dodaj gdzie przyłożyła te dłonie :P:D

  68. odarty pisze:

    okolice serca ;) /prowokatorko :P/

    a drugi raz to kręgosłup, bo mnie ostatnio jakoś boli

  69. pstro pisze:

    jakoś o sercu nie pomyślałam :P

  70. odarty pisze:

    to co z Tobą, ze masz niższą dziś wyobraźnię :P

  71. pstro pisze:

    możliwe, że się niedospałam i mi oczy w dół lecą :P

  72. odarty pisze:

    widze, że żal Ci przesypiać życie :P Wszyscy widzieli Twoje nowe buty? :D

  73. pstro pisze:

    a jak! specjalnie ubrałam do tego mini za mini, żeby nawet kawałka buta nie zasłonić :D
    brak śliny w ustach nie zbudził, ale potem drzemka będzie koniecznością i kolejna i kolejna…ja długo odsypiam noc :D

  74. odarty pisze:

    to wklejaj linka i tutaj… normalnie :D

  75. pstro pisze:

    linka do czego? :>
    dziś zapowiedzieli się sąsiedzi na małego drineczka, tak kontrolnie, słowo „małego” w tym przypadku nabiera całkowicie innego znaczenia powiem Ci :D

  76. odarty pisze:

    no bo niektórzy kupują buty przez neta :P

    uważaj na sąsiadów, kiedyś bajkę taką oglądałem :D

  77. pstro pisze:

    haha :D „Sąsiedzi” uwielbiam tę bajkę, moja mamę zawsze wkurzała :D
    ja nie kupuje przez neta, bo ja muszę je zobaczyć realnie, dotknąć, jak mężczyznę :P:D

  78. pstro pisze:

    Onufrzak, Ty nie udawaj takiego zapracowanego, bo wiesz jak to powiadają: niedzielna praca w pył się obraca :P

    i że tak zapytam, pisze ktoś nocię?:>;)

  79. odarty pisze:

    mozesz napisać… o tym dotyku ;)

  80. onufry69 pisze:

    Odarty, lepiej niech nie pisze, bo obyczajówka bloga zamknie. :P:D

  81. odarty pisze:

    pod płaszczykiem poezji można forsować różne treści. Da radę to napisać. Wiem o tym ;)

    • pstro pisze:

      Odarty, ja czuję, że Ty to lepiej w słowa ubierzesz…normalnie to czuję :D

    • odarty pisze:

      nie, skąd, ja specjalizuję się raczej w rozbieraniu. Pisz pstruśka, pisz :)

      Dobry :)

    • pstro pisze:

      w rozbieraniu powiadasz? no ale potem następuje dotyk, więc opisz to od początku :>:)

    • odarty pisze:

      hehe ;) Kombinujesz dobrze, przyznać to muszę, jednak ja wolę poznać kobiecy sposób odczuwania dotyku… bo swój już nam :P Pisz, nie kłóć się :D

    • pstro pisze:

      ale ja Twojego nie znam, więc możesz go przybliżyć nie? :> a jak Maskana wyzdrowieje, przybliży kobiecy, bo nikt tego lepiej od niej nie zrobi /wyciągnięcie argumentów nie do przebicia/ :P:D

    • odarty pisze:

      przecież znasz, nie okłamuj mnie :P Przecież dobrze czytasz między wierszami. A jak czytasz, to możesz i pisać :D Pisz, a potem maskana o sobie napisze :P

    • pstro pisze:

      Ty mnie nie bierz pod mój długi włos, tylko pisz i ślij, przesz wiesz, że jestem po nieprzespanej nocy co? to jakby usprawiedliwiona jestem, myśli jeszcze śpią pod wpływem procentów :D a włosy jeszcze nie rozczesane (bo się aż boję grzebień w nie wbić) więc tak łatwo pod włos mnie nie będzie wziąć :P:D

    • odarty pisze:

      przegrałaś, ja mam dwie niedospane, a ta bedzie trzecia. Pisz Ty :P

  82. kadarka pisze:

    Dobry :)

    Dobrze, że weekend, to można spać. Romantycznie ;)

  83. pstro pisze:

    Kadarka! dobrze, że Cię widzę, bo chciałam Ci powiedzieć, że ja u Ciebie nie mogę dać komcia, bo mi coś wypisuje, że nie bo nie :>

  84. kadarka pisze:

    :))))))) bo może nie wpisałaś napisu w pole?

  85. pstro pisze:

    no jak nie jak tak? nawet okularki ubrałam, żeby literek nie pomylić ;)

  86. kadarka pisze:

    Wyłączyłam tę wtyczkę, możesz pisać, spamować, linkować do woli :P.
    Dawaj!

  87. pstro pisze:

    no! bo miałam podcięte palce Ci powiem :D

  88. odarty pisze:

    11:23:08 ~ pstro: Ty odarty, Ty!
    11:24:16 ~ odarty: niech mówi
    11:25:22 ~ pstro: Ty, pomysła mam fajnego. Weź mnie długo proś, żebym napisała o dotyku. Proś, niech wszyscy to widzą
    11:26:34 ~ odarty: w sumie… mogę, ale na pewno napiszesz?
    11:27:40 ~ pstro: o niczym innym nie marzę, ale chcę aby wyglądało to naturalnie, więc proś. Już proś, nie czekaj. 9 razy masz mnie poprosić :D

    • pstro pisze:

      a dalej dlaczego nie wkleisz?

      11:28:01 ~ odarty: pstro chociaż… czekaj!! no dobra, napiszę, ale pamiętaj, masz u mnie dług wdzięczności
      11:28:10 ~ pstro: no ok, wprawdzie zaczęłam , ale jeśli chcesz to ubrać slowa po swojemu… tylko pamiętaj, że dam to w kategorię „for you” :>
      11:28:15 ~ odarty: no nie widzę tego inaczej pstro
      11:28:43 ~ pstro: a ten dług wdzięczności? bo nie dokończyłeś …
      11:29:08 ~ odarty: no wiesz, porozmawiamy o tym przyłożeniu dłoni….
      11:29:15 ~ pstro: /kaszle/
      11:29:20 ~ odarty: /kaszle/

      :P:D

    • odarty pisze:

      11:31:13 ~ pstro: coś kaszel mnie męczy
      11:31:58 ~ odarty: i mnie jakoś też
      11:32:08 ~ pstro: o popatrz. Przeziębiłam się wczoraj, bo było zachmurzenie duże, a przejściowo średnie. I wiatr był 60 m/s, w porywach do 72 m/s, a czasami nawet do 74 m/s
      11:33:40 ~ odarty: a u mnie był deszcz przelotny. Padał akurat wtedy, gdy wychodziłem
      11:34:18 ~ pstro: miło się z Tobą rozmawia
      11:35:22 ~ odarty: weź, naprawdę?
      11:36:34 ~ pstro: no
      11:37:44 ~ odarty: to napiszesz tą nocię, co pstrusia?
      11:38:02 ~ pstro: no
      11:38:16 ~ odarty: ale o dotyku, wiesz tak subtelnie i zjawiskowo ;)
      11:40:16 ~ pstro: no
      11:40:23 ~ odarty: czuję, ża dasz radę. Buziaki, paps :)
      11:41:16 ~ pstro: no

    • pstro pisze:

      taki był dialog , ale przekombinowałeś, bo faktycznie to tak wyglądało

      11:34:18 ~ odarty: miło się z Tobą rozmawia
      11:35:22 ~ pstroy: weź, naprawdę?
      11:36:34 ~ odarty: no
      11:37:44 ~ pstro: to napiszesz tą nocię, co odarty?
      11:38:02 ~ odarty: no
      11:38:16 ~ pstro: ale o dotyku, wiesz tak subtelnie i zjawiskowo ;)
      11:40:16 ~ odarty: no
      11:40:23 ~ pstro: czuję, ża dasz radę. Buziaki, paps :)
      11:41:16 ~ odarty: no

      :P:D

    • odarty pisze:

      haha :D „Durnowata Ty jakaś” ;)

    • pstro pisze:

      zaprzeczyć to jakby zgrzeszyć :D

    • odarty pisze:

      właśnie, o grzechu też coś możesz skrobnąć, np. jak to ludzie lubują się w grzeszeniu, a jak niedbale i szybko odprawiają modlitwy :P

    • pstro pisze:

      o! dobry pomysł, Twój, więc go rozwiń :D

    • odarty pisze:

      hehe ;)
      prawa autorskie mogę Ci odsprzedać ;), a Ty napiszesz dłuuuugą nocię o grzeszeniu i parę zdań o świętości :P …chyba, że aureola Ci w tym przeszkadza :D

    • pstro pisze:

      aureola ma wypustki, ktoś o dobrym wzroku mógłby się dopatrzeć w nich rogów :P więc w niczym nie przeszkadza…tyle, że myśli się nie chcą obudzić, zatem sceduje to na Ciebie, bo wszyscy czytali, że jak położyła na Tobie dłonie…:P:D

    • odarty pisze:

      chaberku ( ;) ) 4 dni będę zajęty, ale wymyśliłem coś, tylko nie wiem czy to strawisz ;)

    • pstro pisze:

      własnie trawię i powiem Ci, że pożądanie nie jedno, ba! nawet nie trzy, ani pięć, możliwe, że nawet nie siedem, a całe dziewięć ma imion :P:D

  89. kadarka pisze:

    I udało się :). Zabezpieczenia odstraszają spamerów i, niestety, potencjalnych rozmówców..

  90. pstro pisze:

    Kadarka ja mam tlena! a namiary masz bo jest podpięty pod mój login :>

  91. kadarka pisze:

    No tak, ja też mam tlena, ale myślałam, że siedzicie w jakimś przytulnym pokoiku :>

  92. kadarka pisze:

    :DDDD I 5 minut tylko z nią ;).

  93. odarty pisze:

    przecież to zawsze więcej, niż 3 :D

  94. kadarka pisze:

    Ale w tym przypadku lepiej więcej niż mniej :P.

  95. odarty pisze:

    pstruśka, od tego na pewno nie przytyjesz ;)

  96. violamalecka pisze:

    Wróciłam…
    a tu o miłości słowa i nuty,
    więc dorzucam…

Skomentuj

